بهترین رستوران های نور

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

نور یکی از بزرگترین شهرهای ساحلی واقع در بخش مرکز استان مازندران است که از جاذبه های های دیدنی بسیاری مانند پارک جنگلی نور که یکی از بزرگترین پارک های جنگلی شمال کشور به شمار میرود برخوردار می باشد. نور بخاطر اینکه در میان توریستی ترین شهرهای شمالی کشور قرار دارد مملو از رستوران هایی است که در نوار ساحلی، مرکز شهر و حتی بخش جنگلی به همراه چشم انداز زیبا از شهر، جنگل و دریا قرار دارند. اگر علاقمند به رستوران گردی هستید و یا میخواهید با بهترین رستوران های نور بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران کاسپین نور

میان صدها رستوران در شهر نور، یکی از بهترین رستوران های نور که با ارائه خدمات و غذاهای لذیذ و باکیفیت توانسته بین مردم محبوب شده و همیشه هم جزء شلوغ ترین رستوران های نور باشد، رستوران کاسپین است. همچنین یکی دیگر از دلایل محبوبیت رستوران کاسپین قرار گیری در سمت ساحل و ارائه چشم انداز زیبا از ساحل دریایی خزر است.

رستوران کاسپین در مجاورت پارک جنگلی نور قرار دارد و اکثر افرادی که به طبیعت گردی در این پارک جنگلی می پردازند، بعد از تفریحات خود در میان رستوران هایی که نزدیک به پارک جنگلی نور قرار دارند معمولاً به سراغ رستوران کاسپین می روند تا لحظات خوشی را از میل کردن بهترین غذاها ثبت کنند. از نظر رستوران گردها، رستوران کاسپین یکی از لوکس ترین رستوران های نور است چراکه رستوران از محیطی زیبا به همراه دکوراسیون شکیلی برخوردار بوده و از بیرون هم که به رستوران نگاه می کنیم، با یکی از زیباترین رستوران های نور برخورد می کنیم.

رستوران غذاهای بسیار خوبی را برای مشتریانش سرو میکند و این غذاها از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های خوبی برخوردار هستند. بخاطر اینکه رستوران کاسپین در میان بهترین رستوران های نور قرار گیرد، تمامی مواد اولیه خود را به صورت روزانه با کیفیت مرغوب تهیه می کند تا توسط سرآشپزان حرفه ای رستوران، غذاهای لذیذی به دست مشتری برسد و لازم به ذکر است در منوی رستوران کاسپین هم انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی به چشم میخورد.

آدرس رستوران کاسپین نور

اگر در میان بهترین رستوران های نور میخواید غذاهای لذیذ رستوران کاسپیت را امتحان کنید، ابتدا شهر نور را به سمت شرق و رستم رود ترک کنید و هنگامی که که از پارک جنگلی نور عبور کردید، در سمت ساحل می توانید رستوران را مشاهده کنید. در مقابل رستوران فضای پارکینگ اختصاصی وجود دارد اما بخاطر محبوبیت بالای رستوران کاسپین، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری به شهر نور سفر می کنند، ظرفیت پارکینگ تکمیل شده و شاید مجبور شوید وسبله نقلیه خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران کاسپین نور: 44573838-011

ساعت کاری رستوران کاسپین نور: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.586052183698484%2C52.06841190143832%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”569″ name=”رستوران کاسپین نور”]

#2 رستوران تمیشان نور

رستوران تمیشان معروف به رستوران تمیشون، از شناخته شده ترین رستوران های نور است که به جرات می توان گفت یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور هم به حساب می آید. رستوران تمیشان نور بخاطر محیطی زیبا و دوست داشتنی که دارد، از نظر اکثر افراد به عنوان رستورانی سنتی شناخته می شود. شاید از بیرون که به رستوران نگاه می کنید، با رستورانی عادی روبرو شدید و تصور کنید تنها دلیل محببویت رستوران، غذاهای خوبش است اما هنگامی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی رنگارنگ، محیطی زیبا و دلنشین مواجه می شوید.

مهم ترین دلیل برترین رستوران تمیشان، کیفیت بالای غذاهایش است. تمامی مشتریانی که به رستوران تمیشان مراجعه کرده اند از کیفیت و طعم غذاها کاملاً راضی بودند و از نظر آن ها، خدمات سرویس دهی در رستوران هم به نحو مطلوبی ارائه می شود اما بخاطر کیفیت بالا و استفاده ار مواد اولیه درجه یک برای تهه غذاها توسط سرآشپزان حرفه ای، رستوران تمیشان میان گران قیمت ترین رستوران های نور قرار دارد لذا در این خصوص، مشتریان به دو دسته تقسیم می شوند: دسته از اول بخاطر قیمت های بالا غذاها از رستوران ناراضی هستند و میگویند رستوران تمیشان بخاطر اینکه جزء شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور قرار گرفته، قیمت های خود را افزایش داده و دسته دوم هم بر این باورند هزینه پرداخت شده بخاطر کیفیت بالای غذاها و طعم بی نظیری که دارند در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب و محیطی شیک و دوست داشتنی، ارزشش را دارد.

همانند سایر رستوران های نور، در رستوران تمیشان هم انواع غذاهای ایرانی برای مشتریان سرو می شود که شامل غذاهای گوشتی از جمله کباب و جوجه، غذاهای خورشتی، محلی و دریایی هستند. بطور کلی، پیشنهاد می کنیم اگر در میان بهترین رستوران های نور، رستوران تمیشون را انتخاب کرده اید در روزهای خلوت مراجعه کنید چراکه از نظر عده ای، سرویس دهی در روزهای شلوغ و زمانی که ازدحام مشتری در رستوران بالا است، بطور مطلوبی ارائه نشده و مشتریانی هم بودند که زمان زیادی را منتظر ماندند تا غذایشان سرو شود. لازم به ذکر است در روزهای آخر هفته هم موسیقی زنده در رستوران برگزار می شود و برای برخورداری از آن، می بایست هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنید.

آدرس رستوران تمیشان نور

رستوران تمیشان از جمله بهترین رستوران های نور واقع در شرق پارک جنگلی است و برای دسترسی به رستوران، بعد از اینکه از پارک جنگلی نور عبور کردید، مسیری 400 متری را طی کنید تا رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. همچنین در مقابل رستوران پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا هم وجود داشته و در روزهای شلوغ هم مشکلی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

شماره تماس رستوران تمیشان نور: 44572141-011

ساعت کاری رستوران تمیشان نور: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.586501048211304%2C52.07256819562501%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”565″ name=”رستوران تمیشون نور”]

#3 رستوران مرشد نور

رستوران مرشد را بسیاری از پایتخت نشین ها میشناسند. یکی از معروف ترین و لوکس ترین رستوران های سنتی تهران که در مناطق معروفی همچون کاشانک، نیاوران، سعادت آباد و تهرانپارس دارای شعبه بوده و فرقی ندارد چه موقعی به رستوران مراجعه کنید چراکه همیشه رستوران شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته هم به قدری ازدحام جمعیت در رستوران بالا است که می بایست زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود. موفقیت بالای رستوران مرشد باعث شد این رستوران در شهر نور استان مازندران هم شعبه افتتاح کرده و به سرعت در میان بهترین رستوران های نور قرار گیرد.

شعبه نور رستوران مرشد همانند سایر شعبات در شهر تهران، از محیطی لوکس و جذاب برخوردار است و از نظر مشتریان هم رستوران مرشد یکی از بی نظیرترین محیط ها را در میان رستوران های نور دارد. از محیط که بگذریم به سراغ غذاهای جذاب و دوست داشتنی رستوران مرشد می رسیم که کیفیتشان همانند شعبات تهران بخاطر اینکه تحت نظر شعبه اصلی فعالیت می کند بالا بوده و تا به حال مشتریان ناراضی بابت کیفیت یا حجم غذاها نداشته است. سرویس دهی در رستوران مرشد به طرز مطلوبی ارائه می شود و مدیریت خدمات و سفارشات حتی در روزهای شلوغ هم به خوبی صورت میگیرد.

در شعبه نور رستوران مرشد، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی سرو میشود. از نظر مشتریان، تمامی غذاهای رستوران بی نظیر هستند و انتخاب بهترین غذا به سلیقه و ذائقه برمیگردد و همچنین، در منوی رستوران غذاهای همایونی چند نفره، غذاهای گوشتی، خورشت ها و همچنین غذاهای بازاری مشاهده میشود و بعد از اتمام غذا هم می توانید در منوی شربتخانه، انواع نوشیدنی های گرم و سرد را هم سفارش دهید.. اما در هر حال، بخاطر کیفیت بالای غذاهای رستوران مرشد که در ظروف مسی سرو می شود، به جرات می توان در میان رستوران های نور، رستوران مرشد به عنوان گرانترین رستوران شناخته می شود.

لوکس ویلا مراجعه به رستوران مرشد شعبه نور را به شدت پیشنهاد می کند چراکه تجربه متفاوت و جذابی از رستوران گردی در نور را ارائه می دهد. همچنین رستوران مرشد از چشم انداز زیبای دریا و جنگل هم برخوردار می باشد.

آدرس رستوران مرشد نور

رستوران مرشد در شمال پارک جنگلی نور قرار دارد. در جاده ساحلی نور هنگامی که به پارک جنگلی میرسید، در میانه راه و مقابل مجتمع توریستی نم رستوران را مشاهده خواهید کرد. همچنین رستوران مرشد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد تا مشتریان از جای پارک مناسبی برخوردار شوند.

شماره تماس رستوران مرشد نور: 44551314-011

ساعت کاری رستوران مرشد نور: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.58409760684271%2C52.05684421727246%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”567″ name=”رستوران مرشد نور”]

#4 کافه فست فود بایسیکل

وقتش رسیده از غذاهای محلی، ایرانی و دریایی دل بکنیم و در میان رستوران های نور، سری هم به فست فودها و غذاهای فرنگی بزنیم. در شهر نور، فست فودهای بسیاری وجود دارد که بهترین آن ها در حال رقابت با یکدیگر برای جذب مشتری با ارائه خدمات و غذاهای باکیفیت هستند و در میان آن ها، فست فود بایسیکل توانسته بخاطر پیتزاها و غذاهای فست فودی لذیذ و باکیفیتش، به خوبی محبوب شود.

کافه فست فود بایسیکل نزدیک رستوران مرشد، یکی از بهترین رستوران های نور قرار دارد و برای مراجعه به رستوران باید در جاده ساحلی به شمال پارک جنگلی نور مراجعه کنید. کافه فست فود بایسیکل از همان بیرون که به رستوران نگاه می کنیم، با فست فودی بسیار زیبا و دوست داشتنی روبرو می شویم که در همیشه هم شلوغ است. کافه فست فود بایسیکل دوست دار ورزش و طبیعت است و اکثر مشتریان ثابت و وفادار رستوران، دوچرخه سواران هستند.

هنگامی که وارد رستوران می شوید، می توانید انتخاب کنید در محیط داخل بنشینید یا محیط روباز اما محیط روباز درواقع میز و صندلی هایی هستند که در بیرون رستوران و در کنار درب ورودی قرار دارند و همچنین در صورتیکه میخواهید در ایام شلوغ به رستوران مراجعه کنید می توانید از قبل، میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا منتظر خالی شدن میز در رستوران نباشید. محیط رستوران دکوراسیون خاص و بی نظیری دارد که شامل تزئینات زیبا و تابلوهای مختلف بر روی دیوار، چراغ های تزئینی که در بالایشان چرخ چوبی قرار دارد و نورپردازی های دلنشین که رستوران را به محیطی زیبا و دنج برای سرو انواع پیتزاها و غذاهای فست فودی تبدیل کرده است.

با مشاهده منوی رستوران، با انواع پیتزاها، همبرگرها، ساندویچ های خوشمزه روبرو هستیم که در میان فست فودهای نور، از نظر کیفیت، قیمت و حجم جزء بهترین ها هستند. از نظر مشتریان، پیتزاها و همبرگرهای رستوران حرفی برای گفتن نمی گذارند و سفارش آن ها در کنار سالادها و پیش غذاهای لذیذ موجود در منو بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید اگر میخواهید در شهر نور اقامت داشته باشید، فست فود بایسیکل به صورت بیرون بر هم سفارش قبول می کند.

آدرس کافه فست فود بایسیکل

کافه فست فود بایسیکل هم در شمال پارک جنگلی نور قرار دارد و بعد از یه طبیعت گردی جذاب و خاطره انگیز در پارک جنگلی نور، بخاطر نزدیکی فست فود به درب خروجی بخش شمال پارک، مراجعه به این مجموعه شدیداً توصیه می شود. برای دسترسی به کافه فست فود بایسیکل وارد جاده ساحلی شده و بعد از خیابان دریای چهارم، فست فود را در سمت ساحل مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه فست فود بایسیکل: 44557854-011

ساعت کاری کافه فست فود بایسیکل: همه روزه از ساعت 13:30 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.58364573725275%2C52.05156693529723%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”570″ name=”رستوران بایسیکل نور”]

#5 رستوران یملی نور

اگر در میان رستوران های نور به دنبال رستورانی هستید که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران یملی بیاندازید. رستوران یملی از جلمه شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور است که بخاطر کمبود فضا برای پذیرایی از مشتریان خود، به مکانی بزرگتر انتقال یافت و امروزه، به رستورانی همیشه شلوغ تبدیل شده است.

رستوران یملی برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام منوی های جداگانه دارد. صبح ها که به رستوران برای صرف وعده صبحانه مراجعه می کنید، می توانید انواع پکیج های صبحانه، نوشیدنی های گرم، نان تازه و غیره را سفارش دهید که از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. برای دو وعده ناهار و شام هم انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می شود و از آنجایی که رستوران یملی را با نام غذای خانگی یملی هم میشناسند، در منوی رستوران انواع غذاهای خانگی هم به چشم میخورد. طبق گفته رستوران، تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و به صورت روزانه تهیه می شود تا در کنار استفاده از سرآشپزان مجرب، نتیجه نهایی به غذایی زیبا، لذیذ، باکیفیت و به همراه طعمی خاطره انگیز ختم شود.

در کناتر غذاهای خوب، محیط رستوران هم دلنشین و زیبا است و از دکوراسیون زیبا، میز و صندلی هایی با هارمونی رنگ مناسب و فضایی دلنشین استفاده شده تا لحظات خاطره انگیزی برای مشتریان رقم خورد.

آدرس رستوران یملی نور

برای مراجعه به رستوران یملی، در شهر نور وارد میدان اصلی نور شده و به سمت دریا حرکت کنید. سپس با استفاده از تابلوهای راهنما خود را به دادگستری نور رسانده و رستوران یملی را در مقابل دادگستری واقع در خیابان پاسداران مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران یملی نور: 44513314-011

ساعت کاری رستوران یملی نور: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.57731536604265%2C52.018503096039495%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران یملی نور

#6 رستوران لاویج

رستوران لاویج به قدری خوب و محبوب است که حتی مردم شمال هم وعده های غذایی خود را در این رستوران میل می کنند و اکثر مشتریان رستوران لاویج، ساکنین شهر نور هستند اما در ایام اوج سفر گردشگران و پایتخت نشین ها به شمال، رستوران لاویج به یکی از شلوغ ترین رستوران های نور تبدیل خواهد شد.

رستوران لاویج در دو طبقه از مشتریان خود پذیرایی می کند. رستوران از محیطی شکیل و زیبا برخوردار بوده و دکوراسیون و تزئینات مختلف رستوران از نظر مشتریان، دوست داشتنی هستند. در رستوران لاویج، همانند سایر بهترین رستوران های نور انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می شود و بخاطر سرآشپزان مجرب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تمام مشتریان از غذاهای رستوران راضی هستند. همچنین غذاهای رستوران لاویج از قیمت های بسیار خوبی هم نسبت به حجم و کیفیت برخوردارند و در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب، اکثر مشتریان از این رستوران کاملاً راضی هستند.

آدرس رستوران لاویج

رستوران لاویج در طرف جنوبی خیابان امام خمینی و غرب میدان پروانه نور قرار دارد و اگر میخواهید رستوران مراجعه کنید، در خیابان امام خمینی مابین خیابان های فردوسی و ناطق نوری، رستوران را مشاهده خواهید کرد اما در نظر داشته باشید رستوران در خیابان اصلی و در یکی از مناطق شلوغ نور قرار دارد و از طرفی، بخاطر شلوغی رستوران شاید در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که شهر مملو از گردشگر می شود، جای پارک در نزدیک رستوران به آسانی پیدا نکنید.

شماره تماس رستوران لاویج: 09111212036

ساعت کاری رستوران لاویج: همه روزه از ساعت 11صبح الی 9 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.57567481072887%2C52.009978291325325%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”568″ name=”رستوران لاویج نور”]

#7 رستوران ایتالیایی مورانو

رستوران خوب در نور برای عاشقان غذا های ایتالیایی موردی نیست جز رستوران ایتالیایی مورانو. رستورانی که مدتی از افتتاحش میگذرد و خیلی زود بین بهترین رستوران های نور قرار گرفت و حتی از نظر طرفداران غذا های ایتالیایی، بهترین رستوران ایتالیایی نور هم محسوب می شود. رستوران مورانو را طرفداران غذا های ایتالیایی در تهران به خوبی میشناسند چون اولین شعبه رستوران در شهر تهران و منطقه سعادت آباد افتتاح شد و از آنجایی که در منطقه سعادت آباد تهران آنقدر رستوران ایتالیایی هست که در خود ایتالیا نیست، خیلی سخت است که بتوان با آن ها رقابت کرد و جزء بهترین ها قرار گرفت اما مورانو توانست.

شعبه دوم رستوران ایتالیایی مورانو در استان مازندران، شهرستان نور و منطقه رستم رود قرار دارد و تا به حال کم پیش آمده به رستوران مراجعه کنید و ببینید شلوغ نیست. اینجا کلی غذای ایتالیایی دارد و بگذارید ابتدا از پیش غذا هایی صحبت کنیم که قبل از سرو غذای اصلی یا همزمان با غذای اصلی حسابی میچسبد. 10 آیتم برای پیش غذا رستوران مورانو در نظر گرفته. سوپ میکس شده از قارچ های جنگلی، بشقاب سبزیجات، بال و کتف سوخاری شده به سبک آسیایی، سیب زمینی های سرخ کرده ساده، تنوری با پنیز و ادویه های مخصوص به همراه فیله مرغ و ژامبون، نان و سیر مواردی هستند که به عنوان پیش غذا می توانید سفارش دهید. اگر هم میخواهید عرف یک رستوران ایتالیایی را اجرا کنید و سالاد سفارش دهید، 5 مدل سالاد سزار هست می توانید انتخاب کنید مرغ سوخاری داشته باشد، استیک، مرغ گریل شده، سس خاص یا سالاد مخصوص رستوران.

دو مورد در رستوران های ایتالیایی خیلی طرفدار دارد یکی انواه غذا هایی که پایه آن ها ماکارونی یا پنه است و دیگری پیتزا. 6 مدل پاستا پنه از پنه با مرغ، پاستا لینگوئینی، پاستا با فیله گوساله، مرغ به همراه فیله و ماکارونی، 3 مدل اسپاگتی از اسپاگتی ساده، اسپاگتی با مرغ و سالامی به همراه سس پستو در منوی رستوران مشاهده می شود. اما قسمت جذاب ماجرا، بخش پیتزا های ایتالیایی است چون رستوران مورانو 21 مدل پیتزای ایتالیایی دارد از پیتزا های اصیل ایتالیایی تا پیتزا هایی که با ذائقه ما ایرانی ها بیشتر سازگار است. مورانو به فکر برگر باز ها هم بوده و 5 مدل همبرگر و 2 مدل ساندویچ فیله گوساله و سینه مرغ مغزدار تنوری هم به منوی خود اضافه کرده.

اما، همبرگر های رستوران ایتالیایی مورانو با آن چیزی که تا به حال دیده اید تفاوت دارد. اینجا خبری از چیزبرگر قارچ برگر و غیره نیست. با مورانو برگر آغاز می کنیم که مغز ران گوساله، سینه مرغ گریل، پنیر قارچ، بیکن، پیاز کاراملایز شده و سیب زمینی سرخ کرده دارد و پرطرفدارترین برگر رستوران به شمار می رود. چوریتسو برگر که طرفدارهای خاص خود را دارد، برگر ایتالیایی که مغز ران گوساله دارد، پیاز کاراملایز شده به همراه سس قارچ ایتالیایی و پنیر گودا. یک رستوران ایتالیایی خوب، استیک های بی نظیری هم دارد لذا ما در رستوران ایتالیایی مورانو با 6 مدل استیک گوشت و 4 مدل استیک و سوخاری مرغ مواجه هستیم و نه تنها در کنارشان کلی مخلفات قرار میگیرد بلکه می توانید انتخاب کنید پخت استیک شما چگونه باشد.

تا اینجای کار فهمیدیم رستوران ایتالیایی مورانو به معنای واقعی جزء بهترین رستوران های نور است و اگر یکبار به رستوران مراجعه کنید نه تنها مشتری ثابت رستوران می شوید بلکه هرکس از شما بخواهد رستوران خوب در نور به او معرفی کنید بی شک مورانو را معرفی خواهید کرد. کلی غذای بی نظیر، لذیذ، باکیفیت، خوشمزه و خاص که نمی توانید از آن ها دل بکنید. با این حال، مورانو به فکر دسر بعد غذای شما هم بوده و از آنجایی که مورانو یک کافه رستوران محسوب می شود، منویی غنی از کافی شاپ هم دارد. در بخش کافی شاپ رستوران ایتالیایی مورانو، هر نوشیدنی بر پایه قهوه، شیک های لذیذ و متنوع، کلی چای و دمنوش، آیس های بی نظیر، اسموتی، آبمیوه طبیعی، موکتل، قهوه های دمی را می توانید سفارش دهید اما دسر در کنار نوشیدنی گرم صفای دیگری دارد بخصوص در رستوران مورانو که کیک های روز خوشمزه و تازه، باقلوا، دسر، وافل، بستنی و غیره دارد.

کلی از غذا های رستوران ایتالیایی مورانو تعریف کردیم و نه ما، بلکه هر کسی که تا به حال تجربه غذا های رستوران مورانو را داشته از کیفیت و مزه غذا ها متعجب شده اما کمی هم درباره محیط زیبای رستوران بگوییم که به همان اندازه غذا هایش دوست داشتنی است. رستوران دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. بخش سرپوشیده رستوران دو طبقه دارد و از میز و صندلی های چوبی اما با فاصله خوب از یکدیگر استفاده شده. نورپردازی و دکوراسیون دلنشینی هم در محیط داخلی رستوران مشاهده می شود. بخش روباز رستوران درواقع روف گاردن است یعنی در پشت بام واقع شده. اینجا قسمت کافی شاپ هم هست و معمولاً مشتریان برای استفاده از خدمات کافی شاپ به روف گاردن مراجعه می کنند. روف گاردن رستوران مورانو آرامش خاصی دارد و چون اینجا از رستوران های ساحلی ایزدشهر به شمار میرود، برای شما چشم انداز بی نظیری هم از دریا و ساحل ارائه می دهد.

در محیط زیبای رستوران چه قسمت سرپوشیده و چه قسمت روف گاردن، ما پرسنلی خوش برخورد و خوش پوش را مبینیم که همه جوره سعی دارند مشتری راضی باشد و خدمات سرویس دهی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند حتی در شلوغ ترین روز های سال هم نه تنها از کیفیت خدمات سرویس دهی رستوران کاسته نمی شود بلکه همیشه غذا ها داغ و به موقع به دست مشتری می رسند. راستی مورانو رستوران با موسیقی زنده در نور می باشد و روز های پنج شنبه و جمعه در روف گاردن رستوران موسیقی زنده هم برگزار می شود. اگر هم خواستید برای برگزاری جشن تولد و رزرو از قبل هم می توانید روی رستوران ایتالیایی مورانو حساب کنید. همچنین اینجا وعده صبحانه هم دارد و از ساعت 11 صبح انواع صبحانه های انگلیسی، ایرانی و فرنگی سرو می شود.

آدرس رستوران ایتالیایی مورانو

رستوران ایتالیایی مورانو در قسمت شرقی نور و منطقه رستم رود واقع شده. اگر از سمت نور میخواهید به رستوران دسترسی داشته باشید، جاده ساحلی را به سمت ایزدشهر ترک کنید و در طول مسیر، رستوران را در آنسوی جاده میبینید اما باید مسافتی را جلوتر بروید تا به اولین دوربرگردان برسید. سپس بعد از اولین دوربرگردان، مسافتی 1 کیلومتری را طی می کنید و بعد از خیابان نیلوفر 12، مابین خیابان های نیلوفر 12 و نیلوفر 13 رستوران را در سمت راست جاده به همراه فضای پارک مناسب جلوی رستوران مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران ایتالیایی مورانو: 44573304-011

ساعت کاری رستوران ایتالیایی مورانو: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 17:00 و از ساعت 18:30 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.586501048211304%2C52.07256819562501%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”566″ name=”رستوران ایتالیایی مورانو نور”]

#8 مرغ سوخاری ایران شعبه نور

مرغ های سوخاری طرفداران بسیاری دارد و به ندرت پیش آمده در اطرافمان افرادی را ببینیم که از مرغ سوخاری خوششان نمی آید بخصوص زمانی که این مرغ حسابی ترد شده و در کنارش، سیب زمینی های ترد تر هم قرار می دهند که عین بیسکوئیت خرد می شوند. مرغ سوخاری ایران نام یک فست فود زنجیره ای است که تاکنون بالای 16 شعبه در سراسر کشور دارد اما آنقدر که باید و شاید بین مردم محبوب نشده و تبلیغات آنچنانی هم انجام نداده.

مرغ سوخاری ایران در شهر نور هم شعبه دارد و گردشگران نور و ساکنان منطقه می دانند که بهترین مرغ سوخاری در شهر نور را فقط در فست فود مرغ سوخاری ایران پیدا خواهند کرد. بگذارید یک مثالی بزنیم. در شهر تهران و خیابان اندرزگو، یک مرغ سوخاری کوچک هست با نام خروس که جا برای نشستن هم ندارد و مغازه اش هم کوچک است. در اینجا مرغ سوخاری از دو تکه تا 8 تکه، فیله سوخاری، کتف، بال و بازو عرضه می شود. تمام تهرانی ها و تمام رستوران گرد ها مرغ سوخاری خروس را میشناسند و امکان ندارد هرموقعی که به این فست فود مراجعه می کنید شلوغ نباشد چون مرغ های سوخاری بسیار خوشمزه با کلی سیب زمینی به همراه سس و سالاد کلم به شما میدهد با قیمتی بسیار ارزان تر از سایر رستوران ها و فست فود ها.

مرغ سوخاری ایران هم تا حدودی شبیه به مرغ سوخاری خروس تهران است و به واسطه ارائه مرغ های سوخاری خوشمزه به همراه سیب زمینی های ترد و لذیذ ان هم با قیمت های مناسب توانسته بین عاشقان مرغ های سوخاری محبوب شود. اما یک تفاوتی با مرغ سوخاری خروس دارد و آن هم تنوع غذا ها است. با اینکه نام مجموعه مرغ سوخاری است اما در کنار مرغ های سوخاری، کلی برگر و پیتزا و غیره هم دارد. البته اینگونه نیست که برگر ها و پیتزا های مجموعه بر پایه مرغ سوخاری باشند بلکه همان مواردی هستند که در هر فست فودی میبینیم.

فست فود مرغ سوخاری ایران جایی است که در ایام تعطیلات به فست فودی فوق العاده شلوغ تبدیل می شود چون غذا های به صرفه ای دارد و اکثر مشتریان هم فقط به عشق مرغ های سوخاری ترد و خوشمزه به همراه سیب زمینی راهی اینجا می شوند. اگر روزی تصمیم داشتید به مرغ سوخاری ایران شعبه نور مراجعه کنید در نظر بگیرید در مقابل رستوران فضای پارک محدودی هست و در ایامی که شلوغ است بخصوص تعطیلات، شاید نیاز باشد کمی دور تر از رستوران پارک کنید.

در فست فود مرغ سوخاری ایران شعبه نور، محیطی ساده مانند سایر فست فود ها هست اما رستوران دارای دو طبقه می باشد و میز و صندلی ها با فاصله مناسب از یکدیگر قرار دارند. اینجا هم می توانید حضوری مراجعه کنید و در محیط رستوران غذای مورد علاقه خود که مرغ سوخاری باشد را داغ داغ میل کنید و لذت ببرید و هم می توانید بگویید به صورت بیرون بر پک کرده و به شما تحویل دهند.

آدرس مرغ سوخاری ایران شعبه نور

شعبه نور مرغ سوخاری ایران یک رستوران ساحلی در نور است لذا رستوران گرد هایی که از شهر نور میخواهند به مرغ سوخاری ایران دسترسی داشته باشند می بایست مسافتی را به سمت ایزدشهر طی کنند تا به اولین دور برگردان برسند. اما بعد از اولین دوربرگردان، نزدیک به 1 کیلومتر که مسافت طی کنید رستوران ایتالیایی مورانو را در سمت راست جاده میبینید و بعد از آن به خیابان نیلوفر 13 می رسید. کمی جلوتر با فاصله و با فاصله 350 متر به شعبه نور مرغ سوخاری ایران خواهید رسید.

شماره تماس مرغ سوخاری ایران شعبه نور: 09132000438

ساعت کاری مرغ سوخاری ایران شعبه نور: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.58945633217112%2C52.085094327066386%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

مرغ سوخاری ایران شعبه نور

#9 رستوران دوت (2T)

امروزه در شرق نور و نزدیک به منطقه رستم رود آن هم در بخش ساحلی، رستورانی با نام دوت میبینیم که در گذشته، فود کورت پالم نام داشته. کاری نداریم که فود کورت پالم در زمان های خود یکی از رستوران های خوب نور به شمار میرفته اما امروزه این فود کورت تعطیل شده و رستوران دوت بجای آن آمده.

همانند رستوران مورانو، رستوران دوت هم یک رستوران ایتالیایی است و جزء رستوران های خوب نور محسوب می شود. همچنین دوت هم یک رستوران ساحلی در نور است و نه تنها فاصله ای چند قدمی تا دریا دارد بلکه از ویو زیبای دریا هم برخوردار است. اینجا ما با یک رستورانی طرف هستیم که محیطی بسیار زیبا، کلاسیک و شیک دارد. تزئینات و دکوراسیون رستوران پرزرق و برق نیست اما به لطف نورپردازی های زیبا و حضور گیاهان سرسبز، شاهد محیطی آرامش بخش هستیم تازه برای شما موسیقی های ملایم هم پخش می شود. رستوران دوت هم محیط روباز دارد و هم محیط سرپوشیده و در هر دو قسمت، میز و صندلی ها با فاصله خوبی از یکدیگر قرار گرفته اند تا مشتریان با آرامش گفتگو کرده و غذا های خوشمزه رستوران را میل کنند.

هم محیط روباز و هم محیط سرپوشیده رستوران دوست داشتنی و دلنشین است و حتی می توانید از قبل هم رزرو کنید ولی با توجه به نظر مشتریان، اگر در ایامی میخواهید به رستوران مراجعه کنید که شهر نور در شرایط خوش آب و هوا قرار دارد حتماً سعی کنید در قسمت روباز رستوران بنشینید. با این حال در هر دو محیط روباز و سرپوشیده رستوران دوت، برای شما انواع غذا های ایتالیایی و نوشیدنی های لذیذ سرو می شود که همگی از کیفیت بالا و مزه ای به یاد ماندنی برخوردارند اما غذا های رستوران طبق گفته مشتریان، از قیمت های کمی گران برخوردار هستند.

با مشاهده منوی رستوران دوت میبینیم که اینجا همانطور که یک رستوران ایتالیایی به شمار میرود، چندین مدل پیتزای ایتالیایی، انواع سالاد های سزار که می توانید انتخاب کنید روی آن مرغ گریل باشد، سوخاری یا استیک، پیش غذا های لذیذ از نان سیر گرفته تا سیب زمینی های تنوری ویژه و سوپ روز، برگر و ساندویچ و لذیذترین غذای ایتالیایی، انواع پنه، لازانیا و اسپاگتی سرو می شود. طبقه گفته مشتریان رستوران، بهترین غذا هایی که در اینجا سرو می شود انواع پاستا پنه است که تنوع مطلوبی هم دارد از پنه با مرغ تا استیک و میگو، با سس قارچ یا سس پستو و غیره و علاوه بر آن، از مزه، حجم و کیفیت خوبی هم برخوردار هستند.

اگر یک ایراد بتوانیم به رستوران دوت بگیریم، خدمات سرویس دهی است. در حالت عادی و روز های خلوتی سال، خدمات سرویس دهی مناسبی در رستوران ارائه می شود و غذا ها همیشه به موقع و داغ به دست مشتری می رسند اما در شلوغ ترین روز ها بخصوص تعطیلات نوروز، شاهد کاهش کیفیت خدمات سرویس دهید در رستوران ایتالیایی دوت هستیم و بعضاً مشتریانی بودند که غذایشان سرد شده بود. اما، شما می توانید چه بعد از غذا و چه اصلاً غذایی سفارش ندهید و از منوی کافه رستوران استفاده کنید. در بخش کافه کلی نوشیدنی گرم و سرد از انواع قهوه تا شیک و اسموتی و آبمیوه طبیعی سرو می شود و خوش قیمت و باکیفیت هستند.

آدرس رستوران دوت (2T)

رستوران دوت هم جزء بهترین رستوران های ساحلی در نور است و آن هایی که میخواهند از شهر نور راهی رستوران دوت شوند مانند رستوران های مورانو و مرغ سوخاری ایرانی ابتدا راهی رستم رود و بعد از آن، ایزدشهر می شوند تا به اولین دوربرگردان برسند و سپس با عبور از رستوران های مورانو و مرغ سوخاری ایران به دوت خواهید رسید. به عبارت دیگر، زمانی که به اولین دوربرگردان رسیدید می بایست مسافتی 2.1 کیلومتری را طی کنید. در سمت راست جاده نانوایی و چند مغازه را مشاهده می کنید و سپس زمانی که به مجتمع باران رسیدید، تابلوی رستوران را خواهید دید. در مقابل رستوران هم بخاطر اینکه اینجا در گذشته فود کورتی شلوغ و محبوب بوده جای پارک مناسبی هست و در ایام شلوغ سال هم فضای پارک مناسب در مقابل رستوران یا نزدیک به رستوران به راحتی پیدا می شود.

شماره تماس رستوران دوت (2T): 011-44572845

ساعت کاری رستوران دوت (2T): همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.586501048211304%2C52.07256819562501%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران دوت نور

رزرو ویلا در نور

از آنجایی که نور یک شهر ساحلی محسوب می شود و گردشگران برای اجاره ویلا در نور این انتخاب را دارند در بخش جنگلی باشند یا ساحلی، در سایت لوکس ویلا هم انواع و اقسام اقامتگاه ها چه در بخش ساحلی و چه در بخش جنگلی نور ارائه شده و با بهترین قیمت ها از طریق تماس با کارشناسان سایت می توانید رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های ساحلی نور کدام ها هستند؟

رستوران های کاسپین، مورانو، مرغ سوخاری ایران، دوت و فست فود بایسیکل

رستوران های با موسیقی زنده در نور کدام ها هستند؟

رستوران های تمیشان و مورانو بهترین رستوران های با موزیک زنده در نور هستند.

کافه رستوران های خوب نور کدام ها هستند؟

رستوران های دوت، مورانو و کافه فست فود بایسیکل.

رستوران های معروف نور کدام ها هستند؟

رستوران های دوت، کاسپین، تمیشان، مرشد و لاویچ معروف ترین رستوران های نور هستند.