بهترین اقامتگاه های جزیره قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

استان هرمزگان دارای جزایر متعددی است که بزرگ ترین آن قشم می باشد. این جزیره جاذبه های دیدنی مختلفی دارد که در کنار بازار های مناسب خرید خود توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به سمت خود بکشاند. این جزیره دارای ویلاها و سوئیت های مختلفی است که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی اقامتگاه های قشم رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

رزرو ویلا در قشم

قشم یکی از جزایر خلیج فارس بوده که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف خود و هم چنین بازار هایی که افراد برای خرید های عمده از آن استفاده می کنند، معمولا و به خصوص در سال های اخیر تعداد زیادی از افراد را به سمت خود کشانده است. این جزیره به همین دلیل دارای اقامتگاه های متعددی نیز می باشد که از بین آن ها می توانید هر کدام را تمایل داشتید انتخاب نمایید تا اقامت خوبی را تجربه کنید.

برای این منظور نیز سایت لوکس ویلا می تواند شما را راهنمایی نماید. صفحه ویلاها و اقامتگاه های همه شهر ها در سایت وجود دارد و در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید. هزینه اجاره ویلا در قشم از 800000 تومان شروع می شود و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویلا و هم چنین امکاناتی که در اقامتگاه برایتان در نظر گرفته شده، این قیمت بالاتر خواهد رفت. جزیره قشم دارای ویلاهای ساحلی مختلف و هم چنین آپارتمان های رو به اقیانوس بوده که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

رزرو ویلا در قشم

اقامتگاه های اقتصادی در قشم

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به یک منطقه در نظر گرفته می شود و برای عده زیادی از افراد نیز مهم می باشد، بحث مربوط به هزینه هاست. معولا آپارتمان ها و سوئیت های مختلف در شهر های به وجود آمده اند تا مسافران در صورت تمایل برای کاهش هزینه های خود در سفر، از آن ها برای اقامتشان استفاده نمایند. این اقامتگاه ها به صورت سوئیت و آپارتمان ارائه می شوند و اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید. هزینه اجاره آپارتمان در قشم از 400000 تومان در اوایل هفته و 800000 تومان در آخر هفته ها شروع می شود.

آپارتمان های قشم در مناطق مختلف دارای قیمت های متفاوت می باشد و به همین دلیل بهتر است ابتدا برای خود مشخص کنید که در چه جایی و با چه ویژگی هایی تمایل دارید آپارتمان اجاره کنید. اجاره سوئیت در قشم یکی از پر مخاطب ترین مواردی است که برای اقامت در این جزیره مورد استقبال قرار می گیرد و به همین دلیل بهتر است ابتدا هدفتان را از سفر مشخص کنید و اگر برای خرید به این ناحیه می روید جایی را اجاره کنید که به مهم ترین بازارها و مراکز خرید قشم نزدیک باشد.

ویلاهای ساحلی قشم

از دیگر مواردی که می توانید از آن ها برای اقامت خود در جزیره قشم استفاده نمایید، ویلاهای ساحلی می باشند. شاید این مورد هدف بسیاری از افراد برای اقامتشان در این جزیره باشد چرا که تماشای اقیانوس به خصوص وقتی نزدیک به دریا هستید تجربه ای ناب خواهد بود. تعداد ویلاهای ساحلی به نسبت آپارتمان های این شهر کم بوده و قیمت آن ها نیز بیشتر می باشد. اگر بخواهید می توانید از ویلاهای ساحلی با ساحل اختصاصی نیز استفاده کنید که در این صورت این قیمت بیشتر خواهد شد.

اجاره ویلا ساحلی در قشم هزینه های متعددی دارد و با توجه به امکاناتی که در ویلا وجود دارد رقم اجاره نیز تغییر خواهد کرد. اگر تمایل داشتید برای اجاره روزانه ویلا ساحلی در قشم اقدام نمایید می توانید با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. فراموش نکنید ویلاهای جزیره به نسبت سوئیت ها و خانه های مبله کمتر است و انتخاب های متعددی نخواهید داشت.

ویلاهای ساحلی قشم

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

برای انتخاب مکان اقامتی خود می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید که بدین منظور کافیست از صفحه اصلی سایت و پنل اجاره ویلا و سوئیت استان هرمزگان را انتخاب کنید. در زیر مجموعه باز شده قشم را کلیک نمایید تا وارد صفحه مربوط به ویلاهای این جزیره شوید. حال شما می توانید انواع ویلاها و اقامتگاه های موجود در شهر را ببینید و بر طبق بودجه خود و هم چنین امکاناتی که مد نظر دارید یکی از موارد پیش رویتان را برگزینید. در صفحه ویلایی که انتخاب کردید توضیحات مرتبط با آن را مطالعه کنید و شرایط کنسلینگ را نیز بدانید تا با مشکل رو به رو نشوید. در زوهای شلوغ سال و در زمستان که به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر عده بیشتری برای رفتن به قشم اقدام می کنند بهتر است بسیار زودتر از موعد برای رزرو ویلا یا سوئیت مورد نظرتان اقدام نمایید. هم چنین اگر سوال دیگری نیز درباره اقامتگاه مورد نظرتان داشتید از مشاورین لوکس ویلا جویا شوید.