بهترین رستوران های عباس آباد مازندران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیبا ترین مناطق مازندران که توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید عباس آباد است. این ناحیه با مناظر زیبا و سرسبز خود به یکی از مقاصد محبوب استان تبدیل شده. در این مقاله به سراغ بهترین رستوران های عباس آباد مازندران رفتیم تا در سفر برای صرف غذا با مشکل مواجه نشوید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران بزرگ هتل گل

یکی از بهترین رستوران های عباس آباد که در جاده ساحلی قرار گرفته، رستوران بزرگ هتل گل می باشد. این رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و غذا های با کیفیتی به مشتریان تحویل دهد. فضای داخلی رستوران شیک و تمیز می باشد و سرویس دهی در سطح مناسبی قرار گرفته. کیفیت غذا ها راضی کننده اند و قیمت ها نیز با توجه به کیفیتشان کمی بالا می باشد ولی مطمئن باشید ارزش امتحان کردن دارند. این رستوران هم چنین دارای پرسنل مودب و آموزش دیده ای می باشد که توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را به دست آورند.

طراحی داخلی چیدمان مدرنی دارد و نمای بیرونی نیز بسیار زیباست. هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارکینگ وجود دارد تا بتوانید با آرامش خاطر خودروی خود را پارک نمایید. لازم به ذکر است رستوران در تمامی روز های هفته به غیر از جمعه ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی به رستوران بزرگ هتل گل مراجعه نمایید و هر چه خواستید از منو سفارش دهید.

آدرس رستوران بزرگ هتل گل

برای رسیدن به رستوران بزرگ هتل گل می توانید از مسیر جاده ساحلی استفاده نمایید. بدین منظور بعد از رسیدن به عباس آباد ابتدا به طرف شمال شرقی و به طرف جاده ساحلی بروید. بعد از ورود به جاده مسیرتان را ادامه دهید تا به شهرک تینا که در سمت راست قرار گرفته برسید. بعد از عبور از این شهرک به رستوران خواهید رسید. مسافت مسیر گفته شده معادل 3.2 کیلومتر بوده و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های عباس آباد می باشد برسید. لوکیشن زیر هم به شما کمک می کند تا در هر نقطه از عباس آباد بودید به راحتی راهتان را بیابید.

شماره تماس رستوران بزرگ هتل گل عباس آباد: 09121480837 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.719076726762616%2C%2051.14632912398389%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”211″ name=”رستوران بزرگ هتل گل”]

#2 رستوران خانه دارچین

رستوران خانه دارچین در خیابان شهدا قرار گرفته است و توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و تقریبا تمام کسانی که به رستوران مراجعه کرده اند راضی بوده اند. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. طعم و پخت غذا ها در این رستوران عالی بوده و دقیقا به همین دلیل به شهرت رسیده است. از غذا هایی که در هنگام مراجعه به رستوران خانه دارچین نباید از دست بدهید، شیشلیک و فسنجان می باشند و بسیار خوش طعم سرو می شوند. امتیاز بالای رستوران سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین رستوران های عباس آباد شناخته شود.

قیمت غذا ها نیز در سطح معقولی بوده و همین امر نیز سبب شده تا مسافران زیادی جذب این مکان شوند. در منوی رستوران غذاهای ایرانی و سنتی و هم چنین انواع ماهی ها سرو می شود و شما می توانید هر چه خواستید از بین این غذا ها انتخاب نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 23 آماده به سرویس دهی بوده و در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران با میز و صندلی های چوبی پر شده که شاید کوچک باشد ولی مشتری های زیادی دارد. در محیط بیرون از رستوران نیز می توانید از نیمکت های قرار داده شده استفاده کنید و به خوردن غذا در فضای آزاد مشغول شوید.

سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و امتیاز قابل قبولی از کاربران دریافت نموده اند. یکی از امکانات رستوران غذای بیرون بر می باشد که در اسرع تایم غذای سفارش داده شده مشتری را به مقصد می رساند. لازم به ذکر است جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و افراد بدون نگرانی از جای پارک وارد رستوران می شوند.

آدرس رستوران خانه دارچین

بعد از وارد شدن به عباس آباد یکی از مسیر هایی که پیش رویتان قرار گرفتهف مسیر گل کوه می باشد. برای استفاده از این راه باید ابتدا به طرف جنوب بروید و از خانه آقا بهزاد بگذرید. کمی بعد، از پارک که در سمت چپ واقع شده عبور نمایید و سپس به آرامی به سمت راست بپیچید. این  راه را تا رسیدن به جاده عباس آباد-کلاردشت ادامه دهید. بعد از گذر از فروشگاه لوازم پلاستیکی پویا پلاست به طرف راست بروید و جاده را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید.

رستوران خانه دارچین که یکی از بهترین رستوران های عباس آباد مازندران می باشد با ادامه دادن این راه پیش رویتان قرار گرفته است. مسافت مسیر گفته شده 3.6 کیلومتر است و در حدود 10 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. فراموش نکنید وجود لوکیشن زیر برای پیدا کردن مسیر در هر نقطه که باشید موثر بوده و شما ر ا به راحتی به رستوران خانه دارچین خواهد رساند.

شماره تماس رستوران خانه دارچین عباس آباد: 54670232-011 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.708072621390635%2C%2051.10188841531904%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
[widgetkit id=”212″ name=”رستوران خانه دارچین”]

#3 رستوران ساحلی گیلماز

اگر می خواهید بعد از تماشای جاذبه های گردشگری تنکابن به یک رستوران خوب جهت صرف غذا مراجعه کنید، رستوران ساحلی گیلماز برای این منظور مناسب ترین گزینه پیش روی شما می باشد. این رستوران فضای داخلی و محیط بیرونی جذابی دارد و طراحی سنتی آن سبب شده تا افراد زیادی جذب رستوران ساحلی گیلماز شوند. جالب است بدانید در این رستوران می توانید از هر دو فضای کلاسیک و اتاق های سنتی موجود استفاده نمایید. فضای حیاط این رستوران بسیار زیبا بوده و صرف غذا در این محیط دلپذیر می باشد.

قیمت ها با توجه به کیفیت آن ها در سطح قابل قبولی می باشد و کارکنان نیز رفتار مناسبی با مشتریان دارند. هم چنین سرویس دهی نیز امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده و به طور کلی می توان گفت این رستوران یکی از بهترین رستوران های عباس آباد می باشد که می توانید انتخاب نمایید. این رستوران در دو روز پایانی هفته اجاری موسیقی زنده دارد و بهتر است در همین تایم به رستوران گیلماز بروید. لاز م به ذکر است این مکان دارای پارکینگ و اینترنت نیز می باشد و از این نظر امکانات تکمیل تری به نسبت سایر رستوران ها دارد.

این رستوران ساحلی عباس آباد طعم واقعی غذاهای اصیل شمالی را به افراد منتقل می کند و بهتر است در زمان سفارش غذاهای انتخابی خود حتما یکی از غذاهای سنتی را نیز در لیست بگذارید. یکی دیگر از برتری های رستوران گیلماز به نسبت باقی رستوران ها، ساحلی بودن آن است که به همین دلیل انتخاب بسیاری از مسافران می باشد.

آدرس رستوران ساحلی گیلماز

یکی از مسیرهایی که بعد از ورود به شهر می توانید برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید، راه جاده ساحلی می باشد. ابتدا به سمت خیابان شهدا رفته و سپس از خیابان شهدا به سوی عباس آباد بروید. با ادامه دادن این مسیر به رستوران ساحلی گیلماز که در سمت راست شما واقع شده خواهید رسید. مسافت این مسیر 3 کیلومتر است و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به این رستوران ساحلی عباس آباد مازندران وارد شوید. البته می توانید مسیر های دیگر را نیز برای پیمودن راه تا رستوران انتخاب کنید که بدین منظور لوکیشن زیر به شما کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران ساحلی گیلماز مازندران: 4626882-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.73159049873182%2C%2051.094955380577524%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”213″ name=”رستوران ساحلی گیلماز”]

#4 رستوران اکبر جوجه عباس آباد

از دیگر رستوران های عباس آباد که می توان از آن نام برد، رستوران اکبر جوجه می باشد. این رستوران در بین مردم معروف می باشد و در شهرهای مختلف ایران دارای شعبه های متعددی بوده که به همین دلیل اکثر مسافران و کسانی که به عباس آباد سفر می کنند به دلیل شناخت قبلی از غذاهای اکبر جوجه، این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند. این رستوران دارای محیطی تمیز با پرسنل آموزش دیده می باشد و کیفیت غذاهای موجود در منو نیز بالاست و امتیازی خوبی از مردم دریافت نموده. نوع پخت جوجه در این رستوران با رستوران های دیگر متفاوت است و طعم جالبی دارد که هرکس آن را تست کرده رضایت داشته است.

اگر تا به حال از رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه غذایی تهیه نکرده اید می توانید در سفر خود به عباس آباد بدین منظور اقدام نمایید. لازم به ذکر است این رستوران به دلیل نزدیکی به مراکز مهمی همچون هتل پاپیون، توانسته عده زیادی از مسافران را یه خود جذب نماید. در منوی رستوران می توانید غذاهای محلی را هم سفارش دهید و در محوطه جلوی آن خودرویتان را پارک نمایید.

آدرس رستوران اکبر جوجه عباس آباد

معروف ترین و راحت ترین مسیری که در بدو ورود به عباس آباد پیش روی شما قرار دارد، مسیر جاده ساحلی می باشد. به منظور استفاده از این مسیر ابتدا به طرف شمال شرقی بروید و سپس به سمت جاده ساحلی برانید و بعد از عبور از اداره گاز عباس آباد که ردسمت چپ واقع شده، به طرف جاده ساحلی برانید. از املاک آروان بگذرید و کمی بعد وقتی به دور برگردان رسیدید از عباس آباد عبور نمایید تا به مقصدتان وارد شوید. مسافت این مسیر پیشنهادی 10.8 کیلومتر است و در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا راه را طی کرده و به رستوران اکبر جوجه برسید. در هر مسیر دیگری بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه عباس آباد مازندران: 09112580285 

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.72447388106238%2C%2051.12486269685702%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”214″ name=”رستوران اکبر جوجه عباس آباد”]

#5 رستوران پلا کباب پهلوانان کوچک

رستوران پلا کباب پهلوانان کوچک نیز توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید که در جاده ساحلی واقع شده و به مراکز مهمی نزدیک می باشد و همین موضوع سبب شده تا عده زیادی از مسافران به آن مراجعه نمایند. قیمت ها در این رستوران کمی گران بوده ولی مطمئن باشید به تجربه آن می ارزد. رفتار پرسنل این رستوران در سطح قابل قبولی بوده و سرویس دهی نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است.

این رستوران سنتی عباس آباد در تمامی روز ها رزرو دارند ولی در تعططیلات رزرو با مشکل رو به رو می شود و بهتر است در این ایام برای رزرو اقدام نکنید. لازم به ذکر است این رستوران به کباب و حلیم هایش معروف است و می توانید در زمان مراجعه برای سفارش این دو مورد نیز اقدام نمایید. رستوران در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی مشغول به کار می باشد و در هر تایمی که بخواهید برای رفتن به رستوران می توانید اقدام نمایید. رستوران پلا کباب یکی از زیباترین رستوران های عباس آباد می باشد که برای صرف غذا می توانید آن را مد نظر قرار دهید.

آدرس رستوران پلا کباب پهلوانان کوچک

یکی از راه هایی که برای رسیدن به این رستوران سنتی عباس آباد مازندران می توانید از آن استفاده نمایید، راه جاده چالوس-تنکابن می باشد. بدین منظور ابتدا وارد گل کوه شده و سپس به سمت چالوس-تنکابن بروید. کمی بعد از تی خانه ایکیا عبور کرده تا به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید. فراموش نکنید وجود لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا به راحتی به مقصدتان برسید و در هر نقطه از این منطقه بودید راهتان را بیابید. کافیست اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بر روی لوکیشن زیر کلیک نمایید تا به یکی از بهترین رستوران های عباس آباد یعنی پلاکباب پهلوانان کوچک برسید.

شماره تماس رستوران پلاکباب پهلوانان کوچک عباس آباد: 54266001-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.74578092521578%2C%2051.042245326724014%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”215″ name=”رستوران پلا کباب پهلوانان کوچک”]

#6 فست فود آنزان

اگر دلتان هوس یک ساندویچ یا پیتزا و یا سوخاری مختلف را داشت می توانید به رفتن به یک فست فودی فکر کنید. فست فود آنزان یکی از بهترین فست های عباس آباد می باشد که می توانید با مراجعه به آن هر چه نیاز داشتید را سفارش دهید. این فست فود عباس آباد مازندران توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید.

اگر به فست فود آنزان مراجعه کردید بهتر است پیتزا های آن به خصوص پیتزا رست بیف را نیز تست کنید چرا که طعم خوبی داشته و مراجعین از آن ها رضایت داشته اند. هزینه غذاهای این رستوران کمی بالا بوده ولی به نسبت کیفیت می توانید برای یک بار هم که شده تست کنید. این فست فودی نمای زیبایی دارد و به همین دلیل نیز عده بیشتری برای رفتن به آن اقدام می کنند.

آدرس فست فود آنزان

برای رسیدن به این فست فود عباس آباد مازندران می توانید ابتدا خود را به حاده ساحلی برسانید و سپس در جهت غرب آن ادامه دهید. بعد از عبور از هتل رستوران گل می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید. شما می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود به آسانی از طریق مسیر دسترسی زیر به وسیله نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس فست فود آنزان عباس آباد مازندران: 54627959-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.726355709001%2C%2051.11761260530991%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”865″ name=”فست فود آنزان”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی عباس آباد کدام موارد هستند؟

رستوران های گیماز، پلا کباب پهلوانان کوچک و خانه دارچین از بهترین ها می باشند.

بهترین رستوران ساحلی عباس آباد کدام رستوران است؟

رستوران گیماز.

بهترین فست فودها را از کدام رستوران می توان تهیه کرد؟

فست فود آنزان بهترین غذاها را ارائه می دهد.

معروف ترین رستوران های عباس آباد کدام موارد می باشند؟

رستوران بزرگ هتل گل و رستوران دارچین از معروف ترین ها معرفی شده اند.