بهترین رستوران های دیزین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در هفتاد کیلومتری کرج منطقه ای جذاب وجود دارد که پیست موجود در آن مهم ترین مقصد بین المللی ورزش اسکی در خاورمیانه می باشد. منطقه دیزین از تهران فاصله کمی داشته و بهترین راهی که برای رسیدن به آن می توانید طی کنید مسیر جاده چالوس است. این ناحیه به دلیل اینکه بین مردم به شهرت رسیده دارای رستوران های زیادی می باشد و ما در این مقاله قصد معرفی بهترین رستوران های دیزین را داریم تا در هنگام مراجعه به این منطقه بتوانید در یک جای مناسب به صرف غذای مورد نظر خود بپردازید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رستوران اسنک بار

این رستوران یکی از رستوران هایی است که در منطقه دیزین قرار گرفته و ورزشکاران و مردمی را که برای استفاده از پیست دیزین به این منطقه مراجعه می کنند را به خود جذب می نماید. این رستوران به دلیل قرار گرفتن در بین کوه های این منطقه و هم چنین وجود برف در اطراف و مناظر زیبای خود توانسته عده زیادی را به طرف خود بکشاند. این رستوران توانسته امتیاز خوبی را از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های دیزین شناخته می شود.

اگر به این ناحیه رفتید حتما برای صرف غذا به کافه رستوران اسنک بار دیزین مراجعه کنید و غذای مورد نظرتان را از منو انتخاب نمایید. این مکان در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب آماده خدمت رسانی بوده و شما در این بازه زمانی می توانید به رستوران رفته و در محیط گرم آن که یک ماوای گرمابخش در میان کوه های برفی دیزین می باشد بهره ببرید و بهتر است در زمان مراجعه به این منطقه از آن استفاده نمایید.

یکی از امکاناتی که این کافه رستوران دارا می باشد غذای بیرون بر می باشد تا کسانی که تمایل دارند در محیط دیگری از کوهستان برفی غذای مورد نظرشان را صرف کنند از این گزینه نیز استفاده نمایند. فضای داخلی این کافه رستوران شاید کمی کوچک باشد ولی زیبا طراحی شده و چوبی بودن دکور باعث می شود حس زیبایی را در این منطقه تجربه کنید، حسی که هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد.

اگر به کافه رستوران اسنک بار دیزین رفتید قرمه سبزی را از دست ندهید. این غذا خوش طعم طبخ می شود و عده زیاید از آن تعریف کرده اند. یکی از وعده هایی که در کافه رستوران دیزین باید تجربه کنید وعده صبحانه است که در محیط زیبای اطراف بسیار جالب و لذت بخش خواهد بود. ورزشکاران و اسکی بازان بسیاری به این منطقه مراجعه می کنند و برای صرف غذا یا نوشیدنی مورد نظرشان به کافه رستوران اسنک بار می روند. در منوی کافه نیز می توانید با توجه به آن چه در منوی آن وجود دارد هر چه خواستید سفارش دهید.

این مکان یک پیج در اینستا نیز دارد که با مراجعه به آن می توانید تصاویر مربوط به کافه رستوران دیزین را تماشا کرده و اطلاعات کافی از آن را به دست آورید. یک شماره تماس برایتان در پایین گذاشته شده تا از طریق آن بتوانید برای رزرو اقدام نمایید. اگر در ماه های گرم سال به این منطقه بروید آب و هوای گرم تری را به نسبت زمستان تجربه خواهید کرد و می توانید از فضای باز جلوی رستوران برای صرف غذا یا نوشیدنی استفاده نمایید.

آدرس کافه رستوران اسنک بار

اگر از تهران به سمت دیزین می روید باید یک مسافت 73.8 کیلومتری را تا رسیدن به رستوران سپری کنید که بدون ترافیک یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. بدین منظور از تهران ابتدا به سمت شرق بلوار آیت الله کاشانی بروید و به سمت فلکه دوم صادقیه برانید. چند متر بعد وارد بزرگراه اشرفی اصفهانی شده و مسیر بزرگراه حکیم را در پیش بگیرید تا به بزرگراه قاسم سلیمانی برسید. بعد از آن باید وارد بزرگراه صیاد شیرازی شده و از اتوبان شهید بابایی به جاده لشکرک و جاده در لواسان شوید. جاده 325 را ادامه داده تا به مقصدتان وارد شوید. این رستوران رو به روی ایستگاه شله قرار گرفته و شما با مراجعه به این ناحیه از هر کسی سوال کنید آدرس این کافه رستوران را به شما خواهد داد.

شماره تماس کافه رستوران اسنک بار دیزین: 09121837310

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.03479622093507%2C%2051.42397828193889%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”337″ name=”کافه رستوران اسنک بار”]

کافه رستوران چمن

این رستوران در ارتفاع 2650 متری و در شمال پیست بین المللی دیزین قرار گرفته است. معمولا به دلیل قرار گیری موقعیت جغرافیایی خوب این رستوران از آن برای شناسایی یا ادرس دادن پیست های مختلف استفاده می کنند. نمای بیرونی و داخلی رستوران بسیار زیبا بوده و طراحی مدرن و جذابی دارد. معماری دایره ای این ساختمان در شمال دیزین سبب شده تا این منطقه با جذابیت بیشتری در تصاویر دیده می شود.

رستوران چمن با داشتن ویوی زیبای اطراف توانسته ورزشکاران و افراد زیادی را در نقاط مختلف سال جذب نماید. این کافه رستوران در نزدیکی پیست اسکی روی برف چمن قرار دارد و اگر به این منطقه بروید می توانید با لوکیشن یا پرسش از افراد دیگر به راحتی به آن برسید. محیط داخلی رستوران بسیار زیبا طراحی شده و با توجه به امتیاز ی که از مراجعین دریافت کرده می توان گفت کیفیت غذا ها در این رستوران خوب می باشد.

هم چنین برخورد کارکنان رستوران چمن دیزین مودبانه بوده و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد. اگر به دیزین رفتید حتما به این رستوران بروید چرا که می توان گفت این مکان بهترین رستوران دیزین شناخته می شود.

آدرس کافه رستوران چمن

برای رسیدن به کافه رستوران شله باید ابتدا با خودروی خود تا پیست بین المللی دیزین بروید. بعد از رسیدن به این پیست تقریبا یک دقیقه با ماشین تا رستوران چمن فاصله خواهید داشت که باید به طرف جنوب حرکت نمایید. باقی مسیر را نیز پیاده طی کنید تا به مقصد برسید. رستوران چمن در کنار پیست اسکی روی برف چمن قرار دارد و با ورود به این منطقه می توانید به راحتی مسیر رسیدن به مقصد را طی کنید. یک لوکیشن از رستوران دیزین نیز برایتان قرا داده ایم که از طریق آن راحت تر مسیرتان را خواهید یافت.

شماره تماس کافه رستوران چمن دیزین: 22297061-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.034853611528305%2C%2051.4168546838301%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”333″ name=”کافه رستوران چمن”]

رستوران شله

رستوران و کافی شاپ شله که در نزدیکی رستوران اسنک بار قرار دارد در ارتفاع 2980 متری بوده و به عنوان هتل چهار ستاره شله شهرت دارد. رستوران شله توانسته امتیاز خوبی را از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت از بهترین رستوران های دیزین می باشد. این رستوران نمای زیبایی دارد و در بین کوهستان می درخشد و معمولا افرادی که به دنبال تصویر برداری هستند اینجا را به عنوان سوزه انتخاب کرده و قاب های زیبایی را ثبت می کنند.

رستوران شله دیزین در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 صبح تا 15 باز بوده و در این بازه زمانی پذیرایی افراد زیادی است. شما نیز می توانید در مراجعه به این منطقه بریا صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این کافی شاپ و رستوران رفته و هرچه خواستید از منو سفارش دهید. فضای داخلی رستوران دارای میز و صندلی های زیادی است که هر کدام را بخواهید می توانید انتخاب نمایید.

شاید همه چیز ساده به نظر برسد ولی محیط گرمی برای تجربه ای به یاد ماندنی بوده و افراد زیادی را به خود جذب می کند. حتی در هوای سرد عده زیادی از افراد غذای خود را بیرون میل می کنند تا از گرمای غذا یا نوشیدنی های داغ در یک محیط سرد لذت ببرند. اگر به دیزین رفتید حتما از این رستوران برای هر چه مد نظرتان بود استفاده نمایید تا ساعاتی هیجان انگیز و جذاب برای خود و دوستانتان بسازید.

قهوه یا نسکافه ای که در کافیشاپ شله دیزین سرو می شود خوش طعم بوده و امتیاز مناسبی از افراد دریافت نموده است. این رستوران معمولا پر رفت و آمد بوده و عده زیادی از ورزشکاران به آن مراجعه می کنند. لازم به ذکر است پیست اسکی مبتدی دیزین در نزدیکی رستوران شله قرار دارد.

آدرس رستوران شله

اگر قصد دارید به این رستوران در پیست دیزین مراجعه کنید می توانید همانند مسیر قبلی از جاده لشکرک و جاده لواسان خود را به این منطقه برسانید و اگر در جاده شمشک-دیزین حضور داشته باشید، کافیست به سمت شمال غرب جاده رفته و با ادامه دادن مسیر به ابتدای منطقه دیزین برسید. مسیر زیبای جاده چالوس شما را به راحتی به دیزین خواهد رساند و انتهای راه را نیز می توانید پیاده و یا از طریق لوکیشن خود را به مقصد برسانید. کافیست اینترنت گوشی را روشن نمایید و از طریق لوکیشن قرار داده شده به راحتی به سمت رستوران شله حرکت نمایید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های دیزین بوده و بهتر است تجربه سرو غذا در آن را از دست ندهید. فراموش نکنید این رستوران در پیست اسکی شله دیزین قرار گرفته است.

شماره تماس رستوران شله دیزین:  

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.03356863086224%2C%2051.42406127970852%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”334″ name=”رستوران شله”]

رستوران هتل دیزین

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا در منطقه دیزین به آن مراجعه کنید، رستوران هتل دیزین می باشد. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده متوسط بوده و این نشان می دهد نیمی از کسانی که به این مکان مراجعه کرده اند ناراضی آن را ترک کرده اند. رستوران هتل دیزین از دیگر جاهایی است که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کرده و یک تفریح خوب را در این منطقه تجربه نمایید.

با توجه به گفته برخی از افراد حجم غذاها کم بوده و قیمت ها نیز با توجه به کیفیتشان بسیار بالا می باشد که در این صورت بهتر است قبل از سفارش حتما نگاهی به قیمت موارد موجود در منو بیندازید و در صورت تمایل سفارش دهید. این رستوران در مجموعه هتل دیزین قرار گرفته وبرای کسانی که قصد اقامت د این منطقه را دارند بسیار مناسب می باشد و می توانند با یک تی دو نشان بزنند. شما نیز می توانید در صورت نیاز برای اقامت از این مجموعه هم برای اقامت و هم برای صرف غذا استفاده نمایید.

هم چنین لازم به ذکر است که این مکان در نزدیکی پیست دیزین بوده و تنها 6 دقیقه پیاده روی دارد. محیط داخلی رستوران طراحی چوبی و مدرنی دارد . می توان گفت از نقاط مثبت رستوران هتل دیزین می باشد. فضای دنج و گرم داخل در کنار تماشای مناظر برفی بیرون می تواند لحظات نابی را در این هتل چهار ستاره برایتان بسازد. پنجره های این هتل بزرگ بوده و نمای زیبایی را می توانید از مناظر اطراف داشته باشید. اکثر کسانی که از هتل دیزین استفاده کرده اند رضایت داشتند و از رستوران این هتل نیز تقریبا راضی بودند.

جای پارک خودرو نیز در جلوی این رستوران وجود دارد و از این بابت نیاز به نگرانی نیست. البته یک پارکینگ عمومی نیز در همین نزدیکی ها قرار دارد که از آن هم می توانید استفاده نمایید. اگر به رستوران هتل دیزین مراجعه کردید در لیست سفارشات خود ماهی قزل آلا و فیله کباب را بیفزایید چرا که امتیاز بهتری نسبت به دیگر غذا ها دریافت نموده اند. در این رستوران موسیقی زنده نیز پخش می شود و هم زمان می تواند از 130 نفر پذیرایی نماد.

آدرس رستوران هتل دیزین

مجموعه هتل دیزین در کیلومتر 75 جاده چالوس و بعد از دو راهی گچسر قرار گرفته است. برای رسیدن به رستوران هتل دیزین کافیست تا ابتدای دیزین رفته و به سمت شمال پیاده ادامه دهید. 12 متر بعد از پیست بین المللی اسکی دیزین به طرف چپ بروید و 220 متر بعد به سمت راست رفته و با رسیدن به جاده شمشک-دیزین تا رسیدن به رستوران هتل دیزین ادامه دهید. این مسیر بیشتر مسطح بوده و شما باید یک مسافت 350 متری را طی کنید تا به مقصد برسید.

در این راه تقریبا 5 دقیقه در راه خواهید بود که برای طی کردن آن می توانید از لوکیشن زیر نیز استفاده نمایید. اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید تا به راحتی مسیر را طی کنید. هم چنین اگر از تهران به این سمت می روید نیز این لوکیشن می تواند شما را تا رسیدن به این مکان که یکی از بهترین رستوران های دیزین می باشد یاری دهد.

شماره تماس رستوران هتل دیزین: 35212978-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.04971852181218%2C%2051.41809491472044%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”335″ name=”رستوران هتل دیزین”]

کافه رستوران لوتوس

از دیگر مکان هایی که در نزدیکی دیزین می تانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران لوتوس می باشد. این مکانامتیاز خوبی از کابران دریافت نموده و به همین در لیست بهترین رستوران های دیزین قرار می گیرد. در بعضی از روز های هفته معمولا بسته بوده و بهتر این است که قبل از مراجعه ااز طریق تماس قبلی از باز بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. محیط داخلی رستوران شیک و مدرن می باشد و فضای زیبا و گرم درون رستوران لوتوس باعض می شود تا تجربه ای ناب را در کنار دوستان یا خانوده خود داشته باشید. این رستوران در منطقه ای قرار گرفته که جزو دیدنی های دیزین محسوب می شود.

کیفیت غذا های این رستوران رضایت مشتری ها را کسب کرده و رفتار پرسنل نیز مودبانه می باشد. سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد و دنج بودن آن باعث می شود تا لذتی بیشتر از محیط کسب نمایید. شما در این رستوران می توانید انواع غذا های ایراین و فرنگی را بیابید و در منوی بخش کافه نیز هرچه خواستید سفارش دهید. قیمت غذا های این رستوران با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس کافه رستوران لوتوس

برای رسیدن به کافه رستوران لوتوس کافیست ابتدا به سمت شمال حرکت کنید و بعد از رسیدن به پیست بین المللی دیزین به طرف چپ بپیچید و بعد از 220 متر به طرف جاده شمشک-دیزین بروید. در انتها به طرف چپ رفته تا به مقصدتان وارد شوید. مسافت این مسیر که از ابتدای دیزین می باشد3.6 کیلومتر بوده و رد حدود 8 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. یک لوکیشن نیز از رستوران دیزین برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن در هر نقطه ای این منطقه بودید راهتان را به سمت مقصد بیابید.

شماره تماس کافه رستوران لوتوس دیزین: 35212901-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.06238950617233%2C%2051.39337026430892%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”336″ name=”کافه رستوران لوتوس”]

اجاره روزانه سوئیت در دیزین

دیزین به دلیل دارا بودن نقاط ترسیحی و دیدنی زیادی که در خود دارد، همه ساله عده زیادی از مردم را به طرف خود می کشاند. ورزش کاران از این منطقه که پیست اسکی بین المللی به حساب می آید برای تمرین استفاده میکنند و حتی در این منطقه چند روزی را اقامت دارند. در نزدیکی پیست دیزین هتل ها و اقامتگاه های زیادی وجود دارد که افراد برای اقامت خود از آن ها استفاده می کنند. شما نیز می توانید برای اقامت خود در این منطقه به سایت لوکس ویلا مراجعه نمایید و از بین گزینه های موجود برای اجاره سوئیت دیزین اقدام کنید. اگر زمانی را برای رفتن به دیزین انتخاب کرده اید که جمعیت زیادی روانه می شوند، بهتر است یک الی دو هفته قبل برای رزرو سوئیت مورد نظرتان تماس بگیرید تا در زمان مراجعه به این منطقه برای مکان اقامتی خود دچار مشکل نشوید.