دریاچه کامی کلا بابل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهرهای شمالی کشور سرشار از جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشند. یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری که در شهر بابل در استان مازندران واقع شده است، دریاچه کامی کلا بابل می باشد. در این مطلب می خواهیم با این منطقه زیبا و دیدنی از شهرستان بابل بیشتر آشنا شویم.

معرفی دریاچه کامی کلا بابل

دریاچه کامی کلا بابل در بخش بندپی غربی و حوالی رشته کوه های البرز واقع شده است و تبدیل به یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرستان بابل شده است. دریاچه کامی کلا دریاچه ای فصلی است و در فصل هایی که بارش باران در آن فراوان است مانند بهار، بسیار پرآب، زیبا و دیدنی می شود. دریاچه کامی ملا در روستایی به همین نام یعنی روستای کامی کلا قرار گرفته است. از آنجایی که دریاچه کامی کلا دریاجه ای فصلی می باشد، در فصل تابستان و به خصوص مرداد ماه خشک می شود.

موقعیت مکانی دریاچه کامی کلا و به دلیل قرار گرفتن میان رشته کوه های البرز، تصویری رویایی و زیبا از خود به نمایش می گذارد. گردشگران هنگامی که با این منظره مواجه می شوند، محو آن خواهند شد. منطقه ای که دریاچه کامی کلا در آن قرار گرفته است، به قدری زیباست و هر گردشگری که به این منطقه می رود مسحور این منظره دیدنی می شود.

از آنجایی که دریاچه کامی کلا در روستای کامی کلا واقع شده است، از شمال به روستای کاردیلا، از شرق به رودخانه، از غرب به جاده روستای پلنگ دره و از جنوب به جنگل منتهی می شود. اهالی روستای کامی کلا به کشاورزی مشغول می باشند و در حال حاضر علاوه بر کشاورزی در زمین های شالیزار نیز مشغول شده اند.

دریاچه کامی کلا بابل

تفریحات اطراف دریاچه کامی کلا

اگر به دریاچه کامی کلا که یکی از دیدنی های بابل محسوب می شود، رفتید می توانید تفریحاتی از جمله کوهنوردی، جنگل نوردی، پیاده روی و کمپینگ و چادر زدن لذت ببرید. این منطقه برای علاقه مندان به کوهنوردی و جنگل نوردی بی نظیر است. همچنین ببا پیاده روی در اطراف دریاچه کامی کلا می توانید از آب و هوای خوب منطقه نهایت بهره را ببرید.

بهترین زمان بازدید از دریاچه کامی کلا بابل

همانطور که گفته شد،دریاچه کامی کلا فصلی بوده و در فصل هایی که بارندگی شدت بیشتری دارد، به خصوص فصل بهار، این دریاچه مملو از آب شده و بسیار زیبا و دیدنی می باشد. همچنین در فصل تابستان و ماه مرداد خشک و بی آب می شود و زیبایی خاصی ندارد.

پس بهتر است اگر قصد سفر و بازدید از دریاچه کامی کلا بابل را دارید، فصل بهار را انتخاب کنید. همچنین در فصل بهار اطراف دریاچه سرسبز و زیبا می شود و از آب و هوای بسیار مطلوب و دلنشینی بهره می برد. گردشگران می توانند ساعت ها کنار دریاچه بنشینند و از صدای دلنشین آب و تصویر زیبای آن نهایت لذت را ببرند.

دریاچه کامی کلا بابل

دریاچه کامی کلا کجاست و مسیر دسترسی به آن

دریاچه کامی کلا در شهرستان بابل و در استان مازندران و در بخش بندپی غربی واقع شده است. جالب است بدانید، بخش بندپی غربی جاذبه های دیدنی و گردشگری متعددی دارد. دریاچه کامی کلا بابل نیز یکی از دیدنی های بندپی غربی به شمار می رود. برای دسترسی به دریاچه کامی کلا باید به استان مازندران، شهرستان بابل، روستای کامی کلا و بخش بندپی غربی بروید. همچنین می توانید برای رسیدن به این دریاچه می توانید از جاده صالحی نیز استفاده کنید.

آدرس دریاچه کامی کلا بابل: استان مازندران، شهرستان بابل، روستای کامی کلا، بخش بندپی غربی، روستای کامی کلا، دریاچه زیبای کامی کلا بابل

اقامت در بابل

اگر به استان مازندران و شهرستان بابل سفر کردید و به دنبال اقامت در بابل بودید، می توانید از اقامتگاه هایی که به صورت روزانه اجاره می دهند استفاده کنید. اگر به دنبال اقامتگاهی مجهز و با امکانات مناسب هستید، می توانید با اجاره روزانه ویلا در بابل اقامت خوشی را در این منطقه زیبا و دیدنی داشته باشید. ویلا در بابل از محبوبیت بالایی برخوردارند و پیشنهاد می شود اگر قصد اجاره اقامتگاه در این شهر را دارید بهتر است از یک هفته قبل از تاریخ سفر به رزرو اقامتگاه بپردازید.

دریاچه کامی کلا بابل

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، شهرستان بابل، روستای کامی کلا، بخش بندپی غربی، روستای کامی کلا، دریاچه زیبای کامی کلا بابل

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه