مراکز خرید آستارا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا افراد زیادی برای رفتن به آستارا اقدام نمایند، وجود پاساژها و بازار های مختلف در این منطقه می باشد. به دلیل این که آستارا یک شهر مرزی است معمولا کالاهایی درون آن یافت می شود که در شهر های دیگر یا وجود ندارد یا به شدت گران است. این مورد باعث شده تا افراد زیادی تنها برای خرید به این شهر سفر کنند. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید آستارا رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

بازار بزرگ ساحلی آستارا

یکی از مهم ترین مراکز خریدی که در آستارا افراد به آن جذب می شوند، بازار بزرگ ساحلی می باشد که در سال 1368 آغاز به ساخت آن کردند. این بازار معروف ترین بازار آستارا بوده و درست در زمانی که مرز ایران و آذربایجان برداشته شد معروف گشت. در آن زمان اجناس با کیفیتی از روسیه، کره، چین و… وارد می شد و با قیمت هایی مناسب و کم عرضه میشد. این بازار در آن زمان به بازار روس ها معروف بود و بین مردم بومی این منطقه با نام های بازار بساط و تخته بازار شناخته میشد.

رفته رفته با وجود تحریم ها و سخت شدن پروسه ورود کالاهای خارجی به کشور حتی در شهر های مرزی هم چون آستارا، هم کیفیت اجناس دیگر مانند آن زمان نبود و هم قیمت ها بالا رفت. در حال حاضر شاید نتوانید یک خرید خوب از بازار بزرگ ساحلی آستارا داشته باشید چرا که هم قیمت ها بالاست و هم کیفیت اجناس پایین می باشد و اکثرا چینی هستند. با تمام این تفاسیر هنوز هم این بازار آستارا به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز عمده تجاری در قسمت شمالی ایران به حساب می آید و در آن بالغ بر 1400 واحد صنفی مشغول فعالیت هستند و با کاربری های متفاوت سرویس دهی دارند.

پوشاک بیشترین سهم از کالاهای موجود در این بازار را به خود اختصاص داده و البته بیشترین تقاضا را در بین مردم نیز دارا می باشد. بهتر است در سفرتان به آستارا حتما سری به این بازار ساحلی بزنید تا بتوانید آن چه را که نیاز دارید تهیه نمایید. تنوع اجناس در بازار بزرگ ساحلی آستارا بالا بوده و علاوه بر فروش عمده به صورت تکی نیز می توانید خرید داشته باشید. در اطراف این بازار یک سری رستوران وجود دارد که غذاهای متنوعی را سرو کرده و حتی می توانید غذاهای محلی آستارا را نیز میل نمایید.

برخی از این رستوران ها به عنوان بهترین رستوران های آستارا نیز شناخته شده و افراد زیادی برای استفاده از آن ها راهی این بازار آستارا می شوند. بازار بزرگ ساحلی به عنوان مهم ترین و اولین گزینه افراد در سفر به این منطقه می باشد تا خرید خوبی را تجربه نمایند.

آدرس بازار بزرگ ساحلی آستارا: گیلان، آستارا، خیابان ملت شرقی

ساعت کاری بازار بزرگ ساحلی آستارا: همه روزه از ساعت 8:30 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.4221223400992%2C%2048.87671428775791%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ ساحلی آستارا

پاساژ سیدان

بعد از بازارچه ساحلی می توانید به مرکز خرید سیدان مراجعه کنید که به دلیل مسقف بودن مناسب برای هر فصلی می باشد. درواقع اینپاساژ یکی از بهترین پاساژ های مدرن آستارا به شمار می رود که با دارا بودن کالا های مختلف توانسته عده زیادی از مسافران را به سمت خود بکشاند. پاساژ سیدان که در اصل یک بازارچه ساحلی به حساب می آید، قدیمی نبوده و در سال های اخیر ساخته شده است. پاساژ سیدان به نسبت بازار بزرگ ساحلی آستارا کمی کوچکتر بوده ولی با ین وجود دارای کالاهای مختلفی است و تنوع اجناس در آن بالا می باشد.

اگر بعد از رفتن به بازارچه ساحلی نتوانستید کالای مورد نظرتان را بیابید می توانید به این پاساژ آستارا سری بزنید و با کمی جست و جو آن را تهیه کنید. امتیازی که این مرکز خرید آستارا از مراجعین دریافت کرده همانند بازار بزرگ ساحلی بالا بوده و به همین دلیل می توان گفت امکان اینکه شما هم از خرید در پاساژ سیدان رضایت داشته باشید وجود دارد. لازم به ذکر است اجناس درون این پاساژ قطعا به مانند پاساژ های مدرن شهر های بزرگ نیست ولی می تواند مثل بازار های سنتی شهر های دیگر باشد.

تنها تفاوتی که در این جا وجود دارد قیمت ها هستند که این موضوع را نیز قبل از خرید هر کالایی باید با کمی پرس و جو از هزینه های واقعی مطمئن شوید.این پاساژ و دیگر بازار های مرزی بین مردم ایران بسیار شناخته شده بودند چرا که اجناس اصل و با کیفیتی درون آن ها به فروش می رسید. اما امروزه به دلیل کم شدن کیفیت ها رضایت قدیم را در چهره افراد نمی توان مشاهده کرد. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر برای خرید یا حتی قبل از تهیه کالای مورد نظرتان، ابتدا قیمت ها را در شهر خودتان بررسی کرده باشید و بعد برای خرید آن در آستارا اقدام نمایید.

آدرس پاساژ سیدان آستارا: گیلان، آستارا، میدان امام خمینی، خیابان معلم

ساعت کاری پاساژ سیدان آستارا: همه روزه از ساعت 8 تا 21

شماره تماس پاساژ سیدان آستارا: 09399794707

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.43695501787059%2C%2048.87227131720572%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ سیدان

پاساژ ولیعصر

یکی دیگر از پاساژ های آستارا که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید، پاساژ ولیعصر عج می باشد. این پاساژ کمی بعد از میدان امام خمینی قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد. پاساژ ولیعصر نیز از نظر تنوع کالا بسیار خوب عمل کرده و به همین دلیل می توان گفت به عنوان یکی از بهترین ها می باشد. اجناس درون این پاساژ تا چند سال پیش از کشورهای ترکیه، اندونزی و ویتنام آورده می شد و این موضوع به خصوص در یک سال اخیر کمتر شده و بیشتر جنس های چینی و بی کیفیت در آن می توان یافت.

هم چنین قیمت های کالاها در مقایسه با گذشته بالاتر رفته و همان طور که گفته شد بهتر است از قبل این موضوع را بررسی کنید. لازم به ذکر است که با تمام موارد گفته شده باز هم می توانید خرید خوبی را در این پاساژ تجربه کنید و بهتر است به عنوان یکی از گزینه های مد نظرتان قرار دهید تا در سفر به آستارا از آن استفاده نمایید. امتیازی که این پاساژ آستارا از مراجعین دریافت نموده تقریبا بالاست و به همین دلیل می توان عنوان کرد که این پاساژ می تواند رضایت شما را به دست آورد.

فضای داخلی مجتمع تجاری ولیعصر آستارا تمیز و مدرن بوده و در مقایسه با بازارهای این ناحیه خلوت تر می باشد. اگر به این شهر سفر کردید بهتر است مراجعه به این بازار را نیز از دست ندهید.

آدرس پاساژ ولیعصر آستارا: گیلان، آستارا، بعد از میدان امام خمینی، خیابان شهید حاجی عباسی

ساعت کاری پاساژ ولیعصر آستارا: همه روزه از ساعت 8 تا 22:30

شماره تماس پاساژ ولیعصر آستارا: 44813796-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.437794743254265%2C%2048.87190400618304%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ ولیعصر

مرکز خرید رویال

از دیگر مراکز خریدی که می توانید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید رویال می باشد. این پاساژ که در خیابان ملت قرار گرفته توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. در این پاساژ می توانید اجناس مختلفی را بیابید و برای خرید هرکدام از آن ها که تمایل داشتید اقدام نمایید. پاساژ رویال آستارا از بهترین مراکز خرید این منطقه قلمداد می شود و بهتر است در سفرتان به این شهر آن را از دست ندهید.

مرکز خرید رویال در کنار فروشگاه فرش کوهی و گالری پرده باران قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی و نوع دسترسی در محل خوبی احداث شده است. همین نزدیکی به مراکز مهم نیز سبب شده تا در جذب افراد بیشتر موفق عمل کند. اگر تمایل داشتید می توانید از این پاساژ آستارا نیز استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید رویال آستارا: گیلان، آستارا، بلوار بسیج، خیابان ملت، بین مطهری و رجایی

ساعت کاری مرکز خرید رویال آستارا: همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 9:30 تا 21

شماره تماس مرکز خرید رویال آستارا: 09334984480

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.42182507753721%2C%2048.87382780649751%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز تجاری لوندیل

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای استفاده از آن و تهیه کالای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، مرکز تجاری لوندویل می باشد. این مرکز خرید با اینکه امتیازی بالایی از مراجعین دریافت نکرده ولی معمولا مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد و به همین دلیل بهتر است شما نیز در سفر به آستارا به مرکز خرید لوندویل بروید. از آن جا که این پاساژ آستارا در کنار جاذبه هایی هم چون آبشار لاتون یا روستای کوته کومه قرار گرفته، مورد توجه افراد زیادی می باشد و تعداد زیادی از مردم بعد از مراجعه به این جاذبه ها به لوندویل نیز مراجعه می کنند.

شما در این بازار می توانید انواع کالاهای مقرون به صرفه را بیابید و برای پیدا کردن اجناس مورد نظرتان به راحتی جست و جو نمایید. یک سری غرفه در این مرکز تجاری وجود دارد که مربوط به خوراکی و فست فود هستند و شما می توانید در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایید. هم چنین یک فضای بازی برای کودکان نیز تعبیه شده تا خانواده ها بتوانند از ان برای کودک خود استفاده کنند.

آدرس مرکز خرید لوندویل آستارا: گیلان، آستارا، خیابان شهید رجایی

ساعت کاری مرکز خرید لوندویل آستارا: همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 تا 18

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.31295159810023%2C%2048.86897390913236%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز تجاری لوندیل

پاساژ ایده آل

یکی دیگر از پاساژ های آستارا که می توانید به آن مراجعه نمایید، پاساژ ایده آل می باشد. هر چند قیمت اجناس این پاساژ نیز همانند دیگر مراکز خرید خرید و بازار های آستارا می باشد ولی معمولا مسافران اکثر بازارها را جست و جو می کنند تا بتوانند کالا با قیمت بهتر را بیابند. به طور کلی اما امتیازی که این پاساژ دریافت نموده متوسط رو به بالا می باشد که می توان نتیجه گرفت نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند.

عده ای از مراجعین معتقدند که قیمت های کالاها در این پاساژ به نسبت بازارهای تهران بیشتر است و ارزش خریدن ندارد. عده ای از افراد نیز معتقدند که قیمت ها در این مرکز خرید آستارا از بازارچه ساحلی بهتر است و می توان کالاهای بهتری را خریداری نمود. یکی از مواردی که باید به آن متذکر شد این نکته است که بد بودن حال بازارها و مراکز خرید آستارا و دیگر شهرها به دلیل عدم ورود اجناس دیگر کشورها به ایران بوده و به همین دلیل نباید انتظار زیادی از مراکز خرید این شهر داشته باشید.

آدرس پاساژ ایده آل آستارا: گیلان، آستارا، خیابان حاجی عباسی

ساعت کاری پاساژ ایده آل آستارا: همه روزه از ساعت 8:30 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.43740234808294%2C%2048.87232362305712%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ ایده آل

سوالات متداول

چرا مراکز خرید آستارا معروف هستند؟

آستارا یک شهر مرزی است و به همین دلیل اجناس درون آن با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

بهترین بازار آستارا کدام است؟

از بهترین بازار های آستارا می توان به پاساژ سیدان و بازارچه ساحلی اشاره نمود.

پاساژ ولیعصر آستارا در کجا واقع شده است؟

این پاساژ بعد از میدان امام قرار گرفته.

بزرگ ترین مرکز خرید آستارا کدام می باشد؟

بازار بزرگ ساحلی آستارا بزرگ ترین مرکز خرید این شهر به حساب می آید.

[html_block id=”69131″]