بهترین رستوران های چابکسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا پنهان

چابکسر یکی از شهر های توابع رودسر می باشد که به دلیل دارا بودن جاذبه های فراوان درون خود توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. برای رفتن به این شهر بهتر است قبل از رسیدن به شهر از مکان های دیدنی، مراکز خرید و رستوران های آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران های چابکسر را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

#1 رستوران تی ته

یکی از بهترین رستوران های چابکسر که در روستای سرولات این شهر قرار گرفته، رستوران تی ته می باشد. این رستوران به دلیل قرار گیری در یک محیط جذاب با مناظر دیدنی توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. هم چنین توانسته امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نماید و اکثر کسانی که به تی ته رفته اند از کیفیت غذا ها راضی بوده و سرویس دهی و نحوه برخورد پرسنل را در سطح قابل قبولی عنوان کرده اند.

یکی از غذا های معروف این رستوران، مرغ شکم پر آن می باشد و بهتر است اگر به این رستوران رفتید حتما آن را در لیست سفارشات خود قرار دهید. رستوران تی ته در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و در آن می توانید انواع غذا های ایرانی و سنتی را سفارش دهید. این رستوران پارکینگ خیابانی رایگان دارد و افرادی که به این مکان برای صرف غذا مراجعه می کنند بدون نگرانی می توانند خودروی خود را پارک نمایند.

هم چنین قبل از رسیدن به رستوران سنتی چابکسر این قابلیت وجود دارد تا با رزرو قبلی برای رفتن به رستوران اقدام نمایید. کیفیت غذا ها در مقایسه با قیمت آن ها قابل قبول بوده و اکثر کسانی که غذا های این رستوران را تجربه کرده اند از کیفیت طبخ غذا ها راضی بوده اند. یکی دیگر از دلایلی که مسافران به این رستوران می روند همان طور که گفته شد، منظره زیبایی رو به رویشان است که تجربه ای جذاب برایشان خواهد بود.

آدرس رستوران تی ته

برای رسیدن به رستوران تی ته سرولات می توانید از مسیر جاده سرولات استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت جاده رفته و آن را تا رسیدن به سرولات ادامه دهید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت این راه 8.3 کیلومتر است و در حدود 15 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. در هر کجای چابکسر بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر خود را به رستوران تی ته برسانید.

شماره تماس رستوران تی ته چابکسر: 09192745019

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.950165440817685%2C%2050.54036854157354%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”148″ name=”رستوران تی ته”]

#2 رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم در روستای سرولات قرار گرفته و توسط یک خانم شمالی اداره می شود. کیفیت غذا ها در این رستوران بالاست و اکثر کسانی که به آن می روند را راضی می کند و امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نموده است. ویوی رو به رستوران یک منظره جذاب است و همین موضوع سبب شده تا کسانی که به قصد تماشای جاذبه های گردشگری چابکسر به این منطقه سفر می کنند، این رستوران را یکی از جاذبه ها در نظر بگیرند. طعم غذا های رستوران خاور خانم تا مدت ها زیر زبان شما باقی خواهد ماند چرا که کیفیت پخت غذا ها و مواد اولیه آن ها بالاست و عده زیادی از افراد را راضی کرده است. همین کیفیت بالا باعث شده تا رستوران خاور خانم در زمره بهترین رستوران های چابکسر قرار بگیرد.

این رستوران دارای غذا های ایرانی و سنتی بوده و در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد. قیمت ها با توجه به کیفیت آن ها مناسب است و نسبت به باقی رستوران ها در سطح خوبی قرار دارد. این رستوران دارای یک تراس هم می باشد که افراد زیادی در هنگام مراجعه تمایل دارند از آن استفاده نمایند ولی به دلیل محدود بودن میز و صندلی های موجود در تراس بهتر است از ساعت 12 تا 12:30 به رستوران خاور خانم مراجعه نمایید.

آدرس رستوران خاور خانم

در هر کجای چابکسر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید ولی یکی از راه ها مسیر جاده سرولات می باشد که ابتدا باید به طرف جاده سرولات رفته و بعد از آن این جاده را تا رسیدن به روستای سرولات ادامه دهید و تا رسیدن به مقصد در این مسیر بمانید. مسافت مسیر گفته شده 8.3 کیلومتر می باشد که در حدود 15 دقیقه طول می کشد تا به این رستوران سنتی چابکسر برسید.

شماره تماس رستوران خاور خانم چابکسر: 09113444934

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.95040703274114%2C%2050.54026568463967%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”149″ name=”رستوران خاور خانم”]

#3 رستوران اکبر جوجه چابکسر

رستوران اکبر جوجه شعبه چابکسر در میدان سرولات جنب هتل سرولات واقع شده و یکی از بهترین رستوران های چابکسر می باشد. اکبر جوجه از برند های معروف بین مردم بوده و در شهر های مختلف شعبه دارد. این رستوران با دستور خاص خود در پخت جوجه، طعمی بی نظیر به وجود آورده و بین افراد زیادی به شهرت رسیده است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23 در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد.

فضای داخلی رستوران شیک و لوکس طراحی شده و با چیدمانی زیبا محیط مناسبی را برای مراجعین به وجود آورده است. اگر برای دیدن جاذبه های چابکسر به این شهر سفر می کنید، حتما به این رستوران بروید و طعم بی نظیر غذا های آن را بچشید. پرسنل این رستوران آموزش دیده و مجرب هستند و با مشتریان به خوبی رفتار می کنند. کیفیت غذا های موجود در منوی این شعبه از اکبر جوجه بالاست و قیمت ها نیز به همین میزان مناسب اند. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس رستوران اکبر جوجه چابکسر

از مسیر های مختلفی می توانید به رستوران اکبر جوجه شعبه چابکسر برسید که یکی از آن ها مسیر جاده سرولات می باشد. برای استفاده از این مسیر ابتدا به شمال شرقی بروید و در جهت مستقیم به راهتان ادامه دهید. کمی بعد به چپ پیچیده و به طرف جاده سرولات رهسپار شوید. پس از رسیدن به باغ رستوران کدبانو به طرف راست و به سوی جاده سرولات بپیچید و بعد از رسیدن به میدان سرولات به سوی خروجی سوم و جاده رامسر رفته و مسیر جاده ساحلی را در پیش بگیرید.

با ادامه دادن این راه از هتل پاتریس بگذرید و به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر معادل 1.8 کیلومتر می باشد و 3 دقیقه تا رسیدن به رستوران اکبر جوجه شعبه چابکسر زمان نیاز  است. در هر نقطه از این شهر که بودید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه چابکسر: 09112580285

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.98571661951029%2C%2050.56009047591168%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”150″ name=”رستوران اکبر جوجه چابکسر”]

#4 رستوران نگین شمال

رستوران نگین شمال در خیابان وحدت قرار گرفته و یکی دیگر از مکان هایی است که می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا بروید. کیفیت غذا های این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و توانسته مشتریان را راضی نگه دارد و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های چابکسر قرار گرفته. پرسنل این رستوران نیز مودب و خوش رفتار هستند و شما می توانید در فضای آرام به خوردن غذای مورد علاقه تان مشغول باشید.

قیمت غذا های رستوران نگین شمال کمی بالاست و از این نظر ممکن است نتوانید سفری اقتصادی داشته باشید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید هر چه خواستید در هر وعده غذایی سفارش دهید. اگر به این مکان رفتید سعی کنید کباب کوبیده را در لیست غذا های سفارشی خود بگذراید.

آدرس رستوران نگین شمال

برای رسیدن به رستوران نگین شمال می توانید از چندین مسیر برای آن اقدام نمایید. یکی از این مسیر ها جاده رامسر-رودسر می باشد که ابتدا باید به سمت شمال شرقی بروید. این مسیر را مستقیم ادامه دهید و کمی بعد به طرف جهاد بپیچید. وقتی از پل گذشتید مقصدتان در سمت راست قرار گرفته است. مسافت این راه 1.4 کیلومتر می باشد که در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. در هر کجای چابکسر بودید از طریق لوکیشن زیر می توانید خود را به رستوران نگین شمال برسانید.

شماره تماس رستوران نگین شمال چابکسر: 42671495-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.97865007774975%2C%2050.57182312558363%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”151″ name=”رستوران نگین شمال”]

#5 رستوران سنتی خاله خاتون

رستوران سنتی خاله خاتون در خیابان بسیج مستضعفان قرار گرفته که محیط بزرگی دارد و در فضای باز آن آلاچیق های فراوانی قرار گرفته. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده امتیاز بالایی نیست و کیفیت غذا ها نیز به نسبت رستوران های هم سطح آن کمی پایین تر می باشد. سرویس دهی و برخورد پرسنل در سطح معمولی بوده و قیمت ها متناسب با کیفیت آن هاست. البته غذا های سنتی موجود در منو خوش طعم بوده که همین موضوع نیز باعث شده تا در لیست بهترین رستوران های چابکسر قرار بگیرد، پس سعی کنید در مراجعه به این رستوران از غذا های خوش طعم آن سفارش دهید.

این رستوران سنتی چابکسر در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 22 مشغول به کار بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. این رستوران از نظر موقعیت اجتماعی در نزدیکی رستوران تاج محل قرار گرفته و از این نظر یک رقابت نیز به وجود آمده تا کیفیت ها ارتقا پیدا کنند.

آدرس رستوران سنتی خاله خاتون

یکی از راه هایی که برای رسیدن به رستوران می توانید از آن استفاده نمایید، مسیر جاده سرولات می باشد. بعد از ورود به چابکسر ابتدا به سمت شمال شرقی بروید و بعد در جهت مستقیم به راهتان ادامه دهید. کمی بعد به طرف چپ پیچیده و به سوی جاده سرولات بروید و از لنت کوبی عبور کنید. به میدان سرولات که رسیدید به سمت خروجی چهارم رفته و در جاده سرولات بمانید. بعد از هتل پاتریس می توانید به مقصد خود که در سمت چپ شما قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده معادل 3 کیلومتر بوده که در حدود 8 دقیقه تا رسیدن به رستوران سنتی خاله خاتون زمان نیاز دارید.

شماره تماس رستوران سنتی خاله خاتون چابکسر: 09119584830 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.96748696480478%2C%2050.553791368073654%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”152″ name=”رستوران سنتی خاله خاتون”]

#6 رستوران امپراطور شمال

از دیگر رستوران های چابکسر که می توان به آن اشاره کرد، رستوران امپراطور شمال می باشد و در خیابان ساحلی چابکسر قرار گرفته است. این رستوران غذا های با کیفیتی دارد و می توانید از منوی آن هر چه خواستید سفارش دهید. کیفیت غذا ها در مقایسه با قیمت ها متناسب بوده و هزینه ای که برای سفارش غذا ها پرداخت می کنید معقول و هم تراز رستوران های هم سطح می باشد. رستوران امپراطور شمال از شنبه تا جمعه از ساعت 10 تا 23 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید.

فضای داخلی رستوران تمیز بوده و محیط خوبیست برای شما اگر می خواهید به همراه خانواده به آن مراجعه نمایید. رستوران امپراطور شمال از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کافه تخت جمشید و دیگر مراکز مهم قرار گرفته که همین موضوع نیز دلیل بر انتخاب آن برای مسافران می باشد.

آدرس رستوران امپراطور شمال

یکی از مسیر هایی که می توانید از آن استفاده نمایید تا به رستوران امپراطور شمال برسید، مسیر جاده ساحلی می باشد. بدین منظور ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و در جهت مستقیم به راهتان ادامه دهید و کمی بعد به سوی جهاد بپیچید. بعد از عبور از جهاد به طرف راست و جاده رامسر به رودسر رفته و از پل بگذرید. از داروخانه دکتر کاکوئی بلافاصاله به سمت چپ و جاده ساحلی رفته و از موبایل پاسارگاد بگذرید. مقصد شما در سمت راست قرار گرفته است. مسافت مسیر یاد شده 2.6 کیلومتر بوده و در حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران امپراطور شمال برسید. هم چنین لوکیشن زیر هم به شما کمک می کند که در هر جای چابکسر بودید بتوانید به مقصد بروید.

شماره تماس رستوران امپراطور شمال چابکسر: 42664085-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.98140232880425%2C%2050.5682232586161%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”153″ name=”رستوران امپراطور شمال”]

#7 رستوران دربند لطفی

رستوران دربند لطفی در روستای زیبای سرولات مقابل انبوهی از درختان قرار گرفته است و همانند رستوران معروف خاور خانم که پیش تر نیز راجع به آن توضیح دادیم، بین مسافران معروف شده و مراجعه کنندگان زیادی دارد. در طبقه اول رستوران نیکمت هایی قرار داده شده تا کسانی که می خواهند راحت تر غذا میل نمایند از آن ها استفاده نمایند. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و شما می توانید هر چه خواستید با خیال راحت سفارش دهید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. یکی از دلایلی که این رستوران را به عنوان یکی از بهترین رستوران های چابکسر می شناسند، کیفیت غذا ها و قیمت های آن می باشد.

در یک سمت از رستوران می توانید میز هایی را انتخاب نمایید که رو به منظره دریا هستند و آرامش خوبی در هنگام صرف غذا به شما می دهند.اگر به این رستوران رفتید میرزا قاسمی و چنجه را حتما سفارش دهید. سرویس دهی در رستوران دربند لطفی در سطح مناسبی بوده و پرسنل با مشتریان به خوبی رفتار می کنند. این رستوران در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد و شما می توانید برای صرف غذای خود به این مکان مراجعه نمایید.

آدرس رستوران دربند لطفی

شما از راه جاده سرولات می توانید به این رستوران زیبا بروید که ابتدا باید به جاده سرولات برسید و بعد از آن جاده را به سمت روستای سرولات ادامه دهید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت این راه 8.3 کیلومتر بوده و در حدود 16 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران دربند لطفی برسید. هم چنین لوکیشنی که در زیر قرار داده شده نیز به شما کمک می کند تا راه خود را پیدا کرده و یا در مسیر گم نشوید.

شماره تماس رستوران دربند لطفی چابکسر: 09113428032

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.950150745772596%2C%2050.540185884639705%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”154″ name=”رستوران دربند لطفی”]

#8 رستوران مریم

یکی دیگر از رستوران های چابکسر که زیر نظر سازمان جهانگردی گیلان می باشد، رستوران مریم است و دارای دو سالن بزرگ و مجزا بوده و در سال 83 افتتاح گشته. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون مجتمع اقامتی شقایق قرار گرفته و توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. کیفیت غذا های موجود در منوی این رستوران متوسط گزارش شده و امتیاز بالایی دریافت نکرده است.

قیمت غذا ها نیز بر طبق کیفیتشان می باشد و شما می توانید برای یک مسافرت اقتصادی روی این رستوران حساب کنید. اگر به رستوران مریم رفتید سوپ جوی آن را حتما امتحان کنید چرا که از آن تعریف زیادی شده است. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد. محیط داخلی رستوران تمیز بوده و می توانید با نشستن جلوی پنجره ها از منظره بیرون نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران مریم

در هر کجای چابکسر باشید می توانید با استفاد ه از لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید و از هر مسیری که خواستید به رستوران بروید. یکی از این مسیر ها راه جاده رامسر به رودسر می باشد و مسافتی معادل 3.5 کیلومتر دارد. برای استفاده از این راه باید ابتدا به طرف شمال شرقی بروید و بعد مسیرتان را در جهت مستقیم ادامه دهید. کمی بعد به سوی جاده سرولات پیچیده و از لنت کوبی عبور نمایید. در میدان سرولات از خروجی سوم به طرفل جاده رامسر به رودسر رفته و از هتل پاتریس بگذرید. پس از آن از گیلان ده عبور کنید و به رستوران مریم که در سمت راست قرار گرفته برسید. طی کردن این مسیر به زمانی در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک نیاز دارد.

شماره تماس رستوران مریم چابکسر: 26433955-013 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.98628834301928%2C%2050.55477986132576%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”155″ name=”رستوران مریم”]

#9 کافه رستوران سالار

در این مکان شما می توانید در وعده های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام برای صرف غذا اقدام نمایید. در منوی کافه رستوران سالار انواع غذاهای ایرانی وجود دارد و شما می توانید هر چه خواستید سفارش دهید و یا از قبل با تماس تلفنی رزرو نمایید. موقعیت جغرافیایی این کافه رستوران از لحاظ زیبایی اطراف فوق العاده است. در محیط این کافه رستوران کلبه هایی وجود دارد که می توانید از آن ها برای داشتن یک محیط کاملا خصوصی استفاده نمایید. یک رودخانه در اطراف کافه رستوران سالار وجود دارد و منظره اطراف را از قبل زیباتر نموده است.

سرویس دهی و رفتار پرسنل در سطح قابل قبولی قرار دارد و جو و اتمسفر نیز بسیار عالیست. در اطراف این ناحیه مکان هایی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پارک کردن ماشین استفاده نمایید و از این بابت خیالتان راحت باشد. این کافه رستوران هم چنین به عنوان یکی از مکان های دیدنی چابکسر نیز به شمار می رود و عده زیادی از گردشگران را به همین دلیل به خود جذب کرده است.

آدرس کافه رستوران سالار

از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به کافه و رستوران سالار چابکسر از آن استفاده نمایید، راه جاده سرولات می باشد که باید ابتدا به سوی این جاده حرکت کنید و بعد از رسیدن به جاده، سرولات را دنبال نمایید تا کمی بعد به مقصدتان برسید. مسافت این مسیر 6 کیلومتر بوده و چیزی در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. اگر از هر مسیر دیگری برای رفتن به کافه رستوران چابکسر خواستید استفاده کنید می توانید از لوکیشن زیر بهره ببرید.

شماره تماس کافه رستوران سالار چابکسر: 09121232830

[widgetkit id=”160″ name=”کافه رستوران سالار”]
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.95043612486167%2C%2050.547005824545174%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#10 رستوران گیلار سرولات

یکی از بهترین رستوران هایی که در روستای سرولات چابکسر می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران گیلار می باشد. کیفیت غذا در این رستوران در حد متوسطی بوده ولی منظره پیش رویتان و آب و هوایی که در آن می توانید به صرف غذای مورد علاقه تان بپردازید عالی و دل پذیر می باشد. امتیازی که این رستوران چابکسر از مراجعین دریافت کرده خوب بوده و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. رستوران گیلار سرولات یکی از بهترین رستوران های چابکسر می باشد و بهتر است در سفرتان به این منطقه آن را از دست ندهید و در فضایی دل نشین با ویویی زیبا به صرف وعده غذایی مورد نظرتان مشغول شوید.

آدرس رستوران گیلار سرولات

برای رسیدن به این رستوران چابکسر باید ابتدا خود را به جاده سرولات برسانید و در جهت جنوب غربی این راه برانید. کمی بعد با رسیدن به میدان به سمت اولین خروجی رفته و آن را ادامه دهید. بعد از رسیدن به کافه و رستوران همیشه بهار به طرف چپ بپیچید تا به مقصدتان که در سمت راست شما واقع شده وارد شوید. این مسیر را می توانید با طی کردن زمانی در حدود 3 دقیقه بپیمایید و از مناظر اطراف خود لذت ببرید.

اگر می خواهید با نقشه به مقصد برسید نیز بهتر است از لوکیشن زیر استفاده نمایید. این رستوران سنتی چابکسر دارای غذای های سنتی بوده و می توانید با سفارش آن ها از طعم خوبشان لذت ببرید. لازم به ذکر است رستوران گیلار در تمامی روز های هفته به جز تعطیلات که تایم کاری رستوران کمی متفاوت می شود، از ساعت 9:30 تا 23 باز می باشد.

شماره تماس رستوران گیلار سرولات چابکسر: 09912454121

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.95402112145481%2C%2050.54311161058757%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”847″ name=”رستوران گیلار سرولات”]

#11 رستوران کندوج

این رستوران بین چابکسر و رودسر واقع شده ولی مسافت آن زیاد نیست و شما می توانید در سفر خود به چابکسر از این رستوران نیز استفاده نمایید. رستوران کندوج یکی از بهترین رستوران های چابکسر می باشد و شما می توانید از منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید. رستوران در دو وعده ناهار و شام در تمامی ایام هفته از ساعت 9 تا 23 سرویس دهی دارد.

رستوران کندوج در روستایی زیبا به نام بزکویه واقع شده و از این نظر بسیار دیدنیست. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح خوبی بوده و امتیاز نسبتا بالایی از مشتریان دریافت نموده است. هم چنین نحوه سرویس دهی مناسب می باشد و پرسنل نیز با مراجعه کنندگان رفتار خوبی دارند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس رستوران کندوج

برای رسیدن به رستوران کندوج می توانید بعد از رسیدن به چابکسر وارد جاده سرولات به سمت جاده رامسر-رودسر شده و به طرف میدان سرولات بروید. پس از رسیدن به میدان به سمت خروجی سوم رفته و از هتل پاتریس بگذرید. سپس بلوار دانشگاه را به سوی مقصد خود ادامه دهید. مسافت این مسیر 23 کیلومتر است و در حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به رستوران کندوج برسید. در هر جایی از چابکسر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به سوی مقصد بروید.

شماره تماس رستوران کندوج چابکسر: 09111421165

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.015368831905086%2C%2050.38121835410512%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”159″ name=”رستوران کندوج”]

#12 فست فود توران نگین خزر

اگر تمایل دارید در سفرتان از غذاهای فست فودی استفاده کنید می وانید به یکی از فست فود های چابکسر که امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده یعنی فست فود توران نگین خزر مراجعه نمایید. این فست فودی رضایت اکثر مراجعین را کسب نموده و به همین دلیل نیز می توان گفت یکی از بهترین ها در ارائه ساندویچ و غذاهای فست فودی می باشد. این فست فود چابکسر هم دارای غذای بیرون بر می باشد و هم می توانید از فضای داخلی آن برای صرف غذای خود استفاده نمایید.

اگر به فست فود توران نگین خزر رفتید بهتر است پیتزا را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید. هزینه غذاهای این فست فودی مناسب بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. این فست فود چابکسر در تمامی روز های هفته باز می باشد.

آدرس فست فود توران نگین خزر

برای رسیدن به این فست فود چابکسر باید ابتدا خود را به جاده سرولات برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن برانید. فست فود توران نگین خزر قبل از چمران واقع شده و مسافت این مسیر با توجه به جایی که هستید متفاوت خواهد بود. یک لوکیشن نیز از مقصد برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به آسانی و با نقشه راهتان را ادامه دهید. بدین منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه خود را روشن نمایید.

شماره تماس فست فود توران نگین خزر چابکسر: 42672696-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.98354359843417%2C%2050.55806210484855%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”848″ name=”فست فود توران نگین خزر”]

سوالات متداول

کدام رستوران ها در چابکسر بهترین منظره را در اطراف خود دارند؟

رستوران های تی ته، خاور خانم، مریم، سالار و گیلار بهترین ویو را در اطراف خود دارا می باشند.

بهترین رستوران های سنتی چابکسر کدام موارد هستند؟

رستوران های سنتی خاله خاتون، تی ته و خاور خانم از بهترین رستوران های سنتی هستند.

بهترین فست فودی های چابکسر کدامیک از موارد بالا هستند؟

کافه رستوران سالار و فست فود توران نگین خزر از بهترین ها هستند.

بهترین رستوران های سرولات چابکسر کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران خاور خانم و رستوران گیلار از بهترین رستوران های سرولات معرفی می شوند.

مطالب مشابه