هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

سوئیت 2 تخته در هتل لوکس دویشی مشهداگر برای اقامت در مشهد به دنبال هتلی مجلل و لوکس هستید که امکاناتش هم به روز باشد، هتل درویشی بهترین انتخاب است. هتل درویشی مشهد جدا از امکانات و خدمات لوکس، واحدهای اقامتی مدرن و پرسنل مجرب از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. این هتل در چند کیلومتری از حرم امام رضا قرار گرفته و همین موضوع سبب محبوبیت آن شده است.در حقیقت هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد بوده که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل بزرگ و زیبا از هیچ خدمتی برای جلب رضایت میهمانانش سرباز نزده و با تمام توان برای رفاه و آسایش آنها تلاش می کند. برای شناخت بیشتر این هتل ۵ ستاره مجلل، شما را به ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

درباره هتل درویشی مشهد

لابی هتل مجلل درویشی مشهد

هتل لوکس درویشی مشهد نه تنها در این شهر؛ بلکه در ایران شناخته شده است. بسیاری از گردشگران خارجی و افراد مهم سایر کشورها نیز هتل درویشی را می شناسند! هتلی مجلل و باشکوه که برای خوش آمدگویی به میهمانانش تدارکاتی صورت داده است. مطمئن باشید برای رزرو هتل در مشهد گزینه ای بهتر از هتل درویشی پیدا نمی کنید! یک هتل مرتفع با معماری جذاب که شب ها بیشتر جلب توجه می کند.

در واقع هتل درویشی مشهد یکی از بلندترین ساختمان های اقامتی در این شهر است که با معماری شگفت انگیزش میهمانان را سورپرایز می کند. در معماری این هتل از آتریوم با سطح شیشه ای کمک گرفته شده که شما را انگشت به دهان می گذارد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و یکی از خاص ترین هتل های ایران است. از طرفی هتل درویشی در فضایی به متراژ ۸۰۰ مترمربع ساخته شده است. این فضا نه تنها اتاق برای اقامت؛ بلکه سالن های پذیرایی بزرگ، سالن کنفرانس، سالن ورزش و تفریح هم دارد.

اگر قصد سفر به مشهد با نیت تفریح، خوشگذرانی و یا حتی ماه عسل را دارید، یکی از بهترین انتخاب ها هتل درویشی است؛ چراکه تنوع بالایی در واحدهای اقامتی داشته و از تفریحات چیزی کم ندارد. از طرفی در خیابان امام رضا قرار گرفته و تا حرم مطهر رضوی فاصله اندکی دارد!

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

پنت هاوس 2 تخته لاکچری در هتل درویشی مشهد

ساختمان ۲۰ طبقه هتل درویشی مشهد با ۲۲۳ فضای اقامتی، قدرت انتخاب بالایی به مسافرانش می دهد. با هر تعداد نفر و سلیقه ای که بخواهید هتل درویشی را رزرو کنید، دستتان برای این کار باز است. این هتل زیبا دارای واحدهای اقامتی با گنجایش ها و متراژهای متفاوت و همچنین امکانات و خدمات متنوع است. برای مثال افرادی که به سفر کاری می روند می توانند اتاق یک تخته هتل درویشی را رزرو کنند.

این اتاق ها قابلیت نفر اضافه نداشته و امکانات خوبی برای اقامت دارند که نظیر آنها میز کار، میز تحریر، صندوق امانات، شبکه فیلم داخلی، دراور، تلفن، مبلمان، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، کارت هوشمند اتاق، مینی بار رایگان، فرش، یخچال، سشوار، وان، میز و صندلی، میز آرایش، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، کاناپه و جالباسی است.

اتاق های دو تخته دبل اکونومی هتل درویشی مناسب زوج های جوانی است که برای ماه عسل، شهر مشهد را انتخاب می کنند. این اتاق ها بسیار زیبا و مدرن بوده و دارای آباژور، تخت راحتی، آینه، تلویزیون، میز، جاکفشی، صندلی، میز تحریر، سرویس فرنگی، کاناپه، آب معدنی رایگان و… است. متراژ اتاق های دو تخته دبل هتل درویشی ۲۶ مترمربع بوده و این اتاق ها قابلیت نفر اضافه ندارد.

از دیگر اتاق های هتل درویشی مشهد، اتاق های دو تخته توئین است. این اتاق ها دارای دو تخت مجزا بوده و متراژش ۲۶ مترمربع است. اتاق های دو تخته توئین نیز قابلیت نفر اضافه نداشته و دارای وان، دراور، مبلمان، میز تحریر، آباژور، فرش، حمام، چای کیسه ای، سشوار، یخچال، تلفن، تلویزیون، پاورسوئیچ، مینی بار با هزینه، دستگاه چای ساز و… است.

اتاق های سه تخته هتل درویشی نیز به متراژ ۲۶ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. این اتاق ها دارای امکانات و خدمات مشابه سایر اتاق ها است. اتاق های چهارتخته هتل درویشی مشهد با ۴۴ مترمربع گزینه خوبی برای خانواده ها است. این اتاق دارای تلفن، شبکه فیلم داخلی، صندوق امانات، دراور، وان، حمام، مبلمان، میز تحریر، دستگاه چای ساز، جالباسی، میز و صندلی، پاورسویچ و غیره است.

اتاق سه تخته اسپا از دیگر واحدهای اقامتی جذاب هتل درویشی مشهد است. این اتاق ها دارای وان و جکوزی هستند و متراژ آنها ۲۶ مترمربع است. ناگفته نماند هتل درویشی مشهد علاوه بر واحدهای اقامتی جذابش، دارای سوئیت های بزرگ و دلبازی است. این سوئیت ها امکانات خوبی داشته که نظیر آنها فرش، آباژور، مینی بار رایگان، پاور سوئیچ، جالباسی، میز و صندلی، آب معدنی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، میز تحریر، مبلمان و… است.

سوئیت دونفره فصل هتل درویشی با ۴۴ مترمربع قابلیت دو نفره اضافه را دارد. این واحدها همچنین دارای سالن نشیمن و اتاق خواب هستند. سرویس نفر اضافه به صورت تخت است و برخی از این واحدها دارای وان هستند. اتاق کوئین دونفره هتل درویشی نیز به متراژ ۴۴ مترمربع بوده و قابلیت یک نفر اضافه را دارد. این اتاق ها بسیار جذاب و راحت بوده و برخی از آنها دارای جکوزی است.

اتاق امپریال برای سه نفر با متراژ ۴۴ مترمربع و قابلیت یک نفر اضافه نیز یکی دیگر از واحدهای اقامتی زیبای هتل درویشی مشهد است. سوئیت امپریال دونفره با متراژ ۵۰ مترمربع و قابلیت دو نفر اضافه یکی از محبوب ترین سوئیت های هتل درویشی بوده که دارای وان، دراور، سشوار، یخچال، تلفن، میز آرایش، جالباسی، میز و صندلی، کاناپه، تلویزیون و… است.

اتاق آینده هتل درویشی یکی دیگر از واحدهای اقامتی جذاب این هتل است. اتاقی بسیار شیک و مدرن که در طراحی آن از میز و صندلی های زیبا، لوسترهای سقفی شکیل، نورپردازی عالی و وسایل و امکانات به روز استفاده شده است. پنت هاوس روم هتل درویشی مشهد برای خاص پسندان مناسب است. این اتاق ها یکی از رویایی ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی است که دیزاینش شما را مات و مبهوت خود می کند. در این اتاق به شدت احساس راحتی کرده و چیدمان آن سبب نشاط و حال خوب شما خواهد شد.

پنت هاوس اسپا یکی دیگر از واحدهای اقامتی مدرن هتل درویشی بوده که متراژ آن ۶۶ مترمربع است. این اتاق ها قابلیت نفر اضافه نداشته و دارای وان و جکوزی است. هر امکانات دیگری بخواهید در این اتاق برای شما فراهم است که نظیر آن ها وان، تردمیل، پاورسوئیچ، حمام، جالباسی، میز و صندلی، دستگاه چای ساز، کاناپه، تلویزیون، کتری برقی، میز کار، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، مبلمان، مینی بار رایگان، یخچال، سشوار و… است.

یکی از شگفت انگیزترین اتاق های هتل درویشی را به شما معرفی می کنیم اتاق دوبلکس پرزیدنتال. این اتاق با متراژ ۷۰ مترمربع دارای یک اتاق خواب در طبقه بالا و اتاق نشیمن در طبقه همکف است. هر آنچه در این اتاق می بینید با ظرافت و تبحر خاصی دیزاین شده و امکاناتش بسیار کامل است. اتاق دوبلکس ملل با ۸۸ مترمربع یکی از جذاب ترین اتاق های هتل درویشی مشهد است. این اتاق ها با سبک های متفاوتی دکوراسیون شده است؛ مانند سبک چین، هند و عربستان.

یکی از معروف ترین اتاق های هتل درویشی اتاق دوبلکس ملل به سبک ایران باستان، ایران اسلام و مصر است. چیزی که سبب منحصربه فرد بودن این اتاق شده متراژ ۱۰۰ متری آن است. این اتاق ها قابلیت یک نفر اضافه را داشته و بسیار بزرگ و دلباز هستند؛ به قدری که شاید احساس کنید در خانه خود نشسته اید. علاوه بر این هر آنچه موجب رفاه و آسایش مهمانان و مسافران می شود در این اتاق موجود است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

مجموعه ای از بهترین سالن های پذیرایی را می توانید در هتل مدرن درویشی مشهد ببینید! یکی از بهترین رستوران های هتل مجلل درویشی رستوران اتریوم است. این رستوران با سقف شیشه ای و مرتفع در فضایی لوکس و مدرن از شما پذیرایی می کند. رستوران اتریوم هتل درویشی مشهد در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیت آن ۳۰۰ نفر است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ مانند شیشلیک تهیه شده از گوشت تازه بره، ماهیچه با ادویه های خوش طعم و خوش عطر را امتحان کنید.

البته که هتل درویشی مشهد دارای سالن های پذیرایی متنوعی است که یکی دیگر از آنها رستوران زیبای روف گاردن بر فراز آسمان ها است. این رستوران در محیطی متفاوت، مکانی رویایی را برای پذیرایی از شما فراهم نموده و با گل و گیاهان زیبا، نشاط را به این محیط بخشیده است. در رستوران روف گاردن انواع غذاهای بین المللی با بهترین روش طبخ می شود. این رستوران در طبقه دوم هتل درویشی قرار داشته و با ظرفیت ۷۰ نفر است.

فست فود فیروزه یکی دیگر از سالن های پذیرایی هتل درویشی مشهد بوده که انواع کنتاکی های مخصوص و لذیذ، همبرگر، پیتزا و سالادهای عربی با مواد اولیه تازه را برای تان سرو می کند. یکی از دنج ترین و زیباترین چایخانه های سنتی در هتل درویشی قرار دارد. با رزرو هتل درویشی مشهد می توانید به چایخانه برکه سر بزنید. این چایخانه فضایی توام با آرامش در طبیعت را برای شما فراهم آورده. محیطی سرسبز و بسیار زیبا که انواع نوشیدنی های خوشمزه، بستنی و… را سرو می نماید.

سالن صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی مشهد صبح بانشاطی را برای شما به ارمغان می آورد. این فضا بسیار دلباز و زیبا بوده و انواع خوراکی های خوشمزه را برای وعده صبحانه فراهم می آورد. کافی شاپ مرکزی هتل درویشی نیز یک فضای زیبا برای قرارهای دو نفره، خانوادگی، دورهمی، تولد، جلسات کاری و گفتگوهای دوستانه است. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود. البته که هتل درویشی علاوه بر کافی شاپ مرکزی دارای دو کافی شاپ یکی در سالن بیلیارد و دیگری در سالن اسپا است.

امکانات و خدمات هتل درویشی مشهد

هتل ۵ ستاره درویشی مشهد همان طور که اشاره کردیم یکی از زیباترین و بهترین هتل های این شهر است! پس زیاد دور از تصور نیست که امکانات خوبی هم داشته باشد؛ نظیر این امکانات فروشگاه، دستگاه خودپرداز، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه و زنانه، انواع سالن های پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، تالار عروسی، سالن تشریفات و همایش و سالن اجتماعات است.

همچنین این هتل دارای این امکانات و خدمات است؛ استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اتاق بازی، بیلیارد، کافی نت، اتاق برای سیگاری ها، اتاق مخصوص دیدن تلویزیون، رمپ، ویلچر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ ماشین، اینترنت رایگان، تبدیل ارز، خدمات باربری، پرینتر، صرافی، آژانس مسافرتی، سرویس رایگان به حرم و دستگاه واکس کفش.

چطور می توان از نظرات مسافران قبلی درباره هتل درویشی مشهد مطلع شد؟

هتل درویشی دارای بیش از 1165 نظر از مهمانان این هتل در سایت ایران هتل آنلاین می باشد که با کد پیگیری رزرو می توانند نظر خود را ثبت کنند و این نظرات صد در صد واقعی می باشند. برای دیدن نظرات واقعی میهمانان هتل درویشی می توانید به صفحه نظرات مهمانان درباره هتل درویشی مشهد مراجعه کنید.

 

حالا که با هتل ۵ ستاره درویشی مشهد آشنا شدید باید طریقه رزرو آن را نیز بدانید. این هتل لوکس و زیبا از وبسایت ایران هتل آنلاین قابل رزرو به صورت آنلاین است. علاوه بر این با کمک وب سایت ایران هتل آنلاین می توانید قیمت هتل درویشی مشهد را به صورت دقیق ببینید و با سایر وبسایت ها مقایسه کنید. از طرفی نظرات کاربران در مورد هتل درویشی مشهد را بخوانید تا انتخاب درستی داشته باشید.