بهترین رستوران های ماسال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا پنهان

گیلان با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان توانسته عده زیادی از مسافران را در طول سال به خود جذب نماید. یکی از مناطق دیدنی این استان شهر کوچک ماسال می باشد. ماسال با دیدنی های طبیعی و جذابی که دارد مقصد توریست هاست و به همین دلیل در درون آن رستوران ها و کافه های مختلفی نیز احداث شده. در این مقاله قصد داریم به معرفی رستوران های ماسال بپردازیم تا در هنگام ورود به این شهر برای پیدا کردن رستوران مورد نظرتان دچار مشکل نشوید.

#1 رستوران یادگار پدر

یکی از بهترین رستوران های ماسال که به عنوان مجتمع تفریحی اقامتی شناخته می شود، رستوران یادگار پدر می باشد. این رستوران به دلیل داشتن طبیعت زیبای خود و هم چنین طراحی فضا به بهترین شکل توانسته عده زیادی از مردم را به سمت خود بکشاند. در این مجتمع تفریحی و اقامتی شما می توانید هر چه خواستید سفارش دهید و در فضای جذاب و بی نظیر رستوران آن بهترین لحظه ها را تجربه نمایید. امتیازی که کاربران به جو و فضای حاکم بر این مجموعه داده اند بالاست و به شما نیز توصیه می کنیم اگر قصد رفتن به ماسال را دارید حتما برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این مجتمع سری بزنید.

این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23:45 در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی می باشد. شما در رستوران یادگار پدر می توانید انواع غذا های سنتی را در این رستوران سنتی ماسال سفارش دهید. لازم به ذکر است قیمت ها کمی به نسبت باقی رستوران ها بالاست ولی کیفیت خوب غذا ها در کنار طراحی بی نظیر محیط باعث شده کمتر کسی برای رفتن به این مکان به فکر هزینه باشد. امکانات و مدیریت خوب این مجموعه مهم ترین گزینه های پیشرفت آن بوده و کیفیت غذا ها و محیط اقامتی باعث شده تا بین مسافران مشهور شود.

در این رستوران می توانید علاوه بر منوی غذاهای ایرانی، از غذا های تایلندی نیز استفاده نمایید، ولی برای این مورد باید از قبل با تماس تلفنی هماهنگ شوید. در فضای باز این مجتمع می توانید آلاچیق های زیبایی را ببینید که با فاصله از هم قرار دارند و از هر کدام که خواستید استفاده خواهید کرد.

آدرس رستوران یادگار پدر

برای رفتن به مجتمع اقامتی پذیرایی یادگار پدر کافیست بعد از ورود به ماسال به سمت شمال و پرستار بروید. بعد از رسیدن به اولین میدان در مسیر خود به طرف خروجی پنجم و جاده ماسال-شاندرمن رفته و از مینی مارکت علوی عبور نمایید. در میدان دوم به خروجی اول رفته و از بورس قلیان و سیگار رفیعی عبور کنید. پس از رسیدن به باطری سازی ساسان به راست بپیچید و این مسیر را ادامه دهید تا به مقصد خود که در سمت چپ قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر 6.6 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 13 دقیقه در راه خواهید بود. در هر نقطه دیگری از شهر که بودید نیز با استفاده از لوکیشن زیر به رستوران یادگار پدر برسید.

شماره تماس رستوران یادگار پدر ماسال: 09112370597
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.39854618905012%2C%2049.12740608156445%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”83″ name=”رستوران یادگار پدر”]

#2 رستوران هاراشید

در بام سبز شهر کوچک و دیدنی ماسال یک رستوران با ویوی زیبا قرار گرفته که یکی از بهترین رستوران های ماسال می باشد. رستوران هاراشید با چشم انداز فوق العاده خود توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. کلبه های چوبی در اندازه های مختلف با سیستم گرامیشی برای ماه های سرد و سرمایش برای فصول گرم سال در این مجموعه ساخته شده تا بتوانید از هر کدام که خواستید در کنار صرف غذایتان استفاده نمایید. شما در این مکان می توانید انواع غذا های شمالی را در کنار چای و قلیان استفاده و از مناظر نیز بهره ببرید.

کیفیت غذا ها بالاست و به همین دلیل قیمت ها نیز کمی بالا می باشد ولی بهتر است به این رستوران رفته و طعم بی نظیر غذا هایی همانند جوجه ترش و فسنجون را تجربه نمایید. رستوران هاراشید در تمامی روز های هفته در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و امکان رزرو نیز از قبل وجود دارد. این رستوران با داشتن آلاچیق ها و کلبه های چوبی زیبای خود در فصل های پاییز و زمستان بسیار زیباست و مناظر اطراف آن بیشتر از هر زمان دیگری حس خوب در شما ایجاد می کند.

آدرس رستوران هاراشید

برای رسیدن به رستوران هاراشید کافیست بعد از ورود به ماسال به طرف گیلوان-ماسال بروید. بعد از عبور از مشاور املاک روخون ماسال که در سمت راست قرار گرفته و طی کردن مسافتی یک کیلومتری به راست و به طرف جاده بام سبز پیچیده و از کافه رستوران ادب بگذرید. با ادامه دادن همین مسیر به مقصد خود که در طرف راست شما قرار دارد خواهید رسید. مسافت این مسیر 3 کیلومتر و مدت زمان طی کردن آن تا رسیدن به رستوران هاراشید بدون ترافیک 6 دقیقه می باشد. در هر جایی از ماسال که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به مقصدتان برسید. وجود لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا در هر نقطه از این منطقه بودید به راحتی مسیرتان را بیابید و به یکی از بهترین رستوران های ماسال یعنی رستوران هاراشید برسید.

شماره تماس رستوران هاراشید ماسال: 44680008-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.362622321271395%2C%2049.11502380025326%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”84″ name=”رستوران هاراشید”]

#3 رستوران سوزه جنگل

یکی دیگر از باغ رستوران های ماسال که در نزدیکی رستوران هاراشید واقع شده، رستوارن سنتی سوزه جنگل می باشد. این رستوران سنتی ماسال در یک طبیعت زیبا ساخته شده و شما می توانید در کنار لذت از مناظر به صرف وعده غذایی مورد نظر تان مشغول شوید. جلوی رستوران یک محوطه برای خودرو ها وجود دارد تا به عنوان پارکینگ از آن استفاده نمایید. در کنار استفاده از غذا ها می توانید از قلیان در آلاچیق های موجود بهره ببرید.

فضای اطراف رستوران در فصل پاییز بسیار زیبا شده و همانند یک تابلوی نقاشی می شود. رستوران سوزه جنگل در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا یک بامداد در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی است. این رستوران توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. کیفیت غذا ها در این رستوران به نسبت قیمت ها مناسب است و با یک پرس کاملا سیر می شوید.

آدرس رستوران سوزه جنگل

شما در هر مکانی از ماسال که باشید می توانید از طریق لوکیشنی که در زیر گذاشته شده برای رسیدن به این رستوران سنتی ماسال استفاده کنید. یکی از راه های رسیدن به این رستوران مسیر بام سبز می باشد. برای این منظور ابتدا به طرف جنوب و گیلوان-ماسال بروید. بعد از رسیدن به پاساژ چراغی از فروشگاه ورزشی ماسال عبور کنید و بعد از پیچیدن به راست به سمت جاده بام سبز برانید. در همین مسیر از کافه رستوران ادب گذر کنید و به مقصد خود که در سمت راستتان واقع شده برسید. مسافت این مسیر معادل 3.1 کیلومتر است که در حدود 4 دقیق طول می کشد تا به رستوران سنتی سوزه جنگل برسید.

شماره تماس رستوران سوزه جنگل ماسال: 09114542749

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36310157337074%2C%2049.1152694732107%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”85″ name=”رستوران سوزه جنگل”]

#4 رستوران ننه گلبهار

این رستوران در خیابان سردار جنگل واقع شده و یکی دیگر از رستوران های ماسال می باشد که به عنوان یکی از بهترین های این منطقه شناخته می شود. رستوارن ننه گلبهار از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 23:45 شب آماده خدمت رسانی است. شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران سنتی ماسال رفته و از فضای جالب سنتی آن که به دور از شلوغی های شهر می باشد لذت ببرید.

در رستوران ننه گلبهار می توانید ماهی سفارش داده و در کنار ماست محلی و دیگر غذا های سنتی از طعم بی نظیر آن ها نهایت استفاده را ببرید. لازم به ذکر است این رستوران با داشتن فضای باز جلوی خود در واقع یک پارکینگ نیز برای خودروی شخصی شما به وجود آورده. اگر به رستوران ننه گلبهار رفتید از نشستن در فضای باز غافل نشوید.

آدرس رستوران ننه گلبهار

بعد از رسیدن به ماسال می توانید از راه گیلوان-ماسال به رستوران ننه گلبهار برسید. بدین منظور ابتدا به جنوب و به سمت گیلوان-ماسال بروید و از مشاور املاک روخون ماسال که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. پس از عبور از یک میدان از فروشگاه ورزشی ماسال در سمت راست گذر کرده و این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده 1.1 کیلومتر است و بدون ترافیک می توانید در حدود 3 دقیقه آن را طی کنید. البته باید گفت این راه را پیاده نیز می توانید بپیمایید که در این صورت 15 دقیقه زمان نیاز دارید تا به رستوران برسید. در هر کجا بودید از طریق لوکیشن زیر می توانید به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران ننه گلبهار ماسال: 09118825922
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.356246357764164%2C%2049.121856144663305%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”86″ name=”رستوران ننه گلبهار”]

#5 رستوران کاج

رستوران کاج یکی دیگر از باغ رستوران های ماسال می باشد که در جاده ماسال رو به روی بیمارستان رسالت قرار گرفته است. غذا های این رستوران بسیار لذیذ و با کیفیت بوده و کوبیده های معروفی دارد که امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نموده اند. اگر قصد دارید برای دیدن جاذبه های گردشگری ماسال به این شهر سفر کنید، حتما برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران کاج بروید و طعم خوب غذا های آن را که به بهترین شکل طبخ شده اند امتحان کنید. شما می توانید در تمامی روز های هفته در هر ساعت از شبانه روز که خواستید در دو وعده ناهار و شام به این رستوران رفته و از غذا های ایرانی و سنتی موجود در منو سفارش دهید.

رستوران کاج در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته آش دوغ سرو می کند که طعم بی نظیری دارد. این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی همانند استخر شاندرمن، کافه تاج و دیگر بخش های مهم قرار گرفته و همین موضوع نیز به اهمیت آن افزوده. رستوران کاج امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده و جزو رستوران هایی قلمداد می شود که قیمت ها هم خوانی خوبی با کیفیت غذا ها دارند.

آدرس رستوران کاج

برای رسیدن به رستوران کاج می توانید از مسیر های مختلفی استفادده کنید و در زیر لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده است. یکی از این مسیرها از راه جاده ماسال-شاندرمن می باشد و ابتدا باید به سمت شمال و پرستار بروید. بعد از عبور از سوپر مارکت تهران که در سمت راست قرار دارد مسیرتان را ادامه دهید و پس از رسیدن به میدان به طرف خروجی پنجم و جاده ماسال-شاندرمن برانید. با ادامه دادن همین مسیر به مقصد خواهید رسید. مسافت راه گفته شده 3 کیلومتر بوده و در حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به رستوران کاج برسید. یک مسیر دیگر از راه بلوار بسیج هم وجود دارد که مسافت آن 3.3 کیلومتر بوده و کمی بیشتر در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران کاج ماسال: 43669801-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.39273443304347%2C%2049.120384320824066%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”87″ name=”رستوران کاج”]

#6 رستوران خزر

یکی از بهترین رستوران های ماسال که دارای محیطی زیبا و سابقه ای طولانی در پذیرایی می باشد، رستوران خزر است. این رستوران که بعد از میدان ولی عصر قرار گرفته، توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. کیفیت غذا های این رستوران قابل قبول و فضا و اتمسفر آن مناسب و شیک می باشد. رستوران خزر ایرانی در دو وعده ناهار و شام از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب در حال خدمت رسانی می باشد. این رستوران هم چنین دارای یک وب سایت نیز می باشد که شما می توانید قبل از مراجعه به رستوران به سایتشان رفته و اطلاعات تکمیل تری دریافت نمایید.

این رستوران هم چنین دارای موسیقی زنده بوده که به جذابیت فضا افزوده است. حجم و کیفیت غذا ها مناسب و قیمت ها نیز با توجه به کیفیت خوب می باشد. این رستوران که به عنوان شعبه دوم فعالیت دارد به نسبت شعبه اصلی امتیاز کمتری دریافت نموده ولی باز هم در مقایسه با رستوران های ماسال در سطح مناسبیست. منوی رستوران خزر متنوع بوده و شما می توانید هر آنچه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران خزر

یکی از راه هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران خزر از آن استفاده نمایید، مسیر بلوار بهشتی می باشد. بدین منظور ابتدا به طرف شمال و پرستار رفته و بعد از عبور از سوپر مارکت تهران و رسیدن به میدان وارد خروجی سوم شوید. کمی بعد به مقصد خود خواهید رسید. مسافت این مسیر کوتاه بوده و بهتر است به صورت پیاده آن را طی نمایید. این راه 350 متری زمانی در حدود 5 دقیقه پیاده روی دارد. در هر مسیر دیگری که بودید نیز می توانید با لوکیشن زیر به رستوران خزر برسید.

شماره تماس رستوران خزر ماسال: 44662515-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36299644846508%2C%2049.13393711943583%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”88″ name=”رستوران خزر”]

#7 رستوران خانی

این رستوران در واقع یک هتل چوبی کوچک است و دارای رستوران نیز می باشد. در اطراف این کلبه زیبا جنگل و کوهستان زیبایی وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید. هتل رستوران خانی در 65 کیلومتری فومن قرار گرفته و تنها وقتی می توانید از آن استفاده نمایید که از قبل رزرو کرده باشید. امتیازی دریافتی رستوران بالاست و سرویس دهی منظم و قابل قبولی دارد. اگر به دنبال جایی هستید که هم اقامت داشته باشید و هم از غذا های لذیذ آن استفاده کنید، این هتل رستوران بهترین مکان برای شماست. در منوی غذا های رستوران می توانید انواع غذا های ایرانی و محلی را سفارش دهید.

هم چنین باید گفت که این هتل رستوران سنتی ماسال کم ازدحام نیز می باشد و به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد است. معماری این بنا سنتی بوده و به دلیل قرار گیری در طبیعت زیبا و دور بودن از هیاهوی شهری افراد زیادی آن را می پسندند. در سفر به ماسال حتما با رزرو قبلی به این هتل رستوران بروید و تجربه ای بی نظیر در کنار خانواده و دوستانتان داشته باشید. البته باید اضافه کرد در محیط بیرونی رستوران نیز چند آلاچیق وجود دارد که اگر بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. اگر به این رستوران رفتید حتما ماهی قزل آلا و چلو شامی آن را تست کنید.

آدرس رستوران خانی

برای رسیدن به رستوران خانی مسیر های زیادی پیش روی شماست که می توانید از هر کدام که خواستید استفاده نمایید. یکی از این مسیر ها مسیر خیابان معلم می باشد. شما می توانید ابتدا به سمت جنوب غربی و خیابان معلم بروید و بعد از نانوایی برکت در میدان به طرف اولین خروجی و گیلوان-ماسال رفته و بعد به مقصدتان وارد شوید. این رستوران در نزدیکی بوستان شهدا قرار گرفته و شما می توانید در هر کجا از ماسال که بودید برای رفتن به رستوران از طریق لوکیشن زیر اقدام نمایید. مسافت مسیر گفته شده تنها 290 متر است و پیاده 3 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن در زیر برایتان قرار داده شده که به شما کمک می کند تا به یکی از بهترین رستوران های ماسال یعنی رستوران خانی برسید.

شماره تماس رستوران خانی ماسال: 44662698-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36212867524826%2C%2049.13145806507387%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”89″ name=”رستوران خانی”]

#8 هتل رستوران فردین معصومی

این هتل رستوران با اینکه امتیاز بالایی در بخش هتل خود از کاربران دریافت نکرده ولی توانسته در قسمت رستوران غذا های با کیفیتی ارائه دهد. رستوران فردین معصومی به عنوان یکی از بهترین رستوران های ماسال در طبیعت زیبایی ساخته شده و اکثر کسانی که به این مکان می روند برای استفاده از دیدنی های بی نظیر اطراف می باشد. در بیشتر اواقات ماه این هتل رستوران غرق در مه می شود و طبیعت شگفت انگیزی برای تجربه کردن رقم می خورد. ظرفیت رستوران 150 نفر به طور همزمان می باشد و با چشم انداز زیبایی که دارد باعث شده تا در کنار صرف غذا لذت بهره بردن از طبیعت نیز نصیبتان شود.

این هتل رستوران در روستای بسیار زیبا و گردشگری اولسبلنگاه قرار گرفته و شما می توانید علاوه بر رستوران از هتل و طبیعت آن نیز استفده نمایید. شما می توانید در دو وعده ناهار و شام برای صرف غذا به این مکان زیبا رفته و از کیفیت و قیمت های مناسب آن بهره مند شوید. در هنگام سفارش غذا چنجه را از قلم نیندازید چرا که امتیاز خوبی از طرف مشتریان دریافت نموده است.

آدرس هتل رستوران فردین معصومی

بعد از ورود به ماسال به طرف جنوب رفته و وارد گیلوان-ماسال شوید. از مشاور املاک روخون بگذرید و کمی بعد از فروشگاه ورزشی ماسال که در سمت راست شما واقع شده به مقصدتان برسید. این مسیر مسافتی معادل 26.4 کیلومتر دارد که بدون ترافیک در حدود 51 دقیقه طول می کشد تا به هتل رستوران فردین معصومی برسید. در هر نقطه از ماسال که بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد رسانده و به راحتی مسیر را طی کنید فقط از داشتن اینترنت همراه مطمئن شوید. شایان ذکر است لوکیشن زیر شما را در رسیدن به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های ماسال می باشد یاری خواهد کرد.

شماره تماس هتل رستوران فردین معصومی ماسال: 44662214-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.29834878597885%2C%2048.95969528962153%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”90″ name=”هتل رستوران فردین معصومی”]

#9 رستوران هتل راتینس

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال بوده که در طبیعتی فوق العاده رو به کوهستان واقع شده است. در این رستوران می توانید انواع خورشت ها و فست فود ها را امتحان کنید و از نوشیدنی های موجود در منو نیز لذت ببرید. پرسنل این رستوران آموزش دیده و مجرب می باشند و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد. این رستوران در جاده ماسال قرار دارد و در طبیعت بی نظیر ماسال خودنمایی می کند. این مجموعه هم چنین دارای یک کافیشاپ نیز می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن هم استفاده نمایید.

معماری این هتل رستوران مدرن بوده و در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می شود. ظرفیت رستوران به طور همزمان 250 نفر است و در طبخ غذا هایی هم چون میرزا قاسمی و چلو گوشت مهارت بالایی دارد. شما می توانید هم از هتل چهار ستاره این مجموعه برای اقامتتان استفاده نمایید و هم از رستوران آن برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود بهره ببرید.

آدرس رستوران هتل راتینس

اگر تصمیم دارید به رستوران هتل راتینس بروید می توانید از مسیر ماسال-شاندرمن استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت شمال و پرستار بروید و بعد از عبور از سوپر مارکت تهران، در میدان به خروجی پنجم رفته و به طرف جاده ماسال-شاندرمن برانید. پس از رسیدن به خودپرداز بانک رفاه یک دور کامل بزنید و کمی بعد از سفره خانه مهستان به راست پیچیده تا به مقصدتان برسید. مسافت این مسیر 3.3 کیلومتر می باشد و بدون ترافیک در حدود 4 دقیقه زمان نیاز دارید برای رسیدن به رستوران هتل راتینس ماسال. هر سمت دیگری که بودید نیز می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران هتل راتینس ماسال: 43666666-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.388749113698495%2C%2049.11880950647078%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”91″ name=”رستوران هتل راتینس”]

#10 رستوران اطراق

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال که در بلوار آزادی این شهر قرار گرفته، رستوران اطراق می باشد که به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته مشغول به کار است و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید. غذا های موجود در منوی رستوران اطراق کیفیت قابل قبولی دارند و در بین غذا های محلی بهتر است کباب ترش را امتحان نمایید. سرویس دهی شاید آن چنان راضی کننده نباشد ولی قیمت ها مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هرچه خواستید سفارش دهید. محیط داخلی رستوران ساده است و به طور کلی برای کسانی که می خواهند یکی سفر اقتصادی داشته باشند تقریبا گزینه مناسبی خواهد بود.

آدرس رستوران اطراق

برای رسیدن به رستوران اطراق می توانید از مسیر بلوار انقلاب خود را به مقصد برسانید. بدین منظور بعد از ورود به شهر ماسال ابتدا به سمت جنوب و گیلوان-ماسال رفته و از املاک روخون ماسال که در سمت راست قرار دارد بگذرید. کمی بعد به طرف بلوار انقلاب بپیچید و از پیشخوان دولت عیسی پور عبور نمایید. پس از رسیدن به میدان از اولین خروجی به سمت جاده طاهرگوراب-ماسال رفته و تا رسیدن به رستوران اطراق در همین مسیر بمانید. مسافت مسیر گفته شده 1.3 کیلومتر در حدود 3 دقیقه می باشد که البته می توانید از طریق لوکیشن زیر در هر نقطه از ماسال که بودید خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران اطراق ماسال: 09120136113

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.37001367278186%2C%2049.1374001667077%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”92″ name=”رستوران اطراق”]

#11 رستوران نسرون

یکی از بهترین رستوران های ماسال که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران نسرون می باشد. این رستوران توانسته رضایت تعداد زیادی از مراجعین را کسب نماید و امتیاز نسبتا خوبی دریافت نموده است. محیط رستوران آرام و دل نشین می باشد و می توانید برای صرف غذا در ماسال در وعده غذایی مورد نظرتان به این مکان مراجعه نمایید.

قیمت ها در این رستوران در سطح خوبی بوده و هرچه خواستید را با خیال راحت سفارش دهید چرا که قیمت ها با توجه به کیفتشان و در مقایسه با رستوران های دیگر متعادل می باشد. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است میرزا قاسمی را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که در بین غذا های موجود در منو یکی از خوش طعم ترین هاست. پرسنل رستوران مودب بوده و رفتار خوبی با مشتریان دارند و هم چنین سرویس دهی نیز رضایت افراد را به دست آورده.

به طور کلی امتیازی که رستوران از مراجعین کسب کرده متوسط بوده و به شما پیشنهاد می شود. از آن جا که این رستوران در کنار خیابان اصلی قرار دارد، شما می توانید در جلوی رستوران خودروی خود را پارک نمایید و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. رستوران نسرون در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و در این بازه زمانی می توانید برای رفتن به رستوران اقدام نمایید.

آدرس رستوران نسرون

اگر قصد رفتن به رستوران نسرون را دارید می توانید از مسیر بلوار انقلاب استفاده نمایید. از ابتدای ماسال تا این رستوران راه زیادی نیست و به همین دلیل می توانید پیاده به آن برسید. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب شرقی و سرازیری در جاده ماسال-شاندرمن رفته و بعد از رسیدن به میدان به سمت خروجی دوم رهسپار شوید. از کلبه ماسال عبور کرده و در گالری پرده مهدی به طرف چپ و بلوار انقلاب بروید. مقصد شما بعد از خودپرداز بانک مسکن که در سمت چپ قرار دارد واقع شده است.

مسافت مسیر گفته شده معادل 250 متر بوده و در حدود 3 دقیقه که بیشتر مسیر مسطح می باشد طول می کشد تا به رستوران نسرون که یکی از بهترین رسستوران های ماسال معرفی می شود برسید. فرراموش نکنید راه پیشنهادی تنها یکی از مسیر های پیشنهادی می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. در صورتی که مایل به پیاده روی نبودید و تمایل ه استفاده از مسیر دییگریی داشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی یک راه مناسب برای خود از روی نقشه پیدا کنید.

شماره تماس رستوران نسرون ماسال: 09111314699

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.364497635989856%2C%2049.13454831647643%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”296″ name=”رستوران نسرون”]

#12 رستوران شکم پر

بعد از رسیدن به ماسال از خیابان ماسال-شاندرمن استفاده نمایید تا به یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال وارد شوید. این رستوارن امتیاز متوسطی از افراد دریافت کرده و شما می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید چرا که قیمت ها در این رستوران با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی بوده و برای کسانی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند مناسب می باشد. کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از طعم غذا ها راضی بوده اند و این می تواند به شما اطمینان خاطر دهد که در صورت مراجعه به این رستوران غذایی که سفارش می دهید طبخ خوبی خواهد داشت.

رستوران شکم پر در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد که همیمو موضع نیز باعث شده تا عده زیادی از مسافران این رستوران را برای صرف غذا انتخاب نمایند. ورودی رستوران نمای جالبی داشته و یک مسیر زیبا برای رفت آمد طراحی شده تا با استفاده از آن به این مکان وارد شوید. اگر به رستوران شکم پر مراجعه کردید ماهی شکم پر غزل آلا را از دست ندهید. جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و می توانید از آن برای پارک کردن ماشینتان استفاده نمایید تا در مدت زمانی که در رستوران هستید نگرانی نداشته باشید.

آدرس رستوران شکم پر

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران شکم پر  از آن استفاده نمایید، راه جاده ماسال-شاندرمن می باشد که باید ابتدا به سمت جنوب شرقی این جاده رفته و بعد از رسیدن به میدان از خروجی خارج شده و در جاده ماسال-شاندرمن بمانید. از لوازم آرایشی بهداشتی کوهسار که درسمت راست قرار دارد بگذرید و بعد از رسیدن به دور برگردان، یک دور کامل زده تا به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد برسید.

این مسیر مسافتی در حدود 3.3 کیلومتر دارد و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران شکم پر که یکی از بهترین رستوران های ماسال می باشد برسید. این راه از ابتدای ماسال بوده و به همین دلیل اگر در نقطه دیگری از شهر بودید کافیست با روشن نمودن اینترنت گوشی خود از طریق لوکیشن زیر راهتان را به سمت رستوران ماسال بیابید.

شماره تماس رستوران شکم پر ماسال: 09116974443

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.38674490286041%2C%2049.11936504782083%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”297″ name=”رستوران شکم پر”]

#13 رستوران سنتی اولسبلنگاه

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ماسال در نظر گرفته می شود که در سفرتان به این منطقه و ییلاق اولسبلنگاه بهتر است به آن سری بزنید. آشپر این رستوران سنتی ماسال در طبخ غذاها مهارت خوبی را به کار می گیرد و بهتر است در هنگام مراجعه و سفارش غذا های مد نظرتان از باقالا قاتوق و کوبیده میکس غافل نشوید چرا که این موارد با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت کرده اند خوش طعم و با کیفیت می باشند.

هم چنین باید گفت که تنوع غذا های موجود در منو نیز بالا بوده و می توانید هر کدام از غذا ها را که خواستید در کنار خانواده یا دوستانتان میل نمایید. رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه بوده و برخورد خوبی با افراد دارند و هم چنین سرویس دهی نیز در سطح ایده آلی می باشد. این مکان در مقایسه با رستوران های هم سطح امتیاز خوبی دارد و می توانید در سفر به ماسال به آن مراجعه نمایید و هر چه تمایل داشتید با اطمینان از مزه و کیفیتشان سفارش دهید.

رستوران سنتی اولسبلنگاه از نظر بسیاری از افراد مناسب برای یک سفر اقتصادی می باشد چون قیمت ها در سطح خوبی هستند و می توانید به راحتی با یک پرس غذا سیر شوید. فضای داخلی رستوران دارای یک سالن کوچک بوده ولی تعداد زیادی از افراد به خصوص در روزهای شلوغ سال متقاضی سفارش غذا از این رستوران می باشند. جلوی رستوران فضای کافی وجود دارد تا بتوانید خودروی شخصیتان را پارک نمایید و از این بابت نیازی به نگرانی نیست.

لازم به ذکر است خورشت هایی که در این رستوران سرو می شوند نیز کیفیت خوبی دارند و بهتر است آن ها را نیز تست نمایید. بعضی از غذا های موجود در منو همانند کباب ترش با رستوران های تهران نیز رقابت می کند که این مورد می تواند به شما اطمینان دهد که می توانید با خیال راحت هر چه خواستید استفاده نمایید.

آدرس رستوران سنتی اولسبلنگاه

یکی از مسیر هایی که می توانید از آن برای رسیدن به این رستوران سنتی ماسال استفاده کنید، راه بلوار انقلاب می باشد. پس ابتدا به سمت جنوب شرقی جاده ماسال-شاندرمن بروید و با ادامه داد این راه به میدان خواهید رسید. در میدان به خروجی دوم رفته و از کلبه ماسال که در سمت چپ قرار دارد عبور نمایید. 50 متر بعد به به موبایل یونیک خواهید رسید که پس از آن باید به سمت جنوب بروید.

کمی بعد از از فروشگاه سامان الکتریک به سمت چپ و بلوار انقلاب بپیچید تا به مقصدتان که بعد از گالری سون قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های ماسال شناخته می شود برسید. مسافت مسیر گفته شده 650 متر است که در حدود 8 دقیقه پیاده روی به مقصد خواهید رسید. این راه تنها یکی از مسیر هایی است که با استفاده از آن می توانید به مرستوران سنتی اولسبلنگاه وارد شوید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این مسیر را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر راهتان را از مبدا خود پیدا کنید.

شماره تماس رستوران سنتی اولسبلنگاه ماسال: 09352811922

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36844275620081%2C%2049.13503410364516%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”298″ name=”رستوران سنتی اولسبلنگاه”]

#14 سفره خانه سنتی آویشو

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال که می توانید به همراه خانواده یا دوستانتان به آن مراجعه نمایید، سفره خانه سنتی آویشو می باشد. نمای بیرونی سفره خانه زیباست و به همین دلیل توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. داخل رستوران نیز شیک و تمیز بوده و می توانید از آرامش درون آن استفاده نمایید و یک تجربه خوب از سفر را برای خود کسب نمایید.

امتیازی که این مجموعه از کاربران دریافت نموده امتیاز خوبیست و می توان گفت این مکان یکی از سفره خانه های خوب در ماسال می باشد. اگر به دنبال جایی در ماسال هستید که حس خوبی به شما منتقل کند و هم زمان از غذاهای سنتی آن نیز استفاده نمایید، سفره خانه سنتی آویشو مکانی مناسب برای شماست تا برای آن اقدام کنید. غذا های موجود در منوی این رستوران کیفیت خوبی داشته و توانسته رضایت مشتری ها را جذب نماید.

این سفره خانه از شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد باز بوده و آماده خدمت رسانی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان مراجعه نمایید. این رستوران سنتی ماسال در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد و همین امر باعث شده تا عده بیشتری از افراد به این مکان مراجعه نمایند. توجه داشته بلشید قبل از مراجعه به ان سفره خانه بهتر است با تماس تلفنی از باز بودن و تایم دقیق کاری مطلع شوید تا با مشکلی مواجه نشوید.

آدرس سفره خانه سنتی آویشو

بعد از رسیدن به ماسال می توانید از طریق مسیر بلوار بسیج و جاده ماسال-شاندرمن خود را به مقصد برسانید. بدین منظور ابتدا در جاده ماسال-شاندرمن برانید و سپس به طرف بلوار بسیج ادامه دهید. این بلوار  را به سوی شاندرمن رفته تا به مقصدتان برسید. مسیر گفته مسافتی معادل 3.5 کیلومتر دارد و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به سفره خانه ماسال وارد شوید. این راه تنها یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به این مکان می باشد و اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از مسیر دیگری را دارید می توانید با لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس سفره خانه سنتی آویشو ماسال: 44651515-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.3963483533477%2C%2049.12039832311033%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”300″ name=”سفره خانه سنتی آویشو”]

#15 کافه رستوران کی من

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسال که می توانید به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران کی من می باشد. این مکان در خیابان ولیعصر و در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از بین آن ها می توان به شنبه بازار اشاره کرد. فضای داخلی این کافه رستوران مدرن و شیک می باشد و طراحی زیبایی دارد و هم چنین نمای بیرونی نیز جذاب و مشتری جذب کن ساخته شده است.

کیففیت غذاهای موجود در منو بالا بوده و توانسته رضایت مشتریان را کسب نماید تا اکثر مسافرانی که به این کافه رستوران مراجعه می کنند با رضایت بالا خارج شوند. این مکان به عنوان یکی از رستوران های ایتالیایی ماسال شناخته می شود که از منو می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. در بخش کافه نیز انواع فست فود و نوشیدنی موجود است که می توانید هر کدام را نیاز داشتید سفارش دهید.

این رستوران به طور کلی تواسنته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و یکی از بهترین کافه های ماسال شناخته می شود. کافه رستوران کی من توانسته در طول سال عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید چرا که هم فضای زیبایی دارد و هم غذا های متنوع و با کیفیتی در بخش کافه و رستوران در منوی خود دارد. این کافه رستوران از ساعت 8:30 صبح تا 1 بامداد در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای میل کردن وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی اقدام نمایید.

آدرس کافه رستوران کی من

یکی از مسیر هایی که می توانید بعد از ورود به ماسال برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید، مسیر پیاده روی 190 متری جاده ماسال-شاندرمن می باشد که برای استفاده از آن باید ابتدا به سمت جنوب شرقی در جاده ماسال-شاندرمن بروید. با ادامه دادن این جاده به میدان خواهید رسید که از طریق اولین خروجی در جاده ماسال-شاندرمن بمانید. مقصد شما بعد از کلبه ماسال قرار گرفته و در سمت راست می باشد. این راه را می توانید با 3 الی 5 دقیقه پیاده روی به کافه ماسال برسید. لوکیشن زیر هم می تواند شما را در رسیدن به مقصد یاری دهد تا در هر نقطه از این شهر بودید به راحتی به کافه رستوران کی من وارد شوید.

شماره تماس کافه رستوران کی من ماسال: 44684444-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.364749620109656%2C%2049.1317481584488%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”299″ name=”کافه رستوران کی من”]

#16 رستوران نشاط

یکی دیگر از رستوران هایی که امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کرده و در ماسال مشغول فعالیت می باشد، رستوران نشاط می باشد. این رستوران سنتی ماسال توانسته با محیطی زیبا و سنتی در کنار فضای مخصوص کافیشاپ امکان استفاده افراد از هر دو مورد را فراهم آورده و شما می توانید برای استفاده از هر کدام از این فضاها که تمایل داشتید اقدام نمایید. این رستوران ماسال غذای بیرون بر هم دارد و شما می توانید به جای نشستن در محیط داخلی رستوران به هر جایی که خواستید بروید. رستوران نشاط در مناطق مختلفی شعبه داشته و از قدیمی ها می باشد. اگر به ماسال سفر کردید بهتر است از این رستوران نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران نشاط

برای رسیدن به رستوران ماسال بهتر است ابتدا خود را به گیلوان-ماسال برسانید و به سمت جنوب غربی برانید. از خیابان معلم و میدان بگذرید تا در نهایت بعد از رستوران تالشان به مقصدتان که رد سمت راست قرار دارد برسید. مسافت این مسیر از نزدیکی خیابان معلم تا رستوران نشاط چیزی در حدود 200 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن به آسانی و از طریق نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران نشاط ماسال: 43669617-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36028869862902%2C%2049.129448720818544%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”843″ name=”رستوران نشاط”]

#17 فست فود مافر

اگر دوست داشتید در سفر به ماسال از غذا های فست فودی برای صرف وعده غذایی خود استفاده کنید، می توانید به فست فود مافر مراجعه کنید. مافر را می توان بهترین فست فود ماسال دانست و شما می توانید با مراجعه به آن از طعم های خوب غذاهای آن بچشید و تجربه ای جالب داشته باشید. بهتر است در هنگام سفارش غذای خود چیز برگر را حتما به لیست سفارشاتتان بیفزایید. این غذا توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با خیال راحت هر چه خواستید از این فست فود ماسال سفارش دهید. اگر در ماسال به دنبال جایی برای صرف ساندویچ یا برگر بودید فست فود مافر را از دست ندهید.

آدرس فست فود مافر

برای رسیدن به این فست فودی بهتر است ابتدا خود را به میدان امام خمینی برسانید و بعد به سمت شمال و به طرف بلوار بهشتی ادامه دهید. بعد از رسیدن به بلوار انقلاب به سمت چپ بروید و تا مقصدتان که در سمت راست قرار دارد ادامه دهید. مسافت این مسیر تقریبا 200 متر بوده و در حدود 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این مسیر نداشتید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر و با استفاده از نقشه خود را به این فست فود ماسال برسانید.

شماره تماس فست فود مافر ماسال: 43660500-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.36353331278449%2C%2049.134193010356995%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

مدرن ترین رستوران های ماسال کدام موارد هستند؟

رستوران های هاراشید، خزر و هتل راتینس مدرن ترین هستند.

گدامیک از رستوران های ماسال سنتی هستند؟

رستوران های یادگار پدر، ننه گلبهار، خانی، سفره خانه آویشو و رستوران سنتی اولسبلنگاه از بهترین رستوران های سنتی ماسال هستند.

بهترین باغ رستوران های ماسال کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران سوزه جنگل و رستوران کاج از بهترین باغ رستوران های ماسال هستند.

فست فود را در کدام رستوران های ماسال می توان تهیه کرد؟

در کافه رستوران کی من و فست فود مافر می توان بهترین غذاهای فست فودی را سفارش داد.