پارک آبی ارم تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

 

یکی از مجموعه های استخر تهران که تنها برای خانم ها می باشد، پارک آبی ارم است. این پارک در بین بانوان طرفداران زیادی دارد و به دلیل داشتن امکانات و تفریحات مختلف درون خود توانسه به یکی از پارک های آبی مهم در پایتخت تبدیل شود. در این مقاله به سراغ معرفی پارک آبی ارم تهران رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پارک آبی ارم تهران کجاست و مسیر دسترسی

پارک آبی ارم سبز در بزرگراه تهران-کرج قرار گرفته و بهتر است برای رفتن به این ناحیه از قبل برنامه ریزی کنید. اگر تمایل داشتید برای استفاده از این پارک اقدام نمایید بهتر است یا از خودروی شخصی و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید. برای استفاده از خودروی شخصی کافیست از لوکیشن زیر استفاده نمایید تا بتوانید آسان ترین راه و بهترین مسیر را برای رفتن به این پارک آبی تهران بیابید.

برای این منظور در انتها باید ابتدا به بزرگراه شیخ فضل الله رفته و بعد به آزادگان وارد شوید تا در نهایت بعد از بزرگراه علامه جعفری وارد مقصد شوید. اگر هم تمایل داشتید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید هم می توانید اسنپ بگیرید و هم می توانید از تاکسی های که در نهایت به این سمت میروند استفاده نمایید.

آدرس پارک آبی ارم سبز: تهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، مجموعه پارک آبی ارم سبز

تلفن پارک آبی ارم سبز: 44113078-021

پارک آبی ارم تهران

معرفی پارک آبی ارم

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین تفریحات در جهان مربوط به پارک ها و تفریحات آبی می باشد. باید عنوان کرد که برای این منظور پارک های زیادی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از هر کدام که خواستید استفاده نمایید چرا که در جای جای کره زمین نیز تفریحات و سرگرمی های آبی مختلفی موجود است که افراد از آن ها برای تجربه یک تفریح ماندگار استفاده می کنند.

پارک آبی ارم تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان یکی از بهترین پارک های روباز برای خانم ها در نظر گرفته شده است. استخر روباز ارم سبز یکی از پر طرفدارترین پارک های آبی در بین مردم می باشد که استفاده از امکانات و تفریحات آن می تواند یک تجربه جالب برای هر خانمی باشد. یکی از مواردی که توانسته خاص بودن این پارک را بیشتر کند وجود استخر روباز آن می باشد. اگر می خواهید یک تجربه خوب در استفاده از استخر و تفریحات آبی داشته باشید حتما این مجموعه را انتخاب نمایید.

وسعت پارک آبی ارم سبز

مجموعه پارک آبی ارم تهران که توسط مهندسان و طراحان خبره ای تاسیس شده است به 4000 متر مربع می رسد. مساحت بالای این مجموعه باعث می شود تا حتی در روزهای شلوغ سال نیز بتوانید به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده کنید و شلوغی زیاد به چشمتان نیاید. شما می توانید با دوستانتان و هم چنین کودکان خود برای استفاده از این پارک آبی اقدام نمایید. تفریحات و امکانات مختلف این پارک آبی به راحتی در فضای زیاد مجموعه جای گرفته اند و به همین دلیل شما می توانید با دل فرصت هم از استخر استفاده کنید و هم از دیگر امکانات موجود در پارک بهره ببرید.

استخر روباز پارک آبی ارم

یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده تا افراد در این پارک بتوانند از فضای آزاد استفاده کنند، وجود صندلی های آفتاب گیر در اطراف استخر می باشد. کاربرد این صندلی ها این است که افراد می توانند بعد از شنا کردن برای استراحت از آن ها استفاده کنند و یا برای آفتاب گرفتن از آن ها کمک بگیرند. کیفیت صندلی های این مجموعه بالا بوده و بهتر است قبل از استفاده از آن ها یک پارچه یا حوله بزرگ را بر روی آن ها بیندازید تا از انتقال بیماری های پوستی جلوگیری کرده باشید.

وجود درختان بزرگ در اطراف این پارک می تواند به شما کمک کند تا در هنگام آفتاب گرفتن و یا شنا کردن بتوانید از منظره خوبی نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در اطراف استخر به اندازه کافی صندلی وجود دارد تا همه بتوانند از این صندلی ها استفاده نمایند. اگر به این پارک آبی مراجعه کردید استفاده از این صندلی ها را به هیچ عنوان از دست ندهید.

استخر روباز پارک آبی ارم

استخرهای پارک آبی ارم

در این مجموعه شما می توانید از استخر بزرگسالان که ابعادی در اندازه 70 در 30 متر دارد استفاده نمایید. هم چنین اگر با فرزند خود به این پارک می روید یک استخر برای کودکان نیز تعبیه شده که فرزند شما می تواند از آن استفاده نماید. پس به طور کلی این مجموعه دارای دو استخر می باشد که یکی از آن ها برای بزرگسالان و دیگری برای کودکان در نظر گرفته شده است. ابعاد استخر کودکان استاندارد بوده و حجم آب درون نیز متناسب با ابعاد می باشد و بچه ها می توانند به راحتی هم در آن بازی کنند و هم شنا نمایند.

اتاق ماساژ مجموعه آبی ارم

یکی از مهم ترین امکاناتی که به عنوان تفریحی نیز در نظر گرفته می شود و در این پارک آبی می توانید از آن استفاده نمایید، اتاق ماساژ می باشد. در این اتاق می توانید از ماساژور های ماهر برای ماساژ و ریلکسیشن خود استفاده نمایید. این اتاق بزرگ دارای امکانات مختلفی در این زمینه بوده و از هر کدام که بخواهید می توانید بهره ببرید. ماساژ گرفتن بعد از شنا و آفتاب گرفتن می تواند تجربه ای ماندگار برایتان باشد تا بتوانید خستگی را از تن خود بیرون کنید. ماساژ به عنوان یکی از بهترین مواردی است که توسط آن می توان از خستگی های روزمره نجات پیدا کرد. اگر به پارک آبی ارم رفتید بهتر است از این بخش حتما استفاده نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از بخش از مجموعه هزینه جداگانه دارد و بر روی بلیط استخر نمی باشد.

سرسره های آبی ارم

اگر به این استخر رفته باشید می دانید که در این مجموعه تفریحات مختلفی وجود دارد که سرسره های آبی از این دسته هستند. این سرسره ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وجود دارند. سرسره های مخصوص بزرگسالان هم شیب بیشتری دارد و هم ارتفاع آن بالاتر می باشد و سرسره کودکان شدت کمتری در موارد گفته شده دارد. اگر فرزندتان تمایل داشت تا از سرسره بزرگسالان استفاده کند بهتر است این اجازه را به او ندهید چرا که ممکن است صدمات جدی متوجه او شود. سرسره های این مجموعه به عنوان یکی از بهترین تفریحات در بین پارک های آبی تهران می باشد که افراد زیادی طرفدار آن می باشند.

سرسره های آبی ارم

حمام سنتی پارک آبی ارم سبز

از دیگر امکاناتی که می توانید از آن در این مجموعه استفاده کنید که در برخی دیگر از استخرهای تهران نیز وجود دارد، وجود حمام سنتی می باشد. استفاده از این حمام می تواند به شما کمک کند تا به آرامش ذهنی برسید، مزاجتان متعادل شود و پوست بدنتان بیشتر تمیز شود. در حمام سنتی استخر آفتاب پارک ارم، بهداشت کاملا رعایت شده و نیازی به نگرانی در این باب ندارید. این حمام بعد از شنا و یا آفتاب گیری بهترین گزینه برای شماست. پارک آبی ارم بانوان یکی از بهترین استخرهای روباز تهران را داراست تا افرادر بتوانند از آن به بهترین شکل استفاده نمایند.

آب درمانی در پارک آبی ارم

یکی ا امکانات موجود در این پارک آبی که بانوان می توانند از آن استفاده نمایند، وجود مربیان جهت آموزش آب درمانی می باشد. آب درمانی یکی از مهم ترین روش های درمان است که به وسیله آن می توان دردهای مربوط به عضلات، مفاصل، نارسایی های جسمانی و… را نام برد کهب ه وسیله آب درمانی می توان آن ها را درمان یا تقلیل داد. متخصصان مختلفی در این مجموعه حضور دارند که در این باره می توانند به شما مشاوره دهند. بنابراین یکی از بهترین مواردی که در این زمینه در پارک آبی ارم می توانید از آن استفاده نمایید، هیدروتراپی می باشد. این مورد در هنگام مراجعه به پارک آبی ارم به هیچ عنوان از دست ندهید.

آموزش شنا در مرکز آبی ارم سبز

یکی از مهم ترین مواردی که افراد مختلف به دنبال آن هستند آموزش و یادگیری شنا می باشد. در یکی از پارک های آبی تهران یعنی پارک آبی ارم این امکان وجود دارد تا شما یا فرزندتان بتوانید شنا کردن را بیاموزید و از این ورزش عالی استفاده نمایید. پس اگر به دنبال پیدا کردن یک جای مناسب برای آموزش شنا هستید می توانید از پارک آبی ارم سبز تهران استفاده نمایید.

در این مجموعه آموزش شنا به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود و از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده نمایید. مربی هایی که برای آموزش شنا در این مجموعه حضور دارند حرفه ای بوده و می توانند با بهترین روش ها انواع مدل های شنا را به شما آموزش دهند. مربیان پارک آبی ارم هم چنین می توانند به بهترین نحو برای آموزش فرزند شما نیز اقدام نمایید.

پارک آبی ارم سبز

فروشگاه محصولات شنای پارک آبی ارم

یکی از مهم ترین مواردی که به خصوص برای مسافران می توان کاربرد خوبی داشته باشد، فروشگاه لوازم شنا می باشد. این فروشگاه به دلیل داشتن انواع محصولات مربوط به شنا می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود و به همین دلیل بهتر است حتی برای بازدید هم که شده به آن سری بزنید. این بخش از مجموعه پارک آبی ارم برای کسانی مفید است که یا لوازم شنای خود را فراموش کرده اند و یا تمایل دارند مدل دیگری را تهیه کنند. این قسمت از مجموعه را تنها بعضی از استخرهای روباز یا استخرهای سرپوشیده دارند و وجود آن در این مجموعه تفریحی یک آپشن محسوب می شود. این مورد می تواند برای

بوفه مجموعه پارک آبی ارم سبز

از دیگر بخش هایی که می توانید از آن برای گذراندن وقت خود استفاده نمایید و چیزی میل کنید، بوفه پارک می باشد. این بوفه مورد توجه عده زیادی قرار دارد به خصوص مورد توجه کسانی است که با فرزندشان به استخر آفتاب پارک ارم مراجعه می کنند. کودکان معمولا زود به زود گرسنه یا تشنه می شوند و در یک جای تفریحی تمایل به صرف یک نوشیدنی یا غذای خوشمزه دارند. بوفه این مجموعه می تواند در این مورد به شما یاری برساند تا در کنار دوستان یا کودک خود لحظات خوبی را بگذرانید. انواع خوراکی ها، ساندویچ ها و نوشیدنی های گرم یا خنک را می توانید در این بخش تهیه نمایید.

قوانین حاکم بر پارک آبی ارم تهران

در پارک های آبی سرپوشیده و یا استخرهای روباز تهران معمولا یک سری قانون وجود دارد که باید آن ها را مطالعه کرده و پیروی کنید. این قوانین باعث می شوند تا شما بتوانید امنیت بیشتری در استفاده از این مجموعه ها داشته باشید و هم چنین با تلاش افراد برای عمل کردن به این قوانین لحظات بهتری را سپری کنید. به طور کلی می توان قوانین زیر را که در پارک آبی ارم سبز تهران برقرار است نام برد:

  • فیلم برداری و عکاسی در این مجموعه ممنوع می باشد.
  • دویدن در اطراف استخرها ممنوع است.
  • کسانی که مشکلات تنفسی یا قلبی دارند نباید از این پارک استفاده نمایند.
  • به همراه داشتن غذا در مجموعه ممنوع است.
  • پوشیدن مایوهای دارای فلز ممنوع می باشد.
  • کودکان و بزرگسالان باید از وسایل تفریحی مختص به خود استفاده نمایند.
  • توقف یا راه رفتن روی سرسره ها ممنوع است.
  • رعایت نکات بهداشتی و اخلاقی از الزامات می باشد.
  • به همراه داشتن موبایل، تبلت، لپ تاپ و دوربین عکاسی ممنونع است.
  • جویدن آدامس در هنگام استفاده از استخرها و سرسره های این مجموعه ممنوع اعلام شده.

پارک آبی ارم تهران

تایم استفاده از پارک آبی ارم سبز

اگر در بین استخرهای روباز تهران در نهایت تصمیم گرفتید از پارک آبی ارم استفاده کنید بهتر است ساعت فعالیت مربوط به این مجموعه را بدانید تا بتوانید در یک زمان مناسب بدین منظور اقدام نمایید. این پارک همه روزه در دو سانس برای بانوان باز می باشد که سانس اول از ساعت 9:15 صبح تا 14 می باشد و سانس بعدی از ساعت 14 تا 18 فعال است.

سانس های گفته شده برای بانوانی که مشغول به کار هستند مناسب بوده و آن ها می توانند با توجه به تایم کاری خود هر زمان که تمایل داشتند برای استفاده از این پارک آبی اقدام نمایند. متاسفانه با توجه به این که این پارک آبی مختص بانوان می باشد ولی تایم استفاده از ان زیاد نیست و بسیاری از کسانی که غروب از کار تعطیل می شوند نمی توانند دیگر از این مجموعه استفاده نمایند.

هزینه خرید بلیط پارک آبی ارم

برای خرید بلیط این مجموعه بهتر است ابتدا از قیمت آن مطمئن شوید و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. با توجه به این که قیمت ها به دلیل نوسانات بازار رو به افزایش میباشد، شاید زمانی که این مقاله را مطالعه می کنید قیمت گفته شده کمی بالاتر رفته باشید. قیمت های فعلی در سایت های مربوط به فروش بلیط آنلاین معمولا در رنج 90000 تومان تا 150000 تومان متغییر می باشد.

لازم به ذکر است برای استفاده از بخش های مختلف درون این پارک آبی همانند قسمت های مربوط به کلاس شنا، اتاق ماساژ، ایروبیک، آب درمانی و… باید هزینه ای جداگانه بپردازید. یکی دیگر از مواردی که نباید فراموش کنید این است که صندلی های آفتاب گیر کنار استخرها نیز هزینه جداگانه داشته و باید در حال حاظر مبلغ 50000 تومان بابت آن ها بپردازید. اگر خواستید برای تهیه بلیط این مجموعه اقدام نمایید بهتر است از سایت هایی خرید کنید که تخفیف دارند تا بتوانید کمی در هزینه هایتان صرفه جویی داشته باشید.

خطرات محتمل در استفاده از پارک آبی

به هر پارک آبی که بروید احتمال یک سری خطرات وجود دارد که منجر به بروز حوادثی می شود که بهتر است قبل از ورود به پارک آبی با آن ها آشنا باشید تا در امنیت کامل برای استفاده از موارد مختلف در این مجموعه ها اقدام نمایید. در ادامه می توانید با برخی از این خطرات آشنا شوید تا در هنگام مراجعه دچار مشکل نشوید:

  • خطر هایی که در اثر شنای نادرست به وجود می آیند.
  • خطراتی که در اثر استفاده نادرست از تفریحاتی مثل سرسره به وجود می آید.
  • گرفتن عفونت در اثر تمیز نبودن آب استخر.
  • آفتاب سوختگی ناشی از بیش از حد نشستن در آفتاب.

راهنما سایت

آدرس

تهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، مجموعه پارک آبی ارم سبز

شماره تماس
هزینه بازدید

۹۰/۰۰۰ الی ۱۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:15 الی 18

یک‌شنبه

9:15 الی 18

دو‌شنبه

9:15 الی 18

سه‌شنبه

9:15 الی 18

چهار‌شنبه

9:15 الی 18

پنج‌شنبه

9:15 الی 18

جمعه

9:15 الی 18
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه