مرکز خرید ونک

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید ونک به واسطه محل قرارگیری اش یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید شهر تهران می باشد. این پاساژ دارای دو طبقه است و بیشتر مراکز فروش آن به ارائه پوشاک به خصوص لباس زنانه مجلسی اختصاص دارند. البته پوشاک مردانه و زیورآلات نیز در این پاساژ ارائه می شود. بسیاری از برندهای شیک و معروف نیز در این مرکز خرید، فروشگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. اگر به دنبال لباس مجلسی های شیک با قیمت های تاحدودی مناسب هستید پس خرید از پاساژ ونک را از دست ندهید.

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک کجاست با عکس و آدرس

این مرکز خرید در میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت قرار دارد. برای رسیدن به آن راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید با خودروی شخصی خود از بزرگراه حقانی مسیرتارا آغاز کنید. البته یک ایستگاه تاکسی در میدان ونک وجود دارد که شما می توانید به این ترتیب از هر نقطه ای از تهران به آنجا برسید. اگر هم قصد دارید با مترو بیایید ایستگاه های مصلی، حقانی، میرداماد به میدان ونک نزدیک هستند و باقی مسیر را با تاکسی بپیمایید. در اطراف این میدان، جای پارک پیدا نمی شود و یا اگر هم پیدا شود به سختی به دست می آید. ترافیک در مسیر ونک بالا است. اما اگر به هر حال توانستید خود را به آنجا برسانید می توانید از پارکینگ اختصاصی این پاساژ نیز استفاده کنید. در ادامه لوکیشن این پاساژ را به صورت لینک گوگل مپ آورده ایم.

آدرس مرکز خرید ونک: میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت، پاساژ ونک

معرفی مرکز خرید ونک

در سال 1370، شهرداری منطقه 3 تهران تصمیم گرفت تا یک پاساژ بزرگ و پیشرفته را در میدان ونک تاسیس نماید. زیربنای پاساژ ونک هشت هزار متر مربع می باشد. با وجود آنکه در سال های بعد در اطراف مرکز خرید ونک، چندین پاساژ دیگر نیز تاسیس شد اما این مرکز خرید همچنان دارای مشتریان بسیار زیاد و اعتبار بالا است. در محیط این پاساژ خانم ها می توانند انواع کیف و کفش، مانتو، لباس مجلسی و غیره را خریداری کنند. این محیط همچنین از سوی افرادی که علاقه مند به گشتن در محیط های تجاری هستند مورد استقبال فراوان قرار می گیرد. پاساژ ونک یکی از بهترین مراکز خرید تهران است.

این فروشگاه دارای سه سالن می باشد و در گردش در هر سه سالن آن در کل بیش از سه ساعت طول نمی کشد. این پاساژ که ظاهری مدرن و به روز شده دارد همه روزه در تمامی ایام هفته از ده صبح تا ده شب باز است و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در پاساژ ونک کافی شاپ و دکه های خوراکی فروشی وجود دارد. بسیاری از مردم برای خرید برخی از اجناس از مارک های خاص به این پاساژ می آیند. موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید در یکی از پر رفت و آمد ترین میدان های شهر است و به همین خاطر سوددهی های مغازه هایش بسیار خوب و بالا می باشد.

مرکز خرید ونک

مراکز فروش پاساژ ونک

اجناسی که در مرکز خرید ونک به فروش می رسند بیشتر شامل پوشاک و زیورآلات می شوند. بیشتر مغازه ها به فروش پوشاک زنانه مجلسی مشغولند. البته در برخی از فروشگاه ها لباس های اسپرت، شال و روسری، زیورآلات، کیف، لباس  و کفش مردانه، عروسک فروشی، زیورآلات، طلا و جواهر، ساعت و غیره نیز به فروش می رسد. در فروشگاه های مرکز خرید ونک می توان بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده و پرطرفدار را پیدا کرد. اکثر فروشندگان این مغازه ها مجرب هستند و توانایی برآوردن رضایت خریداران را دارند. در کل 119 فروشگاه در این پاساژ وجود دارد.

کافه و رستوران های مرکز خرید ونک

در این مرکز خرید چند کافه و رستوران وجود دارد. این کافه ها که دکورهای بسیار شیک و جذابی دارند. به غیر از آن ها، چند دکه برای فروش اسنک، آب میوه، ساندویچ های کوچک و سفری و بستنی های خوش طعم وجود دارد.  کیفیت و قیمت مواد خوراکی که در این کافه ها و دکه ها ارائه می شود نسبتا خوب است. آنقدری که بسیاری از افراد خرید و نشستن در این کافه ها را به دیگر کافه و رستوران هایی که دور میدان ونک وجود دارند و قیمتشان پایین تر است ترجیح می دهند. سکوت و آرامش کافه های موجود در این پاساژ باعث شده مشتریان آنها افزایش یابند.

امکانات پاساژ ونک

پاساژ ونک دارای سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسبی است که هوای داخل آن را در هر چهار فصل، مطبوع نگه می دارد. برای مردم و کارکنان این پاساژ چند سرویس بهداشتی وجود دارد. حتی نمازخانه و صندلی برای استراحت خریداران و مردم نیز تعبیه شده است. نظافت مرکز خرید تهران به طور منظم انجام می شود. نیروهای حفاظتی نیز از اینجا مراقبت به عمل می آورند. هر از گاهی چند این پاساژ مورد تعمیر و بازسازی قرار می گیرد و امکانات داخلی آن به روز می شود. هیئت مدیره آن همیشه تلاش می کنند تا ظاهر این مرکز خرید، شکلی امروزی پیدا کند. یک آب نما در طبقه دوم پاساژ ونک وجود دارد و جوی آبی از کنار راهرو روان است.

مرکز خرید ونک

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید ونک

میدان ونک یکی از مشهورترین و پرترددترین میادین شهر تهران است. این مرکز خرید در نزدیک ترین فاصله ممکن به میدان ونک قرار دارد. به همین خاطر مراکز مختلف و متنوعی برای گردش و تفریح در اطراف آن وجود دارد و شما می توانید، به سراغ آن ها بروید و یک روز خاطره انگیز را برای خود بسازید. ممکن است علاقه به پاساژگردی داشته باشید و یا بخواهید از مراکز دیدنی و فرهنگی بازدید کنید. به هر حال سلیقه شما هر جور که باشد یک جاذبه گردشگری در آن اطراف برای شما وجود دارد. در ادامه چند نمونه را برای شما معرفی می کنیم.

باغ ایرانی ده: این باغ دقیقا در کنار پاساژ ونک قرار و در محله اصیل ده ونک واقع شده است. این باغ که مساحتی در حدود 3/5 هکتار دارد مللو از گل ها و گیاهان رنگارنگ و زیباست. زمانی که در شلوغی و ترافیک میدان ونک قرار دارید و آلودگی های هوا و صوتی، فشار عصبی مضاعفی بر شما وارد می کنند گردش در یک باغ زیبا و آرام می تواند باعث به وجود آمدن احساس آرامش شود. در باغ ایرانی ده علاوه بر امکانات طبیعی، رستوران سنتی و زمین بازی برای کودکان نیز وجود دارد.

موزه سینما: در خیابان ولیعصر، نرسیده به باغ فردوس و میدان تجریش موزه سینمای ایران واقع شده است. در این موزه یک گنجینه بزرگ از اسناد و فیلم های سینمایی وجود دارد. موزه سینما از سوی افراد علاقه مند به فرهنگ و هنر همواره مورد استقبال قرار گرفته است. ناگفته نماند که در این موزه، سه سالن سینمایی نیز وجود دارد که برنامه اکران آن ها بسیار خاص و استثنائی می باشد.

باغ فردوس: این مجموعه فرهنگی تفریحی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی خیابان ولیعصر می باشد که فاصله کمی با میدان تجریش دارد.این باغ در دوران محمد شاه قاجار بنا نهاده شده است. در باغ فردوس، امکانات متنوعی از جمله سینما، کافه و رستوران قرار دارد. بسیاری از اهالی هنر، باغ فردوس را به عنوان پاتوق خود برگزیده اند.

سوالات متداول

 

چطور برم مرکز خرید ونک؟

ابتدا به میدان ونک رفته سپس وارد خیابان کار و تجارت شوید.

لباس مجلسی های پاساژ ونک از کیفیت خوبی برخوردارند؟

بله اکثرا شیک و مطابق مد روز هستند.

مراکز خرید پاساژ ونک چه اجناسی را ارائه می کنند؟

در این پاساژ انواع لباس و کفش و زیورآلات عرضه می شود.

کفش فروشی های مرکز خرید ونک چه برندهایی را ارائه می کنند؟

برخی از برندهای مشهور مانند نایک و آددیداس و چندین برند ایرانی در این مرکز خرید ارائه می شوند.

راهنما سایت

آدرس

میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت، پاساژ ونک

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 22:30

یک‌شنبه

9:30 الی 22:30

دو‌شنبه

9:30 الی 22:30

سه‌شنبه

9:30 الی 22:30

چهار‌شنبه

9:30 الی 22:30

پنج‌شنبه

9:30 الی 22:30

جمعه

10:30 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه