تفریحات نمک آبرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تفریحات نمک آبرود : در گذشته، مردم بسیاری در شهرهای چالوس و نوشهر زندگی می کردند که به دلیل ازدحام زیاد جمعیت در این شهرها، تصمیم گرفته شد تا شهرکی تفریحی و  مسکونی در شمال ساخته شود و مردم شهرهای نوشهر و چالوس به سمت آن مهاجرت کنند. به لطف آن ها، امروزه با یکی از بهترین شهرهای توریستی شمال روبرو هستیم که بهترین خاطرات را برای مسافرانش به ارمغان می آوریم. با ما همراه باشید تا در ادامه با برخی از بهترین تفریحات نمک آبرود آشنا شوید.

تفریحات نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود

با نزدیک به 2 کیلومتر مسیر و بیش از 20 دقیقه زمان، تله کابین نمک آبرود با عنوان بزرگترین تله کابین ایران شناخته می شود. تله کابین نمک آبرود  همه روزه از ساعت 9 صبح الی 7:30 دقیقه بعد از ظهر باز است اما در ایام تعطیل ساعت کاری تله کابین متغیر خواهد بود.

تله کابین نمک آبرود از میان درختان و جنگل های سرسبز شمال عبور کرده و مسافران را به ارتفاعات ایلمیلی میرساند. پیشنهاد می کنیم اگر سوار بر تله کابین نمک آبرود شدید، در انتهای مسیر بلافاصله سوار بر زیپلاین شوید تا سبک متفاوتی از ترس و هیجان ارتفاع را داشته باشید.

در زیپ لاین نمک آبرود تنها تکیه گاه شما دستانتان است که به قرقره ای متصل شده و به آنسوی جنگل ها خواهید رفت. اگر به دنبال ترس و هیجان بیشتر در زیپ لاین هستید، به پایین نگاه کنید چراکه زیر پاهای شمال خالی بوده و در ارتفاعی 300 متری قرار دارید.

تله کابین نمک آبرود

پینت بال جنگلی نمک آبرود

یکی از دلایل سفر جوانان به نمک آبرود، پینت بال جنگلی است. پینت بال در شهرهای دیگر همگی در فضاهای سرپوشیده و به همراه موانع مصنوعی می باشد که چندان لذت بخش هم نیست اما در نمک آبرود، شما وارد جنگل های سرسبز شمال شده و می توانید از درختان به عنوان موانع طبیعی استفاده کنید. پینت بال جنگلی در روزهای بارانی بخصوص در ساعات غروب آفتاب که هم هوا تاریک شده و هم زمین گلی است بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

سایت پروازی نمک آبرود

تجربه شیرین پرواز بر فراز جنگل های سرسبز شمال را می توان در نمک آبرود امتحان کرد. چه بخواهید با چتر پرواز کنید و چه با هواپیماهای ملخی، کافیست به بلوار صنوبر نمک آبرود مراجعه کنید تا با پرداخت هزینه ورودی، تجربه ارتفاع و چشم انداز بی نظیر جنگل و دریا را داشته باشید. اما لازم به ذکر است پایگاه پروازی نمک آبرود در روزهای بارانی، ابری به همراه رعد و برق ورود مردم به آسمان شمال را ممنوع می کند.

سایت پروازی

کارتینگ و ماشین چهارچرخ

عده ایی هستند که فقط بخاطر سوار شدن بر موتورهای چهارچرخ در لب ساحل به شمال سفر می کنند. اما در نمک آبرود می توانید علاوه بر موتورهای چهارچرخ، لذت کارتینگ در جنگل های سبز شمال را هم تجربه کنید. لازم به ذکر است هزینه ورودی که برای کارتینگ پرداخت می کنید به ازای 6 دقیقه می باشد.

کارتینگ

پل معلق

پل معلق نمک آبرود پلی است که معمولاً شبیه آن را در فیلم ها و کارتون ها دیده ایم. پلی ترسناک که از میان درختان عبور کرده و بیش از 200 متر طول دارد. پل معلق نمک آبرود دارای تخته های چوبی برای راه رفتن داشته و دو طناب، دو سر پل را نگه داشته اند.

تفریحات ساحلی نمک آبرود

در سواحل نمک آبرود، تفریحاتی ارائه می شود که شاید در تمام شهرهای ساحلی مازندران ارائه نشود. محبوب ترین قسمت ساحلی شهرک، ساحل هتل هایت است چرا که مسافران در این قسمت می توانند علاوه بر لذت بردن از موج های دریای خزر به همراه وزش باد در آلاچیق های مختلف، با پرداخت هزینه نیز تجربه برخی از بهترین تفریحات نمک آبرود مانند جت اسکی در دریای خزر را هم داشته باشند.

همچنین در ساحل نمک آبرود علاوه بر رستوران، آلاچیق، فروشگاه هایی با ارائه انواع سوغات و  صنایع دستی، جت اسکی و شهربازی، پیست اسب سواری نیز مشاهده می شود که بازدید از آن، خالی از لطف نیست.

تفریحات نمک آبرود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]