مرکز خرید تیراژه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تهران دارای مراکز خرید متعددی بوده که برخی از آن ها به دلیل قدمت و محصولاتی که ارائه می دهند در بین افراد به شهرت رسیده اند. یکی از مراکز خرید معروف در تهران مرکز خرید تیراژه می باشد که در دو قسمت از پایتخت شعبه دارد. در این مقاله به سراغ معرفی این پاساژ رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید تیراژه کجاست و مسیر دسترسی

اگر بخواهید به مرکز خرید تیراژه بروید ابتدا باید انتخاب کنید که تمایل دارید به شعبه اول مراجعه کنید یا شعبه دوم آن. برای رفتن به شعبه اول که در غرب تهران قرار دارد باید به حدفاصل بزرگراه همت و حکیم برسانید و برای رفتن به شعبه دوم باید به سمت شرق تهران بروید و خود را به نزدیکی ایستگاه متروی مدنی برسانید. از دو شعبه این مرکز خرید خرید برایتان لوکیشن قرار داده شده تا با استفاده از آن ها بتوانید بهترین مسیر را که ترافیک کمتری دارد بیابید و به مقصد برسید. کافیست دستگاهتان به اینترنت متصل باشد تا با استفاده از مسیریابی های زیر بتوانید با نقشه به راهتان ادامه دهید.

آدرس مرکز خرید تیراژه 1: تهران، بزرگراه اصفهانی، پایین تر از میدان پونک، حدفاصل همت و حکیم

آدرس مرکز خرید تیراژه 2: تهران، اتوبان امام علی، خروجی مدنی، جنب ایستگاه متروی مدنی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.70919091332662%2C%2051.45193301102138%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید تیراژه 1

مسیر های دسترسی به مرکز خرید تیراژه 1

برای دسترسی به این مرکز خرید باید ابتدا تصمیم بگیرید که قصد دارید با چه وسیله نقلیه ای به آن برسید سپس با استفاده از آن خود را به مقصد برسانید. مسیر های دسترسی زیر برای شماست تا بتوانید به آسانی به مقصدتان وارد شوید.

مسیر دسترسی به تیراژه 1 با مترو: مترو بهترین و اقتصادی ترین وسیله نقلیه برای حمل و نقل می باشد و شما باید از در ایستگاه صادقیه پیاده شده و سپس ادامه مسیر را با تاکسی بپیمایید.

مسیر دسترسی به تیراژه 1 با اتوبوس: برای استفاده از این وسیله حمل و نقل سوار اتوبوس های بی آر تی آزادی-علوم تحقیقات شوید و در ایستگاه تیراژه پیاده شوید.

مسیر دسترسی به تیراژه 1 با خودروی شخصی: اگر تمایل داشتید با خودروی شخصی خود به تیراژه بروید بهتر است ابتدا به همت غرب رفته و بعد از خروجی اشرفی وارد خیابان عدل شوید. کمی بعد به طرف راست میدان بپیچید و در خیابان مخبر برانید. بعد از این خیابان می توانید به بزرگراه اشرفی بروید تا به تیراژه وارد شوید.

مسیر دسترسی به تیراژه 1 با تاکسی: شما از طریق تاکسی های میدان صادقیه یا آزادی-پونک می توانید به راحتی به تیراژه 1 برسید.

مسیر های دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2

دسترسی به تیراژه 2 نیز می تواند از طریق مسیر ها و وسایل حمل و نقل متفاوتی انجام شود که دو مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید از طریق آن ها به آسانی خود را به مقصدتان برسانید.

مسیر دسترسی به تیراژه 2 با مترو: استفاده از مترو برای رسیدن به این مرکز خرید می تواند بهترین تصمیم باشد که بدین منظور باید از خط 2 استفاده کنید و در ایستگاه مدنی پیاده شوید.

مسیر دسترسی به تیراژه 2 با خودروی شخصی: برای استفاده از خودروی شخصی باید ابتدا به سمت بزرگراه امام علی برانید و سپس به خیابان مدنی وارد شوید. این خیابان را سمت جنوب ادامه داده تا در نهایت به تیراژه 2 برسید.

معماری مرکز خرید تیراژه

تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید تهران بوده که در غرب پایتخت واقع شده و هم اکنون شعبه دوم آن نیز قابل استفاده می باشد. دسترسی عموم مردم با احداث دومین شعبه از آن بیشتر و راحت تر شد و امکان دسترسی به آن برای عده بیشتری فراهم گشت. از معروف ترین بخش های موجود در هر دو مجتمع بخش شهربازی می باشد. ساخت مجموعه ای هم چون تیراژه به عنوان یک طراحی جدید از بعضی جهات به حساب می آمد.

سازندگان و طراحان مجموعه تیراژه با در نظر گرفتن نیازها و شرایط خاص حاکم بر عوامل فرهنگی و اجتماعی توانستند یک شاهکار را رقم بزنند. نقشه مربوط به این مجتمع تجاری دارای جذابیت و گیرایی خاصی بود و به دلیل دارا بودن یک سری فضای مبهم باعث می شد تا مراجعین در صدد کشف زوایایی جدید در مرکز خرید برآیند. یکی از نکاتی که در طراحی مرکز خرید تیراژه در نظر گرفته شده، متنوع بودن مسیر هایی است که در فضا های داخلی مجموعه قرار دارد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی و دیزاین معماری بنای تیراژه به کار رفته، تلفیق معماری سنتی و مدرن می باشد که این موضوع در ساخت بناهایی هم چون فرهنگسرای نیاوران و موزه هنر های معاصر نیز به کار رفته است. اما آن چه مشهود می باشد موفقیت ساخت تیراژه با الهام از بازار های سنتی می باشد. از جمله مواردی که بسیار مشهود بوده و در بدو ورود به مجتمع نیز می توانید آن را ببینید، به کار گیری اصل تقارن می باشد که با وجود زمین لوزی شکل مجموعه، این اصل توسط معمار خوش ذوق تیراژه با خلاقیت بالایی رخ نمایی می کند.

بیش ترین متراژ این بنا مربوط به طبقه زیرزمین می باشد که توانسته آمار بالاترین تردد افراد را نیز از آن خود نماید. در طبقه همکف فضاهایی وجود دارد که توانسته استاندارد های طراحی را در بهترین حالت ممکن رعایت نماید. همین موضوع باعث شده تا در ورود به مجتمع حس خوبی به مراجعین منتقل شود. رمز موفقیت سازه تیراژه را می توان به عوامل زیر نسبت داد:

  1. وجود برخی عنصرهای مهیج
  2. چشم انداز های متعدد
  3. استفاده از فضای سبز مصنوعی و طبیعی
  4. نور پردازی مناسب
  5. سمبل های پاساژ
  6. انتخاب رنگ درست
  7. وجود طرح های گرافیکی

معماری مرکز خرید تیراژه

معرفی مرکز خرید تیراژه 1

یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خید تهران که می توانید خرید خوبی را در آن داشته باشید مرکز خرید تیراژه است. شعبه اول این پاساژ تهران در سال 1382 در محدوده غرب تهران احداث شد که در زمان خود به دلیل نوع معماری و هم چنین تجهیزات داخل آن به سرعت در بین مردم به شهرت رسید. یک سری درخت بلند و درختچه های زیبا که در کنار آن ها گلدان هایی بزرگ قرار گرفته و هم چنین نیمکت های شیشه ای موجود در طبقات این پاساژ همگی باعث شده اند تا تیراژه هنوز هم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران معرفی شود.

تیراژه 1 دارای سه طبقه پارکینگ بوده و مراجعین می توانند خودروی خود را در آن پارک نمایند. یکی از مشهور ترین طبقات این مرکز خرید تهران مربوط به طبقه شهربازی بوده که با نام سرزمین عجایب شناخته می شود. سه طبقه در این پاساژ نیز تجاری است که واحد های تجاری با فروش انواع محصولات مشغول به کار هستند. قیمت ها در این مرکز خرید به صرفه بوده و از نظر کیفیت نیز در سطح خوبی قرار دارند. البته باید عنوان کرد که برخی از مغازه های این پاساژ جنس های گرانی دارند و مناسب تمامی افراد نمی باشد.

در مرکز خرید تیراژه 1 می توانید به طبقه اول بروید و از کافه ها و رستوران های متنوعی استفاده نمایید که از معروف ترین آن ها می توان به امیر شکلات و گاندو اشاره نمود. در محیط بیرونی این مرکز خرید نیز می توانید پیاده روی بزرگی را شاهد باشید که تبدیل به محلی برای فعالیت رستوران ها و کافه ها تبدیل گشته است. استفاده از انشعاب برق غیر مجاز برای یکی از غرفه دار ها سبب شد تا در دوم اسفند 1400 یکی آتش سوزی در یک رستوران این پاساژ رخ دهد که در پی آن 16 نفر مصدوم و 2 آتش نشان دچار دودگرفتگی شدند.

طبقات مختلف مرکز خرید تیراژه 1

اگر قصد دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است ابتدا اطلاعات کافی درباره قسمت های مختلف این پاساژ به دست آورید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. در هر کدام از طبقه های تیراژه 1 یک سری خدمات ارائه می شوند که می توانید از هر کدام تمایل داشتید استفاده نمایید.

طبقه منفی یک: انواع لباس های کودک در 40 واحد تجاری در این طبقه قابل خریداری می باشند. امیر شکلات نیز در این طبقه قرار دارد.

طبقه همکف: انواع واحد های تجاری به فروش پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، جواهرات، لوازم آرایشی و… مشغول هستند. کافه گاندو نیز در همین طبقه واقع شده که در واقع به عنوان اصلی ترین کافیشاپ تیراژه می باشد.

طبقه اول: این طبقه نیز تجاری بوده و می توانید از برند های معتبری مثل رژا خرید کنید. بانک های ملی و ملت نیز در همین طبقه هستند.

طبقه دوم: این طبقه نیز شامل واحد های تجاری می شود و می توانید انواع بازی های فکری را برای فرزندتان تهیه نمایید.

طبقه سوم: در این طبقه می توانید از شهربازی تیراژه استفاده کنید. کافیست یک کارت الکترونیکی همان ابتدا تهیه کنید تا بتوانید برای استفاده از بازی های مختلف آن را شارژ نمایید. سنین 5 تا 15 سال می توانند در این شهربازی با بیش از 140 دستگاه سرگرم شوند. این طبقه هم چنین دارای رستوران، و کافه می باشد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

مرکز خرید تیراژه 1

درباره شهربازی تیراژه 1

یکی از مهم ترین بخش های مربوط به مرکز خرید تیراژه 1 وجود شهربازی در طبقه سوم مجتمع می باشد. این شهربازی به تنهایی توانسته عده زیادی را که حتی قصد خرید ندارند به سمت خود جذب نماید. شهربازی تیراژه 1 با نام سرزمین عجایب تیراژه شناخته می شود و از همان زمان افتتاح تا به امروز رضایت مراجعین را دریافت نموده است. در سرزمین عجایب تیراژه 1 از فناوری های روز دنیا استفاده شده و این شهربازی باعث شد تا برای اولین بار سیستم کارتی به کشور ورود کند.

همان طور که به آن اشاره شد، در شهربازی تیراژه 1 بیش از 140 دستگاه بازی قرار دارد که در بین آن ها حضور دستگاه های جایزه ای، حرکتی، چرخشی و… توانسته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. از بازی های این شهربازی سرزمین عجایب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ماشین کوبنده
  • موتور کوبنده
  • سفینه گردان
  • سفر دریایی
  • سفر هوایی
  • بالن
  • هواپیما
  • مینی بولینگ
  • تیر اندازی لیزری
  • چرخ و فلک
  • سه گا
  • سرزمین ماجراجویان

امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه 1

اگر قصد دارید به مرکز خرید تیراژه 1 مراجعه کنید بهتر است از انواع تفریحات آن هم استفاده نمایید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. بدین منظور بهتر است با این امکانات آشنا باشید تا بتوانید در کنار خریدتان برای استفاده از این امکانات هم اقدام نمایید. از امکانات موجود در این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بولینگ: یکی از بهترین امکانات موجود در این مرکز خرید که می توانید از آن استفاده نمایید، سالن بولینگ این مجموعه تجاری می باشد. افراد بالای 12 سال می توانند برای بهره بردن از این تفریح اقدام نمایند.
  • کافه ها و فست فودی ها: از دیگر امکاناتی که می توانید برای استفاده از آن در این مرکز خرید اقدام کنید، کافه ها و فست فودی های این مجموعه می باشند. که همین طور که به آن اشاره کردیم، کافه گاندو و امیر شکلات از معروف ترین آن ها می باشند.
  • پارکینگ: از دیگر امکانات این پاساژ می توان به پارکینگ مجتمع اشاره نمود که به گفته بسیاری از افراد منظم نیست ولی شما می توانید از زمین خاکی کنار مرکز خرید استفاده نمایید.
  • سرویس بهداشتی: این مورد به عنوان یکی از مهم ترین بخش های هر مرکز خرید به حساب می آید.

مرکز خرید تیراژه 1

ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 1

برای رفتن به شعبه اصلی مرکز خرید تیراژه بهتر است ابتدا اطلاعات لازم درباره ساعت کاری و شماره تماس مجموعه داشته باشید تا بتوانید بهتر از قبل برای استفاده از آن اقدام نمایید. در ادامه می توانید این اطلاعات را به دست آورید:

ساعت مرکز خرید تیراژه 1: همه روزه از ساعت 10:30 تا 23 و جمعه ها از ساعت 12 تا 23

شماره تماس مرکز خرید تیراژه 1: 44491723-021

معرفی مرکز خرید تیراژه 2

به دلیل قرار گیری تیراژه 1 در غرب تهران امکان دسترسی بسیاری از افراد به آن ممکن نبود. هم چنین با استقبال بالای افراد از این پاساژ تهران یک شعبه دیگر از آن در شرق پایتخت تاسیس شد. تیراژه 2 در سال 1392 یعنی درست بعد از ده سال از ساخت اولین شعبه به بهره برداری رسید. تیراژه 2 در نظام آباد قرار دارد ولی قیمت اجناس درون آن تناسبی با این محله نداشته و بالا می باشد.

در تیراژه 2 نزدیک به 100 واحد تجاری مشغول به کار می باشند و به فروش انواع محصولات همانند پوشاک، ساعت، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، ادکلن و… مشغول هستند. شما هم چنین می توانید از بخش های دیگر این مجموعه همانند فودکورت، سینما، رستوران، کافه، سرزمین بازی و پارکینگ نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در این پاساژ می توانید به خرید انواع مارک های خارجی بپردازید و در کنار برند های ایرانی از خریدتان لذت ببرید.

هم چنین باید عنوان کرد که تنوع بوتیک ها و واحد های تجاری این مرکز خرید بالا بوده و می توانید هر چه نیاز داشتید را در یک گشت و گذار با دل فرصت به دست آورید. همان طور که به آن اشاره کردیم قیمت اجناس این مرکز خرید بالا بوده و بهتر است قبل از مراجعه به این پاساژ تهران مورد گفته شده را در نظر بگیرید.

طبقات مختلف مرکز خرید تیراژه 2

طبقه منفی یک: در این طبقه می توانید در کنار کارواش و پارکینگ از هایپر مارکت نیز استفاده نمایید.

طبقه همکف: ورودی اصلی تیراژه 2 در این طبقه بوده و یک شعبه از امیر شکلات نیز در طبقه همکف می باشد. طبقه همکف محیط جذابی دارد و وجود دسر فروشی با کافه در کنار یک سری واحد های تجاری جذابیت ویژه ای به این جا بخشیده اند.

طبقه اول: انواع برندها همانند ال سی وایکیکی، رنو، ویانا، قصر شمع، تینی وینی و… در این طبقه هستند که البته قیمت های بالایی دارند.

طبقه دوم: در این طبقه نیز انواع واحد های تجاری مشغول به کار هستند.

طبقه سوم: فودکورت تیراژه 2 در این طبقه قرار گرفته و رستوران های مختلفی در این جا یافت می شود که شهر برگر را بهتر است از دست ندهید. هم چنین شهربازی مجموعه نیز در همین طبقه قرار گرفته و در کنار دو سالن سینما واقع شده است.

طبقه چهارم: این طبقه نیز شامل فست فود های تهران و رستوران می شود و در کنار یک سری واحد تجاری مثل نیکوتن پوش قرار گرفته اند.

مرکز خرید تیراژه 2

امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه 2

اگر تمایل داشتید به مرکز خرید تیراژه 2 مراجعه کنید بهتر است ابتدا راجع به امکانات موجود د ر آن اطلاعات به دست آورید و سپس برای رفتن به آن اقدام نمایید. این مرکز خرید در شرق تهران واقع شده و به همین دلیل می توان گفت که از نظر دسترسی به یک سری از افراد در ناحیه دوری قرار دارد ولی بهتر است برای یک بار هم که شده به این مرکز خرید مراجعه نمایید و از امکانات و تفریحات موجود در آن استفاده نمایید. در ادامه می توانید با برخی از امکانات موجود در این مرکز خرید تهران آشنا شوید.

  • هایپر استار: یکی از مهم ترین امکانات موجود در این مرکز خرید هایپر استار مجموعه می باشد که می توانید مایحتاج خود را از آن تهیه نمایید. در یک بخش از این هایپر می توانید انواع غذاهای ایرانی را میل نمایید.
  • فودکورت: از دیگر بخش های این مجموعه می توان به فودکورت تیراژه 2 اشاره نمود که در آن انواع رستوران ها و کافه ها قرار گرفته اند و می توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را از منو سفارش دهید.
  • سینما: ظرفیت سینمای این مرکز خرید به 289 نفر می رسد و به عنوان یکی از بهترین سینماها در نظر گرفته می شود. کیفیت تجهیزات به کار رفته در دو سالن سینما تیراژه 2 بالار بوده و از محصولات اروپایی استفاده شده است.
  • شهربازی: از دیگر بخش های موجود در این مرکز خرید که به عنوان یکی از امکانات این مرکز خرید در نظر گرفته می شود، شهربازی سرپوشیده تیراژه 2 می باشد که بالغ بر 80 دستگاه بازی در آن قرار گرفته است.
  • پارکینگ: این مرکز خرید هم چنین دارای دو پارکینگ می باشد که بزرگ هستند و نگرانی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 2

شعبه دوم تیراژه نیز دارای ساعت کاری متفاوت از تیراژه 1 بوده و شماره تماس این مجتمع تجاری نیز متفاوت می باشد. به همین دلیل می توان عنوان کرد که باید اطلاعات لازم درباره این موراد را قبل از مراجعه داشته باشید تا بتوانید حضور بهتری را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که یک وبسایت نیز برای این مجتمع تجاری تهران موجود می باشد تا شما بتوانید با استفاده از آن تمامی اطلاعات لازم درباره تیراژه 2 را به دست آورید.

ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 2: همه روزه از ساعت 9 تا 23

شماره تماس مرکز خرید تیراژه 2: 77582500-021

وبسایت تیراژه 2: tirajeh2.com

سوالات متداول

مرکز خرید تیراژه کجاست؟

تیراژه دارای دو شعبه بوده که شعبه اول پایین تر از میدان پونک و شعبه دوم در محدوده شهید مدنی یا همان نظام اباد قرار دارند.

سرزمین عجایب تهران در کدام شعبه تیراژه می باشد؟

شهربازی سرزمین عجایب در تیراژه یک است.

تیراژه 2 در چه سالی احداث شد؟

شعبه دوم تیراژه در سال 1392 تاسیس گشت.

پردیس سینمایی تیراژه در کدام شعبه آن قرار دارد؟

برای استفاده از پردیس سینمایی تیراژه باید به شعبه دوم آن مراجعه نمایید.

آیا تیراژه دو دارای پارکینگ اختصاصی می باشد؟

بله. این مجموعه نیز پارکینگ دارد و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

[html_block id=”68963″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، بزرگراه اصفهانی، پایین تر از میدان پونک، حدفاصل همت و حکیم

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10:30 الی 23

یک‌شنبه

10:30 الی 23

دو‌شنبه

10:30 الی 23

سه‌شنبه

10:30 الی 23

چهار‌شنبه

10:30 الی 23

پنج‌شنبه

10:30 الی 23

جمعه

12 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه