اقامت در ویلاهای بابل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از دیگر شهر های استان مازندران که توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید شهر بابل می باشد. لقب بهارنارنج را بر این شهر گذاشته اند و از نظر تعداد افرادی که به آن جا سفر می کنند می توان گفت یک جای دیدنی و مناسب برای اقامت می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی ویلاهای بابل رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در بابل

اگر مقصد سفرتان را بابل در نظر گرفته اید و یا برای عبور از این شهر تمایل دارید حداقل یک روز را در این منطقه سپری کنید بهتر است قبل از رسیدن به شهر ابتدا اقامتگاه خود را انتخاب کنید و سپس برای این منظور اقدام نمایید. اجاره ویلا در بابل هزینه های مختلفی دارد و قیمت ویلاهای معمولی در اوایل هفته از 800000 تومان و آخر هفته ها از 1200000 تومان شروع می شود. این شهر نیز همانند دیگر شهرهای استان مازندران دارای ویلاهای مختلفی است که شامل ویلاهای لوکس، استخردار، جنگلی و… می شود. اگر تمایل داشتید از هر کدام از این ویلاها برای اقامت خود استفاده کنید می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید.

شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید برای انتخاب اقامتگاه مورد نظرتان اقدام کنید و از بین ویلاهای موجود هر کدام را که خواستید انتخاب نمایید. ویلاهای بابل به دلیل قرار گرفتن در جنگل های زیبای این منطقه ویوی جذابی دارند و اگر ویلای تراس دار اجاره کنید می توانید اقامتی خاطره انگیز در این منطقه داشته باشید.

رزرو ویلا در بابل

ویلاهای استخردار بابل

این ویلاها معمولا طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل هزینه ای که بابت ویلاهای استخردار خواهید پرداخت نیز بالاتر از دیگر ویلاها می باشد. ویلاهای استخردار می توانند یا داری یک استخر باشند یا دو استخر و یا استخرشان سقف متحرک داشته باشد. ویلاهای دارای یک استخر یا روباز هستند و یا سرپوشیده که ویلاهای دارای استخر روباز معمولا در تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و هزینه آن ها به نسبت ویلاهای دارای استخر سرپوشیده می باشد. ممکن است ویلاهای دارای استخر روباز با آب گرم ارائه شوند که در این صورت در نیمه دوم سال نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر این ویلاها دارای آب گرم نباشند با سرد شدن هوا دیگر کارایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل قیمت ویلا نیز تقریبا نصف خواهد شد. ویلاهای با استخر سرپوشیده نیز معمولا در هوای سرد کاربرد دارد ولی چون در تابستان به نسبت ویلاهای با استخر روباز هزینه کمتری دارند افراد زیادی خواهان اجاره این ویلاها می باشند. شما نیز اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید بهتر است این ویلاها را در تابستان از دست ندهید. هزینه اجاره ویلا استخردار در بابل اوایل هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 1700000 تومان شروع می شود و بهتر است قبل از اجاره این نوع ویلاها ابتدا هزینه را در نظر بگیرید و بعد نوع ویلا استخردار خود را انتخاب کنید.

نوع دیگری از ویلاها نیز وود دارند که دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده می باشند و به دلیل داشتن هر دو استخر درون خود تبدیل به یک ویلای لاکچری شده اند. البته در این نوع ویلاها امکانات دیگری هم وجود دارد که باعث شده تا این ویلاها مورد پسند افراد قرار بگیرند. ویلاهای چهارفصل یا کروک نیز نوع دیگری از ویلاها می باشند که به دلیل داشتن سقف متحرک بر روی استخر در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت اجاره این نووع ویلاها زیاد است و اگر به دنبال یک سفر اقتصادی باشید برایتان کارایی نخواهد داشت.

اقامت در ویلاهای جنگلی بابل

از دیگر ویلاهای این ناحیه که به دلیل انبوه پوشش گیاهی و درختان این منطقه در بین آن ها ساخته شده اند، ویلاهای جنگلی می باشند. این نوع ویلاها برای کسانی که علاقه خاصی به جنگل دارند بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل بهتر است با تماشای هزینه این نوع ویلاها درون سایت، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. قیمت ویلاهای جنگلی بابل در اوایل هفته از 1500000 و آخر هفته ها از 2000000 تومان شروع می شود. اجاره ویلا جنگلی در بابل می تواند یک خاطره ماندگار برایتان باشد تا لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان بگذرانید. لازم به ذکر است برخی از ویلاها ظرفیت بیشتری دارند که این مورد برای کسانی که دسته جمعی سفر می کنند مناسب می باشد.

هم چنین وجود ویلاهایی که دارای تراس می باشند نیز می تواند برایتان بسیار مناسب باشد چرا که این ویلاها منظر زیبایی را از محیط اطرافتان به شما نمایش خواهند داد و به همین دلیل می توانید در فصل های پاییز و زمستان مناظر رنگارنگ و برفی را بهتر از دیگر ویلاها تماشا کنید. اگر تمایل داشتید می توانید برای اجاره ویلا جنگلی در بابل از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید تا با مشاهده موارد مختلف انتخاب ساده تری داشته باشید.

ویلاهای جنگلی بابل

نحوه رزرو و ثبت اقامتگاه از سایت

اگر برای اقامت در مقصد خود یعنی شهر بابل مازندران به دنبال ویلا هستید می توانید با رفتن به صفحه این شهر اقامتگاه های مختلف را تماشا کنید. این اقامتگاه ها از اقتصادی ترین تا لوکس ترین را شامل می شوند. اجاره روزانه آپارتمان در بابل یکی از همین موراد اقتصادی می باشد که قیمت این اقامتگاه ها از 600000 تومان شروع می شود. همان طور که مشاهده می کنید هزینه این آپارتمان ها برای کسانی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند بسیار مناسب است. ولی شما می توانید دیگر ویلاها را نیز با قیمت های مختلف از سایت بیابید و برای رزرو آن ها اقدام کنید.

بدین منظور به صفحه اصلی سایت رفته و بعد از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران شهر بابل را انتخاب کنید. در صفحه باز شده می توانید ویلاهای این شهر را ببینید و با توجه به بودجه خود هر کدام را خواستید انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که آخر هفته ها و در ایام تعطیلات معمولا تعداد کسانی که به شهر های شمالی سفر می کنند زیاد می شود و به همین دلیل اگر زودتر برای رزرو اقدام نکنید ممکن است اقامتگاه مورد نظرتان را از دست بدهید. برای ثبت ویلای خود نیز می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و اقامتگاهتان را رزرو نمایید.