بهترین رستوران های انزلی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهرستان انزلی یکی از مناطق گردشگری استان گیلان می باشد که همه ساله عده زیادی از توریست ها برای مقصد سفر خود این منطقه را انتخاب می کنند. اگر قصد دارید به این ناحیه سفر کنید بهتر است علاوه بر جاذبه های گردشگری موجود، اطلاعات لازم درباره مراکز خرید و رستوران های انزلی نیز داشته باشید. در این مقاله به سراغ بهترین رستوران ها رفتیم تا هر چه بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنیم.

رستوران هیراد

می توان گفت یکی از زیبا ترین رستوران های انزلی رستوران هیراد بوده که با قرار گیری در کنار دریا و نمای بیرونی و داخلی جذاب خود توانسته گردشگران بسیاری را جذب نماید. این رستوران ساحلی شبیه به کشتی ساخته شده و بار کافیشاپ آن منظره ای رویایی را نشان می دهد. فضای داخلی با دکور ساده و سالنی شیشه ای نیز مناسب برای کسانی بوده که می خواهند لحظات زیبایی را تجربه نمایند. تنوع غذا ها و نوشیدنی ها در رستوران ساحلی هیراد بسیار بالاست تا جایی که هر چه بخواهید در منوی رستوران وجود دارد. این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید فست فود، دسر، سالاد، غذا های ایرانی، غذا های محلی، غذا های دریایی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سفارش دهید.

قیمت موارد مختلفی که در منو وجود دارد نسبت به کیفیت آن ها مناسب بوده و می توانید هر چه خواستید با خیال راحت تهیه نمایید. امکان رزرو و برگزاری مراسماتی مثل جشن تولد نیز در رستوران هیراد وجود دارد. پرسنل آموزش دیده و مودب هستند و جو رستوران امتیاز بالایی از طرف افرادی که به آن رفته اند دریافت کرده. اگر قصد دارید به انزلی سفر کنید حتما به رستوران هیراد رفته و از تمامی امکانات و فضا لذت ببرید و یک تجربه ناب برای خود بسازید. این رستوران یک سایت با همین نام نیز دارد که برای سفارش غذا می توانید به آن رجوع کنید.

آدرس رستوران هیراد

برای رسیدن به رستوران ساحلی هیراد کافیست ابتدا به سمت کوچه تخته کار بروید و بعد به طرف خیابان طالقانی حرکت نمایید. بعد از ورود به جاده رشت-بندر انزلی به سمت بلوار فاتحی در حسن رود برانید. این بلوار را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت این مسیر معادل 21.4 کیلومتر در حدود 28 دقیقه بدون ترافیک می باشد و هم چنین رستوران در منطقه آزاد بندر انزلی قرار گرفته است.

شماره تماس رستوران هیراد انزلی: 09387199900

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.456228898603925%2C%2049.67104589053042%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”131″ name=”رستوران هیراد”]

رستوران بارکاز

یکی از بهترین رستوران های انزلی که در بلوار سردار اکبر صیاد بورانی واقع شده، رستوران بارکاز می باشد. غذا های این رستوران دارای کیفیت بالایی بوده و در کنار قیمت مناسب باعث شده تا بارکاز بین مسافران به شهرت برسد. هم چنین سرویس دهی و فضای داخلی رستوران مناسب بوده و محیطی عالی برای شماست تا با خانواده و عزیزانتان برای صرف غذا به آن جا بروید. یکی از زیبایی های رستوران ویوی رو به دریاست که همین موضوع به جذابیت آن افزوده. اگر به رستوران بارکاز رفتید پاستا آلفردوی موجود در منو را سفارش دهید چرا که یکی از خوشمزه ترین ها می باشد. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 7 صبح تا 12 شب در وعده های صبحانه، ناهار و شام سرویس دهی دارد. رستوران بارکاز یک بخش به عنوان کافیشاپ نیز دارد که می توانید هر آن چه نیاز دارید از منوی مرتبط با این بخش سفارش دهید.

آدرس رستوران بارکاز

رستوران باکاراز انزلی کجاست و برای رسیدن به آن از چه مسیری باید استفاده کرد؟ برای رسیدن به رستوران بارکاز می توانید از دو راه به آن بروید. یک از این مسیر ها از راه بلوار سردار اکبر صیاد بورانی بوده و دیگری از بلوار آیت الله نجفی که مسیر اولی نزدیک تر می باشد. بدین منظور ابتدا به کوچه شهید تخته کار وارد شده و به طرف خیابان آذربایجان بروید. در بلوار سردار اکبر صیاد بورانی ادامه دهید و تا رسیدن به مقصد که در سمت چپ شما واقع شده در همین مسیر بمانید. این راه مسافتی معادل 3.4 کیلومتر دارد و تقریبا 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران بارکاز برسید.

شماره تماس رستوران بارکاز انزلی: 44434316-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.47275571993559%2C%2049.499944823151694%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”132″ name=”رستوران بارکاز”]

رستوران صدف

یکی دیگر از رستوران های انزلی که در کنار پارک پاسداران قرار گرفته، رستوران صدف می باشد. این رستوران ساحلی دارای کیفیت غذای بالایی بوده و در مقایسه با قیمت ها بسیار مناسب است. فضای داخلی رستوران تمیز و بزرگ بوده و رفتار پرسنل مناسب می باشد. یکی از مواردی که باعث شده تا مسافران به این رستوران بروند، موقعیت جغرافیایی رستوران بوده و به دلیل قرار گیری در کنار ساحل فرار، مکان مناسبی برای پیاده روی می باشد. جو رستوران ساحلی صدف مورد پسند بسیاری از افرادی است که به این رستوران می روند. رستوران صدف با مدیریت پور سعادت بوده و اگر شما هم قصد رفتن به این مکان را دارید حتما از کباب کوبیده و میرزا قاسمی آن سفارش دهید. لازم به ذکر است که رستوران در وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام و نوشیدنی سرویس دهی دارد.

آدرس رستوران صدف

اگر قصد دارید برای صرف غذا به رستوران ساحلی صدف بروید کافیست بعد از ورود به انزلی به طرف کوچه شهید تخته کار رفته و به سوی خیابان طالقانی حرکت کنید. وارد سی متری به طرف خابان پاسداران شوید و با ادامه دادن همین مسیر به مقصد برسید. این یک راه 3.3 کیلومتری بوده که در حدود 13 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران برسید. هم چنین می توانید از مسیر نواب صفوی نیز به مقصد برسید که در این صورت مسافت 5 کیلومتری مقابل شماست و در حدود 15 دقیقه بدون ترافیک تا رستوران راه پیش روی شماست.

شماره تماس رستوران صدف انزلی: 44551070-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.48094697951811%2C%2049.45015187121924%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”133″ name=”رستوران صدف”]

رستوران کوبار

یکی دیگر از بهترین رستوران های انزلی که محیط زیبا و فضای دلپذیری دارد، کافه رستوران کوبار می باشد. این مکان به دلیل داشتن فضای داخلی و بیرونی و ویوی رو به رودخانه در کنار ساختمان های رنگی موجود، بین مسافران معروف شده است. این رستوران در وعده صبحانه، میان وعده، ناهار، شام و نوشیدنی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب سرویس دهی دارد. اگر به دنبال جایی در انزلی می گردید که هم غذا و نوشیدنی های مختلف داشته باشد و هم فضای دلپذیر، کافه رستوران کوبار یکی از بهترین گزینه ها برای شما بوده که در آن می توانید غذا های ایتالیایی نیز سفارش دهید.

لازم به ذکر است قیمت ها کمی نسبت به کیفیت بالاتر است ولی هر کس که به این کافه رستوران رفته رضایت داشته. هم چنین رفتار پرسنل رستوران بسیار خوب و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی قرار گرفته. رستوران کوبار به دلیل نزدیکی با برخی جاذبه های گردشگری انزلی باعث شده تا کسانی که برای دیدن این جاذبه ها به انزلی سفر کرده اند به منظور صرف وعده غذایی مورد نظرشان به کافه رستوران کوبار بروند.

آدرس کافه رستوران کوبار

برای رسیدن به کافه رستوران کوبار ابتدا به سمت غرب و کوچه شهید تخته کار رفته و بعد از عبور از مشاور املاک مولایی به طرف خیابان طالقانی بپیچید. پس از رسیدن به میدان از خروجی دوم به سمت پل غازیان رفته و بعد از گذشتن از کشتی سازی تمجیدی به راه خود در این مسیر ادامه دهید تا به رستوران بروید. این راه مسافتی معادل 2.9 کیلومتر دارد و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد که نرسیده به اسکله تفریحی ترنم می باشد برسید.

شماره تماس کافه رستوران کوبار انزلی: 44511768-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.470518413476256%2C%2049.454461214674375%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”134″ name=”رستوران کوبار”]

رستوران دریاکده

رستوران دریاکرده در جاده انزلی به رشت واقع شده و همانند رستوران هیراد معمولا شلوغ می باشد. کیفیت غذا ها به نسبت قیمت خوب بوده و پرسنل نیز بسیار عالی هستند. این رستوران در وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده خدمت رسانی است و شما می توانید برای سفارش غذا های معروف آن همانند باقالی قاتوق، جوجه ترش، ماهی قزل و میرزا قاسمی اقدام نمایید. فضای داخلی رستوران بسیار تمیز بوده و رنگ دیوار ها آرامش خوبی به افراد می دهد. اگر می خواهید به یک مکان خوب با خانواده یا دوستانتان بروید، رستوران دریاکده که یکی از بهترین رستوران های انزلی است، گزینه خوبی می باشد.

هم چنین نور گیری رستوران نیز بسیار مناسب بوده و می توانید از پنجره های موجود بیرون را نیز تماشا نمایید. هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خوردو وجود دارد و می توانید از آن استفاده نمایید. فاصله رستوران تا ساحل انزلی تنها 6 دقیقه با ماشین بوده که پیاده با طی کردن مسیری 1.8 کیلومتری در حدود 22 دقیقه بعد به ساحل می رسید. می توان گفت یکی از دلایل مشهور شدن این رستوران نزدیکی آن به ساحل می باشد.

آدرس رستوران دریاکده

برای رسیدن به رستوران دریاکده می توانید از مسیر رشت-بندر انزلی که مسافتی معادل 6.9 کیلومتر دارد استفاده نمایید. بدین منظور به طرف کوچه شهید تخته کار رفته و بعد به سمت خیابان طالقانی بپیچید. بعد از رسیدن به میدان از خروجی اول به طرف مسیر 49 رفته و با دنبال کردن همین راه به جاده رشت-بندر انزلی وارد شوید و تا رسیدن به مقصد در همین راه بمانید. طی کردن این مسیر تقریبا 12 دقیقه بدون ترافیک می باشد. هم چنین برای رسیدن به رستوران دریاکده راهی دیگر از بلوار سردار اکبر صیاد بورانی که مسافتی در حدود 8.4 کیلومتر دارد نیز پیش رویتان است.

شماره تماس رستوران دریاکده انزلی: 44423009-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46289533309072%2C%2049.55014472976568%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”135″ name=”رستوران دریاکده”]

رستوران لوتکاچی

یکی دیگر از رستوران های انزلی که در محله ناسیونال قرار گرفته، رستوران لوتکاچی می باشد. این مکان با یک دکور زیبا و مدرن همراه با غذا های لذیذ و با کیفیت از بهترین ها بوده و بسیار مناسب برای صرف غذا می باشد. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده خدمت رسانی است و شما می توانید با تماشای ویوی زیبای جلوی رستوران برای رفتن به آن اقدام نمایید. رستوران لوتکاچی دارای یک کافیشاپ بوده که بر روی آب قرار دارد و می تواند انواع نوشیدنی ها را برایتان سرو نماید. این رستوران در سال 1399 افتتاح گشت و دارای یک سایت به همین نام نیز می باشد.

آدرس رستوران لوتکاچی

برای رسیدن به رستوران لوتکاچی دو مسیر پیش روی شماست و می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. یکی از آن ها از مسیر 49 و دیگری از خیابان متروپل می باشد. مسیر اول نزدیک تر بوده و مسافتی معادل 2.6 کیلومتر تا رسیدن به مقصد پیش روی شماست. بدین منظور ابتدا به سمت کوچه شهید تخته کار رفته و بعد از تقریبا 180 متر به طرف خیابان طالقانی بپیچید. وقتی به میدان رسیدید از خروجی دوم به طرف پل غازیان بروید و تا رسیدن به رستوران لوتکاچی در همین راه بمانید. این مسیر در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول خواهد کشید. مسیر خیابان متروپل 3.5 کیلومتر در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک خواهد بود.

شماره تماس رستوران لوتکاچی انزلی: 44510334-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.470267997797684%2C%2049.457851114084015%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”136″ name=”رستوران لوتکاچی”]

رستوران اکبر جوجه انزلی

یکی از رستوران هایی که بین مردم در اکثر نقاط ایران معروف بوده و تقریبا همه آن را می شناسند، رستوران اکبر جوجه است که یکی از بهترین رستوران های انزلی نیز به شمار می رود. پرسنل کاربلد و فضای خوب رستوران در کنار طعم بی نظیر غذا ها از مواردیست که می توان در معرفی این رستوران به آن ها اشاره نمود. رستوران اکبر جوجه دارای فضایی نسبتا آرام و کم سر وصدا بوده و در کنار قیمت های مناسب پذیرای گردشگران و افرادیست که به این مکان برای صرف غذا مراجعه می کنند. هر چند شعبه انزلی این رستوران پارکینگ اختصاصی ندارد ولی می توانید خودروی خود را کنار خیابان پارک نمایید.

این رستوران در جاده رشت-انزلی واقع شده و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب غذا می باشد. رستوران در وعده ناهار و شام با امکان رزرو کردن آماده خدمت رسانی است. هم چنین باید عنوان کرد سرویس دهی و جو رستوران نیز بسیار عالیست و امتیاز خوبی از افراد دریافت نموده.

آدرس رستوران اکبر جوجه انزلی

دو مسیر برای رفتن به اکبر جوجه انزلی پیش روی شماست که از راه جاده رشت-انزلی سریع تر از مسیر دیگر به مقصد خواهید رسید. ابتدا به طرف کوچه شهید تخته کار رفته و بعد به سمت خیابان طالقانی بپیچید. پس از رسیدن به میدان از خروجی اول به طرف مسیر 49 بروید و در میدان بعدی از خروجی دوم به سمت بلوار آیت الله پیشوایی برانید. دوباره در میدان از اولین خروجی به طرف جاده رشت-بندر انزلی بروید و تا رسیدن به اکبر جوجه انزلی در همین مسیر ادامه دهید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه انزلی: 44425556-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46308435273417%2C%2049.548619657468016%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”137″ name=”رستوران اکبر جوجه انزلی”]

رستوران گرند شف

یکی دیگر از رستوران های انزلی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران گرند شف می باشد. این رستوران با ارائه غذا های با کیفیت و نمای دیدنی خود به شهرت رسیده است. شما در این مکان قادر به سفارش انواع غذاهای ایرانی، فست فود و انواع نوشیدنی می باشد که کافیست هر کدام را نیاز داشتید از منو سفارش دهید. فضای داخلی رستوران با دکور مدرن و هم چنین تیم آشپز که از ترکیه آمده اند، از دیگر امتیازات مربوط به رستوران گرند شف بوده و آن را برتر از باقی رستوران ها می کند. این رستوران هم چنین نزدیک به آکواریوم فانتستیک، و همین موضوع باعث شده افرادی که برای تماشای این مورد مراجعه می کنند به رستوران گرند شف نیز سری بزنند. رستوران در تمامی روزها از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 20:30 آماده سرویس دهی می باشد.

آدرس رستوران گرند شف

این رستوران در منطقه آزاد انزلی واقع شده و برای رسیدن به آن ابتدا باید وارد کوچه شهید تخته کار شده و سپس به خیابان طالقانی بروید. بعد از ورود به جاده رشت-بندرانزلی به طرف بلوار فاتحی در حسن رود رفته و پس از آن بلوار فاتحی را به سمت مقصدتان ادامه دهید. این یک مسیر 22.8 کیلومتری است که در حدود نیم ساعت بدون ترافیک طول خواهد کشید. اگر در نقطه ای دیگر از شهر هستید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به رستوران گرند شف برسید.

شماره تماس رستوران گرند شف انزلی: 34438597-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.45350705125096%2C%2049.675408674947406%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”138″ name=”رستوران گرند شف”]

رستوران قبیله عشق

یکی دیگر از بهترین رستوران های انزلی که توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید، رستوران قبیله عشق می باشد. این مکان محیط مناسبی است برای اینکه با خانواده یا دوستان خود به منظور گذراندن لحظاتتان به آن جا بروید. کافه رستوران قبیله عشق دارای یک محیطبرای بازی بچه هاست و از این بابت خانواده ها بیشتر به آن می روند. در فضای رستوران موسیقی زنده پخش می شود و شما می توانید در بخش مربوط به کافه این مجموعه به خوردن چای یا نوشیدنی های موجود بپردازید.

این رستوران در منوی خود دارای انواع غذاهای ایرانی، بومی، انواع فست فود و نوشیدنی بوده و در بخشی دیگر دارای یک کافیشاپ، چای خانه سنتی با انواع قهوه و دسر هاست که می توانید هر کدام را که خواستید سفارش دهید. قیمت ها مناسب بوده و کیفیت آن ها نیز بر اساس آن چه مردم عنوان کرده اند قابل قبول می باشد. کافه رستوران قبیله عشق در وعده های ناهار، شام و میان وعده با سرو انواع نوشیدنی ها خدمت رسانی می کند.

آدرس رستوران قبیله عشق

برای رسیدن به کافه رستوران قبیله عشق میتوانید ابتدا به سمت خیابان طالقانی بروید و بعد از آن مسیر رسیدن به نواب صفوی را دنبال نمایید. بعد از رسیدن به نواب به طرف خیابان شهید مطهری رفته و بعد از رسیدن به چهار راه خط بندرانزلی کمی به سمت چپ بروید. مسیر خیابان شهید مطهری را دنبال کنید و در مسیر بعد از عبور از فروشگاه موبیلند که درسمت راست قرار دارد تا رسیدن به مقصد در مسیر بمانید. رستوران قبلیه عشق بعد از میدان احمد رجبی مقدم در سمت چپ شما واقع شده است. این مسیر مسافتی 5.2 کیلومتری دارد و تقریبا 15 دقیقه بدون ترافیک تا رسیدن به رستوران خواهید داشت.

شماره تماس کافه رستوران قبیله عشق: 09118888121

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.4786480578301%2C%2049.43569926439375%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”139″ name=”رستوران قبیله عشق”]

رستوران عمو اسماعیل

این رستوران که کمتر در این شهر معروف می باشد، به عنوان یکی دیگر از رستوران های انزلی که دارای انواع غذا های دریایی است شناخته می شود در واقع غذای اصلی این رستوران انواع ماهی بوده که دوست داران این مدل غذا ها می توانند برای صرف وعده مورد نظرشان به رستوران عمو اسماعیل بروند. حیاط رستوران مشرف به مرداب انزلی بوده و محیط بیرونی آن بسیار سرسبز و دارایدرختان زیبایی می باشد. فضای درون رستوران شاید زیاد بزرگ نباشد ولی تمیز با میز و صندلی های خوبیست. شما در منو می توانید هر نوع غذای دریایی را که مد نظر دارید سفارش دهید و یا غذا های دیگر را انتخاب نمایید.

کیفیت غذا های رستوران عمو اسماعیل بالا بوده و همین موضوع باعث شده تا در لیست بهترین رستوران های انزلی قرار بگیرد. نسبت قیمت به کیفیت خوب بوده و ماهی های غذا های دریایی بدون هیچ بو یا مزه خاص طبخ می شوند.

آدرس رستوران عمو اسماعیل

برای رسیدن به رستوران عمو اسماعیل می توانید از مسیر 49 استفاده کرده و در مدت 9 دقیقه بدون ترافیک به مقصد برسید. بدین منظور ابتدا به طرف کوچه تخته کار بروید و مسیر خیابان طالقانی را دنبال نمایید. با ادامه داد مسیر 49 تا رسیدن به مقصد برانید. مسافت این راه 2.4 کیلومتر است که در مقایسه با مسیر متروپل فاصله کمتری تا رستوران دارد. از راه خیابان متروپل شما تقریبا 12 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود و میبایست مسیری 3.6 کیومتری را طی نمایید.

شماره تماس رستوران عمو اسماعیل انزلی: 44512446-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46306882388608%2C%2049.46389920830082%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”140″ name=”رستوران عمو اسماعیل”]

رستوران آندرانیک

از دیگر رستوران های انزلی که می توانید با خانواده یا دوستانتان به آن مراجعه نمایید، رستوران آندرانیک می باشد. این رستوران که به رستوران گیلان نیز مشهور است دارای غذاهای با کیفیتی بوده که می توانید از آن ها لذت ببرید. منوی غذایی رستوران تنوع بالایی ندارد ولی قادر بوده تا با کیفیت همان تعدادی که موجود است شما را راضی نماید.

فضای داخلی رستوران کوچک و ساده بوده اما کیفیت غذا ها در سطح بالایی قرار دارد و با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت نموده می توانید مطمئن باشید که راضی از رستوران خارج خواهید شد. پرسنل رستوران آندرانیک برخورد خوبی با مشتری ها دارند و محترمانه برخورد می کنند. قیمت غذاهای رستوران با توجه به کیفیت آن ها متوسط رو به بالاست و در مقایسه با رستوران های هم سطح خود در جایگاه مناسبی قرار دارد.

این مکان در نزدیکی مراکز مهمی هم چون حافظیه انزلی و شنبه بازار قرار گرفته که نزدیکی به همین مراکز نیز خود از جمله دلایل مهم برای جذب مسافر می باشد. رستوران آندرانیک در تمامی روز های هفته به جز یکشنبه ها از ساعت 8 صبح تا 10 شب مشغول به کار است و در این بازه زمانی می توانید برای صرف وعده غذایی خود به آن مراجعه کنید.

آدرس رستوران آندرانیک

در انزلی برای رسیدن به رستوران گیلان می توانید از مسیر های مختلفی استفاده نمایید که یکی از این مسیر ها راه خیابان طالقانی می باشد. بدین منظور باید ابتدا به سمت غرب و کوچه شهید تخته کار رفته و بعد از رسیدن به قصابی حاج حسین و پسران به طرف خیابان طالقانی بپیچید. از آب میوه فروشی مهسا که درسمت چپتان قرار دارد بگذرید تا به میدان وارد شوید. در میدان به خروجی دوم رفته و به سمت پل غازیان ادامه دهید.

به سوپر مارکت حسینی که رسیدید بلافاصله به طرف راست بروید و از نان مهر در سمت چپ بگذرید. کمی بعد، از دفتر فنی مهندسی خانیران عبور کرده تا به مقصدتان برسید. مسافت مسیر گفته شده 2.8 کیلومتر است و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران آندرانیک که یکی از بهترین رستوران های انزلی می باشد، برسید. از طریق لوکیشن زیر نیز می توانید در هر نقطه از انزلی بودید به راحتی راهتان را بیابید.

شماره تماس رستوران آندرانیک انزلی: 44546471-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.47269562216113%2C%2049.461442547355496%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”281″ name=”رستوران آندرانیک”]

رستوران شیلات

از دیگر رستوران های انزلی که در بلوار شهید علیزاده واقع شده، رستوران شیلات می باشد. این رستوران از نظر جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی بوده و هم چنین در طبخ ماهی که تخصص اصلی آن هاست مهارت خوبی دارند. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده بالا نیست و کیفیت غذا های آن نیز در سطح قابل قبولی بوده اما با توجه به نظرات کاربران به طور کلی این رستوران در مقایسه با رستوران های هم سطح خود در سطح پایین تری می باشد.

بین غذا های موجود در منوی رستوران بهتر است کباب اوزون برون را حتما امتحان کنید چرا که مزه فوق العاده ای دارد و این غذا به نسبت باقی موارد امتیاز بهتری گرفته است. سرویس دهی در رستوران شیلات در حد معمولی بوده و برخورد پرسنل با مشتریان مناسب می باشد. فضای داخلی رستوران دارای یک سالن نسبتا بزرگ بوده و میز و صندلی های آن و هم چنین فضای داخلی طراحی خاصی ندارد ولی تمیز و مرتب می باشد.

رستوران شیلان از رستوران های قدیمی بابلسر است. این رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 23 آماده سرویس دهی بوده و می توانید در هر تایمی که خواستید برای سفارش غذای دریایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک کردن ماشین موجود بوده و می توانید با خیال راحت خودرویتان را پارک فرمایید.

آدرس رستوران شیلات

از راه های پیش رویتان برای رسیدن به رستوران شیلات راه کوچه حجاب و خیابان طالقانی می باشد. باید برای استفاده از این راه بعد از ورود به انزلی ابتدا به سمت غرب رفته و بعد از 180 متر به سمت راست بپیچید. پس از رسیدن به نوین ترخیص باقی-دفتر انزلی به طرف کوچه حجاب بروید. پس از 350 متر از کلید سازی لطفی عبور کنید و به سمت خیابان طالقانی بروید. از بانک رفاه که در سمت راست قرار دارد عبور نمایید و تا رسیدن به میدان ادامه دهید.

در میدان به طرف خروجی چهارم بروید و از کافه عسگر بگذرید تا به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های انزلی می باشد برسید. این راه یکی از راه هایی است که می توانید از آن استفاده نمایید تا به رستوران برسید و مسافت آن معادل 1.3 کیلومتر می باشد و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید. اگر در جای دیگری حضور داشتید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصدتان برسانید و راهتان را تا آنجا به راحتی پیدا کنید.

شماره تماس رستوران شیلات انزلی: 01135273663

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46596408541026%2C%2049.47095382174948%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”282″ name=”رستوران شیلات”]

رستوران و خونه باغ یارماشالله

این رستوران یکی از بهترین رستوران های انزلی به شمار می رود و امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. رستوران و خونه باغ یارماشالله به عنوان یک مکانی که هم در طراحی فضا و هم در طبخ غذا ها مهارت بالایی دارد بین مسافران و مردم این منطقه به شهرت رسیده است. در این رستوران هر غذایی را که از منو انتخاب نمایید به بهترین شکل برایتان تزیین شده و در طعمی بی نظیر و فوق العاده برایتان سرو می شود. اکثر کسانی که به خونه باغ یارماشالله مراجعه کرده اند از نحوه سرویس دهی و تزیین میز وعده مورد نظرشان راضایت بالایی داشته اند و امتیاز خوبی به این موارد داده اند.

مسافران نیز در سفر خود به انزلی بیش از یک بار برای صرف غذای خود به این رستوران می روند چرا که فضای داخلی و طراحی ان زیبا و دل نشین می باشد و کیفیت و طعم غذاهای موجود در منو رضایت بالایی از افراد را کسب کرده اند. قیمت ها در این رستوران متناسب با کیفیت بوده و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. در محوطه و حیاط رستوران میز و صندلی هایی قرا داده شده تا کسانی که تمایل به استفاده از فضای آزاد دارند از آن ها استفاده نمایند.

فضای داخلی رستوران نیز محیطی آرام دارد و به صورت جذابی چیدمان شده تا برای اکثر افراد فوق العاده به نظر بیاید. سرویس دهی در رستوران و خونه باغ یارماشالله در سطح خوبی قرار دارد و رفتار پرسنل نیز با مشتریان مودبانه و بسیار محترمانه می باشد. محیط بی نظیر، رفتار مودبانه کارکنان و کیفیت بالای غذاها در این رستوران سبب شده تا عده زیادی از افراد این مکان را برای صرف غذا انتخاب نمایند چرا که ترکیب گفته شده فوق العاده مهم برای جذب مخاطب و مشهور شدن بین مردم می باشد و خونه باغ یارماشالله همگی را دارا می باشد.

در قسمت داخلی می توانید فضای سنتی ادغام شده با مدرنیته را تماشا کنید که همین موضوع نیز باعث جذابیت آن شده است. میز و صندلی های چوبی از نوع لهستانی بوده اند و کف محیط چوبی می باشد تا احساس بهتر را منتقل نماید. این مجموعه بالغ بر 100 سال عمر دارد و در انتهای یک کوچه واقع شده است. در حیاط می توانید درختان مختلفی را همانند نارنج و لیمو ببینید که در کنار فواره حوض حس جالبی را به افراد منتقل می کند تا جایی که اکثر مراجعین خواهان استفاده از فضای باز رستوران می باشند.

شما در این رستوران می توانید انواع غذا های ایرانی و خارجی، انواع کباب، انواع سالاد، پیش غذا های مختلف و خوراک های خوش طعم را سفارش دهید که در واقع مناسب با هر سلیقه ای می باشد. هم چنین می توانید قبل از رسیدن به رستوران برای اطمینان از خالی بودن آن به رزرو اقدام نمایید تا در اوقات شلوغ سال که سیل زیادی از جمعیت توجه ویزه ای به انزلی دارند، بتوانید با اطمینان خاطر به رستوران و خونه باغ یارماشالله مراجعه کنید. این مکان در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 23:35 شب باز می باشد و در این بازه زمانی می توانید خود را رای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آنجا برسانید.

آدرس رستوران و خونه باغ یارماشالله

از ابتدای بندر انزلی تا این رستوران کمتر از 700 متر راه دارید تا برسید. به همین دلیل ما یک مسیر پیاده روی معرفی خواهید کرد تا به راحتی بتوانید راهتان را به سمت رستوران و خونه باغ یارماشالله که یکی از بهترین رستوران های بندر انزلی می باشد برسانید. ابتدا باید به سمت غرب و سربالایی و به طرف کوچه شهید تخته کار بروید. بعد از رسیدن به قصابی حاج حسین و پسران به طرف خیابان طالقانی بپیچید و بعد از عبور از آب میوه فروشی مهسااز سمت آتش نشانی به کوچه سنائی وارد شوید.

این راه را ادامه دهید تا به مقصدتان که بعد از خشکبار کارمانیا قرار دارد وارد شوید. این مسیر 450 متر می باشد و 10 دقیقه طول می کشد تا با طی کردن مسیر به خونه باغ یارماشالله برسید. در صورتی که نخواستید پیاده روی کنید یا در نقطه ای دیگر از انزلی بودید می توانید به راحتی از طریق لوکیشن زیر راهتان را بیابید و به رستوران انزلی برسید.

شماره تماس رستوران و خونه باغ یارماشالله انزلی: 44442321-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46514947411467%2C%2049.4752924683628%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”283″ name=”رستوران و خونه باغ یارماشالله”]

رستوران نیلوفر آبی

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف یک وعده غذای دریایی خوش طعم به آن مراجعه نمایید، رستوران نیلوفر آبی می باشد. این رستوران نیز در زمره بهترین رستوران های بندر انزلی قرار دارد و در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد. در منوی رستوران می توانید هم غذاهای سنتی و هم غذاهای دریایی سفارش دهید. کیفیت غذاهای این رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و قیمت غذاهای موجود در منو به نسبت کیفتشان در سطح مناسبی قرار دارند. سرویس دهی در این رستوران امتیاز خوبی گرفته و برخورد پرسنل با مشتریان مناسب می باشد.

برای استفاده از این رستوران در ابتدا باید یک زنگ که وقتی به تالاب می رسید مقابلتان قرار دارد را بفشارید. بعد از زدن زنگ و اعلام استفاده از رستوران یک قایق برای حمل شما تا رستوران به طرفتان خواهد آمد و شما را به ورودی رستوران نیلوفر آبی خواهد رساند. این رستوران دارای دو فضای داخلی و روباز می باشد که در صورت نیاز از هر کدام خواستید می توانید استفاده نمایید. محیط داخلی رستوران دارای میز و صندهای زیادی می باشد و هم چنین چند تخت برای راحتی بیشتر افراد قرار داده شده که می توانید از آن ها نی برای صرف غذایتان استفاده نمایید.

اگر به این رستوران مراجعه نمودید بهتر است چلوکباب محلی و میرزا قاسمی را در لیست سفارشات خود قرار دهید چون طعم خوبی دارند و امتیاز بهتری از کاربران در مقایسه با باقی غذاها دریافت نموده اند. قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها در سطح مناسبی قرار دارند و شما می توانید هر  چه خواستید را بدون نگرانی سفارش دهید. هم چنین گزینه رزرو غذا قبل از ورود به رستوران نیز وجود دارد که یک گزینه عالی برای روز های شلوغ سال می باشد. نمای بیرونی رستوران زیباست و به همین دلیل نیز عده زیادی از افراد را به خود جذب می کند. سالن داخلی نیز بزرگ بوده و عده زیادی را می تواند همزمان در خود جای دهد.

طراحی داخلی رستوران نیز چوبی و دارای تزییناتی از کشتی و قایق رانی می باشد. هم چنین وجود میز و صندلی های کنار پنجره های قدی در کنار آب توانسته علاقه مندان زیادی داشته باشد. چوبی بودن سقف و کف نیز حس جالبی را به مخاطب منتقل می کند که سبب می شود تا عده زیادی خواستار استفاده از این محیط برای میل کردن غذای مورد علاقه شان باشند.

آدرس رستوران نیلوفر آبی

یکی از مسیر هایی که می توانید از آن برای رسیدن به رستوران انزلی استفاده نمایید، مسیر خیابان طالقانی و کوچه کشوری می باشد. برای استفاده از مسیر گفته شده بعد از ورود به انزلی باید ابتدا به سمت کوچه شهید تخته کار بروید. بعد از آن وارد خیابان طالقانی شوید و سپس به رحیم زاده وارد شوید. با ادامه دادن رحیم زاده به سمت کوچه شهید احمد کشوری برانید و تا رسیدن به رستوران نیلوفر آبی این راه را ترک نکنید. مسیر گفته شده 3.3کیلومتر می باشد و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران برسید. فراموش نکنید این مسیر تنها یکی از مسیر هایی است که می توانید برای رسیدن به مقصدتان از آن استفاده نمایید. اگر در هر نقطه دیگری از بندر انزلی بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی خود را به یکی از بهترین رستوران های انزلی یعنی رستوران نیلوفر آبی برسانید.

شماره تماس رستوران نیلوفر آبی انزلی: 44514100-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46006548288493%2C%2049.45798260241824%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”284″ name=”رستوران نیلوفر آبی”]

رستوران حاج مرتضی

یکی دیگر از بهترین رستوران های انزلی که می توانید از آن به عنوان جایی مناسب برای صرف غذا یاد کنید، رستوران حاج مرتضی می باشد. این رستوران نیز توانسته از کاربران امتیاز متوسطی دریافت نماید که نشان دهنده کیفیت متوسط غذا ها و دیگر موارد تاثیر گذار در این امتیاز می باشد. از جمله این موارد می توان به سطح خوب سرویس دهی و رفتار محترمانه کارکنان با مشتری ها اشاره نمود. این رستوران دارای سالن بزرگی می باشد که در کنار طراحی مدرن توانسته همزمان عده زیادی از افراد را در خود جای دهد.

قیمت غذا ها کمی تغییر کرده ولی در حال حاضر با توجه به گفته مراجعین به نسبت کیفیت در سطح خوبی می باشد و شما می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. رستوران حاج مرتضی در دو وعده ناهار و شام و از شنبه تا جمعه آماده سرویس دهی می باشد و شما در بازه زمانی 11 صبح تا 12 شب برای میل کردن غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. از آن جا که رستوران در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته، مسافران زیادی نیز به همین دلیل این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند. اگر به رستوران حاج مرتضی رفتید در لیست سفارشات خود کباب نگین دار را نیز بیفزایید چون طعم بی نظیری دارد و امتیاز خوبی گرفته است.

طبق نظر کاربرانی که از این رستوران اخیرا استفاده کرده اند رضایت بالایی از کیفیت غذا ها و برخورد کارکنان نداشته و اکثرا این موضوع را به عنوان نقطه ضعف این رستوران عنوان کرده اند چرا که تا چند سال اخیر کیفیت رستوران حاج مرتضی در سطح خوبی بود و رضایتمندی از نارضایتی بیشتر بود. در جلوی رستوران فضای کافی وجود دارد که می توانید از آن به عنوان پارکینگ برای خودروی خود استفاده نمایید.

آدرس رستوران حاج مرتضی

یکی از مسیر های پیشنهادی ما برای رسیدن به رستوران انزلی، راه بلوار نجفی می باشد که از ابتدای انزلی تا مقصد بوده و مسافتی معادل 2.5 کیلومتر دارد. برای استفاده از این راه باید ابتدا به سمت کوچه شهید تخته کار بروید و سپس به طرف خیابان طالقانی برانید. بعد از عبور از اغذیه دادلی که در سمت راست قرار گرفته به سوی بلوار نجفی ادامه دهید. با ادامه دادن این بلوار به بلوار آیت الله پیشوایی وارد شوید و تا رسیدن به مقصد این راه را ترک نکنید. مسیر گفته شده را در صورت نبود ترافیک می توانید در زمانی حدود 6 دقیقه طی کنید و به رستوران حاج مرتضی وارد شوید. لوکیشن زیر نیز می تواند در رسیدن شما به مقصد در صورتی که مسیر دیگری برای عبور مد نظرتان بود کمک نماید.

شماره تماس رستوران حاج مرتضی انزلی: 44444410-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.45961128402328%2C%2049.49623493979556%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”285″ name=”رستوران حاج مرتضی”]

رستوران تی نان تی کباب

از دیگر رستوران ها این شهر می توانید به تی نان تی کباب مراجعه کنید که کیفیت آن متوسط رو به بالاست و عده زیادی از مسافران را در طول سال به خود جذب می کند. از بین غذا های این رستوران، بهتر است کوبیده را از دست ندهید چرا که طعم خوبی داشته و توانسته امتیاز خوبی از کسانی دریافت نماید که آن را تست کرده اند. به گفته عده ای از مشتری ها این رستوران یکی از لذیذ ترین کوبیده های انزلی را ارائه می دهد. منوی رستوران شامل غذا های ایرانی و سنتی می باشد که هر کدام را بخواهید می توانید سفارش دهید.

رستوران تی نان تی کباب در دو وعده ناهار و شام و د رتمامی روز های هفته از ساعت 11:30 صبح تا 11 شب آماده خدمت گذاری بوده و گردشگران می توانند در این بازه زمای برای رفتن به رستوران اقدام نمایند. سرویس دهی در این مکان در سطح خوبی قرار دارد و کارکنان با مراجعین خوش رفتار می باشند. فضای داخلی رستوران نیز مدرن و شیک می باشد و از این نظر نیز رضایت افراد را کسب نموده است. در جلوی رستوران می توانید از فضای خالی آن جهت پارک کردن ماشینتان استفاده کنید.

آدرس رستوران تی نان تی کباب

رستوران تی نان تی کباب در خیابان طالقانی قرار دارد و برای رسیدن به آن می توانید از یک مسیر کوتاه پیاده روی استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت غرب رفته و از سربالایی به سمت کوچه شهید تخته کار ادامه دهید. از کافه گیم آتین بگذرید و بعد از رسیدن به قصابی حاج حسین و پسران به سمت چپ و خیابان طالقانی بپیچید. مسیر پیشنهادی به دلیل اینکه در ابتدای انزلی می باشد، مسافتی معادل 450 متر دارد که تنها با 10 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. اگر به هر دلیل مایل به ایتفاده از این راه نبودید کافیست اینترنت گوشی خود را روشن نمایید و از طریق لوکیشن زیر مسیر خود را به راحتی پیدا کنید تا به رستوران انزلی برسید.

شماره تماس رستوران تی نان تی کباب انزلی: 44424112-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.466490750964%2C%2049.47345330524849%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”286″ name=”رستوران تی نان تی کباب”]

کافه رستوران ایتالیایی مارینو

یکی از بهترین رستوران های انزلی که می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران ایتالیایی مارینو می باشد. این رستوران هم چنین یکی از زیباترین رستوران های انزلی نیز می باشد و توانسته عده زیادی از افراد را از سراسر کشور و هم چنین مردم محلی را به خود جذب نماید. قیمت ها در این رستوران کمی بالا هستند و در مقایسه با رستوران های هم سطح نیز می توان گفت از جمله رستوران های گران بندر انزلی می باشد.

غذاهای رستوران مارینو بین المللی بوده و می توانید هر چه خواستید در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سفارش دهید. رستوران مارینو دارای دو فضای باز و داخلی بوده که بنا به سلیقه خود می توانید هر کدام را خواستید سفارش دهید. طراحی زیبای رستوران و ویوی فوق العاده جذاب آن سبب شده که با وجود گرانی قیمت ها، افراد باز هم تمایل به استفاده از این رستوران در سفر خود باشند. سرویس دهی در این رستوران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و پرسنل آن نیز آموزش دیده می باشند و برخورد خوبی با مشتریان دارند. فضای داخلی رستوران دارای یک سالن بزرگ و زیباست که با طراحی شیک، مورد پسند بسیاری از افراد واقع می شود.

این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده خدمت رسانی بوده و در هر وعده غذایی که مایل بودید در بازه زمانی گفته شده می توانید به این مکان مراجعه نمایید. کافه رستوران مارینو در بخش کافه دارای منوی متنوعی می باشد که می توانید برای یک عصرانه یا میان وعده با عزیزانتان در سفر به انزلی، از آن استفاده نمایید. این رستوران به دلیل فضای زیبایی که دارد می تواند برای انواع جشن ها و سوپرایزها مفید واقع شود و با رزرو قبلی از طریق تماس برای این موضوع اقدام نمایید.

آدرس کافه رستوران ایتالیایی مارینو

برای رسیدن به کافه رستوران ایتالیایی مارینو می توانید از مسیر خیابان طالقانی استفاده نمایید. این مسیر مسافتی معادل 1.3 کیلومتر دارد و باید ابتدا به سمت غرب و کوچه شهید تخته کار بروید. بعد از عبور از کافه گیم آتین که در سمت چپ قرار دارد به قصابی حاج حسین و پسران خواهید رسید. از آن عبور کنید و به سوی خیابان طالقانی بپیچید. از آب میوه بستنی مهسا بگذرید تا به میدان برسید. در میدا به طرف خروجی دوم رفته و به سمت پل غازیان برانید. مقصد شما که یکی از بهترین رستوران های انزلی می باشد بعد از کافه عسگر قرار گرفته است. بدون ترافیک در حدود 4 دقیقه طول می کشد تا به کافه رستوران مارینو برسید. اگر در نقطه دیگری از بندر انزلی بودید می توانید ازطریق لوکیشن زیر به راحتی راهتان را به سمت رستوران انزلی بیابید.

شماره تماس کافه رستوران ایتالیایی مارینو انزلی: 09117490020
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.46553389791392%2C%2049.4668898401138%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

 [widgetkit id=”287″ name=”کافه رستوران ایتالیایی مارینو”]