تجربه اقامت در بهترین ویلاهای کردان 

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کردان به عنوان یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطقی شناخته می شود که در اطراف تهران و در استان البرز واقع شده است. این روستا مورد توجه سرمایه گذاران زیادی بوده و به همین دلیل در آن ویلاهای مختلفی ساخته شده اند. در حال حاضر عده زیادی از پایتخت نشینان برای گذراندن اوقات و تفریحات خودشان راهی این ناحیه می شوند. این مطلب اطلاعات لازم درباره تجربه اقامت در بهترین ویلا های کردان را در اختیار تان قرار خواهد داد تا بتوانید به راحتی یک سفر خوب داشته باشید.

اقامتی چند روزه در کردان

سوئیت ها و ویلاها معمولا از بهترین اقامتگاه ها برای رزرو در هر منطقه ای بین مردم شناخته می شوند و شما برای اجاره ویلا در کردان نیز می توانید اقامتی جذاب را تجربه نمایید. کردان به دلیل داشتن ویلاها و اقامتگاه های مختلف بین مردم تهران بسیار معروف شده و بهتر است اگر تمایل به اجاره ویلا در این منطقه را دارید اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نمایید. هزینه های اجاره روزانه ویلا در کردان به نسبت سوئیت ها بر عکس دیگر نقاط تقریبا مانند هم بوده ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که سوئیت ها اقتصادی تر از ویلاها می باشند و در اجاره آن ها باید این نکته را به خاطر بسپارید. به همین دلیل می توانید اقامتی چند روزه در کردان داشته باشید تا با هزینه ای مناسب تجربه ای ماندگار رقم بزنید.

اقامتی چند روزه در کردان

رزرو ویلاهای استخردار در کردان

یکی از مهم ترین گزینه هایی که افراد در رزرو ویلای مورد نظرشان مد نظر قرار می دهند، استخر می باشد. ویلاهای استخردار معمولا از قیمت 800000 تومان در وسط هفته و از 2 میلیون تومان آخر هفته ها شروع می شود و می توانید برای رزرو آن ها تماس بگیرید. این ویلاها معمولا گزینه خوبی برای شماست اگر تمایل دارید یک سفر یکی دو روزه به کردان داشته باشید. ویلاهای استخر دار به سه گروه تقسیم می شوند:

  1. ویلاهای با استخر روباز
  2. ویلاهای با استخر سرپوشیده
  3. ویلاهایی که هر دو مورد را دارند

ویلاهای با استخر روباز بیشتر برای تابستان کارآیی دارند و اگر می خواهید در ماه های گرم سال به این منطقه سفر کنید بهتر است از ویلاهای استخردار در کردان که استخر روباز دارند استفاده نمایید. گزینه دوم یعنی ویلاهای با استخر سرپوشیده برای زمستان و در کل برای ماه های سرد استفاده می شود. اگر تمایل دارید در نیمه دوم سال به کردان بروید بهتر است این گزینه را انتخاب کنید. گزینه سوم که هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده مناسب برای کسانی است که در تابستان تمایل به استفاده از استخر سرپوشیده با آب سرد دارند و یا در زمستان می خواهند از استخر روباز با آب گرم بهره ببرند.

هزینه های این ویلاها با هم متفاوت بوده و بهتر است قبل از رزرو در سایت این موضوع را فراموش نکنید. هم چنین دقت کنید در ویلاهای دارای استخر روباز و سرپوشیده، هر دو استخر فعال باشد. شما می توانید با توجه به این که در اواسط هفته یا آخر هفته می خواهید ویلا انتخاب کنید برای اجاره ویلا استخردار در کردان با لوکس ویلا تماس حاصل نمایید. در تعطیلات و مناسبات خاص سال بهتر است از یک الی دو هفته زودتر برای رزرو اقدام کنید تا گزینه مورد نظرتان توسط افراد دیگر انتخاب نشود.

ویلاهای لوکس کردان

از دیگر مواردی که می توانید با یک اقامت جذاب در آن  رو به رو شوید ویلاهای لوکس می باشند. قیمت این ویلاها از 3500000 شروع می شود و موارد مختلف آن را می توانید از درون سایت لوکس ویلا تماشا کنید. امکانات ویلاهای لوکس کردان شامل مواردی هم چون بیلیارد، باربیکیو، سیستم صوتی، سیستم گرمایشی و… می شود. ویلاهای لوکس هم چنین شامل انواع استخردار روباز و سر پوشیده می شود که هر کدام را بخواهید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اجاره ویلا لوکس در کردان یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد.

شاید هزینه های این نوع از ویلاها کمی بالا باشند ولی متقاضی آن ها نیز به دلیل وجود امکانات مختلف درون ویلا و هم چنین معماری و نوع ساخت آن ها تفاوت بسیار زیادی با سایر ویلاها دارد. برخی از ویلاهای لوکس در کردان مناسب برای مهمانی ها بوده و با استفاده از آن ها می توانید برای برگزاری جشن های مورد نظرتان اقدام نمایید.

ویلا های لوکس کردان

بهترین راه برای اجاره روزانه ویلا

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد در صورت تمایل می توانید برای اجاره روزانه ویلا در کردان اقدام نمایید تا یک خاطره خوب را تجربه کنید. در واقع بهترین راه برای اجاره روزانه ویلا در این منطقه مراجعه شما به سایت لوکس ویلا می باشد. در صفحه اصلی سایت به پنل نارنجی رنگ بالا قسمت راست ورود کرده و در استان البرز، کردان را انتخاب کنید. بعد از این مراحل تمامی ویلاها برایتان نمایش داده خواهند شد تا هر کدام که خواستید انتخاب کنید و بعد از انتخاب گزینه مورد نظرتان با مشاوران شرکت تماس بگیرید.بهتر است برای رزرو ویلای خود چند روز قبل از زمان مد نظرتان اقدام کنید. اگر تمایل دارید به کردان بروید بهتر است ویلاهای این منطقه را از دست ندهید چرا که کردان به عنوان یکی از بهترین مناطق اطراف تهران شناخته می شود. لازم به ذکر است برای اجاره سوئیت در کردان نیز می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و گزینه مورد نظرتان را از بین سوئیت های متعدد انتخاب نمایید.