بهترین رستوران های فومن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا پنهان

فومن در بین مردم به باغ ها، درختان چنار و شالیزار هایش معروف است. این سرزمین بر طبق آن چه باستان شناسان عنوان کرده اند به عنوان قدیمی ترین نواحی شمال به حساب می آید و قدمت آن را بالغ بر 2600 سال تخمین زده اند. این منطقه به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری معروف خود توانسته عده زیادی از توریست ها را جذب نماید. در سفر به فومن بعد از دیدن جاذبه ها بهتر است با رستوران های آن نیز آشنا باشید تا در هنگام ورود به مقصد برای پیدا کردن رستوران مورد نظرتان دچار مشکل نشوید. ما در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های فومن رفتیم تا با بخشی از آن ها آشنا شوید.

#1 رستوران پارس

رستوران پارس در خیابان امام خمینی واقع شده و دارای منوی غذایی کاملی می باشد. این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران های فومن بوده که می توانید برای صرف ناهار و شام به آن جا رفته و غذا های ایرانی و بعضی از غذا های محلی موجود در منو را سفارش دهید. این رستوران سنتی فومن به دلیل ارائه غذای های محلی و انواع خورش های خوشمزه و غذاهایی همانند ترشی تره یا باقالی قاتوق توانسته رضایت مراجعین را کسب نماید.

در رستوران پارس فومن هم چنین می توانید کباب های با کیفیت و خوش طعم مثل کته کباب یا کباب ترش را میل کنید و از سفارش خود تجربه ای خوب داشته باشید. این رستوران محلی فومن درواقع یکی از قدیمی ترین رستوران ها بوده و مردم بومی شهر معمولا آن را برای صرف غذا انتخاب می کنند. رستوران پارس فومن ظرفیتی 180 نفری داشته و آماده پذیرایی از مراسمات و جشن های مختلف را دارا می باشد. لازم به ذکر است که این رستوران فومن در داخل شهر می تواند در دلیوری نیز سرویس دهی داشته باشد.

فضای داخلی این رستوران تمیز بوده و پرسنل خوبی دارد. شاید قیمت ها کمی بالا باشد ولی قطعا می توانید طعم خوب غذای مورد علاقه تان را بچشید. اگر با خودروی شخصی به رستوران پارس می روید، قادر خواهید بود تا از پارکینگ خیابانی رایگان استفاده نمایید. این غذا خوری در کنار بانک تجارت قرار گرفته و جای خوبیست برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان. شما می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 12 شب به این رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران پارس

از آن جا که این رستوران سنتی فومن در خیابان خمینی و بین بانک تجارت و سپه قرار گرفته، شما باید ابتدا خود  را به این ناحیه برسانید. بدین منظور می توانید ابتدا به میدان ولیعصر رفته و بعد به خیابان امام خمینی وارد شوید. در این خیابان به سمت شمال غربی برانید و تا رسیدن به مقصد که در سمت چپ شما قرار گرفته ادامه دهید. مسافت این مسیر از میدان ولیعصر تا رستوران پارس فومن تقریبا 120 متر بوده و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید از ظریق لوکیشن زیر خود را به این رستوران محلی فومن برسانید.

شماره تماس رستوران پارس فومن: 34721022-013

شماره تلفن ثابت رستوران پارس: 34723940-013

شماره تلفن همراه رستوران پارس: 09111391776

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22494105954133%2C%2049.312992668394244%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”862″ name=”رستوران پارس”]

#2 رستوران نمونه جوجه محلی

این رستوران با محیط دل نشین و کیفیت بالای غذا هایش بین مردم مشهور شده است. سرویس دهی منظم و خوب در کنار جو آرام باعث شده تا گزینه انتخابی بسیاری از افراد باشد. در این رستوران انواع غذا های سنتی و ایرانی دیگر نیز سرو می شود. اگر قصد دارید به رستوران نمونه جوجه محلی که یکی از بهترین رستوران های فومن می باشد بروید، حتما کباب گوساله آن را سفارش دهید تا طعم لذیذ این غذا را که مشتریان در اپلیکیشن های مختلف از آن صحبت کرده اند را تجربه نمایید. قیمت غذا ها با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند بسیار مناسب است و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

در نقد و بررسی کاربرانی که به رستوران نمونه جوجه محلی رای داده اند امتیاز بالایی توسط آن دریافت شده است. شما می توانید در وعده ی ناهار و شام برای صرف غذا به این رستوران که یکی از بهترین رستوران های فومن می باشد رفته و غذا های دریایی، محلی و ایرانی را سفارش دهید. رستوران نمونه جوجه محلی ابتدای جاده ماسوله قرار گرفته و از لحاظ دسترسی نیز آسان می باشد. شما می توانید از شنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 23:59 به این رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران نمونه جوجه محلی

برای رفتن به رستوان نمونه جوجه محلی کافیست بعد از رسیدن به فومن به طرف یادآوران رفته و بعد از 150 متر از سوپر مارکت حسام به راست بپیچید. سپس به طرف بلوار کاشانی حرکت کرده و بعد از عبور از پایگاه خبری تحلیلی عصر گیلان که در سمت راست شما قرار گرفته، به مقصدتان در همان سمت وارد شوید. این یک مسیر 1.5 کیلومتری است که در حدود 4 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا با خوردوی شخصی به این رستوران سنتی فومن برسید.

شماره تماس رستوران نمونه جوجه محلی فومن: 09119400697

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.222279992970805%2C%2049.298180131871945%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”93″ name=”رستوران نمونه جوجه محلی”]

#3 رستوران دایی بهروز

اگر به فومن سفر می کنید بهتر است برای صرف غذا به رستوران دایی بهروز که یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن می باشد سری بزنید. این رستوران با غذاهای لذیذ خود توانسته بین مسافرانی که به فومن سفر می کنند محبوب باشد. رستوران دایی بهروز غذا های محلی و ایرانی سرو می کند و کته کباب آن بسیار معروف است. از دیگر مواردی که در منو وجود دارد می توان به شامی ماسوله ای اشاره کرد که خودشان معمولا آن را به مشتری ها پیشنهاد می دهند.

این شامی شبیه به برگر بوده ولی با سبزیجات معطر بومی پخته شده و با برنج سرو می شود. پس اگر به این رستوران رفتید حتما شامی ماسوله ای را سفارش دهید. لازم به ذکر است که قیمت غذا های این رستوران به نسبت کیفیت آن ها مناسب بوده و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. این رستوران در روز دوشنبه تعطیل است ولی مابقی روزها می توانید از ساعت 10 صبح تا پایان شب برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران دایی بهروز

اگر قصد دارید به رستوران دایی بهروز بروید می توانید بعد از رسیدن به فومن پیاده به طرف خیابان چهار دی رفته و بعد از عبور از کلینیک ولیعصر به طرف میدان ولایت فقیه بپیچید. بعد از عبور از برنج فروشی سبحان سحری که در سمت چپ قرار گرفته، راهتان را مستقیم به سمت بلوار کاشانی ادامه دهید تا به مقصد خود برسید. این یک مسیر 900 متری است که چیزی در حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به این مکان که یکی از بهترین رستوران های فومن می باشد برسید.

شماره تماس رستوران دایی بهروز فومن: 34723224-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2217712043895%2C%2049.30366985910412%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”94″ name=”دایی بهروز”]

#4 رستوران دلفین

یکی دیگر از رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا در آن اقدام نمایید، رستوران دلفین فومن می باشد که با داشتن غذا های محلی و ایرانی دیگر توانسته بین مردم زیادی معروف شود. این رستوران در خیابان کمربندی کارگر قرار گرفته و دارای فضای خوبی می باشد. محیط داخلی رستوران بزرگ بوده و هر میز دارای چندین صندلی است که می توانید با دوستان یا خانواده خود یکی از میز ها را انتخاب کرده و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. هم چنین در بیرون از رستوران نیز یک مکان خوب برای پارک کردن خودرویتان وجود دارد که می توانید با خیال راحت ماشین خود را در آن پارک نمایید. پرسنلی که در رستوران دلفین مشغول به کار هستند بسیار مجرب بوده و همیشه با روی خوش از مسافران استقبال می کنند.

آدرس رستوران دلفین

برای رفتن به رستوران دلفین فومن کافیست بعد از رسیدن به این شهر وارد بلوار بهشتی شوید و بعد از 850 متر به خیابان نماز بروید. تا رسیدن به مقصد در همین راه بمانید. برای رسیدن به رستوران دلفین دو مسیر دیگر نیز پیش رویتان خواهد بود که نزدیک ترین راه برای شما مسیر گفته شده می باشد و 2.5 کیلومتر مسافت دارد و تنها 6 دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. دو مسیر دیگری که می توانید برای خود انتخاب نمایید، از راه های خیابان بهجت فومنی و راه جانبازان می باشد که هر کدام به ترتیب 10 دقیقه و 8 دقیقه طول می کشد تا به این مکان که به عنوان یکی از بهترین رستوران های فومن شناخته می شود برسید.

شماره تماس رستوران دلفین فومن: 34738132-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22731301875106%2C%2049.3250997539612%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”95″ name=”رستوران دلفین”]

#5 رستوران گیل بانو

یکی دیگر از رستوران های فومن که از طرف افراد مختلفی که به آن جا رفته اند امتیاز خوبی گرفته، رستوران گیل بانو می باشد که با فضای زیبای خود معمولا افراد را جذب می کند. این رستوران نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن بوده که دکور چوبی و جذاب این رستوران در کنار کیفیت بالای آن توانسته گردشگران را بعد از تماشای مکان های دیدنی فومن به سمت خود بکشاند. این رستوران در جاده صومعه سرا قرار گرفته و در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا پایان شب آماده خدمت رسانی می باشد. شما می توانید هر غذایی که دوست داشتید در گیل بانو سفارش دهید و در محیط زیبای این رستوران میل نمایید. هم چنین باید اضافه کرد که می توانید از منوی مربوط به بخش کافه نیز هر چه خواستید سفارش دهید. بستنی هایی که در کافه رستوران گیل بانو درست می شوند طعم بسیار خوبی دارند.

آدرس رستوران گیل بانو

شما از طریق سه راه می توانید به رستوران گیل بانو برسید که نزدیک ترین آن ها از راه بلوار علامه طباطبایی است. بدین منظور به سمت بلوار بهشتی رفته و بعد از آن خیابان انتظام را دنبال نمایید. بعد از چند دقیقه به جاده رشت-آستارا به فومن-صومعه سرا وارد شوید و بعد از لوازم یدکی سلیمی به طرف مقصد ادامه دهید. این یک مسیر 3.4 کیلومتری بوده که در صورت نبود ترافیک می توانید 11 دقیقه ای به مقصد خود برسید.

شماره تماس رستوران گیل بانو فومن: 34734620-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.249764338918645%2C%2049.31275029582739%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”96″ name=”رستوران گیل بانو”]

#6 رستوران سرسبز ماندگار

یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا آن را انتخاب کنید، رستوران سرسبز ماندگار می باشد و طعم خوب غذا های این رستوران باعث معروف شدن آن بوده و استفاده از موارد موجود در منوی آن، می تواند طعم غذا های شمالی را برایتان زنده نماید. شما خواهید توانست بعد از تماشای جاذبه های دیدنی فومن همانند روستای فوشه برای صرف وعده ناهار یا شام به این مکان رفته و آن چه نیاز دارید را سفارش دهید. این رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده و می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سرسبز ماندگار

برای رفتن به رستوران سرسبز ماندگار دو راه جاده ماسوله و راه خیابان یادآوران پیش روی شماست که راه جاده ماسوله مسافت کمتری دارد و با پیمودن یک مسیر 3.3 کیلومتری می توانید به مقصد برسید. بدین منظور ابتدا به طرف خیابان یادآوران رفته و بعد از سوپر مارکت حسام به طرف شاهد که در سمت راست شما قرار دارد پیچیده و بعد از عبور از تاج دکور تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. این مسیر بدون ترافیک چهار دقیقه طول می کشد تا به رستوران سرسبز ماندگار که یکی از رستوران های فومن می باشد برسید. این رستوران در جاده فومن-ماسوله قرار گرفته که می توانید از طریق لوکیشن زیر به آن دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس رستوران سرسبز ماندگار فومن: 09117649751

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.21532889378928%2C%2049.26756409780584%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”98″ name=”رستوران سرسبز ماندگار”]

#7 کافه رستوران بزرگ بهزاد

این رستوران که در کیلومتر 5 جاده فومن به ماسوله قرار گرفته، یک رستوران بزرگ و جذاب است که سرویس دهی خوبی دارد و توانسته امتیاز خوبی را از جانب مشتریان دریافت نماید. کیفیت غذا های سرو شده دراین بهترین کافه رستوران فومن خوب بوده و با توجه به قیمت غذا ها می توانید مطمئن باشید که هزینه زیادی از شما دریافت نمی شود. شما می توانید غذا های دریایی و سنتی مختلف را در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های فومن می باشد، سفارش دهید. کافه و رستوران بهزاد در وعده های ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

با وجود این که این مکان یک رستوران بین راهی بوده، ولی کیفیت غذاها مناسب است و رضایت مسافران را در پی داشته است. هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خوردوی شما نیز موجود می باشد و می توانید با خیال راحت ماشین خود را پارک نمایید. انواع خورشت ها، کباب ها و غذا های گیلکی در رستوران بزرگ بهزاد سرو می شود و می توانید تجربه یک غذای خوب محلی را در فضایی آرام داشته باشید.

آدرس کافه رستوران بزرگ بهزاد

برای رسیدن به رستوران بزرگ بهزاد می توانید از دو راه استفاده کنید که بین مسیر جاده ماسوله و راه خیابان یادآوران، اولی چیزی در حدود دو کیلومتر به مقصد نزدیک تر است. بدین منظور ابتدا به طرف خیابان یادآوران رفته و سپس راه جاده ماسوله را در پیش بگیرید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. شما می توانید بعد از طی کردن یک مسیر 12 دقیقه ای و مسافت 4.2 کیلومتری به این بهترین کافه رستوران فومن برسید.

شماره تماس کافه رستوران بزرگ بهزاد فومن: 09390518665

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.209591677672755%2C%2049.23586607408788%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”99″ name=”کافه رستوران بزرگ بهزاد”]

#8 رستوران حاج حسین و پسران

این رستوران هم یکی دیگر از انواع رستوران های فومن شناخته می شود و در میدان ولایت فقیه قرار گرفته و دارای فضای بسیار زیبایی است. سفارش غذا در این رستوران کمی متفاوت از دیگر رستوران هاست بدین گونه که آن چه نیاز دارید را از منو انتخاب کرده و روی کاغذ می نویسید و تحویل گارسون می دهید. ولی هم چنین می توانید غذای خود را به گارسون نیز سفارش دهید. کیفیت غذا ها در رستوران حاج حسین و پسران بسیار خوب بوده و غذا های محلی را که با کیفیت بالایی در این رستوران محلی فومن  درست شده را نیز می توانید سفارش دهید.

اگر قصد دارید به این رستوران بروید حتما از غذا های محلی و خوشمزه موجود سفارش دهید چرا که با وجود قیمت بالایی که دارند، کیفیت خوبی ارائه می دهند و شما را راضی می کنند. اکثر کسانی که به این رستوران رفته اند به کیفیت غذا ها نمره خوبی داده اند. لازم به ذکر است که جو و فضای داخلی رستوران حاج حسین و پسران بسیار عالی بوده و می توانید با خیال راحت با خانواده به آن رفته و در کنار عزیزانتان از امکانات موجود استفاده نمایید. هم چنین باید اضافه کرد که رستوران دو طبقه بوده و شما می توانید هر قسمتی را که خواستید برای صرف غذا انتخاب کنید.

آدرس رستوران حاج حسین و پسران

برای رسیدن به رستوران حاج حسین و پسران دو راه پیش روی شماست و می توانید به صورت پیاده از هر کدام که خواستید استفاده نمایید. یک راه از بلوار کاشانی است و دیگری از خیابان یادآوران. از مسیر اولی زودتر به مقصد خواهید رسید که می توانید ابتدا به طرف خیابان چهار دی رفته و بعد از عبور از پویا کارت به طرف آجیل و خشکبار بلوط پیچیده و سپس از طرف راست از خروجی دوم به طرف میدان ولایت فقیه بروید. بعد از میدان راهتان را به طور مستقیم به سمت بلوار کاشانی ادامه دهید. پس از عبور از ساندویچ توریست که در سمت چپ شما قرار گرفته به این رستوران محلی فومن خود وارد شوید. این یک مسیر 450 متری بوده که تقریبا 10 دقیقه طول خواهد کشید. مسیر یادآوران نیز مسافت 850 متری دارد و می توانید از آن هم استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران حاج حسین و پسران فومن: 34725661-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22172595155754%2C%2049.30507090242423%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”100″ name=”رستوران حاج حسین و پسران”]

#9 رستوران کدخدا

یکی دیگر از رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران کدخدا می باشد و دارای انواع غذا های ایرانی بوده و کیفیت خوبی به مشتریان ارائه می دهد. رستوران کدخدا در خیابان امام خمینی قرار گرفته و شما می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب برای وعده ناهار یا شام به آن مراجعه نمایید. این رستوران هم چنین به دلیل قرار گرفتن در یک بن بست مکان مناسبی است برای پارک کردن خوردوی شما تا در تایمی که در رستوران مشغول صرف غذا هستید، نگران جای پارک ماشین نباشید.

آدرس رستوران کدخدا

برای رسیدن به رستوران کدخدا که یکی از بهترین رستوران های فومن اسست از دو مسیر می توانید استفاده نمایید. یک مسیر از سمت خیابان انتظام بوده و دیگری از خیابان امام که مسیر اولی نزدیک تر می باشد. برای این منظور ابتدا وارد نماز شوید و بعد از آن به سمت بلوار بهشتی بروید. از این بلوار راهی خیابان انتظام شده و تا رسیدن به مقصد همین خیابان را ادامه دهید. این یک مسیر 1.9 کیلومتری بوده که بدون ترافیک در حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران برسید. مسیر خیابان امام نیز 2.1 کیلومتر می باشد که تقریبا 9 دقیقه تا رسیدن به مقصد در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران کدخدا فومن: 09197134143

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22897679994883%2C%2049.31706503763844%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”101″ name=”رستوران کدخدا”]

#10 رستوران فومن

یکی از رستوران هایی که به صورت مدرن طراحی شده و نمای زیبایی دارد، رستوران فومن می باشد. این رستوران برای کسانی که می خواهند در یک محیط گرم و صمیمی در کنار خانواده غذایشان را میل کنند بسیار مناسب بوده و با اتمسفر دلنشین، پرسنل آموزش دیده و مودب و سرویس دهی مناسب آماده خدمت رسانی در طول هفته است. هم چنین باید عنوان کرد که طعم و کیفیت غذا ها نیز بالا بوده و شما می توانید با خیال راحت برای رفتن به رستوران فومن اقدام نمایید.

این رستوران توانسته امتیاز خوبی در بین کسانی که به آن رفتند دریافت نماید که این موضوع می تواند خیال شما را بابت کیفیت رستوران راحت کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های فومن بوده و شما در آن خواهید توانست با یک تجربه خوب از سفارش غذای مورد نظرتان سفرتان را زیبا تر بگذرانید. هم چنین می توانید در یک محیط مناسب خودروی خود را نیز پارک نمایید.

آدرس رستوران فومن

اگر قصد دارید به رستوران فومن بروید می توانید هم با خودرو و هم با پای پیاده برای رسیدن به رستوران فومن اقدام نمایید. اگر می خواهید با خودروی شخصی خود به مقصدتان بروید در صورت نبودن ترافیک یک فاصله 5 دقیقه ای پیش روی شماست. بدین منظور ابتدا وارد خیابان نماز شویدو بعد از آن به سمت بلوار بهشتی رفته و پس از آن فومن را به سمت مقصد خود دنبال نمایید. این یک مسیر 1.8 کیلومتری است که می توانید از آن برای رفتن به رستوران فومن استفاده نمایید. اگر بخواهید پیاده به سمت رستوران فومن بروید یک مسافت 1.5 کیلومتری پیش روی شماست که در حدود 18 الی 20 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران فومن: 09115856793

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22082663971088%2C%2049.323235953586575%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#11 رستوران گیل بیج

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران گیله بیج می باشد. این رستوران در بلوار علامه طباطبایی قرار گرفته و بین مردم خوشنام می باشد. کیفیت غذا های این رستوران در سطح خوبیست و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است. اگر قصد دارید به فومن سفر کنید بهتر است به رستوران گیل بیج نیز سری بزنید و حتما یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوران میل نمایید.

رستوران گیل بیج در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 22 مشغول به کار بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به آنجا مراجعه نمایید. سعی کنید قبل از رسیدن به رستوران حتما با تماس قبلی از تایم دقیق کاری و باز بودن رستوران مطلع شوید چون در ایام کرونا و ماه رمضان و هم چنین در تعطیلات بازه زمانی و زمان کار متفاوت می باشد. تقریبا تمامی غذا های موجود در منوی رستوران کیفیت و طعم خوبی دارند ولی بهتر است در هنگام سفارش غذاهای مورد نظرتان، کوبیده را از دست ندهید.

کارکنان این رستوران بسیار مهمان نواز و مودب بوده و در کارشان تبحر کافی را دارند و هم چنین سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و توانسته رضایت افراد را کسب کند. لازم به ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و شما می توانید در صورت نیاز، ماشینتان را پارک نمایید.

آدرس رستوران گیل بیج

برای رسیدن به رستوران گیل بیج می توانید از مسیر های منختلفی استفاده نمایید که یکی از آن ها راه خیابان شهدا می باشد. بدین منظور باید ابتدا به سمت خیابان یادآوران رفته و کمی بعد به سمت خیابان سردار جنگل و خیابان شهدا برانید. از دادگستری جدید فومن که در سمت راست قرار گرفته عبور نمایید و بعد از رسیدن به کافه سجاد به سمت راست و به سوی بلوار علامه طباطبایی بپیچید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت راه گفته شده 3.2 کیلومتر است و در حدود 10 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران فومن وارد شوید.در هر نقطه از فومن بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به رستوران گیل بیج برسانید.

شماره تماس رستوران گیل بیج فومن: 09356198446

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.23763822453263%2C%2049.31681823187169%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”270″ name=”رستوران گیل بیج”]

#12 رستوران حسینیان

این رستوران در لیست بهترین رستوران های فومن می باشد و در خیابان امام خمینی قرار گرفته است. رستوران حسینیان از کاربران امتیاز متوسطی دریافت کرده. کیفیت غذا های موجود در منو متوسط رو به بالا بوده و توانسته رضایت مشتری ها را کسب نماید. اگر به این رستوران رفتید سعی کنید کباب ترش و چنجه را در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که طعم بی نظیری دارند و کیفیت طبخشان نیز بالا می باشد.

فضای داخلی رستوران چوبی بوده و طراحی جالبی دارد. در محوطه نیز آلاچیق هایی قرار داده شده که می توانید در هر کدام که خواستید برای خوردن غذا بنشینید. در کل از نظر فضا و اتمسفر این رستوران می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که محیط آرام و دلپذیری داشته و کیفیت ها در این رستوران نیز در سطح خوبی قرار دارند. رستوران حسینیان در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی بوده و در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه نمایید.

پرسنل این رستوران مودب بوده و رفتار خوبی با مشتری ها دارند و از این نظر توانسته اند رضایت مشتری ها را به دست آورند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست.

آدرس رستوران حسینیان

پس از رسیدن به فومن می توانید از طریق خیابان انتظام خود را به رستوران حسینیان برسانید که بدین منظور ابتدا باید وارد نماز شده و به سوی بلوار بهشتی بروید. این بلوار را به سوی خیابان انتظام دنبال نمایید و بعد ازرسیدن به فروشگاه ایده آل سیستم فومن به سمت راست و خیابان انتظام بپیچید. از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن که درسمت راست قرار گرفته بگذرید و کمی بعد به طرف خیابان امام برانید. رستوران فومن را با ادامه دادن این خیابان می توانید ببینید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 2.5 کیلومتر دارد و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به یکی از بهترین رستوران های فومن یعنی رستوران حسینیان برسید. اگر مایل به استفاده از مسیر دیگری بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر بدین منظور اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران حسینیان فومن: 09111325109

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.23230796090945%2C%2049.3182569791108%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”271″ name=”رستوران حسینیان”]

#13 رستوران منوری

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا از آن استفاده نمایید، رستوران منوری می باشد که در خیابان کمربندی کارگر قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا مسافران بیشتری را جذب نماید. کیفیت غذا های این رستوران متوسط بوده و عده ای از مراجعین از غذا ها راضی بوده و عده ای دیگر خیر. به همین دلیل امتیاز دریافتی از کیفیت غذا ها نیز متوسط می باشد.

اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است میرزا قاسمی را نیز در بین سفارشات خود قرار دهید. برخورد پرسنل در سطح قابل قبولی قرار دارد و سرویس دهی نیز امتیاز متوسطی دریافت نموده است. رستوران منوری از ساعت 10 صبح تا 12 شب در همه روز های هفته باز بوده و افراد در بازه زمانی گفته شده می توانند به این رستوران مراجعه نمایند. البته بهتر است قبل از مراجعه به رستوران با تماس قبلی از تایم دقیق کاری و باز یا بسته بودن رستوران مطلع شوید چون در ایام کرونا و ماه رمضان ساعت ها کمی تغییر کرده اند.

نمای بیرونی رستوران و طراحی داخلی نیز ساده می باشد، هم چنین از لحاظ بهداشت و تمیزی رستوران فومن در سطخ خوبی قرار دارد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن ماشین موجود است و شما می توانید بدون نگرانی خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس رستوران منوری

یکی از راه های رسیدن به رستوران منوری راه خیابان نماز می باشد که بدون ترافیک می توانید 6 دقیقه ای به آن برسید. باید ابتدا از نماز به سمت بلوار بهشتی رفته و سپس در خیابان نماز برانید. پس از رسیدن به رستوران سفره سبز به راست پیچیده و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت این راه 2.6 کیلومتر بوده که البته راه های دیگری نیز برای رسیدن به رستوران فومن پیش رویتان قرار دارد. یک لوکیش از مقصد برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به راحتی خود را به یکی از بهترین رستوران های فومن یعنی رستوران منوری برسانید.

شماره تماس رستوران منوری فومن: 34731684-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22760826847017%2C%2049.325433328838955%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”272″ name=”رستوران منوری”]

#14 رستوران سنتی علی فومنی

این رستوران نیز یکی دیگر از رستوران فومن بوده که می توانید به عنوان مکانی برای صرف کردن غذای مورد نظرتان از آن استفاده نمایید. رستوران سنتی علی فومنی در خیابان فومن-رشت قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی به مراکزی مثل هتل کوثر و کافه طلوع نزدیک می باشد. چند نمونه از رستوران های دیگری که در این مقاله نیز به آن ها اشاره کردیم همانند رستوران گیل بیج یا رستوران دلفین نیز به این مکان نزدیک هستند و از این نظر می توان گفت نوعی رقابت بین آن ها شکل گرفته است.

البته امتیازی که این رستوران ها از افراد دریافت کرده اند مثل هم نیست ولی در سفرتان به این شهر می توانید از هر کدام از این رستوران ها که خواستید استفاده نمایید. کیفیت غذا های این رستوران سنتی فومن متوسط بوده و رضایت کاربران از این رستوران در سطح قابل قبولی قرار دارد. رستوران فومن در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز بوده و پرسنل خوش برخورد آن در این بازه زمانی آماده خدمت گزاری می باشند.

آدرس رستوران سنتی علی فومنی

برای رسیدن به این رستوران بعد از ورود به فومن می توانید از مسیر خیابان نماز استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به خیابان نماز وارد شده و سپس به بلوار بهشتی بروید. در خیابان نماز برانید و بعد از رسیدن به امین کبابی کمی به راست پیچیده تا به کلوچه سنتی فومن تک برسید. بعد از عبور از این مکان به مقصدتان که در سمت راست شما واقع شده، خواهید رسید. فراموش نکنید یکی لوکیشن از این رستوران سنتی فومن برایتان قرار داده ایم تا در هر نقطه از فومن بودید بتوانید راهتان را به سمت این رستوران بیابید.

شماره تماس رستوران سنتی علی فومنی: 34720434-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.233838551027496%2C%2049.321147034500896%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#15 فست فود توریست

برای میل کردن یک غذای غیر سنتی می توانید به فست فودهای فومن مراجعه کنید که فست فود توریست یکی از بهترین ها می باشد. این فست فود فومن توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت کیفیت غذاهای این فست فودی بالاست. این فست فود که با نام ساندویچ توریست نیز معرفی می شود دارای محیط داخلی زیبا و آرامی بوده و می توانید غذای مورد نظرتان را میل نمایید. سرویس دهی در این بهترین فست فود فومن با سرعت خوبی انجام می شود و کارکنان خوش برخورد می باشند. ساندویچ توریست در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23:45 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل از ساعت دقیق باز بودن این فست فودی اطمینان حاصل کنید.

آدرس فست فود توریست

از آن جا که این فست فود فومن در کنار میدان ولایت فقیه قرار گرفته می توانید ابتدا خود را به بلوار کاشانی برسانید. در جت شرق این بلوار برانید و بعد از رسیدن به میدان می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید. اگر تمایل داشتید می توانید با روشن کردن اینترنت و لوکیشن گوشی خود از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید تا به آسانی به بهترین فست فود فومن برسید.

شماره تماس فست فود توریست فومن: 09111386129

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22169205822969%2C%2049.3072936273211%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”863″ name=”فست فود توریست”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی فومن کدام موارد هستند؟

رستوران های پارس، نمونه جوجه محلی، حاج حسین و علی فومنی از بهترین رستوران های سنتی فومن هستند.

معروف ترین رستوران های فومن کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران های نمونه جوجه محلی، گیل بانو، حاج حسین و پسران، گیل بیج، حسینیان و پارس از معروف ترین ها می باشند.

بهترین کافه رستوران فومن کدام مورد می باشد؟

کافه رستوران بزرگ بهزاد.

خوش طعم ترین غذاهای فست فود در کدام رستوران قابل سفارش می باشد؟

فست فود و ساندویچ توریست.

[html_block id=”69555″]