مرکز خرید لنگر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

نوشهر یکی از بهترین شهر های استان مازندران می باشد که به دلیل دارا بودن مناظر زیبای خود توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به سمت خود بکشاند. در این شهر به دلیل مراجعه بالای افراد و هم چنین برای رفاه مردم ساکن در آن پاساژ ها و مراکز خرید متعددی به وجود آمده که همه می توانند آن چه را که نیاز دارند از این مجتمع های تجاری به دست آورند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از مراکز خرید این شهر به نام مرکز خرید لنگر نوشهر رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید لنگر کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر می خواهید به مرکز خرید لنگر مراجعه کنید باید در این شهر ابتدا خود را به خیابان 15 خرداد برسانید. در این خیابان ادامه دهید تا به پروین اعتصامی برسید. کمی بعد از آن مادامی که به سمت جنوب شرقی این خیابان می روید، به سمت خیابان دهخدا برانید. این مرکز خرید مابین دهخدا و ورزش قرار گرفته و شما بعد از پاساژ ابریشم می توانید به راحتی به آن برسید. این مسیر مسافت زیادی ندارد ولی اگر در نقاط دور تر از پاساژ بودید بهتر است از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بتوانید یک مسیر راحت تر و کم ترافیک تر به مست مقصدتان بیابید و به آسانی به مرکز خرید لنگر وارد شوید.

آدرس مرکز خرید لنگر: مازندران، نوشهر، خیابان 15 خرداد، بین خیابان دهخدا و ورزش

مرکز خرید لنگر

معرفی مرکز خرید لنگر

در خیابان 15 خرداد نوشهر قبل از رسیدن به میدان همافران می توانید به مرکز خریدی وارد شوید که تازه تاسیس بوده و به گونه ای دیده می شود گویی مغازه های آن در بالکن ساخته شده اند. یک سری پله در فضای باز قرار داده شده اند که از آن ها برای رسیدن به طبقات مختلف استفاده می شود. واحد های تجاری موجود در این مرکز خرید مشغول به فروش محصولات متنوعی هستند که از بین آن ها می توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و… اشاره نمود. این پاساژ نزدیک به مراکز مهمی مثل مجتمع ابریشم، کافه نیسمو، فروشگاه مژده و… قرار گرفته و به همین دلیل نیز در بین افراد زیادی به شهرت رسیده است.

فضای داخلی این مرکز خرید دل نشین و زیبا بوده و با داشتن یک حوض کوچک در وسط خود که درون آن نیلوفر آبی وجود دارد بسیار بیشتر از قبل دلپذیر گشته. مرکز خرید لنگر نوشهر به دلیل دارا بودن چند کافه و شیرینی فروشی، به خصوص در غروب مملو از جمعیت شده و هم چنین در فصل گردشگری مسافران زیادی نیز به این قسمت مراجعه می کنند. اگر به این شهر سفر کردید برای تهیه محصولات مورد نظرتان بهتر است استفاده از این پاساژ نوشهر را از دست ندهید.

ساعت کاری مرکز خرید لنگر

اگر در سفر به نوشهر قصد داشتید از پاساژ لنگر برای تهیه آن چه نیاز داشتید استفاده نمایید، بهتر است ابتدا ساعت کاری مجتمع را بدانید تا دچار مشکل نشوید. هم چنین می توانید با داشتن شماره تماس مربوط به مجتمع اگر اطلاعاتی نیاز داشتید در صورت پاسخ گویی دریافت نمایید.

ساعت کاری مرکز خرید لنگر نوشهر: همه روزه از ساعت 9 تا 23

شماره تماس مرکز خرید لنگر: 09121099893

مراکز خرید نزدیک به پاساژ لنگر

اگر به دنبال کالای خاصی هستید می توانید علاوه بر مرکز خرید لنگر نوشهر به دیگر پاساژ های اطراف آن نیز مراجعه کنید تا بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید و محصولی را که نیاز دارید به راحتی تهیه نمایید. بدین منظور در ادامه می توانید با برخی از مراکز خرید نزدیک به این پاساژ نوشهر آشنا شوید:

  • مجتمع تجاری ابریشم (فاصله با مرکز خرید لنگر 100 متر می باشد)
  • بازار بزرگ ساحلی (فاصله با مرکز خرید لنگر 600 متر می باشد)
  • سه شنبه بازار (فاصله با مرکز خرید لنگر 900 متر می باشد)

مرکز خرید لنگر

بهترین زمان سفر به نوشهر و بازدید از پاساژ لنگر

بهتر است قبل از سفر کردن و انتخاب مقصد، دلیل سفر خود را مشخص کنید و در یک زمان مناسب از نظر آب و هوایی اقدام نمایید. این شهر به دلیل قرار گرفتن در یک ناحیه کوهستانی، آب و هوای معتدلی دارد. نوشهر همانند دیگر شهر های خطه شمالی کشور دارای هوایی شرجی در تابستان و به طور کلی در ماه های گرم سال بوده و به تر است در این فصل برای رفتن به نوشهر اقدامی نکنید.

این منطقه در زمستان بارش های مختلفی داشته و بسیاری از افرادی که برای دیدن جاذبه های گردشگری نوشهر اقدام می کنند زمستان را برای سفر انتخاب نخواهند کرد. بهترین زمان سفر به نوشهر پاییز می باشد که هم هوای خوبی دارد و هم طبیعت در زیبا ترین حالت خود قرار دارد. در این فصل حتی تعداد مسافران نیز کمتر است و ازدحام وجود ندارد که به همین دلیل می توانید بهتر از قبل برای تماشای طبیعت و جاذبه هایی همچون آبشار زانوس اقدام کنید.

از دیگر اوقاتی که در سال می توانید برای سفر به این شهر انتخاب کنید، اوایل بهار است که هم میزان شرجی بودن هوا کم است و هم سر سبزی محیط شما را به وجد خواهد آورد. در زمان های گفته شده می توانید از مراکز خرید نوشهر نیز استفاده نمایید.

رزرو ویلا استخردار در نوشهر

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر  به مقصد باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای ماندن در آن جا می باشد. بدین منظور بهتر است قبل از رسیدن به مقصد برای انتخاب و رزرو ویلا یا سوئیت مورد نظرتان اقدام کنید. سایت لوکس ویلا می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و شما نیز بعد از انتخاب اقامتگاهتان با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید تا مشاورین لوکس ویلا شما را در این زمینه یاری دهند. ویلاهای موجود در این شهر انواع مختلفی دارد و بهتر است این بار برای اجاره ویلا استخردار در نوشهر تماس بگیرید. در روز های شلوغ سال سعی کنید کمی زودتر از زمان موعد برای رزرو تماس بگیرید.

سوالات متداول

مرکز خرید لنگر کجاست؟

این پاساژ در خیابان 15 خرداد واقع شده است.

علت معروف شدن پاساژ لنگر چیست؟

وجود چند کافه و شیرینی فروشی در این مجموعه سبب شده تا افراد زیادی به آن مراجعه نمایند و به شهرت برسد.

ساعت کاری مرکز خرید لنگر چه موقع می باشد؟

بازه زمانی 9 صبح تا 11 شب برای مراجعه به این پاساژ در نظر گرفته شده است.

چه محصولاتی در پاساژ لنگر نوشهر یافت می شود؟

علاوه بر پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم بهداشتی و... می توانید شیرینی های خوشمزه ای نیز خریداری نمایید.

[html_block id=”68834″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، نوشهر، خیابان 15 خرداد، بین خیابان دهخدا و ورزش

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 23

یک‌شنبه

9 الی 23

دو‌شنبه

9 الی 23

سه‌شنبه

9 الی 23

چهار‌شنبه

9 الی 23

پنج‌شنبه

9 الی 23

جمعه

9 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه