مرکز خرید آرتمیس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید آرتمیس از لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید شمال تهران است که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد. مراکز خرید از بهترین جاذبه های گردشگری در هر شهری هستند که گردشگران را برای خرید، گردش و تفریح به سمت خود می کشانند. در سال های اخیر توجه ویژه ای به مراکز خرید شده و در بسیاری از آن ها علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی مختلف تعبیه شده اند و بر محبوبیت آن افزوده شده اند. مرکز خرید آرتمیس که یکی از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود، در این مطلب می خواهیم با آن آشنا شویم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

مرکز خرید آرتمیس کجاست و مسیرهای دسترسی به آن

مرکز خرید آرتمیس جزء پاساژهای شمال تهران محسوب می شود و در منطقه فرمانیه تهران جای گرفته است. برای دسترسی به این مرکز خرید زیبا و مدرن می توانید علاوه بر خودروی شخصی، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم خود را به آن برسانید و در آن به گشت و گذار بپردازید. در ادامه انواع مسیرهای دسترسی به پاساژ آرتمیس را آورده ایم تا هر کدام از آن ها برایتان آسان بود را برای دسترسی به این پاساژ انتخاب کنید.

مسیر دسترسی به پاساژ آرتمیس با خودروی شخصی

چنانچه بخواهید برای دسترسی به پاساژ آرتمیس از خودروی شخصی خود استفاده کنید، می توانید ابتدا خود را به اتوبان صدر رسانده و از طریق خروجی پاسداران به سمت چهارراه فرمانیه مسیر خود را ادامه دهید تا به پاساژ آرتمیس برسید. این مرکز خرید مجهز به پارکینگ عمومی بوده و می توانید با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کرده و به گردش و خرید در پاساژ آرتمیس بپردازید.

مسیر دسترسی به پاساژ آرتمیس با مترو

اگر تصمیم دارید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به پاساژ آرتمیس برسانید، بهترین وسلیه استفاده از مترو می باشد. برای این منظور سوار مترو خط آزادگان – قائم شده و در ایستگاه نوبنیاد از مترو پیاده شوید. مابقی مسیر را می توانید هم به صورت پیاده و هم با استفاده از تاکسی طی کنید.

ساعت کاری مرکز خرید آرتمیس: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

شماره تماس پاساژ آرتمیس: 26253253-021

آدرس مرکز خرید آرتمیس: تهران، خیابان پاسداران شمالی، نرسیده به چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان چهارم

مرکز خرید آرتمیس

آشنایی با مرکز خرید آرتمیس

مرکز خرید آرتمیس در منطقه فرمانیه واقع شده و در دسته مراکز خرید شمال تهران قرار می گیرد. این مرکز خرید دارای مساحت زیربنای 30.500 متر مربع بوده و مساحت کل آن به 1.750 متر مربع می رسد. در این مرکز خرید 12 طبقه وجود دارد که 9 طبقه از آن زیر زمین و 3 طبقه دیگر آن بر روی زمین قرار دارند و به همین جهت جزء مراکز خرید بزرگ پایتخت شناخته می شود. در رابطه با نام زیبای آرتمیس که برای این مرکز خرید انتخاب نموده اند بایستی بدانید که آرتمیس نامی اصیل و ایرانی است که در دوران حکومت خشایار شاه می زیسته و الهه یونانی است که از حیوانات و جنگل حمایت می کرده است. از آنجایی که مدیریت مجتمع تجاری آرتمیس شعار حمایت از حیوانات را برای خود انتخاب نموده، نام زیبای آرتمیس را برای این مرکز خرید مجلل انتخاب کرده است. برای ساخت پاساژ آرتمیس از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده و از بهترین طراحی و معماری بهره می برد و توانسته به یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران تبدیل شود. آرتمیس در سال 1395 افتتاح گردیده و جزء مراکز خرید جدید در تهران شناخته می شود.

طبقات مجتمع تجاری آرتمیس

مرکز خرید آرتمیس با مساحت کل 1.750 متر مربع 12 طبقه را در خود جای داده است که طبقات 1- تا طبقه اول این مجتمع تجاری به واحدها و فروشگاه های تجاری اختصاص یافته و برای خرید و گردش در میان فروشگاه های آن بایستی به این طبقات از پاساژ آرتمیس مراجعه نمایید. طبقه 4 تا طبقه 12 این مرکز خرید به دفاتر اداری اختصاص یافته اند و دفاتر اداری مختلفی در این طبقات وجود دارند. در طبقه دوم و سوم مجتمع تجاری آرتمیس نیز رستوران های مختلف و شهربازی مجموعه جای گرفته اند که جزء امکانات تفریحی این مجتمع تجاری به شمار می روند. در این مجموعه تفریحی تجاری نیز پارکینگ عمومی وجود داشته و در طبقات 5- تا 9- جای گرفته اند. از همین رو گردشگران می توانند با خیالی راحت و آسوده و بدون داشتن نگرانی بابت جای پارک خودروی شخصی خود، خودرو را در پارکینگ مجموعه پارک کرده به گردش و تفریح در میان طبقات مرکز خرید آرتمیس بپردازید.

مرکز خرید آرتمیس

واحدهای تجاری پاساژ آرتمیس

واحدهای تجاری این مرکز خرید بسیار متنوع بوده و هر چه که بخواهید را می توانید در پاساژ آرتمیس پیدا و تهیه نمایید. در فروشگاه های این مجموعه می توان انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، اکسسوری، لوازم منزل، دکوراسیون و تزئینات منزل، اسباب بازی برای کودکان، سرویس های طلا و جواهرات و غیره به فروش می رسند. لازم به ذکر است با توجه به آن که مرکز خرید آرتمیس جزء مراکز خرید شمال تهران می باشد، اجناس و محصولاتی که در فروشگاه ها و واحدهای تجاری آن به فروش می رسند، دارای قیمت های بالایی می باشند و برای تهیه آن ها بایستی هزینه های زیادی را پرداخت نمایید. همچنین این محصولات و کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می گردند، از بهترین برندهای ایرانی و خارجی نظیر زارا، مانگو، آدیداس، پوما، بادی اسپینر، رابین، لیسکا، چیلیا، ای دی ال و غیره می باشند. برخی از این برندها از بهترین برندهای کشورهای خارجی بوده و محصولاتی که از برندهایی همچون مارک لاین آو پورچز هستند که از بهترین طراحی ها بهره می برد.

امکانات تفریحی و رفاهی پاساژ آرتمیس

پاساژ آرتمیس از بهترین و لوکس ترین پاساژهای تهران محسوب شده و در آن علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی وجود دارند که با در کنار یکدیگر قرار گرفتن آن ها، سبب گردیده اند پاساژ آرتمیس انتخاب بسیاری از پایتخت نشینان و گردشگران دیگر قرار گیرد. شهربازی آرتمیس در سومین طبقه از این مجتمع تجاری جای گرفته که مساحت آن به 800 متر مربع می رسد و در آن انواع بازی های هیجان انگیز وجود دارند که می توانید به همراه فرزند خود به این شهربازی مراجعه نموده و لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید. جالب است بدانید در پاساژ آرتمیس یک خانه بازی برای کودکان وجود دارد که والدین می توانند فرزند خود را به صورت رایگان در این خانه بازی قرار دهند و با خیالی آسوده به خرید و گردش خود بپردازند و فرزندشان در محیطی امن و شاد سپری کند. این خانه بازی در طبقه دوم پاساژ آرتمیس قرار دارد. در این مجتمع تجاری از بهترین سیستم سرمایشی و گرمایشی مولتی اسپلیت VRF امریکن پرو استفاده شده که در فصل های گرم سال بهترین خنکی و در فصل های سرد سال بهترین گرمایش را احساس خواهید نمود. از دیگر امکانات و ویژگی های مرکز خرید آرتمیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برق اضطراری دیزل ژنراتور برای کل ساختمان  Full mergency
  • سیستم اعالم و اطفاء حریق هوشمند
  • لوله های شوفاژ سرد و گرم و لوله های فاضالب کم صدا Silent Pushfit
  • سیستم کنترل تردد و امنیت هوشمند

مرکز خرید آرتمیس

کافه و رستوران های مرکز خرید آرتمیس

قطعا یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در پاساژهای تهران از آن ها لذت ببرید، شکم گردی در میان کافه ها و رستوران های مراکز خرید می باشند. در پاساژ آرتمیس تهران یک فودکورت وجود دارد که از بهترین فودکورت های مراکز خرید تهران به شمار رفته و در آن انواع غذاهای ایرانی، فست فود، دریایی و محلی خوش طعم و با کیفیت های مطلوب تهیه شده و به دست مشتریان ارائه می شوند. فودکورت آرتمیس از دکوراسیون و فضایی بسیار زیبا بهره می برد و بسیاری از افراد برای جشن های کوچک مانند تولد آن را انتخاب کرده و از میهمانان خود به بهترین نحو و در فضایی دلنشنین پذیرایی می کنند. از معروف ترین رستوران های این مجتمع تجاری که افراد زیادی را به سمت جذب می کند، رستوران آرتمیس می باشد و در آن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی تهیه و سرو می شوند.

از بهترین غذاهای رستوران آرتمیس می توان به برگ مخصوص آرتمیس، چلو کباب سلطانی آرتمیس، چلو کباب لقمه مخصوص و غیره اشاره کرد. علاوه بر این غذاها، در منوی این رستوران انواع غذاهای دیگر وجود دارند که می توانید مطابق با میل و سلیقه خود یکی از آن ها را سفارش داده و میل کنید. رستوران های دیگری همچون رستوران سوپر استار، سینتیا، گریل لاین، بوسا کباب و ریکوتا در پاساژ آرتمیس وجود دارند که هر کدام از آن ها انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه را تهیه و سرو می کنند. علاوه بر رستوران های مختلف در این پاساژ، کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای قرارهای دوستانه و خانوادگی به سراغ آن بروید. همچنین اگر در میان گردش و تفریح احساس خستگی کردید، می توانید با مراجعه به کافه قهوه تلخ خود را به یک نوشیدنی سرد یا گرم دلچسب دعوت کنید و خستگی را از خود دور کرده و برای ادامه گردش و تفریح آماده شوید.

مرکز خرید آرتمیس

سوالات متداول

مرکز خرید آرتمیس کجاست؟

تهران، خیابان پاسداران شمالی، نرسیده به چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان چهارم

ساعت کاری مرکز خرید آرتمیس چگونه است؟

9 صبح تا 22 شب

مرکز خرید آرتمیس چند طبقه دارد؟

12 طبقه که طبقات -1 تا اول تجاری می باشند.

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید آرتمیس کدام اند؟

کافه، رستوران، شهربازی، خانه کودک، پله برقی و غیره.


[html_block id=”70264″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، خیابان پاسداران شمالی، نرسیده به چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان چهارم

شماره تماس
هزینه بازدید

9 الی 22

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 22

یک‌شنبه

9 الی 22

دو‌شنبه

9 الی 22

سه‌شنبه

9 الی 22

چهار‌شنبه

9 الی 22

پنج‌شنبه

9 الی 22

جمعه

9 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه