بهترین رستوران های قزوین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از مهم ترین شهر های ایران که در بخش مرکزی ایران واقع شده، قزوین می باشد. این شهر به دلیل قدمت بالای خود و هم چنین دارا بودن جاذبه های مختلف درونش توانسته عده زیادی از گردشگران را جذب نماید. حجم بالای مسافران باعث شده تا رستوران ها، مراکز تفریحی، هتل ها، پارک ها و… در این شهر به وجود آیند تا مردم بتوانند از امکانات موجود در آن استفاده نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های قزوین رفتیم تا بتوانید اطلاعات لازم در این باره به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران آرمانی

یکی از رستوران هایی که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران آرمانی بوده که به دلیل امتیاز بالای خود توانسته در زمره بهترین رستوران های قزوین قرار گیرد. کیفیت غذا های موجود در این رستوران بالا بوده و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر برای استفاده از آن اقدام نمایید. فضای داخلی رستوران طراحی مدرنی دارد و میز و صندلی های مختلف قرار داده شده تا شما بتوانید در هر جایی که تمایل داشتید بنشینید.

اگر به این رستوران قزوین مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود چلو کباب لقمه را نیز بیفزایید چرا که امتیاز بسیار بالایی از کاربران دریافت نموده است. رستوران آرمانی دارای پرسنل مودبی بوده و سرویس دهی در آن در سطح خوبی می باشد. شما می توانید در تمامی روز های هفته به این رستوران مراجعه نمایید و باید در بازه های زمانی 11 تا 16 و 20 تا 23 برای این منظور اقدام نمایید. نمای بیرونی رستوران زیبا بوده و توانسته از این بابت نیز خوب عمل کند.

تمامی این موارد در کنار هم باعث شده تا مراجعین از انتخاب این رستوران رضایت داشته باشند. یکی از نکاتی که قبل از رفتن به این رستوران باید در نظر داشته باشید این است که هزینه غذا در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالاتر بوده و سبب شده تا آرمانی به عنوان یکی از رستوران های گران قزوین شناخته شود. البته قیمت های بالا باعث نشده تا افراد از مراجعه به آن صرف نظر کنند چون کیفیت ها و محیط این رستوران در سطح بالایی بوده و به همین دلیل یکی از بهترین هاست. اگر به قزوین سفر کردید بهتر است این رستوران را در اولویت قرار دهید.

مسیر دسترسی رستوران آرمانی

برای رسیدن به رستوران آرمانی می توانید ابتدا به سعدی بروید و در جهت شمال شرقی آن برانید. کمی بعد از رسیدن به خودپرداز بانک مهر اقتصاد به طرف راست و فلسطین بروید. فلسطین را ادامه دهید تا به مقصدتان که بعد از بیمه پارسیان واقع شده برسید. رستوران آرمانی قزوین درست در سمت چپ شما قرار گرفته است. از کمی قبل از رسیدن به فلسطین یک مسیر تقریبا 200 متری پیش رویتان می باشد که در حدود 2 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید.

در هر جایی از قزوین که بودید می توانید از طریق مسیر دسترسی زیر به راحتی با نقشه خود را این رستوران برسانید. کافیست اینترنت و لوکیشن تلفن همراهتان را روشن نمایید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس رستوران آرمانی قزوین: 33321030-028

آدرس رستوران آرمانی: قزوین، فلسطین، بین سعدی و میر داماد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28423239665972%2C%2050.00246824700854%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”701″ name=”رستوران آرمانی”]

#2 رستوران اقبالی

از دیگر رستوران های این شهر که می توانید برای صرف غذا به ان مراجعه نمایید رستوران اقبالی می باشد. این رستوران به دلیل کیفیت بالای خود توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران طراحی زیبایی دارد و از میز و صندلی های زیبایی درون آن استفاده شده است. رستوران اقبالی قزوین در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز بوده و شما می توانید در مدت زمان گفته شده برای استفاده از آن اقدام نمایید.

یکی از غذا های این رستوران که نباید چشیدن طعم آن را از دست بدهید، قیمه نثار می باشد. این غذا امتیاز خوبی از مشتری ها دریافت نموده و می توانید مطمئن باشید که کیفیت طبخ آن بالاست. از نظر موقیعت مکانی نیز این رستوران در یکی از بهترین جاهای شهر ساخته شده و دسترسی به آن راحت می باشد. قیمت غذا های موجود در منوی این رستوران کمی بالاست که به دلیل کیفیت بالا و هم چنین فضای رستوران می باشد.

البته باید عنوان کرد که سرویس دهی در رستوران اقبالی قزوین در سطح خوبی قرار داشته و این مورد نیز یکی از نکته های مثبت برای آن می باشد. پس بهتر است قبل از مراجعه به رستوران بدانید که اقبالی یکی از گران ترین رستوران های قزوین شناخته می شود. رفتار کارکنان این رستوران لاکچری قزوین نیز با مراجعین مودبانه بوده و به همین دلیل رضایت مشتری ها را در پی داشته است.

یکی از نکات منفی نبود پارکینگ اختصاصی می باشد و به همین دلیل مجبورید از پارکینگ های عمومی اطراف استفاده نمایید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر در مواقع شلوغ به این رستوران مراجعه کنید شاید مجبور شوید کمی در صف منتظر بمانید تا یک میزها خالی شوند. در سفرتان به قزوین بهتر است استفاده از یکی از رستوران های خوب قزوین را از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران اقبالی

اگر تصمیم گرفتید به رستوران اقبالی بروید باید خود را به خیابان آیت الله طالقانی برسانید و در جهت شرق این خیابان ادامه دهید. این رستوران قزوین کمی قبل از دانش چهارم و کمی بعد از هلال احمر قرار گرفته است. لازم به ذکر است یک مسیر دسترسی به این رستوران برایتان قرار داده شده که شما می توانید با استفاده از آن خود را به آسانی به مقصدتان برسانید. برای این منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراهتان را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا با استفاده از نقشه یک راه خوب تا مقصدتان بیابید.

شماره تماس رستوران اقبالی قزوین: 33223347-028

آدرس رستوران اقبالی: قزوین، خیابان طالقانی، مابین هلال احمر و دانش چهارم، نرسیده به سه راه خیام

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.26878690351166%2C%2050.00622246060996%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”702″ name=”رستوران اقبالی”]

#3 رستوران نمونه

یکی دیگر از رستوران هایی که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده رستوران نمونه می باشد. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های قزوین نیز معروف شده است. رستوران نمونه قزوین از شنبه تا جمعه باز بوده و در بازه های زمانی 12 تا 16 و 20 تا 22:30 سرویس دهی دارد.

مواد غذایی اولیه ای که در این رستوران استفاده می شود کیفیت بالایی دارد و به همین دلیل غذا های طبخ شده نیز خوش طعم و تازه هستند. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود قیمه نثار و کوبیده را نیز بگنجانید چرا که امتیاز خوبی از مشتری ها گرفته و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های قزوین قرار دارد. فضای داخلی رستوران دارای طراحی مدرن بوده و شیک و زیبا ساخته شده تا شما بتوانید در یک فضای دل نشین برای صرف غذای مورد نظرتان بنشینید و لذت ببرید. این رستوران هم چنین دارای یک وب سایت نیز می باشد که با استفاده از آن می توانید اطلاعات تکمیلی از رستوران نمونه قزوین را به دست آورید.

اگر به این شهر سفر کردید بهتر است حتما سری به این رستوران زده و از غذا های آن استفاده کنید تا تجربه ای خوب در این زمینه داشته باشید. قیمت غذا ها در این رستوران مناسب بوده و به همین دلیل می توانید بدون نگرانی از هر کدام از غذاهایی که تمایل داشتید سفارش دهید. سرویس دهی در رستوران نمونه در سطح خوبی قرار داشته و رفتار پرسنل نیز مودبانه می باشد و از این دو گزینه نیز این رستوران قزوین توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید.

مسیر دسترسی رستوران نمونه

برای رفتن به این رستوران لاکچری قزوین می توانید ابتدا خود را به فردوسی برسانید و بعد در جهت بوعلی سینا به سمت شمال ادامه دهید. از آن جا که رستوران نمونه در خیابان بوعلی سینا قرار گرفته، شما باید خود را از فردوسی به بوعلی برسانید. مسیری که طی می کنید از قبل از بوعلی تا مقصد نزدیک به 400 متر است که بدون ترافیک تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود.

مبدا شما در قزوین هر جای شهر بود نیز کافیست اینترنت و لوکیشن تلفن همراهتان را روشن کنید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیلک نمایید تا یک راه آسان برایتان نمایش داده شود و به راحتی با استفاده از نقشه به سمت مقصد که یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین می باشد بروید.

شماره تماس رستوران نمونه قزوین: 33336556-028

آدرس رستوران نمونه قزوین: قزوین، فردوسی، بوعلی سینا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.274082169297%2C%2050.006459914327586%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”703″ name=”رستوران نمونه”]

#4 رستوران شانی

یکی از لاکچری ترین رستوران های قزوین که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و شما می توانید به آن مراجعه نمایید رستوران شانی است. این رستوران محط زیبایی دارد و طراحی به کار رفته در آن مدرن و شیک می باشد به طوری که توانسته در این گزینه مورد استقبال مراجعین واقع شود. یکی از غذا هایی که بسیار مورد استقبال افراد قرار دارد، جوجه مخصوص پناهی می باشد. این غذا توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و به همین دلیل بهتر است حتما آن را سفارش دهید و طعم بی نظیر آن را از دست ندهید.

قیمت غذا ها در مقایسه با رستوران های دیگر و کیفیتی که دارند مناسب بوده ولی بعضی از غذا های منو کمی گران هستند. سرویس دهی امتیاز متوسطی دریافت کرده و رفتار کارکنان این رستوران قزوین مودبانه می باشد. رستوران شانی بین مردم این شهر طرفداران زیادی دارد و افراد بومی آن را به مسافران پیشنهاد می دهند. کیفیت مواد اولیه ای که برای طبخ غذا ها استفاده می شود بالاست و به همین دلیل معمولا طعم و کیفیت غذا ها در سطح خوبیست.

این رستوران خوب قزوین در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز بوده و شما می توانید برای صرف غذای خود در این بازه زمانی اقدام نمایید. شما با مراجعه به این رستوران می توانید از فضای دل نشین آن نهایت استفاده را ببرید و در کنار عزیزانتان لحظات خوبی را تجربه نمایید. یکی دیگر از غذاهایی که نباید در این رستوران از دست بدهید، بیف استراگانوف است که توانسته رضایت عده زیادی را به دست آورد. لازم به ذکر است این رستوران در طبقه دوم مجتمع تجاری داریوش قرار دارد که در خیابان فلسطین واقع شده است.

مسیر دسترسی رستوران شانی

همان طور که به آن اشاره شد این رستوران قزوین در خیابان فلسطین قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا به این خیابان برسید و بعد در جهت جنوب شرقی این خیابان ادامه دهید. مسیرتان را به سمت 16 مجهور ادامه دهید تا به مقصدتان که قبل از آن واقع شده برسید. اگر تمایل داشته باشید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا به راحتی از طریق نقشه به مجتمع تجاری داریوش که رستوران شانی در آن قرار گرفته وارد شوید.

شماره تماس رستوران شانی قزوین: 33330552-028

آدرس رستوران شانی: قزوین، خیابان فلسطین، مابین چهارراه فلسطین و چهارراه عمران، طبقه دوم مجتمع داریوش

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28330002492837%2C%2050.00658818414731%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”704″ name=”رستوران شانی”]

#5 رستوران سنتی شهرزاد

از دیگر رستوران هایی که در این شهر می توانید در سفر به قزوین از آن استفاده نمایید، رستوران شهرزاد می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی قزوین به شمار می رود. شهرزاد در تمامی روز های هفته باز بوده و برای رفتن به آن باید در بازه زمانی 11:30 صبح تا 12 شب اقدام کنید. منوی رستوران تنوع غذایی خوبی داشته و شما هر غذایی را که انتخاب کنید می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

یکی از نکات منفی درباره این رستوران که توسط برخی از افراد عنوان شده، سرعت ک در تحویل سفارش می باشد و به همین دلیل سرویس دهی امتیاز متوسطی دریافت نموده است. رفتار پرسنل رستوران سنتی شهرزاد مودبانه بوده و از این بابت رضایت مراجعین را دریافت نموده. فضای داخلی رستوران طراحی خوبی داشته و در یک محیط بزرگ میز و صندلی هایی زیبا قرار گرفته تا مشتری ها بتوانند در هر جایی که تمایل داشتند بنشینند و از این محیط لذت ببرند.

طراحی مدرن رستوران در کنار غذا های با کیفیت آن باعث شده تا عده زیادی از افراد برای استفاده از آن اقدام نمایند. کوبیده این رستوران خوب قزوین امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و بهتر است در فهرست سفارشات خود آن را اضافه نمایید. رستوران سنتی شهرزاد در نزدیکی رستوران شانی قرار گرفته و اگر اقامتگاهتان در نزدیکی این منطقه باشد می توانید هر دو رستوران را امتحان کنید و از غذا های خوبشان لذت ببرید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی شهرزاد

همان طور که درباره رستوران قبلی نیز عنوان شد شما برای رسیدن به این رستوران باید در انتها به خیابان فلسطین برسید. بدین منظور می توانید ابتدا خود را به پل عمران برسانید و در جهت شمال و به سمت فلسطین ادامه دهید. با رسیدن به فلسطین به سمت راست بپیچید تا کمی بعد به مقصدتان که در همین طرف راست واقع شده برسید. این رستوران در نزدیکی مجتمع داریوش بوده و فاصله کمی با رستوران شانی دارد.

از پل عمران در نزدیکی فلسطین تا رستوران سنتی شهرزاد کمتر از 100 متر فاصله بوده که تنها یک دقیقه در راه خواهید بود تا به آن برسید. یک لوکیشن از مقصد نیز برایتان قرار داده که در صورت تمایل به استفاده از نقشه برای رسیدن به مقصد می توانید از آن بهره ببرید.

شماره تماس رستوران سنتی شهرزاد قزوین: 33356658-028

آدرس رستوران سنتی شهرزاد: قزوین، پل عمران، خیابان فلسطین، جنب ورزشگاه بابایی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.283412939749724%2C%2050.00564482964218%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”705″ name=”رستوران شهرزاد”]

#6 رستوران مدیترانه

از دیگر رستوران های قزوین که توانسته افراد متعددی را به سمت خود جذب نماید، رستوران مدیترانه می باشد. این رستوران فضای داخلی مدرن و زیبایی دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از افراد آن را انتخاب کنند. اگر به قزوین سفر کردید بهتر است برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران بروید و یک تجربه جدید داشته باشید. رستوران مدیترانه در تمامی روز های هفته در بازه های زمانی 11:30 تا 14:30 و 20 تا 23 باز بوده و شما می توانید در این ایام به آن مراجعه نمایید.

رستوران مدیترانه در خیابان دهخدا واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد و به همین دلیل نیز افراد زیادی به همین دلیل به آن مراجعه می کنند. جالب است بدانید که در منوی این رستوران قزوین می توانید غذا های لبنانی را سفارش دهید چرا که مسئولان ان نیز لبنانی هستند و غذاهایشان معمولا فوق العاده می باشد. سبک آشپزی در این جا مدیترانه ای بوده و همانند نام رستوران می باشد و معمولا اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. شما می توانید قبل از مراجعه به رستوران از طریق تماس تلفنی میز مورد نظرتان را رزرو نمایید.

رستوران شانی با این رستوران تنها 446 متر فاصله دارد و به همین دلیل می توانید علاوه بر این رستوران از دیگر رستوران های اطراف نیز بهره ببرید. لازم به ذکر است شما می توانید هم غذای خود را سفار دهید و هم در محیط داخلی رستوران میل کنید. اگر به قزوین سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران را از دست ندهید. این نکته را نیز باید به آن اشاره کرد که این رستوران در مجتمع تجاری نارون قرار گرفته است.

مسیر دسترسی رستوران مدیترانه

از آن جا که این رستوران در بلوار دهخدا قرار گرفته، شما باید ابتدا خود را به این بلوار برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن حرکت نمایید. مقصدتان درست بعد از ایمان و در کنار مرکز خرید نارون واقع شده است. از کمی قبل از ایمان تا رستوران مدیترانه  قزوین مسافتی کمتر از 70 متر دارید. مقصد شما در سمت راست قرار گرفته و می توانید در کمتر از دو دقیقه به آن وارد شوید. هم چنین یکی مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا از رطیق آن بتوانید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران مدیترانه قزوین: 33335718-028

آدرس رستوران مدیترانه: قزوین، بلوار دهخدا، مجتمع تجاری نارون

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28554965561775%2C%2050.010705447556795%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”706″ name=”رستوران مدیترانه”]

#7 رستوران عتیق

این رستوران نیز همانند رستوران های دیگر لیست دارای امتیاز بالایی از مخاطبین بوده و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های قزوین قرار دارد. یکی از مواردی که درباره این رستوران صدق می کند این است که در تمامی روز های هفته و به صورت شبانه روزی باز می باشد. رستوران عتیق هم چنین یکی از رستوران های سنتی قزوین بوده که به دلیل دارا بودن امتیاز بالا از جمله بهترین هاست. اگر به عتیق مراجعه کردید قیمه را از دست ندهید چرا که طعم خوبی داشته و توانسته در زمره غذا های خوب این رستوران می باشد.

یکی از غذا هایی که نباید در این رستوران چشیدن طعم آن را از دست بدهید، قرمه سبزی می باشد. این غذا طعم بی نظیری داشته و به همین دلیل می تواند تجربه ای بی نظیر برایتان باشد. محیط داخلی رستوران ساده و سنتی بوده و دارای میز و صندلی هایی چوبی و زیباست. فضای رستوران عتیق باعث می شود تا در آرامش برای صرف غذای مورد نظرتان اقدام کنید. بهتر است در سفرتان به این شهر سری به یکی از رستوران های سنتی قزوین یعنی عتیق نیز بزنید و از غذا های آن میل کنید.

مسیر دسترسی رستوران عتیق

این رستوران قزوین در خیابان فلسطین واقع شده و برای رسیدن به آن ابتدا خود را به این خیابان برسانید و بعد در جهت شمال غربی به مسیرتان ادامه دهید. رستوران عتیق در تقاطعم فلسطین و پادگان قرار دارد و شما بعد از کافه کتاب مینوی خرد می توانید به مقصدتان وارد شوید. مسافت شما با توجه به این که از کجای خیابان فلسطین به سمت مقصد بروید تفاوت خواهد بود و هم چنین راهی که از مبدا شما تا رستوران می باشد نیز متفاوت خواهد بود. برای طی کردن درست مسیر به سمت مقصد کافیست بر روی لوکیشن قرار داده شده در زیر کلیک نمایید تا توسط نقشه به راحتی به این رستوران خوب قزوین برسید.

شماره تماس رستوران عتیق قزوین: 33346666-028

آدرس رستوران عتیق: قزوین، خیابان فلسطین، چهارراه پادگان، جنب سازمان آب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.27848230707005%2C%2050.01815259829923%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”707″ name=”رستوران عتیق”]

#8 رستوران کرمانی

از دیگر رستوران های قزوین که می توان برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران کرمانی می باشد که امتیازی که از کاربران دریافت نموده نیز بالاست. اینجا به عنوان بهترین رستوران برای قیمه نثار بوده و بهتر است در صورت مراجعه به آن حتما سفارش دهید. رستورانکرمانی امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست.

طراحی این رستوران خوب قزوین به صورت کلاسیک و قدیمی بوده ولی با همین سادگی توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. در مواقعی که جمعیت زیادی به این رستوران مراجعه می کند تمامی میز و صندلی ها استفاده می شود و درواقع کوچک بودن محیط این رستوران معروف قزوین گاهی مشکل ساز می شود. برخورد پرسنل با مراجعین خوب بوده و سرویس دهی در سطح مناسبی قرار دارد.

قیمت ها با توجه به کیفیت غذا ها و در مقایسه با رستوران اهی هم سطح مناسب می باشد و از این بابت نیاز به نگرانی نیست. این رستوران دو طبقه بوده و شما می توانید در هر کدام از طبقات که تمایل داشتید بنشینید. اگر تمایل داشتید به رستوران کرمانی مراجعه کنید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 18 اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران کرمانی

برای رسیدن به این رستوران سنتی قزوین می توانید ابتدا خود ر ا به بلوار طالقانی برسانید و سپس در جهت غرب آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به چهار راه ولیعصر به سمت چپ رفته و به بلوار خرمشهر وارد شوید. این بلوار را تا وارد شدن به شاهد ادامه دهید تا در نهایت به مقصدتان وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 200 متر بوده و شما تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. در صورت تمایل به داشتن نقشه نیز می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید.

شماره تماس رستوران کرمانی قزوین: 33228962-028

آدرس رستوران کرمانی: قزوین، بلوار خرمشهر، شاهد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.26590353216399%2C%2050.01632510231969%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”927″ name=”رستوران کرمانی”]

#9 کافه رستوران سنتی شمس

یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی قزوین که توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کند، کافه رستوران سنتی شمس می باشد. این رستوران گاهی دارای موسیقی زنده نیز می باشد و از یان بابت نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران های قزوین با موسیقی زنده شناخته می شود. کوبیده ها و قیمه نثار این رستوران معروف بوده تا جایی که به عنوان بهترین رستوران قزوین برای قیمه نثار شناخته می شود و نباید آن را از دست بدهید. هم چنین در منوی بخش کافه نیز می توانید انواع نوشیدنی و موارد دیگر را سفارش دهید و در کنار عزیزان خود از فضای آرام محیط لذت ببرید.

فضای داخلی رستوران طراحی خوبی دارد و به دلیل دارا بودن میز های سراسری می تواند برای برگزاری دورهمی یا میهمانی ها کم تعداد نیز مناسب باشد. نمای بیرونی رستوران نیز زیباست و از این بابت هم توانسته مسافران متعددی را به خود جذب نماید. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و قیمت ها نیز در سطح خوبی می باشند. اگر تمایل داشتید به این رستوران خوب قزوین بروید بهتر است در بازه زمانی 12 تا 15:30 و 19 تا 22:30 در هر روزی از هفته که تمایل داشتید اقدام کنید.

مسیر دسترسی کافه رستوران سنتی شمس

اگر تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به خیابان مولوی برسانید و سپس در جهت جنوب این خیابان ادامه دهید. کمی قبل از رسیدن به امین می توانید به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار گرفته وارد شوید. توجه داشته باشید که یک مسیر دسترسی برایتان از مقصد قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید در هر کجا از شهر که بودید به آسانی و از طریق گوگل مپ با نقشه خود را به این کافه رستوران سنتی قزوین برسانید.

شماره تماس کافه رستوران سنتی شمس قزوین: 33557820-028

آدرس کافه رستوران سنتی شمس: قزوین، خیابان مولوی، نرسیده به امین

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2605747226888%2C%2049.99642686584635%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”926″ name=”کافه رستوران سنتی شمس”]

#10 رستوران قجریه

این رستوران که در خیابان آیت الله طالقانی واقع شده، توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کند و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست. محیط داخلی این رستوران سنتی قزوین هم دارای میز و صندلی بوده و هم تخت تا مراجعین بتوانند خودشان برای انتخاب محل صرف غذایشان انتخاب نمایند. اگر به این رستوران خوب قزوین رفتید بهتر است در فهرست سفارشات خود جوجه کباب را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از افراد دریافت کرده است. رستوران قجریه توانسته در بین عده زیادی از مردم این شهر نیز به شهرت برسد و به همین دلیل می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. اگر به قزوین سفر کردید و تمایل داشتید از این رستوران استفاده کنید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 11:45 تا 23 باز می باشد.

مسیر دسترسی رستوران قجریه

برای رسیدن به رستوران قجریه باید ابتدا به خیابان آیت الله طالقانی بروید و سپس در جهت شرق این خیابان دهید. مقصد شما درست بعد از دانش چهارم و در سمت چپ شما قرار گرفته است. هم چنین می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت تلفن همراهتان بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید و سپس با نقشه به آسانی از هر جایی که بودید به این رستوران برسید.

شماره تماس رستوران قجریه قزوین: 33233070-028

آدرس رستوران  قجریه: قزوین، خیابان طالقانی، بعد از دانش چهارم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.26880642804169%2C%2050.007056475371186%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”925″ name=”رستوران قجریه”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی قزوین کدام موارد هستند؟

رستوران های شهرزاد، کرمانی، قجریه، شمس و عتیق

لاکچری ترین رستوران های قزوین کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های نمونه، شانی و اقبالی

بهترین رستوران های قزوین برای قیمه نثار کدام رستوران های هستند؟

رستوران های اقبالی، نمونه، کرمانی و شمس.

معروف ترین رستوران های قزوین کدام گزینه های می باشند؟

رستوران های آرمانی، کرمانی، اقبالی، نمونه، شانی، شهرزاد و مدیترانه.