مرکز خرید آرامش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های شمالی کشور که به دلیل دارا بودن جاذبه های زیبای درون خود به شهرت رسیده، رامسر می باشد. این شهر توانسته در بین افراد زیادی معروف شود و به همین دلیل مراکز خرید مختلفی را در خود جای داده تا گردشگران بتوانند سوغات مورد نظرشان را از آن ها تهیه نمایند. در این مقاله به سراغ یکی از پاساژ های این شهر به نام مرکز خرید آرامش رامسر رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید آرامش کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به مرکز خرید آرامش در هر کجا از رامسر که باشید باید ابتدا خود را به بلوار شهید رزاقی برسانید. از این بلوار باید به سمت شمال غربی رفته و به سمت کوچه پنجم برانید. با کمی ادامه دادن کوچه می توانید به مقصدتان که رو به روی هتل قدیمی رامسر واقع شده برسید. فراموش نکنید اگر بخواهید از هر نقطه ای از رامسر خود را به مقصد برسانید نیاز به نقشه دارید و ما برای شما یک لوکیشن از مقصد قرار داده ایم تا به وسیله آن بتوانید آسان ترین و کم ترافیک ترین راه را تا مرکز خرید آرامش بیابید.

آدرس مرکز خرید آرامش: مازندران، رامسر، بلوار رزاقی، رو به روی هتل قدیمی رامسر

مرکز خرید آرامش

معرفی مرکز خرید آرامش

یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید رامسر که می توانید با سفر به این شهر به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید آرامش می باشد. این پاساژ دارای سه طبقه بوده که در طبقه اول می توانید به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل و… بپردازید. طبقه دوم این پاساژ رامسر واحد تجاری قرار دارند و برخی از فروشگاه های این طبقه به فروش صنایع دستی این شهر مشغول هستند. یک نیم طبقه در طبقه دوم وجود داشته که در آن می توانید انواع طلا و زیورآلات مرتبط با آن را در مغازه هایش بیابید.

طبقه سوم مجتمع تجاری آرامش نیز دارای شهربازی، فودکورت و سینما می باشد. این طبقه مورد پسند عده زیادی از افراد قرار دارد چرا که در کنار خرید لحظات خوبی را می توانند در کنار عزیزانشان تجربه نمایند. در طبقه همکف می توانید از کافی شاپ موجود استفاده نمایید و از منوی تکمیل آن بهره ببرید. طبقه زیر همکف نیز دارای فروشگاه رفاه بوده که در کنار پارکینگ قرار گرفته است و برای ورود به پارکینگ نیز باید از کوچه جنب مرکز خرید اقدام نمایید.

بیرون از پاساژ آرامش نیز غرفه هایی مختلفی را خواهید دید که به فروش قهوه و بستنی مشغول هستند و در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از نکاتی که افراد فراموش می کنند این است که وسعت این مراکز خرید را با وسعت پاساژ های بزرگ کلان شهر ها مقایسه می کنند. این مرکز خرید برای مسافرانی که قصد دارند کالا های مورد نیازشان را در سفر تهیه کنند بسیار مفید خواهد بود و بهتر است شما نیز آن را از دست ندهید.

امکانات پاساژ آرامش رامسر

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، این مرکز خرید در کنار انواع بوتیک ها و فروشگاه ها با کاربری های متعدد، دارای امکانات مختلفی نیز می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید. از جمله امکانات مرکز خرید آرامش می توان به فودکورت، سینما، شهربازی، هایپر مارکت، پارکینگ و… اشاره نمود. سالن های سینما آرامش معمولا یک فیلم را به مدت چند روز پخش می کنند تا افراد بتوانند در هر زمانی که تمایل داشتند برای تماشای آن فیلم اقدام نمایند.

هم چنین شهربازی این مجموعه نیز می تواند در کنار خرید به افراد این امکان را بدهد تا تجربه ای متفاوت را داشته باشند. هم چنین نیم طبقه ای که به فروش طلا و زیورآلات مشغول هستند نیز بهترین گزینه برای افرادیست که یا طلایشان دچار مشکل شده یا تمایل به خرید و تعویض دارند. در بخش فودکورت نیز می توانید از رستوران های آن بهره ببرید که گفته شده به عنوان بهترین رستوران های رامسر نیز شناخته می شوند و شما می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید.

مرکز خرید آرامش

ساعت کاری مرکز خرید آرامش

یکی از مواردی که قبل از مراجعه به یک مرکز خرید باید به آن توجه توجه داشته باشید، ساعت کاری و تایم باز بودن پاساژ می باشد. اگر تمایل دارید به مرکز خرید آرامش مراجعه کنید بهتر است ابتدا اطلاعات کافی درباره بازه زمانی و تایم کاری این مرکز خرید رامسر را به دست آورید و بعد اقدام نمایید. در ادامه می توانید ساعت کاری این مجتمع تجاری را ملاحظه نمایید:

ساعت کاری مرکز خرید آرامش رامسر: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

اطلاعات تکمیلی مرکز خرید آرامش رامسر

علاوه بر ساعت کاری یک سری اطلاعات دیگر نیز باید درباره این پاساژ داشته باشید تا مراجعه به این مرکز خرید رامسر برایتان آسان تر شود. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

شماره تماس مرکز خرید آرامش: 55231657-011

امکانات رفاهی: پارکینگ اختصاصی، شهربازی، سالن سینما، فودکورت، چایخانه سنتی، آسانسور، نمازخانه و…

تعداد واحد های تجاری: 150 واحد

سال افتتاح پاساژ: 1397

بهترین زمان مراجعه به مرکز خرید آرامش

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید زمانیست که قصد دارید به مقصدتان سفر کنید. درواقع بهتر است یک زمانی را انتخاب کنید که از نظر شرایط آب و هوایی مناسب باشد تا بتوانید برای خرید یا تماشای جاذبه های رامسر به آسانی اقدام نمایید. بدین منظور بهترین زمان سفر به رامسر از این بابت اوایل بهار و اوایل پاییز می باشد. در این ایام شما می توانید برای تماشای دیدنی های این شهر اقدام نمایید و به راحتی از دیدن جاذبه هایی مثل دالان بهشت رامسر نهایت لذت را ببرید. چرا که در ایام گفته شده و به خصوص در پاییز این جاذبه های طبیعی در زیبا ترین حالت خود هستند.

برای خرید نیز این ایام بهترین هستند چون جمعیت کمتری در زمان های گفته شده به این شهر می رود و به همین دلیل ازدحام در مراکز خرید رامسر نیز کمتر است. بهتر است در تابستان یا تعطیلات نوروز به رامسر نروید چون در این ایام از سال معمولا هم گردشگران زیادی به این شهر مراجعه می کنند و هم این که در تابستان هوا شرجی بوده و این موضوع در کنار گرمای زیاد آزار دهنده خواهد بود. در زمستان نیز عده کمی برای سفر به رامسر تصمیم می گیرند چرا که هوای سرد مانع از تفریحات مختلف درون شهر می شود.

رزرو ویلا جنگلی در رامسر

اگر تمایل دارید به رامسر سفر کنید بهتر است ابتدا اقامتگاه خود را انتخاب نمایید و بعد برای سفر خود اقدام نمایید. بدین منظور می توانید از صفحه اصلی لوکس ویلا وارد پنل اجاره ویلا و سوئیت شوید و از استان مازندران به صفحه مربوط به اقامتگاه های رامسر وارد شوید. در صفحه جدید می توانید بعد از مطالعه موارد مربوط به هر ویلا برای رزرو با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید. یکی از بهترین انواع ویلا در این شهر اجاره ویلا جنگلی در رامسر می باشد که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. اگر در روز های شلوغ سال تمایل داشتید به این شهر سفر کنید بهتر است کمی زودتر از زمان موعد برای اجاره اقامتگاهتان و رزرو آن تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید و گزینه مورد نظرتان توسط افراد دیگر ثبت نشود.

سوالات متداول

مرکز خرید آرامش کجاست؟

این مرکز خرید در بولار رزاقی رامسر واقع شده است.

امکانات مرکز خرید آرامش چیست؟

این پاساژ دارای امکاناتی هم چون شهربازی، فودکورت، سینما، هایپر مارکت و... می باشد.

ساعت کاری مرکز خرید آرامش چه موقع می باشد؟

این مرکز خرید در تمامی روز های هفته باز بوده و در بازه زمانی 10 تا 24 فعالیت دارد.

در چه سالی مرکز خرید آرامش افتتاح شد؟

این پاساژ از سال 1397 افتتاح گردید.

[html_block id=”66067″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، رامسر، بلوار رزاقی، رو به روی هتل قدیمی رامسر

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 24

یک‌شنبه

10 الی 24

دو‌شنبه

10 الی 24

سه‌شنبه

10 الی 24

چهار‌شنبه

10 الی 24

پنج‌شنبه

10 الی 24

جمعه

10 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه