بهترین رستوران های شاهرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهرستان شاهرود به عنوان بزرگ ترین شهرستان ایران شناخته می شود که به دلیل تنوع جاذبه ها و آب و هوای خود توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. یکی از مهم ترین مواردی که افراد در سفر به این شهر همانند دیگر مناطق جست و جو خواهند کرد، رستوران ها هستند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های شاهرود رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها بهتر از قبل برای رفتن به آن ها اقدام نمایید. بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با چند نمونه از رستوران ها و فست فود های خوب این شهر آشنا شوید.

#1 رستوران شهری

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های موجود در شاهرود که می توانید برای صرف غذای مورد علاقه خود به ان مراجعه نمایید، رستوران شهری می باشد. این رستوران شاهرود به دلیل کیفیت بالای خود و هم چنین کسب کردن رضایت مراجعین در طول تمامی سال های کاری خود توانسته به یکی از بهترین رستوران های شاهرود تبدیل شود. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت نموده بالاست و اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند با رضایت از رستوران خارج شده اند.

کیفیت غذاها بالا ها بوده و بهتر است اگر شهری را به عنوان رستوران مورد نظرتان در سفر انتخاب کردید، کوبیده را نیز در فهرست سفارشات خود قرار دهید. رفتار پرسنل این رستوران مودبانه بوده و سرویس دهی در سطح خوبی می باشد. فضای داخلی آن نیز ساده ولی تمیز می باشد و مسافران شاید در نگاه اول از نبود دیزاین و طراحی خاص در داخل رستوران کمی برای استفاده دو دل باشند، ولی کیفیت غذاها همه را راضی می کند.

قیمت غذا ها در مقایسه با دیگر رستوران کمی بالاست که دلیل آن کیفیت خوب موارد موجود در منو می باشد و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. رستوران شهری در تمامی روزهای هفته از ساعت 11:30 تا 15:30 و 19:30 تا 22:45 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به این رستوران شاهرود مراجعه کنید. این رستوران دارای یک پارکینگ اختصاصی نیز می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید. اگر به این شهر سفر کردید بهتر است برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به اینجا بروید چرا که به عنوان یکی از رستوران های خوب شاهرود شناخته می شود.

مسیر دسترسی رستوران شهری

از آن جا که این رستوران در بلوار کارگر واقع شده می توانید ابتدا خود رابه خیابان تهران برسانید و در جهت جنوب غربی این خیابان ادامه دهید. کمی بعد به سمت کارگر بپیچید و این بلوار را ادامه دهید تا به لوله و اتصالات توکل برسید. از این جا به سمت چپ رفته تا در سمت دیگر این بلوار قرار بگیرید. دوباره چند متر در این بلوار برانید تا به مقصدتان که در سمت راست شما و در کنار کله پزی بهمن قرار دارد وارد شوید.

این مسیر از نزدیکی کارگر در خیابان تهران تا رستوران شهری مسافتی کمتر از 500 متر داشته و تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از شهر بودید نیز می توانید به آسانی و با استفاده از لوکیشن زیر خود را به این رستوران خوب شاهرود برسانید.

شماره تماس رستوران شهری شاهرود: 32336070-023

آدرس رستوران شهری: سمنان، شاهرود، بلوار کارگر، بین علی کاظمی و کوچه یکم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.41371376923343%2C%2054.96045503739982%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”662″ name=”رستوران شهری”]

#2 رستوران درویش

یکی دیگر از رستوران هایی که در شاهرود توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید، رستوران درویش می باشد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای با کیفیت توانسته رضایت افراد زیادی را به دست آوردو به عنوان یکی از بهترین رستوران های شاهرود شناخته شود. طعم غذاهای طبخ شده در رستوران درویش جالب و خوش مزه بوده و بهتر است در صورت مراجعه به آن قرمه سبزی را در فهرست سفارش های خود قرار دهید و طعم بی نظیر آن را امتحان نمایید. رستوران درویش در کنار رستوران شهری از بهترین جاهایی بوده که در سفرتان به این شهر نباید استفاده از آن ها را از دست بدهید.

نحوه برخورد کارکنان با مراجعین محترامه بوده و سرویس دهی نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است. هزینه ای که بابت غذای مورد نظرتان در این رستوران شاهرود می پردازید گران نبوده و به همین دلیل نیز توانسته توجه عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. محیط داخلی رستوران مدرن بوده و طراحی به کار رفته در آن شیک می باشد. در کنار این فضای زیبا میز و صندلی های زیبایی نیز قرار داده شده تا بتوانید در یک جای دل نشین غذای مورد علاقه تان را میل کنید.

نمای بیرونی این رستوران نیز توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و به همین دلیل این گزینه نیز در دریافت امتیاز بالای رستوران موثر بوده است. رستوران درویش شاهرود از شنبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه های زمانی 11:30 تا 16:30 و 19 تا 23 به آن مراجعه کنید. در سفر به شاهرود بهتر است از این رستوران نیز برای صرف وعده غذایی مورد نیازتان بهره ببرید.

مسیر دسترسی رستوران درویش

این رستوران در نزدیکی رستوران شهری قرار گرفته و در همان بولار کارگر واقع شده است. برای رسیدن به آن ابتدا خود را به خیبان تهران رسانده و در جهت جنوب غربی این خیابان برانید. بعد از رسیدن به تقاطع کارگر و تهران به سمت این بلوار رفته و تا بریدگی پیچیدن به آن سوی بلوار ادامه دهید. از لوله و اتصالات توکل به طرف چپ دور بزنید و به آن طرف بلوار برسید.

این خیابان را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست شما و درست بعد از دنیای ابزار مهدی می باشد برسید. این مسیر مسافتی در حدود 600 متر داشته و دو دقیقه در راه خواهید بود. مسیر دسترسی زیر نیز به شما کمک می کند تا به وسیله نقشه بتوانید به آسانی خود را به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های شاهرود می باشد برسانید.

شماره تماس رستوران درویش شاهرود: 32335037-023

آدرس رستوران درویش: سمنان، شاهرود، بلوار کارگر، بین علی کاظمی و کوچه یکم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.41400852351194%2C%2054.95942896087394%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”663″ name=”رستوران درویش”]

#3 رستوران ناب عجم

یکی دیگر از رستوران های قدیمی شاهرود که توانسته در بین مردم این شهر معروف شود و افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید، رستوران ناب عجم می باشد. این رستوران فضای داخلی معمولی ولی تمیزی دارد و به دلیل این که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده به عنوان یکی از بهترین رستوران های شاهرود شناخته می گردد. این رستوران در تمامی روز های هفته و در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب باز بوده و اگر تمایل داشته باشید می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

یکی از مواردی که درباره این رستوران عنوان شده، هزینه بالای غذاهای این رستوران بوده که البته کیفیت بالای غذاها می تواند به قدر کافی راضی کننده باشد تا بتوانید از انتخاب این رستوران لذت ببرید. اگر به رستوران ناب عجم مراجعه کردید بهتر است کوبیده آن را حتما تست کنید. از بین تمامی کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند تاکنون بیشتر از نیمی از مشتری ها رضایت کامل داشته اند.

رستوران عجم شاهرود در نزدیکی مراکز مهمی هم چون موزه، جگرکی، اداره میراث فرهنگی و… قرار گرفته و به همین دلیل نیز توانسته افراد بیشتری را به سمت خود جذب نماید. این رستوران دو طبقه بوده و می توانید هر جایی که تمایل داشتید بنشینید. اگر به این شهر سفر کردید می توانید برای میل کردن غذای مورد نظرتان به یکی از رستوران های معروف شاهرود یعنی رستوران عجم نیز مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران ناب عجم

این رستوران در نزدیکی خیابان تهران قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید. در این خیابان به سمت شمال شرقی ادامه دهید و بعد از رسیدن به کوچه دوازدهم وارد آن شده و به این رستوران خوب شاهرود وارد شوید. ابتدای کوچه باشگاه پالیز قرار گرفته و مقصد شما  بعد از باشگاه و در سمت چپ می باشد. یک مسیر دسترسی نیز در زیر برایتان قرار داده شده تا شما بتوانید به آسانی و با استفاده از نقشه خود را به مقصدتان برسانید. کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراهتان را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی کلیک کنید.

شماره تماس رستوران ناب عجم شاهرود: 22220222-023

آدرس رستوران ناب عجم: سمنان، شاهرود، خیابان تهران، کوچه 12

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.41795448885652%2C%2054.961465762616335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”666″ name=”رستوران ناب عجم”]

#4 رستوران حقیقت

از دیگر رستوران های خوب شاهرود که در سفرتان به این شهر می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، رستوران حقیقت می باشد. این رستوران امتیاز متوسط رو به بالایی را دریافت نموده که این امتیاز نشان دهنده این بوده که بیش از نیمی از کسانی که به حقیقت رفته اند از کیفیت غذاهای این رستوران راضی بودند. اگر با خودروی شخصی قصد دارید به این رستوران بروید می توانید از فضای کافی جلوی این رستوران به عنوان پارکینگ استفاده کنید و از این بابت نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

فضای داخلی این رستوران شاهرود ساده و معمولی ولی تمیز می باشد. این رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 12 تا 16 و 20 تا 22:30 برای صرف وعده غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. رستوران حقیقت نیز به عنوان یکی از رستوران های معروف شاهرود بوده که البته از قدیمی ترین ها نیز به شمار می رود. کیفیت غذاها در سال های ابتدایی که این رستوران افتتاح شده بود بسیار بالا بود ولی در طی چند سال اخیر نظر مراجعین کمی تغییر یافته و معتقدند کیفیت غذاها پایین آمده است.

با این حال هنوز هم به عنوان یکی از رستوران های خوب شاهرود در نظر گرفته می شود و به همین دلیل می توانید در سفرتان به این شهر از این رستوران نیز بهره ببرید. سرویس دهی در این رستوران شاهرود امتیاز متوسطی گرفته ولی پرسنل رفتار خوبی با مراجعین دارند.

مسیر دسترسی رستوران حقیقت

از آن جا که این رستوران در خیابان آزادی شاهرود واقع شده شما می توانید برای رسیدن به آن از خیابان خرقانی که یکی از خیابان های معروف شاهرود می باشد استفاده کنید. از 22 بهمن می توانید وارد خرقانی شده و این خیابان را در جهت شرق ادامه دهید. با رسیدن به تقاطع خرقانی و آزادی مستقیم ادامه دهید تا در آن سوی بلوار قرار بگیرید. بعد از قرار گرفتن در بلوار آزادی خودروی خود را پار کنید و وارد رستوران حقیقت شوید. این مسیر از نزدیکی آزادی در خرقانی تا مقصد مسافتی کمتر از 100 متر داشته و تنها یک دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین وجود لوکیشن زیر نیز می تواند به شما کمک کند تا به آسانی به یکی از بهترین رستوران های شهر شاهرود برسید.

شماره تماس رستوران حقیقت شاهرود: 32239960-023

آدرس رستوران حقیقت: سمنان، شاهرود، بلوار آزادی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.429520634885236%2C%2054.97738624777264%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”664″ name=”رستوران حقیقت”]

#5 رستوران دارچین

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذای خود در شاهرود به آن مراجعه کنید، رستوران دارچین می باشد. امتیاز دریافتی این رستوران از کاربران بالا بوده و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های شاهرود قرار دارد. غذاهایی که در این رسوران طبخ می شوند کیفیت بالا و طعم خوبی دارند و بهتر است در مراجعه به این رستوران ته چین گوشت را از دست ندهید چرا که توانسته رضایت افراد متعددی را به دست آورد و به همین دلیل نباید چشیدن طعم آن را از دست دهید. سرویس دهی در رستوران دارچین کمی سرعت پایینی دارد ولی پرسنل با مشتری ها خوش برخورد می باشند.

فضای داخلی رستوران ساده بوده ولی کیفیت غذا ها باعث شده تا مراجعین این مورد را کمتر مورد بررسی قرار دهند. البته نبود دیزاین به خصوص و هم چنین دارا نبودن وسایل مدرن باعث می شود در نگاه اول کمی مسافران را دلزده نماید. این رستوران شاهرود در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی گفته شده برای استفاده از این رستوران به ان مراجعه کنید. قیمت غذا ها با توجه به کیفیت و در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح گران نبوده و می توانید با آرامش خیال هر چه خواستید را از منو سفارش دهید.

رستوران دارچین شاهرود هم چنین در نزدیکی مراکز مهمی هم چون درمانگاه، بانک، خوار و بار فروشی و… واقع شده و به همین دلیل نیز توانسته عده بیشتری رابه سمت خود جذب نماید. یکی از نکاتی که درباره این رستوران خوب شاهرود می توان عنوان کرد این است که در زمان هایی مشخص فست فود نیز ارائه می شود و اگر به این مورد نیز علاقه داشته باشید می توانید از دارچین به عنوان رستوران مقصد خود استفاده نمایید.

مسیر دسترسی رستوران دارچین

از آن جا که این رستوران در بلوار هلال احمر و بین دو میدان بسیج و کارگر واقع شده شما باید ابتدا خود را به این منطقه برسانید و بعد به سمت مقصد حرکت کنید. شما می توانید هم خود را به میدان بسیج برسانید و هم از میدان کارگر به طرف این رستوران شاهرود بروید. اگر میدان کارگر را انتخاب کردید میدان را دور بزنید تا به بلوار هلال احمر برسید و از آن جا به سمت راست رفته تا وارد بلوار شوید.

این خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت راست شما قرار گرفته برسید. لازم به ذکر است این رستوران کمی بعد از رستوران یکی یدونه قرار گرفته و شما می توانید با طی کردن این مسیر که مسافتی کمتر از 300 متر دارد به یکی از معروف ترین رستوران های شاهرود وارد شوید. اگر نتوانستید مقصدتان را پیدا کنید کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا به راحتی با نقشه به سمت رستوران حرکت نمایید.

شماره تماس رستوران دارچین شاهرود: 32345986-023

آدرس رستوران دارچین: سمنان، شاهرود، بلوار هلال احمر، بین نواب صفوی و کوچه دوم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.41140145669055%2C%2054.97699728376164%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”667″ name=”رستوران دارچین”]

#6 رستوران دیکله

از دیگر رستوران های معروف شاهرود که بین اهالی این شهر نیز به شهرت رسیده است، رستوران دیکله می باشد. این رستوران توانسته عده زیادی از مسافران را به سمت خود جذب نماید چرا که در نزدیکی یکی از مکان های دیدنی شهر قرار گرفته است. این رستوران سنتی شاهرود امتیاز بالایی از مراجعین به دست آورده و به همین دلیل می توانید عذا های ایرانی و بومی خوش طعمی را در آن میل نمایید. فضای داخلی رستوران هم شامل میز و صندلی بوده و هم می توانید از تخت های قرار داده شده استفاده کنید.

یکی از امکانات این رستوران موسیقی زنده می باشد و به همین دلیل از رستوران های شاهرود با موسیقی زنده به حساب می آید. در این رستوران می توانید هم برای وعده صبحانه اقدام کنید و هم وعده های ناهار و شام. بدین منظور همه روزه رستوران باز بوده و در بازه زمانی 8:30 تا 23:45 سرویس دهی دارد. با این حال بهتر است قبل از مراجعه از تایم دقیق کاری رستوران دیکله مطلع شوید تا دچار سرگردانی نشوید. اگر به شاهرود سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران را از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران دیکله

این رستوران سنتی شاهرود در نزدیکی آبشار واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به این منطقه برسانید. بدین منظور می توانید ابتدا وارد خیابان شهید صدوقی شده و در جهت شمال غربی این خیابان ادامه دهید. کمی بعد با عبور از خیابان چمران به رستوران دیکله که در سمت راست قرار دارد خواهید رسید. مسافت این مسیر کمتر از 200 متر بوده و در تقریبا 1 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده که به وسیله آن می توانید به آسانی به این رستوران برسید.

شماره تماس رستوران دیکله شاهرود: 32225165-023

آدرس رستوران دیکله: سمنان، شاهرود، خیابان شهید صدوقی، کوچه 13

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.425299355215884%2C%2054.958032147268774%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”940″ name=”رستوران دیکله”]

#7 کافه فست فود سورنا

اگر تمایلی به صرف غذای های سنتی نداشتید می توانید برای میل کردن فست فود به یکی از کافه ها یا فست فود های شاهرود بروید. یکی از این رستوران ها کافه فست فود سورنا بوده که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در فهرست بهترین فست فود شاهرود قرار گرفته است. کیفیت غذاهای موجود در منوی سورنا بالا بوده و به همین دلیل توانسته رضایت اکثر کسانی را که به آن مراجعه کرده اند را دریافت نماید. یکی از مهم ترین گزینه هایی که در منوی کافه فست فود سورنا نباید از دست بدهید پیتزا می باشد.

طعم پیتزاهای اینجا توانسته با پیتزا های رستوران های خوب تهران نیز رقابت نماید. فضای داخلی این رستوران مدرن بوده و دیزاین زیبایی دارد و شما با مراجعه به آن می توانید در طبقه اول یا دوم به صرف آن چه نیاز دارید بپردازید. هزینه موارد موجود در منو و غذاهایی که سفارش می دهید به دلیل کفیت بالای آن ها و هم چنین فضای خوب رستوران کم نبوده و قبل از سفارش بهتر است این نکته را از مد نظر قرار دهید.

نمای بیرونی این کافه فست فود شاهرود نیز جذاب بوده و توانسته افراد به سمت خود جذب کند. اگر به شاهرود سفر کردید بهتر است از این کافه برای صرف غذای مورد نظرتان استفاده نمایید. شما می توانید در طول هفته از شنبه تا جمعه در هر زمانی که مایل بودید به این کافه مراجعه کنید چرا که به صورت شبانه روزی باز می باشد. لازم به ذکر است کارکنان این کافه با مراجعین خوش برخورد بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد.

مسیر دسترسی کافه فست فود سورنا

این کافه فست فود شاهرود در نزدیکی کی از مهم ترین و معروف ترین بوستان های شهر به نام بوستان بلوار واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به این منطقه برسانید. از میدان سرچشمه تا مقصدتان یک مسیر بامسافتی کمتر از 150 متر پیش رویتان می باشد. بدین منظور باید به سمت جنوب در میدان رفته و بعد وارد خیابان سلیمانی شوید و کمی بعد به سمت راست بپیچید. مقصد شما در سمت چپتان قرار گرفته و می توانید از فضای آزاد جلو این فست فودی برای پارک خودرویتان استفاده نمایید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا از طریق آن به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه فست فود سورنا شاهرود: 32238383-023

آدرس کافه فست فود سورنا: سمنان، شاهرود، بعد از میدان سرچشمه، نرسیده به بوستان بلوار

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.438277439196824%2C%2054.97653050439849%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”668″ name=”کافه فست فود سورنا”]

#8 رستوران کبابچی

یکی از رستوران های که در شهر شاهرود می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران کبابچی می باشد. این رستوران توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از رستوران های معروف شاهرود نیز به حساب می آید. این رستوران شاهرود به دلیل دارا بودن محیطی خوب در کنار کارکنانی خوش برخورد می تواند برای شما یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

کباب های این رستوران خوش طعم و با کیفیت بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین کبابی های شاهرود نیز شناخته می شود. فضای داخلی رستوران کمی کوچک بوده ولی می توانید از فضای آرام آن استفاده نمایید. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و انواع خوراک ها می شود که از هر کدام بخواهید می توانید استفاده نمایید. اگر به رستوران کبابچی مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود ته چین شاهرودی را نیز بیفزایید چرا که طعم خوبی داشته و یکی از غذا های بومی این منطقه به حساب می آید.

در صورت تمایل برای رفتن به این رستوران می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 20 اقدام نمایید که البته این تایم در روز های تعطیل متفاوت خواهد بود و بهتر است قبل از مراجعه از تایم کاری رستوران اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است این رستوران یک وبسایت نیز با همین نام دارد که می توانید اطلاعات بیشتر را از آن به دست آورید.

مسیر دسترسی رستوران کبابچی

برای رسیدن به این رستوران بهتر است ابتدا خود را به میدان امام رضا برسانید و سپس وارد قاسم سلیمانی شوید تا به میدان آزادی برسید. بعد از رسیدن به میدان آزادی به طرف خیابان 22 بهمن میدان را دور بزنید و با رسیدن به بلوار آزادی می توانید رستوران کبابچی را ببینید که در سمت راست قرار گرفته است. مسافت مسیر گفته شده در حدود 700 متر بوده و تقریبا 2 دقیقه نیز در راه خواهید بود تا به مقصدتان برسید. یک لوکیشن از رستوران نیز برایتان قرار داده شده که از طریق آن می توانید به آسانی و با نقشه مسیرتان را طی کنید.

شماره تماس رستوران کبابچی شاهرود: 32246464-023

آدرس رستوران کبابچی: سمنان، شاهرود، میدان آزادی، ابتدای بلوار آزادی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.43391006328501%2C%2054.97579669936472%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”938″ name=”رستوران کبابچی”]

#9 کافه رستوران دانژه

اگر تمایل به صرف غذا های دیگر در کنار غذا های ایرانی داشتید می توانید کافه رستوران ها را انتخاب نمایید. یکی دیگر از بهترین کافه رستوران های شاهرود که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید، کافه رستوران دانژه می باشد. این کافه رستوران می تواند با محیط خوب و زیبایش و در کنار غذا های خوش طعم پذیرای شما باشد تا لحظات خوبی را تجربه کنید. پیتزا های کافه رستوران دانژه طعم خوبی دارند و بهتر است در لیست سفارشا خود آن را بیفزایید.

پرسنل این کافه رستوران شاهرود مودب هستند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. قیمت غذاهای موجود در منو در مقایسه با رستوران های هم سطح مناسب بوده و بهتر است در سفر به شاهرود استفاده از دانژه را از دست ندهید. اگر تمایل داشتید برای صرف غذا به این کافه رستوران بروید بهتر است در بازه زمانی 10 تا 1 بامداد اقدام کنید و در روز های تعطیل قبل از مراجعه از تایم کاری آن قبل از حضور مطلع شوید.

مسیر دسترسی کافه رستوران دانژه

از آن جا که این کافه رستوران شاهرود در خیبان آزادی قرار گرفته باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید و سپس در جهت مال آن برانید. بعد از عبور کردن از خیابان غفاری می توانید کافه رستوران دانژه را که در سمت راست واقع شده ببینید. شما می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید و سپس با نقشه از مبداء خود تا دانژه که یکی از بهترین فست فود های شاهرود نیز به حساب می آید برسید.

شماره تماس کافه رستوران دانژه شاهرود: 09198830345

آدرس کافه رستوران دانژه: سمنان، شاهرود، چهارراه بنیاد شهید، خیابان آزادی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.420178060716474%2C%2054.97844991548891%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”939″ name=”کافه رستوران دانژه”]

#10 کافه فست فود فلامینگو

یکی از دیگر از جاهایی که برای صرف فست فود مورد نظرتان می توانید مراجعه کنید، کافه فست فود فلامینگو می باشد که به عنوان یکی از بهترین فست فود های شاهرود شناخته می شود. بدون اغراق می توان گفت اینجا یکی از بهترین کافه های شاهرود و معروف ترین فست فودی شهر است. شما می توانید به صورت شبانه روزی برای استفاده از فلامینگو اقدام کنید و از فضای داخلی بی نظیر آن استفاده نمایید. دیزاین داخلی این کافه فست فود کاملا از چوب بوده و طراحی بی نظیری دارد.

شما می توانید هم از طبقه اول استفاده کنید و هم برای استفاده از بخش بار یا گرفتن تولد عزیزتان به طبقه دوم بروید. در هر دو طبقه میز و صندلی هایی زیبا قرار گرفته که در فضای دارک این کافه بسیار تماشایی شده اند. اگر قصد دارید به شاهرود سفر کنید بهتر است حتما سری به فلامینگو زده و تجربه استفاده از غذاها یا نوشیدنی ها و دیگر موارد موجود در منوی آن را از دست ندهید. قیمت گزینه هایی که در منو می بینید کمی بالاست که با توجه به کیفیت موارد ارائه شده و هم چنین در مقایسه با دیگر جاها منطقی می باشد.

برخورد کارکنان مودبانه بوده و امکان رزرو میز نیز وجود دارد. هم چنین سرویس دهی در سطح خوبی بوده و توانسته از این بابت نیز امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید. طراحی و فضای این کافه فست فود به گونه ای است که امکان ندارد دوباره برای رفتن به آن اقدام نکنید چون بسیار زیبا بوده و نمونه آن در ایران کمتر یافت می شود. شاید بتوان تنها گزینه منفی درباره این کافه فست فود شاهرود را در کوچک بودن فلامیگنو دانست که البته در همین محیط نیز دیزاین بسیار زیبایی را به کار برده است. در جلوی این کافه شاهرود فضای کافی برای پارک خوردو وجود دارد و می توانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

مسیر دسترسی کافه فست فود فلامینگو

از آن جا که این رستوران که یکی از بهترین فست فود های شاهرود می باشد در خیابان پیشوا قرار گرفته، شما می توانید از خیابان ایستگاه برای رسیدن به آن استفاده نمایید. بدین منظور باید در جهت جنوب شرقی در خیابان ایستگاه برانید و به سمت سعدی بروید. بعد از رسیدن به چهار راه سعدی و پیشوا باید به سمت پیشوا و به طرف چپ ادامه دهید. این بلوار را ادامه دهید تا به کافه فلامینگو شاهرود که در سمت راست شما واقع شده برسید.

این مسیر از خیابان ایستگاه و در نزدیکی پیشوا تا این کافه فست فود شاهرود مسافتی کمتر از 300 متر داشته و تنها یک دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. هم چنین یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید به آسانی و با استفاده از نقشه وارد فلامینگو شوید.

شماره تماس کافه فست فود فلامینگو شاهرود: 32332631-023

آدرس کافه فست فود فلامینگو: سمنان، شاهرود، خیابان پیشوا، پایین تر از درمانگاه محمدی

کافه فست فود فلامینگو

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های شاهرود کدام موارد هستند؟

رستوران های حقیقت، شهری، دیکله و عجم.

بهترین رستوران های سنتی شاهرود کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های شهری، عجم، دیکله، کبابچی و حقیقت.

کدام کافه رستوران شاهرود جزو بهترین هاست؟

کافه رستوران دانژه.

بهترین فست فود های شاهرود کدام موارد می باشند؟

فلامینگو و سورنا.