رستوران های سوادکوه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

سوادکوه منطقه ای سرسبز، مرتفع و خوش آب و ها در جنوب شرق استان مازندران است که در جاده فیروزکوه قرار دارد. با اینکه سوادکوه تنها یک منطقه بین راهی برای گردشگران بوده و افراد بسیاری از این منطقه عبور می کنند تا به شهرهای شمالی کشور برسند، گردشگران و بخصوص طبیعت گردان بسیاری هم هستند که سوادکوه را به عنوان مقصد گردشگری و طبیعت گردی خود انتخاب کرده اند. در سوادکوه اما، رستوران های بسیار خوبی وجود دارد که جای دارد آن ها را در میان بهترین رستوران های سوادکوه قرار دهیم. با اینکه اکثر مردم تصور می کنند رستوران های بین راهی کیفیت چندانی ندارند، اما با معرفی بهترین رستوران های سوادکوه میخواهیم رستوران هایی را معرفی کنیم که با رستوران های بین راهی و تصور مردم کاملاً متفاوت هستند.

#1 رستوران ارفع کوه

یکی از بهترین رستوران های سوادکوه که توانسته میان بسیاری از افراد و بخصوص رستورانگردها به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، رستوران ارفع کوه است. در گذشته، رستورانی با نام چاپارخانه در جاده فیروزکوه و منطقه سوادکوه وجود داشت که بخاطر غذاهای باکیفیت و لذیذ به همراه برخورداری از محیطی دلنشین و بکر، یکی از بهترین رستوران های سوادکوه بود و رستوران ارفع کوه درواقع همان رستوران چاپارخانه سابق است که با تغییر مدیریت، هم موقعیت رستوران را تغییر داده و هم نامش را اما این تغییر مدیریت باعث افزایش کیفیت رستوران از جمله محیطی زیبا، غذاهای باکیفیت و سرویس دهی مطلوب شده و امروزه بخصوص برای روزهای آخر هفته و تعطیلات که جاده شلوغ می شود، به یکی از شلوغ ترین رستوران های سوادکوه تبدیل خواهد شد.

رستوران ارفع کوه محیطی ساده و در عین حال شیکی دارد و از نظر رستوران گردها، خدمات سرویس دهی در این رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه می شود اما از آنجایی که رستوران ارفع کوه یکی از رستوران های محبوب سوادکوه به شمار می رود، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، مشتریان بسیاری خواهد داشت و در این ایام، از نظر مشتریان کمی از کیفیت خدمات سرویس دهی رستوران بخاطر شلوغی زیاد کاسته می شود. رستوران ارفع کوه تنها انواع غذاهای ایرانی و کباب ها را برای مشتریانش سرو می کند. برخلاف اکثر رستوران های به اصطلاح بین راهی که کیفیت به مراتب پایینی دارند، رستوران ارفع کوه غذاهای باکیفیتی را سرو می کند که از مواد اولیه باکیفیتی هم تهیه شده اند. در کنار کباب، غذاهایی همچون دیزی، تهچین مرغابی، مرغ بریان، اکبرجوجه، ماهی و غیره هم در این رستوران قابل سفارش است.

بطور کلی، اگر میخواهید به سوادکوه سفر کنید و در میان رستوران های بین راهی به دنبال رستوران باکیفیت و خوش قیمت هستید، رستوران ارفع کوه را از دست ندهید. همچنین این نکته را هم بدانید رستوران ارفع کوه از ساعت 7 صبح آماده پذیرایی از مشتریانش بوده و برای صبحانه هم منوی اختصاصی شامل انواع تخم مرغ ها و غذاهای ایرانی هستند.

آدرس رستوران ارفع کوه

برای دسترسی به رستوران ارفع کوه، از شهر فیرزوکوه وارد جاده قائمشهر شوید و بعد از طی کردن مسیری 45 کیلومتری، در مقابل پایگاه هلال احمر رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران ارفع کوه: 09113536591

ساعت کاری رستوران ارفع کوه: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.9789306%2C53.0259365%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”639″ name=”رستوران ارفع کوه سوادکوه”]

#2 رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

رستوران ماه و ماهی شیرگاه از جمله رستوران های محبوبی است که در جاده قرار ندارد و برای دسرتسی به رستوران، گردشگران می بایست مسیری را از دل طبیعت عبور کنند تا به رستوران برسند. رستوران ماه و ماهی لفور در مجاورت بابلرود قرار دارد و از طرفی، از جمله رستوران هایی است که دارای آلاچیق بوده و خوردن غذاهای ایرانی در کنار رودخانه به همراه چشم انداز سرسبز بسیار لذت بخش خواهد بود. رستوران ماه و ماهی در مجتمع مسکونی و تفریحی قرار دارد و افرادی که میخواهند در این مجتمع اقامت داشته باشند، غذاهای رستوران با تخفیف برای آن ها سرو خواهد شد.

بخاطر فاصله رستوران، کمتر گردشگری به رستوران ماه و ماهی مراجعه می کنند اما بخاطر کیفیت بالای غذاها و محیط دوست داشتنی که دارد، تبلیغات مشتریان باعث شده روز به روز تعداد مشتریان رستوران افزایش پیدا کند. رستوران ماه و ماهی غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند. غذاها توسط سرآشپزان مجرب سرو می شود و در کنار آن، قیمت های بسیار خوبی هم دارند.

آدرس رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

برای دسترسی به رستوران ماه و ماهی ابتدا باید به مجتمع تفریحی و مسکونی ماه و ماهی در لفور برسید. ابتدا به شهر شیرگاه برسید و در غرب شهر وارد جاده گنگ افروز شوید تا در روستای گاوانکلا وارد جاده رود لفور شده و در انتها، بعد از اینکه از روی پل بابلرود عبور کردید به مجموعه تفریحی و مسکونی ماه و ماهی برسید. بطور کلی، مسیر طولانی و سرسبزی را می بایست در میان جنگل های سوادکوه طی کرد تا به این رستوران رسید اما قرار گیری در کنار رود، چشم انداز زیبا و همچنین سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت ارزش طی کردن این مسیر را دارد.

شماره تماس رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه: 42485323-011

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2507009%2C52.7888426%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

#3 رستوران نهالستان سوادکوه

رستوران نهالستان یکی از معروف ترین رستوران های سوادکوه است که به واسطه سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، جزء شلوغ ترین رستوران های منطقه هم به شمار می رود. رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و سمت رودخانه قرار دارد و مشتریانی که به رستوران مراجعه می کنند، از چشم انداز زیبا و سرسبزی هم برخوردار می شوند. رستوران نهالستان سوادکوه ظرفیت مناسبی دارد و در روزهای آخر هفته، تمام میزهای رستورران اشغال می شود. همچنین برای اینکه مشتریان از چشم انداز زیبای کوه ها به خوبی بهرمند شوند، دیوار جنوبی رستوران تماماً شیشه ای است. رستوران محیط زیبا و دوست داشتنی دارد اما چیزی که باعث محبوبیت رستوران شده، محیطش نیست بلکه کیفیت بالای غذاهایش است.

رستوران نهالستان از نظر غذا، مفهوم رستوران های بین راهی را جابجا کرده و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی را در این رستوران پیدا می کنید. در منوی رستوران، غذاهای گوشتی مشاهده می شود که شامل کباب ها و جوجه ها، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو، اکبرجوجه و غیره هستند. اما برخلاف اکثر رستوران های بین راهی، قیمت غذاهای رستوران نهالستان کمی بیشتر از سایر رستوران های سوادکوه است اما در صورتیکه به دنبال کیفیت بالای غذا هستید، این رستوران را از دست ندهید.

آدرس رستوران نهالستان سوادکوه

رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و ابتدای ورودی شیرگاه قرار دارد. برای دسترسی به رستوران در صورتیکه از جاده فیروزکوه وارد شیرگاه می شوید، ابتدا به پلیس راه شیرگاه برسید و مسیر را دور زده و مجدد وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید تا پس از طی کردن مسیری 2 کیلومتری، رستوران را در سمت راست جاده و نزدیک به بابلرود مشاهده کنید. لازم به ذکر است در مقابل رستوران فضای پارکینگ قابل توجهی وجود دارد اما بخاطر قرارگیری رستوران های دیگر در مج

شماره تماس رستوران نهالستان سوادکوه: 09113234800

ساعت کاری رستوران نهالستان سوادکوه: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2815862%2C52.8861853%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”643″ name=”رستوران نهالستان سوادکوه”]

#4 رستوران دلنوازان سوادکوه

از دیگر بهترین رستوران های سوادکوه، رستوران دلنوازان را می توانیم معرفی کنیم که در جنوب شهر شیرگاه قرار دارد. رستوران دلنوازان است. اگر رستورران دلنوازان را به عنوان بهترین رستوران سوادکوه برای رستوران گردی انتخاب کرده اید، جاهای مختلفی را برای نشستن می توانید انتخاب کنید. در بیرون رستوران و مقابل ورودی هم تخت برای نشستن وجود دارد و و هم میز و صندلی که از تنه درخت ساخته شده اند. وقتی هم که به داخل رستوران می روید، در کنار دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی که رستوران دلنوازان دارد تا محیطی دلنشین را ارائه دهد، هم میز و صندلی چوبی وجود دارد و هم صندلی های مبلی و اگر تعدادتان زیاد است، می توانید از آن ها استفاده کنید.

همانند سایر رستوران های شهر سوادکوه، در این رستوران هم تنها غذاهای ایرانی را می توانید سفارش دهید اما برای اینکه رستوران دلنوازان بتواند جایگاه بالایی را در میان رستوران های سوادکوه داشته باشد، غذاهای باکیفیت و خوش قیمتی را سرو می کند.

آدرس رستوران دلنوازان سوادکوه

رستوران دلنوازان در مجاورت رستوران نهالستان سوادکوه قرار دارد. برای دسترسی به رستوران، می بایست همانند رستوران نهالستان، در صورتیکه از جاده فیروزکوه به سمت شیرگاه می روید، به پلیس راه شیرگاه بروید و دور بزنید تا مجدد وارد جاده فیورزکوه شوید. بعد از طی کردن مسیری 2 کیلومتری، ابتدا به رستوران نهالستان و سپس به رستوران دلنوازان خواهید رسید. همانند رستوران های دیگر، گردشگرانی که میخواهند به رستوران دلنوازان مراجعه کنند با فضای پارک بزرگی در مقابل رستوران روبرو خواهند شد.

شماره تماس رستوران دلنوازان سوادکوه: 09393569350

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28140182253312%2C52.886552184242504%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”641″ name=”رستوران دلنوازان سوادکوه”]

#5 رستوران نغمه چم چم سوادکوه

رستوران نغمه چم از دیگر رستوران های خوب و دوست داشتنی سوادکوه است و مشتریان از این جهت فهمیدند رستوران نغمه چم رستوران خوبی است که مشاهده کردند راننده وسایل نقلیه سنگین، وسیله نقلیه خود را در مقابل رستوران پارک کرده و در رستوران حضور دارند. اگر نمیدانید، این نکته را همیشه به یاد داشته باشید هر رستورانی که در مقابلش، کامیون های زیادی وجود داشت، قطعاً آن رستوران یکی از بهترین رستوران های منطقه است چراکه راننده کامیون ها بهترین رستوران های مناطق مختلف را میشناسند و نمی خواهند به رستورانی با کیفیت پایین مراجعه کنند.

رستوران نغمه چم چم سوادکوه رستورانی نسبتاً کوچک است که در منطقه ای سرسبز و مراتفع واقع شده و چشم انداز بی نظیری هم از طبیعت سرسبز اطراف خواهید داشت. اگر هم در فصل بهار یا پاییز به رستوران مراجعه کنید، با کوه هایی مواجه می شوید که در مه پنهان شده اند. در بیرون رستوران، تعدادی آلاچیق وجود دارد تا در صورتیکه میخواهید در فضای دلنشین بیرون از رستوران بنشینید، سقف هم داشته باشد. در داخل رستوران هم با محیطی عادی و فاقد هرگونه دکوراسیون آنچنانی روبرو می شویم اما ساده و در عین حال، شیک و مطلوب است. هنگام ورود، از شما به خوبی استقبال می کنند و بعد از اینکه نشستید، برای شما منوی غذایی رستوران را آورده و قبل از اینکه غذا برای شما سرو شود می توانید پیش غذاهای مختلف نظیر ماست، پیاز، زیتون پرورده و غیره را سفارش دهید.

در منوی رستوران کباب، جوجه، اکبرجوجه، زرشک پلو، میرزاقاسمی و غیره مشاهده می شود و با اینکه منوی غذایی رستوران تنها به چند غذای ایرانی و محلی محدود شده اما کیفیت بالایی دارد و اکثر مشتریان رستوران، از کیفیت غذاها و هزینه پرداختی نسبت به حجم، محیط، سرویس دهی و غیره راضی بوده اند.

آدرس رستوران نغمه چم چم سوادکوه

رستوران نغمه چم چم مابین شهرهای بزرگ دوآب و پل سفید واقع شده و در جنوب منطقه شورمست قرار دارد. اگر میخواهید از رستوران بازدید کنید یا وعده غذایی را در این رستوران میل کنید، ابتدا وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید تا در فاصله 5 کیلومتری پل سفید و مقابل پمپ گاز، رستوران را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر وارد منطقه شورمست شدید، از برخی جاهای دیدنی معروف منطقه شامل دریاچه شورمست، روستای حاجی کلا، چشمه بزلا و غیره هم بازدید کنید.

شماره تماس رستوران نغمه چم چم سوادکوه: 09119256781

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.0754043%2C53.0716514%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران نغمه چم چم سوادکوه

#6 کافه فانوس زیرآب

یکی از خاص ترین و جذاب ترینت کافه هایی که در سوادکوه وجود دارد، کافه فانوس است. نه بخاطر اینکه منوی غذایی و نوشیدنی متنوع و خاصی دارد بلکه بخاطر محیط رستوران است که در دل طبیعت واقع شده است. اگر به دنبال کافه ای در منطقه دلنشین هستید تا از طبیعت سرسبز و دوست داشتنی سوادکوه نهایت لذت را برده و چند ساعتی در آرامش باشید، این کافه را به هیچ عنوان از دست ندهید. کافه فانوس کافه ای کوچک و به صورت کلبه چوبی است که در داخلش، دکوراسیون زیبا و تزئینات دوست داشتنی وجود دارد.

کافه فانوس از جمله معروف ترین کافه های سوادکوه است که در منطقه زیراب قرار دارد. با اینکه در هر موقعی از سال به کافه فانوس مراجعه کنید بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است اما اکثر مشتریان کافه در روزها سرد و بارانی به کافه مراجعه می کنند تا لذت نوشیدن یک فنجای چای و قهوه در هوای سرد و بارانی آن هم در طبیعت زیبا و سرسبز دوچندان شود.

آدرس کافه فانوس زیرآب

گردشگرانی که در جاده فیروزکوه به سمت قائمشهر هستند، هنگامی که به شهر زیراب رسیدید زمانی که به میدان زیراب نزدیک شدید، طی کردن مسیری 6 کیلومتری را آغاز کنید تا به دور بگردان رسیده و وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید. بعد از 7 کیلومتر، مسیری را در سمت راست مشاهده می کنید که تابلوی کافه فانوس در آنجا قرار داده شده و در انتهای مسیر، به کافه خواهید رسید. لازم به ذکر است در روزهای سرد و بارانی ممکن است برخی از جاهای مسیر، گلی شده باشد لذا در صورتیکه با خودروی عادی میخواهید به کافه مراجعه کنید، احتیاط کنید.

شماره تماس کافه فانوس زیراب: 42410039-011

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.1943068%2C52.9261536%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”642″ name=”کافه فانوس سوادکوه”]

#7 رستوران بابا سید پل سفید

رستوران بابا سید رستورانی معروف در پل سفید است و اهالی پل سفید هم برای رستوران گردی به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران بابا سیدد در شمال پل سفید قرار دارد و بخاطر شلوغی دائمی آن، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه اکثر گردشگران، با مشاهده شلوغی رستوران با خود تصور می کنند رستوران بابا سید قطعاً رستوران باکیفیتی است و آن ها هم به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران بابا سید پل سفید از بهترین رستوران هایی است که در این منطقه پیدا می شود و غذاهای لذیذو باکیفیتی را برای مشتریانش سرو می کند. همچنین در کنار انواع غذاهای ایرانی و محلی، رستوران محیط زیبا و شکیلی هم دارد تا مشتریانش در فضایی دنج، غذاهای لذیذی را میل کنند.

اگر شما هم در روزهای آخر هفته و تعطیلات میخواستید به رستوران بابا سید مراجعه کنید، ممکن است بخاطر محبوبیت بالا و شلوغی، خودروی خود را در فاصله دورتری از رستوران پارک کنید. بطور کلی طبق نظر مشتریان و رستوران گردها، رستوران بابا سید غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در کنار آن، قیمت های خوبی داشته و رستوران هم خدمات سرویس دهی مطلوبی دارد.

آدرس رستوران بابا سید پل سفید

رستورران بابا سید پل سفید در شمال پل سفید قرار دارد و کافیست پل سفید را به سمت بالا زیرآب ترک کنید تا قبل از منطقه بالا زیرآب، رستوران را مشاهده کنید.

[widgetkit id=”640″ name=”رستوران باباسید سوادکوه”]

رزرو ویلا در سوادکوه

به جرأت می توان گفت سوادکوه از زیباترین و سرسبزترین شهرهای استان مازندران است که باید تجربه طبیعت گردی و لذت بردن از طبیعت بکر اینجا را داشت. سوادکوه منطقه بزرگی است و از شهرها و روستاهای مختلفی تشکیل شده. برای اجاره ویلا در سوادکوه گردشگران اگر میخواهند در شهرهای اصلی و نزدیک به جاده اقامت داشته باشند تا به مراکز خدماتی نزدیک تر باشند، جاهایی همچون پل سفید، زیراب، شیرگاه و غیره جاهای مناسبی هستند اما لذت اقامت در کلبه های چوبی و سوئیت های نقلی وسط جنگل های سوادکوه چیز دیگری است.

سوالات متداول

رستوران های با ویو طبیعت سوادکوه کدام ها هستند؟

رستوران های ماه و ماهی لفور شیرگاه، نهالستان و نغمه چم چم سوادکوه

رستوران های قیمت مناسب سوادکوه کدام ها هستند؟

رستوران های باباسید پل سفید، دلنوازان، نهالستان و ماه و ماهی لفور شیرگاه

رستوران کنار رودخانه در سوادکوه کجاست؟

رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه در مجتمع تفریحی و مسکونی ماه و ماهی لفور

کافه های سوادکوه کدام ها هستند؟

کافه فانوس در زیراب معروف ترین کافه سوادکوه است.