بهترین مناطق نوشهر برای رزرو اقامتگاه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهرهای زیبای استان مازندران که به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی درون خود توانسته عده زیادی از افراد را جذب نماید نوشهر می باشد. به دلیل حجم بالای مسافران به این ناحیه ویلاهای مختلفی نیز ساخته شده اند و افراد از آن ها استفاده کرده تا اقامت خوبی را تجربه نمایند. در این مقاله اطلاعات کافی درباره اقامتگاه های نوشهر به شما ارائه خواهیم کرد پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در نوشهر

نوشهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای خطه شمالی کشور شناخته می شود و به همین دلیل می توان گفت که با سفر به آن تجربه خوبی را خواهید داشت. ویلاهای نوشهر متنوع بوده و گزینه های ساحلی آن طرفدار بیشتری دارد. هزینه اجاره ویلا در نوشهر از 2222 تومان در اواسط هفته و 2222 تومان در آخر هفته ها شروع می شود و بهتر است برای اجاره ویلا در این منطقه ابتدا قیمت ها را مشاهده کرده و سپس برای اجاره آن ها اقدام نمایید.

هم چنین باید عنوان کرد که ویلاهای این شهر هم بدون استخر هستند و دارای استخر و آن هایی که لب ساحل بوده و هم دارای استخر می باشند معمولا در زمره ویلاهای لوکس شناخته می شوند. در ادامه می توانید با ویلاهای مختلف این منطقه آشنا شوید تا در صورت مراجعه به نوشهر برای انتخاب اقامتگاهتان دچار سرگردانی نشوید. اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا در نوشهر اقدام کنید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و بعد از بین ویلاها نوشهر یکی از موارد را انتخاب نمایید.

ویلاهای استخردار در نوشهر

یکی از بهترین انواع ویلاها در هر شهری معمولا ویلاهای استخردار هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا استخردار در نوشهر اقدام کنید بهتر است ابتدا مشخص کنید که ویلای با استخر روباز می خواهید یا ویلا با استخر سرپوشیده. ویلاهای با استخر روباز معمولا در نیمه اول سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل به نسبت ویلاهای با استخر سرپوشیده قیمت بالاتری دارند. اگر در نیمه دوم سال به دنبال ویلای استخردار بودید بهتر است به دنبال ویلا با استخر سرپوشیده باشید و یا ویلاهای با استخر روباز را اگر با آب گرم ارائه می شوند رزرو نمایید در غیر این صورت باید بدانید که قیمت ویلاهای با استخر روباز در نیمه دوم سال تقریبا نصف می شود.

هم چنین باید عنوان کرد که بعضی از ویلاها هردو استخر روباز و سرپوشیده را در خود دارند و به همین دلیل می توانید آن ها را نیز رزرو نمایید. توجه داشته باشید که قیمت این نوع ویلاها بیشتر از دو مورد قبلی می باشد. هزینه اجاره ویلا استخردار نوشهر اواسط هفته از 3000000 تومان و آخر هفته ها از 4000000 تومان شروع می شود. ویلاهای استخردار دیگری نیز وجود دارند که اگر در نوشهر وجود داشته باشد معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. به این ویلاها، چهارفصل می گویند و سقف استخر آن ها متحرک می باشد و امکانات دیگری هم چون جکوزی و سونا نیز دارند که به همین دلیل این ویلاها معمولا در زمره ویلاهای لاکچری می باشند.

هزینه اجاره ویلا لاکچری نوشهر از 5000000 آغاز می گردد. ویلاهای لاکچری یا همان لوکس معمولا امکانات مختلفی هم چون استخر، جکوزی، سونا، میز بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، تراس، آلاچیق، تعداد اتاق زیاد و… دارند که همه این موارد معمولا بر روی قیمت ویلا اثر دارند و بهتر است این موضوع را در انتخاب ویلای مورد نظرتان لحاظ کنید.

ویلاهای استخردار در نوشهر

قیمت ویلاهای ساحلی نوشهر

یکی از مهم ترین انواع ویلا در نوشهر ویلاهای ساحلی هستند که با اقامت در آن ها می توانید لحظات خوبی را تجربه نمایید. هزینه اجاره ویلا ساحلی در نوشهر در اواسط هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 3500000 تومان شروع می شود و بهتر است با توجه به امکاناتی که مد نظرتان می باشد یکی از ویلاهای ساحلی را در این شهر انتخاب کنید و از ویوی رو به دریای آن لذت ببرید. ویلاهای ساحلی یکی از بهترین گزینه های اجاره اقامتگاه هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

بنابراین اگر تمایل دارید به نوشهر بروید بهتر است ابتدا هزینه ویلاهای ساحلی و نزدیک به دریا را ببینید و سپس برای انتخاب آن ها اقدام نمایید. یک نکته را نباید فراموش کنید که ویلاهای با ساحل اختصاصی هزینه بالاتری در مقایسه با ویلاهای ساحلی دیگر دارند که اگر بخواهید می توانید از سایت آن ها را بیابید و برای پرسیدن سوالات تکمیلی خود با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید.

بهترین اقامتگاه های جنگلی نوشهر

از دیگر ویلاهایی که می توانید برای اقامت خود در نوشهر استفاده کنید ویلاهای جنگلی م باشند که ویوی این اقامتگاه ها رو به زیبایی جنگل های شمال است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف ویلاهای جنگلی را به ویلاهای ساحلی ترجیح می دهند. اجاره روزانه ویلا جنگلی در نوشهر همانند ساحلی ها از قیمت 2400000 تومان در اوایل هفته و آخر هفته ها از 3400000 تومان شروع شده و با توجه به امکانات، متراژ، طراحی ویلا و موقعیت قرار گیری ویلا این ارقام بالاتر خواهند رفت.

در سایت لوکس ویلا می توانید انواع ویلاهای جنگلی موجود را تماشا کنید و سپس برای رزرو آن تماس بگیرید. اجاره ویلا جنگلی نوشهر از ارزان ترین تا لوکس ترین برای شما وجود دارند تا شما بتوانید اقامتی خوب را تجربه نمایید. بعضی از ویلاهای جنگلی در نوشهر دارای تراس هستند و می توانید لحظات خاطره انگیزی را از تراس ویلا با منظره ای دیدنی داشته باشید.

ویلاهای جنگلی نوشهر

نحوه اجاره اقامتگاه از سایت

اگر می خواهید در نوشهر ویلا اجاره کنید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و در بین اقامتگاه های مختلفی که قرار داده شده یکی از آن ها را انتخاب نمایید و برای رزرو آن با پشتیبان ها تماس بگیرید. برای این منظور ابتدا به صفحه اصلی سایت بروید و سپس از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران نوشهر را انتخاب کنید. در صفحه باز شده انواع اقامتگاه های این شهر را خواهید دید. شما می توانید از پنل مرتب سازی ویلا ها را بر طبق آن چه مد نظر دارید مرتب کنید تا زودتر به نتیجه برسید. بعد از انتخاب ویلا یا سوئیت خود توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین لوکس ویلا از طریق شماره های قرار داده شده تماس بگیرید. فراموش نکنید که در روز های شلوغ سال و هم چنین آخر هفته ها باید کمی زودتر برای رزرو اقدام کنید چرا که ممکن است گزینه مورد نظرتان توسط دیگران ثبت شود.