سیتی سنتر اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

اصفهان به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف درون خود توانسته به جایی تبدیل شود که گردشران به عنوان مقصد آن را انتخاب می کنند. این موضوع باعث شده تا برای خرید صنایع دستی این شهر مراکز خرید متعددی به وجود آید که گردشگران بتوانند از طریق آن ها آن چه را که تمایل دارند تهیه نمایند. یکی از این پاساژ ها که بسیار معروف می باشد، مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی این مرکز خرید رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سیتی سنتر کجاست و مسیر دسترسی به آن

برای رفتن به سیتی سنتر اصفهان باید ابتدا به سمت بزرگراه دستجردی رفته و بعد از خروجی مربوط به بلوار شاهد از آن خراج شوید. بعد از ورود به بلوار شاهد با رسیدن به شرکت مهاکو به سمت راست و به طرف خیابان بامداد بپیچید. کمی بعد از این خیابان به سمت چپ بپیچید تا به مقصدتان که در سمت راست واقع شده وارد شوید. این مسیر از بلوار شاهد تا سیتی سنتر تنها 1.6 کیلومتر بوده که بدون ترافیک می توانید 4 دقیقه ای به مقصد برسید. در هر کجای اصفهان بودید نیز از طریق لوکیشن زیر می توانید کم ترافیک ترین و آسان ترین راه را برای رسیدن به این مرک خرید پیدا کنید.

آدرس سیتی سنتر: اصفهان، بزرگراه دستجردی، بلوار شاهد، خیابان بامداد

مسیر های دسترسی به سیتی سنتر

برای مراجعه به این مرکز خرید می توانید از مسیر های دسترسی مختلفی استفاده کنید که از بین آن ها می توان به وسایل حمل و نقل عمومی در کنار خودروی شخصی اشاره نمود. این مرکز خرید تقریبا در خرج از شهر  و در جاده اصفهان به شیراز واقع شده و به همین دلیل برای دسترسی به آن باید از یکی از مسیر های زیر استفاده نمایید تا بتوانید خود را به مقصد برسانید.

مسیر دسترسی به سیتی سنتر با مترو: برای استفاده از مترو باید در ایستگاه صفه پیاده شوید.

مسیر دسترسی به سیتی سنتر با اتوبوس: برای استفاده از اتوبوس از سپاهان شهر به سمت سیتی سنتر بروید.

مسیر دسترسی به سیتی سنتر با تاکسی: از دیگر سیستم های حمل و نقلی که می توانید برای رسیدن به مقصد از آن استفاده کنید، تاکسی می باشد. از دروازه شیراز به این سمت تاکسی وجود دارد و در هر کجای شهر که باشید نیز از تاکسی های مختلف می توانید بهره ببرید.

سیتی سنتر اصفهان

معرفی مرکز خرید سیتی سنتر

در بخش جنوبی اصفهان یکی مرکز خرید کاملا مدرن ساخته شد که از نظر وسعت گفته شده در زمره چند مرکز خرید بزرگ دنیا قرار دارد و دارای امکانات بسیار زیادی نیز می باشد. سیتی سنتر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می رود که می توانید از آن برای خرید هر چه نیاز دارید استفاده کنید. هدف از ساخت این مرکز خرید حضور یک جای مدرن در کنار تاریخ این شهر بود تا گردشگران بتوانند ابتدا به تماشای جاذبه های تاریخی این مجموعه بروند و بعد از تماشای آن ها برای خرید هر چه نیاز دارند به یک جای مدرن مراجعه نمایند.

این پاساژ اصفهان توانسته یک قدم بزرگ در جهت رونق شهر باشد و برای افراد زیادی کار آفرینی کند. تولید و عرضه کالا های مختلف در این مرکز خرید انجام می شود و هم گی در 7 طبقه مشغول ارائه خدمات خود می باشند. در طبقات مختلف سیتی سنتر علاوه بر واحد های تجاری، می توانید از دیگر امکانات و تفریحات قرار گرفته در این مجتمع تجاری هم چون: هایپر استار، رستوران، فودکورت، پردیس سینمایی، شهربازی، زمین اسکواش و… استفاده نمایید.

درباره صاحب مرکز خرید سیتی سنتر

پروژه سیتی سنتر در یک شرکت به نام پرستیژ لند به مرحله اجرا درآمد که مالک آن فردی به نام مسعود صرامی می باشد. این فرد در سال 1336 متولد شده و در رشته برق مدرک کارشناسی خود را دریافت نموده است. کمی بعد و در سال 1385 وی به عنوان کارآفرین برتر در کشور معرفی شد و شرکت پرستیژ لند نیز زیر نظر ایشان به کار خود ادامه داده است.

این شرکت به عنوان یکی از شرکت های چند ملیتی خصوصی بوده که در طول کار خود توانسته حمایت های دولتی را داشته باشد و به همین دلیل پروژه سیتی سنتر را که یکی از بزرگ ترین پروژه های ایران بود به این شرکت واگذار گشت. هدفی که پرستیژلند دنبال می کرد در واقع ساخت یکی مرکز تجاری تفریحی بزرگ و کاملا مدرن بود که در کنار ارائه کالا های متعدد به افراد، در تفریح آن ها نیز سهم بالایی داشته باشد. از دیگر سهامداران پروژه سیتی سنتر می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  1. شرکت خورشید سپاهان
  2. شرکت ICAT امارات
  3. شرکت Rak Ceramics امارات
  4. گروه صنعتی ایرانیان پارتیان آرارات
  5. بانک گردشگری

مرکز خرید سیتی سنتر

بهترین زمان سفر به اصفهان برای خرید

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به یک نقطه گردشگری همانند اسفهان باید مد نظر قرار دهید، شرایط آب و هوایی حاکم بر شهر می باشد. برای تماشای جاذبه های دیدنی اصفهان باید این موضوع را بیشتر از گزینه های دیگر مد نظر قرار دهید چرا که در هوای نامساعد نمی توانید برای تماشای جاذبه ها اقدامی کنید. بهترین زمان سفر به اصفهان اوایل بهار و اوایل پاییز می باشد. در این ایام می توانید یک خرید خوب را تجربه نمایید چرا که تعداد کسانی که در زمان گفته شده برای سفر اقدام می کنند کم بوده و در هنگام خرید با ازدحام مواجه نخواهید شد.

هم چنین شرایط آب و هوایی نیز در بهترین حالت خود می باشد و به همین دلیل برای تماشای جاذبه های این شهر نیز می توانید با خیال راحت اقدام نمایید. بهتر است در تابستان که دمای هوا بالاست و در زمستان که سوز سرما وجود دارد برای این منظور اقدامی نکنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. برای خرید از مراکز خرید اصفهان همانند سیتی سنتر نباید نوروز یا تعطیلات مختلف را نیز انتخاب کنید چرا که جمعیت زیادی به این شهر سفر می کند و شما نمی توانید آن طور که باید به خرید کالای مورد نظرتان بپردازید.

امکانات موجود در مرکز خرید سیتی سنتر

یکی از مهم ترین مواردی که در کنار خرید می تواند برای افراد مهم باشد، استفاده از امکانات رفاهی یا تفریهی موجود در آن مجتمع تجاری می باشد. سیتی سنتر یکی از بهترین مراکز خرید در این زمینه بوده که با ارائه انواع امکانات به مراجعین توانسته امتیاز خوبی را از کاربران به دست آورد و سالانه بازخورد خوبی از آن ها دریافت نماید. ما در این جا به معرفی امکانات موجود در این مرکز خرید اصفهان خواهیم پرداخت تا بتوانید در کنار خرید تجربه ای جالب را داشته باشید.

شهربازی سیتی سنتر

یکی از بهترین و بزرگ ترین مجموعه های شهربازی سر پوشیده در ایران که می توانید برای تفریح در کنار فرزندتان به آن مراجعه نمایید، مجموعه شهربازی کهکشان عجایب می باشد. شهربازی سیتی سنتر شامل دستگاه های متنوعی می شود به طوری که در آن بالغ بر 150 دستگاه بازی وجود دارد و برای همه سنین قابل استفاده می باشد. این شهربازی هم چنین دارای بخش های مختلفی می شود که از بین آن می توان به کافه، رستوران، غرفه دونات، غرفه گریم، غرفه عکاسی، اتاق تولد، کارناوال، بیلیارد، قلعه فضایی، سرسره بادی، اتاق ایکس باکس، بازی های متنوع رایانه ای و… اشاره نمود. شهربازی سیتی سنتر مساحتی در حدود 8800 متر مربع داشته و فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده است.

ارتفاع شهربازی سیتی سنتر بیشتر از 15 متر بوده و تهویه مناسب درون آن باعث می شود تا شما دچار مشکل نشوید. لازم به ذکر است اتاق تولد مختص کودکان سنین 2 تا 14 سال بوده و برای برگزاری مراسم تولد می باشد. برای مراجعه به شهربازی سیتی سنتر اصفهان می توانید به طبقه سوم مراجعه نمایید.

شهربازی سیتی سنتر

موزه

از دیگر بخش های سیتی سنتر اصفهان که می وانید از آن استفاده کنید، قسمت مربوط به موزه می باشد. این موزه با نام پرستیژلند شناخته می شود و در طبقه چهارم مرکز خرید سیتی سنتر قرار گرفته و بازدید از آن برای همه افراد آزاد می باشد. عتیقه هایی که در این مرکز خرید موجود است توسط اشخاص خریداری شده و مساحت سالن موزه سیتی سنتر 1600 متر مربع می باشد.

اگر به تالار تکنولوژی قدیمی این موزه بروید می توانید یک سری وسایل را ببینید که مربوط به کشور های قاره سبز می شوند. علاوه بر این وسایل می توانید یک سری کلکسیون را در تالاری دیگر ببینید که ساعت های مختلفی را از جنس طلا، نقره و تیتانیوم در خود دارد. هم چنین نقاشی های پرتره قرار گرفته در کنار این موارد نیز سبب شده تا فضای این بخش دل نشین و جذاب شود.

یکی از مهم ترین و معروف ترین تابلو های بر روی دیوار، مربوط به ظل السلطان بوده که به دوران قاجار بر می گردد و اثری از استاد سمیرمی می باشد. در تالاری دیگر می توانید به تماشای مواردی هم چون گرامافون، رادیو، تلویزیون و… بپردازید. از تالار های دیگر می توان به تالار قاجار که دارای فرش های ابریشمی می باشد، تالار ایران باستان که مفرغ های باستانی را شامل می شود و تالار هایی هم چون تالار فرش دارد. موزه پرستیژلند سیتی سنتر را بهتر است از دست ندهید و برای تماشای آن اقدام نمایید.

فودکورت

واژه فودکورت برگرفته از دو کلمه بوده که به معنای محوطه غذا می باشد. فودکورت معمولا دارای رستوران های مختلفی می شود که غذاهای متفاوتی را ارائه می دهند و در مراکز خرید وجود دارند. سیتی سنتر اصفهان دارای دو فودکورت بوده که در دو طبقه آخر می توانید از آن ها استفاده نمایید. بخش فودکورت های سیتی سنتر دارای بالکن های خوبی بوده که می توانید از آن ها برای استفاده از فضای آزاد بهره ببرید. علاوه بر فست فود و انواع ساندویچ ها و پیتزاها می توانید در تعدادی از رستوران های فودکورت که به ارائه غذاهای سنتی می پردازند استفاده نمایید. بهتر است بعد از یک خرید خوب برای دریافت انرژی و صرف غذای مورد علاقه تان به بخش فودکورت رفته و آن چه نیاز دارید را سفارش دهید.

هتل 5 ستاره

یکی از بهترین پروژه هایی که در مجموعه سیتی سنتر احداث شده، هتل پرستیژ می باشد. این هتل دارای 29 طبقه بوده و پنج ستاره می باشد و به عنوان یکی از پروژه های در حال ساخت در این شهر به شمار می رود. ویوی رو به این هتل بسیار زیبا بوده و کوه صفه و شاه کوه را نشان می دهد. از نظر موقعیت مکانی این هتل نزدیک به مراکز مهمی هم چون گمرک، دانشگاه شهید اشرفی و راه آهن بوده و به همین دلیل نیز می توان گفت موقعیت خوبی برای مسافران خواهد داشت. بخش هایی از هتل هنوز در دست ساخت بوده و قابل استفاده نمی باشد ولی در آینده ای نزدیک می توانید برای اقامت خود از آن استفاده نمایید.

هتل پرستیژ

مرکز درمان

از دیگر بخش های این مرکز خرید می توان به مرکز درمانی اشاره نمود که در آن انواع پرستاران و متخصصان حضور دارند و می توانند کمک های اولیه برای بیماران را انجام دهند. اگر مراجعین در سیتی سنتر دچار مشکلی شوند، کادر درمان این مرکز به ساریشان خواهند شتافت.

دانشگاه علمی کاربردی

یکی از جامع ترین و به روز ترین مراکز علمی کشور که در غالب یک دانشگاه با رشته های مختلف در مجموعه سیتی سنتر اصفهان در حال فعالیت می باشد. این دانشگاه از سال 1392 مشغول به کار شده است و به همین دلیل می توان گفت یکی از جدید ترین ها در این شهر به حساب می آید. کمپانی پرستیژلند در کنار بخش های رفاهی و تجاری خود برای داشتن یک نیروی محصل اقدام به ساخت این دانشگاه در سیتی سنتر نموده تا سطح کیفی را افزایش دهد.

متراژ این دانشگاه 4500 متر مربع بوده و در دو طبقه پذیرای دانشجویان می باشد. دانشگاه علمی-کاربردی واقع در سیتی سنتر در زمینه های فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. در حال حاضر بیش از 1355 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصی هستند و بالغ بر 128 استاد در این دانشگاه در حال تدریس می باشند.

سالن همایش

یکی از مهم ترین بخش های مربوط به قسمت پردیس سینمایی، وجود سالن همایش می باشد که ظرفیتی معادل 1075 نفر داشته و در آن از جدید ترین تجهیزات نورپردازی و صوتی استفاده شده است. یک تلویزیون نیز با ابعادی 13 در 3 متر وجود دارد تا در زمان برگزاری همایش ها از آن استفاده نمایند. از تجهیزات به کار رفته در این سالن می توان به جدید ترین سیستم های صوتی، به روز ترین سیستم های نورپردازی متحرک، رقص نور مارتین سلکون فیلیپس در کنار نور های استراند اشاره نمود. در این سالن هم چنین برای اجرای کنسرت نیز استفاده می شود و شما نیز می توانید در صورت تمایل برای تماشای کنسرت راهی این سالن شوید.

سالن همایش سیتی سنتر

پردیس سینمایی سیتی سنتر

یکی از مهم ترین بخش های مرکز خرید سیتی سنتر مربوط به پردیس سینمایی آن می شود که بعد از چندین بار تعویق در افتتاح آن بالاخره در سال 1397 افتتاح گشت. از امکانات به کار رفته در سالن های پردیس سینمایی می توان به وجود ویدئو پروژکتور های لیزری، صندلی های ارگونومیک، کفپوش های ضد باکتری و صدای دالبی برای کیفیت بهتر اشاره نمود. همین طور که مشخص است در پردیس سینمایی سیتی سنتر از تجهیزات مدرن و به روز دنیا استفاده شده و حتی در سیستم صوتی آن نیز می توانید کیفیت را احساس نمایید.

این پردیس پنج سالن برای نمایش جدید ترین فیلم های سینمایی کشور وجود دارد که گنجایش آن ها از 70 تا 333 نفر می باشد. دو سالن دیگر نیز برای برگزاری همایش ها به وجود آمده که ظرفیت این سالن ها 20 و 36 نفره هستند. یک سالن در کنار تمامی این ها با ظرفیت 180 نفر نیز برای هم اکران و هم تئاتر در نظر گرفته شده تا این مجموعه تکمیل شود.

لازم به ذکر است یک سالن همایش چند منظوره نیز وجود دارد که ظرفیت آن 1075 نفر بوده و برای اجرای کنسرت و همایش ها مناسب می باشد. بهتر است در صورت سفر به اصفهان برای استفاده از پردیس سینمایی سیتی سنتر اقدام نمایید تا بتوانید لحظات خوبی را تجربه کنید.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

پارکینگ مسقف اختصاصی

یکی از مهم ترین بخش هایی که در مراکز خرید بزرگ کاربرد بالایی دارد، قسمت پارکینگ می باشد. سیستم مدیریت پارکینگ سیتی سنتر هوشمند بوده و با تکونولوژیREFID  ورود و خروج خودرو ها ثبت می شود تا یک سری از ماشین ها گیت ورودی باز شده و اجازه ورود به آن ها داده شود. یک سری از ویژگی های سیستم سخت افزاری این پارکینگ شامل موارد زیر می شود:

  • خودروهای غیر مجاز اجازه ورود نخواهند داشت
  • چک کردن ظرفیت آزاد پارکینگ
  • رفع مشکل گم شدن قبوض ورود و خروج
  • هزینه پارکینگ با توجه به مدت حضور ماشین ها محاسبه می شود
  • ثبت کامل پلاک خودروها در سیستم و زمان دقیق ورود و خروجشان
  • ثبت تصویر راننده ماشین برای بالابردن امنیت پارکینگ و جلوگیری از سرقت
  • ارائه خدمات ویژه به مستریان ویژه
  • تحلیل رفتار مراجعین
  • فرستادن مسج های تبلیغاتی به تلفن همراه مراجعین

کافه های سیتی سنتر

یکی از مهم ترین و مفرح ترین قسمت هایی که در این مرکز خرید می توانید از آن استفاده کنید، کافه های موجود در این پاساژ اصفهان بوده که بالغ بر بیست نوع کافه در اینجا مشغول فعالیت هستند. منوی این کافه ها موارد مختلفی را در بر دارد و شما می توانید از آن ها هر چه نیاز داشتید و تمایل به صرف آن را داشتید را سفارش دهید. لازم به ذکر است که قیمت گزینه های موجود در این کافه ها بالا بوده و قبل از مراجعه به هر کدام از این کافه ها بهتر است این مورد را در نظر داشته باشید. دکور به کار رفته در این کافه ها شیک و مدرن بوده و توجه بسیاری از افراد را به خود جذب می کنند.

کافه های سیتی سنتر

دیگر امکانات سیتی سنتر

علاوه بر تمامی موارد یاد شده در بالا می توان به یک سری گزینه های دیگر نیز اشاره نمود که از آن جمله می توان به اینترنت رایگان، صرافی، نمازخانه، چندین دفتر هواپیمایی، بانک های متعدد، بخش فضای سبز و آب نما و… اشاره نمود. تمامی این امکانات باعث شده اند تا شما بتوانید لحظاتی خوب را در کنار عزیزانتان داشته باشید.

رستوران های سیتی سنتر اصفهان

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، این مرکز خرید اصفهان دارای فودکورت بوده و در این بخش رستوران های مختلفی قرار گرفته اند که شما بر حسب نیاز و تمایل خود می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب نمایید. در این جا می توانید با برخی از رستوران های سیتی سنتر آشنا شوید تا در زمان مراجعه با اطلاعات بیشتری اقدام نمایید.

رستوران وی آی پی

یکی از بهترین رستوران هایی که در این مرکز خرید اصفهان می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران وی آی پی می باشد. این رستوران توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست. رستوران وی آی پی به عنوان اولین رستوران تمام سلف سرویس اصفهان بوده که در کنار پرسنل مجرب توانسته امتیاز خوبی از مراجعین نیز دریافت نماید. در بخش می توانید حتی از موسیقی زنده نیز بهره ببرید. رستوران وی آی پی در طبقه همکف سیتی سنتر قرار گرفته و یک ورودی نیز مراجعین دریافت می شود که شامل کودکان زیر شش سال نیم شود.

رستوران فرش استیشن

این رستوران در فودکورت سیتی سنتر اصفهان و در طبقه دوم قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا و فست فود سرو می شود و اگر تمایل به صرف این گونه غذاها را داشته باشید می توانید به این رستوران مراجعه نمایید. امتیازی که رستوران فرش استیشن از مراجعین دریافت کرده تقریبا بالاست و نشان دهنده این است که کیفیت ها نیز خوب می باشد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان شناخته می شود. با مراجعه به این رستوران می توانید از تراس و محیط رو باز استفاد کنید و از منظره رو به روی خود در فضای آزاد استفاده نمایید. اگر تصمیم داشتید به این رستوران بروید بهتر است سالادهای آن را از دست ندهید.

رستوران فرش استیشن

رستوران خوان گستر

از دیگر رستوران هایی که در طبقه سوم سیتی سنتر قرار گرفته و شما می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید رستوران خوان گستر می باشد. فضای این رستوران فوق العاده زیباست و این یکی از شعبه های آن در اصفهان می باشد که می توانید استفاده نمایید. غذاهای ایرانی و اصیل با طعمی خوب در این رستوران اصفهان سرو می شود و امتیاز خوبی را از کاربران کسب کرده است. در منوی رستوران می توانید از بخش گیاه خوار هر چه تمایل داشتید سفارش دهید. پرسنل این رستوران خوش برخورد هستند و شما می توانید با خیال راحت از کیفیت غذاها هر چه خواستید سفارش دهید.

نگار خانه سیتی سنتر اصفهان

یکی از بخش هایی که در این پاساژ اصفهان می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، نگار خانه سیتی سنتر می باشد. در این بخش می توانید در یک سالن بزرگ قدم بزنید و کارهای زیبایی که در آن برای نمایش گذاشته شده اند را تماشا نمایید. درواقع این بخش از مجتمع سیتی سنتر اصفهان مختص کسانی است که تمایل دارند برای دیدن اثر های هنری و فرهنگی اقدام نمایند.

یکی از مواردی که باعث شده تا این قسمت بیش از انتظار میورد استقبال واقع شود، وجود یک سری از آثاری می باشد که کار دست بوده و ارزش آن ها به مراتب به نسبت دیگر موارد بالاتر می باشد. این قسمت از پاساژ سیتی سنتر تبدیل به یک پاتوق برای هنرمندان اصفهانی شده است. اگر به این مرکز خرید مراجعه کردید بهتر است تماشای این بخش را از دست ندهید.

ساعت کاری بخش های مختلف سیتی سنتر

اگر قصد داشتید از بخش های مختلف این مجموعه استفاده کنید باید ساعت کاری آن ها را بدانید تا در صورت مراجعه دچار سردرگمی نشوید. بخشی از این ساعات کاری به شرح زیر می باشد:

ساعت کاری سیتی سنتر: همه روزه از ساعت 10 تا 24

ساعت کاری فودکورت سیتی سنتر: همه روزه از ساعت 10 تا 23

ساعت کاری پردیس سینمایی سیتی سنتر: همه روزه از 11 تا 24

ساعت کاری موزه سیتی سنتر: همه روزه از ساعت 10 تا 22

ساعت کاری شهربازی سیتی سنتر: همه روزه از 16 تا 22، پنج شنبه ها از 14 تا 22، جمعه ها و روزهای تعطیل از 11 تا 24

واحد های تجاری موجود در سیتی سنتر

سیتی سنتر اصفهان دارای بخش های متددی است که بخش تجاری از مهم ترین دلایل ساخت آن می باشد. بخش تجاری این مرکز خرید در سه طبقه ساخته شده که تعداد 750 واحد تجاری و فروشگاهی مشغول فعالیت می باشند. شما در این مرکز خرید می توانید انواع کالا ها را در زمینه پوشاک، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، کالاهای مربوط به کودکان، لوازم ورزشی، لوازم التحریر، کتاب، اکسسوری، زیورآلات و… بیابید و از هر کدام که مد نظرتان بودید تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که قیمت اجناس در این پاساژ اصفهان طیف متعددی داشته و در کیفیت های مختلف می توانید هر کدام را خواستید تهیه کنید. حتی به گفته برخی از مراجعین، آن ها توانستند خریدی مقرون به صرفه داشته باشند و کالاهای خوبی را نیز خریداری نمایند. در یکی از طبقات این مرکز خرید هایپر مارکت، فروشگاه رفاه، فروشگاه شهروند و… قرار گرفته تا افراد در صورت نیاز از آن ها نیز خرید نمایند.

سیتی سنتر اصفهان

دیدنی های اطراف سیتی سنتر اصفهان

مسافران معمولا سعی دارند تا در کنار تماشای جاذبه های مقصد برای خرید و گشت و گذار در پاساژ ها اقدام کنند. شما نیز می توانید قبل یا بعد از مراجعه به سیتی سنتر به برخی از دیدنی های اصفهان که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند مراجعه نمایید تا سفرتان را پربار تر نمایید. در ادامه می توانید با برخی از این جاذبه ها آشنا شوید.

  • آکواریوم اصفهان: این اکواریوم به عنوان اولین آکواریوم کشور بوده که تونلی می باشدو در منطقه ناژوان واقع شده است. این آکواریوم 15.5 کیلومتر تا سیتی سنتر فاصله دارد و به طور کلی 1.5 میلیون لیتر آب در آکواریوم های آن می باشد. در این مجموعه حدودا 350 گونه آبزی زیست دارند که 100 عدد از آن ها به عنوان خطرناک ترین و نادر ترین گونه های ماهی ها هستند.
  • باغ گل ها: این جاذبه دیدنی مساحتی معادل 67000 متر مربع دارد و در فاصله 13 کیلومتری از سیتی سنتر می باشد. نحوه آبیاری باغ گل ها به صورت فواره ای بوده و در آخر به یک برکه وارد می شود تا بتوان در مصرف آب صرفه جویی کرد. گونه های گیاهی موجود در این مجموعه 395 مورد است. در این جا آلاچیق، سالن آمفی تیاتر، پارکینگ، شربت خانه و… موجود بوده و از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده نمایید.
  • بوستان صفه: در جنوب اصفهان و در 6.5 کیلومتری سیتی سنتر یک بوستان کوهستانی قرار گرفته که ارتفاعی 2257 متری دارد. معمولا کسانی که ب ه طبیعت علاقه دارند برای استفاده از این بوستان راهی می شوند و از امکانات موجود در آن همانند زیپ لاین، بولینگ، باغ وحش، شهربازی، تله کابین، رستوران، آلاچیق و… استفاده می کنند. چندین چشمه طبیعی و غار نیز در این بوستان قرار گرفته که در صورت لزوم می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

رزرو آپارتمان در اصفهان

قبل از رفتن به اصفهان بهتر است ابتدا برای اقامتگاه خود فکری کیند تا در زمان رسیدن به مقصد دچار سرگردانی نشوید. برای این کار هم می توانید از هتل های این شهر استفاده کنید و هم می توانید از ویلاها یا سوئیت های موجود در اصفهان برای اقامت بهره ببرید. سایت لوکس ویلا با ارائه انواع اقامتگاه ها می تواند به شما کمک کند تا یک اقامت خوب داشته باشید. بدین منظور می توانید از صفحه اصلی سایت وارد پنل اجاره ویلا و سوئیت شده و از استان اصفهان وارد صفحه مربوط به ویلاهای اصفهان شوید.

در صفحه جدید می توانید قیمت ویلاها و خانه های مبله را تماشا کنید و بعد از مطالعه اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه برای رزرو گزینه مورد نظرتان با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید. اجاره آپارتمان مبله در اصفهان یکی از مواردی است که معمولا در بین افراد بازخورد زیادی دارد و شما نیز می توانید در صورت نیاز از این گزینه استفاده نمایید. شایان ذکر است بهتر است برای رزرو اقامتگاه خود در روز های تعیطل و شلوغ سال زودتر از موعد با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرد.

سوالات متداول

سیتی سنتر کجاست؟

این مرکز خرید در سپاهان شهر اصفهان واقع شده است.

مجتمع سیتی سنتر چند طبقه دارد؟

این مرکز خرید دارای هفت طبقه بوده وبخش های مختلفی را در خود جای داده است.

پردیس سینمایی سیتی سنتر چند سالن دارد؟

این پردیس دارای هشت سالن می باشد.

از بهترین رستوران های سیتی سنتر که موسیقی زنده دارد کدام است؟

رستوران وی آی پی دارای موسیقی زنده می باشد.

[html_block id=”65953″]

راهنما سایت

آدرس

اصفهان، بزرگراه دستجردی، بلوار شاهد، خیابان بامداد

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 24

یک‌شنبه

10 الی 24

دو‌شنبه

10 الی 24

سه‌شنبه

10 الی 24

چهار‌شنبه

10 الی 24

پنج‌شنبه

10 الی 24

جمعه

10 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه