کارتینگ نمک آبرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کارتینگ نمک آبرود از جمله تفریحات هیجان انگیز این شهر زیبا می باشد. کارتینگ علاوه بر آن که تنها یک تفریح هیجان انگیز باشد، یک ورزش نیز می باشد. شهر زیبای نمک آبرود که از بهترین و زیباترین شهرهای شمالی ایران در استان مازندران می باشد و جاذبه های تفریحی متنوعی را در خود جای داده است و از شهرهای تفریحی شمال ایران شناخته می شود. پیست کارتینگ نمک آبرود در نزدیکی دیگر جاذبه های تفریحی این شهر نظیر پینت بال و تله کابین نمک آبرود قرار گرفته و همین باعث شده گردشگران بتوانند با یک تیر چند نشان بزنند و در یک مکان از چند تفریح بهره مند شوند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با این جاذبه تفریحی بیشتر آشنا شویم.

کارتینگ نمک آبرود کجاست و مسیر دسترسی به آن

پیست کارتینگ نمک آبرود که از جاذبه های گردشگری نمک آبرود به شمار می رود در کنار دیگر امکانات تفریحی این شهر در شهرک توریستی تفریحی نمک آبرود در کیلومتر 12 غرب جاده چالوس واقع شده است. از تهران تا نمک آبرود حدود 211 کیلومتر فاصله داشته و برای طی کردن این مسافت به حدود 4 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

ساعت کاری کارتینگ نمک آبرود: روزهای عادی از ساعت 10:30 صبح تا 22 شب

شماره تماس کارتینگ نمک آبرود: 52186889-011

آدرس کارتینگ نمک آبرود: استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس – تنکابن، خیابان کاج

کارتینگ نمک آبرود

معرفی کارتینگ نمک آبرود

شهر نمک آبرود امکانات تفریحی متعدد و متنوعی را در خود جای داده که پیست کارتینگ مجموعه نمک آبرود یکی از آن ها به شمار می رود. کارتینگ علاوه بر آن که تفریحی هیجان انگیز و لذت بخش باشد، می تواند ورزش و آموزشی هیجان انگیز محسوب شود که طرفداران زیادی دارد. اما جنبه رقابت در این مسابقه بسیار بالا بوده همین موضوع سبب گردیده هیجان آن را افزایش دهد. در پیست کارتینگ سوار بر ماشین هایی چهارچرخ، کوچک و روباز می شوید و نام اصلی آن ها گو کارت می باشد. ورزش کارتینگ نیز همانند ورزش های پر تحرک دیگری همچون اسکی و تنیس که باعث می شوند کالری بالایی را مصرف کنید، می باشد و جنبه رقابت در آن با دیگر افراد حاضر در پیست بسیار بالا می باشد.

مدت زمان استفاده از کارتیگ 6 دقیقه می باشد که برای کارتینگ نمک آبرود نیز همین موضوع صدق می کند. شاید تصور کنید 6 دقیقه مدت زمان بسیار کمی برای این تفریح و ورزش باشد؛ اما اگر بیشتر از 6 دقیقه بخواهید از آن استفاده کنید، موجب خستگی و بی انگیزگی خواهد شد و دیگر میلی به ادامه رقابت و هیجان نخواهید داشت. خوشبختانه پیست کارتینگ نمک آبرود از استاندارد و تاییدیه های لازم برخوردار بوده و برای استفاده از پیست کارتینگ نمک آبرود دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت می توانید با خیالی آسوده به سراغ آن بروید و تنها به هیجان و لذت آن فکر کنید.

اگر تا به حال تجربه استفاده از این تفریح هیجان انگیز را نداشته اید، پیشنهاد می شود حتما سری به پیست کارتینگ مجموعه تفریحی نمک آبرود بزنید. چرا که این پیست یکی از بهترین پیست های کارتینگ ایران به شمار می رود. همچنین برای افرادی که تجربه استفاده از کارتینگ را نداشت اند، پیش از زمان شروع بازی، فیلم آموزشی نمایش داده خواهد شد تا آموزش های لازم را فرا گیرند. پس جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید در برخی از روزها که هوا مساعد نباشد و باران و برف باشد، پیست کارتینگ نمک آبرود غیر قابل استفاده می باشد. روزهای شهادت نظیر شهادت امام علی (ع)، شهادت حضرت فاطمه (س)، تاسوعا و عاشورای حسینی و اربعین مجموعه تعطیل می باشد.

ظرفیت و سرعت پیست کارتینگ نمک آبرود

کارتینگ نمک آبرود که در مجموعه تفریحی و توریستی نمک آبرود قرار گرفته، دارای دو پیست برای نوجوانان و بزرگسالان بوده که هر کدام از آن ها به صورت جداگانه دارای سرعت و ظرفیت مخصوص به خود می باشند. در ادامه با ظرفیت و سرعت کارتینگ نمک آبرود آشنا خواهیم شد.

  • ظرفیت پیست نوجوانان کارتینگ نمک آبرود: 5 ماشین
  • طول مسیر پیست نوجوانان کارتینگ مجموعه نمک آبرود: 200 متر
  • حداکثر سرعت پیست نوجوانان کارتینگ نمک آبرود: 40 کیلومتر
  • شرط استفاده از پیست کارتینگ نوجوانان: افراد بیشتر از 8 سال با قد بالای 130 سانتی متر
  • ظرفیت پیست بزرگسالان کارتینگ کارتینگ مجموعه نمک آبرود: 10 ماشین
  • طول مسیر پیست بزرگسالان کارتینگ نمک آبرود: 600 متر
  • حداکثر سرعت پیست بزرگسالان کارتینگ نمک آبرود: 80 کیلومتر
  • شرط استفاده از پیست کارتینگ بزرگسالان: افراد بیشتر از 15 سال با قد بالای 140 سانتی متر

کارتینگ نمک آبرود

شرایط استفاده از کارتینگ نمک آبرود

اغلب تفریحات در مجموعه های تفریحی دارای شرایط خاصی هستند که تمام مراجعه کنندگان بایستی به آن ها عمل کنند تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید. در کنار کارتینگ، سورتمه نمک آبرود قرار گرفته که می توانید از آن نیز بهره مند شوید. برای استفاده از کارتینگ مجموعه تفریحی نمک آبرود نیز شرایطی وجود دارد که در این بخش آن ها را توضیح داده ایم:

  • افرادی که از سلامتی کامل برخوردار نباشند، از حضور آن ها ممانعت به عمل می آید.
  • از حضور افرادی که تازه عمل جراحی انجام داده باشند در پیست کارتینگ جلوگیری می شود.
  • حضور افرادی که به بیماری های قلبی، دیسک کمر و گردن مبتلا هستند به مجموعه ممنوع می باشد.
  • حضور بانوان باردار در پیست کارتینگ شهرک تفریحی نمک آبرود ممنوع می باشد.

ویژگی های کارتینگ نمک آبرود

پیست کارتینگ نمک آبرود که از بهترین پیست های کارتینگ ایران محسوب می شود، دارای ویژگی های متعددی است که باعث شده افراد زیادی از گردشگران جذب آن شوند و قصد تجربه آن را داشته باشند.

  • با توجه به آن که این کارتینگ در بخش پایین مجموعه تفریحی و توریستی نمک آبرود قرار گرفته، نیازی به سوار شدن به تله کابین و یا هر وسلیه دیگری وجود ندارد.
  • وجود دو پیست نوجوانان و بزرگسالان در این مجموعه باعث شده نوجوانان و بزرگسالان بتوانند با شرایط متفاوت از این بازی بهره مند شوند.
  • برخورداری از تاییدیه های لازم و استانداردها نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مجموعه به شمار می رود که در پی آن مراجعه کنندگان می توانند با خیالی راحت از تفریح در مجموعه لذت ببرند.
  • نمایش فیلم آموزشی 4 دقیقه ای پیش از بازی برای فراگرفتن آموزش های لازم
  • وجود کافه کارتینگ نمک آبرود در این مجموعه باعث شده مراجعه کنندگان بتوانند برای استراحت و تجدید قوا و انرژی به آن مراجعه کنند و از تفریح خود نهایت بذت را ببرند.
  • افرادی که لباس آن ها به صورت بادگیر می باشد و کفش مناسب نداشته باشند، لباس و کفش مناسب در اختیار آن ها قرار می دهند.

کارتینگ نمک آبرود

قیمت بلیط کارتینگ نمک آبرود

برای استفاده از کارتینگ مجموعه تفریحی نمک آبرود بایستی هر نفر به تهیه بلیط اقدام نماید. گردشگران می توانند علاوه بر کارتینگ، سوار تله کابین نمک آبرود شده و از تماشای شهر از ارتفاع بالا لذت ببرند. بلیط کارتینگ برای بزرگسالان 25 هزار تومان و قیمت بلیط کارتینگ برای نوجوانان 20 هزار تومان می باشد. جالب است بدانید قیمت این بلیط ها برای برای گروه های بیش از 15 نفر در ایام عادی 30 درصد تخفیف و برای گروه های دانش آموزی تخفیف 50 درصد می باشد. همچنین برای ورود خودرو به پارکینگ مجموعه هزینه 10 هزار تومان بایستی پرداخت نمایید.

رزرو ویلا جنگلی نمک آبرود

نمک آبرود از سرسبزترین و زیباترین شهرهای شمالی در غرب استان مازندران است که گردشگران زیادی برای تفریح و استراحت به آن سفر می کنند. اگر جزء گردشگرانی هستید که می خواهید برای استراحت به این شهر سفر کنید و از آرامش آن لذت ببرید، می توانید به سراغ اجاره ویلا جنگلی نمک آبرود بروید. ویلاهای جنگلی از بهترین اقامتگاه هایی هستند که در شهر نمک آبرود وجود دارند گردشگران زیادی برای اقامت به سراغ آن ها می روند.

کارتینگ نمک آبرود

سوالات متداول

کارتینگ نمک آبرود کجاست؟

استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس – تنکابن، خیابان کاج

ساعت کاری کارتینگ نمک آبرود چگونه است؟

از ساعت 10 صبح تا 22 شب

مدت زمان استفاده از کارتینگ نمک آبرود چقدر است؟

6 دقیقه

شرط استفاده از پیست بزرگسالان کارتینگ نمک آبرود چیست؟

افراد بالای 15 سال با قد بالای 140 سانتی متر

[html_block id=”70933″]

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، چالوس، کیلومتر 12 جاده چالوس – تنکابن، خیابان کاج

شماره تماس
هزینه بازدید

۲۵/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه