پارک آبی آبسار اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

پارک آبی آبسار اصفهان به عنوان یکی از جاذبه های تفریحی و هیجان انگیز در شهر اصفهان شناخته می شود که با امکانات تفریحی مناسبی که در آن وجود دارد توانسته مجموعه آبی منحصر به فردی را پدید آورد و افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. این مجموعه آبی به عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده مرکز کشور شناخته شده و از معماری ویژه ای برخوردار است. در این مقاله قصد داریم با مجموعه تفریحی پارک آبی آبسار اصفهان آشنا شویم، پس با لوکس ویلا همراه باشید.

معرفی پارک آبی آبسار اصفهان

مجموعه پارک آبی آبسار اصفهان مجموعه ای تفریحی، ورزشی و اقامتی است که به لحاظ معماری از سبکی خاص و منحصر به فرد بهره برده و با مساحت 12 هزار متر مربع به عنوان بزرگترین پارک آبی مرکز ایران که در استان اصفهان قرار دارد شناخته می شود. استخر آبسار به صورت همزمان می تواند 2 هزار نفر را در خود جای دهد. بسیاری از گردشگرانی که به شهرهای مختلف سفر می کنند، به دنبال جاذبه های تفریحی مختلفی هستند تا بتوانند هیجان در سفر را تجربه کنند. این مجموعه تفریحی و ورزشی می تواند برای این دسته از گردشگران گزینه مناسبی به شمار رود. اگر از اهالی اصفهان هستید و یا به شهر توریستی اصفهان سفر کرده اید، هیجانی بی نظیر و تفریحات آبی متعددی در مجموعه تفریحی آبی آبسار اصفهان انتظار شما را می کشند. این مجموعه در حال حاضر به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجموعه های آبی اصفهان بوده و از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. پس اگر به اصفهان سفر کردید و به دنبال یکی از جاذبه های تفریحی اصفهان بودید، می توانید خود را به تفریحی هیجان انگیز و دلچسب در مجموعه آبی آبسار دعوت نمایید.

پارک آبی آبسار اصفهان

مساحت پارک آبی آبسار اصفهان

سالن استخر آبسار دارای مساحت 2 هزار متر مربع، محوطه رختکن تشکیل شده از دو بخش معمولی و ویژه در 500 متر مربع، سطح آب مجموعه مساحت 950 متر را از آن خود کرده که سطح آب از بخش های استخر استاندارد شنا، استخر شیرجه، استخر مخصوص کودکان، سونا بخار، سونا خشک، 3 تا جکوزی با 3 دمای مختلف، تشکیل شده است.

هنگامی که از فاز نخست از بخش اول این مجموعه بهره برداری به عمل آمد، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی در مجموعه برای استفاده عموم آماده شده بود. بزرگترین پارک آبی سرپوشیده فلات مرکزی کشور در بخش دوم فاز نخست این مجموعه به بهره برداری رسید که دارای مساحت 12 هزار متر مربع می باشد. این بخش از پارک آبی آبسار اصفهان دارای بخش هایی از جمله دریاچه آبی، تعداد 13 سرسره روباز و تونلی، محوطه مناسب برای بازی کودکان، حمام ترکی، سونا، سالن بازی کامپیوتری، سال فوتبال صابونی، چندین رستوران متنوع و… می باشد.

آشنایی با بخش های مختلف پارک آبی آبسار اصفهان

مجموعه استخر تفریحی آبسار یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی آبی در شهر اصفهان است که از بخش های مختلفی تشکیل شده که می توانید با استفاده از بخش های مختلف آن، از تفریح در این مجموعه آّی لذت ببرید. در ادامه این بخش با تمام بخش های این مجموعه آشنا شوید.

سالن حمام ترکی

مجموعه استخر آبسار اصفهان مجهز به یک سالن حمام ترکی بوده که از طراحی خاصی بهره می برد و مراجعین می توانند برای بهره مندی از ماساژ به سراغ این بخش از مجموعه بروند. سالن حمام ترکی به علت داشتن ماساژورهای حرفه ای، مورد استقبال بسیاری از مراجعین قرار گرفته است. در این سالن تعداد 7 گرمخانه و سکوی ماساژ وجود دارد.

جکوزی

در نقاط مختلفی از استخر مجموعه آبی آبسار که از جاذبه های گردشگری اصفهان به شمار می رود، سه دستگاه جکوزی با دماهای مختلف قرار دارند که مراجعین می توانند بر حسب سلیقه خود به سراغ این جکوزی ها بروند و با استفاده از آن ها آرامش را تجربه کنند.

سالن ماساژ

علاوه بر سالن حمام ترکی مراجعین می توانند برای بهره مندی از ماساژی حرفه ای و بی نظیر به سالن ماساژ مجموعه پارک آبی تفریحی آبسار مراجعه نمایند. فضایی که به سالن ماساژ اختصاص داده شده از طراحی بسیار زیبا و مدرنی بهره برده و ماساژورهایی کاملا حرفه ای و آموزش دیده در این بخش استخدام هستند. سانس های بانوان و آقایان مجزا بوده و به لحاظ امکانات و داشتن بهترین ماساژورها، به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین سالن های ماساژ اصفهان شناخته می شود.

استخرها

پارک آبی آبسار اصفهان دارای استخرهای شنا، شیرجه و استخر کودکان می باشد. همچنین بخش های زیادی از استخر به بخش کم عمق آن اختصاص داده شده تا مراجعین بتوانند از فعالیت های تفریحی و ورزشی متنوعی بهره مند شوند و از تجربه شنا در فضایی متفاوت و دل انگیز لذت ببرند.

پارک آبی آبسار اصفهان

سالن های سونا

در مجموعه آبی آبسار دو سالن سونا خشک و سونا بخار وجود دارد که دارای ظرفیت بالایی جهت پذیرایی از مراجعین می باشد. همچنین سالن های سونای این مجموعه از طراحی بسیار زیبا و خاصی بهره می برند که آرامش را به شما منتقل می کنند. یک حوضچه آب سرد در این بخش وجود دارد که تعدادی دوش در کنار آن ها قرار دارند و مراجعین می توانند از آن ها استفاده کنند.

امکانات تفریحی مجموعه آبی آبسار

مجموعه آبی آبسار از دو بخش استخر و سونا و بخش پارک آبی تشکیل شده که امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیزی در بخش پارک آبی آن وجود دارند که در این بخش می خواهیم با آن ها آشنا شویم.

دریاچه مصنوعی

در میان امکانات و تفریحات مختلف این مجموعه آبی، یک دریاچه مصنوعی وجود دارد که می توانی با رفتن به سراغ آن، تفریحات خود را کامل کنید و از آب بازی در آن لذت ببرید.

سقوط آزاد

در یکی از بخش های پارک آبسار، سرسره سقوط به طول 7 متر وجود دارد که می توانید هیجان، ترس و حتی آرام را به صورت همزمان تجربه کنید. سرسره سقوط آزاد یکی از مهیج ترین بازی های آبی در دنیا شناخته شده است.

فوتبال صابونی

بخشی از این پارک آبی به فضای فوتبال انسانی اختصاص یافته که مراجعین می توانند هیجان و بازی را در این بخش تجربه کنند. این بخش شامل فوتبال صابونی، فوتبال دستی انسانی و فوتبال توپی مهیج است که دارای سانس برای استفاده آقایان و بانوان می باشد. استفاده از این بازی ها در فضایی متفاوت و منحصر به فرد توانسته بر هیجان آن بیافزاید و لذت آن را بیشتر کند.

پارک آبی آبسار اصفهان

رودخانه آرام

یکی از بخش های آرامش دهنده پارک آبی آبسار اصفهان بخش رودخانه آرام می باشد که ارتفاع آب آن به 90 سانتی متر می رسد و سرعت آن نسبتا آرام بوده و می توانید با سوار شدن بر روی تیوپ ها در این رودخانه حرکت کنید.

بومرنگ

از دیگر بازی های آبی هیجان انگیزی که در این مجموعه آبی وجود دارد و افراد زیادی برای تجربه هیجان به سراغ آن می روند، بومرنگ است که در این سرسره ها به صورت دونفره بر روی تیوپ هایی می نشینند و در مسیر تونل های پر پیچ و خم حرکت کنید. همچنین سرسره ای U شکل در این بخش وجود دارد که ارتفاع آن به 11 متر می رسد و پس از حرکت در آن در حوضچه ای امن فرود خواهید آمد.

سرسره های کامی کازه

یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی پارک آبی آبسار سرسره های کامی کازه است که برای استفاده از آن می بایست به صورت انفرادی و بدون تیوپ به سرعت حرکت کنید و به سمت پایین فرود بیایید. این سرسره دارای ارتفاع 17 متر می باشد و از آنجایی که بدون تیوپ در آن حرکت می کنید، هیجان بالاتری را تجربه خواهید کرد.

چاله فضایی

هنگامی که صحبت از پارک های آبی به میان می آید، نخستین چیزی که در ذهنمان نقش می بندد، چاله های فضایی هستند که می توانند برای استفاده از این بازی در سرسره تونلی حرکت کنند و پس از آن وارد یک چاله ای که به قارچ شباهت دارد شوند و در ادامه وارد یک چاله ای پر از آب می شوند که شاید انتظار آن را نداشته باشند و همین موجب افزایش هیجان آن و بالا بردن سطح آدرنالین می شود.

سرسره های روباز و تونلی

پارک آبی آبسار اصفهان یکی از تکمیل ترین پارک های آبی ایران به شمار می رود که انواع بازی های آبی و سرسره ها را در خود دارد. یکی از انواع سرسره هایی که در این پارک می توانید به سراغ آن ها بروید و از آن ها لذت ببرید. این سرسره ها شامل سرسره های روباز و تونلی بوده که در انواع ارتفاعات مختلف برای هر سنی وجود دارند و می توانند رضایت تمام مراجعیت را جلب نمایند.

سالن واقعیت مجازی یا VAR

یکی از بخش های منحصر به فرد و جالب توجه پارک آبی و استخر آبسار اصفهان سالن واقعیت مجازی یا VAR آن می باشد که برای نخستین بار سالن گیم در پارک آبی در اصفهان ایجاد شده است. در این بخش از به روزترین دستگاه های بازی استفاده شده و در سانس های آقایان و بانوان می توانید از آن استفاده کنید.

مجموعه ورزشی آبسار

از دیگر بخش های این مجموعه تفریحی ورزشی می توان به مجموعه ورزشی آبسار اشاره نمود که در کنار مجموعه آبی و استخر آن قرار دارد و شامل امکاناتی از جمله: سالن اسکواش آبسار، مرکز آب درمانی، سالن بدنسازی، سالن پاتیناژ، سالن بولینگ و… می باشد.

امکانات رفاهی پارک آبی آبسار اصفهان

مجموعه پارک آبی و استخر آبسار اصفهان علاوه بر داشتن امکانات تفریحی متنوع، امکانات رفاهی متنوع و مناسبی را در اختیار مراجعین قرار می دهد تا یک روز گردشگری پر شور و هیجان را رقم بزنند. در ادامه این بخش با امکانات رفاهی این مجموعه آشنا می شویم تا دریابیم که دلیل متمایز بودن این مجموعه تفریحی آبی نسبت به دیگر استخرها و مجموعه آبی چیست.

کافه تریا و فست فود

مجموعه آبی آبسار مجهز به دو سالن برای کافی شاپ و رستوران می باشد که مراجعین می توانند برای صرف وعده غذایی یا میان وعده و یا یک نوشیدنی دلچسب به سراغ این بخش بروند. شاید تجربه صرف وعده غذایی در این مکان بتواند برایتان تجربه ای متفاوت به شمار رود.

پارک آبی آبسار اصفهان

دسر سرا

یکی دیگر از بخش های این مجموعه تفریحی که به شکم گردی آن مربوط می شود، دسر سرای آن می باشد که می توانید با مراجعه به این بخش از انواع دسرها، شیرینی های مختلف شکلاتی، خامه ای، سنتی، معجون های میوه ای و مغزدار و… سفارش دهید و لذت ببرید.

بخش نگهداری از کودکان در مجموعه پارک آبی آبسار اصفهان

از آنجایی که پارک آبی و استخر آبسار اصفهان از هر لحاظ توانسته رضایت عموم مردم را جلب کند، از تاریخ 5 آذر ماه قسمتی از این مجموعه به بخش نگهداری از کودکان اختصاص داده شد. در این بخش مادرانی که می خواهند از خدمات رفاهی و تفریحی این مجموعه استفاده کنند، کودکان بالای 2 سال خود را به این بخش می سپارند و این بخش نیز با امکانات مناسبی که برای نگهداری و مراقبت از کودکان دارد، از کودکان نگهداری می کند.

ساعت کاری و قیمت بلیط پارک آبی آبسار اصفهان

مجموعه استخر تفریحی آبسار اصفهان دارای سانس های مختلفی جهت استفاده آقایان و بانوان می باشد که در این بخش با تمام سانس های مجموعه آشنا می شویم.

سانس بانوان برای استفاده از پارک آبی

  • روزهای یکشنبه و سه شنبه: از ساعت 14 بعد از ظهر الی 24 بامداد
  • پنجشنبه ها: از ساعت 10 صبح الی 22 شب

سانس بانوان برای استفاده از استخر و سونا

  • روزهای زوج: از ساعت 9 صبح الی 19 عصر
  • جمعه ها: از ساعت 9 صبح الی 15:30 بعد از ظهر

سانس آقایان برای استفاده از استخر و سونا

  • روزهای زوج: از ساعت 20 غروب الی 24 بامداد
  • روزهای فرد: از ساعت 14 بعد از ظهر الی 24 بامداد
  • جمعه ها: از ساعت 16:30 بعد از ظهر الی 24 بامداد

سانس آقایان برای استفاده از پارک آبی

  • شنبه ها: از ساعت 18 عصر تا 24 بامداد
  • دوشنبه ها و چهارشنبه ها: از ساعت 14 بعد از ظهر الی 24 بامداد
  • جمعه ها: از ساعت 10 صبح الی 24 بامداد

پارک آبی آبسار اصفهان

قیمت بلیط استخر و پارک آبی آبسار اصفهان

برای رفتن استخر به این مجموعه آبی می بایست مبلغ 8 هزار و 500 تومان به عنوان ورودی پرداخت نمایید و در ازای هر دقیقه 22 تومان بپردازید. همچنین می توانید برای استفاده بیشتر از استخر مجموعه می توانید بلیط زمان آزاد را به بهای 35 هزار تومان تهیه کنید. قیمت بلیط پارک آبی مجموعه در روزهای مختلف هزینه ای متفاوت داشته که به شرح زیر می باشد:

(توجه داشته باشید که پیش از رفتن به این مجموعه، از قیمت دقیق بلیط مطلع شوید)

  • روزهای شنبه: 30 هزار تومان
  • روزهای یکشنبه تا چهارشنبه: 40 هزار تومان
  • پنجشنبه ها و جمعه ها: 50 هزار تومان

قیمت بلیط ویژه پارک آبی

  • 3 ساعت پایان سانس: 5 هزار تومان کمتر از هزینه ورودی
  • 2 ساعت پایان سانس: 10 هزار تومان کمتر از مبلغ ورودی

پارک آبی آبسار اصفهان کجاست و مسیر دسترسی به آن

پارک آبی آبسار یکی از جاذبه های تفریحی استان اصفهان است جوب این شهر قرار داشته و برای دسترسی به آن می توانید از طریق پل آذر به سمت بلوار ملت حرکت کنید. به تقاطع که رسیدید، وارد خیابان حکیم نظامی شوید، سپس مسیر خود را در بلوار صفه ادامه داده و پس از آن وارد بزرگراه صفه شده و با حرکت در این مسیر و رسیدن به انتهای آن، به سمت راست بپیچید و وارد بزرگراه دستجردی شوید. از طریق این بزرگراه وارد بلوار شاهد شده و پس از کمی حرکت در این بلوار وارد خیابان فارابی 5 شوید. این خیابان را تا انتها پیش بروید، سپس به سمت راست رفته و وارد بلوار توحید شوید تا در نهایت به این مجموعه تفریحی و آبی برسید و از تفریح در آن لذت ببرید.

آدرس پارک آبی آبسار اصفهان: استان اصفهان، شهر اصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد

شماره تماس پارک آبی آبسار اصفهان: 36507075-031

اجاره ویلا و سوئیت در اصفهان

بسیاری از گردشگرانی که به اصفهان سفر می کنند و قصد گشت و گذار در این شهر پرجاذبه را دارند، به دنبال اقامتگاهی هستند تا بتوانند چند روزی را در آرمش در آن ها اقامت کنند. اگر شما هم به دنبال اقامتگاهی هستید تا بتوانید از امکانات مناسبی بهره مند شوید، می توانید به سراغ اجاره روزانه ویلا اصفهان بروید. در شهر اصفهان انواع اقامتگاه ها با امکانات مختلف و قیمت های متنوعی وجود دارند که می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود به سراغ یکی از آن ها بروید.

سوالات متداول

پارک آبی آبسار اصفهان کجاست؟

استان اصفهان، شهر اصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد

امکانات تفریحی پارک آبی آبسار اصفهان کدام اند؟

سقوط آزاد، فوتبال صابونی، دریاچه مصنوعی، رودخانه آرام، چاله فضایی و غیره.

پارک آبی آبسار اصفهان از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

سالن حمام ترکی، سالن ماساژ، استخر، سالن های سونا، سالن ماساژ و غیره جزء بخش های مختلف پارک آبی آبسار اصفهان می باشند.


[html_block id=”71083″]

راهنما سایت

آدرس

استان اصفهان، شهر اصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد

شماره تماس
هزینه بازدید

۳۰/۰۰۰ الی ۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 24

یک‌شنبه

9 الی 24

دو‌شنبه

9 الی 24

سه‌شنبه

9 الی 24

چهار‌شنبه

9 الی 24

پنج‌شنبه

9 الی 24

جمعه

9 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه