بهترین رستوران های چمخاله

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از زیباترین و بهترین مناطق ساحلی استان گیلان، چمخاله بوده که با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان درون خود توانسته توریست های زیادی را جذب کند. اگر قصد دارید به این ناحیه سفر کنید بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید تا با یک نمونه از موارد مهم در سفرتان یعنی بهترین رستوران های چمخاله آشنا شوید.

#1 رستوران گلشاهی دستک

یکی از بهترین رستوران های چمخاله که در کنار جاده ساحلی قرار گرفته، رستوران گلشاهی دستک می باشد. این رستوران از لحاظ محیط داخلی در سطح معمولی بوده ولی غذا های موجود در منو با کیفیت هستند. در صورتی که قصد رفتن به رستوران گلشاهی را دارید سعی کنید کباب ترش و چنجه را حتما امتحان کنید چون این دو گزینه، از معروف ترین غذا های آنجا می باشد. این رستوران که در محله دستک قرار گرفته به عنوان یکی از رستوران های معروف این ناحیه معرفی می شود. حجم غذا ها و طعم آن ها در مقایسه با قیمت مناسب بوده و حتی اگر چند مورد از غذا های داخل منو گران باشد با توجه به کیفیت آن ها حتما سفارش دهید.

رستوران گلشاهی دستک در واقع یک کبابی معروف است که در این منطقه خودنمایی می کند. رستوران در تمامی روز های هفته به جز شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 19 در وعده شام و ناهار سرویس دهی دارد. در این رستوران می توانید انواع غذای محلی چمخاله و کباب و جیگر را سفارش دهید و از طعم خوب غذا ها لذت ببرید.

آدرس رستوران گلشاهی دستک

برای رسیدن به رستوران گلشاهی دستک کافیست بعد از رسیدن به چمخاله به طرف شمال شرق حرکت نمایید و بعد از آن از نانوایی به سمت جاده چمخاله بپیچید سپس از فروشگاه افق کوروش به طرف راست به سوی جاده چمخاله رفته و مسیر جاده ساحلی را ادامه دهید. پس از این که از مشاورین املاک اسپرلوس عبور کردید می توانید مقصدتان را در سمت چپ ببینید. مسافت این مسیر 23.3 کیلومتر بوده که در حدود 26 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران گلشاهی دستک چمخاله: 42859565-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.38303196458157%2C%2050.13083961324182%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”187″ name=”رستوران گلشاهی دستک”]

#2 رستوران و سنتی نشین دریا بانو

این رستوران در خیابان پردیس قرار گرفته و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانیست. رستوران و سنتی نشین دریا بانو با دارا بودن فضای زیبای بیرونی و داخلی خود توانسته عده زیادی از افراد را جذب نماید. کیفیت غذا های شمالی آن بسیار عالیست و شما می توانید هر آن چه خواستید از منو سفارش دهید. مالک این رستوران خانم بنده خدا لنگرودی می باشد که توانسته با جذب آشپز های خوب و پرسنل آموزش دیده در ارائه غذا های با کیفیت و خوش طعمی همچون چلو جوجه ترش یا انواع خورشت های ایرانی عملکرد عالی داشته باشد.

در غذا های بومی موجود در منو سعی کنید حتما ماهی مالاته و باقلا قاتوق را سفارش دهید. هم چنین قیمت ها در برابر کیفیت مناسب بوده و مسافران بدون نگرانی هر چه بخواهند تهیه می کنند. در محیط بیرونی رستوران آلاچیق هایی وجود دارد تا شما بتوانید غذایتان را در محیط بیرون میل نمایید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های چمخاله بوده که مناسب برای یک تجربه ناب می باشد.

آدرس رستوران و سنتی نشین دریا بانو

بعد از ورود به چمخاله با این رستوران تنها 3 دقیقه آن هم به صورت پیاده فاصله دارید. برای رسیدن به آن می توانید به طرف شمال شرقی رفته و بعد از عبور از رویای سبز که در سمت چپ واقع شده به مقصد خود برسید. مسافت این مسیر 300 متر و مسطح بوده و با پیاده روی می توانید به تماشای مناظر نیز بپردازید. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به یکی از بهرین رستوران های چمخاله یعنی رستوران و سنتی نشین دریا بانو استفاده کنید تا به راحتی به مقصد خود برسید.

شماره تماس رستوران و سنتی نشین دریا بانو: 42503879-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2315210519603%2C%2050.2612041266809%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”189″ name=”رستوران و سنتی نشین دریا بانو”]

#3 رستوران هتل ستاره دریا

این رستوران که در مجموعه هتل ستاره دریا قرار گرفته یکی از بهترین رستوران های چمخاله بوده و با ویوی بسیار زیبای خود توانسته افراد زیادی را از نقاط مختلف جذب نماید. رستوران فضایی بسیار گرم و دل نشین دارد و صرف غذا در این محیط جذاب خاطره ای خوب برایتان خواهد ساخت. رستوران هتل ستاره دریا در وعده های صبحانه، ناهار و شام سرویس دهی دارد. در وعده صبحانه سعی کنید از املت سالامی و مرباهای خوش طعم موجود سفارش دهید. هم چنین در وعده ناهار و شام نیز انواع ماهی ها و جوجه کباب را از دست ندهید.

کافیشاپ موجود در کنار رستوران نیز با محیط دنج و آرام خود توانسته امتیاز بالایی از مسافران دریافت نماید. هم چنین امکان رزرو در رستوران نیز وجود دارد و برای اقامت هم می توانید از هتل ستاره دریایی استفاده کنید. از مزایای این رستوران نسبت به موارد دیگر محیط زیبای اطراف و ویوی رو به دریاست. از امکانات رستوران می توان به پخش موسیقی زنده و معماری سنتی آن اشاره نمود.

آدرس رستوران هتل ستاره دریا

اگر قصد دارید به رستوران هتل ستاره دریایی بروید مسیر جاده ساحلی راه پیش روی شماست. برای این منظور ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و بعد از نانوایی به سمت جاده چمخاله بپیچید. پس از ادامه دادن جاده ساحلی از مشاورین املاک اسپرلوس عبور کرده و از هتل آپارتمان ساحل چمخاله به طرف راست پیچیده تا به مقصد که در سمت چپ واقع شده برسید. مسافت این مسیر 2.6 کیلومتر است و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران هتل ستاره دریا چمخاله: 42502233-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.24900197388187%2C%2050.252084661470256%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”190″ name=”رستوران هتل ستاره دریا”]

#4 رستوران میلاد

این رستوران در هفت کیلومتری جاده چمخاله واقع شده و دارای انواع غذاهای با کیفیت شمالی می باشد. در رستوران می توانید هم از فضای داخلی استفاده کنید و هم از فضای بیرونی در آلاچیق هایی که تعبیه شده از فضا لذت ببرید. برای رفتن به رستوران و صرف غذای مورد نظرتان می توانید از شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به این مکان رفته و در کنار خانواده یا دوستانتان لحظات خوبی را بگذرانید. انواع غذای محلی چمخاله در این رستوران سرو می شود و می توانید سفارش دهید.

منوی رستوران میلاد متنوع بوده و کیفیت غذا ها به نسبت قیمت آن ها مناسب می باشد هم چنین لازم به ذکر است که پرسنل حرفه ای هستند و حجم غذا ها نیز خوب می باشد. این رستوران از نظر جغرافیایی در نزدیکی هتل شالیزار قرار گرفته و می توانید از این هتل به عنوان مکان اقامتی خود نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران میلاد

برای رفتن به رستوران میلاد می توانید بعد از رسیدن به چمخاله به طرف جاده ساحلی رفته و سپس با دنبال کردن این جاده تا رسیدن به رستوران در همین مسیر بمانید. مسافتی که طی می کنید معادل 3.1 کیلومتر چیزی در حدود 4 دقیقه بدون ترافیک است. هم چنین می توانید مسیر رسیدن به چمخاله را پیاده نیز طی کنید که در این صورت یک مسافت 2 کیلومتری پیش روی شماست و در حدود 25 دقیقه تا مقصد در راه خواهید بود. فراموش نکنید در هر نقطه از این منطقه باشید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به مقصد که یکی از بهترین رستوران های چمخاله می باشد برسید.

شماره تماس رستوران میلاد چمخاله: 09112414937
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22213621274957%2C%2050.238871426086035%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”191″ name=”رستوران میلاد”]

#5 رستوران گل نرگس

یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله که در نزدیکی مجتمع رفاهی سردار جنگل قرار گرفته، رستوران گل نرگس می باشد که در چمخاله به دلیل ویوی خوبی که دارد تقریبا شناخته شده است. این رستوران دارای محیط داخلی مناسب بوده و می توانید به همراه خانواده یا دوستانتان برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود از آن استفاده نمایید. هم چنین می توانید از گزینه غذای بیرون بر آن نیز برای خرید غذای مورد نظرتان بهره ببرید.

غذا های این رستوران بر طبق نظر افرادی که به اینجا رفته اند به نسبت قیمت مناسب می باشد و شما نیز برای استفاده از آن می توانید اقدام نمایید. هم چنین این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا شب سرویس دهی دارد. اگر تمایل به صرف غذای محلی چمخاله دارید بهتر است در سفر به این ناحیه به رستوران گل نرگس مراجعه نمایید.

آدرس رستوران گل نرگس

اگر می خواهید برای صرف غذا به رستوران گل نرگس بروید، کافیست ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و سپس به طرف جاده چمخاله بپیچید. بعد از عبور از مشاورین املاک اسپرلوس که در سمت چپ قرار گرفته می توانید به مقصد خود برسید. مسافت این راه 3.3 کیلومتر است که چیزی در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک برای رسیدن به مقصد که یکی از رستوران های چمخاله می باشد در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران گل نرگس چمخاله: 42502318-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.256663499675405%2C%2050.242210736664546%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”195″ name=”رستوران گل نرگس”]

#6 کافه رستوران جزیره ارشیا 2

این کافه رستوران به دلیل قرار گیری در کنار دریا و ساحل زیبا، یکی از زیبا ترین رستوران های چمخاله می باشد. رستوران جزیره ارشیا هم چنین با استفاده از مواد غذایی تازه و روزانه باعث شده تا کیفیت طبخ غذا ها نیز بالا باشد و با سرو انواع نوشیدنی و غذاهای مختلف در جذب مشتری موفق شود. شما در این رستوران می توانید انواع میان وعده، سالاد، غذا های ایرانی در کنار قلیان و سرویس ویژه و نوشیدنی های مختلف را سفارش دهید. این کافه رستوران ساحلی چمخاله دارای غذای محلی چمخاله نیز بوده و می توانید از ان استفاده نمایید.

هم چنین کافه رستوران ارشیا 2 برای برگزاری مراسمات خانوادگی و جشن تولد مناسب می باشد و شما می توانید برای رزرو میز یا کل رستوران بدین منظور اقدام نمایید. این رستوران در روز های پنج شنبه و جمعه ازساعت 8 اجرای زنده موزیک دارد که مشتریان معمولا در کنار صرف غذای مورد نظرشان از موزیک نیز می توانند لذت ببرند.

آدرس کافه رستوران جزیره ارشیا 2

برای رسیدن به کافه رستوران جزیره ارشیا 2 می توانید بعد از رسیدن به چمخاله مسیر جاده ساحلی را دنبال کرده و پس از رسیدن به کوچه ساحل به آن وارد شوید و در انتهای کوچه به سمت رستوران بروید. این یک مسیر 5 دقیقه ای بدون ترافیک است که می توانید برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید. هم چنین اگر هر کجای چمخاله بودید با لوکیشن زیر خواهید توانست به راحتی به این کافه رستوران ساحلی چمخاله بروید.

شماره تماس کافه رستوران جزیره ارشیا 2 چمخاله: 42504034-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.23654989243494%2C%2050.26006583779234%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”194″ name=”کافه رستوران جزیره ارشیا 2″]

#7 رستوران بشیر

این رستوران یکی از رستوران های چمخاله بوده که بین دستک و چاف قرار دارد. رستوران بشیر دارای پارکینگ و پرسنل مودبیست که در راهنمایی کردن و سرویس دهی کمک شایانی به مشتریان می کنند. این پلو کبابی که در جاده ساحلی چمخاله واقع شده، کیفیت بالایی در طبخ غذا دارد و امتیاز خوبی از مسافران دریافت کرده. شما در منوی رستوران بشیر می توانید هر غذای ایرانی که خواستید را سفارش دهید هم چنین لازم به ذکر است رستوران در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد. سعی کنید چلو کباب گوسفندی و کولی سرخ شده رستوران را حتما امتحان کنید چرا که از مزه این دو غذا تعریف زیادی شده است.

رستوران گلشاهی دستک در 97 متری رستوران بشیر قرار گرفته و شما می توانید بعد از تماشای جاذبه های گردشگری چمخاله، برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به یکی از این رستوران ها که در نزدیکی هم قرار گرفته اند بروید.

آدرس رستوران بشیر

از راه جاده ساحلی می توانید خود را به رستوران بشیر برسانید. برای این منظور ابتدا به طرف شمال شرقی بروید سپس از نانوایی به سمت چپ به سوی جاده ساحلی حرکت کنید. بعد از رسیدن به جاده و عبور از فروشگاه افق کوروش به طرف جاده چمخاله بپیچید و به طرف جاده ساحلی ادامه دهید. پس از گذشتن از مشاورین املاک اسپرلوس که در سمت چپ واقع شده به طرف راست پیچیده و تا رسیدن به رستوران بشیر که در سمت راست قرار گرفته همین مسیر را ادامه دهید. مسافت این راه 23.6 کیلومتر می باشد که در حدود 26 دقیقه بدون ترافیک زمان نیاز دارید تا به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران بشیر چمخاله: 42859613-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.383884690985404%2C%2050.13002377529724%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”188″ name=”رستوران بشیر”]

#8 رستوران عطر سیب

یکی دیگر از رستوران های چمخاله که دارای فضایی زیبا با محیطی جذاب می باشد، رستوران عطر سیب است. این رستوران که در واقع یک سفره خانه سنتی نیز بوده، آلاچیق هایی در محوطه دارد که افراد مختلف می توانند از آن استفاده نمایند. فضای داخلی کافه رستوران عطر سیب دارای تخت های فراوان می باشد که می توانید از هر کدام از آن ها که خواستید استفاده نمایید. از غذا های معروف این رستوران می توان به جوجه کباب آن اشاره کرد که در کنار موارد دیگر موجود در لیست همانند بال مرغ یا کوبیده مورد پسند مشتریان واقع شده است.

هم چنین نوشیدنی های مختلفی نیز در کافه رستوران عطر سیب موجود بوده که می توانید هر کدام را که خواستید سفارش دهید. ساعت کاری رستوران از ساعت 11 تا 23 می باشد و شما نیز برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در این تایم به عطر سیب می توانید مراجعه نمایید.

آدرس رستوران عطر سیب

برای رسیدن به کافه رستوران عطر سیب می توانید از مسیر جاده چمخاله به آن برسید. بدین منظور ابتدا وارد این شهر شده و سپس به سمت جاده ساحلی برانید. بعد از 350 متر وارد جاده چمخاله شوید و تا رسیدن به مقصد همین مسیر را ادامه دهید. این مسیر مسافتی معادل 2.2 کیلومتر دارد و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول خواهد کشید تا با خودروی خود به کافه رستوران عطر سیب برسید. هم چنین می توانید از همین راه جاده چمخاله به صورت پیاده نیز به رستوران بروید و با طی کردن مسافت 1.8 کیلومتری چیزی در حدود 21 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس کافه رستوران عطر سب چمخاله: 09353394074
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.21818388944781%2C%2050.251688459186525%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”192″ name=”رستوران عطر سیب”]

#9 رستوران بزرگ مسلمی

این رستوران که در بلوار جمهوری اسلامی قرار گرفته در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانیست. رستوران بزرگ مسلمی یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله می باشد که در ابتدای این شهر بوده و کیفیت خوبی در غذا ها دارد. یکی از غذا هایی که بهتر است در زمان مراجعه به رستوران آن را حتما امتحان کنید، کباب کوبیده آن بوده که بسیار عالی طبخ می شود و رضایت بالایی را از مشتریان دریافت کرده. از دیگر غذا های با کیفیت محلی رستوران، می توان به کته کباب و کباب ترش آن اشاره کرد که رضایت افراد از آن ها تا به الان در سطح خوبی بوده است.

لازم به ذکر است کیفیت غذا های موجود در منو به نسبت قیمت آن ها مناسب بوده و می توانید با خیال راحت از آن ها سفارش دهید. رستوران بزرگ مسلمی در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد.

آدرس رستوران بزرگ مسلمی

از راه جاده چمخاله مسافتی معادل 2.3 کیلومتر را باید طی کنید تا به رستوران بزرگ مسلمی برسید. ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و بعد از آن به چپ بپیچید. بعد از 90 متر به طرف جاده ساحلی رفته و کمی بعد که جاده ساحلی تبدیل به جاده چمخاله شد از مینی مارکت پل که در سمت راست قرار گرفته عبور کنید و بعد از یک دور برگردان با عبور از سرزمین عجایب به مقصد خود در سمت راست برسید. پیمودن این راه در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران بزرگ مسلمی وارد شوید.

شماره تماس رستوران بزرگ مسلمی چمخاله: 44873350-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.226140623445566%2C%2050.247583775513654%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”193″ name=”رستوران بزرگ مسلمی”]

#10 کافه رستوران می جان

یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله که در پل چمخاله واقع شده، کافه رستوران می جان می باشد. این رستوران با فضای دل نشین خود توانسته افراد مختلفی را به خود جذب نماید. این کافه رستوران از نظر جغرافیایی نزدیک به مراکزی مثل ساحل چمخاله و تالار لنگرود می باشد و از این نظر نیز می توان گفت که موقعیت خوبی دارد چرا که بسیاری از افرادی که به این مکان سفر می کنند بعد از دیدن ساحل به دنبال جایی برای صرف غذا هستند و این رستوران یک گرینه خوب برای انتخاب رستوران است.

کافه رستوران می جان در ایام کرونا ساعت کاری متفاوتی دارد که بهتر است قبل از مراجعه به آن تماس بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید. ولی در شرای عادی و فروکش کردن پیک ها هم هروزه از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد آماده سرویس دهی است.

آدرس کافه رستوران می جان

برای رسیدن به کافه می جان می توانید پیاده با پیمودن یک مسیر 650 متری به مقصدتان برسید. بدین منظور ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و از نانوایی به طرف راست بپیچید. بعد از این که از Eekan که در سمت راست قرار گرفته عبور کردید، تا رسیدن به کافه رستوران می جان چمخاله ادامه دهید. این مسیر تنها 8 دقیقه پیاده روی است. دو مسیر پیاده روی دیگر نیز برای رسیدن به رستوران وجود دارد که هر کدام مسافت 800 متری دارند. اگر در نقطه دیگری از شهر هستید نیز از طریق لوکیشن زیر برای رفتن به رستوران استفاده نمایید. لوکیشنی که در زیر برایتان قرار داده شده کمک می کند تا به راحتی به مقصد که به عنوان یکی از بهترین رستوران های چمخاله شناخته می شود برسید.

شماره تماس کافه رستوران می جان چمخاله: 09122865159

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.22881597043145%2C%2050.2635150820846%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”196″ name=”کافه رستوران می جان”]

#11 تهیه غذای دایی کوچی خان

اگر تمایل به استفاده از کافه ها یا رستوران های این منطقه را نداشتید و می خواستید از یک تهیه غذا برای صرف غذای محلی چمخاله بهره ببرید، می توانید از تهیه غذای دایی کوچی خان سفارش دهید. امتیازی که این تهیه غذا از افراد دریافت نموده تقریبا بالاست که این نشان دهنده رضایت اکثر کاربران می باشد. رفتار کارکنان این رستوران با مراجعین مودبانه بوده و به همین دلیل می توان عنوان کرد که از این نظر امتیاز خوبی می گیرد. شما می توانید هم غذایتان را سفارش دهید و در جایی دیگر میل کنید و هم اینکه غذایتان را در همان جا صرف کنید. کیفیت پخت غذاها در این رستوران خوب بوده و اکثر مراجعین رضایت داشته اند. اگر به چمخاله سفر کردید از تهیه غذای دایی کوچی خان غاقل نشوید.

آدرس تهیه غذای دایی کوچی خان

اگر می خواهید به این تهیه غذا بروید بهتر است ابتدا خود را به جاده چمخاله برسانید. در این جاده به سمت جنوب غربی حرکت کنید تا به میدان چمخاله برسید. بعد از رسیدن به هایپر مارکت ژینو می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید. این مسیر با توجه به اینکه کجای جاده باشید مسافتی متغیر خواهد داشت ولی از نزدییکی میدان چمخاله تا تهیه غذای دایی کوچی خان تقریبا 100 متر فاصله است که مدت زمانی که در راه خواهید بود نیز کمتر از دو دقیقه می باشد. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید بر روی لوکیشن زیر کلیک کنید.

شماره تماس تهیه غذای دایی کوچی خان چمخاله: 42502783-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.229623440726904%2C%2050.25418180927712%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”780″ name=”تهیه غذای دایی کوچی خان”]

سوالات متداول

بهترین رستوران ساحلی چمخاله کدام است؟

کافه رستوران جزیره ارشیا 2 یکی از بهترین رستوران های ساحلی چمخاله می باشد.

کدامیک از رستوران های چمخاله غذای محلی سرو می کنند؟

رستوران گلشاهی دستک، میلاد، گل نرگس، دایی کوچی خان و جزیره ارشیا 2 دارای غذای محلی چمخاله هستند.

مدرن ترین رستوران های چمخاله کدام موارد هستند؟

رستوران گل نرگس، بزرگ مسلمی و جزیره ارشیا 2 از بهترین رستوران های مدرن چمخاله هستند.

کدامیک از رستوران های چمخاله موسیقی زنده دارند؟

رستوران هتل ستاره دریا موسیقی زنده دارد.

[html_block id=”69242″]