اقامت در جنگل های سوادکوه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیبا ترین مناطق جنگلی در استان مازندران که در نزدیکی استان سمنان قرار گرفته، شهرستان سوادکوه می باشد. این منطقه پوشش گیاهی انبوهی داشته و با جنگل های مختلف درون خود توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند و به همین دلیل دارای ویلاهای مختلفی نیز می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی انواع اقامتگاه ها در سوادکوه رفتیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

رزرو ویلا در سوادکوه

اگر قصد دارید برای رزرو ویلا در این منطقه اقدام کنید باید بدانید که سوادکوه دارای ویلاهای جنگلی زیبایی می باشد. این ویلاها معمولا از ارزان ترین تا گران ترین متغیر بوده و به همین دلیل برای انواع افراد مناسب می باشد. اگر قصد دارید به این ناحیه سفر کنید بهتر است ابتدا هزینه ای که برای اجاره ویلا در سوادکوه در نظر گرفته اید را لحاظ کرده و سپس برای رزرو اقامتگاه خود اقدام نمایید. اقامتگاه ها با توجه به متراژ و موقعیت جغرافیایی خود دارای قیمت های مختلفی هستند و به همین دلیل با توجه به مواردی که نیاز دارید برای اقامت خود در این ناحیه، بهتر است برای رزرو ویلا اقدام نمایید. هزینه اجاره ویلا در سوادکوه اوایل هفته از 500000 تومان و آخر هفته ها از 1200000 تومان شروع می شود.

رزرو ویلا در سوادکوه

کلبه های سوادکوه

از دیگر مواردی که در سوادکوه برای اقامت مورد توجه عده زیادی از افراد می باشند کلبه های چوبی بوده که در در این منطقه وجود دارد. این کلبه ها شاید امکانات ویژه ای در مقایسه با ویلاها و به خصوص ویلاهای استخردار یا لوکس نداشته باشند ولی استفاده از آن ها قطعا تجربه ای بی نظیر خواهد بود. این کلبه ها می توانند سفری اقتصادی تر برایتان بسازند و باعث شوند تا لذت بیشتری از بودن در طبیعت ببرید. کلبه های چوبی را افراد زیادی برای اقامت انتخاب می کنند تا بتوانند در دل جنگل های زیبای سوادکوه چند روزی را با آرامش سپری کنند.

برای اجاره کلبه در سوادکوه نیز می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و یا از طریق شماره های قرار داده شده با پشتیابن های سایت تماس بگیرید  تا آن ها شما را راهنمایی نمایند. هزینه اجاره کلبه جنگلی در سوادکوه نیز همانند ویلاها بوده و از 500000 تومان آغاز می شود. لازم به ذکر است این دسته از اقامتگاه ها در اوقات شلوغ سال معمولا درخواست بیشتری دارند و به همین دلیل بهتر است اگر در این مواقع قصد دارید به این شهرستان بروید و از کلبه های چوبی سوادکوه استفاده کنید، چند روز قبل از موعد برای رزرو اقدام نمایید تا دچار سرگردانی نشوید.

ویلاهای استخردار سوادکوه

در این منطقه می توانید ویلاهایی را اجاره کنید که یکی از امکاناتشان استخر بوده و با اقامت در آن ها سفری لذت بخش را تجربه خواهید کرد. ویلاهای استخردار معمولا چند نمونه هستند که اولین دسته از آن ها ویلاهای دارای استخر روباز می باشند. این مدل استخر ها به خصوص در فصل تابستان بسیار بازخورد خوبی دارند و عده زیادی از افراد طالب اجاره این دسته از ویلاها می باشند. در نیمه دوم سال و دقیقا از وقتی که هوا سرد می شود استخر این نوع ویلاها دیگر کاربرد ندارد مگر اینکه با آب گرم ارائه شوند. اگر آب گرم نداشته باشند قیمت آن ها تقریبا نصف خواهد شد.

دسته دیگری از ویلاها نیز وجود دارند که دارای استخر سرپوشیده هستند و تقاضا برای این نوع از ویلاها در تابستان به نسبت ویلاهای دارای استخر روباز کمتر است. اما در زمستان درخواست برای ویلاهایی که استخر سرپوشیده دارند بیشتر می باشد. به طور کلی قیمت ویلاهای دارای استخر روباز در تابستان بیشتر از ویلاهای با استخر سرپوشیده می باشد ولی در نیمه دوم سال این هزینه کمی کمتر خواهد شد و در صورت ارائه نشدن با آب گرم نصف می شود. نوع دیگری از ویلاها نیز وجود دارند که دارای هردو استخر روباز و سرپوشیده هستند. این استخرها زیر مجموعه از ویلاهای لوکس بوده و هزینه اجاره آن ها به نسبت دیگر ویلاها بیشتر است. هم چنین در این ویلاها می توانید از امکانات دیگری علاوه بر استخر ها نیز استفاده نمایید.

توجه داشته باشید در هنگام رزرو این ویلاها حتما هر دو استخر فعال باشند. یک نمونه ویلاهای استخردار دیگر نیز وجود دارد که به آن ها استخر چهارفصل گفته می شود. این ویلاها معمولا در بعضی از نقاط کشور ساخته شده اند و احتمالا در سوادکوه نتوانید آن ها را بیابید. این ویلاها دارای سقف متحرک بر روی استخر هستند که این گزینه باعث می شود تا استخر ویلا در تمامی اوقات سال قابل استفاده باشد. هزینه اجاره ویلا استخردار در سوادکوه از 1300000 تومان شروع می شود و با توجه به این که در چه فصلی از کدامیک از ویلاهای معرفی شده استفاده کنید این هزینه ها بیشتر خواهند شد. توجه داشته باشید که ویلاهای چهارفصل و هم چنین ویلاهایی که دو استخر دارند در زمره ویلاهای لاکچری هستند و قبل از رزرو آن ها بهتر است قیمت آن ها را مد نظر قرار دهید.

ویلاهای استخردار سوادکوه

نحوه اجاره اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

برای رزرو اقامتگاه ها از سایت لوکس ویلا باید ابتدا به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و در صفحه اصلی سایت از پنل اجاره ویلا و سوئیت بر روی استان مازندران رفته و از زیر مجموعه آن سوادکوه را انتخاب نمایید. در صفحه جدید باز شده ویلاهای مربوط به شهرستان سوادکوه قرار گرفته که از بین آن ها می توانید هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب نمایید. از بخش مرتب سازی در سمت راست و بالای صفحه نیز می توانید ویلاها را بر اساس آن چه تمایل دارید مرتب کنید تا زودتر به نتیجه دلخواهتان برسید. توجه داشته باشید بعد از انتخاب ویلای مورد نظرتان توضیحات مربوط به ویلا را مطالعه کنید و بخش کنسلینگ را نیز با دقت بخوانید تا با مشکل مواجه نشوید. بعد از تماس با شماره های قرار داده شده اگر سوالی داشتید می توانیداز مشاورین لوکس ویلا بپرسید و سپس رزرو نمایید. توجه داشته باشید در روز های شلوغ سال و یا آخر هفته ها به دلیل این که تعداد زیادی از افراد تمایل دارند به سوادکوه سفر کنند بهتر است یک الی دو هفه قبل از موعد تماس بگیرید تا اقامتگاه مورد نظرتان توسط افراد دیگر ثبت نشده باشد.