مرکز خرید سانا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید سانا از جمله پاساژهایی است که چند سال پیش افتتاح شده و در بلوار اندرزگو قرار دارد. اکثر مغازه های موجود در این پاساژ به شدت لوکس و مدرن هستند. شما همه روزه در ساعات مختلف روز می توانید برای انجام خریدهای گوناگون به مرکز خرید سانا مراجعه کنید و از خدمات این پاساژ مدرن بهره مند شوید. البته امکانات این پاساژ، محدود به ارائه خدمات فروش نمی باشد و بخش متنوع دیگری را نیز در خود جای داده است. در این یادداشت به معرفی کامل این مرکز خرید و امکانات آن پرداخته ایم. با لوکس ویلا همراه باشید.

مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا کجاست و مسیر دسترسی به آن

این پاساژ در بلوار اندرزو در شهر تهران واقع شده است. اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود را به این مجتمع تجاری برسانید، باید بدانید که اتوبان های امام علی، صدر، صیاد شیرازی و نیایش در مسیر آن قرار دارند. البته از طریق خیابان های دیباجی، شریعتی و قیطریه نیز می توانید به این پاساژ برسید. البته بخشی از مسیر رسیدن به این مرکز خرید در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. بنابراین هنگام حرکت به سوی آن، این مساله را نیز باید در نظر بگیرید. بهترین روش برای رسیدن به این مقصد، استفاده از مترو می باشد. باید متروی خط یک را سوار شوید و در ایستگاه قیطریه پیاده شوید.

باقی مسیر را با استفاده از تاکسی های خطی می توانید طی نمایید. خطوط اتوبوسی هم در آن اطراف وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید خود را به پاساژ سانا برسانید. شما باید سوار اتوبوس های خط تجریش به ازگل شوید و در ایستگاه کامرانیه پیاده شوید. پس از آن تنها 300 متر فاصله تا پاساژ وجود دارد که می توانید این مسیر را به راحتی و به صورت پیاده روی طی نمایید. تاکسی های خطی کامرانیه نیز شما را می توانند به مقصدتان برسانند.

آدرس مرکز خرید سانا: تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی

شماره تماس پاساژ سانا: 74438111_021

معرفی مرکز خرید سانا

در سال 1390 خورشیدی به منظور ارائه کالاهای متنوع به مردم مرکز خرید سانا افتتاح شد. زمینی که برای اجرای پروژه ساخت این مرکز خرید اختصاص داده شد 20 هزار متر مربع بود. ساخت این مرکز خرید حدود شش سال به طول انجامید. افتتاحیه این مجتمع تجاری به طور رسمی در شهریور ماه سال 1396 انجام پذیرفت. محل قرارگیری پاساژ یک انتخاب دقیق و هوشمندانه بوده و آن را تبدیل به پاتوق بسیاری از جوانان کرده است. امکانات این پاساژ بسیار متنوع است. این مجتمع دارای 13 طبقه می باشد. در طبقات بالای مرکز خرید سانا، چندین دفتر اداری و شرکت مشغول فعالیت می باشند. سانا امروزه تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید تهران شده است.

طبقات میانی به مراکز خرید اختصاص یافته اند و پارکینگ های مجتمع نیز در طبقات زیرین قرار دارند. شما در این مرکز خرید می توانید انواع و اقسام پوشاک از برندهای مختلف را بیابید. اکثر لباس های ارائه شده مطابق با جدیدترین مدهای روز هستند. علاوه بر پوشاک، لوازم ورزشی و آرایشی نیز در پاساژ سانا ارائه می شود. تنوع اجناس ارائه شده در این پاساژ به حدی است که شما می توانید در فاصله کمی از مغازه های لوازم الکترونیک و موبایل، فروشگاه های صنایع دستی و آثار هنری را نیز پیدا کنید. انواع رستوران ها و فست فودهای مختلف را می توان در این مرکز خرید پیدا کرد. البته قیمت اجناس ارائه شده در این مجتمع تجاری اکثرا بالا بوده و یافتن اجناس با قیمت کم و ارزان تا حدود زیادی دشوار است.

در این پاساژ، یک شهربازی برای تفریح کودکان نیز ساخته شده است. در برخی از مواقع برای رفاه حال عموم مردم برخی از واحدهای تجاری تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند. کلمه سانا که به عنوان نام این مجموعه تجاری برگزیده شده، ریشه ایرانی و کردی دارد و معنی آن سهل و آسان می باشد. البته برخی سانا را شکل امروزی و فارسی صنعا (پایتخت یمن) می دانند که دیدگاهشان به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. نام یک رود در بوسنی و هرزه گوین نیز سانا می باشد که به طور قطع می توان گفت نام این پاساژ هیچ ربطی به این رود ندارد. صاحبان این مرکز خرید نهایت تلاششان را برای ارائه خدمات خوب به مشتریان به کار بسته اند.

از بهترین اقداماتی در ساختار این مجموعه صورت گرفته می توان به ارائه خدمات به معولان عزیز اشاره کرد. در مرکز خرید سانا سرویس های بهداشتی ویژه معلولان، مکان ویژه برای پارکینگ آن ها وجود دارد. یک سیستم ویژه هوشمند با مدیریت چندین نفر کارشناس نیز برای رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردم وجود دارد. این سیستم کیفیت خدمات دهی مراکز مختلف موجود در این پاساژ را نیز تحت کنترل و نظارت دارد. کافی شاپ ها و رستوران های خوبی نیز در این مجتمع تجاری وجود دارد.

مرکز خرید سانا

پلان مرکز خرید سانا

این پاساژ دارای مساحتی به وسعت 20 هزار متر مربع و 13 طبقه می باشد. تقسیم بندی بخش های مختلف این بنا به نحو جالبی انجام پذیرفته است. 9400 متر از مساحت کل بنا به واحدهای اداری و 10500 متر مربع نیز به واحد های اداری اختصاص یافته است. مساحت تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها و فودکورت های موجود در این مجتمع تجاری در کل به 3000 متر مربع می رسد. یک پارکینگ با ظرفیت بالا نیز در این پاساژ ساخته شده است. در طبقه همکف کانترهای CRM و نقشه راهنمای طبقات وجود دارند. در این مرکز یک بهداری به منظور ارائه خدمات درمانی نیز ساخته شده است. برای معلولین عزیز نیز سرویس های بهداشتی و پارکینگ مخصوص تعبیه شده است. در ادامه تصاویر کاملی از پلان مرکز خرید سانا می توانید مشاهده نمایید.

[widgetkit id=”688″ name=”مرکز خرید سانا”]

برندهای موجود در مرکز خرید سانا

در این مرکز خرید انواع برندهای پوشاک، زیورآلات، طلا، ساعت و عینک عرضه می شوند. قطعا سانا یک محیط ایده آل برای خرید افرادی می باشد که علاقه به برندها و مارک های خاص دارند. اکثر اجناس ارائه شده در این مرکز خرید با جدیدترین مدهای روز تطابق دارد. اگر به دنبال آن هستید که ظاهری بسیار شیک و آراسته داشته باشید و از کیفیت محصولاتی که استفاده می کنید مطمئن باشید پیشنهاد می کنیم که به سانا بروید و در آنجا، کالای مورد نظرتان را از برند یا برندهای مورد علاقه تان خریداری نمایید. البته برخی از برندها با توجه به شرایط تحریم در کشور دیگر در این پاساژ ارائه نمی شوند. سعی کنید از برندهای ایرانی که توسط افراد خلاق طراحی می شوند نیز حمایت نمایید.

برندهای پوشاک پاساژ سانا

در این پاساژ، شاهد تنوع بالایی از ارائه برندها خواهید بود. در این مجتمع تجاری، پوشاک زنانه با برندهای آپامه، پارفوا، پینکو، تارات، سوپردرای، فراس، لوئیزا اسپینیولی، سرژه، منگو، نیل موتی، ویمن سیکرت، ویولتا، میس اسمارت، یامامای، منفرد و سارا حمیدی عرضه می شود. پوشاک مردانه نیز با برندهای بوجی و کرامتی عرضه می شوند. برندهای اورجینال مارینز و منگو کیدز نیز در زمینه ارائه پوشاک کودک در این پاساژ فعالند. برندهای کیف و کفش موجود در این پاساژ، شامل دنیلی، پابلوسکی، جی اوکس، درسا، دلسی، کارپیزا و گابر است.

برندهای ورزشی و محصولات آراستگی پاساژ سانا

اگر هم به دنبال لوازم و محصولات ورزشی هستید، برندهای آدیداس، نایک، پوما و نیوبالانس را در اینجا می توانید بیابید. برندهای شبر و روژا نیز در زمینه لوازم آرایشی در این مرکز خرید، محصولاتشان را ارائه می کنند. گالری های عقیق، الی، مانی، گوهربین و گلیا انواع جواهرآلات را عرضه می نمایند. در زمینه ساعت نیز برندهای سواروسکی و سواچ ارائه می شوند. مارک های الماس و مولتی برند نیز به ارائه خدمات در زمینه عینک می پردازند.

سایر برندهای پاساژ سانا

دو فروشگاه نی نی لند و ماتیلوس، به فروش اسباب بازی در مرکز خرید سانا مشغولند. فروشگاه های سارو، گلدن دیزاین، کالای خواب جواهری و گالری رومی نیز به ارائه خدمات در زمینه لوازم خانگی می پردازند. از جمله برندهای دیگری که در این پاساژ عرضه می شوند می توان به او وی اس، جیبن وست، اسپرینگ فیلد، بنتون، په په جینز، پیاتزا ایتالیا، دیزل، سوپردرای و کورتفیل نیز در این پاساژ دارای شعبه می باشند.

ادارات موجود در پاساژ سانا

در مرکز خرید سانا، علاوه بر فروشگاه ها و مراکز خرید و نیز رستوران ها و فودکورت ها، مراکزی وجود دارند که در حالت اداری به فعالیت خود ادامه می دهند. از جمله این موارد می توان به یک مرکز تخصصی آرایش ناخن، خیریه محک، آوای صور عدالت، سالن زیبایی آبان، موسسه سانا یوگا، دفتر وکالت میرزمانی، دندانپژشکی دکتر طهماسبی، پردیس سلامت، گروه پزشکان سون، دفتر مشاوره حقوقی آل محمد، دفتر حقوقی ماآت، فیت اکسپرس استادیو، صرافی اوپال، خانه وکالت وندا، سالن زیبایی سانا و غیره اشاره کرد. البته موارد دیگری از جمله یک شهربازی نیز وجود دارد که در ادامه یادداشت به شرح و توصیف آن ها می پردازیم.

طلافروشی های پاساژ سانا

اگر به دنبال خرید جواهرات از برندهای خاص هستید و تصمیم دارید که خریدتان را از پاساژ سانا انجام دهید باید بدانید که اکثر طلافروشی های آن در طبقه اول قرار دارند. البته یکی از آن ها در طبقه همکف 1 واقع شده است. گالری عقیق در طبقه اول از جمله مشهورترین گالری های ارائه طلا و جواهر می باشد. الی گالری نیز در همین طبقه اول است و مدل های متنوع و زیبایی از طلا و جواهر را به فروش می رساند. جواهری مانی و فروشگاه گلیا نیز در همین طبقه اول، به فروش جواهرآلات بسیار زیبا و با کیفیت مشغول هستند. به غیر از این ها فروشگاه گوهربین نیز خدماتی در زمینه فروش طلا و جواهر ارائه می کند و در طبقه هفمکف 1 قرار دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید سانا

در این پاساژ بزرگ و مجلل، یک پارکینگ طبقاتی بزرگ با ظرفیت بالا وجود دارد. در عین حال، نمازخانه، سرویس بهداشتی هم برای معلولین و هم برای افراد عادی موجود است. در این مرکز تجاری، ویلچر و کالسکه نیز ارائه می شود. با توجه به اینکه در پاساژ سانا، اتاق ویژه تعویض پوشک نوزاد و شیردهی وجود دارد مادران با خاطری آسوده تر می توانند در آن به خرید بپردازند. برای کودکان نیز خانه بازی وجود دارد. کیفیت خدمات رسانی و سرویس دهی در طبقات مختلف این مجتمع تجاری از طریق ابزار هوشمند تحت کنترل قرار دارد. البته یک شهربازی و یک شهر مشاغل نیز در این مرکز خرید وجود دارد که ویژه کودکان و نوجوانان ساخته شده اند.

شهربازی فانی باس: این شهربازی سرپوشیده کاملا مدرن می باشد و در آن  تجهیزات واقعیت مجازی نیز موجود است. این شهر بازی در طبقه منفی یک پاساژ قرار دارد.

اسباب بازی ماتی لوس: در این بخش از مجتمع شما می توانید انواع و اقسام بازی های فکری، هیجانی، آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان را بیابید.

شهر مشاغل اتوبوس کوچک (لیتل باس): هدف از ساخت چنین محیطی برای کودکان، آشنا کردن آنها با مشاغل مختلف است. شهر مشاغل لیتل باس در طبقه منفی پنج مرکز خرید سانا قرار دارد.

خانه مشتری سانا: یکی از بهترین و خاص ترین بخش های این مجتمع تجاری بزرگ، خانه مشتری آن می باشد. در این خانه یک تیم کارشناسی و اجرایی وجود دارد که در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به انتقادات و پیشنهادات شما رسیدگی می کنند. خانه مشتری سانا در طبقه همکف یک واقع است. تدابیری اندیشیده شده تا با بهره گیری از ابزارهای هوشمند بر خدمات دهی نظارت مستقیم صورت بگیرد و از این طریق کیفیت فضاهای عمومی این مرکز خرید افزایش یابد.

رستوران های مرکز خرید سانا

بسیاری از مردم خریدشان مدت زمانی زیادی به طول می انجامد و طبیعتا در این مدت خسته و گرسنه می شوند. به همین خاطر بسیاری از مراجعه کنندگان به این پاساژ علاقه مندند که غذاهای خوشمزه و با کیفیتی را در این مرکز، نوش جان نمایند. کیفیت رستوران های سانا به حدی بالا است که برخی از مردم بدون اینکه بخواهند خرید کنند به سراغ آن ها می روند. در طبقات بالایی پاساژ سنا، دو رستوران وجود دارد که در آن ها انواع غذاهای ایرانی و آسیایی طبخ می شود. تنوع غذاهایی که در رستوران های مرکز خرید سانا ارائه می شود بسیار بالا است و غذای ملت های دیگر را هم شامل می شود. در طبقه دوم این پاساژ رستورانی با نام بوفه پارک وجود دارد که دکوراسیون آن بسیار مجلل است و منوی غذایی آن بسیار کامل می باشد.

رستوران های مرکز خرید سانا

فودکورت مرکز خرید سانا

فودکورت این مجتمع تجاری به خاطر ارائه خدمات با کیفیت، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بخش های این پاساژ شده است. این فودکورت در طبقه دوم قرار دارد و در آن 9 رستوران به فعالیت مشغولند. محیط این فودکورت، سرباز است و ویوی بسیار جالبی از شهر را در آن می توان دید. فضای این رستوران ها به صورت روف گاردن طراحی شده است. یک رستوران ژاپنی به نام نایاکی در این پاساژ وجود دارد که طراحی دکور آن بسیار زیبا و شکیل صورت گرفته و شما را به یاد حال و هوای کلاسیک شرق دور می اندازد. حتی موسیقی که در این رستوران پخش می شود نیز ژاپنی است.

اگر علاقه مند به گوشت مرغ هستید رستورانی با نام چیکولند انواع غذاهایی که با مرغ تهیه می شوند را به شما ارائه می دهد. فست فود دی ژون نیز یک منوی کامل و متنوع دارد. یک باربکیوی مغولی با نام راشن وجود دارد که به ارائه انواع غذاهای مغولی می پردازد. اگر هم رژیم دارید و به دنبال تغذیه سالم هستید می توانید به سالاد بار پامولا بروید که در فودکورت قرار داد. اگر هم علاقه اصلی تان معطوف به غذاهای ایرانی می باشد رستوران ته چین بار و نان و کباب گشنیز در این مرکز خرید به طبخ غذاهای ایرانی می پردازند.

کافه های مرکز خرید سانا

در این پاساژ دو کافی شاپ مشهور وجود دارد که عبارتند از کافه ویونا و کافی شاپ کمپانی. یکی از خدمات بسیار خاص کافه ویونا ارائه قهوه تیک ایوی درجه یک در طبقه دوم است. اگر هم می خواهید زمان طولانی تری را در کافه سپری کنید و از خوراکی های دیگر نیز استفاده نمایید به کافه ویونا در طبقه همکف دو مراجعه کنید. کافی شاپ کمپانی در طبقه یکم همکف واقع است. فضا و چیدمان دکوراسیون این کافه به شدت جذاب و آرامشبخش می باشد. کافی شاپ های این مرکز خرید از سوی علاقمندان به قهوه به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. بسیاری از مردم بدون اینکه قصد خرید داشته باشند برای رفتن به کافی شاپ به این مجتمع تجاری می آیند.

کافه های پاساژ سانا

صاحب پاساژ سانا کیست؟

تاکنون هیچ اعلام رسمی در خصوص سرمایه گذار و صاحب پاساژ سنا صورت نگرفته است. اما طبق نوشته برخی از وب سایت ها مالک این مرکز خرید همان مالک شهرک باستی هیلز لواسان می باشد. البته در این خصوص قطعیتی وجود ندارد و باید در مورد آن تحقیقات بیشتری انجام بپذیرد. از سوی دیگر در خصوص علت پنهان نگه داشتن اسم مالک و سرمایه گذار این مجموعه هنوز توضیحی داده نشده است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم در این مورد کنجکاو هستند و شفافیت مسائل اقتصادی از جمله مهم ترین مسائلی است که باید انجام بپذیرد این امید می رود که هر چه سریعتر مالک این پاساژ به صورت رسمی معرفی شود.

ساعات کاری مرکز خرید سانا

شما همه روزه حتی در ایام تعطیل می توانید به این پاساژ مراجعه کرده، خرید خود را انجام داده و از خدمات آن بهره مند شوید. ساعات کاری پاساژ سانا از 10 صبح تا 22 می باشد و در کل 12 ساعت در روز این مجتمع تجاری مشغول ارائه خدمات می باشد. البته رستوران ها و فودکورت آن از ساعت 11 تا 22 می باشد. واحدهای ارائه دهنده صبحانه از 9:30 شروع به کار می کند.

جاذبه های گردشگری تهران در اطراف مرکز خرید سانا

این مرکز خرید در شمال تهران قرار دارد و در شمال تهران آثار تاریخی و تفریحی متنوعی برای گردشگران و افرادی که قصد تفریح دارند موجود می باشد. برخی از کاخ های قاجاری و پارک هایی که در نزدیکی شان ساخته شده در نزدیکی پاساژ سانا قرار دارد. شما می توانید پس از خرید و به دست آوردن آنچه در پی آن در پاساژ سانا بودید، با گردش در برخی از محوطه هایی تفریحی و یا تاریخی که در آن اطراف وجود دارند یک روز رویایی و خاطره انگیز را برای خود بسازید. اگر شما برای مسافرت به تهران آمده اید و یا اینکه ساکن تهران هستید ولی بخش زیادی از تایم روزتان خالی است و علاقه مندید که پس از انجام خریدهایتان از این پاساژ، یک گردش و تفریح را نیز داشته باشید، با ادامه این مقاله همراه باشید تا در آن به معرفی جاذبه های گردشگری تهران در اطراف این مرکز خرید بپردازیم.

کاخ نیاوران: این کاخ که از دوران پهلوی دوم بر جای مانده یکی از مشهورترین بناهای تاریخی ایران می باشد که با توجه به نزدیک بودن تاریخ ساختش به دوران کنونی، فضایی کاملا مدرن دارد. حیاط این کاخ بسیار گسترده است. این کاخ چندین سال است که تبدیل به یک موزه شده است. فاصله کاخ نیاوران تا سانا حدود سه کیلومتر می باشد و زمان رسیدن به آن با توجه به روشی که برای طی کردن این مسیر انتخاب می کنید متفاوت است. از راه بلوار اندرزگو، خیابان کامرانیه و یا خیابان باهنر می توانید خود را به کاخ نیاوران برسانید.

پارک نیاوران: این پارک در مجاورت کاخ موزه نیاوران قرار دارد و فضای آن بسیار دل انگیز می باشد. معماری این پارک، ملهم از باغ های ایرانی می باشد و به همین خاطر محیطی چشم نواز در آن به جود آمده است. این پارک هم با مرکز خرید سانا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد و مسیر رسیدن به آن تقریبا کم ترافیک می باشد. اگر علاقه مند به ورزش و پیاده روی در هوای آزاد هستید گردش در این پارک را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم.

پارک جمشیدیه: این پارک که دارای ده هکتار مساحت می باشد، فضایی پرامکانات دارد. در این پارک، انواع رستوران ها، کافی شاپ ها، دریاچه مصنوعی و غیره وجود دارد. اکثر افرادی که به این پارک می روند احساس بسیار خوبی را تجربه می کنند و از گذراندن وقتشان در این پارک ابراز رضایت می نمایند. این پارک، پاتوق بسیاری از کوهنوردان حرفه ای و غیرحرفه ای است. بین یک ربع تا بیست دقیقه فاصله بین پارک جمشیدیه و مرکز خرید سانا وجود دارد. از راه خیابان های وطن پور، فیضیه و باهنر می توانید خود را به این پارک برسانید.

سوالات متداول

 

صاحب مرکز خرید سانا کیست؟

هنوز معرفی دقیقی در خصوص این فرد صورت نگرفته است.

آدرس پاساژ سانا کجاست؟

این پاساژ در بلوار اندرزگو واقع است.

شماره تلفن مرکز خرید سانا در اندرزگو چند است؟

۰۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱

مرکز خرید سانا پارکینگ دارد؟

بله یک پارکینگ با گنجایش بالا در این مرکز، موجود است.

راهنما سایت

آدرس

تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه