رستوران های قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

به عنوان بزرگترین جزیره ایران و یکی از مناطق تجاری، قشم از شلوغ ترین و جذاب ترین مقاصد تفریحی، گردشگری و تجاری در کشور است و فصل بهار و پاییز که به ترین زمان سفر از نظر شرایط آب و هوایی می باشد، قشم و در کنار آن کیش، میان محبوب ترین مقاصد گردشگری قرار میگیرند. غذاهای جنوبی طرفداران بسیاری دارند و از طرفی، هرکسی که به قشم سفر می کند میخواهد علاوه بر غذاهای ایرانی هتل، گشت و گذاری هم در میان بهترین رستوران های قشم داشته باشد. اگر شما هم میخواهید با بهترین رستوران های قشم از دیدگاه مردم بیشتر آشنا شوید تا در سفر و گشت و گذار به این جزیره در جستجوی رستوران خوب نباشید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و از جمله بهترین رستوران های منطقه و همچنین از معروف ترین رستوران های قشم با موسیقی زنده می باشد. رستوران شب های طلایی توسط یه زوج ایرانی – آلمانی افتتاح شده و با شعار ما غذا را درست، درست می کنیم توانست با سرو غذاهای متنوع و لذیذ به سرعت تبدیل به یکی از بهترین رستوران های قشم شود. رستوران شب های طلایی امروزه رستورانی شلوغ است و در ایام اوج گردشگری و سفر مردم به قشم، حتی جایی برای سوزن انداختن هم ندارد. رستوران شب های طلایی رستورانی با محیط روباز و با چشم انداز زیبا از ساحل و دریا است چراکه رستوران شب های طلایی از جمله رستوران های روباز ساحلی قشم به حساب می آید.

رستوران شب های طلایی قشم منوی غذایی متنوعی دارد و تقریباً پاسخگوی هر ذائقه ای می باشد. رستوران بخش های مختلفی دارد که شامل کافه سنتی، سفره خانه، رستوران و فست فود است و هر نوع غذا از انواع غذاهای ایرانی تا انواع غذاهای محلی، دریایی در رستوران سرو می شود و جالب است بدانید اگر گیاهخوار هستید و میخواهید به قشم سفر کنید، رستوران شب های طلایی بهترین گزینه در میان رستوران های قشم خواهد بود چراکه در این رستوران منوی اختصاصی غذاهای گیاهخواران وجود دارد و از آن جایی که پیدا کردن رستورانی برای گیاهخواران بسیار دشوار است، قطعاً شب های طلایی می تواند بهترین گزینه باشد.

تمامی غذاهای رستوران بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند و در کنار لذت بردن از غذاهای رستوران، موسیقی زنده هم در رستوران اجرا می شود اما در نظر داشته باشید اگر میخواهید نگاهی به رستوران شب های طلایی داشته باشید، باید از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد مراجعه کنید چراکه رستوران بخاطر اینکه محیطی روباز دارد، همه روزه از ساعت 5 عصر تا 1:30 بامداد از مشتریانش پذیرایی می کند. اما این اتفاق یک مزیتی دارد چراکه اکثر رستوران های قشم نهایتاً تا ساعت 11 یا 12 شب باز هستند و برای شب گردان، شب های طلایی گزینه ای بی نظیر خواهد بود. اگر می خواهید بدانید رستوران قشم کجاست ما ادرس آن ها را برایتان در زیر هر رستوران قرار داده ایم.

آدرس رستوران شب های طلایی قشم

برای دسترسی به رستوران شب های طلایی قشم باید به پارک زیتون جزیره مراجعه کنید. پارک زیتون در جنوب شرقی قشم قرار دارد و کافیست به تقاطع بلوار دریا و خیابان چهارباغ مراجعه کنید تا وارد پارک زیتون شده و در جنوب غربی پارک زیتون، رستوران شب های طلایی را مشاهده کنید. بخاطر شلوغی پارک زیتون و رستوران طلایی قشم، شاید جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران و پارک پیدا نکنید برای همین، پیشنهاد می کنیم از سامانه های حمل و نقل عمومی قشم استفاده کنید که شما را مستقیم به پارک زیتون می رسانند.

شماره تماس رستوران های شب های طلایی قشم: 09363974103

ساعت کاری رستوران شب های طلایی قشم: همه روزه از ساعت 17:00 الی 1:30 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9330754%2C56.26927%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”405″ name=”رستوران شب های طلایی قشم”]

#2 رستوران عزیزی قشم

رستوران عزیزی برای افرادی است که در میان بهترین رستوران های قشم به دنبال رستورانی با محیط خاص، لاکچری و جذاب هستند و از طرفی، میخواهند غذاهای لذیذ و متنوعی را هم در آنجا میل کنند. رستوران عزیز در مرکز خرید سیتی سنتر 1 قشم قرار دارد و از آنجایی که این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مراکز خرید جزیره به شمار می رود بی شک بعد از یک خرید طولانی و خسته کننده، مراجعه به این رستوران برای استراحت و صرف یک وعده غذایی خالی از لطف نیست.

رستوران عزیزی جزء خاص ترین رستوران های قشم است. هنگامی که وارد رستوران می شوید، با محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی روبرو خواهید شد که در عین زیبا بودن، لوکس هم می باشد. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها و جوجه ها برای مشتریان سرو می شود و همیشه تمامی مشتریانی که به رستوران عزیز مراجعه کرده اند از کیفیت بالای غذاها تعریف کرده و به مشتریان دائمی رستوران تبدیل شده اند. غذاهای رستوران عزیزی در داخل بشقاب های مسی سرو می شود که هم بزرگ هستند و هم جلوه زیبایی را ایجاد کرده اند. در صورتیکه میخواهید به رستوران عزیزی مراجعه کنید در نظر داشته باشید طی ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه و بهترین زمان سفر به قشم،رستوران بسیار شلوغ خواهد شد.

آدرس رستوران عزیزی قشم

اگر تصمیم دارید به رستوران عزیزی مراجعه کنید کافیست در شرق جزیره قشم وارد بلوار بزرگ ولیعصر شوید که در انتهای خیابان های منتظری از شمال و دریا از جنوب می باشد. در جنوب بلوار ولیعصر و مابین خیابان دریا و میدان امام قلی خان، مرکز خرید سیتی سنتر را مشاهده خواهید کرد و رستوران عزیزی در این مرکز خرید واقع شده است.

شماره تماس رستوران عزیزی قشم: 35246610-076

ساعت کاری رستوران عزیزی قشم: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9392493%2C56%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”414″ name=”رستوران عزیزی قشم”]

#3 رستوران امیران قشم

اگر علاقمند به رستوران گردی در میان رستوران های لوکس را دارید، پیشنهاد می کنیم در صورتیکه به جزیره قشم سفر کردید، رستوران امیران را از دست ندهید. رستوران امیران یکی از لوکس ترین رستوران های قشم است و از طرفی، بخاطر کیفیت بالای غذاها و تنوع غذاهای رستوران هم جزء بهترین رستوران های قشم می باشد. رستوران امیران در مرکز خرید سیتی سنتر 1 قرار دارد. رستوران مضمونی قرمز رنگ دارد و از محیط جذاب و دوست داشتنی برخوردار می باشد. بخاطر استفاده از میز و صندلی های لاکچری، دکوراسیون و طراحی لوکس، رستوران امیران از جمله رستوران های لوکس منطقه است اما در کنار محیط لوکس، غذاهای متنوع و لذیذ و باکیفیت رستوران هستند که باعث شده امیران در میان رستوران گردها و گردشگران شناخته شده باشد.

رستوران امیران منویی شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی را دارد و تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده و بخاطر استفاده از سرآشپزان مجرب و خلاق به زیبایی تمام تزئین شده اند. قبل از ورود به رستوران می توانید میز مورد نظر خود را رزرو کنید و در صورت برگزاری مراسم و جلسات مختلف هم از خدمات تشریفاتی رستوران برخوردار خواهید شد. رستوران امیران از جمله رستوران های قشم با موسیقی زنده هم هست که در بخش وی آی پی برگزار شده و برای بخش وی آی پی هم باید از قبل رزرو کنید.

آدرس رستوران امیران قشم

ابتدا باید وارد مجتمع سیتی سنتر 1 قشم شوید. برای دسترسی به این مجتمع کافیست وارد بلوار ولیعصر شده و به انتهای بلوار نزدیک خیابان دریا مراجعه کنید تا به مجتمع برسید. در داخل مرکز خرید سیتی سنتر 1 هم می بایست به طبقه دوم مراجعه کنید تا رستوران امیران را ببینید.

شماره تماس رستوران امیران قشم: 35246940-076

ساعت کاری رستوران امیران قشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9392308%2C56.2718479%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران امیران قشم

#4 فست فود بیگ باس قشم

در کنار غذاهای ایرانی و بخصوص غذاهای دریایی و محلی، رستوران گردها برای تنوع به سراغ بهترین فست فود های قشم می روند. در قشم فست فودهای بسیاری وجود دارد که تقریباً اکثر آن ها هم بخاطر غذاهای باکیفیت همیشه شلوغ هستند. یکی از بهترین فست فودهای قشم که نباید آن را از دست بدهید فست فود بیگ باس است. فست فود بیگ باس توانسته با سرو انواع غذاهای فست فودی باکیفیت در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب و برخورداری از قیمت های بسیار خوب، خود را به خوبی در میان مردم محبوب کند و از جمله فست فودهایی است که در زمان های اوج سفر مردم به قشم، از جمله شلوغ ترین فست فودهای منطقه به شمار می رود.

فست فود بیگ باس فست فودی کوچک است و خبری از محیط آنچنانی و با طراحی و دکوراسیون لوکس در بیگ باس نیست. برای نشستن هم می توانید بین محیط روباز و سرپوشیده هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید. در جلوی رستوران میز و صندلی چیده شده و در زمان هایی که قشم از شرایط آب و هوایی مساعدی برخوردار است پیشنهاد می کنیم در محیط روباز فست فود بنشینید. فست فود بیگ باس منویی متنوع از انواع غذاهای فست فودی دارد که اشمل انواع پیتزاها، همبرگرها، ساندویچ ها و پیش غذاهای لذیذ هستند. تمامی غذاها از کیفیت بالایی برخوردارند و طعم آن ها هم خاطره انگیز هستند. در کنار کیفیت بالا و مزه ای دوست داشتنی از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند که جزء مهم ترین دلایل محبوبیت فست فود بیگ باس در میان مردم و رستوران گردها به شمار میرود.

آدرس فست فود بیگ باس قشم

اگر میان بهترین رستوران ها و فست فودهای قشم تصمیم دارید به فست فود بیگ باس مراجعه کنید، می بایست در شرق جزیره وارد بلوار ولی عصر شده و در خیابان ولیعصر شمال به جنوب قبل از اینکه به خیابان رسالت غربی برسید وارد خیابان دانشمند شوید. از طریق خیابان رسالت غربی هم می توانید وارد خیابان دانشمند شوید. لازم به ذکر است در خیابان دانشمند کافه ها و رستوران های دیگری هم وجود دارد که بازدید از آن ها هم خالی از لطف نخواهد بود. از نزدیک ترین جاهای دیدنی قشم به این فست فود هم می توان به موزه ژئو پارک، بازار قدیم قشم، قلعه پرتغالی های قشم و شهربازی مجموعه سیتی سنتر اشاره کرد که همگی در شعاع کمتر از 700 متری رستوران قرار دارند.

شماره تماس فست فود بیگ باس قشم: 09174343470

ساعت کاری فست فود بیگ باس قشم: همه روزه از ساعت 5 بعد از ظهر الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9562245%2C56.2715071%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”413″ name=”فست فود بیگ باس قشم”]

#5 رستوران لبنانی فطائر

غذاهای عربی و بخصوص غذاهای لبنانی طرفداران بسیاری دارند چراکه هم بسیار متنوع هستند و هم از مزه جالب و خاصی هم برخوردارند. در قشم هم تعداد بسیار کمی رستوران و فست فود لبنانی وجود دارد که بهترین آن ها از دیدگاه مردم و رستوران گردها، رستوران لبنانی فطائر است. رستوران فطائر به قدری محبوب است که هیمشه بخصوص برای وعده شام، آنقدر شلوغ می شود که صف های طولانی در مقابل رستوران به وجود می آید. رستوران فطائر در زمینه سرو غذاهای عربی حرف اول را در قشم می زند چراکه در منوی رستوران بیش از 100 مورد از غذاهای عربی وجود دارد و تمامی غذاها هم بسیار خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمت هستند.

رستوران فطائر با اینکه همیشه شلوغ است اما بخاطر پرسنل حرفه ای که دارد، بهترین خدمات سرویس دهی ممکن را در زمان شلوغی ارائه می دهد و غذاهای رستوران کمتر از 20 دقیقه سرو می شوند. از نظر رستوران گردها و علاقمندان به غذاهای عربی، بهترین غذاهای رستوران فطائر که نباید از دست دهید شامل لقمه های عربی، شامیات، دنگیات، شیرینی بسبوسه، لحم جبنه و نقانق پیتزا هستند. جالب است بدانید رستوران فطائر که برخی آن ها را با نام فست فود فطائر هم میشناسند، از معدود رستوران هایی است که برای غذاهایش نه تنها از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند بلکه برای طبخ غذاهایش هم از روغن استفاده نمی کند لذا اگر به دنبال رستورانی با غذاهای سالم و بدون روغن هستید، فطائر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس رستوران لبنانی فطائر

رستوران لبنانی فطائر قشم در خیابان دانشمند قرار دارد. خیابان دانشمند یکی از معروف ترین خیابان های قشم است چراکه در دو طرف خیابان، رستوران ها و فست فودهای مختلفی قرار دارند. برای دسترسی به رستوران فطائر و خیابان دانشمند ابتدا وارد بلوار ولیعصر شمال به جنوب شوید و قبل از اینکه به خیابان رسالت غربی برسید، خیابان دانشمند را مشاهده خواهید کرد. از سمت غرب هم می توانید از طریق بلوار آزادگان و خیابان الهیه به میدان شهدای گمنام رسیده و در شرق میدان وارد خیابان رسالت غربی و سپس، خیابان دانشمند شوید.

شماره تماس رستوران لبنانی فطائر قشم: 35225500-076

ساعت کاری رستوران لبنانی فطائر قشم: همه روزه از ساعت 8:30 شب الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.95599%2C56.2705705%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”409″ name=”رستوران لبنانی فطایر قشم”]

#6 رستوران حاج غفور قشم

یکی از دلایلی که رستوران گردها به قشم سفر می کنند تجربه غذاهای ایرانی و دریایی باکیفیت در میان بهترین رستوران های قشم نیست بلکه تجربه طعم بی نظیر غذاهای محلی قشم است. در زمینه سرو غذاهای محلی، یکی از بهترین رستوران های قشم که در این خصوص حرف اول را میزند و بهترین غذاهای محلی را برای مشتریانش سرو می کند، رستوران حاج غفور می باشد. رستوران حاج غفور از شلوغ ترین رستوران های قشم است و بخاطر تنوع بالای غذاها و طعم واقعی غذاهای محلی قشم، حتی در میان بومی های منطقه هم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

رستوران حاج غفور محیطی سنتی و جذاب دارد و دکوراسیون و تزئینات رستوران در میان جمعیتی که فضا را اشغال کرده اند چندان به چشم نمی آید. منوی غذا را که برای شما می آورند، با تنوع بالایی از انواع غذاهای محلی روبرو می شوید و رستوران حاج غفور سعی داشته تا تمامی غذاهای محلی قشم را ارائه دهد تا مشتریانش هر نوع غذای محلی را که می خواهند سفارش دهند. تمامی غذاهای رستوران از کیفیت بالایی برخوردارند و توسط سرآشپزان حرفه ای هم سرو می شوند تا طعمی به یاد ماندنی داشته باشند. از نظر قیمتی هم تمامی غذاهای رستوران از نظر مشتریان و رستوران گردها با توجه به خدمات سرویس دهی، کیفیت و حجم غذاها بسیار خوب و منصفانه هستند.

آدرس رستوران حاج غفور قشم

برای دسترسی به رستوران حاج غفور باید ابتدا وارد بلوار خلیج فارس شرقی شوید. در بلوار خلیج فارس شرقی به مسجد شیخ حاجی رمضان برسید و در مجاورت مسجد، رستوران حاج غفور و شلوغی همیشگی آن را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید هنگام اذان مغرب، بخاطر شلوغی مسجد و محبوبیت رستوران شاید جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران نتوانید پیدا کنید برای همین، اکثر گردشگرانی که به قشم سفر می کنند برای مراجعه به رستوران حاج غفور از تاکسی و سامانه های حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9599094%2C56.2785413%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران حاج غفور قشم

#7 رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه از جمله خاص ترین رستوران های قشم است که برای مراجعه به رستوران و داشتن تجربه طعم بی نظیر غذاهایش، باید از قبل زنگ بزنید تا ببینید آیا رستوران باز است یا خیر. رستوران قلعه انواع غذاهای دریایی را سرو می کند و در زمینه سرو غذاهای دریایی تازه و باکیفیت، یکی از بهترین رستوران های قشم است و حتی برخی اینجا را به عنوان بهترین رستوران دریایی قشم میشناسند. رستوران از محیط زیبا و دوست داشتنی برخوردار است و پرسنل رستوران هم آموزش و دیده و حرفه ای هستند تا خدمات سرویس دهی در این رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

اما میرسیم به غذاهای رستوران قلعه. در این رستوران انواع غذاهای محلی و دریایی برای مشتریان سرو می شود اما مردم و رستوران گردها رستوران قلعه را با غذاهای دریایی اشش میشناسند. تمامی غذاها از قیمت های خوب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است رستوران برای غذاهای دریایی، صید روزانه انجام می دهد و در صورتیکه از صید کردن، چیزی حاصلشان نشود، رستوران را باز نخواهند کرد برای همین رستوران در ساعات شب آماده میزبانی از مشتریان بوده و می بایست بعد از ظهر و پس از صید با رستوران تماس بگیرید آیا باز خواهد شد یا خیر.

آدرس رستوران قلعه قشم

اگر تصمیم دارید به رستوران قلعه مراجعه کنید و با رستوران هم تماس گرفتید تا مطمئن شوید باز است، برای دسترسی به رستوران کافیست در شرق قشم وارد بلوار ژئو پارک شوید تا به قلعه پرتغالی ها و نزدیکی مسجد شیخ حاجی رمضان برسید. رستوران قلعه در فاصله 100 متری از قلعه پرتغالی ها قرار دارد و جاهای دیدنی و تاریخی دیگری هم در اطراف رستوران هستند که شامل موزه ژئو پارک و بند شهید ذاکری در فاصله 1 کیلومتری و بازار قدیم در فاصله 500 متری هستند و بازدید از آن ها هم خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران قلعه قشم: 35224765-076

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9559697%2C56.2719613%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران قلعه قشم

#8 رستوران الوند قشم

اگر در میان رستوران های قشم به دنبال رستوران های لوکس هستید یا محیط رستوران از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، رستوران الوند در کنار لوکس ترین رستوران های قشم می تواند یکی از بهترین ها باشد. رستوران الوند در هتل الوند قرار دارد و هتل الوند هم یکی از معروف ترین هتل های قشم می باشد. این رستوران از طراحی جذاب و لوکسی برخوردار است و همیشه هم شلوغ است چراکه در کنار ساکنان هتل، رستوران گردها و گردشگران هم به این رستوران مراجعه می کنند تا غذاهای ایرانی، دریایی و محلی لذیذ و باکیفیتی را در این رستوران میل کنند.

رستوران الوند از آنجایی که برای هتل الوند است، سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مشتریانش سرو می کند. ساکنان هتل الوند وعده صبحانه را به صورت رایگان در این رستوران میل می کنند اما گردشگران باید هزینه جداگانه برای وعده های غذایی رستوران پرداخت نمایند. لازم به ذکر است وعده ناهار و شام برای سکنان هتل هم شامل تخفیف می شود. رستوران از ساعت 7 صبح تا پاسی از شب باز است و غذاهایی که در این رستوران سرو می شود از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و تنوع بالایی هم دارند تا مشتریان با توجه به ذائقه و سلیقه، میان غذاهای ایرانی، دریایی و محلی بهترین را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است رستوران الوند محیط مناسبی برای برگزاری مهمانی ها و جلسات و غیره دارد و بخاطر ظرفیت بالایش، می توانید اگر قصد برگزاری مراسمی را دارید، روی رستوران الوند حساب باز کنید اما می بایست از قبل با رستوران هماهنگی های لازم را داشته باشید.

آدرس رستوران الوند قشم

برای دسترسی به هتل و رستوران الوند کافیست وارد بلوار آزادگان شوید تا به خیابان پیروزی در سمت غرب یا بلوار صیادان در سمت شرق برسید. رستوران در قسمت غربی بلوار آزادگان قرار دارد و می بایست به جنوب خیابان پیروزی مراجعه کنید تا به هتل و رستوران الوند برسید. لازم به ذکر است هتل و رستوران الوند دارای فضای پارکینگ اختصاصی در مقابلش می باشد و می توانید در صورتیکه خودروی شخصی به همراه دارید از آن استفاده کنید.

شماره تماس رستوران الوند قشم: 35228805-076

ساعت کاری رستوران الوند قشم: ساعت کاری رستوران الوند طبق قوانین هتل می باشد.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9596968%2C56.2622124%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”415″ name=”رستوران الوند قشم”]

#9 رستوران خاله قشم

در میان محلی ها، بانویی بود که مهارت بی نظیری در خصوص سرو غذا های سنتی و فست فود داشت و محلی ها او را خاله صدا میزدند. خاله خانم با کمک خانواده، همسایه ها و محلی ها خانه اش را به رستوران تبدیل کرد و حیاط رستوران هم به جایی برای نشستن مشتریان. این تصمیم باعث شد یکی از بهترین رستوران های قشم افتتاح شود و در ایام پاییز و زمستان که قشم میزبان گردشگران بسیاری باشد طوریکه مشتریان زمان زیادی را در صف منتظر میمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

رستوران خاله خانم نه رستورانی لاکچری است و نه منویی آنچنانی و متنوع دارد. خانه ایشان یک خانه ای بسیار قدیمی است و برخی حتی به رستوران خاله، رستوران سنتی خاله قشم یا بهترین رستوران سنتی قشم هم می گویند. خیالتان هم راحت باشد درست است که حیاط خانه جایی برای نشستن می باشد اما دارای سقفی چادری می باشد تا از گرمای آفتاب در امان باشید. منوی رستوران خاله قشم تنها به چند مدل ساندویچ، خوراک و سمبوسه تقسیم می شود. در بخش ساندویچ ها، بجز فلافل، سوسیس بندری و ساندویچ میگو، غذا های جذابی به چشم میخورد. برخی ترکیبی هستند مانند فلاسیس که ترکیب فلافل، پنیر و سوسیس است یا کافل که شامل فلافل، پنیر و کالباس می باشد و علاوه بر آن ها، ساندویچ هایی شامل غذا های دریایی از جمله میگو، ملوک یا همان صدف، کولی یا همان کوسه، ماهی مرکب و غیره مشاهده می شود.

اگر هم ساندویچ نخواستید، می توانید این غذا های دریایی شامل میگو، ملکو، کولی، انکاس و ماهی مرکب را به صورت پرسی هم سفارش دهید. این ساندویچ ها و غذا های پرسی در کنار سمبوسه ها به قدری خوشمزه هستند که همیشه کلی مشتری در این رستوران میبینیم تصور کنید در ایام پیک سفر چقدر اینجا شلوغ می شود. البته یکی دیگر از دلایل محبوبیت رستوران خاله قشم میان گردشگران، قیمت های بسیار به صرفه است. اینجا چون خبری از موسیقی زنده و محیط لاکچری و غیره نیست که به بهانه آن ها قیمت ها را افزایش دهند، شما غذا هایی فوق خوشمزه و استثئانی را با قیمت هایی بسیار پایین می توانید سفارش دهید.

آدرس رستوران خاله قشم

رستوران خاله در شمال قلعه پرتغالی ها قرار دارد و فرقی ندارد در حال گشت و گذار میان رستوران های قشم هستید تا به اینجا مراجعه کنید یا قصد بازدید از قلعه پرتغالی ها را دارید، تجربه غذا های لذیذ و خاص رستوران خاله را جزء برنامه های خود قرار دهید. راه های مختلفی برای دسترسی به این رستوران است و اگر بعد از قلعه پرتغالی ها میخواهید وارد رستوران خاله شوید، به انتهای خیابان شمالی قلعه مراجعه کنید. اگر هم با خودروی شخصی قصد مراجعه به رستوران خاله را دارید، ابتدا از طریق بلوار های هرمز و خلیج فارس یا خیابان امام خمینی (ره) به میدان امام خمینی (ره) برسید . در شمال میدان خروجی بلوار ژئو پارک را مشاهده کرده و می بایست وارد این بلوار شوید. بعد از صد متر، یک خروجی را مشاهده می کنید که رستوران خاله قشم در انتهای این خروجی قرار دارد.

شماره تماس رستوران خاله قشم: 35224901-076

ساعت کاری رستوران خاله قشم: همه روزه از ساعت 18:00 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.961144%2C56.2775282%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”408″ name=”رستوران سنتی خاله قشم”]

#10 رستوران سی رول قشم

از نظر لوکس ویلا و عاشقان رستوران گردی، رستوران سی رول جزء بهترین رستوران های قشم است و شکی در آن نیست اما از بسیاری از گردشگرانی که بار ها به رستوران سی رول مراجعه کردند، سی رول بهترین رستوران قشم است و از نظر غذایی هیچ رستوران نمی تواند با آن رقابت کند. رستوران سی رول قشم جزء رستوران های گران قیمت قشم است اما نه خبری از محیطی لاکچری است و نه موسیقی زنده برای همین، هزینه ای که پرداخت می کنید بیشتر صرف غذا، کیفیت، مزه و حجمی مناسب می شود.

رستوران سی رول قشم دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. خود رستوران از نمایی شکیل و دوست داشتنی برخوردار است و زمانی هم که وارد رستوران می شوید، میز و صندلی های رنگی، تزئینات شکیل و ساده حس خوبی را القاء می کند. محیط داخلی رستوران ظرفیت چندانی ندارد و چون رستوران مشتریان زیادی هم دارد، فضای کمی گرفته و پر سر و صدا خواهد بود و از سوی دیگر، اگر زمانی سفر می کنید که هوای قشم در بهترین شرایط قرار دارد یا حتی هوا تاریک است، فضای بیرون رستوران جایی بسیار دنج و دوست داشتنی می باشد البته همیشه هم بخش بیرون رستوران سی رول شلوغ تر از محیط داخل بوده.

منوی رستوران سی رول یکی از کامل ترین و جذاب ترین منو های غذایی میان رستوران های قشم است. چیز برگر، ساندویچ، استیک و پاستای رستوران سی رول یکطرف، منوی غذا های محلی و دریایی هم یکطرف. غذا های اصلی شامل پلوگوشت بندری، بریانی مرغ، قلیه ماهی، هوای گوشت، ته چین ماهی سوری، غوزی و غیره می باشد. در بخش سوخاری دریایی هم انواع میگو، ماهی، کلموک، انکاس و کوسه ماهی به صورت سوخاری شده به همراه دورچینی از سیب زمینی و انواه سبزیجات سرو می شود که محبوب ترین آیتم ها در رستوران سی رول محسوب می شوند. اگر هم خوراک باز هستید، خوراک انکاس، کوسه ماهی، میگو و صدف هم در منو مشاهده می شود.

اما همیشه زمانی که به گشت و گذار میان بهترین رستوران های قشم میپردازیم و بخصوص زمانی که قرار است وارد رستوران سی رول شویم، منوی پیش غذا و سالاد بخشی است که حتماً باید چیزی از آن را سفارش دهیم. در منوی پیش غذا و سالاد، اگر فست فود باز هستید، سیب زمینی به همراه سس پنیر و سالاد سزار و سبز را می توانید سفارش دهید اگر هم قرار است تجربه غذا های دریایی را داشته باشید، سالاد میگو، سوپ های خرچنگ و لابستر را به هیچ عنوان از دست ندهید. مشتریان بسیاری بودند که از ماهیت سوپ خرچنگ و لابتسر بخاطر این موجود دریایی خوششان نمی آمد و تصور می کردند بسیار چندش آور است تا زمانی که در رستوران سی رول برای اولین بار مزه آن را امتحان کرده و پای ثابت همه سفارشاتشان هنگام مراجعه به رستوران شد. به غیر از غذاهای ایرانی و محلی، سی رول در زمینه غذاهای دریایی از بهترین رستوران های دریای قشم هم به شمار میرود.

آدرس رستوران سی رول قشم

میان بهترین رستوران های قشم، معدود رستوران هایی مثل سی رول هست که دسترسی به رستوران خیلی آسان باشد و تقریباً از هر منطقه بخش توریستی قشم بتوان راحت به رستوران دسترسی داشت. از طریق بلوار آزادگان به میدان شهدای گمنام برسید یا از طریق بلوار ولیعصر به چهارراه رسالت برسید. سپس وارد خیابان رسالت غربی شوید تا در میانه راه به خیابان دانشمند رسیده و وارد خیابان شوید تا در همان اوایل خیابان رستوران سی رول را مشاهده کنید. اگر هم به دنبال فضای پارکینگ هستید، در ابتدای خیابان دانشمند پارکینگ مثلثی هست که می توانید از آن استفاده کنید.

شماره تماس رستوران سی رول قشم: 09172993136

ساعت کاری رستوران سی رول قشم: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9560746%2C56.2704019%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”412″ name=”رستوران سی رول قشم”]

#11 رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم در سال 1393 افتتاح شده و رستورانی است که چند سال از عمرش نمیگذرد اما در طی این سال ها با سرو غذا های باکیفیت و در محیطی لوکس و دوست داشتنی و ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب جایگاهی بین بهترین رستوران های قشم پیدا کرده است. رستوران نعیم نمی شود گفت نزدیک به ساحل است اما فاصله کمی تا دریا دارد و تنها با چند دقیقه پیاده روی به ساحل دسترسی خواهید داشت.

از بیرون که به رستوران نعیم نگاه می کنیم، تصور می شود اینجا یک رستورانی معمولی مثل سایر رستوران های قشم می باشد اما زمانی که وارد رستوران می شوید تعجب خواهید کرد. رستوران نعیم از رستوران های لوکس قشم است و محیط داخلی رستوران به لطف دکوراسیونی شکیل، میز های قرمز، پرنسلی خوش پوش و غذا های رنگارنگ حسابی توجه شما را جلب خواهد کرد. در این رستوران غذا های ایرانی شامل انواع کباب و غذا های دریایی به صورت برنجی و خوراک سرو می شود. با مشاهده منوی رستوران و قیمت ها متوجه می شوید شما وارد یکی از گران قیمت ترین رستوران های قشم شده اید.

اینکه می گویم گران قیمت ترین رستوران های قشم بخاطر این است که رستوران محیطی لاکچری دارد و بخشی از هزینه ای که پرداخت می شود صرف خدمات، برند، لاکچری بودن و غیره می شود برای همین هم هست در میان مشتریان رستوران نعیم، افرادی هم بوده اند که از کیفیت غذا نسبت به هزینه پرداختی چندان رضایت کامل نداشتند. با این حال، رستوران نعیم جزء بهترین رستوران های قشم می باشد و غذا هایش از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به بسیاری از رستوران ها برخوردار هستند. منوی دریایی رستوران متنوع می باشد و از تمامی غذا ها از کیفیت بالا، مزه خوب و حجمی مناسب برخوردار هستند.

در میان بهترین رستوران های قشم، کمتر رستورانی است که مانند رستوران نعیم دارای زمین بازی و مهد کودک برای کودکان باشد تا والدین با خیال راحت کودک خود را به این زمین بازی سپرده و با آرامش غذا های لذیذ رستوران را میل کنند. این زمان بازی هم به صورت روباز است و هم به صورت سرپوشیده. در آخر، لوکس ویلا به مشتریان نعیم پیشنهاد می دهد در زمانی به رستوران نعیم مراجعه کنند که این رستوران مشتریان زیادی ندارد تا از خدمات سرویس دهید و کیفیت غذا ها راضی تر باشند. همچنین رستوران نعیم برای پیش غذا ها، دارای سلف سرویس است و انواع پیش غذا های متنوع و لذیذ هم در این رستوران سرو می شود و اگر زمانی مراجعه کنید که رستوران خلوت است، به راحتی می توانید هر مدل سالاد، ترشی، ماست، سوپ و غیره که میخواهید را بردارید.

آدرس رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم در بخش جنوب شرقی منطقه توریستی قشم قرار دارد. گردشگرانی که میان بهترین رستوران های قشم تصمیم دارند تجربه غذا های بی نظیر رستوران را داشته باشند، بهترین راه این است که وارد بلوار ولی عصر شوید تا به میدان امام قلی خان برسید. در شرق میدان خیابان گلستان را مشاهده می کنید و رستوران در انتهای خیابان قرار دارد. در اطراف رستوران نعیم هم مراکز خریدی مانند مجتمع سی سنتر قشم 1 و 2، مجتمع تجاری امین قشم، بوستان سینما دریا، پارک زیتون، بندر بهمن و غیره قرار دارد که می توانید از آنجا هم بازدید کنید یا اگر در یکی از این مراکز هستید و بعد از آن به دنبال یکی از بهترین رستوران های قشم در همین نزدیکی ها باشید، رستوران نعیم یکی از انتخاب های عالی خواهد بود.

شماره تماس رستوران نعیم قشم: 35242494-076

ساعت کاری رستوران نعیم قشم: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9416473%2C56.276914%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”406″ name=”رستوران نعیم قشم”]

#12 رستوران شب های دفاری قشم

شاید بهترین رستوران سنتی قشم نباشد اما قطعاً رستوران شب های دفاری از جمله بهترین رستوران های سنتی قشم می باشد. رستورانی در جایی خلوت و دنج که شلوغی اش توانسته به خوبی این دنج بودن را از بین ببرد و ایامی که مسافران بسیاری راهی قشم می شوند شاهد شلوغی کم نظیری در این رستوران باشیم اما رستوران شب های دفاری چون ظرفیت بالایی دارد، تا به حال خیلی کم پیش آمده مشتریان منتظر خالی شدن میز بمانند.

رستوران شب های دفاری از نظر بسیاری، جزء زیباترین رستوران های قشم است و محیطی بسیار سنتی با دکوراسیونی رنگارنگ دارد و از همه جذاب تر، کلی وسیله عتیقه، کشتی های چوبی و وسایل سنتی هستند که محیط را نه تنها به خوبی زیبا کرده اند بلکه توجه مشتریان را هم به سمت خود جلب می کنند.

آدرس رستوران شب های دفاری قشم

رستوران شب های دفاری با اینکه در شرق جزیره قشم قرار دارد اما به دور از بخش توریستی واقع شده و اگر میان رستوران های قشم، جایی را میخواهید که بکر و دوست داشتنی به دور از هرگونه شلوغی باشد قطعاً دفاری یکی از بهترین ها خواهد بود. در هر کجای بخش توریستی جزیره قشم هستید، از طریق بلوار آزادگان، بلوار ولیعصر و بلوار چهارباغ، وارد جاده دریا شوید و مسافتی کمتر از 6 کیلومتر را طی کنید تا به خیابان دفاری برسیدو در خیابان دفاری هم بعد از 3 کیلومتر، به رستوران شب های دفاری خواهید رسید اما رستوران در آنسوی خیابان قرار دارد و کمی جلوتر، جای دور زدن وجود دارد.

شماره تماس رستوران شب های دفاری قشم: 09171999936

ساعت کاری رستوران شب های دفاری قشم: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9432095%2C56.2108681%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”410″ name=”رستوران شب های دفاری قشم”]

#13 رستوران خوان بوم قشم

رستوران خوان بوم را کمتر کسی است که نشناسد و حتی بین بومی های قشم هم علاقه زیادی به این رستوران دارند چراکه رستوران خوان بوم نه تنها جزء قدیمی ترین رستوران های قشم محسوب می شود بلکه کمتر رستورانی است که مانند خوان بوم غذا های دریایی و محلی را طوری سرو کند که نه تنها انگشتان خود را هم لیس بزنید بلکه نگذارید چیزی در داخل ظرف بماند. رستوران خوان بوم دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و اگر شب قرار است به رستوران مراجعه کنید، محیط روباز رستوران را نباید از دست بدهید چراکه در این محیط علاوه بر هوای تازه، نورپردازی شکیل و تزئینات زیبایی مشاهده می شود اما محیط داخل هم جذابیت های خاص خود را دارد. داخل رستوران خوان بوم قشم مانند یک غار است که در ظاهر شاید بسیار زیبا و دوست داشتنی باشد اما افرادی هستند که فوبیای فضای تنگ دارند و ممکن است در قسمت سرپوشیده رستوران خوان بوم چندان راحت نباشند.

رستوران خوان بوم که از قدیمی ترین رستوران های قشم می باشد، از همان زمان افتتاح تا به امروز، در زمینه سرو غذا های محلی و دریایی حرفه ای عمل کرده و شما لذیذ ترین غذا های محلی را در این رستوران پیدا خواهید کرد چراکه سرآشپزان بومی و مجرب در کنار استفاده از مواد باکیفیت بخصوص ماهی هایی که صید روز هستند عوامل موثر سرو این غذا ها هستند. در رستوران خوان بوم اگر تمایلی به غذا های دریایی و محلی ندارید مشکلی نیست چون مثل سایر رستوران های قشم همچنان انواع غذا های ایرانی مانند کباب، جوجه، چنجه، چلو کباب بوقلمون، خورشت روز و زرشک پلو سرو می شود.

اما می رسیم به غذا های دریایی و محلی رستوران خوان بوم. کلاً سه مدل غذای محلی در منوی رستوران خوان بوم هست که گوبولی گوشت، گوبوی مرغ و مجبوس میگو نام دارند. شاید تصور کنید منوی غذای محلی بسیار محدود است اما همین غذا ها را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد. منوی غذا های دریایی رستوران خوان بوم شامل ماهی کباب، میگو سوخاری، پودنی، میگو دو پیازه، ماهی سرخ شده، چلو قلیه ماهی و بشقاب دریایی است و ماهی ها اکثراً صید روز هستند تا تازه و لذیذ سرو شوند. تمامی غذا های رستوران با توجه به کیفیت، حجم و مزه ای که دارند از قیمت های خیلی خوبی برخوردار هستند.

دو نکته را در خصوص رستوران خوان بوم بد نیست بدانید. این رستوران همیشه میزبان هنرمندان و سلبریتی های مختلفی بوده و از آنجا که هنرمندان همیشه به دنبال رستوران هایی با بهترین کیفیت غذا ها هستند پس هیچ جای نگرانی از بابت غذا های رستوران نیازی نیست داشته باشید. رستوران خوان بوم هم از معدود رستوران های قشم است که به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند و اگر رستوران شلوغ بود یا هوا خیلی گرم بود و نخواستید از هتل یا اقامتگاه خارج شوید، می توانید به صورت تلفنی هم سفارش دهید اما محیط جذاب و دوست داشتنی و سرو غذا در ظروف روحی صفای دیگری دارد.

آدرس رستوران خوان بوم قشم

برخلاف بسیاری از معروف ترین رستوران های قشم، دسترسی به رستوران خوان بوم بسیار آسان است و حتی در ایامی که قشم هوایی بسیار دوست داشتنی دارد، گردشگران پیاده هم راهی رستوران می شوند. برای دسترسی به رستوران خوان بوم قشم کافیست وارد بلوار ولیعصر شوید تا به میدان گل ها برسید. نزدیک به 150 متر بالاتر از میدان گل ها در سمت راست بلوار ولیعصر، خیابان خلیج فارس را مشاهده می کنید که مرکز خرید خلیج فارس در یک سو و فروشگاه زنجیره ای اتکا هم در سمت دیگرش قرار دارد. وارد خیابان خلیج فارس شوید و بعد از طی کردن مسافتی 150 متری، رستوران خوان بوم را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در روز های عادی، پیدا کردن جای پارک برای گردشگرانی که خودرو اجاره کرده اند به آسانی پیدا می شود اما در روز های شلوغ سال، جای پارک به سختی پیدا می شود.

شماره تماس رستوران خوان بوم قشم: 35241313-076

ساعت کاری رستوران خوان بوم قشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 17:00 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9492344%2C56.2753181%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”407″ name=”رستوران خوان بوم قشم”]

#14 رستوران دریا قشم

در طول روز برای تفریح و گشت و گذار در قشم راهی بخش درگهان می شوید و از کلی جای دیدنی و مرکز خرید بازدید می کنید. بعد از یک گشت و گذاری خاطره انگیز، یک وعده غذایی لذیذ و باکیفیت که در یکی از بهترین رستوران های قشم سرو می شود حسابی می چسبد و چون در همین منطقه درگهان هستید، هیچ رستورانی بهتر از رستوران دریا نیست که غذا های خاطره انگیزی را در آنجا میل کنید یا به عبارتی، رستوران دریا بهترین رستوران درگهان یا یکی از بهترین رستوران های درگهان است. این رستوران را ما پیشنهاد نمی دهیم بلکه تمامی رستوران گردها و گردشگرانی که به قشم سفر کرده اند می گویند هرچند زمانی که به رستوران مراجعه کنید، از شلوغی رستوران که جای سوزن انداختن هم ندارد متوجه می شوید اینجا از جمله باکیفیت ترین، جذاب ترین و بهترین رستوران های قشم است.

رستوران دریا در داخل مجتمع تجاری دریا قرار دارد که نزدیک به ساحل است. رستوران با اینکه محیطی جذاب و با دکوراسیونی چوبی دارد اما به لطف شلوغی رستوران چندان به چشم نمی آید. رستوران دریا دو طبقه دارد و ظرفیت رستوران هم بالا می باشد هرچند به لطف ازدحام جمعیت چندان کافی به نظر نمی رسد. رستوران دریا منویی تقریباً کامل و متنوع دارد و چون پاسخگوی ذائقه های مختلفی می باشد هرکسی که به رستوران دریا مراجعه کند غذای مد نظرش را پیدا خواهد کرد. اینجا یک تفاوت با بسیاری از رستوران های قشم دارد و نحوه سرو غذا می باشد بطوریکه غذا های دریای در بشقابی ماهی شکل سرو شده و تمامی غذا ها هم به بهترین شکل ممکن تزئین می شوند.

منوی غذایی بهترین رستوران درگهان شامل غذا های ایرانی از جمله جوجه، چلو ناشف عربی، مرغ مخصوص، کوبیده نگینی و غیره است. بخش غذا های دریایی شامل ماهی سرخ شده، قلیه ماهی، قلیه میگو، چلو پودنی، چلو انکاس، میگو پفکی و غیره می باشد و رستوران هم دارای بخش غذا های ویژه هم می باشد که شامل بشقاب های دریایی، خوراک ماهی درسته سرخ شده یا سوخاری، ماهی کباب و بشقاب تقویتی است. از نظر قیمتی، نمی توان گفت رستوران دریا از رستوران های اقتصادی و به صرفه قشم می باشد بلکه قیمت غذا های رستوران قابل توجه است چون به هر حال با بهترین رستوران درگهان مواجه هستیم اما این موضوع را بدانید اینجا خبری از محیط لاکچری و موسیقی زنده و غیره نیست و تمام هزینه ای که پرداخت می کنید صرف کیفیت، حجم و مزه غذاها می شود تا با رضایتی کامل و لبخند روی لب از رستوران خارج شوید.

در ضمن رستوران دریا بخاطر شلوغی کم نظیری که دارد، به صورت بیرون بر هم غذا ارائه می دهد و اگر حوصله این شلوغی را ندارید می توانید به صورت تلفنی هم غذا سفارش دهید اما پیشنهاد می شود حتماً یکبار هم که شده حضوری مراجعه کنید تا از غذای داغ و لذیذ رستوران در محیطی با ویو دریا آن هم بهترین رستوران درگهان قشم لذت ببرید.

آدرس رستوران دریا قشم

همانطور که گفتیم رستوران دریا در بخش درگهان قشم قرار دارد. در منطقه درگهان که از طریق جاده خلیج فارس قابل دسترس می باشد، می بایست وارد بلوار صیادی شوید تا در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب درگهان، به مجتمع خلیج فارس برسید. زمانی که وارد مجتمع شوید، مسیر ورود به رستوران دریا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران دریا قشم: 35273590-076 و 35273589-076 و 35273590-076

ساعت کاری رستوران دریا قشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 6 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.9682407%2C56.071102%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”411″ name=”رستوران دریا قشم”]

رستوران گلدن فود درگهان

منطقه درگهان منطقه ای توریستی در شمال قشم است که در کنار ساحل قرار دارد و اینجا به لطف رستوران های خوبی که دارد، پاتوق بسیاری از رستوران گرد ها محسوب می شود البته از جاهای دیدنی و چشم انداز بکر منطقه درگهان هم نباید غافل شویم. در منطقه درگهان رستوران های خیلی خوبی هست و برخی در زمینه غذا های ایرانی، برخی از خصوص سرو غذا های دریایی و برخی هم در خصوص ارائه غذا های محلی تبحر دارند. اما بین رستوران های درگهان قشم میخواهیم جایی خاص و متفاوت را معرفی کنیم. رستورانی که فراتر از تصور ما از یک رستوران است.

رستوران گردها و گردشگران بسیاری بر این باورند که گلدن فود بهترین رستوران درگهان قشم است چون یک مجموعه ای بی نظیر محسوب می شود. به عبارت دیگر، اینجا نه تنها غذا های ایرانی و محلی ارائه می دهد، غذا های فست فودی بسیار خوشمزه و باکیفیتی هم دارد و از طرفی، فقط به غذا هم ختم نمی شود و اینجا کافی شاپ هم دارد با ارائه انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم با دسرهای خوشمزه و تازه. در کنار این ها، رستوران گلدن فود از معدود رستوران های ساحلی قشم است که فاصله چند قدمی تا ساحل دارد.

رستوران گلدن فود همانطور که گفتیم یک مجموعه بزرگ است که از بخش های مختلفی تشکیل شده. زمانی که شما در خیابان ناخدا به غرب منطقه درگهان مراجعه می کنید، با یک قلعه بزرگ مواجه می شوید. بله اینجا همان رستوران گلدن فود است که از بیرون به شکل قلعه می باشد لذا از نظر محیطی و ظاهر جزء رستوران های خاص قشم محسوب می شود. بطور کلی رستوران هم بخش روباز دارد و هم قسمت سرپوشیده. سالن رستوران محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با دکوراسیونی جذاب و شکیل است اما سالن داخلی رستوران همیشه شلوغ است و شاید از نظر سر و صدا کمی آزار دهنده باشد. به فضای روباز رستوران که مراجعه کنیم، میز و صندلی، تخت های سنتی و آلاچیق ها جاهایی هستند که مشتریان می توانند بنشینند و از هوای دلنشین قشم و ویو دریا لذت ببرند. البته ظرفیت فضای روباز به مراتب نسبت به سالن داخلی کمتر است.

دو مورد در رستوران گلدن فود است که اینجا را تمایز می کند. در قسمت فضای روباز رستوران، زمین بازی برای کودکان تعبیه شده و اگر مشتریان با خود کودک به همراه دارند می توانند با خیال راحت کودک خود را به زمین بازی بفرستند حتی می توانند در فضای روباز هم بنشینند و از تماشای بازی کردن کودکشان لذت ببرند. در بخش دیگر فضای روباز رستوران، یک اتاقی نسبتاً بزرگ مشاهده می شود که اتاق وی آی پی است. رستوران گلدن فود از معدود رستوران های ساحلی قشم است که خدمات برگزاری جشن و تولد، مراسم ها و قرار های مهم و خصوصی در اتاق وی آی پی ارائه می دهد و با رزرو قبلی می توانید از آن بهرمند شوید. همچنین اگر قرار است جشن تولدی در اتاق وی آی پی برگزار کنید، رستوران اتاق را برای شما هم از قبل رزرو می کند و از خدمات ویژه هم می توانید بهرمند شوید.

حال می رسیم به بخش غذا های رستوران گلدن فود. غذا هایی که توانسته مشتریان بسیاری را راضی نگه دارد هرچند بطور کلی رستوران گلدن فود از رستوران های قیمت مناسب قشم محسوب نمی شود اما نه تنها ارزش یکبار امتحان را دارد بلکه خیلی ها به مشتری ثابت اینجا تبدیل شده اند. پیش تر گفتیم که رستوران گلدن فود علاوه بر غذا های ایرانی و محلی، منوی فست فود هم دارد. در بخش غذا های ایرانی، انواع کباب، جوجه، غذا های گوشتی،ٍ کلی غذای محلی و اصیل جنوبی با برنج های ایرانی سرو می شود و مزه ای خاص و بی نظیر هم ارائه می دهند.

در بخش دیگر منوی رستوران، غذا های فست فودی مشاهده می شود. انواع پیتزا، مرغ های سوخاری، برگر و ساندویچ های لذیذ به همراه برخی از غذا های فرنگی از جمله غذا های فست فودی رستوران گلدن فود هستند. غذا ها از کیفیت مطلوبی برخوردارند و مشتریان همیشه راضی هستند اما به هر حال یک مورد را باید قبول کرد چون رستوران گلدن فود تمرکز خود را صرفاً روی غذای خاصی نگذاشته و همه جور غذایی ارائه می دهد نباید کیفیت غذا ها را با سایر رستوران های قشم که غذا های خاصی ارائه می دهند، مثلاً رستورانی که صرفاً غذا های دریایی دارد یا فست فودی یا ایرانی و غیره مقایسه کرد اما در نوع خود، مطلوب هستند.

از غذا ها که بگذریم، رستوران گلدن فود کافی شاپ جذابی هم دارد که همه روزه در طول ساعت کاری مجموعه باز است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرها و کیک های تازه نیز سرو می کند. اینجا نوشیدنی های از تنوع مطلوبی برخوردارند و در کنارش، تمامی نوشیدنی ها نیز بسیار خوشمزه هستند. اما چون در کنار نوشیدنی دسر هم حسابی می چسبد در نظر داشته باشید تمامی دسرها از جمله کیک ها در خود رستوران به صورت روزانه پخت می شوند و تازه هستند.

بطور کلی، خدمات سرویس دهی در مجموعه حتی در شلوغ ترین ایام هم در وضعیت خوبی قرار دارد. قیمت غذا ها نمی توان گفت گران است اما در حد سایر رستوران های قشم است و اینجا از معدود رستوران های درگهان است که باید یکبار تجربه کرد اما اینکه به مشتری ثابت اینجا تبدیل شوید و از همه چی راضی باشید به انتظار و سلیقه شما برمیگردد.

آدرس رستوران گلدن فود درگهان

برای دسترسی به رستوران گلدن فود درگهان قشم، زمانی که وارد منطقه درگهان می شوید در جاده اصلی که جاده ساحلی نام دارد به سمت غرب حرکت کنید تا در امتداد خیابان ساحلی وارد خیابان ناخدا شوید. چند متر جلوتر در سمت راست خود رستوران گلدن فود را مشاهده خواهید کرد. همچنین اینجا برای مشتریان خود پارکینگ اختصاصی هم در نظر گرفته برای همین مشکلی از بابت جای پارک نیز نخواهید داشت.

شماره تماس رستوران گلدن فود درگهان: 35269288-076 و 35269287-076 و 35264700-076

ساعت کاری رستوران گلدن فود درگهان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F3mbrTFGisGA8tdRh7|target:_blank”]

[widgetkit id=”739″ name=”رستوران گلدن فود درگهان قشم”]

رستوران مجلل ایران زمین درگهان

رستوران مجلل ایران زمین یا رستوران و کافی شاپ ایران زمین از جمله لوکس ترین رستوران های درگهان است که فارغ از لوکس بودن، جایی است که غذا های فوق العاده باکیفیت و معرکه سرو می کند و چه رستوران گرد هستید و چه به دنبال رستوران لوکسی میگردید که غذا های فوق العاده هم ارائه دهد بی شک رستوران مجلل ایران زمین جزء بهترین انتخاب ها بین رستوران های درگهان قشم است.

رستوران مجلل ایران زمین در گهان در طبقه سوم پاساژی با همین نام قرار دارد یعنی پاساژ ایران زمین و چون این مرکز خرید از معروف ترین و بهترین مراکز خرید درگهان قشم محسوب می شود و همه جور جنسی در آنجا با قیمت های خوب عرضه می شود، جایی بسیار شلوغ است لذا رستوران مجلل ایران زمین هم به همین واسطه رستورانی شلوغ به شمار میرود هرچند اینجا بطور کلی از معدود رستوران های خوب و بی نظیر منطقه در گهان قشم است. بطور کلی، رستوران ها یا غذا های باکیفیت ارائه می دهند و محیطشان چندان لوکس و پرزرق و برق نیستند یا رستوران از محیطی لاکچری برخوردار است ولی غذا ها چنگی به دل نمی زنند اما رستوران ایران زمین نه تنها محیط لوکس دارد بلکه غذاهایش هم حرف ندارند.

رستوران مجلل ایران زمین درگهان قشم جزء رستوران های لوکس درگهان و بهترین رستوران های ساحلی قشم قرار دارد. از آنجایی که ترکیب دو رنگ سفید و طلایی حس لوکس بودن را القاء می کند اینجا هم تمی سفید و طلایی دارد. میز و صندلی های سفید با دکوراسیون و نورپردازی طلایی و همچنین دستمال های لاکچری قرمز رنگ روی میز ها توانسته جلوه لاکچری به محیط رستوران ببخشد. رستوران مجلل ایران زمین درگهان قشم از جمله رستوران های بزرگ جزیره محسوب می شود چون نزدیک به 350 نفر ظرفیت دارد بنابراین اگر به دنبال رستورانی لوکس و بزرگ و شیک با غذا های خوب برای مراسم ها و جشن های خود هستید تا 350 نفر می توانید روی رستوران مجلل درگهان حساب باز کنید.

معمولاً در رستوران های لاکچری غذا های ایرانی و  بعضاً محلی سرو می شود و در رستوران مجلل ایران زمین درگهان قشم هم غذا های ایرانی و محلی ارائه می شود. انواع کباب ها، خورشت ها، غذا های گوشتی و تنوع بالایی از غذا های محلی را در این رستوران می توانید سفارش دهید. همیشه یک رستوران لوکس باید از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده کند و اینجا به معنای واقعی کیفیت را مزه خواهید کرد البته ناگفته نماند سرآشپزان مجرب رستوران هستند که از این مواد اولیه مرغوب همچین غذا هایی را به دست می آورند. اینجا چون نزدیک به ساحل قرار دارد، غذا هایی دریایی بخصوص انواع ماهی ها به صورت صید روز است و همیشه ماهی های تازه برای مشتریان سرو می شود.

رستوران مجلل ایران زمین از جمله رستوران های گران قیمت درگهان قشم است و بیشتر مناسب افرادی است که در یک محیط لوکس، غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه میخواهند میل کنند. بجز ایام خاص سال مانند بهترین زمان های سفر به قشم و تعطیلات و غیره، رستوران مجلل ایران زمین خلوت است اما در زمان های گفته شده، رستوران بسیار شلوغ خواهد شد هرچند در این ایام رستوران خدمات سرویس دهی را به بهترین شکل ارائه می دهد.

آدرس رستوران مجلل ایران زمین درگهان

در منطقه درگهان قشم تقاطع خیابان امام شافعی، بلوار صیادی و خیابان ساحل میدانی هست با نام میدان انقلاب درگهان. در ضلع شمال غربی میدان انقلاب درگهان پاساژ ایران زمین را مشاهده می کنید و در طبقه سوم پاساژ هم رستوران مجلل ایران زمین قرار دارد.

شماره تماس رستوران مجلل ایران زمین درگهان: 35267000-076 و 35269214-076 و 35269212-076

ساعت کاری رستوران مجلل ایران زمین درگهان: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fa6i2cgEwYvk3tEph7|target:_blank”]

رستوران مجلل ایران زمین درگهان قشم

فست فود سینگو

بین کلی رستوران در قشم، بد نیست نگاهی هم به بهترین فست فود های قشم بیاندازیم و ببینیم چه فست فود هایی در این جزیره هست. فست فود های قشم بی شک از نظر تعداد به پای رستوران ها نمی رسند اما همین تعداد انگشت شمارشان هم از بهترین جاهایی هستند که انواع غذا های فست فودی و فرنگی را می توانید پیدا کنید. با این حال، به منطقه درگهان مراجعه کردیم تا بهترین فست فود قشم یا یکی از بهترین فست فود های قشم با نام فست فود سینگو را بررسی کنیم.

فست فود سینگو از جمله فست فود های ساحلی قشم است و فاصله ای چند قدمی تا دریا دارد البته بیشتر رستوران ها و فست فود های قشم ساحل محسوب می شوند چون فاصله چندانی تا دریا ندارند. در اطراف فست فود سینگو کلی مرکز خرید و پاساژ هست برای همین، اگر بعد از یک خرید طولانی و لذت بخش به دنبال جایی هستید که غذا های فست فودی باکیفیتی در منطقه درگهان ارائه دهد، بد نیست نگاهی به فست فود سینگو بیاندازید.

فست فود سینگو چون در مجاورت مجتمع تجاری دریا قرار دارد و این مجتمع هم از معروف ترین و بهترین مراکز خرید قشم محسوب می شود، رستورانی همیشه شلوغ محسوب می شود. فست فود سینگو برخلاف بسیاری از فست فود های قشم از جمله لوکس ترین فست فود های قشم است و زمانی که وارد اینجا می شوید، دکوراسیون زیبا، نورپزدازی شکیل، استفاده از میز و صندلی هایی به رنگ روشن و همچنین صندلی های طرح مبل محیط سینگو را بسیار زیبا و در خور توجه کرده.

در فست فود سینگو غذاهای آمریکایی و فست فودی از جمله انواع برگر، پیتزاهای آمریکایی، مرغ های سوخاری و ساندویچ های مختلف سرو می شود. برای پیش غذا ها هم انواع سیب زمینی و سالاد و نوشیدنی های خنک را در اینجا می توانید سفارش دهید. اما بخاطر اینکه فست فود سینگو جای نسبتاً لوکسی است، غذا های خود را فقط به پیتزا ها و فست فود های آمریکایی ختم نکرده و اگر شما هم از طرفداران غذا های فرنگی و پیتزاهای ایتالیایی هستید می توانید روی رستوران سینگو حساب کنید چون اینجا کلی هم پیتزای ایتالیایی دارد و در بخش غذا های فرنگی، انواع پاستا و لازانیا و غیره سرو می شود.

فست فود سینگو شاید بهترین فست فود قشم نباشد اما بی شک جایی است که خوراک کیفیت بازان می باشد و آن هایی که غذا های فست فودی باکیفیت و خوشمزه در قشم میخواهند باید یکبار تجربه سینگو را داشته باشند اما فست فود سینگو جزء فست فود های نسبتاً گران قشم می باشد و دلیل آن، یک قرار گیری در جای شلوغ است و دیگری، غذا هایی که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند. با این حال، اگر یکبار تجربه فست فود سینگو را داشتید و راضی بودید و دفعه بعد هم خواستید سفارش دهید، می توانید در هتل یا اقامتگاه خود بنشینید و از طریق سفارش تلفنی، در هر کجای جزیره که هستید غذای خود را داغ و سریع تحویل بگیرید.

آدرس فست فود سینگو

اگر تصمیم دارید به فست فود سینگو مراجعه کنید، در منطقه درگهان کافیست از طریق بلوار صیادی، خیابان ساحل و خیابان امام شافعی به میدان انقلاب درگهان برسید. در سمت شرقی میدان وارد بلوار صیادی که شوید کمی جلوتر در بخش شمالی بلوار صیاد، خیابانی را مشاهده می کنید که نبش آن مجتمع تجاری دریا قرار دارد. وارد خیابان شوید تا پس از مجتمع دریایی دریا و نبش هتل سینگو، فست فود سینگو را مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود سینگو: 35273588-076 و 35273030-076

ساعت کاری فست فود سینگو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fj7SZWNGhvT4V6Ej87|target:_blank”]

فست فود سینگو درگهان قشم

رزرو ویلا در قشم

قشم همانند کیش، منطقه ای گردشگری و فوق العاده شلوغ محسوب می شود و در این جزیره هم تا دلتان بخواهد هتل های مختلف با امکانات و خدمات مختلف هم حضور دارد اما با اقامت در هتل ها، شما بخش زیادی از هزینه های سفر را می بایست خرج اقامت کنید لذا ما به شما اجاره ویلا در قشم یا اجاره روزانه آپارتمان و خانه های مبله در قشم را پیشنهاد می کنیم چون از نظر هزینه ای بسیار به صرفه تر از هتل ها هستند و از طرفی، از در هرکجای جزیره که بخواهید بهترین اقامتگاه ها را می توانید رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های قشم با موسیقی زنده کدام ها هستند؟

رستوران های شب های طلایی و امیران از معروف ترین رستوران های با موسیقی زنده قشم هستند.

رستوران های قیمت مناسب قشم کدام ها هستند؟

رستوران های سی رول، خوان بوم، خاله، قلعه، حاج غفور و لبنانی فطائر.

رستوران های لاکچری قشم کدام ها هستند؟

رستوران های عزیزی، امیران، الوند، سی رول و نعیم رستوران های لوکس قشم محسوب می شوند.

بهترین رستوران های درگهان قشم کدام ها هستند؟

رستوران های دریا، نور طلایی، ایران زمین، دودلفین و زاگرس

بهترین رستوران های دریایی قشم کدام ها هستند؟

رستوران های قلعه، خاله و نعیم از بهترین رستوران های دریایی قشم هستند