مراکز خرید کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید کیش از جمله بهترین جاذبه های گردشگری این جزیره محسوب می شوند که گردشگران زیادی برای خرید و گردش به آن ها مراجعه می کنند. جزیره کیش از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران به شمار می رود که سالانه میلیون ها گردشگر از داخل و خارج از کشور به آن سفر می کنند و باعث شده جزیره کیش از توریستی ترین مقاصد گردشگری ایران شناخته شود. جزیره کیش دارای تفریحات متنوعی از جمله تفریحات آبی و غیر آبی متعددی می باشد که هر کدام از گردشگران بر حسب سلیقه خود به سراغ آن ها می روند. جزیره کیش دارای مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی می باشد که افراد زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. از بهترین و آرامش بخش ترین تفریحاتی که هر انسانی از آن لذت می برد خرید کردن می باشد. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، گشت و گذار و تفریح در میان مراکز خرید، به خصوص مراکز خرید مدرن و لوکس، بسیار فرح بخش شمرده می شود و می تواند از تنش و استرس افراد بکاهد. مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش در دسته جاذبه های گردشگری و تفریحی این جزیره قرار می گیرند که گردشگران می توانند برای خرید و تفریح به آن ها مراجعه نمایند. در ادامه مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با تمام مراکز خرید کیش آشنا شویم.

مرکز خرید پردیس 1

از جمله بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید کیش مرکز خرید پردیس 1 می باشد که در 2 طبقه ساخته شده و بالغ بر 200 واحد تجاری را در خود جای داده است. این مرکز خرید در میدانی به نام میدان پردیس واقع شده و به بسیاری از جاذبه های تفریحی کیش و معروف ترین هتل های این جزیره نزدیک می باشد. لذا در یکی از پر تردد ترین مناطق کیش قرار داشته و معمولا اغلب گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، برای خرید و یا گردش به سراغ مرکز خرید پردیس کیش می روند. لازم به ذکر است که مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به رسیدگی هایی که در آن صورت پذیرفته، از جمله لوکس ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

واحدهای تجاری این مرکز خرید محصولات و اجناسی از جمله انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس های مجلسی، لوازم الکترونیکی و… را عرضه و به فروش می رسانند. علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات رفاهی متنوعی همچون کافی شاپ، رستوران، چای خانه، آژانس های مسافرتی، شعب مختلف بانکی، کافی نت، سرویس بهداشتی و… در این مرکز خرید وجود دارند که باعث شده گردشگران با خیالی آسوده در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازند.

آدرس مرکز خرید پردیس 1: جزیره کیش، میدان پردیس

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پردیس 2

در نزدیکی مرکز خرید پردیس 1 مرکز خرید دیگری با نام مرکز خرید پردیس 2 وجود دارد که در سال 1378 بهره برداری آن صورت پذیرفت. این مرکز خرید از طریق یک رمپ متحرک به پردیس 1 متصل شده و گردشگران می توانند جهت صرفه جویی در زمان، از طریق آن رمپ متحرک در میان مراکز خرید پردیس کیش تردد کنند. مرکز خرید پردیس 2دارای 2 طبقه بوده و تعداد 230 واحد تجاری را در خود جای داده است. در پردیس 2 نیز همانند پردیس 1 واحدهای تجاری مختلفی مشغول عرضه اجناسی همپون انواع پوشاک، لباس های مجلسی، کیف و کفش، لوازم خواب، خوراکی و شکلات، مواد غذایی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… می باشند.

بسیاری از برندهای معروف دنیا مانند ال سی وایکیکی، مک، گوچی و… در این مرکز خرید شعبه داشته و به فروش اجناس و محصولات خود مشغول هستند. پردیس 2 دارای فضایی بسیار زیبا بوده که شامل آب نما، درختان نخل و رقص نور می شوند و فضا را برا گردش دل انگیز کرده اند. در این مرکز خرید نیز کافی شاپ، رستوران، چای خانه و محل مناسب استراحت وجود دارند که از بهترین امکانات تفریحی پردیس 2 به شمار می روند. مابین مراکز خرید پردیس 1 و 2 فضایی زیبا وجود دارد که نماد زیبایی از برج ایفل پاریس که با نام برج ایفل کیش شناخته می شود وجود دارد و گردشگران در کنار آن عکس های زیبایی می گیرند.

آدرس مرکز خرید پردیس 2: جزیره کیش، میدان پردیس، جنب مرکز خرید پردیس 1

بازار بین المللی ونوس

از قدیمی ترین بازارهای جزیره کیش می توان به بازار بین المللی ونوس اشاره کرد که در سال 1375 بهره برداری شد. این بازار بین المللی در 2 طبقه ساخته شده و تعداد310 واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. اجناسی که در این بازار عرضه می شوند دارای جنس معمولی و با قیمت مناسب بوده و مسلما اجناس برند نیستند. اگر به دنبال لباس مجلسی زنانه هستید، بازار بین المللی ونوس بهترین بازار در میان مراکز خرید کیش به شمار می رود. همچنین در واحدهای تجاری این مرکز خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوراسیون منزل و… به فروش می رسند. علاوه بر واحدهای تجاری مختلف، دفاتر اداری نیز در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند.

بازار بین المللی ونوس دارای فضایی مناسب برای استراحت بوده که از بهترین ویژگی های آن محسوب می شود. ساعت کاری این مجموعه تجاری از ساعت 9:30 صبح الی 13:30 بعد از ظهر و از 17:30 بعد از ظهر تا 22:30 شب می باشد. همچنین امکانات رفاهی مناسبی همچون کافه و رستوران در بازار بین المللی ونوس جهت رفاه حال گردشگران وجود دارند.

آدرس بازار بین المللی ونوس: جزیره کیش، خیابان سنایی

مراکز خرید کیش

مرکز خرید مریم

از قدیمی ترین مراکز خرید کیش می توان به مرکز خرید مریم اشاره کرد که در سال 1369 فعالیت خود را آغاز نموده است. از این مرکز خرید به عنوان تنها مرکز خرید روباز کیش یاد می شود و مساحت آن به 6 هزار متر مربع می رسد. فضای روباز و سرسبز مرکز خرید مریم توانسته محیطی بسیار زیبا و دلنشین برای آن پدید آورده است. همچنین فضای باز این بازار توانسته محیطی منحصر به فرد را برای آن پدید بیاورد. حوض آب زیبایی در میان فضای باز مرکز خرید مریم وجود دارد و همچنین نیمکت هایی اطراف آن قرار گرفته اند که گردشگران می توانند برای استراحت بر روی نیمکت ها بنشینند. در حال حاضر تعداد 52 واحد تجاری در این مرکز خرید فعال هستند و اغلب آن ها در زمینه های فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش و چمدان های مسافرتی مشغول هستند.

آدرس مرکز خرید مریم: جزیره کیش، خیابان سنایی

مرکز خرید مریم 2

از زیباترین مراکز خرید کیش می توان به مرکز خرید مریم 2 اشاره کرد که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. مرکز خرید مریم 2 دارای 3 طبقه بوده و آن را به عنوان کوچک ترین مرکز خرید کیش به شمار می آورند. در این مرکز خرید فروشگاه هایی وجود دارند که در زمینه هایی همچون انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، عطر و ادکلن، شکلات، مواد غذایی و خوراکی و… مشغول به فعالیت هستند. کافی شاپ و رستورانی در این مرکز خرید وجود دارند که گردشگران می تواند پس از گشت و گذاری حسابی به سراغ یکی از آن ها بروند و خستگی خود را از تن بیرون کنند.

آدرس مرکز خرید مریم 2: جزیره کیش، بلوار سنایی، جنب بولینگ مریم

مراکز خرید کیش

مرکز خرید سارینا 1

برخی از مراکز خرید کیش دارای دو شعبه در جزیره هستند. مرکز خرید سارینا 1 نیز یکی از همان مراکز خریدی است که در جزیره 2 شعبه دارد و شعبه 1 آن که با نام مرکز خرید سارینا 1 شناخته می شود در سال 1386 افتتاح شده است. این مجتمع تجاری با 10 طبقه و 218 واحد تجاری جزء بزرگترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. مساحت این مرکز خرید به 5500 متر مربع می رسد و واحدهای تجاری آن در زمینه های فروش انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، صنایع دستی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، هایپرمارکت و… فعالیت دارند.

مرکز خرید سارینا 1 به دلیل طراحی و نورپردازی زیبا از لوکس ترین و زیباترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. همچنین اغلب واحدهای تجاری این مجتمع دارای انواع اجناس و کالاهای برندهای معروف جهانی هستند و همین باعث شده مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند. پس اگر جزء افراد برند پوش هستید، بازدید و خرید از مرکز خرید سارینا 1 را از دست ندهید. وجود سینما 4 بعدی در مرکز خرید سارینا 1 توانسته لحظاتی شاد و هیجان انگیز را برای گردشگرانی که علاقه مند به هیجان در میان گردش و خرید هستند، فراهم آورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که با خودروی شخصی خود به این پاساژ مراجعه می کنید، با وجود پارکینگ اختصاصی مجموعه دیگر نگرانی برای پارک خودرو نخواهید داشت.

از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا 1 می توان به پله برقی، آسانسور، اینترنت پر سرعت، فودکورت، سرویس بهداشتی و… اشاره نمود. اگر در هتل هایی همچون هتل ارم، هتل داریوش و هتل تعطیلات کیش اقامت داشته باشید، می توانید به راحتی و تنها با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید سارینا 1 مراجعه نمایید.

آدرس مرکز خرید سارینا 1: جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، مقابل هتل ارم

مرکز خرید سارینا 2

همانطور که گفته شد برخی از مراکز خرید کیش دارای 2 شعبه در جزیره کیش هستند. بعد از آن که مرکز خرید سارینا 1 در جلب مخاطب و شهرت با موفقیت رو به رو شد، شعبه 2 آن را با نام مرکز خرید سارینا 2 در مقابل بازار بزرگ مروارید ساخته شد. برای طراحی و معماری بنای پاساژ سارینا 2 از سبک طراحی و معماری بناهای اصیل ایرانی همچون سی و سه پل و حافظیه الهام گرفته شده است و از نمای بسیار زیبا و با شکوهی بهره می برد. 3 طبقه از این مرکز خرید 8 طبقه به پارکینگ مجموعه اختصاص یافته و مابقی طبقات نیز به واحدهای تجاری مرکز خرید سارینا 2 اختصاص دارد. در طبقه همکف این مرکز خرید واحدهایی وجود دارند که در زمینه هایی همچون صرافی، فروش طلا و جواهرات، ساعت و… فعالیت می کنند.

واحدهای تجاری بقیه طبقات نیز به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، اکسسوری، مواد غذایی و خوراکی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و… مشغول هستند. مرکز خرید سارینا 2 به نوبه خود بی رقیب بوده و از زمان افتتاح تا به امروز از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، می توانید برای لذت بردن از امکانات تفرحی مجموعه نظیر شهربازی مدرن و سرپوشیده، سالن بیلیارد، بولینگ بزرگسالان، مینی بولینگ، سالن سینما 4 بعدی و سالن ماساژ بهره مند شوید و لحظات شاد و مفرحی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

همچنین این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی کیش به شمار می رود. وجود امکانات رفاهی همچون کافی شاپ و فودکورت توانسته بر محبوبیت این مجموعه تفریحی تجاری بیافزاید و گردشگران بعد از گشت و گذار و تفریحی حسابی در مجموعه به سراغ یکی از آن ها بروند و خستگی را از تن خود بیرون کنند. جالب است بدانید فودکورت مرکز خرید سارینا 2 از بهترین و بزرگترین فودکورت های کشور و خاورمیانه شناخته می شود.

آدرس مرکز خرید سارینا 2: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، مقابل بازار بزرگ مروارید

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پادنا کیش

از جدیدترین مراکز خرید کیش می توان به مرکز خرید پادنا کیش اشاره نمود که فعالت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. مرکز خرید پادنا کیش به واسطه اجناسی که عرضه می دارد، به عنوان مرکز خریدی برای کسانی به شمار می رود که در جزیره کیش سکونت دارند. اما به دلیل کیفیت و قیمت مناسب اجناس این مرکز خرید، مسافران و گردشگران نیز می توانند از محصولاتی که در بازار پادنا کیش به فروش می رسند، تهیه نمایند. اجناس این مرکز خرید شامل لوازم خانگی، مبلمان و پرده، انواع ظروف و… می باشند. تمام این اجناس از بهترین برندهای خارجی بوده و دارای کیفیت بالایی هستند و جالب ترین نکته ای در رابطه با مرکز خرید پادنا کیش وجود دارد این است که تمام اجناس آن با بهترین و کمترین قیمت به فروش می رسند.

بازار پادنا کیش دارای مساحت 13 هزار و 200 متر مربع و در 2 طبقه می باشد و تعداد 56 واحد تجاری در آن وجود دارند. فضای داخلی این مرکز تجاری بسیار زیبا، لوکس و مدرن طراحی شده و برای ساخت آن از بهترین متریال استفاده است. وجود پارکینگ اختصاصی و رایگان مرکز خرید پادنا کیش از بهترین ویژگی های آن محسوب می شود. از امکانات رفاهی مرکز خرید پادنا کیش می توان از رستوران، پله برقی، 3 دستگاه خودپرداز و پارکینگ اختصاصی رایگان نام برد.

آدرس مرکز خرید پادنا کیش: جزیره کیش، بلوار ایران، مابین میدان خلیج فارس و میدان هرمز

مرکز خرید تجاری کیش

در سال 1379 یکی دیگر از مراکز خرید کیش احداث گردیده و دارای 4 طبقه بوده که تعداد 479 واحد تجاری را در خود جای داده است. مساحت این مرکز خرید به 11 هزار متر مربع می رسد و از معماری و طراحی زیبایی بهره می برد که باعث شده از زمان ساخت تا به امروز جزء مراکز خرید مدرن کیش به حساب بیاید. واحدهای تجاری مرکز خرید تجاری کیش محصولات و اجناسی نظیر انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، لوازم دکوراسیون و تزئیناتی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و خوراکی، انواع شکلات و… را به فروش می رسانند. از امکانات رفاهی مرکز خرید تجاری کیش می توان به امکاناتی همچون کافی شاپ، رستوران، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی و… اشاره نمود.

از جمله پر طرفدارترین بخش های این مرکز خرید، رستوران گردان آن می باشد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. طراحی و نورپردازی این مجتمع تجاری به قدری زیباست که می تواند حس و حال بسیار خوبی از گردش در پاساژ و مرکز خرید را برای شما پدید بیاورد. هر شب برای مشتریان قرعه کشی به صورت زنده در ساعت 22 انجام می شود که به عنوان ویژگی هیجان انگیزی از این مرکز خرید به شمار می رود.

آدرس مرکز خرید تجاری کیش: جزیره کیش، خیابان فردوسی

مراکز خرید کیش

مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش جزء مراکز خریدی می باشد که بیشتر برای ساکنان جزیره کیش مناسب می باشد. این مرکز خرید در شهرک صدف قرار داشته و واحدهای تجاری آن شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، آژانس های مسافرتی، دفاتر بیمه، املاک، آتلیه عکاسی، لوازم الکترونیکی، آرایشگاه و… می شوند. مرکز خرید صدف کیش جزء کوچکترین مراکز خرید کیش به شمار می رود و مساحت آن تقریبا نزدیک به 2900 متر مربع بوده و دارای 2 طبقه می باشد.

واحدهای تجاری آن نیز 66 واحد می باشند. این بازار در سال 1384 افتتاح شده و طبقه اول آن به سوپرمارکت، میوه و تره بار، قصابی، فست فود، آرایشگاه، خشکشویی و… اختصاص دارد. در طبقه دوم آن نیز دفاتر بیمه، املاک، دفتر اجاره خودرو، آژانس های مسافرتی و… قرار دارند. ساعت کاری مرکز خرید صدف کیش از 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و از 17 بعد از ظهر تا 23 شب می باشد.

آدرس مرکز خرید صدف کیش: جزیره کیش، شهرک صدف، خیابان الوند

مرکز خرید دیپلمات

مرکز خرید دیپلمات جزء آن دسته از مراکز خرید کیش است که در نوار ساحلی جزیره واقع شده و از چشم انداز و منظره ای بسیار زیبا بهره می برد. مرکز خرید دیپلمات دارای 5 طبقه بوده و تعداد 119 واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. این مرکز خرید مساحتی حدود 4 هزار متر مربع داشته و در آن انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع اکسسوری، عطر و ادکلن، مواد غذایی، شکلات و… به فروش می رسند. چشم انداز رو به دریای مرکز خرید دیپلمات از بهترین خصوصیات آن محسوب می شود.

در مرکز خرید دیپلمات یک شهربازی در آن وجود دارد که از بهترین امکانات تفریحی آن برای کودکان به شمار می رود. پس اگر فرزندتان همراهتان باشد می توانید با مراجعه به بخش شهربازی مجموعه لحظات شاد و مفرحی را برای آن ها رقم بزنید. دیپلمات مال جزء جدیدترین مراکز خرید کیش محسوب می شود و کافه و رستوران هایی در آن وجود دارند که از چشم اندازی بسیار زیبا بهره می برند.

آدرس مرکز خرید دیپلمات: جزیره کیش، بلوار ساحل، مقابل هتل هلیا

مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش جزء لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود و در سال 1391 افتتاح گردیده است. اگر به دنبال بهترین اجناس برندهای خارجی و لوکس هستید، مرکز خرید دامون کیش می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. پاساژ دامون دارای زیربنایی به مساحت 13 هزار متر مربع بوده و به عنوان بزرگترین مراکز خرید کیش شناخته شده و به واسطه امکانات تفریحی متعددی که در خود جای داده، نه تنها مرکز تجاری محسوب می شود، بلکه مرکزی تفریحی در جزیره کیش بوده که امکانات تفریحی آن شامل سینما، شهربازی سرپوشیده، پیست اسکی، فودکورت و… می شود.

لذا اگر به سراغ مرکز خرید دامون کیش بروید علاوه بر گردش می توانید از تفریح در آن لذت ببرید و لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید. واحدهای تجاری مرکز خرید دامون کیش در زمینه های مختلفی از جمله فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، اکسسوری و… فعالیت دارند. لازم به ذکر است با توجه به این که تمام کالاها و اجناسی که در مرکز خرید دامون کیش به فروش می رسند از بهترین برندهای جهان بوده، جزء گران قیمت ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود.

معمولا سوغات کیش را انواع شکلات و کاکائوهای خوشمزه می دانیم و در صورتی که به جزیره کیش سفر کنیم، خرید انواع شکلات های خوشمزه عضوی جدایی ناپذیر در خرید سوغاتی ها می باشند. در مرکز خرید دامون کیش می توانید بهترین و خوشمزه ترین شکلات ها را تهیه کنید که طرفداران زیادی دارد. همچنین بعد از کلی گشت و گذار و خسته شدن در این بازار می توانید به فودکورت مجموعه رفته و غذای مورد علاقه خود را از میان غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی، لبنانی و… سفارش دهید. فودکوکورت مجموعه دارای دو فضای سرپوشیده و روباز بوده که گردشگران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند و با خیالی آسوده غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: جزیره کیش، خیابان وصال

بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می رود که اجناس و کالاهایی که در آن به فروش می رسند، از قیمت های مناسبی برخوردارند. بازار مروارید در سال 1373 افتتاح شده که واحدهای تجاری آن در زمینه های فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و تزئینات منزل، لوازم ورزشی، اکسسوری، عطر و ادکلن و… فعالیت دارند. معماری این مرکز خرید از معماری سبک دوران باستان ایران و به خصوص دوران هخامنشی بهره می برد و بسیار چشمگیر و زیبا می باشد. از آنجایی که بازار مروارید بسیار بزرگ و وسیع می باشد، تعداد 12 ورودی برای آن تعبیه کرده اند.

همچنین تعداد 8 بازارچه در این پاساژ وجود دارند که نام های مختلفی از اصلی ترین نام های ایرانی برای آن انتخاب کرده اند که عبارتند از پاسارگاد، آریا، تیسفون، پرسپولیس، بیستون، ایران، آپادانا و پارس می باشند. یک تالار ورودی در این بازار وجود دارند که تمام به تمام بازارچه ها راه دارد؛ همچنین یک آبنمای زیبا در میان این تالار وجود دارد و اطراف آن را ستون هایی به سبک تخت جمشید دوران هخامنشیان شباهت دارند. اجرای موسیقی زنده و انجام قرعه کشی میان خریداران، از مفرح ترین برنامه های این مرکز خرید است که هر شب برگزار می شوند. ساعت کاری مرکز خرید مروارید کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می باشد. از امکانات رفاهی این مجموعه تجاری می توان به وجود رستوران و کافی شاپ اشاره نمود که گردشگران می توانند در میان خرید و گردش به سراغ یکی از آن ها بروند و رفع خستگی کنند.

شماره تماس بازار مروارید: 44558888-076

آدرس بازار مروارید: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار مروارید

مراکز خرید کیش

بازار زیتون

بازار زیتون در تقاطع خیابان ساحل و فردوسی جزیره کیش واقع شده و در سال 1376 در 2 طبقه افتتاح گردیده است. بازار زیتون جزء کوچکترین مراکز خرید کیش محسوب می شود و تعداد 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری در خود جای داده است. در واحدهای تجاری این مرکز خرید انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و تزئینات منزل و… به فروش می رسند. تمام اجناس و کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، همگی از بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردارند. همین موضوع توانسته بازار زیتون را به یکی از بهترین مراکز خرید کیش تبدیل سازد و گردشگران زیادی آن را برای تهیه سوغاتی و انواع خرید انتخاب نمایند.

از بهترین خصوصیات مرکز خرید زیتون این است که می توانید انواع اسباب بازی را برای کودکان از آنجا تهیه کنید؛ چرا که در اسباب بازی تنوع زیادی در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین در این مرکز تجاری شب ها قرعه کشی برگزار می شود و فرد برنده از میان خریداران انتخاب می شود. وجود یک کافی شاپ و رستوران در این مرکز خرید باعث شده گردشگران برای استراحت و رفع خستگی به آن ها مراجعه کنند و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. جاذبه ای هیجان انگیز به نام اسکله تفریحی کیش در نزدیکی بازار زیتون است که گردشگران می توانند برای تفریح و هیجان به سراغ آن بروند. خوب است بدانید ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر و از 17 عصر تا 22:30 شب می باشد.

آدرس بازار زیتون: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی

بازار پانیذ

اگر به جزیره کیش سفر کرده اید و در میان مراکز خرید کیش به دنبال مرکز خریدی با قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، می توانید بازار پانیذ را در لیست گردشگری خود قرار دهید. علاوه بر آن که اجناس و محصولات این مرکز خرید از قیمت های مناسبی بهره می برند، همچنین موقعیت جغرافیایی آن به گونه ای است که که در مرکز جزیره و نزدیک به دیگر مراکز خرید قرار دارد. در واحدهای تجاری بازار پانیذ می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیکی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، دکوراسیون و لوازم منزل و… وجود دارند که می توانید اجناس و محصولات مورد نیاز خود را از میان آن ها تهیه نمایید.

طبقه دوم این مرکز خرید به بازارهای چینی ها اختصاص داشته و اگر حتی قصد خرید هم نداشتید، حتما سری به آن بزنید و از گردش و تماشا در آن لذت ببرید. اگر هم در میان گردش و خرید احساس خستگی کردید، می توانید سری به کافی شاپ مجموعه بزنید و نوشیدنی و یا میان وعده خوشمزه ای را برای خود سفارش دهید و رفع خستگی کنید. همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید کیش، در مرکز خرید پانیذ هم شب ها ساعت 22 برنامه قرعه کشی برگزار خواهد شد. ساعت کاری مرکز خرید زیتون همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعد از ظهر و از ساعت 17 بعد از ظهر تا 23 شب می باشد.

آدرس بازار پانیذ: جزیره کیش، خیابان فردوسی

مراکز خرید کیش

بازار پارس خلیج

در سال 1370 بازاری به نام بازار پارس خلیج به مراکز خرید کیش اضافه شد و در شهرک صفین که یکی از قدیمی ترین محله های جزیره کیش می باشد قرار گرفته است. مساحت بازار پارس خلیج به 12 هزار متر مربع می رسد و حدود 150 واحد تجاری در آن وجود دارند که در زمینه های مختلفی اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، عینک، اسباب بازی، ساعت، لوازم الکترونیکی، اکسسوری، مواد غذایی و خوراکی و… مشغول به فعالیت هستند. همچنین وجود واحد هایی نظیر مشاور املاک، آژانس مسافرتی و خرازی از امکانات رفاهی هستند که در این مجموعه تجاری وجود دارند. مقابل مرکز خرید پارس خلیج فضایی باز وجود دارد که می توانید پس از گردش و خریدی حسابی به سراغ آن بروید و به استراحت بپردازید.

ساعت کاری بازار پارس خلیج: 10 صبح تا 13 بعد از ظهر، 16 بعد از ظهر تا 22 شب

آدرس بازار پارس خلیج: جزیره کیش، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

بازار صفین یا بازار عرب ها

تعدادی مرکز خرید از مراکز خرید کیش در منطقه بومی نشین شمالی جزیره واقع شده اند که یکی از آن ها بازار صفین یا بازار عرب ها می باشد. بازار صفین که با اغب مردم آن را با نام بازار عرب ها می شناسند، در سال 1350 افتتاح شده و از قدیمی ترین بازارهای کیش محسوب می شود. اغلب فروشندگان این بازار عرب زبان بوده و به زبان عربی صحبت می کنند؛ حتی سبک معماری و مغازه های آن نیز به صورت عربی می باشند. بازار عرب ها دارای مساحتی حدود 2300 متر مربع بوده و به صورت یک طبقه می باشد و حدود 70 واحد تجاری در آن وجود دارند. اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند از قیمت های مناسبی برخوردارند. با توجه به آن که بازار عرب ها از مرکز جزیره و بسیاری از جاذبه های دیدنی جزیره کیش دور است، اما گردشگران زیادی برای خرید به سراغ آن می روند. اگر به دنبال محصولاتی با قیمت های مناسب هستید، بازار عرب ها بهترین گزینه از میان مراکز خرید کیش می تواند باشد. محصولات و اجناسی که در این بازار به فروش می رسند عبارتند از:

  • انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه
  • انواع کیف و کفش
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم خانه و آشپزخانه
  • لوازم تزئینات و دکوراسیون منزل
  • عطر و ادکلن
  • اسباب بازی

ساعت کاری بازار عرب ها: 10 صبح تا 13 بعد از ظهر، 16 بعد از ظهر تا 22 شب

آدرس بازار عرب ها یا بازار صفین: جزیره کیش، میدان سعدی، محله عرب ها، خیابان لارک، خیابان هامور

مراکز خرید کیش

دیپلمات مال

دیپلمات مال از دیگر مراکز خرید کیش می باشد که در منطقه شمالی جزیره واقع شده و برخلاف دیگر مراکز خرید این منطقه، مرکز خریدی لوکس به شمار می رود. مرکز خرید دیپلمات مال ساختمانی 7 طبقه بوده و تنها 2 طبقه از آن به بخش تجاری اختصاص یافته است. از میان 270 واحد آن، تعداد 119 واحد در صنف تجاری بوده بوده اند. واحد های تجاری مرکز خرید دیپلمات مال در طبقه اول مجموعه قرار داشته و در طبقه دوم یک شهربازی سرپوشیده قرار دارد که می توانید به همراه فرزندتان به آن مراجعه کنید و ساعت خوشی را برای خود و فرزندتان رقم بزنید. در واحد های تجاری مرکز خرید دیپلمات مال اجناس و محصولاتی نظیر موارد زیر در آن ها به فروش می رسند:

  • انواع پوشاک
  • کیف و کفش
  • شال و روسری
  • عطر و ادکلن
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مواد خوراکی و مواد و غذایی و…

آدرس مرکز خرید دیپلمات مال: جزیره کیش، میدان لارک، رو به روی بازار عرب ها

کوروش برند سنتر

مرکز خرید کوروش برند سنتر از جدید ترین مراکز خرید کیش می باشد که در شرق جزیره واقع شده است. کوروش برند سنتر که در سال 1396 افتتاح شده، از لوکس ترین مراکز خرید کیش بوده و همانطور که از نامش پیداست، تمام اجناسی که در آن فروخته می شوند، از بهترین برندهای جهانی بوده و مسلما دارای قیمت های گرانی هستند. طراحی و معماری این مرکز خرید بسیار زیبا و چشمنواز بوده که همین باعث شده حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، اما گردش در آن بسیار لذت بخش باشد. وجود شعبه ای از فروشگاه زیلان مگا استور در زبقه اول این مرکز تجاری باعث شده بسیاری از گردشگران مرکز خرید کوروش برند سنتر را با نام زیلان مگا استور بشناسند.

اجناس و محصولاتی که در واحدهای تجاری کوروش برند سنتر به فروش می رسند شامل انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، مواد خوراکی و غذایی، اکسسوری، لوازم خانگی، لوازم و تجهیزات ورزشی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، عینک و… می شوند و به دلیل اصل بودن و بالا بودن کیفیت اجناس، دارای قیمت های بالایی می باشند. رستوران های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که از بهترین رستوران های کیش محسوب می شوند و می توانید برای صرف یک وعده غذایی به سراغ یکی از آن ها بروید و غذای مورد علاقه میل کنید.

آدرس مرکز خرید کوروش برند سنتر: جزیره کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس

مراکز خرید کیش

مجتمع تجاری رویا مال کیش

مجتمع تجاری رویا مال کیش با مساحت 6 هزار و 495 متر مربع و 2 طبقه از بهترین مراکز خرید کیش می باشد که تعداد 76 واحد تجاری در آن وجود دارند. در پشت بام این مرکز خرید رستوران مجموعه قرار دارد و از بهترین بخش های این مرکز خرید به شمار می رود. رویا مال که از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود، دارای واحدهای تجاری ای می باشد که بهترین و معتبرترین اجناس و محصولات در آن وجود دارند. لذا اگر به دنبال لباس و محصولات برند هستید، مجتمع تجاری رویا مال از بهترین گزینه ها در میان بازارهای کیش برای شما به حساب می آید. گردش در میان مراکز خرید لوکس در جزیره کیش از بهترین تفریحاتی است که بسیاری از خانواده به سراغ آن ها می روند. برندهایی که در رویا مال وجود دارند نظیر منگو، زارا، اسکیچرز، اچ اند ام، پوما، آدیداس و… می باشند.

هنگامی که وارد این مرکز خرید می شوید، زیبایی فضا و محیط و دکوراسیون آن نگاه شما را به خود خیره می کنند و از گردش در آن حس و حال خوبی به شما منتقل می شود. نمای بیرونی و فضای داخلی مرکز خرید رویا مال از زیبایی بی نظیری بهره می برد. از امکانات رفاهی مجتمع تجاری رویا مال می توان به وجود چند لاین آسانسور، پله برقی، کافی شاپ، رستوران، فودکورت و مبلمان در لابی اشاره نمود. در آخر می توانید بعد از گشت و گذاری حسابی در این مرکز خرید به کافی شاپ یا رستوران مجموعه سری بزنید و خود را به صرف میان وعده و یا یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ دعوت کنید.

ساعت کاری مرکز خرید رویا مال: 9:30 صبح تا 13:30 بعد از ظهر، 17 بعد از ظهر تا 22:30 شب

آدرس مجتمع تجاری رویا مال: جزیره کیش، خیابان رودکی

مرکز خرید پدیده کیش

برخی از گردشگران برای خرید سوغاتی و خرید برای خود، در میان مراکز خرید کیش به دنبال مرکز خریدی بسیار کامل هستند تا بتوانند تمام اجناس و محصولاتی که می خواهند از آن تهیه کنند. همچنین دارای قیمت های مناسبی باشند. مرکز خرید پدیده کیش مرکز خریدی نسبتا بزرگ می باشد که مساحت آن حدود 11 هزار متر مربع بوده و بسیاری از بومیان جزیره نیز برای خرید خود به آن مراجعه می کنند. از جالبترین نکاتی که در رابطه با مرکز خرید پدیده کیش وجود دارد این است که در مدت زمانی بسیار کوتاه و معادل 110 روز بنا گردیده است. واحدهای تجاری مجتمع تجاری پدیده به فروش محصولات و اجناسی همچون انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوراسیون و تزئینات منزل، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی و مواد غذایی، شال و روسری و… مشغول هستند.

لذا از کامل ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود که می توانید تمام مایحتاج خود را از آن تهیه نمایید. واحدهای تجاری مجموعه از بهترین دکوراسیون و نورپردازی بهره می برند و از تماشای آن ها لذت می برید. امکانات مرکز خرید پدیده تنها به واحد های تجاری آن ختم نمی شود؛ بلکه امکانات تفریحی و رفاهی دیگری همچون سالن سینما، سالن بولینگ، مینی گلف، پیست بازی های یخی، صندلی های رنگی برای استراحت و… در مرکز خرید پدیده وجود دارند. تمام این امکانات گرد هم آمده اند و توانسته اند یکی از بهترین مراکز خرید کیش را پدید آورند.

ساعت کاری مرکز خرید پدیده: 9:30 صبح تا 22:30 شب

آدرس مرکز خرید پدیده کیش: جزیره کیش، بخش جنوب غربی کیش، خیابان جهان

مراکز خرید کیش

بازار بهکیش

بازار بهکیش از جمله نخستین بازارهایی است که بعد از زمان انقلاب در جزیره کیش ساخته شد و تا به امروز باقی مانده است و جزء بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. بازار بهکیش با مساحت 4500 متر مربع از بزرگترین بازارها بوده و با توجه به آن که زمان ساخت آن به دوران پس از انقلاب باز می گردد، اما از فضایی بسیار مدرن و لوکس بهره می برد. 40 واحد تجاری در این مجموعه فعالیت دارند که انواع محصولات و کالاهایی همچون لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی، لوازم الکترونیکی و… در آن ها به فروش می رسند. از امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به رستورانی اشاره کرد که در طبقه بالای بازار بهکیش قرار گرفته است. در واقع این مرکز خرید اغلب مناسب افرادی است که در جزیره کیش ساکن هستند.

ساعت کاری بازار بهکیش: 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر، 17 عصر تا 23 شب

آدرس بازار بهکیش: جزیره کیش، خیابان سنایی

بازار ماهی فروشان کیش

در میان مراکز خرید کیش خوب است اشاره ای هم به بازارهای سنتی این جزیره داشته باشیم. بازار ماهی فروشان کیش که در سال 1392 ساخته شده، برای گردشگرانی مناسب است که می خواهند در طول سفر خود برای صرف وعده غذایی خود هوس می کنند خود را مهمان یک غذای لذیذ دریایی کنند و می توانند با مراجعه به این بازار که انواع جانوران دریایی اعم از انواع ماهی، میگو، خرچنگ و… وجود دارند ماهی و میگوی مورد نظر خود را تهیه کنند. صیادانی که ماهی ها را صید می کنند به این بازار می برند و فروشندگان برای فروش به مشتریان عرضه می کنند. محلی که امروزه بازار ماهی فروشان کیش در آن واقع شده، در زمان های گذشته بازار سنتی ماهی بوده که امروزه یک ساختمان برای آن ساخته شده است.

این بازار چندان بزرگ نبوده و مساحت آن به 1000 متر مربع می رسد و تعداد 12 غرفه ماهی فروشی در آن وجود دارد. همچنین 2 واحد دیگر در این بازار قرار دارند که به پاک کردن ماهی ها مشغول هستند و شما نیز اگر ماهی و یا میگو از این بازار تهیه کنید، می توانید با مراجعه به یکی از این دو غرفه ماهی هایتان را به آن ها تحویل دهید تا برایتان پاک کنند. به دلیل وجود بخش های مختلفی که در ساختمان بازار ماهی فروشان کیش وجود دارد، این بازار نسبت به دیگر بازار ماهی ها کاملا متفاوت بوده و با مراجعه به آن تفکرتان نسبت به بازار ماهی این جزیره کاملا تغییر می کند.

ساعت کاری بازار ماهی فروشان کیش: 8 صبح تا 23 بامداد

آدرس بازار ماهی فروشان کیش: جزیره کیش، منطقه صفین، خیابان بهشت

مراکز خرید کیش

هایپرمارکت پاندا

هایپرمارکت پاندا نیز جزء مراکز خرید کیش بوده که مساحت آن به 7500 متر مربع می رسد و انواع محصولات و اجناسی همچون انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و تزئینات منزل، لوازم و ظروف آشپزخانه، انواع مواد خوراکی و مواد غذایی، لوازم التحریر، اکسسوری و… وجود دارند. این مرکز خرید در سال 1395 ساخته شده است. هایپرمارکت پاندا علاوه بر آن که از بهترین مراکز خرید کیش برای ساکنان جزیره به شمار می رود، برای گردشگران نیز مناسب بوده و می توانند بسیاری از کالاها و لوازم مورد نیاز خود را از آن تهیه کنند. این هایپرمارکت دارای فضایی بسیار بزرگ به همراه تهویه مناسب بوده که از گردش در آن حس و حال خوبی به شما منتقل می شود. همچنین در بسیاری از مواقع تخفیفات بسیار خوبی بر روی اجناس و محصولات موجود در هایپرمارکت پاندا اعمال می شود.

ساعت کاری هایپرمارکت پاندا: 9 صبح تا 1 بامداد

آدرس هایپرمارکت پاندا: جزیره کیش، میدان هرمز، خیابان میرمهنا

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز خرید کیش است که در سال 1370 هجری شمسی افتتاح شده و جزء بازارهای بین المللی جزیره کیش شناخته می شود. ساختمان بازار مرجان بنایی 2 طبقه بوده و دو سالن به همراه 140 واحد تجاری در آن وجود دارند و محصولات و اجناسی که در آن به فروش می رسند، از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. از بهترین ویژگی های مرکز خرید مرجان این است که در نزدیکی پارک ساحلی مرجان قرار داشته و گردشگران با مراجعه به این مرکز خرید، علاوه بر گردش و خرید می توانند به سراغ پارک ساحلی مرجان و امکانات تفریحی آن بروند. موقعیت جغرافیایی بازار مرجان در جنوب شرقی جزیره کیش بوده و فاصله زیادی تا مرکز جزیره و دیگر جاذبه های جزیره کیش دارد.

اما از آنجایی که تنوع محصولات در این مرکز خرید بالا بوده و در مقابل از قیمت های مناسبی برخوردارند، ارزش رفتن و گردش در آن را دارد. ساعت کاری مرکز خرید مرجان همه روزه به صورت دو شیفت بوده و توجه داشته باشید برای مراجعه به آن برنامه ریزی درست و مناسبی داشته باشید. در فضای بیرونی خرید تعداد زیادی آبنمای زیبا و به ارتفاع 50 متر به همراه نورپردازی چشم نواز و زیبا وجود دارد که محوطه ای زیبا و دلنشین را برای این مجموعه پدید آورده اند. اجناس و محصولاتی که در بازار مرجان کیش عرضه می شوند به شرح ذیل می باشند:

  • انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه
  • انواع کیف و کفش
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • عطر و ادکلن
  • عینک
  • اسباب بازی
  • اکسسوری
  • مواد غذایی و خوراکی
  • انواع قهوه و شکلات و…

ساعت کاری بازار مرجان کیش: 10 صبح 13 بعد از ظهر، 16 بعد از ظهر تا 22 شب

آدرس بازار مرجان کیش: جزیره کیش، جاده جهان

مراکز خرید کیش

لاریسا مال کیش

لارسیا مال از دیگر مراکز خرید لوکس و مدرن جزیره کیش است که علاوه بر طراحی مدرن و زیبایی که دارد، اجناس و محصولات لوکس را در واحدهای تجاری خود به فروش می رساند. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید برای گشت و گذار به شمار می رود، چرا که طراحی آن بسیار زیبا بوده و انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن وجود دارند. مرکز خرید لاریسا مال که از بهترین مراکز خرید کیش محسوب می شود، دارای 8 طبقه بوده که 3 طبقه از آن به پارکینگ و 5 طبقه مابقی آن به طبقات تجاری اختصاص یافته است. فروشگاه هایی که در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند، از زیباترین طراحی و دکوراسیون بهره مند هستند.

