مرکز خرید لاله پارک تبریز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید لاله پارک تبریز از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید تبریز هستند که از دو بخش تجاری و اقامتی تشکیل شده است. شهر تبریز از زیباترین و پر جاذبه ترین شهرهای استان آذربایجان شرقی می باشد که از آب و هوایی سرد و دلنشین برخوردار است و از بهترین جاذبه های گردشگری ایران در فصل های بهار و تابستان به شمار می رود. این شهر زیبا و سرسبز به عنوان سومین کلانشهر ایران شناخته می شود و در شمال غربی ایران جای گرفته است. جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر زیبا و سرسبز، بسیار زیاد و متنوع هستند و در سفر به این شهر می توانید از گزینه های گردشگری مختلفی دیدن کنید. مراکز خرید از جمله بهترین جاهای دیدنی تبریز به شمار می روند که انواع مختلفی در این شهر وجود دارند و گردشگران می توانند از آن دیدن کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به آشنایی بیشتر با مرکز خرید لاله پارک تبریز بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

مرکز خرید لاله پارک تبریز کجاست و مسیر دسترسی به آن

مرکز خرید لاله پارک تبریز در محدوده میدان فهمیده این شهر واقع شده و از بهترین مراکز خرید تبریز به شمار می رود و گردشگران زیادی به صورت روزانه به سراغ آن می روند و این تعداد در روزهای آخر هفته و ایام تعطیل چندین برابر می شوند. در ادامه مسیر دسترسی به این مرکز خرید را برای شما آورده ایم تا اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود به این مرکز خرید مراجعه کنید، بتوانید به راحتی مسیر آن را پیدا کنید.

برای آن که بخواهید در مدت زمان کمتری خود را از تهران به شهر تبریز برسانید و سپس به بازدید از مجتمع تجاری لاله پارک تبریز اقدام نمایید، بایستی ابتدا وارد آزادراه تهران – کرج شده و پس از طی مسیری می توانید به 40 کیلومتری ورودی تبریز دسترسی پیدا کنید. در ادامه وارد جاده قدیم تبریز شده و مسیر خود را در این جاده ادامه دهید تا به این شهر زیبا و گردشگری برسید. پس از آن که در شهر تبریز قرار گرفتید، وارد خیابان ایده الی شده تا بتوانید به اتوبان پاسداران دسترسی پیدا کنید. بعد از دوربرگردانی که در این اتوبان وجود دارد، می توانید به راحتی به مرکز خرید لاله پارک تبریز که در کنار پارک باغمیشه قرار دارد، وارد شوید.

ساعت کاری مجتمع تجاری لاله پارک تبریز: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:30 شب

شماره تماس مرکز خرید لاله پارک تبریز: 36600777-041

آدرس مرکز خرید لاله پارک تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، جنب پارک باغمیشه

مرکز خرید لاله پارک تبریز

آشنایی با مرکز خرید لاله پارک تبریز

مرکز خرید لاله پارک تبریز که به عنوان یکی از بهترین مجتمع های تجاری تفریحی تبریز شناخته می شود، در زیر بنایی به وسعت 42.939 متر مربع ساخته شده که فاز اول آن در سال 1388 به بهره برداری رسید و در سال 1391 افتتاح گردید. کلانشهر تبریز که از مهمترین شهرهای تجاری – اقتصادی در شمال غرب ایران محسوب می شده و از آنجایی که از قدیمی ترین شهرهای مهم کشور بوده، انواع بناهای تاریخی و آثار باستانی مختلفی در آن وجود دارند که نشان از قدمت طولانی این شهر می باشند. در سال های اخیر بر تنوع مراکز خرید و امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آن ها افزوده شدند و به همین منظور از بهترین جاهای دیدنی و گردشگری در هر شهری محسوب می شوند. در سال های گذشته، مراکز خرید تنها محل هایی برای خرید محصولات و اجناس مورد نیاز بودند و تقریبا هیچگونه امکانات تفریحی و رفاهی در آن ها وجود نداشتند. اما پس از گذشت سالیان طولانی و پیشرفت صنعت گردشگری، علاوه بر آن که بر تعداد مراکز خرید در تمام شهرها و به خصوص کلانشهرها اضافه شد، بلکه بر امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آن ها نیز افزوده شد و به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی تبدیل شدند.

تبریز از آن دسته شهرهایی است که انواع مراکز خرید زیبا و متنوع را در خود جای داده که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانند جزئی از جاذبه های تفریحی و گردشگری در این کلانشهر به شمار روند و گردشگران زیادی برای تفریح، گردش و خرید به سراغ آن ها بروند. جالب است بدانید، مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید و تفریح باشد، یک مرکز اقامتی نیز محسوب می شود و یک هتل 5 ستاره در آن وجود دارد که گردشگران می توانند برای اقامت خود در این شهر از آن استفاده کنند. فضای داخلی این مرکز خرید از معماری و طراحی بی نظیری بهره برده و در قسمت میانی طبقه همکف آن فضای سرسبزی وجود دارد که بر طراوت و دلنشینی فضای راهروی مرکز خرید لاله پارک کمک به سزایی کرده است. در گوشه و کنار تمام طبقات تجاری مجتمع لاله پارک تبریز که جزء مراکز خرید لوکس تبریز به شمار می رود، گلدان های مختلفی قرار داده شده اند که به زیبایی فضا افزوده اند.

مالک مرکز خرید لاله پارک تبریز کیست؟

با توجه به آن که مجتمع تفریحی – تجاری – اقامتی لاله پارک تبریز از بهترین مراکز خرید و مجتمع های تجاری این شهر به شمار می رود، سوال پیش می آید که مالک آن کیست؟ جالب است بدانید هتل این مجتمع تجاری اقامتی لاله پارک به عنوان دهمین شعبه از هتل های زنجیره ای کایا در ترکیه و فروشگاه هایپر لاله پارک به فروشگاه ترکیه ای تعلق دارد. خوب است بدانید مالک اصلی این مرکز خرید آقای علی پولاد نام دارد که خود نیز تبریزی بوده اما در استانبول ساکن می باشد. برای سرمایه اولیه ساخت این مجتمع تفریحی تجاری مبلغ 80 میلیون دلار را در نظر گرفت. در سال 1386، ماتبات وی با شهرداری تبریز آغاز گردید و پس از دریافت مجوزهای لازم، شروع به ساخت این مرکز تفریحی تجاری نمود و امروزه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تبریز شناخته می شود و گردشگران زیادی برای گردش، تفریح و اقامت نیز به سراغ آن می روند.

مرکز خرید لاله پارک تبریز

آشنایی با طبقات مرکز خرید لاله پارک تبریز

مجتمع تفریحی تجاری اقامتی لاله پارک در واقع در دو فاز ساخته شده است که فاز اول آن در 6 طبقه و در سال 1391 افتتاح گردید. سپس فاز دوم آن که به عنوان فاز اقامتی به شمار می رود، در 17 طبقه و در سال 1395 افتتاح گردید و آماده پذیرایی از میهمانان شد. مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک در ساختمانی 6 طبقه ساخته شده و انواع واحدها و فروشگاه های تجاری در آن وجود دارند که هر کدام از آن ها به فروش اجناس و محصولات مختلفی مشغول هستند. واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید در زمینه های فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش های زنانه و مردانه، لباس مجلسی، لباس و لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزئینات و دکوراسیون منزل، کالای خواب و غیره مشغول به فعالیت هستند و در صورتی که قصد خرید داشته باشید، هر آنچه را که مد نظر قرار داسته باشید می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید.

تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، از بهترین برندهای ایرانی و بین المللی نظیر دیفکتو، مانگو، ماوی، فندی، ال سی وایکیکی، لسکن، تراست، تراست، پانچو، برشکا، کولینز، دری مد، کوتون، لگو، تالگو، لسکن، بالیززا، کوپا لاین و غیره می باشند. هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای ویترین متنوع مغازه های مرکز خرید لاله پارک تبریز، شما را وسوسه می کنند به داخل مغازه ها بروید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. قیمت اجناس و محصولاتی که در مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک تبریز به فروش می رسند، دارای قیمت های مناسب و رو به بالا می باشند.

مرکز خرید لاله پارک تبریز

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید لاله پارک تبریز

علاوه بر واحدهای تجاری مختلف این مرکز خرید، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در مرکز خرید لاله پارک تبریز وجود دارند که می توانند با در کنار هم قرار گرفتن، مرکز تفریحی و تجاری مناسبی را در این شهر فراهم سازند و گردشگران زیادی برای خرید، گردش و تفریح به سراغ آن می روند. از امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید می توان به رستوران، کافی شاپ، سینما 5 بعدی، فضای بازی برای کودکان، هایپرمارکت، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره نمود. تعداد 70 سرویس بهداشتی نیز برای آقایان و بانوان در این مرکز خرید وجود دارند. همچنین اتاق مخصوص مادر و نوزاد با فضای مناسب برای شیردهی در نظر گرفته شده است. برای تردد میان طبقات این مرکز خرید، پله برقی هایی در نظر گرفته شده که گردشگران می توانند به راحتی از آن ها برای جا به جایی میان طبقات مختلف لاله پارک استفاده نمایند. جالب است بدانید در هر کدام از طبقات لاله پارک تبریز، اتاق کمک های اولیه وجود دارند.

فضای بازی و پارک شادی برای کودکان

از آنجایی که کودکان گردش و خرید در مراکز خرید علاقه ای ندارند، مجموعه لاله پارک تدبیری برای این موضوع اندیشیده و فضایی به وسعت 1200 متر مربع برای بازی کودکان در نظر گرفته شده که می توانید با خیال راحت فرزند خود را به این بخش از مرکز خرید لاله پارک تبریز ببرید و لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید. در این صورت کودکان نیز می توانند از خرید و گردش نیز لذت ببرند. در پارک شادی لاله پارک تبریز که در سومین طبقه از این مرکز خرید واقع شده، انواع وسایل بازی مختلفی وجود دارند که برای استفاده از آن ها بایستی مبلغ های متفاوتی را پرداخت نمایید.

مرکز خرید لاله پارک تبریز

هایپرمارکت لاله پارک

در یکی از طبقات این مجتمع تجاری تفریحی، فضایی به وسعت 5.300 متر مربع به هایپرمارکت مجموعه اختصاص یافته و انواع محصولات و مواد خوراکی که مایحتاج روزانه مردم می باشد را در خود جای داده است. علاوه بر گردشگران، ساکنین شهر تبریز هم برای خریدهای روزانه خود به سراغ هایپرمارکت لاله پارک می روند و هر آنچه را که نیاز داشته باشند تهیه می کنند.

پارکینگ

یکی از چالش هایی که گردشگران برای رفتن به جاذبه های گردشگری که در اغلب مواقع با آن رو به رو هستند، پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو می باشد. آن دسته از گردشگرانی که برای گردش و خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند، می توانند بدون نگرانی بابت جای پارک مناسب خودرو، خودروی خود را در پاکینگ مجموعه پارک کرده و با خیالی آسوده و راحت به گردش، تفریح و خرید بپردازند. پارکینگ این مجموعه به صورت روباز و سرپوشیده بوده و دارای ظرفیت 2 هزار خودرو می باشد.

رستوران ها و کافی شاپ های مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک

یکی از بخش های گردش در جاذبه های دیدنی و تفریحی مربوط به بخش شکم گردی می باشد. در مرکز خریدلاله پارک تبریز انواع رستوران ها و کافی شاپ های مختلفی وجود دارند که گردشگران می توانند برای صرف میان وعده ای دلچسب و یا وعده غذایی خوش طعم و مورد علاقه خود به سراغ آن ها بروند و لحظات دلنشینی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. رستوران های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که انواع غذاهای ایرانی، ترکی، مکزیکی و ایتالیایی را با بهترین طعم و کیفیت تهیه کرده و به مشتریان ارائه می کنند. کافی شاپی که در این مرکز خرید وجود دارد، از فضای بسیار دلنشینی بهره می برد و دارای فضای باز به صورت تراس می باشد. با نشستن در این کافی شاپ می توانید نوشیدنی یا میان وعده مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنید و از محیط اطراف خود لذت ببرید.

مرکز خرید لاله پارک تبریز

سوالات متداول

مرکز خرید لاله پارک تبریز کجاست؟

مرکز خرید لاله پارک تبریز در شهر تبریز، محدوده میدان فهمیده و کنار پارک باغمیشه واقع شده است.

ساعت کاری مرکز خرید لاله پارک تبریز چگونه است؟

ساعت کاری مرکز خرید لاله پارک تبریز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:30 شب می باشد.

مرکز خرید لاله پارک تبریز چند طبقه دارد؟

6 طبقه

مرکز خرید لاله پارک تبریز چه امکانات تفریحی و رفاهی دارد؟

از امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید لاله پارک تبریز می توان به خانه شادی کودکان، کافی شاپ، رستوران، هایپرمارکت و پارکینگ اشاره کرد.

راهنما سایت

آدرس

استان آذربایجان شرقی، تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، جنب پارک باغمیشه

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22:30

یک‌شنبه

10 الی 22:30

دو‌شنبه

10 الی 22:30

سه‌شنبه

10 الی 22:30

چهار‌شنبه

10 الی 22:30

پنج‌شنبه

10 الی 22:30

جمعه

10 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه