پاساژ میلاد نور

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تهران دارای مراکز خرید مختلفی بوده و که در بین آن ها برخی پاساژها معروف تر از باقی موارد می شوند. درواقع میزان بازدید از یک پاساژ نشان دهنده معروف بودن و یا محبوبیت آن جا می باشد و به همین دلیل ما در این مقاله به سراغ یکی از این مراکز خرید محبوب در سطح تهران رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاساژ میلاد نور کجاست و مسیر دسترسی به آن

همان طور که به آن اشاره کردیم این پاساژ در غرب تهران قرار گرفته و به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شناخته می شود. برای رفتن به مرکز خرید میلاد نور می توانید از مسیر های دسترسی مختلفی استفاده کنید و با توجه به این که از کدام مسیر حرکت می کنید و با چه وسیله حمل و نقلی اقدام می کنید این مورد متفاوت خواهد بود. به هر حال شما باید ابتدا خود را به شهرک غرب برسانید و بعد به سمت مقصد برانید. در زیر یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید یک مسیر خوب و بدون ترافیک را انتخاب نمایید. در ادامه می توانید با انواع مسیر های دسترسی به این مرکز خرید آشنا شوید تا به بهترین شکل خود را به میلاد نور برسانید.

آدرس پاساژ میلاد نور: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

پاساژ میلاد نور

مسیر دسترسی به میلاد نور با خودروی شخصی

اگر تمایل دارید با اتومبیل خودتان به این مرکز خرید بروید بهتر است ابتدا باید خود را به شهرک غرب رسانده و به سمت میدان صنعت برانید. بعد از رسیدن به این میدان به طرف جنوب غربی و بلوار فرحزادی ادامه دهید و کمی در این بلوار بمانید و بعد از عبور از داروخانه دکتر برخورداری که در سمت راست واقع شده یک گردش کامل به سمت چپ داشته باشید. بعد از رد شدن از پیک بادپا که در سمت راست می باشد می توانید پاساژ میلاد نور را ببینید. این مسیری است که شما باید با خودروی خود طی کنید تا به پاساژ برسید.

مسیر دسترسی به میلاد نور با مترو

یکی از گزینه های دیگر برای رفتن به پاساژ میلاد نور از طریق مترو می باشد. برای این منظور باید ابتدا از لاین هفت مترو استفاده کنید و بعد در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید و تقریبا هفت الی ده دقیقه باید برای پیاده روی زمان بگذارید تا از طریق بلوار فرحزادی به میلاد نور برسید. در حال حاضر استفاده از مترو تنها به همین طریق در دسترس می باشد ولی شاید در آینده بتوانید در ایستگاه های نزدیک تر پیاده شوید تا همان پیاده روی اندک هم حذف شود. پس فراموش نکنید باید خط بنفش به سمت یادگار را سوار شده و در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید.

مسیر دسترسی به میلاد نور با اتوبوس و تاکسی

از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی که با استفاده از آن می توان به میلاد نور رسید، اتوبوس های درون شهری و هم چنین تاکسی ها هستند. در میدان صنعت می توانید هم از پایانه اتوبوس رانی استفاده کنید و هم از پایانه تاکسیرانی تا از طریق آن به راحتی خود را به مقصد برسانید. هم چنین در نقاط دیگر شهر نیز می توانید از طریق میادین انقلاب، آزادی، صادقیه و… به راحتی با تاکسی و اتوبوس هایی که به سمت شهرک غرب می روند خود را به پاساژ برسانید. استفاده از این وسایل ارزان ترین نوع حمل و نقل خواهد بود ولی تایم بیشتری باید در مسیر باشید.

مسیر دسترسی به میلاد نور با اسنپ

یکی از آسان ترین روش های دسترسی به پاساژ میلاد نور، گرفتن اسنپ می باشد. بدین منظور کافیست تنها مبدا و مقصد را درون اپلیکیشن وارد کنید و هزینه آن را از طریق آنلاین یا حضوری پرداخت نمایید. اسنپ نیز به مانند خودروی شخصی عمل خواهد کرد. شاید هزینه این روش نسبت به دو روش قبلی کمی بیشتر باشد ولی حتی از رانندگی نیز آسان تر می باشد.

معرفی مرکز خرید میلاد نور

این مرکز خرید در شهر غرب تهران واقع شده و می توان گفت یکی از مراکز خرید معروف در غرب تهران شناخته می شود. یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده تا این مرکز خرید مورد توجه افراد زیادی واقع شود حضور برندهای پرطرفدار در بین مردم می باشد. این مرکز خرید یک مجموعه فروشگاهی-تفریحی بوده و در آن بیش از 300 واحد تجاری مشغول به کار هستند. میلاد نور به دلیل سابقه خوبی که در فروش لوازم با اصالت ارائه کرده در تمامی سال های فعالیت خود توانسته به یک جای معتبر تبدیل شود.

افتتاح این شرکت به سال 1378 بر می گردد و از آن زمان تاکنون 1200 نفر در آن مشغول به کار هستند. میلاد نور تنها در تهران نبوده و در شهر های دیگر نیز می توانید برای خرید آن چه نیاز دارید به این مرکز خرید مراجعه نمایید. این مرکز خرید در شش طبقه مشغول به کار بوده و در آن می توانید انواع وسایل مربوط به آشپزخانه، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی، کیف و کفش، پوشاک و… را بیابید.

هم چنین می توانید برندهای مطرحی را در این مرکز خرید بیابید که از بین آن ها می توان به ورساچه، دیزل، جردانو، تامی، نایک، بوفالو، آدیداس، تی تی، دولچه گابانا، بامبو و… اشاره نمود. در طبقه آخر یعنی طبقه 6 مجتمع یک رستوران قرار گرفته که با نام ملل شناخته می شودو تاکنون توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. فودکورت مدرن و شیک با ارائه یک منوی عالی از غذاهای بین المللی نیز در این طبقه وجود دارد و در کنار یک کافیشاپ پذیرای میهمانان و مراجعین می باشد.

پاساژ میلاد نور

بخش های مختلف مرکز خرید میلاد نور

پیش تر نیز به انواع برند ها و کاربری فروشگاه های درون پاساژ اشاره کردیم. شما می توانید برای خرید هر چه نیاز داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید و در واحد های تجاری این پاساژ هر آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید. این مجتمع تجاری در شش طبقه ساخته شده که در هر طبقه از آن می توان یک سری از محصولات را تهیه نمود. در ادامه می توانید با بخش های مختلف درون طبقات پاساژ میلاد نور آشنا شوید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

طبقه اول: انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات طبی، عینک، آرایشی و بهداشتی و…

طبقه دوم: مختص فروش جواهرات و ساعت

طبقه سوم: لوازم مربوط به تولد و دکور مربوط به آن در کنار پوشاک

طبقه چهارم: هر آنچه در طبقه اول بود با لوازم جانبی کامپیوتر، پیانو، صنایع دستی و…

طبقه پنجم: لوازم مربوط به کودکان و نوجوانان، انواع محصولات دکوراتیو، هر چه در آشپزخاه مورد نیاز می باشد، سیسمونی و…

طبقه ششم: فودکورت، کافی شاپ و رستوران

حراجی های پاساژ میلاد نور

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در یک پاساژ رخ می دهد، حراجی هایی است که برای مراجعین در نظر گرفته می شود. پس اگر زمان این حراجی ها را بدانید می توانید بهتر و ارزان تر خرید کنید. تخفیفاتی که برای کالاهای مختلف در نظر گرفته می شود باعث می شود تا شما بتوانید یک خرید خوب در پایان فصل داشته باشید. شاید در کشور های دیگر با شروع فصل اجناس تخفیف بخورند ولی در ایران این تخفیف ها با پایان فصل انجام می شوند.

یک صفحه در اینستاگرام مربوط به میلاد نور وجود دارد که از طریق آن تخفیفات خارج از انتظار نیز اعلام می شوند و از آن هم می توانید برای داشتن اطلاعات کافی استفاده نمایید. در فصل حراجی ها بهتر است به پاساژ های دیگر تهران مثل پاساژ کوروش نیز سری بزنید تا هر چه نیاز دارید را بتوانید تهیه نمایید.

مرکز خرید میلاد نور

آنلاین شاپ میلاد نور تهران

بسیاری از واحد های تجاری این مرکز خرید امکان این که شما بتوانید اینترنتی آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید فراهم می آورند. بنابراین می توانید با توجه به این که چه کالایی را مد نظر دارید به این فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و هر چه نیاز داشتید را تهیه نمایید. بنابراین یکی از آسان ترین راه های خرید کردن از مرکز خرید میلاد نور، استفاده از سایت های فروش کالا در گوگل می باشد که در فروشندگان آن کسانی هستند که به صورت حضوری در این پاساژ فعالت دارند.

تخفیف های قرار داده شده بر روی اجناس در این مرکز خرید در سایت های آن ها نیز اعمال می شوند و گاهی حتی این تخفیف ها در وب سایت های فروشگاه های افراد بیشتر از مواقع حضوری می باشند. بنابراین بهتر است به این سایت ها سری زده و از آن ها جهت بهره بردن برای خرید خود استفاده نمایید.

امکانات مرکز خرید میلاد نور

تهران دارای مراکز خرید مختلفی است و هر کدام از مراکز خرید معمولا امکاناتی دارند که در بعضی از آن ها بیشتر از سایرین می باشد. این پاساژ نیز دارای خدمات و امکاناتی است که می توانید جهت تجربه ای بهتر از خرید استفاده نمایید. این مرکز خرید که پروژه ساخت آن از سال 1370 آغاز شده بود و بعد از هشت سال به پایان رسید، طراحی متفاوتی دارد که از معماری اروپایی الهام گرفته، تبدیل به یکی از نماد های پایتخت گشته است. در ادامه می توانید با برخی از امکانات مربوط به مرکز خرید میلاد نور آشنا شوید:

  • چهار کافی شاپ
  • رستوران
  • سه طبقه پارکینگ
  • هشت آسانسور
  • دستگاه های ATM
  • پله برقی
  • کافی نت
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی

میلاد نور تهران

زمان مناسب مراجعه به پاساژ میلاد نور تهران

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کردن باید به ان دقت کنید، زمان مراجعه به پاساژ می باشد. همان طور که به آن اشاره کردیم میلاد نور دارای سه طبقه پارکینگ می باشد و به همین دلیل ممکن است بعضی اوقات در تعداد بالای مراجعین دیگر واحد خالی برای پارک خودرو درر پارکینگ وجود نداشته باشد. این مورد نشان دهنده این است که شما زمان نامناسبی را برای خرید کردن انتخاب کرده اید نه فقط برای پارکینگ چرا که تعداد کسانی که به این پاساژ رفته اند زیاد بوده و شما خرید خوبی را در ازدحام جمعیت نمی توانید داشته باشید.

از بهترین مواقعی که برای خرید باید اقدام کنید، روز ها به خصوص در تایم ظهر می باشد. این زمان برای خرید در هر مرکز خریدی می تواند مناسب باشد و شما را به بهترین شکل به مقصودتان برساند. شب ها و در تعطیلات برای خرید کردن به این پاساژ نروید چون این مواقع شلوغ بوده و نمی توانید به راحتی آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید. مرکز خرید میلاد در نزدیکی لیدوما بوده و شما می توانید با مراجعه در یک زمان مناسب به این پاساژ به مرکز خرید لیدوما نیز سری بزنید و محصولی را که نیاز دارید تهیه نمایید.

فراموش نکنید قیمت اجناس در این مراکز خرید معمولا متوسط رو به بالا بوده و انتظار یک خرید اقتصادی را نداشته باشید. کیفیت ها در این مرکز خرید به نسبت دیگر پاساژ های هم تراز در سطح مناسبی قرار دارد و به همین دلیل می توانید یک خرید خوب را در صورتی که در زمانی مناسب به پاساژ مراجعه کنید تجربه نمایید.

پارکینگ میلاد نور

در مجتمع تجاری میلاد نور همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید تهران یک پارکینگ طبقاتی در زیر ساختمان در نظر گرفته شده است که مراجعین می توانند با خیالی آسوده خودروی خود را پارک نمایند و سپس از طریق آسانسور های موجود به طبقات مربوط به واحد های تجاری بروند. به دلیل مراجعه تعداد بالای افراد در روزهای تعطیل به این مرکز خرید، پارکینگ شلوغ می شود و مراجعین ممکن است نتوانند جایی برای پارک خودرو پیدا کنند و یا در صف انتظار معطل می شوند.

بنابراین بهتر است خرید خود را به روز های عادی سال اختصاص دهید تا بتوانید به بهترین شکل برای خرید خود اقدام نمایید. بهتر است اگر خرید واجبی دارید از غروب تا شب نیز به این پاساژ نروید چراکه تعداد افراد بیشتری در این مواقع از روز به پاساژ می روند و پارکینگ شب ها نیز شلوغ تر می باشد.

ساعت کاری میلاد نور تهران

اگر تمایل داشتید از پاساژ میلاد نور برای خرید استفاده کنید بهت است تایم کاری این مرکز خرید را بدانید تا در همان تایم مشخص شده جهت استفاده از پاساژ اقدام نمایید. مرکز خرید میلاد نور تهران در تمامی روزها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز بوده و به همین دلیل می توانید در این بازه زمانی برای رفتن به پاساژ اقدام نمایید. در تابستان ها ولی این تایم تا 11 شب و یا بیشتر ادامه خواهد داشت. میلاد نور حتی در تعطیلات نیز باز بوده و شما می توانید در روزهای تعطیل نیز از این مرکز خرید استفاده نمایید.

راهنما سایت

آدرس

تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه