مرکز خرید مدرن الهیه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

مرکز خرید مدرن الهیه از معروف ترین مراکز خرید شمال تهران است که در منطقه الهیه تهران جای گرفته و در سال 1390 افتتاح شده است. تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور، انواع مختلفی از مراکز خرید را در خود جای داده، به صورتی که به هر منطقه ای از تهران که بروید، می توانید یکی از آن ها را پیدا کرده و به آن مراجعه نمایید. در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت در زمینه گردشگری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی مختلف به مراکز خرید اضافه گردیدند و همین موضوع سبب شد تا مراکز خرید تنها کاربری خرید نداشته و از جمله بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی به شمار می روند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با مرکز خرید مدرن الهیه و تمام امکانات رفاهی و تفریحی آن آشنا شویم.

مرکز خرید مدرن الهیه کجاست و مسیر دسترسی

مرکز خرید مدرن الهیه جزء مراکز خرید شمال تهران است که در منطقه تپه های الهیه قرار گرفته است. موقعیت مکانی این مرکز خرید به گونه ای است که هم از خیابان آفریقا و هم از خیابان جردن امکان پذیر می باشد. در ادامه این بخش می خواهیم به انواع مسیرهای دسترسی به مرکز خرید الهیه آشنا شویم.

مسیر دسترسی به مرکز خرید الهیه با خودروی شخصی

مرکز خرید مدرن الهیه در منطقه ای از شمال تهران قرار دارد که مسیرهای دسترسی مختلفی برای رسیدن به آن وجود دارند. از جمله مسیرهای دسترسی به این مرکز خرید استفاده از خودروی شخصی می باشد. برای این منظور وارد بزرگراه مدرس شمال شده و در این بزرگراه به مسیر خود ادامه دهید تا بتوانید وارد بلوار آفریقای شمالی شوید. همانطور که گفته شد، این مرکز خرید دارای مسیر دسترسی از طریق بلوار آفریقا می باشد و هنگامی که وارد این بلوار شوید، بایستی خود را به خیابان گلناز برسانید و این مرکز خرید مقابل این خیابان قرار گرفته است.

مسیر دسترسی به مجتمع تجاری مدرن الهیه با مترو

گردشگران می توانند علاوه بر خودروی شخصی، با استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی به آن مراجعه نمایید. یکی از راحت ترین روش های دسترسی به این مرکز خرید با استفاده از مترو می باشد که بایستی سوار مترو خط کهریزک – تجریش شده و در ایستگاه صدر از مترو پیاده شوید و مابقی مسیر را که حدود 2 کیلومتر می باشد، می توانید به صورت پیاده و یا با استفاده از تاکسی طی نمایید.

مسیر دسترسی به پاساژ مدرن الهیه با اتوبوس

از دیگر مسیرهای دسترسی به پاساژ مدرن الهیه استفاده از اتوبوس می باشد که می توانید سوار اتوبوس شده و در ایستگاه بلوار آفریقا که نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید می باشد، پیاده شده و در فاصله کوتاهی می توانید خود را به صورت پیاده به مرکز خرید مدرن الهیه برسانید. برای این منظور پس از آن که از اتوبوس پیاده شدید، از پل عابر پیاده خود را به طرف دیگر اتوبان و بلوار آفریقای شمالی برسانید تا بتوانید وارد این مرکز خرید لوکس تهران شوید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید مدرن الهیه با تاکسی

آخرین روش دسترسی به این مرکز خرید، استفاده از تاکسی می باشد که برای این منظور می توانید سوار تاکسی شده و خود را به پایانه تاکسی رانی پارک وی که نزدیک ترین پایانه تاکسی به پاساژ مدرن الهیه می باشد برسانید. این پایانه به عنوان محل تلاقی خطوط مختلفی از تهران می باشد. پس از آن که به این پایانه رسیدید و از تاکسی پیاده شدید، می توانید مابقی مسیر را که حدود 15 دقیقه می باشد را به صورت پیاده طی نمایید.

شماره تماس مرکز خرید مدرن الهیه: 02122037029

ساعت کاری مجتمع تجاری مدرن الهیه: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: تهران، بزرگراه مدرس، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

مرکز خرید مدرن الهیه

آشنایی با مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه از بهترین و معروف ترین مراکز خرید شمال تهران محسوب می شود که در سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده و جزء جدید ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. این مرکز خرید در مجتمعی بزرگ قرار گرفته که از بخش های مختلفی نظیر تجاری، اداری و پارکینگ طبقاتی تشکیل شده و به عنوان یک مجتمع تجاری اداری در تهران شناخته می شود. در واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید، بهترین برندهای مطرح دنیا را می توانید پیدا کنید و به همین جهت از لوکس ترین مراکز خرید تهران به شمار رفته و به تبع نیز اجناس و کالاهایی که در آن به فروش می رسند، دارای قیمت های بالایی می باشند.

اگر جزء برندبازان هستید و در میان پاساژهای تهران به دنبال مرکز خریدی لوکس هستید، تا بتوانید انواع اجناس و کالاها را از بهترین برندهای بین المللی تهیه کنید، مرکز خرید مدرن الهیه گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید. این مجتمع تجاری اداری دارای 11 طبقه بوده که تنها 2 طبقه از آن به واحدها و فروشگاه های تجاری اختصاص یافته و مابقی طبقات در اختیار واحدهای اداری و پارکینگ طبقاتی قرار گرفته اند. مجتمع تجاری مدرن الهیه از طراحی و معماری بی نظیری برخوردار بوده و به همین جهت از مراکز خرید لوکس تهران به شمار می رود و هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای ویترین مغازه ها هستید، تمام تزئیناتی که برای ساخت و طراحی فضای داخلی این مجموعه به کار رفته اند، توجه شما را به خود جلب می کنند.

تاریخچه مرکز خرید الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه از جدیدترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران است که بر روی تپه های منطقه الهیه تهران ساخته شده است. این مجتمع اداری تجاری در سال 1390 و توسط مهندسین ایرانی به نام های فرخی، شعبانی و عریانی ساخته شده و از موفق ترین و بزرگترین مجتمع های اداری تجاری در تهران شناخته می شود. اصلی ترین هدف ساخت این مجتمع تجاری، جمع آوری بندرهای بین المللی در یک مرکز خرید می باشد و فروشگاه های متعددی در این مرکز خرید وجود دارند که انواع برندهای معتبر جهانی در آن ها وجود دارند و از بهترین پاساژهای تهران برای افرادی به شمار می رود که به دنبال اجناس و محصولات برند معتبر جهانی هستند.

معماری مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در زیربنایی به حدود 17 هزار متر مربع ساخته شده و 12 طبقه در آن جای گرفته اند که تنها 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص یافته اند و طبقات دیگر نیز متعلق به واحدهای اداری و پارکینگ طبقاتی می باشد. این مجتمع تجاری اداری از معماری بسیار زیبا و فوق العاده ای برخوردار بوده و حتی هنگامی که نمای بیرونی آن را مشاهده می کنید، به شکوه و عظمت آن پی خواهید برد. در بسیاری از بخش های این مجتمع از سبک معماری سازه های تاریخی ایتالیایی بهره برده اند و از زیباترین بخش های این پاساژ به شمار می روند. گچ بری های بی نظیر و بسیار زیبایی بر روی سقف طبقات این ساختمان، نخستین مواردی هستند که توجه شما را به خود جلب می کنند.

همچنین نورپردازی هایی که در فضای داخلی مجتمع مدرن الهیه به کار رفته اند، بر جلوه گچ بری ها و همچنین دیگر بخش های ساختمان تأثیر به سزایی داشته اند و شکوه و زیبایی آن را دو چندان کرده اند. راهروهای این مرکز خرید همگی از عرض های زیادی برخوردار بوده و همین موضوع سبب گردیده مشتریان بتوانند به راحتی در میان راهروها تردد داشته باشند و همچنین به راحتی بتوانند ویترین مغازه ها را مشاهده کنند. لوسترهای سبک کلاسیک با نورپردازی های بسیار زیبا که به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشند، فضای بسیار زیبایی را برای داخل پاساژ پدید آورده اند. همچنین از رنگ های کرم و طلایی در این مرکز خرید استفاده شده که بر زیبایی و شیک بودن فضای داخلی مدرن الهیه به کار رفته اند.

مرکز خرید مدرن الهیه

طبقات و فروشگاه های مجتمع تجاری مدرن الهیه

در بخش های پیشین دانستیم که بهترین برندهای معتبر جهانی در این مرکز خرید به صورت یک جا گرد هم آمده اند و می توانید انواع محصولات و اجناس برند را از فروشگاه ها و واحدهای تجاری این مرکز خرید تهیه کنید. تعداد واحدهای تجاری این مرکز خرید به 40 واحد می رسند که در دو طبقه تجاری آن گرد هم آمده اند و انواع محصولات و اجناس متنوع در آن ها وجود دارند. از جمله محصولات و اجناسی که در واحدهای تجاری مرکز خرید مدرن الهیه به فروش می رسند می توان به انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس های مجلسی، لباس و لوازم ورزشی، شال و روسری، زیورآلات و انواع اکسسوری، ساعت، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و غیره اشاره کرد که همگی از بهترین برندهای مطرح دنیا می باشند.

لازم به ذکر است که به دلیل برند بودن اجناس و محصولات تمامی محصولاتی که در واحدهای آن به فروش می رسند، دارای قیمت های بالایی هستند و بهتر است با جیبی پر از پول به این مرکز خرید مراجعه کنید. از برندهای معروفی که در مرکز خرید الهیه وجود دارند، می توان به مواردی همچون استفانو، ریچی، پرومد، لامبورد د پارک، زارا، گوچی، فندی، ایوروشه، ولنتینو، استی لارد، مونت کارلو، لانکوم و غیره اشاره نمود. علاوه بر واحدهای تجاری این مرکز خرید، 28 واحد اداری در طبقات اداری، یک سالن اجتماعات و چهار طبقه پارکینگ وجود دارند.

طبقه منفی یک مجتمع تجاری مدرن الهیه

طبقه منفی یک این مرکز خرید به پارکنیگ مجموعه اختصاص یافته و همچنین علاوه بر پارکینگ، چندین فروشگاه در این طبقه وجود دارند که می توانید به گردش و خرید در آن ها نیز بپردازید.

طبقه همکف

طبقه همکف این مجتمع تجاری از مهمترین و پرطرفدار ترین طبقات محسوب می شوند که انواع واحدها و فروشگاه های تجاری در آن حضور دارند. از فروشگاه های طبقه همکف مرکز خرید مدرن الهیه می توان به فروشگاه های لباس فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، جواهر فروشی عتیق، جواهر فروشی رحیمی، گالری ساعت پیمان، آیسان اپتیک، گل فروشی خوشه، بوتیک رضایی و کافه شکلات ایلیو اشاره کرد. در کنار این فروشگاه های مختلف، رستوران و کافه نیز وجود دارند که مشتریان و گردشگران می توانند برای اوقات فراغت خود و یا استراحت به سراغ آن ها بروند و از فضای زیبای آن ها لذت ببرند.

مرکز خرید مدرن الهیه

طبقه اول پاساژ مدرن الهیه

طبقه اول این مجتمع به بخش تجاری مجموعه اختصاص یافته و انواع فروشگاه های مختلف نظیر جواهر فروشی مظفریان، گالری فرش کیمیا، گالری ساعت، بوتیک کریمان، بوتیک چروتی و غیره در این طبقه وجود دارند و می توانید به خرید و گردش در آن ها بپردازید. همچنین کافه لایم نیز از دیگر کافه های این مجموعه به شمار می روند که در طبقه اول این مرکز خرید قرار گرفته است.

طبقه دوم، سوم و چهارم

طبقات دوم و سوم این مجتمع تجاری نیز به پارکینگ طبقاتی احتصاص یافته اند و در طبقه چهارم نیز یک سالن اجتماع وجود دارد که دارای ظرفیت 250 نفر می باشد و مراسم های خاص در آن برگزار می شوند. لازم به ذکر است که بازدید از سالن اجتماعات مرکز خرید مدرن الهیه برای عموم مردم امکان پذیر نمی باشد. مرکز خرید دیگری در محدوده میدان تجریش وجود دارد و با نام پاساژ ارگ تجریش شناخته می شود و اگر به دنبال مرکز خریدی بزرگ تر در محدوده شمال تهران باشید، می توانید به سراغ آن بروید.

طبقه پنجم

طبقه پنجم یا همان طبقه رویال از هیجان انگیزترین طبقات مجتمع تجاری مدرن الهیه به شمار می رود که در آن علاوه بر فروشگاه های مختلف، انواع کافه ها و رستوران های متنوع وجود دارند. فروشگاه های طبقه پنجم این مرکز خرید شامل بوتیک هالی، بوتیک موریسکی، جواهری نور، جواهر فروشی رویال، مبلمان ویور و غیره می شوند که در کنار آن ها انواع کافه ها و رستوران های لاکچری، زیبا و با کیفیت وجود دارند.

کافه ها و رستوران های مرکز خرید مدرن الهیه

همانطور که گفته شد، انواع کافه و رستوران های مختلف در طبقات مختلف این مرکز خرید وجود دارند که بهترین امکان را برای استراحت، صرف میان وعده دلچسب و میان وعده خوشمزه را برای گردشگران فراهم آورده اند. برخی از کافی شاپ ها و رستوران ها در طبقات مختلف در کنار فروشگاه های تجاری قرار گرفته اند. اما اغلب آن ها در کنار یکدیگر در پنجمین طبقه از مرکز خرید الهیه گرد هم آمده اند و بیشتر گردشگران برای سفر میان وعده یا وعده غذایی به سراغ آن ها در طبقه پنجم یا همان طبقه رویال می روند. کافه و رستوران های این مرکز خرید علاوه بر ارائه خدمات مناسب، کادر پرسنل آن ها نیز برخورد بسیار محترمانه ای با مشتریان دارند که از مهمترین موارد برای جلب رضایت مشتریان به شمار می روند.

مرکز خرید مدرن الهیه

کافه رستوران لئون

یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین کافه و رستوران های این مرکز خرید، کافه و رستوران لئون می باشد که برای معماری و طراحی آن از سبک معماری های کوچه های قدیمی کشورهای اروپایی استفاده شده است. این کافه روباز بوده و یک آب نمای زیبا در میان آن قرار دارد و در قسمت بالای پنجره و درب های آن، چترهای زرشکی رنگ بسیار زیبایی قرار دارند. میزها و صندلی های بسیار زیبایی در فضای باز کافه رستوران لئون قرار دارند و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های مجتمع تجاری مدرن الهیه کرده اند. حتی این کافه رستوران نیز در لیست بهترین رستوران های تهران نیز جای گرفته است.

رستوران سوشی کو مدرن الهیه

یکی دیگر از پر طرفدارترین رستوران های این مرکز خرید، رستوران سوشی کو مدرن الهیه می باشد که انواع سوشی ها و دیگر غذاهای لذیذ و خوش طعم را به دست مشتریان ارائه می دهد. از پر تقاضا ترین غذاهای این رستوران می توان به اردک سرخ شده پکن، گوشت گوساله، سوشی رول ویژه و غیره اشاره کرد.

امکانات رفاهی مرکز خرید مدرن الهیه

همانطور که مرکز خرید مدرن الهیه جزء بهترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران محسوب می شود، پس انتظار می رود که بهترین امکانات رفاهی و خدمات در آن وجود داشته باشند. از امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به مواردی همچون سیستم تهویه مناسب، سیستم سرمایش و گرمایش، آسانسور، پله برقی، اینترنت پر سرعت رایگان، دوربین مدار بسته، امنیت بالا، سیستم اعلان و اطفای حریق، پارکینگ با ظرفیت 218 خودرو، سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر و سرویس بهداشتی اشاره نمود. تمام این امکانات و خدمات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و سبب شده اند گردشگران بتوانند خرید و گردشی دلپذیر را در این مرکز خرید تجربه کنند. از مهمترین امکانات رفاهی این مجموعه می توان به پارکینگ آن اشاره نمود که گردشگران می توانند بدون نگرانی بابت جای پارک، خودروی خود را داخل پارکینگ مجموعه پارک نمایند و به گردش و خرید در پاساژ بپردازند.

ساعت کاری مرکز خرید الهیه

ساعت کاری مرکز خرید مدرن الهیه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب به صورت یک سره بوده و گردشگران و مشتریان می توانند همه روزه در این بازه زمانی به بازدید از این مرکز خرید بپردازند. اما برخی از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز خرید تا ساعت 23:30 شب آماده میزبانی از مشتریان بوده مشتریان می توانند در این بازه زمانی به رستوران ها و کافی شاپ های مجتمع تجاری مدرن الهیه مراجعه کنند.

مرکز خرید مدرن الهیه

سوالات متداول

مرکز خرید مدرن الهیه کجاست؟

مرکز خرید مدرن الهیه از مراکز خرید شمال تهران می باشد که در منطقه الهیه تهران جای گرفته است.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مدرن الهیه کدام است؟

ایستگاه مترو صدر در خط 1 مترو تهران، نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مدرن الهیه می باشد.

امکانات رفاهی مرکز خرید مدرن الهیه را نام ببرید؟

از امکانات رفاهی مرکز خرید مدرن الهیه می توان به کافه و رستوران، آسانسور، پله برقی، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، سالن اجتماعات و غیره اشاره نمود.

ساعت کاری مرکز خرید مدرن الهیه چگونه است؟

ساعت کاری مرکز خرید مدرن الهیه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می باشد.


[html_block id=”67686″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، بزرگراه مدرس، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه