پینت بال نمک آبرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پینت بال نمک آبرود بزرگترین پینت بال جنگلی کشور ایران شناخته شده است. این پینت بال در مجموعه تفریحی نمک آبرود و جنگل های آن و در محیطی که تماما به صورت طیبعی بوده اجرا می شود. شهر نمک آبرود دارای مجموعه تفریحی و گردشگری بزرگی است که در آن تفریحات مختلفی از جمله پینت بال قرار دارد و در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

پینت بال

چرا پینت بال نمک آبرود را انتخاب کنیم؟

اگر برای سفر و گردشگری شهر نمک آبرود را انتخاب کردید پیشنهاد می شود از ورزش پینت بال که در مجموعه ورزشی بزرگ نمک آبرود قرار دارد حتما استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، پینت بال نمک آبرود بزرگ ترین پینت بال ایران را تشکیل داده و از جذاب ترین قسمت های آن مربوط به مکانی است که در آن اجرا می شود. این بازی در یکی از جنگل های نمک آبرود و در میان درختان سر به فلک کشیده مناطق شمالی که کاملا محیطی طبیعی بوده، اجرا می شود. قسمت پینت بال نمک آبرود در بخش پایین قرار داشته و نیازی به سوار شدن تله کابین نیست.

پینت بال

لوازم مورد نیاز برای پینت بال

در مجموعه تفریحی نمک آبرود تمام لوازم مورد نیاز برای انجام بازی نظیر لباس فرم مخصوص، دستکش، ماسک مخصوص، اسلحه مخصوص و همچنین تعدادی گلوله های رنگی را در اختیار افراد بازیکن قرار داده می شود. ناگفته نماند قبل از شروع بازی، یک ویدئوی آموزشی که آموزش صحیح پینت بال را نشان می دهد، برای بازیکنان پخش می شود تا با قوانین و مقررات بازی آشنا شوند و آن ها را رعایت کنند تا بتوانند یک بازی هیجان انگیز را در بهترین نقطه ایران تجربه کنند.

نکات لازم درمورد پینت بال نمک آبرود

در روزهایی که بارش باران شدید باشد، پینت بال تعطیل می باشد و بازی امکان پذیر نیست.

پینت بال برای افرادی که از سلامت کامل برخوردارند مناسب بوده و برای کسانی که تازه هر عمل جراحی را انجام داده باشند و همچنین خانم های باردار مناسب نمی باشد و توصیه می شود از این ورزش صرف نظر کنند.

انجام این بازی تنها برای افراد بالای 10 سال امکان پذیر است.

و نکته آخر این که حتما باید از قبل اقدام به رزرو مجموعه پینت بال نمک آبرود را انجام دهید.

پینت بال نمک آبرود کجاست و مسیر دسترسی

یکی از مناطق پرطرفدار استان مازندران، شهرک توریستی نمک آبرود بوده که وجود مجموعه تفریحی نمک آبرود باعث شده جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران را به سمت خود جذب کند. این منطقه توریستی و گردشگری توانسته با فراهم آوردن بسیاری از امکانات تفریحی، سفر خاطره انگیزی را برای همگان به وجود بیاورد. مسیر دسترسی به مجموعه تفریحی نمک آبرود از استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس-تنکابن می باشد.

پینت بال

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، نمک آبرود، خیابان نخل، خیابان سرو

شماره تماس
هزینه بازدید

۲۰۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10:30 الی 22:30

یک‌شنبه

10:30 الی 22:30

دو‌شنبه

10:30 الی 22:30

سه‌شنبه

10:30 الی 22:30

چهار‌شنبه

10:30 الی 22:30

پنج‌شنبه

10:30 الی 22:30

جمعه

10:30 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه