فست فود های اهواز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ما در سایت لوکس ویلا پیش تر اشاره ای به بهترین رستوران های اهواز داشتیم. رستوران هایی بی نظیر که بهترین غذا های سنتی را هم ارائه می دهند، اینبار در سایت لوکس ویلا تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین فست فود های اهواز بیاندازیم و ببینیم در این شهر دوست داشتنی با مردمی مهربان، چه فست فود های خوبی برای تجربه یک شکم گردی خاطره انگیز هست پس با ما در ادامه همراه باشید.

فست فود مادر

بهترین فست فود های اهواز را با فست فود مادر آغاز می کنیم. فست فودی جذاب و محبوب در شهر اهواز که اگر بهترین غذا های فست فودی را سرو نکند، بی شک غذا هایی فوق العاده لذیذ و باکیفیت را برای مشتریان خود سرو می کند. فست فود مادر بین بهترین فست فود های گلستان اهواز حرف های زیادی برای گفتن دارد. اینجا دو سالن برای مشتریان خود در نظر گرفته و سالن بالا چون کوچک تر است و ظرفیت کمتری دارد، می توانید برای دورهمی، جشن های تولد و غیره علاوه بر اینکه از قبل رزرو کنید، سالن را به سلیقه خود یا خود مجموعه تزئین کرده و جشنی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

بطور کلی فست فود مادر انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، غذا های سوخاری و پیش غذا های لذیذ را برای مشتریان خود سرو می کند. پیش غذا ها بیشتر شامل انواع سالاد فصل و سزار، انواع سیب زمینی ها از ساده تا با قارچ و پنیر و پیاز و قارچ سوخاری اشاره کرد. در بخش پیتزا ها، فست فود مادر 10 آیتم در نظر گرفته از پیتزا های سبزیجات تا مرغ و گوشت و غیره تا هر سلیقه و ذائقه ای را پوشش دهد. در بخش ساندویچ ها، با اینکه تنوع مطلوب است اما به گفته رستوران گردها، هات داگ هایی که در این مجموعه سرو می شود بی نظیر هستند. همچنین اخیراً فست فود مادر آیتم های جدیدی به منوی خود افزوده که 4 مدل پیتزا با نام های پیتزا سزار، آمریکانا، پیتزا برگر و کرپ مکزیکی هستند و با اینکه جدیداً اضافه کرده اما همین چهار آیتم اینجا را به یکی از شلوغ ترین فست فود های اهواز گلستان تبدیل کرده.

فست فود مادر بخاطر اینکه غذاهای فوق العاده خوشمزه و باکیفیت سرو می کند، از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده کرده، محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با طراحی و دکوراسیون شیک و در عین حال ساده، ارائه قیمت های خوب و خدمات سرویس دهی مطلوب به راحتی خود را برای سالیان مختلف جزء بهترین فست فود های اهواز قرار داده و از طرفی، بسیاری از اهوازی ها هم بین بهترین فست فود های گلستان اهواز اینجا را به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی معرفی می کنند.

آدرس فست فود مادر

فست فود مادر در بلوار فروردین منطقه گلستان اهواز قرار دارد. اگر بین بهترین فست فود های اهواز می خواهید تجربه فست فود مادر را داشته باشید، دو راه برای دسترسی به فست فود مادر دارید. یا ابتدا وارد بلوار فروردین شود و در انتهای بلوار قبل از خیابان اردیبهشت به فست فود مادر خواهید رسید یا از طریق جاده ساحلی به میدان و بوستان نگارگر رسیده و در ضلع غربی میدان زمانی که وارد بلوار فروردین شدید، قبل از خیابان اصفهان، در آنسوی بلوار فست فود مادر را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در روزهای عادی هفته جای پارک در نزدیکی فست فود مادر به راحتی پیدا می شود اما در روزهای آخر هفته چون اینجا بسیار شلغو می شود، نه تنها پیدا کردن فضای پارک در نزدیکی فست فود مادر زمان بر است بلکه شاید نیاز باشد زمانی را هم در صف صندوق و خالی شدن میز منتظر بمانید.

شماره تماس فست فود مادر: 33743902-061

ساعت کاری فست فود مادر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2b7BeXhf7yCLjZ8a7|target:_blank”]

فست فود مادر اهواز

کافه رستوران جمیرا

اگر به دنبال کافه رستورانی لوکس و دوست داشتنی هستید که غذا های فست فودی فوق العاده ای داشته باشد، ما بین فست فود های اهواز کافه رستوران جمیرا را پیشنهاد می کنیم البته اینجا بیشتر کافه فست فود جمیرا است اما بین مردم و رستوران گرد ها با نام کافه رستوران جمیرا شناخته می شود. برخلاف تصوری که از کافه رستوران ها و کافه فست فود ها داریم که جاهایی بسیار گران قیمت هستند و هزینه پرداختی با کیفیت و حجم غذا ها همخوانی ندارد، کافه فست فود جمیرا خلاف این موضوع را ثابت کرده و برای همین هم ما در فهرست بهترین فست فود های اهواز قرارش دادیم.

از نظر خیلی ها، جمیرا بهترین فست فود اهوزا کوروش است و در منطقه کوروش که در شمال اهواز قرار دارد، اینجا به خوبی محبوب شده و انتخاب اول خیلی ها برای رستوران گردی در منطقه کوروش اهواز محسوب می شود. زمانی که وارد کافه رستوران جمیرا می شوید، یک تفاوت بزرگی با سایر کافه رستوران ها در اینجا متوجه می شوید. کافه رستوران جمیرا محیطی به سبک رستوران های عربی دارد از کتابخانه و سماورهای عربی تا دکوراسیون و طراحی رستوران بسیار زیبا و دوست داشتنی چیده شده و به لطف بزرگ بودن محیط کافه رستوران، میز و صندلی ها فاصله خوبی هم از یکدیگر دارند تا مشتریان با خیال راحت بنشینند و گفتگو کنند. همچنین اینجا خدمات تولد و رزرو از قبل به همراه خدمات ویژه هم دارد که می توانید روی آن حساب کنید.

اما می رسیم به اینکه ببینیم در کافه فست فود جمیرا چه چیز هایی سرو می شود و در کنار محیط زیبا و دوست داشتنی، چه عوامل دیگر هم اینجا را به یکی از بهترین فست فود های اهواز تبدیل کرده. منوی غذایی فست فود جمیرا را با انواع پیتزاها آغاز می کنیم. اینجا بطور کلی دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی دارد و 15 آیتم برای پیتزاهای آمریکایی و 10 مدل برای پیتزاهای ایتالیایی در نظر گرفته. همچنین بین پیتزا های آمریکایی، آیتم های جذابی همچون پیتزا خورشیدی، پیتزا فیش، پیتزا نان و سیر، پیتزا سیب زمینی و پیتزای دو طعم به دلخواه به چشم می خورد. در بخش برگر ها، 8 آیتم برگر می بینیم که بینشان گزینه های خاصی همچون وندی برگر، ریکوتا برگر و لیچ برگر به چشم می خورد اما خوشبختانه برخلاف بسیاری از فست فود های اهواز، زیر هر آیتم محتویاتش هم درج شده تا مشتریان دچار سردرگمی نشوند.

بعد از پیتزا و برگر و 6 آیتم ساندویچ و چند آیتم استیک و انواع مرغ های سوخاری، در نهایت بخش کافی شاپ می رسیم چون جمیرا یک کافه رستوران یا کافه فست فود است و منوی کافی شاپ فوق العاده اینجا را به هیچ عنوان نباید از دست داد بخصوص دسرهای فوق العاده ای که بعد از یک پیتزای حجیم و فوق العاده خوشمزه حسابی می چسبد. منوی کافی شاپ کافه رستوران جمیرا شامل انواع نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه و انواع چای و دمنوش، کلی آبمیوه طبیعی، انواع شیک های خوشمزه، ماکتل های رنگارنگ و بی نظیر، آیس بار و عرقیجاتی همچون زعفران، نعنا، بیدمشک و بهار نارنج، زعفران لیمو و خاک شیر می باشد و برای هر سلیقه و ذائقه ای، آیتمی خاص در نظر گرفته. در نهایت هم به بخش دسرها می رسیم که کنار نوشیدنی ها و بعد از غذا از واجبات است. دسرها شامل انواع کیک های روز که تازه هستند و فراپه های لذیذ و متنوع.

کافه فست فود جمیرا جایی همه چی تمام است. به عبارت دیگر، اگر بین فست فود های اهواز جایی را می خواهید که هم محیطی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی بخصوص برای قرار های دو نفره و کاری داشته باشد و در کنار آن، غذاهای بی نظیری هم چه از لحاظ کیفیت و حجم و مزه و چه از لحاظ قیمت سرو کند به همراه تنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای تازه، بی شک کافه فست فود جمیرا انتخابی فوق العاده و خاطره انگیز خواهد بود.

آدرس کافه رستوران جمیرا

همانطور که گفتیم، کافه رستوران جمیرا از بهترین کافه فست فود های اهواز کوروش است و برای دسترسی به این کافه فست فود می بایست ابتدا به فاز 4 کوروش مراجعه کنید و سپس وارد خیابان 14 شوید. در این خیابان زمانی که به مرکز خرید افق کروش رسیدید، در طبقه بالای افق کوروش به کافه رستوران جمیرا خواهید رسید.

شماره تماس کافه رستوران جمیرا: 34467623-061

ساعت کاری کافه رستوران جمیرا: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FRtMJ8uLoQVcL6tyd6|target:_blank”]

[widgetkit id=”916″ name=”کافه فست فود جمیرا اهواز”]

فست فود برگر کده

منطقه کیانپارس اهواز از بهترین مناطق این شهر برای رستوران و فست فود گردی است. این منطقه کلی فست فود خوب هست و بین آن ها می خواهیم به شما فست فود برگر کده معرفی کنیم. جایی فوق العاده برای برگرها و پیتزا هایی بی نظیر و خوش قیمت و کیفیت بالا که امروزه به یکی از محبوب ترین پاتوق جوانان تبدیل شده.

فست فود برگر کده در سال 1394 افتتاح شد و از آن سال تا کنون، جزء معروف ترین فست فود های اهواز در زمینه انواع برگر ها و پیتزا ها بوده و در طول این چند سال برتر بودن خود را به واسطه کیفیت بالای غذا ها حفظ کرده و امروزه اگر در روز های آخر هفته به برگر کده مراجعه کنید، از شلوغی آن متعجب خواهید شد. برگر کده بیشتر به صورت بیرون بر غذا سرو می کند اما خود فست فود محیطی شیک و کوچک و دوست داشتنی دارد هرچند برای مشتریان تعدادی میز و صندلی در بیرون از فست فود تعبیه شده تا هرکس خواست غذا های فست فود برگر کده را داغ داغ میل کند از آن ها استفاده کند.

با این تفاسیر، چیزی که فست فود برگر کده را به یکی از بهترین فست فود های اهواز تبدیل کرده غذاهای فوق العاده ای است که در اینجا سرو می شود لذا اگر بین فست فود های اهواز بخصوص آن هایی که در منطقه کیانپارس قرار دارند به دنبال جایی هستید که هزینه پرداختی صرف کیفیت غذا شود تا محیطی لوکس و غیره، روی برگر کده می توانید حساب کنید. در منوی غذایی فست فود برگر کده اهواز به غیر از مرغ سوخاری 3 و 5 تکه، کلی همبرگر و پیتزا مشاهده می شود. تمامی برگرهای فست فود برگر کده از گوشت های 130 گرمی دست ساز تهیه می شوند و چون امضای کار این مجموعه برگرهایش می باشد، نظارت سختگیرانه ای روی برگر ها و مواد اولیه آن ها هست تا بهترین برگر بین فست فود های اهواز را برگر کده داشته باشد.

در فست فود برگر کده 18 آیتم برگر مشاهده می شود. برخی از برگرها مانند باس برگر، از گوشت های 180 گرمی بهره می برند و بین تمامی برگر ها، دو آیتم خاص و جذاب دبل دان و کینگ دان نیز به چشم میخورد. برگر دبل دان بجای استفاده از نان همبرگری، از دو عدد سینه مرغ سوخاری شده به عنوان نان استفاده می کند و بینشان هم پنیر ورقه ای و مخلفات قرار میگیرد. کینگ دان نیز همان دبل دان است اما بین دو مرغ سوخاری آن، برگر 130 گرمی نیز قرار داده می شود. به غیر از برگر، 4 ساندویچ خوشمزه و 9 پیتزای ایتالیایی اما با حجم مناسب به چشم میخورد. به همراه انواع پیتزا و برگر و ساندویچ، مشتریان می توانند کلی پیش غذا شامل لقمه و قارچ و پیاز سوخاری، انواع سیب زمینی و سالادهای سزار و فصل هرکدام را که خواستند سفارش دهند.

آدرس فست فود برگر کده

برای اینکه بین بهترین فست فود های اهواز بخواهید تجربه فست فود برگر کده را داشته باشید، در منطقه کیانپارس اهواز می بایست وارد خیابان 13 شرقی شوید. در این خیابان مابین دو کوچه کرخه و آزادی فست فود برگر کده را مشاهده خواهید کرد. اینجا به دلیل اینکه کلی فست فود و رستوران دیگر هم وجود دارد، همیشه شب ها و بخصوص روزها آخر هفته بسیار شلوغ می شود و یکی از معضلات رستوران گرد ها پیدا کردن جای پارک در نزدیکی فست فود برگر کده است.

شماره تماس فست فود برگر کده: 33925596-061

ساعت کاری فست فود برگر کده: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F72HFGfehcifrqMY77|target:_blank”]

[widgetkit id=”918″ name=”فست فود برگر کده اهواز”]

پیتزا هشتگ اهواز

بطور کلی اهواز شب های بی نظیری دارد و شب گردی یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که در این شهر می توان انجام داد. حال در ساعت های نیمه شب یا نزدیکی بامداد شما به دنبال فست فود شبانه در اهواز هستید و اینجاست که پیتزا هشتگ شاید به جرأت بتوان گفت بهترین فست فود اهواز است که روی میز می آید. فست فود پیتزا هشتگ از معدود فست فود های اهواز است که ساعت کاری آن بجای 12 ظهر تا 12 شب، از ساعت 7 شب است تا پاسی از صبح و نزدیکای ساعت 5 بامداد برای همین اگر در منطقه کیانپارس بودید و بین فست فود های اهواز کیانپارس به دنبال جایی فوق العاده هستید تا ساعت 1، 2 یا حتی 3 بامداد بتوانید غذا های باکیفیت و فوق العاده ای میل کنید، هشتگ را از قلم نیادازید.

فست فود پیتزا هشتگ همانند بسیاری از فست فود های کیانپارس اهواز محیطی کوچک دارد و تعداد انگشت شماری میز و صندلی در داخل سالن و تعدادی هم در مقابل درب ورودی فست فود برای مشتریان حضوری تعبیه شده و بسیاری از مشتریان هم به صورت بیرون بر سفارش می دهند هرچند یک غذای باکیفیت و خوشمزه را فقط باید داغ داغ میل کرد تا لذت برد. با این حال اگر خواستید به صورت حضوری مراجعه کنید بد نیست بدانید فست فود پیتزا هشتگ سالنی زیبا و شکیل دارد و تابلوهایی که در روی دیوارهای اینجا نصب شده به همراه نورپردازی زیبا، محیط را به خوبی جوان پسند کرده.

پیتزا هشتگ از معدود فست فود های اهواز کیانپارس است که تنوع خوبی را در منویش لحاظ کرده و برای هر دسته بندی پیتزا، برگر، ساندویچ و غیره، تقریباً هر سلیقه و ذائقه ای را پوشش داده. اینجا 18 مدل پیتزای آمریکایی دارد و تمامی این پیتزا ها به صورت یک نفره و دو نفره نیز سرو می شود البته به گفته رستوران گردها، پیتزا های یک نفره اینجا دو نفر کم خور را می تواند سیر کند. لازم به ذکر است با اینکه تمامی پیتزا ها آمریکایی هستند اما یک آیتم جذاب هم در منو مشاهده می شود با نام پیتزا خورشیدی که ایتالیایی است. همچنین در کنار پیتزا ها، اینجا 18 آیتم نیز برای همبرگرها در نظر گرفته و آیتم های خاص مانند کراکف برگر، زبان برگر و هات داگ برگر نیز به چشم میخورد. اگر برگر سایز کوچک تر نیز می خواهید، دو آیتم اسلایدر چیکن چیز و چیز برگر نیز برای شما در نظر گرفته دشه است. از سوی مقابل، دو آیتم فوربرگر و تری برگر، همبرگرهای حجیم هستند و کلی طرفدار دارند.

منوی پیتزا هشتگ به اینجا ختم نمی شود و به غیر از کلی پیتزا و برگر، کلی ساندویچ هم دارد که برخی از آن ها به صورت ساندویچ سرد نیز سرو می شود. در نهایت، پیتزا هشتگ نه تنها از معدود فست فود های اهواز است که منویی متنوع برای ذائقه ها و سلیقه های مختلف دارد، بلکه از باکیفیت ترین فست فود های اهواز نیز محسوب می شود چون همیشه تمامی مشتریان فست فود پیتزا هشتگ از کیفیت و مزه و حجم غذا ها فوق العاده راضی هستند و اگر هم به صورت تلفنی سفارش دهید، همیشه غذا ها را به موقع و داغ داغ درب منزل دریافت خواهید کرد.

آدرس پیتزا هشتگ اهواز

فست فود پیتزا هشتگ همانطور که گفتیم، از بهترین فست فود های اهواز کیانپارس است و برای دسترسی به این مجموعه می بایست به منطقه کیانپارس مراجعه کنید. در منطقه کیانپارس می بایست وارد خیابان 13 شرقی شوید و مابین کوچه های آزادی و کرخه کلی فست فود و رستوران می بینید که اواسط کوچه، فست فود پیتزا هشتگ را مشاهده خواهید کرد. همچنین همانطور هم که پیش تر گفتیم، چون اینجا یکی از معروف ترین پاتوق های شکم گردی در اهواز محسوب می شود و کلی فست فود و رستوران در این راسته قرار دارد، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی پیتزا هشتگ بخصوص برای روزهای آخر هفته و شب ها کمی دشوار و زمان بر خواهد بود.

شماره تماس پیتزا هشتگ اهواز: 33925252-051

ساعت کاری پیتزا هشتگ اهواز: همه روزه از ساعت 7 شب الی 5 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fq7QY8tBbsSRjfiXN9|target:_blank”]

فست فود هشتگ اهواز

کافه فست فود سنسو

کافه فست فود سنسو از خاص ترین و معدود فست فود های اهواز است که برای سه وعده صبحانه و ناهار شام آماده پذیرایی از مشتریان بوده و به عباراتی، یک فست فود شبانه روزی در اهواز محسب می شود چراکه ساعت کاری آن از 8:30 صبح و تا پاسی از بامداد نیز باز است. البته اینکه بین فست فود های اهواز جایی باشد که وعده صبحانه نیز سرو کند به ندرت یافت می شود اما چون اینجا نام کافه را یدک می کشد، علاوه بر وعده صبحانه، منوی کافی شاپ هم داردو تصور کنید کنار یک پیتزای ایتالیایی یا استیک، میلک شیک هم سفارش می دهید.

کافه فست فود سنسو سه فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته. فضای اول سالن زیبا و شیک و دوست داشتنی کافه سنسو است که همانند یک کافه رستوران نسبتاً لوکس است و مانند کافه رستوران، فضای کم نوری دارد. قسمت دوم که با نام حیاط شناخته می شود، یک فضایی نسبتاً سرپوشیده است که سرسبز بوده و بسیار دوست داشتنی است. در این فضا امکان استعمال دخانیات آزاد است و در نهایت به فضای سوم مجموعه می رسیم که قست وی آی پی بوده و برای برگزاری جشن های تولد و قرارهای کاری و دورهمی می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

شما همه روزه بین ساعت 8:30 صبح الی 11:30 می توانید برای صبحانه ای دل انگیز بین بهترین فست فود اهواز روی کافه فست فود سنسو حساب کنید. اینجا برای صبحانه، بشقاب انگلیسی، انواع نیمرو و املت های خوشمزه دارد و لازم به ذکر است بخش کافی شاپ نیز همه روزه در طول ساعت کاری مجموعه دایر است و از منوی کافی شاپ هم می توانید هر چه که خواستید را سفارش دهید. از ساعت 12 ظهر تا پاسی از شب، منوی غذایی برای مشتریان آورده می شود. در منوز غذایی کلی پیتزای ایتالیایی، برگر های لذیذ و متنوع با گوشت های دست ساز، اسنک های قارچ استیک، چیکن و ژیگو، انواع پاستا، ساندویچ های متنوع و چند مدل استیک قابل سفارش است.

به غیر از غذا، کافه فست فود سنسو دارای منوی کافی شاپ نیز می باشد و هر آنچه که فکر می کنید از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه، کلی آبمیوه طبیعی، میلک شیک های خوشمزه و فوق العاده، ماکتل های رنگارنگ ساندای دسر و انواع کیک های تازه و لذیذ قابل سفارش است. بطور کلی کافه فست فود سنسو شاید از گران ترین فست فود های اهواز باشد اما جایی است که هم محیطی زیبا و دوست داشتنی دارد و هم هزینه ای که پرداخت می کنید صرفاً صرف محیط و لوکس و بودن و غیره نمی شود و به گفته مشتریان و رستوران گرد ها، واقعاً غذا هایی بسیار خوشمزه و باکیفیت دارد و آنقدری خوب است که شما را به یکی از مشتریان دائمی تبدیل می کند.

در پایان نیز خوب است این موضوع را در نظر بگیرید از آنجایی که کافه فست فود سنسو از کافه های لوکس و جذاب و زیبای اهواز و محدوده کیانپارس محسوب می شود، جای ایده آلی برای برگزاری جشن های تولد به شمار میرود و با رزرو قبلی علاوه بر اینکه بخش وی آی پی سنسو برای شما تزئین می شود، از خدمات ویژه ای نیز بهرمند شده و تولدی خاطره انگیز را در کافه فست فود سنسو رقم خواهید زد.

آدرس کافه فست فود سنسو

در محدوده کیانپارس زمانی که وارد خیابان 13 شرق شوید، با بسیاری از بهترین فست فود های اهواز و کافه ها و رستوران های مختلف روبرو خواهید شد. در خیابان 13 شرقی، فرعی کرخه و مابین کرخه 3 و 4 به کافه فست فود سنسو خواهید رسید.

شماره تماس کافه فست فود سنسو: 33927100-061

ساعت کاری کافه فست فود سنسو: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 1:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FJV49ssndJdaUvEvS9|target:_blank”]

[widgetkit id=”917″ name=”کافه فست فود سنسو اهواز”]

فست فود چیکو بست

برخی از فست فود های اهواز هستند که رو یکسری غذا ها تبحر خاصی دارند و اصلاً با آن غذا های خاص معروف شده اند. فست فود چیکو بست هم جزء این دسته از فست فود های اهواز است به واسطه غذا های سوخاری فوق العاده ای که سرو می کند توانسته به محبوبیت بالایی برسد. این فست فود انقدری بین مردم محبوب شده که در شهر اهواز دو شعبه دارد یکی در منطقه کیانپارس و دیگری در منطقه زیتون.

فست فود چیکو بست یک فست فود بیرون بر است و محیطی برای نشستن ندارد اما برای شعبه زیتون، دو عدد نیمکت در مقابل فسیت فود در نظر گرفته شده تا در مواقعی که خلوت است مانند روزهای وسط هفته با خیال راحت آنجا بنشینید و غذا را داغ داغ میل کنید. منوی فست فود چیکو بست در دو شعبه کمی تفاوت با هم دارد. در منوی شعبه زیتون کارمندی فست فود چیکو بست پاستا، فیله استریپس های 3 تا 6 تکه، 4 مدل برگر، 5 آیتم برای هات داگ، 6 آیتم برای پیتزا، 6 آیتم برای پیش غذا، پک های دو نفره و پک های اکونومی ارائه می شود. در شعبه کیانپارس اما، 8 آیتم به عنوان پیش غذا، سوخاری های 3 تا 6 تکه و لقمه سوخاری، سوخاری های با استخوان که همان مرغ سوخاری خودمان است، 4 آیتم برای ساندویچ ها، منوی کودک، پیتزاهایی که با نام چیتزا سرو می شوند، منوی اقتصادی یا همان پک های اکونومی و کنتاکی باکس های 3 و 5 نفره ارائه شده.

همه غذا هایی که در دو شبعه فست فود چیکو بست سرو می شوند بسیار خوشمزه هستند و کیفیت بالایی هم دارند و از نظر مزه و کیفیت به خوبی می توانند مشتریان را راضی نگه دارند اما در بخش حجم بخصوص حجم پیتزاها، شاید باب میل خیلی ها بخصوص آن هایی که حجم معده بالایی دارند نباشد. فست فود چیکو بست علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و سفارش دهید، خدمات ارسال هم دارد و می توانید غذا ها را داغ داغ درب منزل نیز دریافت کنید.

آدرس فست فود چیکو بست

همانطور که گفته شد، فست فود چیکو بست از معدود فست فود های اهواز است که دو شعبه دارد. شعبه اول در کیانپارس واقع شده و برای دسترسی به این شعبه کافیست در منطقه کیانپارس به مجتمع رویال مراجعه کرده و سپس وارد طبقه ششم این مجتمع شوید که در واقع یک فود کورت است. شعبه دوم نیز در زیتون کارمندی اهواز قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه نیز می بایست در منطقه زیتون کارمندی وارد فلکه پارک شوید تا در خیابان فاطمی و نبش زیتون به شعبه دوم فست فود چیکو بست برسید.

شماره تماس شعبه زیتون کارمندی فست فود چیکو بست: 09162997979

شماره تماس شعبه کیانپارس فست فود چیکو بست: 33901044-061

ساعت کاری فست فود چیکو بست: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FC3jxK3466K3qaaSx9|target:_blank”]

فست فود چیکو بست اهواز

[html_block id=”70805″]