معرفی بهترین مراکز خرید کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

 

بهترین مراکز خرید کیش : کیش به جرات می توان گفت جزء برترین شهرهای توریستی ایران به حساب می آید که حتی از کشورهای خارجی نیز میزبان توریست های زیادی است. کیش جاهای دیدنی و تاریخی بسیاری دارد که در کنار تفریحات بی نظیرش، بهترین مقصد را برای ثبت بهترین خاطرات و تجربه هیجان ایجاد می کند. اما یکی از بهترین تفریحات برای گردشگران، گشت و گذار در میان مراکز خرید معروف کیش است. مراکز خریدی که به لطف منطقه آزاد بودن کیش، همه نوع جنس در آنها یافت می شود لذا در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین مراکز خرید کیش آشنا شوید.

بازار سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 جزء نزدیک ترین مراکز خرید به دو هتل معروف داریوش و ارم است. از بیرون که به ساختمان نگاه می کنیم، بنایی لوکس را می بینیم و وقتی واردش می شویم، صدها فروشگاه وجود دارد که انواع پوشاک، سوغاتی های معروف کیش و سایر اجناس با قیمت های مختلف را عرضه می کنند. اگر هم خودروی شخصی به همراه دارید یا در کیش خودرویی را اجاره کرده اید می توانید از پارکینگ اختصاصی مرکز خرید سارینا 1 نیز بهرمند شوید.

آدرس بازار سارینا 1 کیش: شرق جزیره کیش – بلوار خیام – مقابل هتل ارم.

تلفن بازار سارینا 1 کیش: 8151-4446-076

 

بازار سارینا کیش

بازار پارس خلیج

در خیابان معروف میرمهنا، یکی از بهترین مراکز خرید کیش وجود دارد. بازار پارس خلیج با بیش از 150 غرفه، تنوعی بی نظیر از لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و کالاهای دیجیتال را به فروش می رساند که قیمت های بسیاری مناسبی دارند. اگر قصد اجاره ویلا در کیش را دارید، به دنبال اقامتگاه هایی باشید که نزدیک به بازار پارس خلیج هستند.

آدرس بازار پارس خلیج کیش: میرمهنا – بین بلوار نیایش و سعدی.

تلفن بازار پارس خلیج کیش: 0223-4443-076

 

بازار پارس خلیج کیش

مرکز خرید دامون

دامون جزء معدود مراکز خرید کیش است که مشتریانش با لبخند از مرکز خرید خارج می شوند. نزدیک به 100 غرفه با عرضه انواع محصولات از جمله سوغاتی های بی نظیر کیش، انواع پوشاک و غیره به همراه چندین غرفه خدماتی یک مرکز خرید بی نظیر را  تشکیل می دهند اما جذاب ترین قسمت مرکز خرید دامون، پیست اسکی روی یخش است که این پیست در طبقه دوم مرکز خرید قرار داشته و بعد از یک خرید طولانی و خسته کننده و شاید جذاب، بهترین لحظات را در پیست اسکی روی یخ دامون بگذرانید.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: هرمزگان – کیش – خیابان وصال – مرکز خرید دامون

تلفن مرکز خرید دامون: 0358-3442-076

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید ونوس

بازار ونوس یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش است چراکه بیش از 310 غرفه دارد و تقریباً هرچیزی که فکرش را بکنید می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. مرکز خرید ونوس تنها دو طبقه دارد که فروشگاه ها در طبقه اول، رستوران، کافه و سه بانک نیز در طبقه دوم مرکز خرید واقع شده اند اما در نظر داشته باشید ساعت کاری مرکز خرید ونوس همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر الی 10 شب است.

آدرس مرکز خرید ونوس کیش: هرمزگان – کیش – خیابان سنایی

تلفن مرکز خرید ونوس: 3674-4446-076

 

بازار ونوس کیش

بازار مرجان

یکی از زیباترین مراکز خرید کیش، بازار مرجان است. مرکز خرید مرجان درمنطقه ساحلی قرار داشته و دارای واحدهای مسکونی نیز می باشد. اگر علاقه‌مند به آبزیان هستید اما نمیخواهید غواصی کنید، حتما به بازار مرجان مراجعه کنید چراکه در این بازار، آکواریومی بزرگ قرار دارد که بیش از 800 گونه آبزی در آن زندگی می کنند. در کنار 420 پروژکتور و 40 آبنما که زیبایی خاصی را به بازار مرجان بخشیده است، فروشگاه های متنوعی هم وجود دارد که اکثر آن ها برند بوده و محصولات بی نظیری را عرضه می کنند. همچنین ساعت کاری مرکز خرید مرجان همه روزه از ساعت 6 صبح الی 11 شب می باشد.

آدرس بازار مرجان کیش: هرمزگان – شرق جزیره کیش – روبروی پارک مرجان

تلفن مرکز خرید مرجان کیش: 2090-4444-076

 

بازار مرجان کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم مرکز خریدی منحصر به فرد در کیش است که در شرق جزیره ساخته شده و نزدیک به 50 واحد تجاری دارد. اما دلیلی که باعث جذابیت بازار مریم شده، محیطش است چراکه سازه های چوبی و نماهای زیبا در کنار فضای سبز وسط بازار، آبنما و نیمکت های اطراف فضای سبز، یکی از بهترین استراحتگاه را در میان مراکز خرید کیش به وجود آورده است.

آدرس بازار مریم کیش: هرمزگان – کیش – خیابان سنایی

تلفن بازار مریم کیش: 2220-4442-076

 

بازار مریم کیش

مرکز خرید زیتون

همانند بازار مریم، مرکز خرید زیتون نیز جزء مراکز خرید منحصر به فرد کیش است که معماری بی نظیری دارد. در دو طبقه مرکز خرید زیتون، نزدیک به100 واحد تجاری و 12 واحد اداری فعالیت می کنند که همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب آماده میزبانی از گردشگران هستند.

آدرس مرکز خرید زیتون: هرمزگان – کیش – بلوار ساحل

تلفن مرکز خرید زیتون:0220-4443-076 و 3380-4444-076