پل معلق رامسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از تفریحات شهر رامسر پل معلق رامسر یا پل عابر پیاده معلق رامسر می باشد که در مجموعه تفریحی رامسر قرار گرفته است. شهر رامسر یکی از شهرهای توریستی شمال کشور است که در طول سال میزبان بسیاری از گردشگران می باشد.

همه چیز درباره پل معلق رامسر

شهر رامسر علاوه بر طبیعت های بکر و زیبا نظیر دریای خزر و جنگل های انبوه، اماکن تفریحی متعددی از جمله پل عابر پیاده معلق، تله کابین، زیپ لاین و… را در خود جای داده است. بسیاری از گردشگران علاوه بر استفاده از اماکن طبیعی برای تفریح به مجموعه تفریحی و توریستی رامسر می روند. هنگام پیاده روی برروی پل معلق رامسر هیجان بسیاری را می توانید تجربه کنید.

قسمت ساحلی مجموعه تفریحی به سوی دیگر، توسط این پل عابر پیاده معلق متصل می شود. وقتی روی این پل در ارتفاع در حال حرکت هستید، بدین گونه است که به حالت تاب خوردن روی پل تکان می خورید و هیجان زیادی را تجربه می کنید. این تکان ها با افزایش تعداد افراد روی پل معلق بیشتر شده و هیجان آن نیز بیشتر می شود.

در صورتی که به شهر رامسر سفر کردید پیشنهاد می شود اگر اهل هیجان هستید، حتما پل معلق رامسر را تجربه کنید. اگر ترس از ارتفاع ندارید،این تفریح برای شما مناسب است. چون اگر ترس از ارتفاع داشته باشید، به جای تجربه هیجان بالا، به شدت برایتان ترسناک خواهد بود.

لازم به ذکر است که برای رسیدن به پل معلق رامسر باید به وسیله زیپ لاین خودتان را به آن برسانید. با یک تیر دو نشان خواهید زد، هم از هیجان زیپ لاین و هم از هیجان پل معلق بهره مند می شوید. خودتان فکرش را بکنید، پیاده روی در ارتفاعات و دل جنگل آن هم روی یک پل چوبی معلق چه هیجانی خواهد داشت.

پل عابر پیاده معلق رامسر

بهترین زمان بازدید از پل معلق رامسر

برای رفتن به پل معلق رامسر ابتدا باید فصل مورد نظر خود را برای سفر و گردشگری به شهر رامسر تعیین کنید. جنگل های شمال در فصل بهار بسیار سرسبز و بی نظیر خواهند بود، در تابستان نیز آب و هوای این شهر گرم و شرجی بوده و شاید برای برخی افراد چندان خوشایند نباشد.

فصل پاییز نیز هنگامی که روی پل معلق قرار بگیرید می توانید جنگلی از تمام رنگ ها را مشاهده کنید. در نهایت فصل زمستان کمی به سرمای هوا افزوده شده و شاخه های درختان عریان می شوند. بنابراین برای استفاده از مجموعه تفریحی رامسر گردشگران و مسافران فصل مورد نظر خود را تعیین کنند تا از سفر و تفریح خود نهایت لذت را ببرند.

پل معلق رامسر کجاست

آدرس: استان مازندران، شهرستان رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجمتع تفریحی رامسر

ساعت کاری: نیمه اول سال از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد، نیمه دوم سال از ساعت 9 صبح تا 17 عصر

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، شهرستان رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجمتع تفریحی رامسر

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 24

یک‌شنبه

8 الی 24

دو‌شنبه

8 الی 24

سه‌شنبه

8 الی 24

چهار‌شنبه

8 الی 24

پنج‌شنبه

8 الی 24

جمعه

8 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه