مراکز خرید نوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب کند، نوشهر می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف در بین مردم معروف شده و همه ساله عده زیادی از افراد برای مراجعه به آن اقدام می کنند. به دلیل مسافرت بالای افراد به این منطقه مراکز خریدی مختلفی هم به وجود آمده تا افراد بتوانند هر چه نیاز دارند را تهیه نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید نوشهر رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید لنگر

یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای خرید در نوشهر به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید لنگر می باشد. این پاساژ نوشهر تازه تاسیس بوده و اگر از بیرون به آن نگاه کنید حس می کنید مغازه ها در بالکن واقع شده اند که خطای دید بوده و به دلیل قرار گرفتن مغازه ها در فضای باز می باشد که درواقع شما می توانید با پله هایی به تمامی طبقات دسترسی پیدا کنید.

مرکز خرید لنگر دارای اجناس مختلف در رنج قیمتی متفاوت بوده تا مراجعین بتوانند در تنوع کیفیت و قیمت یک انتخاب خوب داشته باشند. این مجتمع تجاری در نزدیکی مراکز مهم دیگری هم چون هتل، فروشگاه، سالن زیبایی و… قرار گرفته و به همین دلیل افراد بیشتری برای خرید به این مرکز خرید جذب می شوند. لازم به ذکر است که در این مرکز خرید چندین کافه وجود دارد که افراد برای استفاده از آن ها می توانند به طبقه همکف بروند و هر چه نیاز داشتند را از منوی آن ها سفارش دهند.

اگر قصد دارید از مرکز خرید لنگر استفاده کنید بهتر است از غروب تا شب به اینجا نروید چرا که تعداد مراجعین در این ساعات از روز به بالا ترین حد خود می رسد. پاساژ لنگر نوشهر یکی از بهترین پاساژ های این منطقه به حساب می آید. مجتمع لنگر دارای سه طبقه فعال بوده و در مرکز آن یک حوض کوچک قرار گرفته است.

آدرس مرکز خرید لنگر: مازندران، نوشهر، بلوار شهید کرمی، بین دهخدا و ورزش

ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65523889981353%2C%2051.48885606942798%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید لنگر

مجتمع تجاری ساحلی رمان

یکی دیگر از مراکزی که می توانید برای خرید از آن استفاده نمایید مجتمع تجاری ساحلی رمان می باشد. این مجتمع امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل معمولا نیمی از کسانی که به آن مراجعه می کنند رضایت دارند. مرکز خرید رمان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از بین آن ها می توان به هتل، هایپر پروتئین، باغ رستوران، کافه و… اشاره نمود. گفته ششده که رستوران این مجتمع به عنوان یکی از بهترین رستوران های نوشهر شناخته می شود.

اگر به نوشهر مراجعه کردید بهتر است به این مجتمع تجاری مراجعه نمایید تا بتوانید تجربه خوبی داشته باشید. مجتمع تجاری ساحلی رمان تازه تاسیس بوده و در حال ساخت می باشد ولی بخشی از آن قابل استفاده بوده و می توانید از یک کیفیت مطلوب استفاده نمایید و در قیمت های متنوع هر کدام را که تمایل داشتید تهیه کنید.

آدرس مجتمع تجاری ساحلی رمان: مازندران، نوشهر، امام رضا

شماره تماس: 09129309199

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.648959136334646%2C%2051.520222960815126%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ ساحلی

یکی دیگر از بازار های نوشهر که می توانید از آن جهت خرید هر چه نیاز دارید استفاده کنید، بازار بزرگ ساحلی می باشد. این بازار در بین بازار های مختلف نوشهر معروف بوده و به همین دلیل می توانید از آن جهت خرید پوشاک، کیف و کفش، محصولات و کالا های اساسی مربوط به منزل، لوازم آشپزخانه و… استفاده نمایید. این بازار در نزدیکی مراکز مهمی مثل شهربازی، کلینیک دامپزشکی، ویتامین سرا و… قرار گرفته و به همین دلیل افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

همان طور که از نام آن مشخص می باشد، این بازار در نزدیکی ساحل واقع شده و موقعیت بسیار خوبی دارد. اگر به نوشهر سفر کردید بهتر است به این مرکز خرید که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند نیز سری بزنید تا بتوانید هر چه نیاز داشتید را تهیه کنید. از آن جا که این پاساژ جدید می باشد معماری نوینی دارد و خوش ساخت می باشد و به همین دلیل افراد در آن حس خوبی خواهند داشت.

آدرس بازار ساحلی: مازندران، نوشهر، بلوار شهید کریمی، معلم، آموزش

ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65874156259663%2C%2051.48252597769998%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ ساحلی

مجتمع تجاری همافران

از دیگر مراکز خرید نوشهر که نباید در سفرتان به این منطقه آن را از دست بدهید، مجتمع تجاری همافران می باشد. این مجتمع از نظر جغرافیایی در نزدیکی رستوران، دفتر خدماتی، قنادی و… می باشد که به همین دلیل نیز توانسته عده بیشتری از افراد را به سمت خود جذب نماید. مساحت این مجتمع به 5000 متر مربع می رسد و طراحی آن در سال 1399 انجام شده است.

مجتمع تجاری همافران ساخت و معماری شیکی دارد و به همین دلیل می توان گفت که یکی از بهترین مراکز خرید نوشهر می باشد. این پاساژ نوشهر توانسته با تبلیغات اندکی که برایش انجام شده در بین مسافران جا باز کند و مردم بومی شهر نیز برای استفاده از آن اقدام نمایند. بهتر است اگر به نوشهر سفر کردید برای خرید کالای مورد نظرتان به این مرکز خرید مراجعه نمایید تا بتوانید در بین اجناس موجود در پاساژ آن چه را که نیاز دارید تهیه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری همافران: مازندران، نوشهر، بلوار شهید خیریان، 15 خرداد، بین موسوی و همافران

شماره تماس: 09114874005

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.653561169225554%2C%2051.494811655088064%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری همافران

بازار روز

یکی دیگر از بازار هایی که می توانید از آن جهت خرید کالای مورد نظرتان اقدام کنید، بازار روز نوشهر می باشد. این بازار توانسته با ارائه انواع میوه ها و صیفی جات در کنار محصولاتی مثل برنج، انواع ماهی، ماهی دودی، مغز گردو، زیتون پرورده، عسل طبیعی، محصولات لبنی، روغن زیتون و… در بین مردم این ناحیه بسیار معروف شود و به همین دلیل می توان گفت که این بازار به آسانی می تواند حس زیبایی از یک خرید خوب را به شما منتقل نماید.

بازار روز نوشهر در ابتدای شهر قرار گرفته و معمولا به سه ناحیه مختلف تقسیم می گردد که یک قسمت آن مربوط به محصلات خوراکی می شود و معمولا طرفداران زیادی دارد. یکی از مواردی که نباید آن را فراموش کنید قیمت کالاهاست. قیمت اجناس در این بازار متنوع بوده ولی کیفیت بالا قیمت بالا دارد و این موضوع تنها به مراکز خرید مدرن مربوط نمی شود و در این بازار ها نیز کاربرد دارد. این بازار حس یک تجربه عالی از فضای بازار های شمالی را به شما می دهد که استفاده از آن را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

اگر به نوشهر سفر کردید و تمایل به آشپزی داشتید بهتر است محصولات تازه و با کیفیت این بازار را از دست ندهید. امتیازی که کاربران به این بازار نوشهر داده اند بالا بوده و این موضوع نشان دهنده رضایت افراد از مراجعه به این بازار می باشد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این موضوع است که معمولا در ابتدای روز محصولات خوراکی تازه تر هستند و اگر از این بخش خرید دارید باید در ابتدای شروع روز به بازار روز نوشهر برویدتا بتوانید محصولات با کیفیت و تازه خریداری نمایید.

آدرس بازار روز: مازندران، نوشهر، میدان آزادی

ساعت کاری: همه روزه از 5 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.651869694932955%2C%2051.50567257677212%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار روز

مجتمع تجاری ابریشم

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای تهیه محصولات مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری ابریشم می باشد. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید نوشهر به حساب می آید و به همین دلیل می توان گفت که جای خوبیست برای شما تا بتوانید چیزی را که می خواهید تهیه کنید. امتیازی کهمرکز خرید ابریشم از کاربران دریافت کرده بالا می باشد و به همین دلیل می توان نتیجه گرفت اکثر کسانی که به این مجموعه مراجعه کرده اند رضایت داشته اند.

پاساژ ابریشم می تواند برای کسانی که به دنبال یک مرکز خرید مدرن می باشند مفید واقع شود. مجتمع تجاری ابریشم در نزدیکی مراکز مهمی همانند مرکز خرید لنگر، کافه، حسینیه، ورزشگاه و… قرار گرفته که همین باعث شده تا افراد بیشتری برای مراجعه به آن اقدام نمایند. اگر به نوشهر سفر کردید بهتر است استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید چرا که می توانید از آن هر چه نیاز دارید را تهیه کرده و برای عزیزانتان نیز سوغات تهیه نمایید.

این مجتمع هر روز مشغول به کار بوده و بهتر است اگر تمایل دارید به آن مراجعه کنید در یک زمان خوب اقدام نمایید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. بهترین زمان مراجعه به مراکز خرید نوشهر صبح و ظهر می باشد چرا که افراد کمی در این ساعت از روز به این مرکز خرید مراجعه می کنند.

آدرس مجتمع تجاری ابریشم: مازندران، نوشهر، بلوار شهید کریمی، پروین اعتصامی

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65572987552957%2C%2051.48843314763459%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری ابریشم

مجتمع تجاری الماس

یکی از پروژه هایی که می توان گفت در نوشهر مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفت، پروژه ساخت مجتمع تجاری الماس بود. این مجموعه بسیار زیبا در واقع یکی ساختمان چند منظوره می باشد که فناوری های به کار رفته در آن در کنار استاندارد های رفاهی خوب توانسته به یک دستاورد عالی تبدیل شود. بخش تجاری برج الماس دارای 150 واحد بوده که در 4 طبقه قرار گرفته اند و در کاربری های متفاوت ارائه خدمات دارند.

شاید بخشی از این پروژه هنوز در حال ساخت باشد ولی شما می توانید از آن بخشی که در حال فعالیت می باشد استفده نمایید. این پروژه تبلیغات زیادی را در بر نگرفته و به همین دلیل زیاد برای شما ممکن است آشنا نباشد ولی طراحی زیبا و منحصر به فرد آن باعث شده تا توجه سرمایه گذاران زیادی به آن جلب شود. بخش تفریحی این مجموعه نیز دارای یکی شهربازی با زیربنایی معادل 1600 متر مربع می باشد.

البته باید تاکید کرد که این موارد شاید تاکنون به بهره برداری نرسیده باشند و نتوانید از آن ها استفاده کنید بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به این مرکز خرید دقیق تر درباره آن اطلاعات به دست آورید. از دیگر بخش های مجتمع تجاری الماس نوشهر می توان به بخش اداری، ورزشی و تفریحی اشاره کرد که در کنار بخش تجاری قرار گرفته اند.

آدرس مجتمع تجاری الماس: مازندران، نوشهر، میدان همافران، جنب اداره پست مرکزی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6514266879311%2C%2051.495053087492536%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری الماس

سوالات متداول

معروف ترین مرکز خرید نوشهر کدام مورد می باشد؟

مرکز خرید لنگر نوشهر.

در کدام مرکز خرید نوشهر می توان تره بار و میوه یافت؟

بازار روز نوشهر.

بازار روز نوشهر در کجا قرار دارد؟

در میدان آزادی.

کجتمع تجاری الماس در کجا قرار دارد؟

میدان همافران.