جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شیراز بهشتی زمینی است که به لطف جذابیت و لطافت طبیعتش و وجود بناهای تاریخی متعدد و آب و هوای مطلوبش، طرفداران بسیاری دارد. این شهر تاریخی میزبانی شایسته برای تک‌تک لحظات سفرتان است و شما را با دلی خوش و خاطراتی شیرین راهی منزل می‌کند. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید به مکان های دیدنی شیراز سفر کنید، برای اقامت گزینه‌های بی‌شماری پیش رویتان است.

هتل پنج ستاره چمران یکی از بهترین هتل های شیراز در بلواری به همین نام در منطقه قصردشت است. با رزرو هتل چمران شیراز تجربه متفاوتی از اقامت در بلندترین هتل شهر در انتظارتان است. این هتل مجلل و مرتفع علاوه بر امکانات کاملی که دارد، در نزدیکی برخی از مراکز مهم شهری و جاذبه های گردشگری شیراز نیز قرار گرفته است. با لوکس ویلا همراه باشید می‌خواهیم سری به جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز بزنیم و فاصله آن‌ها را تا هتل بررسی کنیم. تا پایان همراه تیم لوکس ویلا باشید.

شیراز

هتل چمران کیش در یک نگاه

هتل لوکس چمران در سال 1389 در یکی از بهترین نقاط شیراز فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با ارتفاع 109 متر و داشتن 30 طبقه یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های شیراز بوده و از بناهای اطراف خود یک سر و گردن بالاتر است. با رزرو هتل چمران شیراز، به خصوص واحدهایی که در طبقات بالایی قرار دارند، چشم‌اندازی تماشایی از شهر را خواهید دید و اقامتی راحت را در اتاق‌هایی مدرن و لوکس تجربه خواهید کرد.

هتل بزرگ چمران دارای 250 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک نفره، دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های کانکت سه و چهار تخته، سوئیت‌های دو نفره و… است. این هتل امکانات و خدمات خوبی را برای پذیرایی از مهمان خود تدارک دیده که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ روباز، آرایشگاه، گیم‌نت، آتلیه، کافی‌شاپ و چندین رستوران معروف اشاره کرد. حال که کم و بیش با این هتل آشنا شدید، زمان آن رسیده گشتی در جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز بزنیم و ببینیم در اطراف آن چه می‌گذرد.

رستوران های نزدیک به هتل چمران کیش

هتل بزرگ چمران شیراز ضمن این که خود چندین رستوران شیک دارد که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در فضایی مجلل سرو می‌شود، در اطرافش نیز رستوران‌های خوبی برای غذا خوردن پیدا می‌شود. از رستوران‌های این هتل لوکس می‌توان به رستوران پانوراما در طبقه 24، رستوران سنتی هتل چمران، فست‌فود سارا، رستوران ایتالیایی داوینچی و کافه‌های چشم‌انداز، نئون کلاب و… اشاره کرد. رستوران‌های اطراف هتل چمران عبارتند از:

  • رستوران شاندیز اکبری: این رستوران در فاصله 11 متری پشت هتل قرار گرفته و دارای آلاچیق‌های زیبا و غذاهای خوشمزه است.
  • کافه رستوران اوماتو: این رستوران فضایی دوستانه، پرسنلی مجرب و غذاهایی خوشمزه دارد و فاصله آن تا هتل یک کیلومتر و 700 متر است.
  • باغ احسان: رستوران و تالار باغ احسان حدود 4 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و دارای محیطی سرسبز با المان‌های سنتی جذاب است.
  • کافه جنیس: این کافه تا هتل سه و نیم کیلومتر فاصله دارد و دارای فضایی جذاب، پرسنلی خوش برخورد و غذاهایی باکیفیت و لذیذ است.
  • پیتزا ناپل: اگر هوس پیتزا و فست‌فود کردید، ناپل گزینه مناسبی در 5 کیلومتر هتل چمران شیراز است.

باشگاه ها و مراکز ورزشی نزدیک هتل چمران شیراز

از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز، مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های مختلف هستند که می‌توانید برای ورزش و سرگرمی رویشان حساب کنید. برخی از آن‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

  • باشگاه پینت بال شهید چمران شیراز: باشگاه پینت‌بال کمتر از 100 متر با هتل فاصله دارد و یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز است. در این باشگاه شما می‌توانید در فضایی زیبا هیجان یک بازی تیمی را تجربه کرده و اوقات خوشی را با نزدیکان خود سپری کنید.
  • مجموعه تندرستی دکتر ده بزرگی: یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز، مجموعه تندرستی دکتر ده بزرگی است که از آن به عنوان اولین مجموعه تخصصی ورزشی اصلاحی با متدهای به روز در شیراز یاد می‌شود. فاصله این مجموعه تا هتل حدود 4 کیلومتر است.
  • مجموعه ورزشی کوثر: کوثر یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های آبی و ورزشی شیراز است که در آن علاوه بر استخر برای شنا و ریلکس کردن، امکانات تفریحی خوبی مانند سرسره‌های پیچ در پیچ، حمام ترکی، خدمات ماساژ، سونای خشک و بخار نیز دیده می‌شود. همچنین انواع ورزش‌های رزمی، ژیمناستیک، پرورش اندام، کیک بوکسینگ و… نیز در مجموعه ورزشی کوثر آموزش داده می‌شود. فاصله این مجموعه تا هتل چمران حدود 8 کیلومتر است.

شیراز

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل چمران شیراز

یکی از معیارهای یک هتل خوب، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر است که خوشبختانه هتل چمران در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه برخی از مکان های دیدنی شیراز که در فاصله نسبتا خوبی از این هتل لاکچری قرار دارند را، آورده‌ایم.

پارک چمران

در 3 کیلومتری هتل چمران، پارکی زیبا و سرسبز قرار گرفته که فضای آن برای پیک‌نیک و تفریح مناسب است. از امکانات این پارک می‌توان به مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و امکانات ورزشی و تفریحی اشاره کرد.

بام چمران شیراز

یکی از جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز، بام چمران است که محیطی دلنشین و سرسبز دارد. از این نقطه تقریباً می‌توان به بخش زیادی از شیراز اشراف داشت و در سکوت و آرامش به تماشای زیبایی‌های شهر نشست. بهتر است برای بازدید از بام چمران روز را انتخاب کنید، زیرا نبود چراغ برق در بخش‌هایی از آن تردد را در شب برایتان دشوار می‌کند.

پارک رویا

پارک رویا از دیگر جاذبه‌های گردشگری شیراز در حوالی هتل چمران است. این پارک اتمسفری دل‌انگیز و قدمتی چندین ساله دارد و گزینه مناسبی برای پیک‌نیک، پیاده‌روی و ورزش به شمار می‌رود. فاصله پارک رویا تا هتل چمران حدود 900 متر است.

کوهنوردی در کوه چمران

محله چمران یکی از محله‌های زیبای شیراز با جاذبه‌های متعدد و مناظر طبیعی زیبا است. یکی از تجربه‌های جالبی که می‌توانید در این محله تجربه کنید، کوهنوردی در کوه چمران است. مسیر رسیدن به این کوه شیب ملایمی دارد و بالا رفتن از آن برای افرادی با آمادگی جسمانی متوسط امکان‌پذیر است.

باغ ارم

باغ ارم بی‌شک یکی از زیباترین جاهای دیدنی شیراز است که با اقامت در هتل چمران می‌توانید به آسانی به بازدید آن بروید. این باغ محوطه بسیار زیبایی دارد که جای جای آن آراسته به گل‌های رنگارنگ و درختان تنومند است و عمارتی تماشایی در قلب آن دیده می‌شود. باغ ارم شیراز تا هتل چمران حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.

باغ عفیف‌آباد

باغ عفیف‌آباد از دیگر باغ‌های زیبای شیراز است که در فاصله 6 کیلومتری از هتل چمران قرار دارد. در این باغ شما می‌توانید ضمن بازدید از بنای تاریخی باغ و موزه‌های مختلف داخل آن، از حضور در مکانی آرام و دلچسب با هوایی پاکیزه لذت ببرید. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل چمران شیراز می‌توان به مجموعه وکیل، ارگ کریم خان زند، عمارت شاپوری، باغ جهان‌نما، حرم شاهچراغ و آرامگاه حافظ اشاره کرد.

شیراز

مراکز خرید نزدیک هتل چمران شیراز

در نزدیکی هتل چمران شیراز چند مرکز خرید نیز وجود دارد که می‌توانید برای بازارگردی به آنجا سر بزنید. برخی از مراکز خرید نزدیک هتل چمران عبارتند از:

  • شیراز مال: فاصله حدودی تا هتل 3 کیلومتر
  • مجتمع تجاری و تفریحی زیتون: فاصله حدودی تا هتل 5 کیلومتر
  • مجتمع تجاری ستاره شیراز: فاصله حدودی تا هتل 5 کیلومتر
  • مرکز خرید آفتاب: فاصله حدودی تا هتل 7 کیلومتر
  • بازار وکیل: فاصله حدودی تا هتل 8 کیلومتر
  • سرای مشیر: فاصله حدودی تا هتل 8 کیلومتر.

مطالب مشابه