بازار بزرگ ساحلی آستارا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

آستارا یکی از شهر های مرزی ایران است که به دلیل ورود کالاهای ارزان و باکیفیت بین مردم کشور به شهرت رسید. همه ساله عده زیادی از افراد از نقاط مختلف ایران برای خرید عمده به این منطقه سفر می کنند تا هم اجناس با کیفیت تهیه نمایند و هم سود بیشتری در فروش آن ها در شهر خود به دست آورند. در این مقاله به سراغ یکی از معروف ترین مراکز خرید آستارا یعنی بازار بزرگ ساحلی رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره این پاساژ آستارا به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار بزرگ ساحلی کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به بازار بزرگ ساحلی می توانید ابتدا خود را به بلوار سفیر امید برسانید و در جهت جنوب این بلوار ادامه دهید. کمی بعد در تینی به سمت راست بپیچید و از لوازم یدکی موتور فتح الهی عبور کنید. این مسیر را ادامه دهید تا از خیابان ملت بگذرید و کمی بعد به سمت چپ بپیچید. موبایل علی عبور کنید و دوباره به سمت چپ بروید و بعد از رسیدن به پوشاک ماهان به طرف چپ رفته تا مقصدتان را که در سمت چپ قرار دارد ببینید.

مسافت این مسیر کمتر از یک کیلومتر بوده و بدون ترافیک در حدود 5 دقیقه در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این مسیر را نداشتید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید و با نقشه هر جایی که بودید به آسانی خود را به بازارچه ساحلی آستارا برسانید.

آدرس بازار بزرگ ساحلی آستارا: گیلان، آستارا، خیابان ملت شرقی

درباره بازار بزرگ ساحلی آستارا

بازارچه ساحلی آستارا یکی از بهترین ارزان ترین و بهترین مراکز خرید آستارا می باشد که می توانید برای خریدی ارزان و با کیفیت به آن مراجعه نمایید. قدمت این بازار به بیش از چهل سال پیش بر می گردد و دقیقا از وقتی که آستارا به عنوان منطقه آزاد اعلام شد این بازار و دیگر مراکز خرید شهر بین مردم معروف شدند. در این بازارچه که تقریبا بزرگ ترین بازار آستارا به شمار می رود، علاوه بر مغازه های موجود در این بازار، تعداد زیادی دست فروش نیز حضور دارند که آن ها نیز اجناسی ارزان تر از این مغازه ها عرضه می کنند.

در بازار ساحلی آستارا تعداد 1500 مغازه وجود دارد که اکثر آن ها از همان سال 1368 که بازار تاسیس شد مشغول به کار شدند. در طی سال های گذشته اجناس این بازار از کشورهایی چون ژاپن، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین و کره تامین می شد و حتی به بازار روس ها معروف بود. ولی در یکی دو سال اخیر بیشتر کالاها یا از چین و اندونزی وارد می شود یا محصول خود ایران می باشد و دیگر به سختی می توان محصولی را از کشورهای گفته شده یافت.

همین امر باعث شده تا رضایت مراجعین کمی پایین آمده و نتوانند آن طور که پیش تر خرید می کردند محصول مورد نظرشان را تهیه نمایند. با این وجود هنوز هم این بازار سنتی آستارا از شکوه نیفتاده و در زمره بهترین بازار های مرزی ایران به حساب می آید. از موارد منفی مربوط به این بازار می توان به نبود عابر بانک و رستوران اشاره کرد که خرید را کمی سخت می کند. به طور کلی بهترین بازار این منطقه بازار بزرگ ساحلی آستارا می باشد. این بازار به دلیل مراجعه بالای افراد در طول سال دارای چندین پارکینگ بوده و از این نظر خوب عمل کرده است. اگر به آستارا سفر کردید بهتر است استفاده از این بازار را از دست ندهید.

بازار بزرگ ساحلی

محصولات بازارچه ساحلی

همان طور که گفته شد بازار بزرگ ساحلی آستارا دارای محصولات متنوعی می شود و به عنوان کامل ترین و بزرگ ترین بازار آستارا شناخته می گردد. شما با مراجعه به این بازار می توانید انواع محصولات در زمینه پوشاک، لباس کودکان، کیف و کفش، صنایع دستی، کلاه، عینک، اسباب بازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اکسسوری، زیورآلات، میوه جات و صیفی جات، ادویه های مختلف و… را بیابید و از هرکدام که تمایل داشتید به صورت عمده یا تکی تهیه نمایید.

بهترین زمان خرید از بازارچه ساحلی آستارا

اگر تمایل داشتید خرید خود را از بازار های آستارا داشته باشید، بهتر است ابتدا یک زمان مناسب برای این منظور انتخاب کنید و بعد برای این منظور اقدام نمایید. اکثر بازار های آستارا بدون سقف هستند و به همین دلیل سر ما و گرما در آن ها کاملا محسوس است. بنابراین بهتر است فصول سرد سال را برای خرید از بازار های آستارا انتخاب نکنید تا بارش های مختلف و هوای سرد شما را اذیت نکند. بهترین زمان مراجعه به بازارچه ساحلی آستارا ماه های گرم در سال می باشد و بهتر است تابستان را برای این منظور انتخاب کنید.

مراکز خرید نزدیک به بازار بزرگ ساحلی

  • بازارچه مطهری
  • بازار مرزی آستارا
  • برکه پریان
  • پخش یاری

بازار بزرگ ساحلی

ساعت کاری بازار بزرگ ساحلی آستارا

برای رفتن به بازار های آستارا بهتر است قبل از مراجعه از ساعت کاری و یا شماره تماس مرکز خرید مورد نظرتان اطلاعات به دست آورید تا بتوانید تجربه بهتری را به دست آورید. اگر در بازه زمانی گفته شده به این بازار آستارا بروید می توانید آن طور که تمایل دارید برای خرید اقدام نمایید.

ساعت کاری بازار بزرگ ساحلی آستارا: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب

امکانات رفاهی بازار ساحلی آستارا

بازار بزرگ آستارا دارای انواع مختلفی از کالاها بوده و به همین دلیل توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. مردم از سراسر کشور برای تهیه آن چه نیاز دارند به این بازار مراجعه می کنند تا کالای مورد نظر خود را تهیه نمایند. شاید هنوز یک سری از امکانات همانند کافه و رستوران یا عابر بانک برای برداشت یا انتقال پول در این بازار وجود نداشته باشد ولی وجود امکاناتی نظیر پارکینگ های مختلف، سرویس بهداشتی، کالاهای ارزان و… سبب شده تا هنوز هم عده زیادی در آستارا بازار بزرگ ساحلی را برای خرید انتخاب کنند.

اطلاعات کلی بازار بزرگ ساحلی

سال ساخت بازار: 1368

تعداد مغازه های بازار: 1500 واحد

پارکینگ: دارد

ساعت کاری: 8:30 تا 23

اجناس بازار: چین، ایران، ترکیه، ویتنام و…

هزینه پارکینگ: 5000 تومان

سوالات متداول

بازار بزرگ ساحلی کجاست؟

این بازار در خیابان ملت شرقی آستارا واقع شده است.

بازار بزرگ ساحلی آستارا در چه سالی اغاز به کار نمود؟

در سال 1368.

بازارچه ساحلی آستارا در چه تایمی فعالیت دارد؟

این بازار از ساعت 8:30 تا 23 فعالیت دارد.

چه تعداد واحد تجاری در بازار ساحلی آستارا مشغول به کار هستند؟

1500 مغازه در بازارچه ساحلی کار می کنند.

[html_block id=”69179″]

راهنما سایت

آدرس

گیلان، آستارا، خیابان ملت شرقی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8:30 الی 23

یک‌شنبه

8:30 الی 23

دو‌شنبه

8:30 الی 23

سه‌شنبه

8:30 الی 23

چهار‌شنبه

8:30 الی 23

پنج‌شنبه

8:30 الی 23

جمعه

8:30 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه