اجاره ویلا و سوئیت جنگلی در تنکابن

خانه ویلاهای جنگلی تنکابن
Filter
ویلا دربست در تنکابن P117
کد P117
ويلا دوبلکس جنگلی P106
کد P106
ویلا حیاط دار دو خواب P104
کد P104
كلبه باراک تنکابن P101
کد P101

اجاره ویلا جنگلی در تنکابن

تنکابن از آن دسته شهرهایی است که از دو منطقه ساحلی و جنگلی تشکیل شده که هر دو منطقه آن جذابیت های منحصر به فرد خود را دارند. در هر دو منطقه ساحلی و جنگلی، انواع اقامتگاه ها وجود داشته و گردشگران می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را برای اقامت خود در این شهر انتخاب نمایند. از آنجایی که آرامش در منطقه جنگلی این شهر بیشتر از منطقه ساحلی آن بوده، گردشگران بیشتری به سراغ اجاره ویلا جنگلی در تنکابن می روند. از همین رو انواع مختلفی از ویلاهای عادی، لاکچری، استخردار و… در این شهر وجود دارند و یکی از محبوب ترین آن ها اجاره کلبه جنگلی در تنکابن می باشد.

اجاره این کلبه ها در فصل های نیمه اول سال به دلیل گرمای هوا و شرجی بودن منطقه، دارای قیمت های کمتری نسبت به فصل های نیمه دوم سال می باشند. همچنین شما می توانید برای هر تعداد روز که بخواهید به سراغ اجاره روزانه ویلا جنگلی در تنکابن بروید. طبیعت منطقه جنگلی این شهر بسیار سرسبز و چشم نواز بوده و اگر برای اقامت خود به دنبال اجاره ویلا جنگلی در تنکابن بروید، می توانید در منطقه ای خوش آب و هوا و به دور از آلودگی های شهری چند روزی را به استراحت بپردازید.

 

اجاره ویلا جنگلی در تنکابن

 

اجاره سوئیت جنگلی در تنکابن

یکی از گزینه های منطقه اقامتی در تنکابن منطقه جنگلی آن می باشد که انواع مختلفی از اقامتگاه ها را در خود جای داده است. یکی از گزینه های اقامتی در منطقه جنگلی که از قیمت مناسبی نیز برخودار است، اجاره سوئیت جنگلی در تنکابن می باشد. این سوئیت ها دارای امکانات مناسبی بوده و تنها به دلیل کوچک تر بودن متراژ آن ها، جزء اقامتگاه های قیمت مناسب به حساب می آیند. شما می توانید با اجاره سوئیت جنگلی در تنکابن از چشم انداز سرسبز اطراف خود لذت ببرید. حتی صبح ها با صدای آواز پرندگان از خواب بیدار شوید. برخی از سوئیت های جنگلی تنکابن دارای باغ های کوچکی بوده و استخردار نیز می باشند. اگر شما هم قصد دارید با هزینه کمتری در منطقه جنگلی تنکابن اقامت داشته باشید، می توانید به سراغ اجاره سوئیت در تنکابن در منطقه جنگلی آن بروید.