همچنین حراج ها و تخفیفات بسیار ارزنده ای در برخی از مواقع بر روی اجناس و محصولات واحدهای تجاری لاریسا مال صورت می پذیرند که همین باعث می شود گردشگران زیادی آن را به عنوان مرکز خرید خود انتخاب کنند و به سراغ آن بروند. اگر برای خرید سوغاتی و یا خرید هر چیز دیگری به دنبال مرکز خریدی در میان مراکز خرید کیش هستید، می توانید مرکز خرید لاریسا کیش را برای خود انتخاب کنید و به سراغ آن بروید؛ چرا که تنوع اجناس و محصولات در این مرکز خرید بسیار بالا بوده و هرگز دست خالی از آن بیرون نمی آیید.

در واحدهای تجاری لاریسا مال انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، انواع لباس های ورزشی، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… از بهترین برندها به فروش می رسند و هنگامی که وارد این پاساژ می شوید با تنوع بسیار بالایی از محصولات رو به رو خواهید شد. اگر هم قصد خرید نداشته باشید، امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید می توانند ساعات خوش و مفرحی را برایتان در این بازار به وجود آورند. انواع امکانات تفرحی و رفاهی نظیر سینما، شهربازی، کافی شاپ، رستوران و… در لاریسا مال وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

ساعت کاری لاریسا مال: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس لاریسا مال کیش: جزیره کیش، بخش غرب جزیره، میدان امیرکبیر، خیابان دانش

میکا مال کیش

میکا مال در جزیره کیش از بهترین مراکز خرید در این جزیره به شمار می رود که دارای 190 هزار متر مربع بوده و 15 هزار متر مربع از این مساحت به بخش امکانات تفریحی این مرکز خرید و 7 هزار متر مربع از آن به واحدهای تجاری مجموعه اختصاص یافته است. از همین رو میکا مال جزء بزرگترین مراکز خرید کیش محسوب می شود و واحدهای تجاری متنوعی در آن وجود دارند. میکا مال نیز علاوه بر داشتن واحدهای تجاری متنوع، دارای امکانات تفریحی بسیار متنوع و جذابی می باشد که می توان به تونل باد، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه، تله کابین، سالن اسکی روی یخ، شبیه سازی جنگل های بارانی و… اشاره کرد.

یکی از سرگرمی های گردشگران در جزیره کیش پاساژ گردی می باشد. از همین رو مراکز خرید بسیار متنوعی در این جزیره وجود دارند که گردشگران می توانند با رفتن به آن ها از امکانات تفریحی و رفاهی پاساژها بهره مند شوند. میکا مال شامل 5 طبقه بوده و حدود 800 واحد تجاری در آن وجود دارند و این واحد ها از تنوع بالایی از اجناس و محصولات برخوردارند. واحدهای تجاری مرکز خرید میکا مال در زمینه های مختلفی اعم از فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوری، عینک آفتابی و… مشغول به کار هستند و می توانید با گشت و گذار در میان این واحدهای تجاری هر آنچه که نیاز داشته باشید را تهیه کنید.

مرکز خرید میکا مال به واسطه امکانات رفاهی مناسبی که در خود جای داده، از بهترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. همچنین طراحی و معماری میکا مال باعث شده از زیباترین مراکز خرید این جزیره محسوب شود و از گردش در آن احساس خوبی به شمار منتقل شود. وجود رستوران و کافی شاپ در این مجتمع تجاری از بهترین امکانات رفاهی این مجتمع تجاری می باشد و گردشگران می توانند پس از گشت و گذاری در میان واحدهای تجاری میکا مال به سراغ کافی شاپ و یا رستوران مجموعه بروند و رفع خستگی کنند.

ساعت کاری میکا مال کیش: روزهای ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 22 شب، روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

آدرس میکا مال کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار رودکی، پلاک 48

میکا مال کیش

مرکز خرید گلستان

بخشی از جزیره کیش که با نام شهرک صدف شناخته می شود و از شهرک های مسکونی این جزیره به شمار می رود، مرکز خریدی به نام مرکز خرید گلستان را در خود جای داده که از قدیمی ترین مراکز خرید کیش به حساب می آید و سال افتتاح آن به سال 1357 هجری شمسی باز می گردد. مرکز خرید گلستان دارای 2 طبقه و 65 واحد تجاری بوده و از بهترین مراکز خرید محلی برای اهالی این شهرک و گردشگرانی که در شهرک صدف به اقامت پرداخته اند به شمار می رود. این مرکز خرید دارای مساحت حدود 2586 متر مربع می باشد و واحد های تجاری آن شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، کافی شاپ، میوه و تره بار و حتی قنادی می شوند. بیشترین افرادی که برای خرید به سراغ مرکز خرید گلستان کیش می روند اغلب در شهرک صدف سکونت دارند و برای خرید مایحتاج خود و حتی گردش در آن به سراغ این مرکز خرید می روند و به همین دلیل جزء مراکز خرید محلی کیش شناخته می شود.

آدرس مرکز خرید گلستان کیش: جزیره کیش، شهرک صدف، فاز 2، مقابل مسجد امام حسن (ع)

بازار چینی ها کیش

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در جزیره کیش از آن لذت ببرید، گردش در میان بازارها و مراکز خرید کیش است. علاوه بر بازار عرب ها، بازار دیگری با نام بازار چینی ها در جزیره کیش وجود دارد که انواع محصولات و اجناس چینی در آن به فروش می رسند. نکته جالب در بازار چینی ها این است که فروشنده های غرفه های آن نیز افراد چینی هستند. در این بازار انواع مختلفی از محصولات چینی که نشان دهنده سنت و فرهنگ مردمان چین می باشد را عرضه می دارند. اگر به لباس های محلی و سنتی چینی ها علاقه مند هستید، می توانید انواع مختلفی از این لباس ها را در بازار چینی ها در کیش تهیه کنید.

هنگامی که در بازار چینی ها در حال گشت و گذار هستید، تمام نمادها و علائمی را خواهید دید که مخصوص فرهنگ و سنت چین هستند و می توانید با آن ها آشنا شوید. بازار چینی ها در کیش دارای دو شعبه بوده که یکی از آن ها در بلوار مروارید قرار دارد و تمام واحدهای تجاری آن مشغول فروش اجناس و محصولات چینی هستند و شعبه دیگر آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار گرفته است.

ساعت کاری بازار چینی ها کیش: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعد از ظهر و 17 بعد از ظهر تا 23 شب

آدرس بازار چینی ها در کیش: جزیره کیش، بلوار مروارید، بالاتر از بازار مروارید

بازار چینی ها کیش

بازار هرمز کیش

در سال 1380 هجری شمسی مرکز خریدی در جزیره کیش افتتاح گردید و بازار هرمز نامگذاری شد و تا به امروز جزء مراکز خرید کیش محسوب می شود. این مرکز خرید دارای مساحت 40 هزار متر مربع بوده و حدود 300 واحد تجاری در آن مشغول به کار هستند و انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و… را به فروش می رسانند. با توجه به این بازار هرمز جزء مراکز خرید لوکس کیش نمی باشد، اما جزء بازارهای پر رونق کیش محسوب شده و علاوه بر کیشوندان، گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند برای خرید و حتی گردش به سراغ آن می روند. رستوران و کافی شاپی در این مجتمع تجاری وجود دارند که گردشگران می توانند برای رفع خستگی و گرسنگی به آن ها مراجعه کنند.

ساعت کاری بازار هرمز کیش: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 23 شب

آدرس مرکز خرید بازار هرمز کیش: جزیره کیش، میدان المپیک، بلوار میرمهنا

 مرکز خرید شارستان کیش

مرکز خرید شارستان کیش جزء جدید ترین مراکز خرید کیش می باشد که برای ساخت و طراحی آن از المان های سنتی ایرانی استفاده شده است. این مرکز خرید در سال 1391 ساخته شده است. نمای ظاهری بازار شارستان پوشیده از آجرهای قرمز بوده و هنگامی که در بلوار مروارید در حال تردد باشید، سریعا در نگاهتان خودنمایی خواهد کرد. بازار شارستان دارای مساحتی خدود 50 هزار متر مربع بوده و تعداد 166 واحد تجاری در آن وجود دارند. واحدهای تجاری مرکز خرید شارستان به فروش تعداد بسیار محدودی از پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و… می پردازند.

بیشترین محصولات و کالاهایی که در این مرکز هرید به فروش می رسند، لوازم الکترونیکی می باشند. از آنجایی که اغلب واحد های تجاری شارستان در زمینه فروش انواع لوازم الکترونیکی مشغول هستند، این بازار در میان مراکز خرید کیش با عنوان بازار لوازم الکترونیکی شناخته می شود. از همین رو مرکز خرید بسیاری از کیشوندان به شمار می رود. حتی گیم نتی در این بازار وجود دارد که اغلب نوجوانان و جوانان ساکن در جزیره کیش برای اوقات فراغت و تفریح خود به سراغ آن می روند.

آدرس مرکز خرید شارستان کیش: جزیره کیش، شهرک مروارید، بین بوار مروارید و بلوار هریرود

 مرکز خرید شارستان کیش

مرکز خرید شقایق کیش

مرکز خرید شقایق کیش که اغلب با نام بازارچه شقایق شناخته می شود در سال 1381 هجری شمسی افتتاح شده و جزء قدیمی ترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. این مرکز خرید دارای مساحت 1680 متر مربع بوده و در 2 طبقه ساخته شده است. مرکز خرید شقایق کیش در بخش شمال غربی جزیره و در شهرک میرمهنا واقع شده و اغلب ساکنان جزیره برای خرید و گردش به آن مراجعه می کنند. این مرکز خرید 2 طبقه، حدود 30 واحد تجاری را در خود جای داده و حتی برخی از این واحدهای تجاری در زمینه های قنادی، آرایشگاه، سوپرمارکت و غیره فعالیت دارند و از همین رو بسیاری از اهالی کیش و به خصوص ساکنان محلی اطرف برای خرید روزانه خود به بازارچه شقایق مراجعه می کنند. همچنین رستورانی به نام رستوران ترنگ طلایی در دومین طبقه مرکز خرید شقایق یک واحد تجاری را به خود اختصاص داده و اگر به این مرکز خرید مراجعه کردید، می توانید برای رفع خستگی و گرسنگی به آن مراجعه کنید و از انواع غذاهای ایرانی و جنوبی سفارش دهید و میل کنید.

آدرس مرکز خرید شقایق کیش: جزیره کیش، شهرک میرمهنا

اقامت در کیش

کیش از جمله مقاصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در جنوب ایران است که در تمام طول سال و به خصوص فصل های سرد و خنک به جزیره کیش سفر می کنند. جزیره کیش به لحاظ امکانات تفریحی و جاهای دیدنی بسیار متنوع بوده و اغلب گردشگران چند روزی را در این جزیره سپری می کنند. جاذبه های دیدنی کیش به قدری زیادی و متنوع هستند که گردشگران در تمام طول روز در حال گردش و تفریح هستند و تنها برای استراحت به اقامتگاه خود بازمی گردند. از همین رو برخی از گردشگران بر این عقیده هستند که برای اقامت خود به سراغ اقامتگاهی بروند تا هزینه زیادی برای اجاره آن پرداخت نکنند.

در این میان یکی از انواع اقامتگاه هایی که دارای قیمت مناسب و امکانات مناسب می باشد، آپارتمان های مبله می باشند. اگر شما هم می خواهید در هزینه های اقامتی خود صرفه جویی کنید، بهتر است برای اقامت در جزیره به سراغ اجاره آپارتمان روزانه در کیش بروید تا بتوانید هزینه های اقامتی خود را کاهش دهید و عمده هزینه خود را صرف تفریح و گردش در جزیره کنید.

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید کیش را نام ببرید؟

بازار مرجان، مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش، مرکز خرید سارینا، بازار مروارید، مجتمع تجاری رویا مال کیش و غیره

بازارهای محلی کیش کدام اند؟

بازار ماهی کیش، پادنا، بوستان، شقایق، بساک، شارستان، حافظ، پادنا، صدف

بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید کیش چه زمانی است؟

از بهترین زمان های خرید از مراکز خرید کیش می توان به حراج های آخر فصل ها اشاره کرد که قیمت اجناس شکسته می شوند.

بازار صفین یا بازار عرب ها کیش کجاست؟

جزیره کیش، میدان سعدی، محله عرب ها، خیابان لارک، خیابان هامور