اقامت در بهترین کلبه های ماسال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیبا ترین مناطق استان گیلان که همه ساله عده زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند ماسال بوده که به دلیل ابرهای زیاد این منطقه بسیار معروف است. برای اقامت در ماسال می توانید از ویلاها و کلبه های چوبی استفاده کنید تا تجربه ای متفاوت از اقامت در این منطقه داشته باشید. در این مقاله به سراغ معرفی انواع اقامتگاه های مختلف در ماسال رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

رزرو ویلا در ماسال

یکی از مهم ترین مواردی که در مناطقی مثل ماسال و ییلاقات آن کاربرد دارد، انتخاب یک اقامتگاه مناسب می باشد. ماسال و ییلاقات آن همانند ییلاق اولسبلنگاه از زیبا ترین نواحی ایران بوده که با رفتن به آن گویی در بهش قدم گذاشته اید. در این ناحیه برای آسیب نزدن به طبیعت بیشتر کلبه های چوبی را می بینید که این کلبه ها خود به زیبایی ماسال افزوده اند. لازم به ذکر است این ناحیه با ابرهای زیاد خود که از نیمه روز پایین می آیند بین مسافران معروف می باشد و به همین دلیل عده زیادی از افرد برای تماشای آن ها به ماسال می روند.

هزینه اجاره ویلا در ماسال از 1000000 تومان آغاز شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی، متراژ، طراحی بنا و… این رقم بالاتر خواهد رفت. شما برای اجاره ویلای مورد نظرتان می توانید به سایت لوکس ویلا نیز مراجعه نمایید و از بین گزینه های مختلف پیش رویتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید. برخی از ویلاهای موجود در سایت مناسب برای خانواده می باشد و کاربری برخی دیگر از آن ها برای دیگر افراد است.

رزرو ویلا در ماسال

اقامتگاه های اقتصادی در ماسال

از دیگر مواردی که در ماسال می توانید برای اقامت خود از آن استفاده نمایید سوئیت های این منطقه می باشد. این سوئیت ها معمولا در کم ترین قیمت به نسبت دیگر اقامتگاه ها قرار دارد و به همین دلیل معمولا تقاضا برای آن نیز کمی بیشتر است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا در کم ترین قیمت سفر کنند و به همین دلیل معمولا برای اقامت خود به فکر رزرو سوئیت هستند. شما نیز می توانید برای داشتن یک سفر اقتصادی برای اجاره سوئیت در ماسال اقدام نمایید تا در کم ترین هزینه به یک نقطه زیبا در ایران سفر کنید. قیمت سوئیت ها نیز از 600000 تومان آغاز می گردد و با توجه به مکانی که اقامتگاه در آن قرار گرفته این رقم بیشتر می شود.

البته موارد دیگری نیز در افزایش قیمت سوئیت های ماسل موثرند که توضیحات مربوط به آن را می توانید در صفحه مربوط به هر اقامتگاه در سایت مطالعه کنید. بهتر است در ماسال به فکر ویلای لوکس یا لاکچری نباشید چون این منطقه برای حفظ بکر بودن طبیعت دارای ویلا نمی باشد و به همین دلیل شما گزینه های مختلفی برای اجاره اقامتگاه ندارید. ولی می توانید با اجاره کلبه جنگلی در ماسال یا ویلاهای معمولی تر یک سفر هیجان انگیز در ییلاقات مختلف این ناحیه مثل ییلاق اولسبلنگاه را تجربه نمایید.

کلبه های چوبی ماسال

از دیگر مکان هایی که می توانید برای اقامت در آن اقدام نمایید، کلبه های چوبی ساخته شده در این منطقه می باشد. این کلبه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و هم چنین نوع طراحی آن ها قیمت های متفاوت دارند ولی به طور کلی قیمت اجاره کلبه در ماسال از 700000 تومان شروع می شود. اجاره کلبه ها در مقایسه با سوئیت های موجود در این ناحیه کمی بالاتر است ولی ارزش تجربه کردن را دارد. حس نوستالژیک و جالبی را می توانید با اقامت در این کلبه ها تجربه کنید و به همین دلیل خاطره ای فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. در این کلبه ها می توانید امکاناتی هم چون آلاچیق، سیستم صوتی، سیستم گرمایشی، حمام و… دارند که بعضی از آن ها یک خوابه بوده و برخی دیگر اتاق های دیگری نیز دارند.

اگر قصد داشتید از کلبه های جنگلی ماسال برای اجاره استفاده کنید بهتر است ابتدا به موقعیت مکانی کلبه دقت نمایید و سپس برای رزرو اقدام نمایید. اجاره کلبه در ییلاقات ماسال یکی از بهترین سفرهایی خواهد بود که شما می توانید اطمینان داشته باشید که برایتان بسیار جذاب خواهد بود. فراموش نکنید کلبه های ماسال را در روزهای شلوغ باید یکی دو هفته قبل از موعد رزرو کنید تا دچار مشکل نشوید.

کلبه های چوبی ماسال

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت

اگر ماسال را به عنوان مقصد سفر خود برگزیدید بهتر است ابتدا به فکر رزرو اقامتگاه مورد نظرتان باشید و سپس برای سفر اقدام نمایید. بدین منظور وارد سایت شوید و از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان گیلان وارد صفحه ویلاهای ماسال شوید. حال می توانید انواع اقامتگاه های این ناحیه را تماشا کنید و یکی از آن ها را برای رزرو انتخاب نمایید. برای اجاره نیز کافیست با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید تا با مشاورین لوکس ویلا ارتباط پیدا کنید. در روز های تعطیل و شلوغ سال نیز کمی زودتر از موعد تماس بگیرید تا مورد انتخابی شما توسط دیگران ثبت نشود.