بهترین رستوران های سمنان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از استان هایکویری ایران که در شمال دشت کویر واقع شده، سمنان می باشد. در این شهر نیز همانند دیگر مناطق ایران رستوران های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در سفرتان به این منطقه برای استفاده از آن ها اقدام نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های سمنان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران دارچین سمنان

یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای سرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران دارچین می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های سمنان نیز به شمار می رود. رستوران دارچین یک قسمت سنتی نیز دارد که در آن تخت هایی قرار داده شده تا مراجعین بتوانند در صورت تمایل از آن ها نیز استفاده نمایند. فضای داخلی این رستوران دیزاین مدرن و سنتی را در کنار هم جای داده و در ورودی نیز می توانید درختچه هایی جذاب را تماشا کنید که محیط این رستوران را جذاب تر کرده اند.

غذاهای سنتی این رستوران را باید در فضای سنتی این رستوران امتحان کنید. این رستوران هم چنین توانسته در فهرست بهترین رستوران های سنتی سمنان نیز قرار بگیرد و افراد اگر به دنبال یک رستوران سنتی باشند می توانند از این جا استفاده کنند. اگر به این رستوران سمنان رفتید بهتر است در لیست سفارشات خود استیک را نیز بفزایید چرا که امتیاز خوبی دریافت کرده و طعم جالبی دارد. رستوران دارچین سمنان از شنبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 7 صبح تا 12 شب به آن مراجعه کنید. وعده صبحانه را بهتر است در این رستوران تجربه کنید تا خاطره ای ماندگار برایتان ثبت شود.

سرویس دهی در اینجا در سطح خوبی قرار دارد و برخورد پرسنل با مشتریان مودبانه می باشد. کیفیت غذا ها توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتری ها را به دست آورد و قیمت غذاها با توجه به کیفیتشان و در مقایسه با دیگر رستوران ها مناسب هستند. البته باید عنوان کرد که برخی از غذاهای موجود در منو همانند اکثر رستوران ها به عنوان گزینه های مخصوص بوده و کمی گران می باشند. اگر به سمنان سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران را از دست ندهید و برای صبحانه آن را در اولویت قرار دهید.

مسیر دسترسی رستوران دارچین سمنان

این رستوران سمنان در اطراف میدان مشاهیر قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به خیابان قدس برسانید و سپس در جهت جنوب غربی این خیابان برانید. بعد از رسیدن به میدان مشاهیر از اولین خروجی وارد بلوار میرزای شیرازی شوید. کمی بعد به سمت راست بپیچید و وارد دهم شوید. دهم را ادامه دهید تا به هفتم برسید و از هفتم ابتدا به بلوار شورا و بعد به پنجم بروید.

در پنجم به سمت سوم و سپس به سوی خیابان یکم برانید. بعد از رسیدن به پارکینگ عمومی شهرداری به طرف راست بروید تا به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد وارد شوید. تمامی این مسیر از خیابان قدس در نزدیکی میدان مسافتی در حدود یک کیلومتر دارد و تنها 4 دقیقه در راه خواهید بود. لازم به ذکر است در هر جایی از شهر بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران دارچین سمنان: 33363400-023

آدرس رستوران دارچین: سمنان، خیابان قدس، میدان مشاهیر، جنب بانک کارآفری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.57748574459246%2C%2053.3956777375933%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”669″ name=”رستوران دارچین سمنان”]

#2 رستوران پاچین

از دیگر رستوران هایی که توانسته رضایت مشتری ها را به دست آورد و عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، رستوران پاچین می باشد. این رستوران به دلیل امتیاز بالایی که دریافت کرده در فهرست بهترین رستوران های سمنان قرار گرفته است. محیط داخلی رستوران از دیزاین به خصوص و زیبایی برخوردار بوده و اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند معمولا از طراحی داخلی رستوران بسیار رضایت داشته اند. هم چنین نمای بیرونی رستوران نیز بسیار شیک و خیره کننده می باشد.

رستوران پاچین در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 4 صبح باز می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. سرویس دهی در این رستوران در سطح متوسطی بوده ولی برخورد پرسنل با مشتری ها مناسب و مودبانه است. اگر به این کافه رستوران سمنان رفتید بهتر است در فهرست مواردی که که سفارش می دهید جوجه را نیز بیفزایید چرا که توانسته امتیاز بالایی دریافت کند و طعم خوبی دارد.

قیمت ها با توجه با کیفیت غذا ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی گران هستند که با این حال نباید استفاده از این رستوران را از دست بدهید. لازم به ذکر است پاچین به عنوان یکی از رستوران های لاکچری سمنان نیز به شمار می رود و به همین دلیل مورد استقبال افراد مختلفی قرار می گیرد. در صورتی که تمایل دارید در یک محیط دل نشین برای صرف غذای خود اقدام کنید، رستوران پاچین سمنان می تواند یک گزینه بسیار خود برایتان باشد.

مسیر دسترسی رستوران پاچین

از آن جا که رستوران پاچین در کنار خیابان قدس قرار گرفته، شما نیز برای رسیدن به ان ابتدا خود را به این خیابان برسانید و در جهان شمال شرقی این خیابان ادامه دهید. بعد از رسیدن به آشپزخانه دورچین می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسافتی که از خیابان قدس در نزدیکی هفت تیر تا این رستوران سمنان طی می کنید کمتر از 120 متر بوده و بدون ترافیک تنها یک دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین باید عنوان کرد که یک مسیر دسترسی برایتان قرار داده شده که شما از طریق آن می توانید به آسانی خود را به مقصد برسانید. کافیست لوکیشن و اینترنت همراه تلفنتان را روشن نمایید تا بتوانید از مبدا خود به رستوران پاچین برسید.

شماره تماس رستوران پاچین سمنان: 33342590-023

آدرس رستوران پاچین: سمنان، خیابان قدس، بین فردوسی و داوود نجم الدین، کمی بعد از هفت تیر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.57788968365481%2C%2053.39859912169813%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”670″ name=”رستوران پاچین”]

#3 رستوران سنتی عمارت بادگیر

عمارت نیز از دیگر رستوران های این شهر بوده که مراجعین رضایت بالایی از آن داشته اند و شما می توانید برای صرف یک وعده غذایی با کیفیت به آن مراجعه نمایید. رستوران عمارت بادگیر توانسته در بین بهترین رستوران های سمنان باشد و انتخاب افراد بومی این شهر نیز معمولا همینجاست. همان طور که از نام این رستوران مشخص می باشد، رستوران عمارت یکی از رستوران های سنتی سمنان بوده که هدف بسیاری از افراد برای صرف غذاست. فضای داخلی و دیزاین به کار رفته در رستوران سنتی بوده و بسیار زیباست.

دل نشین بودن محیط رستوران باعث می شود تا شما بتوانید در کنار عزیزانتان تجربه ای خوب داشته باشید. رستوران عمارت که خانه کلانتر نیز شناخته می شود، دارای یک حیاط بسیار زیباست. در این حیاط میز و سندلی هایی قرار داده شده تا افرادی که تمایل به استفاده از فضای باز دارند بتوانند از این محیط استفاده نمایند. خانه کلانتر معماری زیبایی داشته و نباید در سفرتان به سمنان بهره بردن از آن را از دست بدهید. رستوران خانه کلانتر سمنان در تمامی روز ها هفته از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

برخی از شب ها در این رستوران موسیقی زنده پخش می شود و شما می توانید از این قابلیت رستوران استفاده نمایید. این رستوران لاکچری سمنان هم چنین دارای کافه و چایخانه نیز می باشد تا افراد در صورت تمایل از آن ها نیز استفاده نمایند. این رستوران که از رستوران های سمنان با موسیقی زنده می باشد درواقع بعد از یک بازسازی کلی بر روی خانه تاریخی داروغه در سال 1396 ساخته شد و از همان موقع تاکنون به دلیل کیفیت بالای غذاها، پرسنل خوش برخورد، فضای بسیار زیبا و دل نشین آن در کنار جو خوب به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در سمنان معرفی می شود.

یکی از نکاتی که قبل از رفتن به خانه کلانتر باید در نظر داشته باشید، هزینه نسبتا بالای غذا ها بوده که البته مراجعین معتقدند به حداقل یکبار امتحان کردن می ارزد و برایتان خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. لازم به ذکر است به دلیل وجود تخت هایی برای نشستن شما می توانید به جای میز و صندلی از آن ها نیز استفاده کنید. سرویس دهی در رستوران بادگیر سمنان کمی با سرعت عمل پایین انجام می شود و این مورد برای برخی از افراد آزار دهنده بوده که به عنوان یک نکته باید در نظر بگیرید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی عمارت بادگیر

این رستوران در کنار خیابان حافظ قرار داشته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به میدان ابوذر برسانید. بدین منظور می توانید از خیابان ابوذر غفاری استفاده کنید تا به میدان ابوذر برسید. بعد از رسیدن به میدان از خروجی چهارم به سمت خیابان حافظ بروید. کمی بعد از وارد شدن به حافظ می توانید مقصدتان را که در سمت چپ قرار گرفته ببینید. این مسیر از خیابان ابوذر غقاری در نزدیکی میدان تا مقصد مسافتی کمتر از 180 متر داشته و شما می توانید با صرف زمانی در حدود 2 دقیقه به راحتی به رستوران بادگیر سمنان برسید. هم چنین قادر خواهید بود تا به واسطه لوکیشن زیر از مبدا خود با استفاده از نقشه یک راه آسان را به سمت خانه تاریخی کلانتر بیابید.

شماره تماس رستوران سنتی عمرات بادگیر سمنان: 31603-023

آدرس رستوران سنتی عمارت بادگیر: سمنان، میدان ابوذر، خیابان حافظ

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.565743544448104%2C%2053.40288544173018%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”671″ name=”رستوران سنتی عمارت بادگیر”]

#4 رستوران ضیافت ارگ

این رستوران نیز به دلیل نمای بیرونی خیره کننده و محیط جذابی که دارد توانسته در زمره رستوران هایی باشد که مورد پسند افراد زیادیست. درواقع یکی از دلایل امتیاز بالای رستوران همین موارد بوده و مسافران نیز معمولا یکی از انتخاب هایشان برای صرف غذا رستوران ضیافت است. دیزاین و طراحی داخلی این رستوران سمنان دارای چند بخش متفاوت بوده تا بتوانید از هر کدام از فضاها که تمایل داشتید استفاده نمایید.

رستوران گفته شده با خواست موسس خود آقای موذن در سال 1397 شروع به ساخت کرد و در سال 1399 افتتاح گشت. این رستوران سه طبقه بوده و آشپزخانه مکانیزه با تجهیزات پیشرفته روز دنیا را دارا می باشد. معماری مدرن در کنار فضای سنتی رستوران ضیافت ارگ باعث شده تا بتوانید یک محیط دل نشین را تجربه کنید و تجربه ای خوب داشته باشید و رستوران نیز در لیست بهترین رستوران های سنتی سمنان نیز قرار گیرد. بر طبق نظرات مراجعین کیفیت غذاهای این رستوران سمنان کیفیت متوسطی داشته و بخش قابل توجهی از مشتری ها کمی ناراضی بودند.

اما به طور کلی امتیاز رستوران بالاست و همین موضوع باعث شده تا در فهرست بهترین رستوران های سمنان جای داشته باشد. پرسنل در این رستوران رفتار مودبانه ای با مراجعین دارند و سرویس دهی آن ها نیز امتیاز متوسطی گرفته است. اگر تمایل داشتید به این رستوران بروید می توانید همه روزه از ساعت 11:30 تا 16 و 19 تا 23 اقدام کنید. اگر به اینجا رفتید ته چین سمنانی را نیز در کنار دیگر سفارشات خود قرار دهید و طعم آن را از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران ضیافت ارگ

این رستوران لاکچری سمنان در نزدیکی میدان مشاهیر سمنان واقع شده و به همین دلیل برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به این منطقه برسانید. شما هم می توانید از خیابان قدس به این رستروان برسید و یا از خیابان طالقانی برای ورود به این رستوران استفاده نمایید. برای استفاده از خیابان طالقانی می توانید بعد از خیابان قدس به سمت این خیابان رفته و در جهت جنوب شرقی طالقانی ادامه دهید. کمی بعد از خواجوی به سمت چپ بپیچید و از ساختمان پرهام بگذرید.

با رسیدن به مسجد جوادالئمه به طرف راست رفته تا رستوران ضیافت ارگ را ببینید. این رستوران بین شیخ فضل الله نوری 4 و 6 قرار گرفته است. مسافت مسیر گفته شده از خیابان طالقانی تا مقصد کمتر از 400 متر بوده و تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود. بهتر است برای رسیدن به رستوران خوب سمنان از لوکیشن زیر استفاده کنید تا آسان تر به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران ضیافت ارگ سمنان: 33332050-023

آدرس رستوران ضیافت ارگ: سمنان، خیابان طالقانی، بین شیخ فضل الله نوری 4 و 6

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.57531983111893%2C%2053.39611114564508%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”672″ name=”رستوران ضیافت ارگ”]

#5 رستوران سنتی خاتون

از دیگر گزینه هایی که برای صرف غذا پیش رویتان می باشد رستوران سنتی خاتون است. این رستوران توانسته امتیاز متوسط رو به بالایی را دریافت کند و به همین دلیل در مقاله بهترین رستوران های سمنان جای گرفته است. برای صرف غذا می توانید به این رستوران در سفرتان مراجعه کنید و از فضای داخلی سنتی آن استفاده نمایید. محیط داخلی این رستوران دارای میز و صندلی های جالبیست و هم چنین یک سری تخت نیز قرار داده شده تا اگر تمایل داشتید غذایتان را به جای میز بر روی این تخت ها میل نمایید.

این رستوران سنتی سمنان در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای مراجعه به رستوران اقدام نمایید. سرویس دهی در این رستوران سمنان در سطح خوبی بوده و برخورد پرسنل آن با مشتری ها مودبانه می باشد. اکر به این رستوران رفتید بهتر است استفاده از کوبیده را در اولویت قرار دهید چون مزه خوبی داشته و رضایت کاربران را به دست آورده است.

قیمت غذا ها در این رستوران نرمال بوده و به همین دلیل به عنوان یک رستوران خوب در سمنان به شمار می رود. فضای سنتی رستوران می تواند باعث شود تا حس خوبی از فضای داخلی دریافت نمایید و بتوانید غذای مورد علاقه تان را با خاطره ای بهتر میل کنید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی خاتون

رستوران خاتون سمنان در میدان مشاهیر واقع شده و به همین دلیل باید از هر جایی که هستید به این سمت حرکت کنید. می توانید ابتدا خود را به خیابان قدس برسانید و در جهت غرب این خیابان برانید. بعد از رسیدن به میدان مشاهیر از خروجی سوم استفاده کنید تا بتوانید دوباره به همین خیابان قدس برسید. کمی بعد از میدان درست بعد از پست بانک می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. استفاده از لوکیشین زیر نیز می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و با نقشه به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران سنتی خاتون سمنان: 33348222-023

آدرس رستوران سنتی خاتون: سمنان، میدان مشاهیر، خیابان قدس، جنب خیابان یاسر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.576636067840624%2C%2053.39431384480049%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”673″ name=”رستوران سنتی خاتون”]

#6 رستوران باغ شهر

از دیگر رستوران هایی که توانسته رضایت مراجعین خود را کسب کند و امتیاز بالایی از آن ها دریافت نماید، رستوران باغ شهر می باشد. این رستوران توانسته با دارا بودن یک محیط دل نشین و جذاب در محیط باز و قرار گرفتن دو فضای مدرن و سنتی در کنار هم عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. این رستوران از شنبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 8 تا 15 و 17:30 تا 22:30 به این رستوران مراجعه نمایید. این باغ رستوران سمنان جنب پارک 17 شهریور بوده و به دلیل قرار گرفتن در یک جای سرسبز مردم بیشتر از سایر رستوران ها به آن مراجعه می کنند.

قیمت غذاهای موجود در منوی این رستوران مناسب بوده و به همین دلیل مراجعین از این نظر رضایت بالایی داشته اند. رستوران باغ شهر سمنان در نزدیکی مراکز مهمی هم چون شهربازی، هتل، بانک، کافه و… واقع شده و این مورد نیز در تعداد مراجعین تاثیر داشته است. کارکنان این رستوران خوش برخورد بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. این رستوران هم چنین به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های سنتی سمنان نیز به شمار می رود و در کل حس خوبی را در استفاده از این محل تجربه خواهید کرد.

مسیر دسترسی رستوران باغ شهر

برای رسیدن به این باغ رستوران سمنان می توانید ابتدا خود را به بلوار 17 شهریور برسانید و در سپس در جهت غرب حرکت نمایید. بعد از رسیدن به سالن زیبایی فریماه به سمت راست بپیچید و وارد خیابان بهار شوید. کمی بعد به طرف خیابان بلال برانید و آن را تا وارد شدن به دانشگاه ادامه دهید. وقتی به نوشت افزار گلشهر رسیدید وارد بوستان شوید و تا رستوران را پیاده روی نمایید. این مسیر از نزدیکی خیابان بهار تا مقصد کمتر از 600 متر بوده که در حدود 2 الی 3 دقیقه نیز در راه خواهید بود. در هر جایی از شهر بودید نیز از طریق مسیر دسترسی زیر می توانید به آسانی خود را به رستوران باغ شهر برسانید.

شماره تماس رستوران باغ شهر سمنان: 33348441-023

آدرس رستوران باغ شهر: سمنان، بلوار 17 شهریور، پارک 17 شهریور

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.573778883928696%2C%2053.38012156082444%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”674″ name=”رستوران باغ شهر”]

#7 رستوران مجلس افروز

یکی دیگر از رستوران های خوب سمنان که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستوران مجلس افروز می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توانید غذا های خوش طعمی را در آن میل نمایید. رستوران مجلس افروز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد اگر به دنبال یک کوبیده خوب باشید. محیط داخلی این رستوران قیمت مناسب سمنان ساده ولی تمیز و آرام بوده و می توانید از طریق آن یک وعده غذایی خوب را تجربه نمایید.

سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و پرسنل رستوران رفتار خوبی با مراجعین دارند. اگر به سمنان سفر کردید می توانید در تمامی روز های هفته در بازه زمانی 11 تا 15:30 و 19 تا 23 برای رفتن به آن اقدام کنید. بسیاری از مسافرینی که یک بار تجربه استفاده از این رستوران خوب سمنان را داشته اند دفعات بعدی نیز آن را برای صرف وعده غذایی خود انتخاب می کنند.

مسیر دسترسی رستوران مجلس افروز

برای رسیدن به این رستوران خوب سمنان می توانید ابتدا خود را به میدان امام رضا برسانید و سپس به طرف خیابان قدس ادامه دهید. در خیابان قدس بعد از رسیدن به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان به طرف راست رفته و آن را ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به استدیو رسانه شهرداری به طرف راست بروید و این خیابان را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. رستوران مجلس افروز در سمت چپ قرار گرفته و این مسیر مسافتی در حدود 1.3 کیلومتر داشته و تقریبا 4 دقیقه در راه خواهید بود. از لوکیشن زیر نیز می توانید استفاده کنید تا با نقشه به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران مجلس افروز سمنان: 33341442-023

آدرس رستوران مجلس افروز: سمنان، قدس، بین میدان عدالت و میدان امام رضا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.5820617176867%2C%2053.40178575172214%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”935″ name=”رستوران مجلس افروز”]

#8 رستوران سنتی نقش جهان

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، رستوران سنتی نقش جهان می باشد. این رستوران سنتی سمنان توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با استفاده از آن یک تجربه خوب داشته باشید. رستوران سنتی نقش جهان دارای غذا های خوش طعمی بوده و به همین دلیل عده زیادیاز اهالی شهر نیز برای رفتن به آن اقدام می کنند.

محیط داخلی این رستوران سنتی و زیبا بوده و نقش و نگار های استفاده شده در آن در کنار معماری آن می تواند برای کسانی که لعاقه به یک محل تاریخی دارند مفید واقع شود. بهتر است در صورت سفر به سمنان سری به این رستوران که شبیه به معماری اصفهان ساخته شده بزنید و برای صرف غذای مورد نظرتان اقدام نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 16 و 19:30 تا 23:30 برای رفتن به آن اقدام کنید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی نقش جهان

برای رسیدن به این رستوران باید ابتدا خود را به خیابان کهنه دژ برسانید و سپس در جهت شمال این خیابان ادامه دهید. مقصد شما کمی بعد از خانه تاریخی ادب و در سمت چپ شما واقع شده است. بهتر است در صورت تمایل برای استفاده از نقشه، ابتدا اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا به راحتی از مبداء خود به سمت این رستوران سنتی سمنان حرکت نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی نقش جهان سمنان: 33275710-023

آدرس رستوران سنتی نقش جهان: سمنان، خیابان کهنه دژ

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.56899057450998%2C%2053.397085704517735%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”936″ name=”رستوران سنتی نقش جهان”]

#9 رستوران چشمه

از دیگر رستوران هایی که افراد در سفر به این شهر می توانند برای مراجعه به آن اقدام نمایند، رستوران چشمه می باشد. این رستوران سمنان به دلیل کیفیت خوبی که در غذا های خود ارائه داده توانسته امتیاز خوبی نیز از مراجعین به دست آورد به همین دلیل شما می توانید با اطمینان از این مورد به آن مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران ساده ولی تمیز بوده و به همین دلیل شما می توانید در محیطی آرام به صرف غذای مورد علاقه تان مشغول شوید.

اگر به رستوران چشمه که یکی از رستوران های قیمت مناسب سمنان می باشد مراجعه کردید بهتر است کوبیده آن را نیز امتحان کنید و در لیست سفارشات خود قرار دهید. این رستوران کارکنان خوش برخوردی داشته و سرویس دهی در آن نیز در سطح خوبی می باشد. اگر تمایل داشتید در سفر به سمنا به اینجا مراجعه کنید می توانید در تمامی روز های هفته و در بازه زمانی 11:30 تا 15:30 و 19 تا 22 اقدام کنید.

مسیر دسترسی رستوران چشمه

برای رسیدن به این رستوران خوب سمنان باید ابتدا خود را به خیابان قدس برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد از گالری شان می توانی به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید. در هر جایی از شهر که باشید نیز می توانید با استفاده از مسیر دسترسی زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید. بدنی منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه خود را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

شماره تماس رستوران چشمه سمنان: 33349701-023

آدرس رستوران چشمه: سمنان، خیابان قدس

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.58125686270587%2C%2053.40214318096706%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”937″ name=”رستوران چشمه”]

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های سمنان کدام موارد هستند؟

رستوران های دارچین، بادگیر، پاچین و ضیافت ارگ.

بهترین رستوران های سنتی سمنان کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران های دارچین، عمارت بادگیر، خاتون و نقش جهان.

بهترین باغ رستوران های سمنان کدام موارد هستند؟

رستوران باغ شهر.

لاکچری ترین رستوران های سمنان کدام رستوران ها می باشند؟

رستوران های پاچین، عمارت بادگیر و ضیافت ارگ.