بهترین رستوران های آستارا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از همسایه های نزدیک به آذربایجان که توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید، آستارا می باشد. آستارا جاذبه های فراوانی در خود دارد و به دلیل نزدیکی به مکان هایی هم چون گردنه حیران بین مردم به شهرت رسیده. یکی از مواردی که در هنگام سفر مورد توجه بسیاری از افرادقرار می گیرد، صرف غذا در رستوران های موجود در مقصد است. اگر قصد دارید به آستارا سفر کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین رستوران های آستارا را به شما معرفی نماییم.

#1 رستوران روحی

این رستوران که به عنوان یکی از رستوران های معروف آستارا معرفی می شود، یک رستوران بزرگ و شیک بوده که در بلوار جانبازان واقع شده است. قیمت غذاهای موجود در منو کمی بالاست و از این نظر شاید برای کسانی که سفری اقتصادی را شروع کرده اند مناسب نباشد. رستوران روحی هم چنین یکی از معروف ترین رستوران های آستارا می باشد که با یک سالن بزرگ و میز و صندلی های شیک از مشتریان پذیرایی می کند. کیفیت غذا ها در سطح قابل قبولی بوده و سرویس دهی مناسب می باشد. پرسنل این رستوران مجرب هستند و با افراد بسیار مودب رفتار می کنند.

امتیازی که این رستوران دریافت کرده با توجه به اینکه یکی از معروف ترین های آستاراست کمی پایین بوده که البته ممکن است به دلیل بالا بودن قیمت ها باشد. اگر در آینده قصد دارید به رستوران روحی بروید سعی کنید از بین غذا های موجود در منو بادمجان شکم پر را نیز انتخاب نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. در ادامه درباره این که رستوران آستارا کجاست نیز بیشتر توضیح خواهیم داد پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آدرس رستوران روحی

بعد از ورود به آستارا برای رسیدن به رستوران روحی می توانید ابتدا به سمت جنوب و میدان نماز بروید. در این میدان از خروجی اول به سمت بلوار معاد رفته و از آژانس پیروزی عبور نمایید. بعد از 500 متر به طرف راست و مسیر 16 بپیچید و این مسیر را مستقیم ادامه دهید تا از مصالح فروشی حبیبی که در سمت چپ واقع شده بگذرید. سپس از نمایندگی بنی رستم به راست بپیچید.

مقصد شما بعد از نانوایی قهرمان در سمت چپتان قرار گرفته است. مسافت مسیر گفته شده 6 کیلومتر است و در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به آن برسید. مسیر دیگری که می توانید از آن استفاده نمایید، از راه امام خمینی بوده و مسافت آن 6.5 کیلومتر می باشد. هم چنین در هر نقطه از آستارا که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران روحی آستارا: 5210155-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.44763505834943%2C%2048.82465700239341%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”111″ name=”رستوران روحی”]

#2 رستوران رومی

یکی از بهترین رستوران های آستارا که دارای موسیقی زنده می باشد و در دو طبقه ساخته شده، رستوران رومیست. این رستوران اوایل بلوار جانبازان واقع شده و از نظر بزرگی و معماری با رستوران روحی شباهت بالایی دارد. از غذاهایی که بسیار خوش مزه و با کیفیت طبخ می شوند می توان به کوبیده و زرشک پلو اشاره نمود و بهتر است در زمان مراجعه به این رستوران حتما آن ها را سفارش دهید. رستوران رومی به دلیل بزرگی و داشتن میز های زیاد امکان این که در تعطیلات شلوغ شود را دارد، پس بهتر است قبل از ورود به این رستوران ازدحام را نیز مد نظر قرر دهید.

یکی از گزینه هایی که به عنوان نکات مثبت در این رستوران نام برده می شود، همان طور که پیش تر گفته شد، اجرای موسیقی زنده توسط افراد حرفه ای می باشد به گونه ای که گویی در یک کنسرت هستید. این مورد بین مشتریان امتیاز بالایی دریافت کرده است. رستوران ایرانی روحی در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و با ارائه غذاهای با کیفیت بین مسافران به شهرت رسیده. امتیازی که این رستوران از افراد دریافت کرده امتیاز خوبیست و نشان دهنده رضایت مشتریان از این مکان می باشد.

آدرس رستوران رومی

بعد از ورود به آستارا می توانید از مسیر 16 خود را به رستوران رومی برسانید. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب و میدان نماز برانید. در میدان به طرف اولین خروجی رفته و راه بلوار معاد را در پیش بگیرید. بعد از 500 متر به راست پیچیده و از آهن فروشی آسانی عبور کنید. با ادامه دادن این مسیر و بعد از پمپ گاز به رستوران رومی در سمت چپ وارد شوید. مسافت راه گفته شده 3.5 کیلومتر است که در حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. از طریق لوکیشن زیر نیز می توانید در هر کجای آستارا بودید خود را به رستوران رومی برسانید.

شماره تماس رستوران رومی آستارا: 44822211-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.44355022641208%2C%2048.86208155399335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”112″ name=”رستوران رومی”]

#3 رستوران سلطان

یکی دیگر از رستوران های آستارا که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران سلطان می باشد. این رستوران در تقاطع خابان ملت و مطهری واقع شده و منوی آن شامل غذا های ایرانی و دریایی می شود. قیمت غذا ها در این رستوران نسبت به رستوران های دیگر کمی پایین تر است و کیفیت نیز به همین اندازه پایین می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از مشتریان دریافت نکرده ولی با همه این اوصاف گزینه خوبیست برای کسانی که می خواهند سفری اقتصادی داشته باشند. محیط داخلی رستوران بسیار ساده است ولی کارکنان آن مودب و میهمان نواز هستند.

یکی از معروف ترین غذا های رستوران سلطان جوجه شکم پر بوده که بهتر است در هنگام مراجعه در بین سفارشات خود حتما این مورد را نیز اضافه نمایید. این رستوران دارای پارکینگ رایگان می باشد و به همین دلیل می توانید خودروی خود را بدون نگرانی پارک نمایید.

آدرس رستوران سلطان

برای رسیدن به رستوران سلطان مسیر های زیادی با توجه به این که در کجای شهر هستید پیش روی شما خواهد بود و می توانید از طریق لوکیشن زیر به مقصد برسید. مسافت یکی از این مسیر ها 350 متر از ورودی آستارا تا این غذاخوری می باشد. این یک مسیر پیاده رویست که باید ابتدا به سمت جنوب و میدان نماز رهسپار شوید. بعد از سیدن به میدان از خروجی دوم به سوی خیابان ملت بروید و از لوازم خانگی اسنوا عبور نمایید. کمی بعد به سوی مطهری بپیچید و از نانوایی دایی اصغر بگذرید تا به رستوران سلطان که در سمت چپتان قرار دارد برسید. این مسیر به صورت پیاده تنها 6 دقیقه طول می کشد.

شماره تماس رستوران سلطان آستارا: 44832541-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.42108538521638%2C%2048.87305382693279%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”113″ name=”رستوران سلطان”]

#4 رستوران اکبر جوجه آستارا

یکی از بهترین رستوران های آستارا اکبر جوجه شعبه این شهر می باشد که در بنی مردم به شهرت رسیده است. اکبر جوجه در اکثر شهرهای ایران شعبه داشته و یکی از شعبه های آن در آستارا می باشد. رستوران اکبر جوجه با فرمول خاص خود در درست کردن جوجه باعث شده تا مردم تمایل زیادی به تجربه طعم بی نظیر غذاهایش داشته باشند. شعبه ی آستارای اکبر جوجه به صورت شبانه روزی به مراجعه کنندگان سرویس دهی دارد و شما می توانید در دو وعده ناهار و شام برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید. کیفیت هر چه در این رستوران سفارش دهید بالاست و امتیاز خوبی از مشتریان نیز دریافت کرده. اگر قصد دارید برای تماشای جاذبه های گردشگری آستارا روانه این شهر شوید، این رستوران را برای صرف غذا از دست ندهید.

آدرس رستوران اکبر جوجه آستارا

برای رسیدن به رستوران اکبر جوجه شعبه آستارا می توانید از راه جاده رشت-آستارا خود را به این مکان برسانید. در ابتدا به سمت جنوب و میدان نماز رفته و بعد از رسیدن به میدان راهتان را به سمت بلوار بسیج ادامه دهید تا از میدان 1 عبور کنید. کمی بعد وقتی به میدان دوم رسیدید به خیابان شهید رجایی بروید و از بلال مکزیکی جناب خان که در سمت راست قرار گرفته بگذرید.

به نانوایی و سوپر مارکت مهدی که رسیدید بلافاصله به طرف چپ رفته تا در جاده رشت-آستارا قرار بگیرید. بعد از عبور از پمپ بنزین به مقصدتان که در سمت راست واقع شده خواهید رسید. مسافت این مسیر 14.4 کیلومتر می باشد و بدون ترافیک در حدود 18 دقیقه طول می کشد تا به مسیر برسید. شایان ذکر است در هر کجای آستارا باشید می توانید از طریق لوکیشنی که در ادامه برایتان گذاشته شده به رستوران اکبر جوجه شعبه آستارا برسید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه آستارا: 44830710-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.35961117153944%2C%2048.85757227963863%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”114″ name=”رستوران اکبر جوجه آستارا”]

#5 رستوران اسرا

این رستوران که در کمربندی آستارا به اردبیل واقع شده یکی دیگر از رستوران های آستارا می باشد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. رستوران اسرا رستوران بزرگی است و سالن بزرگی با میز و صندلی های زیاد در خود جای داده. کیفیت غذا ها مناسب بوده و دکوراسیون داخلی مدرن می باشد و شما می توانید به همراه خانواده یا دوستانتان در فضای این رستوران غذای خود را از منو انتخاب نمایید و مطمئن باشید که کیفیت هر چه انخاب می کنید شما را راضی خواهد کرد. از امکانات رستوران اسرا می توان به داشتن پارکینگ اشاره نمود که این مورد خیال بسیاری از افراد را راحت می کند.

هم چنین این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 23:59 شب آماده خدمت رسانی بوده و قیمت آن ها با توجه به کیفیتشان مناسب می باشد. در منوی رستوران اسرا می توانید انواع پلو و کباب را بیابید و غذا های دریایی، ماهی، محلی و کیک و شیرینی و هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران اسرا

برای رفتن به رستوران اسرا می توانید از راه خیابان ملت خود را به مقصد برسانید. برای این کار بعد از ورود به آستارا ابتدا به سمت جنوب رفته و سپس به طرف میدان نماز ادامه دهید. در میدان از خروجی دوم به سوی خیابان ملت بروید و بعد از عبور از لوازم خانگی اسنوا که در سمت راست قرار گرفته به رستوران اسرا برسید. مسافت این مسیر تنها 600 متر است و پیاده 8 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید. شما هم چنین می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا به رستوران اسرا برسید.

شماره تماس رستوران اسرا آستارا: 44857478-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.42173461059087%2C%2048.87540877294607%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”115″ name=”رستوران اسرا”]

#6 رستوران افرا

این رستوران در طبقه فوقانی مجتمع ظفرنیا قرار دارد که در کنار هتل افرا توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. اگر قصد دارید چند روزی را در آستارا بمانید می توانید هم از هتل افرار برای اقامت خود استفاده کنید و هم از رستوران افرا برای صرف غذایتان بهره ببرید. غذا های دریایی این رستوران به دلیل اینکه این مجتمع رو به روی بازار ماهی فروشان واقع شده، معمولا تازه و خوش طعم می باشند. در جلوی مجتمع ظفرنیا می توانید از پارکینگ خیابانی رایگان استفاده نمایید و در طول مدتی که در رستوران هستید با خیال راحت از پارک ماشین، به صرف غذا مشغول شوید.

این رستوران در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد و کیفیت غذا های ارائه شده در رستوران افرا قابل قبول بوده و قیمت ها نیز بر طبق کیفیت آن ها در یک راستا قرار دارند. اگر به این رستوران رفتید حتما ماهی اوزون برون و جوجه محلی لونگی را سفارش دهید چرا که در کنار غذا های دیگری هم چون میرزا قاسمی و ماهی سفید و کباب شتر مرغ امتیاز بالایی از مسافران دریافت نموده و می توان گفت که تنوع غذایی منوی رستوران بالاست و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران افرا

از آن جا که این رستوران در مجتمع ظفرنیا در خیابان ملت شرقی واقع شده، شما نیز می توانید از راه خیابان ملت به این رستوران برسید. بدین منظور پس از رسیدن به آستارا ابتدا به سمت جنوب و میدان نماز بروید و در میدان از خروجی دوم به سمت خیابان ملت ادامه دهید. از لوازم خانگی اسنوا که گذشتید مقصد در سمت راست شما مشخص خواهد شد. مسافت مسیر گفته شده 350 متر است و در حدود 6 دقیقه پیاده روی دارد. در هر کجای آستارا بودید از طریق لوکیشن زیر می توانید خود را به مجتمع ظفرنیا برسانید.

شماره تماس رستوران افرا آستارا: 44836060-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.421654379168885%2C%2048.87355492972821%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”116″ name=”رستوران افرا”]

#7 رستوران زیتون

یکی از رستوران های آستارا که می توانید با انتخاب آن یکی سفر اقتصادی را برای خود رقم بزنید، رستوران زیتون می باشد. این رستوران در خیابان شهید رجایی قرار گرفته و کیفیت غذا ها و هزینه پرداختی برای آن ها در یک راستا قرار دارند. شما می توانید در این رستوران انواع غذا های سنتی را سفارش دهید و حتی از قبل رزرو نمایید. رستوران زیتون در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا پایان شب آماده سرویس دهیست و هر زمان که خواستید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان می توانید به آن مراجعه نمایید.

این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون هتل اسپیناس و مجتمع ساحلی صدف قرار گرفته و از این نظر نیز مسافران زیادی را جذب خود کرده است. حجم غذاها بسیار مناسب بوده و با یک پرس یک نفر سیر می شود. اگر به این مکان رفتید حتما باسترما تنوری آن را امتحان کنید. این رستوران سنتی آستارا یکی از بهترین ها بوده و بهتر است آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران زیتون

بعد از ورود به آستارا از راه خیابان رجایی می توانید به مقصد برسید که برای این منظور ابتدا به سمت جنوب و میدان نماز رفته و در میدان راهان را مستقیم ادامه دهید تا به بلوار بسیج برسید. کمی بعد در میدان دوم به سمت خروجی دوم رفته و راه جاده رشت-آستارا را در پیش بگیرید و بعد از عبور از بلال مکزیکی جناب خان می توانید رستوران زیتون را که در سمت راست قرار دارد ببینید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 8.2 کیلومتر دارد و در حدود 12 دقیقه طول می کشد تا به رستوران برسید. لوکیشن زیر نیز شما را از هر جایی که باشید به این مکان خواهد رساند.

شماره تماس رستوران زیتون آستارا: 44856345-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.35194806656349%2C%2048.859328118192735%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”117″ name=”رستوران زیتون”]

#8 رستوران مجید

یکی دیگر از رستوران های آستارا که می توانید برای صرف غذا به آن بروید، رستوران مجید می باشد. این رستوران در بلوار جانبازان و در نزدیکی جلال آباد واقع شده و یکی از رستوران های بزرگ این شهر به حساب می آید. کیفیت غذا های این رستوران بالاست و توانسته امتیاز خوبی را از مشتریان دریافت نماید. یکی از مزیت های رستوران مجید به نسب دیگر رستوران ها این است که قیمت غذا های موجود در منوی این مکان به نسبت باقی موارد گفته شده کمی پایین تر است و کیفیت ها نیز مناسب می باشد. اگر به این رستوران رفتید لونگی و باسترما را از دست ندهید.

در این مکان انواع غذا های محلی و ایرانی در منو وجود دارد و حتی سفارشات مجالس نیز پذیرفته می شود. تعداد 550 نفر به طور همزمان می توانند در این رستوران از خدمات آن استفاده نمایند و سالن بزرگ رستوران مجید گنجایش این تعداد را به راحتی فراهم کرده است. اگر قصد دارید به آستارا سفر کنید این رستوران را از دست ندهید و طعم غذ های آن را حتما تجربه نمایید. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 10 شب آماده خدمت رسانی است.

آدرس رستوران مجید

برای رسیدن به رستوران مجید چندین راه پیش روی شماست که یکی از آن ها مسیر امام خمینی می باشد. برای استفاده از این مسیر ابتدا به طرف جنوب و میدان نماز بروید. سپس در میدان از خروجی چهارم گذر کرده و در راه امام خمینی بمانید. بعد از عبور از سوپر پروتئین امیر که در سمت راست واقع شده به میدان بعدی برسید و به سمت خروجی دوم برانید. کمی بعد از میثم مکانیک به طرف چپ رفته و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت مسیر گفته شده 3.6 کیلومتر می باشد و در حدود 12 دققه طول می کشد تا به رستوران مجید برسید. از هر مسیر دیگری که خواستید نیز می توانید برای رسیدن به مقصد از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران مجید آستارا: 09116095193

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.44621072721523%2C%2048.8565103788772%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”118″ name=”رستوران مجید”]

#9 رستوران دریا

این رستوران در بلوار سفیر امید واقع شده و توانسته مسافران را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران ساده و همانند دیگر غذا خوری ها می باشد ولی غذا ها در سطح خوبی طبخ شده و کیفیت مناسبی دارند. این رستوران به صورت شبانه روزی در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهیست و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران دریا مراجعه نمایید. این رستوران یکی از معدود رستوران های آستارا بوده که در نزدیکی پارکینگ عمومی قرار گرفته و از این نظر کسانی که به این مکان می روند مشکلی برای پارک خودروی خود نخواهند داشت.

از نظر موقعیت جغرافیایی رستوران دریا در نزدیکی بازارچه ساحلی است و همین موضوع باعث شده تا کسانی که به قصد رفتن به این بازارچه اقدام می کنند، به رستوران دریا نیز برای صرف غذا مراجعه نمایند. این رستوران در کنار هتل دریا قرار گرفته و به عنوان بخشی از آن خدمت رسانی دارد. مدیریت این مجموعه با صفرنژاد بوده و می توانید انواع غذا های ایرانی و محلی را از منو سفارش دهید. اگر به رستوران دریا رفتید چلو گوشت و کوبیده آن را حتما امتحان نمایید.

آدرس رستوران دریا

یکی از راه هایی که می توانید از آن برای رفتن به هتل رستوران دریا استفاده کنید، مسیر خیابان ملت می باشد. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب و میدان نماز برانید. پس از رسیدن به میدان به سمت خروجی سوم رفته و وارد خیابان ملت شوید. این مسیر را ادامه داده تا از لبخند عبور کنید. هم چنان خیابان ملت را ادامه داده و از پوشاک زنانه پروینی بگذرید. مقصد شما بعد از فروشگاه رضا زالی در سمت راستتان قرار دارد. مسافت راه گفته شده 950 متر بوده که در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به هتل رستوران دریا برسید.

شماره تماس رستوران دریا آستارا: 09111852416

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.42117042425658%2C%2048.87836785242006%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”119″ name=”رستوران دریا”]

#10 رستوران پامچال

این رستوران یکی دیگر از رستوران های آستارا می باشد که در بلوار شهید حسین نژادی واقع شده است. این رستوران از کاربران امتیاز خوبی دریافت کرده و کیفیت غذا ها در سطح قابل قبولی می باشد. فضای داخلی رستوران ساده ولی تمیز بوده و توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. نمای بیرونی رستوران نیز زیبا بوده و عده زیادی از افراد را به خود جذب می کند. رستوران پامچال همه روزه از ساعت 12:30 تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

نحوه سرویس دهی و برخورد کارکنان در سطح خوبیست و در کل جو و اتمسفر رستوران شرایط متعادلی دارد. کیفیت غذا ها نیز در مقایسه با قیمتشان مناسب است و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. غذا های مختلف موجود در منوی رستوران، شامل مواردی هم چون انواع کباب ها و ماهی ها و هم چنین پیتزا و فست فود می شود که تنوع خوبی داشته و مشتریان را راضی می کند.

آدرس رستوران پامچال

برای رسیدن به رستوران پامچال می توانید از مسیر های مختلفی اقدام نمایید که بدین منظور از طریق لوکیشن زیر نیز می توانید به مقصد برسید. یکی از این مسیر ها استفاده از جاده رشت-آستارا می باشد و مسافت آن 2.8 کیلومتر بوده و تقریبا 6 دقیقه در راه خواهید بود. برای استفاده از این مسیر ابتدا به بلوار بسیج وارد شوید و به سمت مطهری برانید. کمی بعد به طرف جاده رشت-آستارا ادامه دهید و مسیر خیابان شهید رجایی را در پیش بگیرید. این راه را تا رسیدن به این رستوران سنتی آستارا که در سمت راست شما قرار گرفته دنبال کنید.

شماره تماس رستوران پامچال آستارا: 44835535-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.40415496753971%2C%2048.86755520178168%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”120″ name=”رستوران پامچال”]

#11 باغ رستوران لوکس کاتریا

یکی از مهم ترین جاهایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید و به صرف غذای مورد علاقه تان بپردازید، باغ رستوران لوکس کاتریا می باشد. این باغ رستوران آستارا توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست. باغ رستوران کاتریا چشم انداز بسیار زیبایی دارد و در سفرتان به این ناحیه نباید استفاده از آن را از دست بدهید. کیفیت غذاها در این رستوران بالا بوده و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد. طراحی و دیزاین به کار رفته در این رستوران زیبا و شیک بوده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین جاهایی است که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید.

آدرس باغ رستوران لوکس کاتریا

برای رسیدن به این باغ رستوران آستارا باید خود را به گردنه حیران برسانید. باغ رستوران لوکس کاتریا از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی آشکده حیران قرار دارد و شما به راحتی می توانید به آن برسید. برای داشتن آدرس دقیق تر بهتر است از لوکیشن زیر کمک بگیرید تا بتوانید از طریق نقشه و به آسانی خود را به این باغ رستوران آستارا برسانید. برای استفاده از مسیر دسترسی زیر باید لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن نمایید.

شماره تماس باغ رستوران لوکس کاتریا آستارا: 09121225276

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.39474769645804%2C%2048.65475975086059%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”846″ name=”باغ رستوران لوکس کاتریا”]

#12 فست فود برف

اگر در آستارا تمایل به غذا هایی هم چون ساندویچ یا پیتزا داشتید و یا هوس سوخاری کردید می توانید به کافی شاپ و فست فود برف مراجعه نمایید. برف به عنوان بهترین فست فود آستارا شناخته می شود و بهتر است در مراجعه به آن سالاد سزار را از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی دریافت نموده و طعم بسیار خوبی دارد. فضای داخلی و نمای بیرونی این رستوران آستارا زیبا بوده و محیط گرم و آرامش بخشی دارد. اکثر کسانی که به این فست فودی مراجعه کرده اند رضایت داشته اند و به همین دلیل می توان گفت از انتخاب کافی شاپ و فست فود برف پشیمان نخواهید شد. در سفرتان بهتر است این فست فود آستارا را از دست ندهید و حتما از آن استفاده نمایید.

آدرس فست فود برف

برای رسیدن به این فست فود آستارا بهتر است ابتدا خود را به فارابی برسانید و سپس در جهت شمال این خیابان ادامه دهید. کمی بعد درست بعد از کوچه 40 یا خانه معلم می توانید مقصدتان را ببینید. کافی شاپ و فست فود برف در سمت چپ شما قرار دارد و می توانید بعد از پیمودن مسافتی در حدود 100 متر از کمی قبل از کوچه 40 به مقصدتان برسید. تایمی که در این مسافت در راه هستید نیز چیزی در حدود 1 دقیقه می باشد. یک لوکیشن از مقصدتان نیز برای شما قرار داده شده تا در صورت نیاز از ان استفاده کنید و با نقشه به آسانی خود را به این فست فودی برسانید.

شماره تماس فست فود برف آستارا: 44812064-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.433536468957406%2C%2048.87505467732698%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”845″ name=”فست فود برف”]

#13 کبابی بهلول

بسیاری از افراد در سفر هوس یک وعده کوبیده یا دیزی دارند و تمایل دارند آن را در یک کبابی خوب تجربه نمایند. یکی از از بهترین کبابی های آستارا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کرده، کبابی بهلول می باشد. این کبابی آستارا به دلیل ارائه کوبیده خوش و طعم و دیزی های عالی در بین افراد متعددی به شهرت رسیده است. امتیاز بالای کبابی بهلول نیز نشان دهنده رضایت اکثر مشتری ها می باشد و مطمئن باشید از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. این کبابی آستارا می تواند در کاهش هزینه های سفر شما نیز موثر واقع شود چرا که غذاهای آن به نسبت رستوران های لوکس قیمت پایین تری دارند. اگر در سفر به استار به دنبال یک کبابی خوب بودید، بهلول را از دست ندهید.

آدرس کبابی بهلول

برای رسیدن به کبابی بهلول باید ابتدا خود را به خیابان ملت برسانید و سپس در جهت شرق این خیابان ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به شهید رجایی به طرف راست بپیچید و به این خیابان وارد شوید. کمی بعد دوباره به سمت راست پیچیده تا به مقصدتان  برسید. این مسیر از نزدیکی شهید رجایی مسافتی در حدود 250 متر دارد و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین مسیر دسترسی زیر به شما کمک می کند تا به آسانی راهتان را بیابید و با نقشه به کبابی بهلول وارد شوید.

شماره تماس کبابی بهلول آستارا: 09112815562

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.4211356460584%2C%2048.875572493689084%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

مدرن ترین رستوران های آستارا کدام موارد هستند؟

رستوران های روحی، اسرا و رومی به عنوان مدرن ترین رستوران های آستارا شناخته می شود.

بهترین باغ رستوران آستارا کدام مورد می باشد؟

باغ رستوران لوکس کاتریا بهترین می باشد.

بهترین فست فودی آستارا کدام است؟

فست فودی برف بهترین می باشد.

بهترین رستوران های ساحلی آستارا کدام گزینه ها هستند؟

اکثر این رستوران ها در نزدیکی بازارچه ساحلی قرار دارند.

[html_block id=”69303″]