پارک آبی جماران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین پارک های آبی تهران که سرپوشیده بوده و توانسته بین مردم به شهرت برسد، پارک آبی جماران می باشد. این پارک از بهترین پارک هایی است که شما می وانید برای داشتن یک تفریح خوب به آن مراجعه نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی این پارک آبی رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پارک آبی جماران کجاست و مسیر دسترسی

استخر جماران که یکی از بهترین پارک های آبی تهران به شمار می رود، در کنار مجموعه پارسیان جماران قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به خیابان حسن پور برسانید. این خیابان را به سمت شمال شرقی ادامه داده و بعد از رسیدن به زاهدی به آن وارد شوید. زاهدی را ادامه دهید تا به ایونت خاتون برسید. از اینجا به سوی قنات رفته و آن را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد برسید.

مسیر گفته از حسن پور در نزدیکی زاهدی تا استخر جماران مسافتی در حدود 300 متر بوده که تقریبا دو دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از این مسیر نداشتید یا در هر جایی از تهران بودید و مسیر را نمی دانستید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا با نقشه و به آسانی به پارک آبی جماران برسید.

آدرس پارک آبی جماران: نیاوران، انتهای خیابان یاسر

پارک آبی جماران

درباره پارک آبی جماران

این پارک آبی در تهران مجهز و جمع و جور بوده و به همین دلیل می توانید یک روز خوب را در کنار کسانی که به آن ها علاقه دارید داشته باشید. در مراجعه به این استخر بهتر است به دنبال یک جای بزرگ نباشید. آب این استخر از چشمه های معدنی می باشد که خواص متعددی داشته و املاح موجود در آن باعث می شود تا شما بتوانید در کنار شنا خواص درمانی آن را کسب نمایید. آب استخر این مجموعه از چشمه های پارک جمشیدیه تامین می شود. شاید کی از دلایلی که سبب می شود تا افراد متعدد تصمیم به استفاده از این استخر بگیرند همین آب استخر باشد تا بتوانند از خواص آن بهره مند شوند چرا که نسبت به استخرهای دیگر این مزیت بزرگی به حساب می آید.

شماره تماس پارک آبی جماران: 22285142-021 و 22290870-021 

سرسره های مجموعه جماران

یکی از مهم ترین مواردی که افراد برای انتخاب یک پارک آبی مد نظر قرار می دهند، سرسره های موجود در آن می باشد. درواقع اکثر افراد تنها برای استفاده از این سرسره هاست که تصمیم برای رفتن به یک پارک آبی می گیرند. پارک آبی جماران نیز دارای سرسره های آبی مختلفی است تا شما بتوانید از آن ها برای تجربه کردن لحظات بهتر استفاده نمایید. از سرسره های موجود در این پارک آبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آکوآلوپ: با این سرسره می توانید سقوط به صورت عمودی را تجربه نمایید.

سقوط آزاد: شیب این سرسره به نسبت مورد قبلی بیشتر است و هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد.

موج سواری: این مورد باعث می شود تا شما بتوانید با موج های ایجاد شده تجربه موج سواری را نیز به دست آورید.

رودخانه: این مورد دارای عمق کم بوده و به همین دلیل سرعت آن به نسبت موارد قبلی کمتر می باشد.

گردباد: این سرسره شبیه قیف بوده و شما با استفاده از یک تیوپ از آن عبور خواهید کرد.

رالی: این سرسره ارتفاع کمی داشته و افراد به صورت 4 نفره می توانند در مسابقات شرکت نمایند.

سرسره های پارک آبی جماران

امکانات مجموعه آبی جماران

هر کدام از استخر های تهران دارای مزیت های متعددی می باشد و استخر جماران نیز از این قاعده مستثنی نیست. این استخر توانسته با یک سری امکانات تفریحی و رفاهی افراد مختلفی را به سمت خود جذب کند تا مراجعین بتوانند با آرامش و امکانات بیشتر برای شنا کردن اقدام نمایند. در همین راستا باید عنوان کرد شما با مراجعه به این مجموعه می توانید از انواع این امکانات بهره ببرید تا لحظات بهتری را تجربه نمایید. در ادامه می توانید با بخشی از این امکانات آشنا شوید.

موسیقی زنده

یکی از بهترین مواردی که در پارک آبی جماران می توانید از آن بهره ببرید، اجرای موسیقی زنده می باشد. شما می توانید برای تماشای اجرای زنده موسیقی در کنار شنا به این استخر مراجعه کنید تا تجربه ای متفاوت داشته باشید. یکی از مزایای گوش سپردن به موسیقی زنده این است که می توانید در یک فضای عالی با آرامش و به دور از تنش های روانی ساعات خوبی را تجربه نمایید. درواقع بخش مدیریت استخر جماران در این مورد به خوبی عمل کرده و شما می توانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

آموزش ایروبیک

از دیگر مزایایی که می توانید برای استفاده از آن در مجموعه پارک آبی جماران استفاده نمایید، یادگیری ایروبیک در آب می باشد. ایم ورزش در حالت کلی موجب نشاط و نرمی بدن شده و اگر در آب انجام شود خاصیت درمانی هم به آن اضافه می گردد. درواقع اگر از آن دسته از کسانی هستید که زانو درد یا کمر درد دارید می توانید با مراجعه به پارک آبی جماران به بخش مربوط به کلاس های ایروبیک رفته و با گفت و گو راجع به مشکلات خود با مریبیان حرفه ای برای انجام کلاس های مربوط به این رشته اقدام نمایید.

اگر زیر نظر متخصصان این رشته ورزشی به انجام حرکات مختلف ایروبیک در آب بپردازید می توانید برای بهبود وضعیت درد در بخش های زانو یا کمر خود اقدام موثری داشته باشید. بهتر است بدون آب برای درمان این گونه دردها به سراغ این رشته نروید چرا که فضار زیادی به شما وارد خواهد و احتمال بدتر شدن دردتان نیز وجود دارد.

یادگیری شنا

از دیگر مواردی که مردم برای آموزش و یادگیری آن به استخر های تهران مراجعه می کنند، شنا کردن می باشد. بسیاری از افراد برای یادگیری این مورد و برخی برای آموزش آن به سراغ مجموعه های آبی می روند. اگر تمایل به شنا کردن دارید می توانید با مراجعه به استخر جماران زیر نظر مربیان حرفه ای برای شروع یادگیری این رشته ورزشی اقدام نمایید. پارک آبی جماران در این زمینه خدمات خوبی ارائه می دهد و شناگران حرفه ای آماده اند تا به شما در این زمینه یاری برسانند. شما بعد از فرا گرفتن آموزش های لازم در این رشته می توانید مدرک کسب کنید و حتی خودتان برای مربی شنا شدن در این پارک آبی اقدام نمایید.

بوفه و کافیشاپ

یکی از مهم ترین مواردی که می توانید از آن استفاده کنید و در بسیاری از مجموعه های آبی وجود دارد، قسمت مربوط به بوفه و کافیشاپ می باشد. شما در این قسمت می توانید برای خود یا فرزندتان در تابستان بستنی ها خوشمزه و در ماه های سرد نوشیدنی گرم تهیه نمایید و با انرژی مضاعف برای شنا کردن اقدام کنید. در کنار انواع نوشیدنی و بستنی می توانید برای خرید خوراکی های هیجان انگیز دیگر نیز اقدام نمایید تا طعم بی نظیر آن ها باعث شود با انرژی بیشتر به شنا ادامه دهید.

کافیشاپ پارک آبی جماران

سالن ماساژ و حمام سنتی

از دیگر خدماتی که در این مجموعه آبی ارائه می شود، سالن ماساژ و حمام سنتی می باشد. شما می توانید بعد از شنا کردن با یک ماساژ حرفه ای یک خستگی زیاد را از تنتان خارج کنید. متخصصان حرفه ای که در این بخش حضور دارند می توانند کار ماساژ را بسیار حرفه ای برایتان انجام دهند و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید. بعد از ماساژ نیز می توانید با یک دوش سنتی آماده خارج شدن از مجموعه شوید. تمامی این موارد باعث می شوند تا اعصاب شما آرام شده و تجربه ای خوب داشته باشید.

نکات و قوانین مرتبط با پارک آبی جماران

در صورتی که تصمیم گرفتید برای استفاده از این پارک آبی تهران اقدام نمایید بهتر است ابتدا قوانین و مقررات مربوط به این مجموعه را بدانید تا بتوانید با رعایت آن ها در کنار بقیه بهتر از خدمات استفاده کرده و لحظه های بهتری را تجربه نمایید. در ادامه می توانید با مهم ترین قوانین این مجموعه آشنا شوید:

  • رعایت بهداشت فردی و عمومی واجب است.
  • برای ورود به پارک نباید بیماری های زمینه ای همانند بیماری های قلبی و عروقی یا بیماری های تنفسی داشته باشید.
  • اگر اشیاء مهمی دارید نباید آن را به مجموعه وارد کنید.
  • از دویدن یا تند راه رفتن خودداری کنید تا در محیط مرطوب پارک دچار سانحه نشوید.
  • سرسره های تک نفره برای افراد بالای 90 کیلو مناسب است.
  • سرسره های دو نفره برای افراد بالای 180 کیلو مناسب است.
  • اگر از مشروبات الکلی استفاده کرده اید نمی توانید به این مجموعه وارد شوید.
  • عکس برداری و فیلم برداری در این پارک آبی تهران ممنوع می باشد.
  • قبل از استفاده از استخر باید ابتدا وارد حوضچه کلر شوید.
  • در صورت گم کردن وسایلتان مسئولیتی به گردن مجموعه نیست.
  • مایوهای دارای فلز ممنوع بوده چون بر روی وسایل درون پارک خط می اندازند.
  • در صورت گم کردن مچ بندی که در مجموعه به شما داده می شود باید خسارت بدهید.
  • اگر کارت های اعتباری خود را خرید و فروش کنید قانون با شما برخورد خواهد کرد.

استخر جماران

سانس های مختلف استخر جماران

از آن جا که این استخر تهران هم برای بانوان قابل استفاده است و هم برای آقایان، بنابراین تعداد افرادی که به آن مراجعه می کنند بالاتر از دیگر استخر های تهران می باشد. بهتر است سانس های مختلف این مجموعه را بدانید تا با اطلاعات بیشتر برای استفاده از این مجموعه اقدام نمایید. در ادامه اطلاعات زمانی را که برای ورود به این پارک آبی تهران نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا با توجه به آن بتوانید زمان بندی خود را تنظیم نمایید:

سانس بانوان: روزهای زوج از 9 تا 18 و روزهای فرد و جمعه ها از 9 تا 16

سانس آقایان: روزهای زوج از از 19 تا 24 و روزهای فرد و جمعه ها از 17 تا 24

اگر می خواهید در مراجعه به این مجموعه دچار سرگردانی نشوید بهتر است ابتدا با پشتیبانی پارک آبی جماران تماس بگیرید و ساع دقیق سانس را جویا شوید تا در صورت تغییر احتمالی در ساعت های گفته شده زمان بندی شما خدشه دار نشود.

قیمت بلیط استخر سرپوشیده جماران

بهتر است قبل از ورود به استخر ابتدا بلیط خود را تهیه کنید و بعد به آن وارد شوید تا در زمان ورود ظرفیت تکمیل نشده باشد. بدین منظور می توانید از سایت های خرید بلیط برای این منظور اقدام نمایید. با توجه به این که این پارک آبی تهران محیط و فضای کوچک تری به نسبت دیگر پارک های آبی دارد، قیمت بلیط آن نیز کمتر از باقی گزینه ها می باشد و به همین دلیل اقتصادی تر از سایر پارک های آبی می توانید برای شنا کردن اقدام کنید.

قیمت بلیط پارک آبی جماران: نفری 150000 تومان (با توجه به نوسان قیمت ها امکان تغییر این رقم وجود دارد)

سوالات متداول

پارک آبی جماران کجاست؟

این پارک در منطقه نیاوران و در کنار مجموعه پارسیان جماران واقع شده است.

قیمت بلیط پارک آبی جماران چقدر است؟

هر نفر برای استفاده از این پارک آبی باید 150 هزار تومان پرداخت نماید.

سانس استفاده از استخر جماران چگونه است؟

بانوان روزهای زوج از 9 تا 18 و روزهای فرد از 9 تا 16، آقایان روزهای زوج از 19 تا 24 و روز های فرد از 17 تا 24

آب استخر جماران از کجا تامین می شود؟

آب این مجموعه از چشمه های پارک جمشیدیه می باشد که خواص درمانی دارد.


[html_block id=”67222″]

راهنما سایت

آدرس

نیاوران، انتهای خیابان یاسر

شماره تماس
هزینه بازدید

۱۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

۹ الی ۲۴

یک‌شنبه

۹ الی ۲۴

دو‌شنبه

۹ الی ۲۴

سه‌شنبه

۹ الی ۲۴

چهار‌شنبه

۹ الی ۲۴

پنج‌شنبه

۹ الی ۲۴

جمعه

۹ الی ۲۴
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه