رستوران های شهریار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهریار یکی از مناطق خوش آب و هوا در اطراف تهران است اما اکثر افرادی که به این شهرستان سفر می کنند، مستقیم وارد باغ ویلا شده و در مراسم های مختلفی که در این باغ ویلا دعوت می شوند شرکت می کنند. اما از طرف دیگر، ویلاها و باغ های بسیاری در این شهرستان هستند که به صورت روزانه اجاره داده شده و افراد مختلفی هم اوقات فراغت خود را در این شهرستان سپری می کنند. در شهریار، رستوران های مختلفی وجود دارد که در میان ساکنین شهر و هم در میان مسافران و گردشگران بخصوص علاقمندان به رستوران گردی محبوب هستند. در ادامه میخواهیم با هم نگاهی به برخی از بهترین رستوران های شهریار بیاندازیم.

رستوران ارکیده شهریار

رستوران ارکیده همانند اکبرجوجه، از جمله رستوران هایی است که اکثر ایرانی ها میشناسند چراکه در اکثر شهرهای ایران دارای شعبات مختلفی بوده و به دلیل ارائه غذاهای بسیار باکیفیت و دارا بودن محیطی لوکس و دوست داشتنی، در میان مردم پرطرفدار واقع شده است.

آدرس رستوران ارکیده شهریار

رستوران ارکیده در تقاطع شهید بهشتی شهریار قرار دارد اما برای اینکه بتوانید بهترین مسیر دسترسی را داشته باشید، کافیست در شهرستان شهریار راهی میدان نماز شوید و در میدان هم وارد خیابان مطهری شده و به تقاطع شهید بهشتی بروید. لازم به ذکر است رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا داشته و حتی برای مراسم ها هم مشکلی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

رستوران ارکیده از معدود رستوران هایی است که رضایت مشتری را اولویت خود میداند و برای این رضایت، از محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی، باغی بزرگ و سرسبز به همراه تزئینات زیبا، سرویس دهی بسیار باکیفیت، موسیقی زنده و دلنشین، غذاهای بسیار و قیمت های مناسب برخوردار می باشد. در منوی رستوران ارکیده شهریار انواع غذاهای ایرانی شامل خورشت ها، کباب ها و غیره به چشم می خورد که با توجه به کیفیت، محیط و سرویس دهی بسیار باکیفیت، مناسب هستند. جالب است بدانید مجموعه رستوران های ارکیده، شعبه شهریار را یکی از بهترین شعب خود می داند و همچنین خدمات رزرو تلفنی هم در این رستوران وجود دارد تا خاطرات جذابی را در این رستوران برای خود رقم بزنید.

رستوران ارکیده شعبه شهریار به صورت باغ رستوران است و در محیط سرسبز و دلنشین، دارای آلاچیق های بسیاری می باشد که برخی از آن ها به صورت خصوصس هستند. لازم به ذکر است در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال، اکثر آلاچیق های رستوران پر هستند. در صورتیکه قصد برگزاری مراسم در این رستوران را دارید، می توانید علاوه بر رزرو تلفنی، از خدمات گل آرایی و تزئینات مختلف هم بهرمند شوید.

شماره تماس رستوران ارکیده شهریار: 65251616-021

ساعت کاری رستوران ارکیده شهریار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.660490651027615%2C51.069968337158045%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران ارکیده شهریار

رستوران ولیعصر شهریار

اگر در جستجوی بهترین رستوران های شهریار هستید، کافیست به سمت میدان فرمانداری روید تا یکی از بهترین رستوران های شهریار با نام رستوران ولیعصر را مشاهده کنید. رستوران ولعیصر یکی از قدیمی ترین رستوران های شهریار است که قدمتی نزدیک به 40 سال دارد لذا در طول این سال ها با ارائه حدمات و غذاهای بسیار باکیفیت در محیطی جذاب و دوست داشتنی، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شهریار شده است.

رستوران ولیعصر شهریار از جمله رستورن هایی است که دارای منوی کامل بوده و به دو بخش تالار پذیرایی و کافی شاپ تقسیم می شود. بخش تالار پذیرایی رستوران از دکوراسیونی شیک به همراه تزئینات لوکس برخوردار بوده و میزها و صندلی های راحت و رنگارنگی هم در نقاط مختلف رستوران مشاهده می شود که جلوه زیبایی را به رستوران بخشیده اند. محیط رستوران ولیعصر در میان رستوران های شهریار حرفی برای گفتن دارد افراد بسیاری میخواهند تجربه میل کردن انواع غذاهای باکیفیت را در همچین محیطی داشته باشند. در پشت رستوران و حیاط بزرگش، بخش کافی شاپ قرار دارد که آنجا هم از دکوراسیون شیکی برخوردار بوده و چترهای رنگارنگ، جلوه زیبای به محیط بخشیده اند.

در منوی رستوران ولیعصر شهریار، تنوع کاملی از انواع غذاهای های ایرانی و نوشیدنی های مختلف به چشم میخورد و مهم ترین دلیل محبوبیت رستوران ولیعصر و قرارگیری آن در میان بهترین رستوران های شهریار، غذاهای باکیفیت است که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شوند. لازم به ذکر است درکنار غذاها و نوشیدنی ها، انواع قلیان هم در این رستوران سرو می شوند.

آدرس رستوران ولیعصر شهریار

اگر در میان بهترین رستوران های شهریار میخواهید تجربه ای در رستوران ولیعصر داشته باشید، کافیست ابتدا وارد خیابان یکطرفه  ولیعصر شده و مسیر را ادامه دهید تا به خیابان عیار اسدی برسید تا رستوران را در مقابل خیابان و سمت راست ولیعصر مشاهده کنید. لازم به ذکر است رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مشتریان مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران ولیعصر شهریار: 65227716-021

ساعت کاری رستوران ولیعصر شهریار: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22:00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.66234486935704%2C51.05730623251309%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران ولیعصر شهیار

باغ رستوران کوثر شهریار

باغ رستوران ها همواره جزء جذاب ترین و محبوب ترین رستوران ها در هر منطقفه و شهری هستند چراکه در باغ رستوران ها فضایی سرسبز و دلنشین به همراه آلاچیق های مختلف وجود داشته و از طرفی، غذاهای باکیفیتی هم در این محیط ها سرو می شود. یکی از برترنی باغ رستوران های شهریار، باغ رستوران کوثر است که در ایام اوج گردشگری و زمانی که افراد بسیاری به این شهرستان سفر می کنند، شلوغ شده و ی می بایست حتی زمانی را هم منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

باغ رستوران کوثر در منطقه ای دنج و به دور از ترافیک ها قرار دارد و همچنین به لطف پارکینگ اختصاصی، در صورتی که قصد برگزاری مراسم را دارید یا در زمان های شلوغ به رستوران مراجعه می کنید، به راحتی جای پارک مناسبی را پیدا خواهید کرد. در منوی رستوران، غذاهای متنوع و لذیذی را پیدا خواهید کرد که علاوه بر کیفیت بالا، توسط سرآشپزان حرفه ای و خلاق سرو و تزئین شده و از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردارند. رستوران در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان بوده و خدماتی هم در رستوران ارائه می شود که شامل موسیقی زنده، تزئینات و رزرو برای تولد و غیره می باشد.

به سراغ محیط رستوران که برویم، با یکی از زیباترین و دلنشین ترین رستوران های شهریار روبرو می شویم. رستوران دارای باغی سرسبز بوده و حال و هوای آرامش بخشی را القا می کند. در داخل رستوران هم دکوراسیونی شیک و دیدنی وجود دارد و می توان رستوران کوثر شهریار را در میان رستوران های لوکس شهر قرار دارد.

آدرس باغ رستوران کوثر شهریار

اگر از محله کرد امین میخواهید راهی باغ رستوران کوثر شوید، در شمال محله وارد جاده کلهر شده و پس از چند کیلومتر، در آنسوی جاده می توانید رستوران را مشاهده کنید اما در صورتیکه از نقاط دیگر میخواهید به سمت رستوران روید، بلوار کلهر شمال به جنوب شده و چند کیلومتر جلوتر از خیابان شهدای اندشیه، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس باغ رستوران کوثر شهریار: 65271231-021

ساعت کاری باغ رستوران کوثر شهریار: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 23:00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.670470745832816%2C51.05381210716066%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

باغ رستوران کوثر شهریار

رستوران عمارت کلاه فرنگی

نه تنها در میان رستوران های شهریار بلکه در میان بهترین رستوران های تهران و اطراف تهران، نام عمارت کلاه فرنگی را می توان مشاهده کرد. یکی از بهترین مراکز خرید در اطراف تهران، مرکز خرید اسلامی است که با نام بازار بزرگ اسلامی هم شناخته می شود. بازار بزرگ اسلامی دارای غرفه های مختلفی می باشد که یکی از آن ها، برای رستوران عمارت کلاه فرنگی است.

رستوران عمارت کلاه فرنگی از نامش هم مشخص است که رستورانی با معماری تاریخی می باشد و در رستوران با دکوراسیونی سنتی و دلنشین روبرو خواهید شد که تزئینات زیبایی هم بر روی دیوارها و میزها قرار داده شده است. همچنین نقاشی های سنتی که بر روی دیوارهای رستوران قرار دارد هم توجه همه را به سمت خود جلب می کند. رستوران عمارت کلاه فرنگی یکی از شلوغ ترین رستوران های شهریار است و حتی در روزهای عادی هم شاهد شلوغی قابل توجهی در رستوران هستیم.

در رستوران عمارت کلاه فرنگی، بهترین غذاهای ممکن سرو می شود و رستوران همیشه بر روی کیفیت بالای غذاها و استفاده از مواد اولیه مرغوب تاکید بسیاری دارد. در رستوران دو منو مشاهده می شود که یکی برای غذاهای اصلی بوده و دیگری برای انواع نوشیدنی ها. در منوی غذاها، انواع غذاهای لذیذ ایرانی به چشم میخورد و که در ظروف زیبا هم سرو می شود. منوی نوشیدنی ها یکی از جذاب ترین فاکتورهای رستوران عمارت کلاه فرنگی هستند چراکه انواع نوشیدنی های رنگارنگ و متنوع در رستوران سرو می شود. همچنین در نظر داشته باشید تمام غذاها و نوشیدنی های رستوران علاوه بر کیفیت بالا، قیمت های بسیار مناسبی هم نسبت به حجم و کیفیت دارند لذا تمام افرادی که وعده ای را در رستوران عمارت کلاه فرنگی شهریار میل می کنند، با رضایت کامل خارج می شوند.

آدرس رستوران عمارت کلاه فرنگی شهریار

اگر علاقمند به تجربه غذاهای جذاب و نوشیدنی های عمارت کلاه فرنگی شهریار را دارید، می بایست به شهر جدید اندیشه مراجعه کرده و به سمت میدان خلیج فارس بروید تا در جنوب میدان وارد بلوار آزادی شده و بعد از پمپ بنزین، مرکز خرید یا بازار بزرگ اسلامی را مشاهده کرده و به دنبال جای پارک بگردید.

شماره تماس رستوران عمارت کلاه فرنگی شهریار: 65360146-021

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.70878232667918%2C51.03079210472048%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران عمارت کلاه فرنگی شهریار