مرکز خرید تکسا کرج

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کرج یکی از شهر هایی است که معمولا افراد می توانند با مراجعه به آن خرید خوبی را تجربه کنند. مراکز خرید موجود در این شهر توانسته عده زیادی از افراد را به سمت این پاساژ ها بکشاند تا اگر چیزی می خواهند به راحتی آن را بیابند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از این مراکز خرید به نام مرکز خرید تکسا رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید تکسا کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این مرکز خرید می توانید ابتدا خود را به میدان استقلال برسانید و در جهت جنوب غربی آن ادامه دهید. کمی بعد به طرف راست رفته و آن را ادامه دهید تا به خیابان حاج سید نصیر وارد شوید. در جهت سمت راست ادامه دهید تا به بلوار شریعتی برسید و بعد از رسیدن به اکیا به مقصد خود وارد شوید. این مسیر از میدان استقلال تا مرکز خرید تکسا کرج مسافتی در حدود 500 متر داشته و شما می توانید با طی کردن زمان تقریبی 2 دقیقه به پاساژ وارد شوید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز با استفاده از لوکیشن زیر می توانید به راحتی خود را به مقصد برسانید.

آدرس مرکز خرید تکسا: البرز، کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی

مرکز خرید تکسا کرج

معرفی مرکز خرید تکسا کرج

یکی از پاساژ های که افراد در کرج می توانند برای تهیه هر چه نیاز دارند به آن مراجعه نمایند، مرکز خرید تکسا می باشد. این پاساژ کرج دارای 40 واحد تجاری می باشد که در زمینه های مختلفی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اسباب بازی، لوازم کودکان، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… فعالیت دارند. مرکز خرید تکسا دو طبقه بوده و به دلیل نزدیکی به مراکز مهمی هم چون شهربازی، فودکورت، فروشگاه و… مورد استقبال مردم قرار گرفته است و بین مسافران نیز شناخته شده می باشد.

شما می توانید با سفر به این شهر برای تهیه لوازم و کالاهایی که نیاز دارید در بین مراکز خرید کرج به این پاساژ مراجعه کرده و از بین اجناس موجود در فروشگاه های آن هر چه نیاز داشتید را تهیه نمایید. یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این نکته می باشد که مرکز خرید تکسا در مقایسه با مراکز خرید مدرن و بزرگ از تنوع کمتری در اجناس خود بهره برده و به همین دلیل نبید انتظار تعداد و تنوع بالا در انتخاب کالای مورد نظرتان باشید.

ساعت کاری مرکز خرید تکسا

اگر تصمیمی داشتید به مرکز خرید تکسا کرج بروید، بهتر است قبل از مراجعه ابتدا از یک سری موارد درباره آن همانند ساعت کاری و تلفن پاساژ تکسا اطلاعات لازم را به دست آورید و بعد برای رفتن به آن اقدام نمایید. بدین منظور می توانید در ادامه از این دو مورد اطلاعات خود را به دست آورید.

ساعت کاری مرکز خرید تکسا کرج: همه روزه از ساعت 9:30 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید تکسا کرج: 32502526-026

مرکز خرید تکسا کرج

بهترین زمان مراجعه به پاساژ تکسا

بهتر است قبل از خرید کردن و سفر برای این منظور، ابتدا باید شرایط آب و هوایی حاکم بر آن شهر را در نظر بگیرید و سپس برای سفر اقدام کنید. این مورد را اگر اهل تهران باشید که در نزدیکی کرج قرار گرفته می توانید از طریق برنامه های هواشناسی پیگیری کنید. اگر از شهر های دیگر برای قصد دارید به این منطقه سفر کنید بهتر است در فصل تابستان و زمستان برای این موضوع اقدامی نکنید. در این فصول آب و هوا به گونه ای است که امکان دارد اذیت شوید و نتوانید چیزی را که نیاز دارید تهیه کنید. شاید بتوان بهترین زمان سفر به کرج برای خرید یا بازدید از جاذبه های آن را اوایل بهار و اوایل پاییز دانست. در این مواقع هوا در بهترین حالت بوده و جمعیت مسافران نیز کمتر می باشد.

اجاره روزانه آپارتمان در عظیمیه کرج

بسیاری از پایتخت نشینان تمایل دارند تا به دلیل نزدیکی کرج به تهران و هم چنین هوای بهتر آن، آخر هفته ها با در تعطیلا به این شهر مراجعه کنند. هم چنین مسافران نیز برای استفاده از کرج به عنوان محل استراحت خود در مسیر پیش رویشان و یا انتخاب کرج به عنوان مقصد، می توانند از ویلاها و سوئیت های موجود در این شهر استفاده نمایند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت لوکس ویلا از طریق پنل اجاره ویلا و سوئیت وارد صفحه مربوط به اقامتگاه های کرج شده و از بین گزینه های پیش رویتان یکی از آن ها را برگزینید. یکی از مواردی که می توانید از آن استفاده کنید اجاره آپارتمان مبله در عظیمیه کرج می باشد. در روز های شلوغ سال و یا در آخر هفته ها بهتر است کمی زودتر برای انتخاب اقامتگاه خود با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید تا گزینه مورد نظرتان توسط افراد دیگر رزرو نشود.

سوالات متداول

مرکز خرید تکسا کرج در کدام قسمت شهر قرار دارد؟

این مرکز خرید در بلوار شریعتی شهر تاسیس شده است.

دسترسی به مرکز خرید تکسا از کدام سمت بهتر است؟

از سمت میدان استقلال بهترین دسترسی را به این مرکز خرید خواهید داشت.

چه کالاهایی در مرکز خرید تکسا به فروش می رسند؟

در این پاساژ می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی و... اقدام نماید.

ساعت کاری پاساژ تکسا کرج در چه بازه زمانی می باشد؟

همه روزه از ساعت 9:30 تا 22:30 می توانید به این مجتمع تجاری مراجعه نمایید.

[html_block id=”67845″]

راهنما سایت

آدرس

البرز، کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 22:30

یک‌شنبه

9:30 الی 22:30

دو‌شنبه

9:30 الی 22:30

سه‌شنبه

9:30 الی 22:30

چهار‌شنبه

9:30 الی 22:30

پنج‌شنبه

9:30 الی 22:30

جمعه

9:30 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه