بهترین رستوران های دربند

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق تهران که توانسته عده زیادی از افراد را در اوقات مختلف سال به خود جذب نماید، دربند می باشد. این منطقه زیبایی های متعددی داشته و امکانات مختلفی را نیز شامل می شود که یکی از مهم ترین این امکانات وجود انواع رستوران در آن می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های دربند تهران رفتیم تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران کوهسار

یکی از بهترین رستوران های دربند که می توانید برای صرف غذا به ان مراجعه نمایید رستروان کوهسار می باشد که توانسته امتیاز بالایی از مراجعین کسب کند. این رستوران خوب دربند به دلیل دارا بودن یک محیط زیبا و ویوی عالی در کنار کیفیت خوب غذا های خود توانسته به یکی از معروف ترین ها در این ناحیه تبدیل شود. رستوران کوهسار در تمامی اوقات سال حتی در زمستان نیز مراجعین خود را دارد چرا که حتی در این فصل چیزی از زیبایی اطراف آن کم نمی شود.

محیط داخلی رستوران ساده ولی شیک بوده و شما می توانید یا از فضای داخلی رستوران استفاده کنید و یا در فضای بیرونی رستوران بر روی تخت های قرار داده شده بنشینید و غذای مورد علاقه خود را میل نمایید. حتی یک سری کلبه نیز وجود دارد تا افراد در صورت لزوم به استفاده از آن ها بتوانند انتخاب بیشتری داشته باشند و از آن ها بهره ببرند. لازم به ذکر است این رستوران به دلیل دارا بودن موزیک زنده به عنوان یکی از بهترین رستوران های دربند تهران با موزیک زنده شناخته می شود.

پرسنل این رستوران دربند رفتار مودبانه ای دارند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. غذا های موجود در منوی این باغ رستوران دربند متنوع بوده و شما می توانید هر چه تمایل داشتید را سفارش دهید. از سرویس چای رستوران کوهسار تعریف شده و بهتر است در صورت مراجعه به اینجا آن را استفاده کنید. اگر تصمیم گرفتید به این رستوران بروید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب اقدام کنید. البته در روز های تعطیل بهتر است قبل از مراجعه از تایم دقیق کاری این رستوران مطلع شوید تا دچار مشکل نشوید.

مسیر دسترسی رستوران کوهسار

برای رسیدن به این باغ رستوران دربند ابتدا باید خود را به میدان سربند برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد با ادامه دادن این خیابان و بعد از رسیدن به تله سیژ دربند می توانید رستوران کوهسار را که در سمت چپ شما قرار گرفته مشاهده نمایید. مسافت مسیر گفته شده کمتر از 50 متر بوده و کمی پیاده روی نیز باید داشته باشید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا از طریق آن به آسانی به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران کوهسار دربند: 22709992-021

آدرس رستوران کوهسار: تهران، دربند، میدان سربند، دویست متر بالاتر از مجسمه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8284001394936%2C%2051.4268234172057%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”948″ name=”رستوران کوهسار”]

#2 رستوران کوهپایه

از دیگر رستوران هایی که در منطقه دربند می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستوران کوهپایه می باشد. این رستوران خوب دربند توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و محیط به آن مراجعه نمایید. رستوران کوهپایه محیط زیبایی دارد و حتی نمای آن نیز بسیار زیباست. منوی این رستوران متنوع بوده و شامل غذا های ایرانی و فرنگی و انواع سالاد ها می شود. بهتر است در صورت مراجعه به این باغ رستوران دربند شیشلیک را نیز به لیست سفارشات خود بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از افراد دریافت نموده است.

البته ماهی نیز طعم خوبی داشته و این مورد را هم نباید از دست دهید. در این رستوران نیز می توانید از سرویس چای استفاده کنید و از فضای رستوران لذت ببرید. نمای بیرونی رستوران کوهپایه بسیار زیباست و به همین دلیل نیز توانسته توریست ها را نیز به خود جذب نماید. در درن رستوران نیز می توانید هم از محیط داخلی استفاده کنید و هم از فضای آزاد بهره ببرید. ویوی رستوران بسیار زیباست و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

این رستوران در طول سال مورد توجه عده زیادی از افرا قرار می گیرد و به همین دلیل به عنوان یکی از معروف ترین رستوران های دربند شناخته می شود. اگر تمایل به استفاده از این رستوران داشتید می توانید همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 12 شب که سرویس دهی دارد اقدام کنید. لازم به ذکر است این رستوران دارای یک وبسایت با همین نام می باشد که می توانید با مراجعه به آن اطلاعات کافی به دست آورید.

مسیر دسترسی رستوران کوهپایه

برای رسیدن به این رستوران خوب دربند می توانید ابتدا خود را به میدان سربند برسانید و سپس در جهت شمال شرقی به طرف خیابان دربند برانید. بعد از رسیدن به تله سیژ دربند باید کمی ادامه دهید تا به رستوران کوهپایه که در سمت راست و بعد از رستوران باغ ایرانی قرار گرفته برسید. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 300 متر داشته و تقریبا 3 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله نقشه آسان تر خود را به مقصدتان برسانید.

شماره تماس رستوران کوهپایه دربند: 22712518-021

آدرس رستوران کوهپایه: تهران، دربند، بعد از میدان سربند، میدان کوهپایه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83027348854755%2C%2051.4264532460407%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”943″ name=”رستوران کوهپایه”]

#3 رستوران بهشت دربند

یکی دیگر از رستوران هایی که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و بسیار زیباست، رستوران بهشت دربند می باشد. این رستوران خوب دربد توانسته در بین افراد به شهرت برسد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های دربند تهران معرفی شود. محیط داخلی رستوران شامل چند بخش است که به فضای روباز و فضای سر بسته تقسیم می شود. در بخش روباز می توانید هم از قسمت تخت های قرار داده شده استفاده کنید و هم از قسمت میز و صندلی ها در بالکن یا حیاط بهره ببرید. این رستوران طراحی زیبایی دارد و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید.

غذا های این رستوران معروف دربند با کیفیت بوده و تنوع خوبی دارد و بهتر است در صورت مراجعه به آن کوبیده و شیشلیک را نیز از دست ندهید. این رستوران یک وبسایت با نام asnafshahr دارد که با مراجعه به آن می توانید اطلاعات تکمیلی درباره بهشت دربند را به دست آورید. اگر به این منطقه مراجعه کردید بهتر است استفاده از این رستوران معروف دربند را از دست ندهید. رستوران بهشت دربند در تمامی روز های هفته و از ساعت 11 تا 24 باز می باشد ولی در روز های تعطیل این بازه زمانی کمی تغییر می یابد.

مسیر دسترسی رستوران بهشت دربند

برای رسیدن به این باغ رستوران دربند می توانید ابتدا با رسیدن به میدان سربند به طرف خیابان دربند ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به تله سیژ دربند مسیرتان را به طرف میدان کوهپایه دنبال نمایید. کمی بعد از این میدان می توانید به رستوران بهشت دربند وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 350 متر بوده و بدون ترافیک 3 دقیقه در راه خواهید بود. لوکیشن زیر هم می تواند به شما کمک کند تا با کمک آن به راحتی به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران بهشت دربند: 22748710-021

آدرس رستوران بهشت دربند: تهران، دربند، بالاتر از میدان سربند، کمی بعد از رستوران کوهپایه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83057325198997%2C%2051.42634391536723%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”941″ name=”رستوران بهشت دربند”]

#4 رستوران رست

یکی دیگر از رستوران هایی که فضایی بسیار زیبا و دلپذیر با طراحی مدرن و شیک دارد، رستوران رست می باشد این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های دربند نیز شناخته می شود. میز و صندلی های قرار گرفته در کنار پنجره های قدی رستوران می توانند یک ویوی بسیار زیبا از اطراف را به شما هدیه دهند تا بتوانید تجربه ای به یاد ماندنی از حضور در این رستوران معروف دربند داشته باشید.

این رستوران هم چنین مناسب برای افرادیست که تمایل دارند تا برای برگزار کردن جشن تولد یا دیگر جشن های چند نفره و کوجک اقدام نمایند. غذا های این رستوران کیفیت خوبی داشته و تنوع آن ها نیز بالا می باشد. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران خوب دربند سردست همایونی را نیز قلم نیندازید تا بتوانید تجربه ای بهتر در کنار عزیزان خود به دست آورید. از آن جا که رستوران رست در کنار تله سیژ دربند قرار گرفته شما با یک آسانسور به رستوران خواهید رسید و نمایی کوهستانی را پیش رویتان خواهید داشت.

این رستوران هم چنین پرسنل خوش برخوردی داشته و سرویس دهی آن در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. این رستوران لاکچری دربند یک قسمت به عنوان تراس دارد تا مراجعین در صورت تمایل از آن برای صرف غذای مورد نظر خود استفاده نمایند. ویوی تراس رو به شهر بوده و ویوی بخش داخلی رستوران رو به کوه های زیبای دربند. اگر تمایل داشتید برای استفاده از این رستوران اقدام کنید بهتر است در بازه زمانی 8 تا 23 که رستوران سرویس دهی دارد اقدام کنید.

مسیر دسترسی رستوران رست

برای رسیدن به این رستوران می توانید بعد از رسیدن به میدان سربند این میدان را دور بزنید تا در خیابان دربند در کنار میدان مقصدتان را که در نزدیکی مرکز مهارت آموزی شبکه بهداشت شمیرانات قرار گرفته ببینید. این رستوران درست در ابتدای مسیر دربند قرار گرفته و بسیار سرراست می باشد. در هر جایی از تهران که باشید می توانید به راحتی و از طریق لوکیشن زیر مسیر خود را بیابید و به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران رست دربند: 22753980-021

آدرس رستوران رست: تهران، دربند، میدان سربند، آسانسور طبقه اول

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.828269946873654%2C%2051.426161711683854%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”942″ name=”رستوران رست”]

#5 رستوران باغ ایرانی

یکی دیگر از بهترین رستوران های دربند که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران باغ ایرانی می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از افراد دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران ها در این منطقه به حساب می آید. محیط داخلی رستوران طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و به همین دلیل می توانید لحظات خوبی را تجربه نمایید. رستوران باغ ایرانی یکی از بهترین فضا ها را در دربند دارد و مورد هدف جوانان زیادی قرار می گیرد. در این رستوران می توانید غذا های خوش طعمی را میل کنید چرا که کیفیت غذا ها نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است.

بهتر است در صورت مکراجعه به رستوران باغ ایرانی شیشلیک را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید. قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها و هم چنین رستوران های هم سطح اطراف آن مناسب بوده ولی باید در نظر داشته باشید که این منطقه یک نقطه توریستی بوده و قیمت ها کمی بالا هستند. اگر به این منطقه مراجعه کردید بهتر است این رستوران را از دست ندهید. رستوران باغ ایرانی در تمامی روز های هفته باز بوده و باید در بازه زمانی 11 تا 23 به آن مراجعه کنید.

مسیر دسترسی رستوران باغ ایرانی

برای رسیدن به این رستوران معروف دربند نیز می توانید بعد از رسیدن به میدان سربند به سمت خیابان دربند ادامه دهید و تقریبا 250 متر بعد از آن  به مقصد وارد شوید. با استفاده از مسیر دسترسی زیر نیز قادر به آسان تر پیمودن مسیر خود خواهید داشت. کافیست ابتدا اینترت گوشی خود را روشن کنید و بعد بر روی لوکیشن زیر کلیک نمایید.

شماره تماس رستوران باغ ایرانی دربند: 22720972-021

آدرس رستوران باغ ایرانی: تهران، دربند، 250 متر بالاتر از میدان سربند

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83000049498195%2C%2051.42616935902863%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”946″ name=”رستوران باغ ایرانی”]

#6 رستوران جوانان 3

از دیگر رستوران هایی که در بین مردم پایتخت شناخته شده و دارای چند شعبه در نقاط مختلف تهران می باشد، رستوران جوانان 3 در دربند بوده که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده است. این رستوران سنتی دربند به دلیل دارا بودن یک محیط خوب تواسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و شما نیز می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. تخت های قرار داده شده در قسمت روباز رستوران به دلیل جای گیری در یک محیط زیبا می توانند به شما کمک کنند تا لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان داشته باشید.

این رستوران شعبه سوم بوده و شما می توانید با مراجعه به دربند از آن استفاده نمایید. غذا های این رستوران معروف دربند خوش طعم و با کیفیت بوده و بهتر است در صورت رفتن به این منطقه حتما برای صرف آن ها اقدام کنید. اگر به رستوران جوانان رفتید کشک و بادمجان را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که امتیاز خوبی داشته و می توانید تجربه خوبی داشته باشید. همه روزه و در بازه زمانی 7 تا 16 و 20 تا 23:30 رستوران فعالیت دارد و می توانید در این مواقع به آن مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران جوانان 3

این رستوران نیز در کنار باقی رستوران های گفته شده قرار دارد و ما با رسیدن به میدان سربند می توانید به سمت شمال شرقی رفته تا با طی کردن خیابان دربند به مسیر کوهپیمایی به سمت توچال برسید. کمی بعد از رستوران میلاد می توانید به مقصدتان برسید. مسافت این مسیر در حدود 300 متر بوده و تقریبا 3 دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. لوکیشن زیر هم در رسیدن شما به رستوران جوانان 3 کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران جوانان 3 دربند: 22735897-021

آدرس رستوران جوانان 3: تهران، دربند، بالاتر از میدان سربند، مسیر کوهپیمایی توچال

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83122935746619%2C%2051.426235857697264%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”947″ name=”رستوران جوانان 3″]

#7 رستوران شب های تهران

از دیگر رستوران های دربند که توانسته رضایت تعداد زیادی از مراجعین را کسب کند، رستوران شب های تهران می باشد. این رستوران به دلیل ارائه غذا های با کیفیت با طعم خوب و هم چنین فضای زیبای خود توانسته در جذب مراجع خوب عمل کند و امتیاز خوبی را نیز به دست آورد. این باغ رستوران دربند به دلیل قرار گرفتن در یک جای خوب با نمایی مناسب به عنوان یکی از بهترین رستوران های معرفی می شود.

رستوران شب های تهران کحارکنان خوش برخوردی دارد و بهتر است اگر هوس دیزی کردید حتما سری به این رستوران سنتی دربند بزنید. این جا در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب باز بوده و در این بازه زمانی سرویس دهی دارد ولی در روز های تعطیل بهتر است قبل از مراجعه از تایم کاری رستوران اطمینان حاصل کنید.

مسیر دسترسی رستوران شب های تهران

برای رسیدن به این رستوران بهتر است بعد از رسیدن به میدان سربند از خیابان دربند به سمت رستوران شب های تهران بروید که در سمت چپ قرار گرفته و بعد از بلالی عمو مصطفی قابل رویت می باشد. مسافت این مسیر کمتر از 140 متر است و می توانید به راحتی به آن برسید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا در هر نقطه ای از پایتخت بودید به آسانی به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران شب های تهران دربند: 22729444-021

آدرس رستوران شب های تهران: تهران، دربند، بالاتر از مجسمه کوهنوردی، پلاک 72

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.82902965211161%2C%2051.426957322727574%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”944″ name=”رستوران شب های تهران”]

#8 رستوران پای کوه

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای رفتن به آن اقدام کنید، رستوران پای کوه می باشد. این رستوران نیز امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین های منطقه دربند به شمار می رود. رستوران پای کوه دیزی های خوش طعمی دارد و می تواند به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی دربند نیز به شمار آید. این رستوران همانند دیگر رستوران های دربند فضایی در دل طبیعت داشته و نمایی زیبا از رودخانه و محیط را به شما هدیه می دهد.

تخت های قرار داده شده در رستوران پای کوه به عنوان یکی از بهترین موارد برای صرف غذا به خصوص دیزی در نظر گرفته می شوند. کیفیت غذا های این رستوران متوسط بوده ولی بهتر است برای یک بار هم که شده از آن استفاده نمایید. بسیاری از افراد که برای کوه نوردی به این منطقه می روند برای صرف صبحانه رستوران پای کوه  را انتخاب می کنند. شما نیز می توانید همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب برای رفتن به این رستوران سنتی دربند اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران پای کوه

برای ورود به این رستوران نیز باید ابتدا خود را به میدان سربند برسانید و سپس به سمت خیابان دربند و شمال شرقی ادامه دهید. بعد از رسیدن به تله سیژ دربند کمی به سمت چپ رفته و از طریق یکی از جاده های بی نام در کنار مسیر اصلی برای رسیدن به مقصد بروید. این راه را که تقریبا 500 متر می باشد ادامه داده و از مسجد صاحب الزمان بگذرید. رستوران پای کوه در سمت راست و کمی بعد از ایستگاه پایانی تله سیژ واقع شده است. استفاده از لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا مسیر گفته شده را به آسانی طی کنید.

شماره تماس رستوران پای کوه دربند: 22707295-021

آدرس رستوران پای کوه: تهران، دربند، بالاتر از میدان سربند، بعد از ایستگاه آخر تله سیژ

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.833489491331264%2C%2051.425677807195534%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”945″ name=”رستوران پای کوه”]